Novinky
guze
0
No prostě nádhernej.......pro mně nejkrásnější luxusní limuzína..... :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Důležité je, že Audiny nejsou šedé myši pro jejich zákazníky...
a to, že jich není zrovna málo, z jejich designu ještě "šedý" nedělá... a pokud půjde dál design Audi směrem ke konceptu "Sportback", nemám o něj nejmenší obavy (viz. reakce na něj /na Sportback/ např. tady na auto.cz)...
a to, že jich není zrovna málo, z jejich designu ještě "šedý" nedělá... a pokud půjde dál design Audi směrem ke konceptu "Sportback", nemám o něj nejmenší obavy (viz. reakce na něj /na Sportback/ např. tady na auto.cz)...
Myslím, že Jaguar získal novou dimenzi a nově nastokený kurz považuji za cestu správným směrem. Myslím, že Jaguar zvolil novou filozofii aniž by ztratil individualitu a nekonvenčnost... A to je to hlavní, co činí Jaguar Jaguarem... Jaguar je to sice jiný, ale rozhodně to není třeba šedá myš z Ingolstadtu nebo Wolfsburgu, které se štosují před každým Tescem... Jasně, že mnozí zde smutní nad opuštěnými barokními liniemi, ale takové Jaguary byly dneska neprodejné, tedy pokud nepočítám pár nadšenců z ostrovního králoství, ale ti by automobilku nespasili... Nové XJ je moc pěkný vůz a vůz za kterým se každý otočí - nekonvenční, originální, prostě jiný... A tak to má být!! :-! :-!
Autec koupil někdo jinej. Transakce je už dokončená. A vše převedeno na novou společnost. Teď to "vlastní" Invelt. O tom že by krachovali nic nevím. Mám tam složenou zálohu na auto.
Mates tak reaguje len na tvoje úbohosti, ty reagujes jak primitív skoro na všetko. V tom je dosť podstatný rozdiel.
Ty už si tých rokov napočítal, že...
Skôr by si mal zapracovať na tom, aby si si pamätal základné pravidlá slušnosti.
Skôr by si mal zapracovať na tom, aby si si pamätal základné pravidlá slušnosti.
Nechápeš, že sa niekomu nepáči nejaký model Jaguara ? 8-s
Predstav si, nájdu sa aj takí a som stopercentne presvedčený, že nie som sám 😉
Model XK sa mi páči.
Apropo - angličáky som nezbieral nikdy. Keď som bol malý
chalan, nemali rodičia peniaze. Teraz sú peniaze a nie je čas. A v mojom veku chodiť po kolenách po izbe a vrnkať ako ferrari by to bola tak trošku, ehm - domysli si >😒]
Predstav si, nájdu sa aj takí a som stopercentne presvedčený, že nie som sám 😉
Model XK sa mi páči.
Apropo - angličáky som nezbieral nikdy. Keď som bol malý
chalan, nemali rodičia peniaze. Teraz sú peniaze a nie je čas. A v mojom veku chodiť po kolenách po izbe a vrnkať ako ferrari by to bola tak trošku, ehm - domysli si >😒]
Interier je podla mna krasny mozno az na ten cierny plast vzadu, ale mozo az to auto uvidime nazivo tak sa aj tie male nedostatky stratia. Co ma vsak trapi trosku, to je ten interier, pride mi moc kolotocarsky aspon podla tych fotiek, dufam, ze to je iba tym osvetlenim. Pre pasazierov vzadu je to vsak moc vkusne prostredie na cestovanie... :-!
ked uz sa to ma na nieco podobat tak jedine zozadu na continental gt od zagato. inak ten zadok sa mi velmi nepaci ale auto ako celok to cele prebije a interier je proste ak nie najkvalitnejsi tak najrajsi vo svojej kategorii :yes: jaguar zacina ukazovat ako maju moderne premiove auta vyzerat 😄
Ja nemám nič nabiflené. Čo viem, si pamätám bez toho, aby som si to musel znova čítať, aj po rokoch.
Co jsi tu vymrsklo za hitparadu? Ty jsi stylar! Mit tvuj "cit" kazdy tak by se na silnice nedalo ani kouknout 😉
Viden je krasna a navic Pratr jede furt, Matejska je jen jednou do roka 😉 : A s tou vyzvou je to verejny prislib, s tim bych si nehral 😄
Ja som si pod tým evokoval XJ6 a tá bola celkom v pohode, ale 30 rokov sa nedá robiť facelift na to isté auto... vlastne dá Porsche 911 - ale to ja zasa o niečom inom :-!
Bristol je z iného súdka - to je auto pre fajnšmekrov. A C5 ak myslíš Citroen to je v inej lige (nižšej lige - čo sa týka kvality) - to sa mi napr. celkom páčil nový Citroen Concept, neviem ako sa to volá - dosť to tu rozbúrilo diskusiu.
Toto bol môj príspevok skôr k luxusným autám.
Toto bol môj príspevok skôr k luxusným autám.
x-type - to je nostalgická elegancia, stále má čo povedať aj keď je už dosť z obliga. A zo spomienok dnes žiadna automobilka žiť nedokáže. Ale inak zosobnená elegancia. :yes:
To je pisárecká kořalka... vezmeš flašku rumu, projedeš s ní pisáreckym tunelem 200 za hodinu a než "uděláš" A4 V6 před Prahou, tak je z toho monacká grapa, to neznáš? Hmmm... asi nejezdíš do Prahy na dívadlo 😉
kategória most luxorious sa zúžila - RR, Bentley, Aston Martin
Superšporty a ostatné neuvádzam
Superšporty a ostatné neuvádzam
To je na dlouho. Ale důležitej je i úhel nazírání. Představ si skromného chlapce, majitele Octavie 1 a posléze Meganu Kombi v naftě něco přes sto koní, jak se se směsicí respektu a nadšení posadí do trojky s naftovým biturbo šestiválcem a i když jeho výkon a schopnosti auta nevyzkouší ani zdaleka, už nikdy nezapomene. Takže hlavně je to o jízdě, já byl ale nadšenej i z toho všeho kolem. A to je ten úhel pohledu, pro někoho všední věc, pro mě svátek... 😄
To auto je fialový hnus.
Jediné, čo ma na ňom zaujalo bolo audio Bowers&Wilkins a to je zúfalo málo na aristokrata jeho rangu.
Vždy som si Jaguar vážil a bola to jedna zo značiek môjho rebríčka Dream Cars.
Bohužiaľ, jednu značku škrtám.
A teraz ma zabite 8-s
Jediné, čo ma na ňom zaujalo bolo audio Bowers&Wilkins a to je zúfalo málo na aristokrata jeho rangu.
Vždy som si Jaguar vážil a bola to jedna zo značiek môjho rebríčka Dream Cars.
Bohužiaľ, jednu značku škrtám.
A teraz ma zabite 8-s
BIS-Mobile... 😄
Ale jestli nedáš pokoj, tak se tam zastavim a pokud máš pravdu, tak složím oslavnou epopej "Lucky Boy" na jistého majitele MB a jeho nesnesitelnou lehkost nákupu náhradních dílů... >😁
Ale jestli nedáš pokoj, tak se tam zastavim a pokud máš pravdu, tak složím oslavnou epopej "Lucky Boy" na jistého majitele MB a jeho nesnesitelnou lehkost nákupu náhradních dílů... >😁
Tak 7 cm navíc není zrovna málo, to ti každá potvrdí... 😉
Ale já problém neměl,ta zatracená trojka mě fakt dostala.
Ale já problém neměl,ta zatracená trojka mě fakt dostala.
Tam je problém hlavně s výškou a 186 není zrovna málo, mám jen
o 7cm víc..., myslím teď výšku... >😒]
o 7cm víc..., myslím teď výšku... >😒]
Na tyhle velký "klády" mám ještě dost času. >😁
Proč myslíš, že nemám výhrady k prostornosti trojky od vrtulek... 😉 :yes:
Proč myslíš, že nemám výhrady k prostornosti trojky od vrtulek... 😉 :yes:
Takže spíš špagetka..., takový původní italský týpek k Lancii... 😉
A co třeba Áčko od MB... >😒]
A co třeba Áčko od MB... >😒]
Za osemnásť, alebo bez dvoch za dvadsať...
Ak je niekto blbý, môže mať nabiflených faktov koľko chce, aj tak zostane blbom.
Sú tu okrem fajn ľudí rôzni týpci, pokiaľ sa správajú ako ľudia, nemám s nimi problém. Ak si niekto bude o mňa otierať držku, jednoducho cez ňu dostane. 😉
P.S. Vieš že o svojej dospelosti niekedy pochybujem? Často sa správam detinsky. Ale snáď normálne detinsky a nie dementne, ako tu vidím... >😁
Ak je niekto blbý, môže mať nabiflených faktov koľko chce, aj tak zostane blbom.
Sú tu okrem fajn ľudí rôzni týpci, pokiaľ sa správajú ako ľudia, nemám s nimi problém. Ak si niekto bude o mňa otierať držku, jednoducho cez ňu dostane. 😉
P.S. Vieš že o svojej dospelosti niekedy pochybujem? Často sa správam detinsky. Ale snáď normálne detinsky a nie dementne, ako tu vidím... >😁
Interiér ano, podle mě nyní už i kvalita, jízdní vlastnosti nadchnou leda klidné řidiče... teď jen image a trochu kontroverzní tvary.
chalan chalan ;-\ videl si ty vobec niekedy XF nazivo ? Z tvojich slov to tak vobec nevyzera. 8-s 8-s
To jsou ("skryté") repráky od té plazmy vzadu...parkovací kameru už má dnes kdekdo, ale pořádnou plazmu... :yes: 😉
U Thesisu byl problém jen v tom, že nebyly zasklený červeně. S tím čirým překrytím ty světla moc °vyčnívala° na tmavých barvách.
Měl jsem možnost to projet v 2,0 dCi 110 kW a mám z toho auta velmi dobrý pocity, ta palubka je úchvatná :yes:
Taky si myslím, že se to "odpustí" spíš Jaguáru než Lancii, ale tak hrozný jako u lancie ty světla nejsou, tvrdím já. Ale hrozně mě začíná iritovat ten černej sloupek, to je jak na venkovský tunning párty... 8-s
To je spíš německý počin, nééé, vedlejší produkt VW Phaeton, nebo je to spíš obráceně, "som z toho volaký taký zmetený".
Stojí jedna zadní lampa... nojo, chyběl si 😉 Ale nic si z toho nedělej, stejně mi to nikdo nevěří >😁
Namontuj na to světla z auta, na Passata se vys.r >😁 Bentley GT, nebo eskládu... nebo R-class ty budou cool >😁 >😁 Ba ne, dělám si legraci, ty jsou fakt nejlepší na světě 😉 1300 Kč >😁 :yes:
No jo, to pravá lampa je asi fuckt od Lexu.. 😲 >😒]
...nebo přímo od "Lady" (Josefa?)... 8-s
...ne, to je jen "skrytá" reklama na LandRover...
...nebo přímo od "Lady" (Josefa?)... 8-s
...ne, to je jen "skrytá" reklama na LandRover...
Ty světla kontroverzní jsou hodně, ale zase na druhou stranu si myslim, že Jag má větší váhu na takový excesy, než třeba Lancie, i když má zatím "jen" našlápnuto nahoru.
Tak si snad dospělej, ne? Nad jeho stylem se jen musíš přenést, jinak se mu určitý znalosti a přehled upřít nedaj. To jsou tady jiný vemena 😲 >😁
Veď ja ti nebránim. 😉
507 ma nasral, chvíľu sa zdalo, že dokáže písať ako normálny človek a dá sa s ním komunikovať. Ale asi mu je príjemnejšie používať svoje staré primitívne spôsoby a nechce sa mu dospieť. Smola, ale komu niet rady, tomu niet pomoci. U mňa svoje šance prepálil. :-!
507 ma nasral, chvíľu sa zdalo, že dokáže písať ako normálny človek a dá sa s ním komunikovať. Ale asi mu je príjemnejšie používať svoje staré primitívne spôsoby a nechce sa mu dospieť. Smola, ale komu niet rady, tomu niet pomoci. U mňa svoje šance prepálil. :-!
Pořád je to takový "debílkovský", ale já sem německá konzerva :-! Taky mě vadí celkem ty turbíny na palubce. Nejlepší je stejně bawča i ze dřeva 😉
Mňa ten zadok netrápi, myslím, že je maximálne vpohode, trošku kontroverzne pôsobí snád len začiernený C stĺpik, ale naživo to môže vyzerať inak. Fakt, odľahčil by som skôr predok, možno by pomohol menej masívny náazník.
Ty si posledný, kto tu môže písať niečo o nezmysloch.
Nevieš čítať, nedokážeš pochopiť text, reaguješ úplne z cesty. Radšej sa zdrž, bez podobných reakcií na môj príspevok sa vpohode zaobídem. :-!
Nevieš čítať, nedokážeš pochopiť text, reaguješ úplne z cesty. Radšej sa zdrž, bez podobných reakcií na môj príspevok sa vpohode zaobídem. :-!
Osobně pociťuji zklamání... Jaguar XJ byl pro mne od začátku autem, které nelze přehlédnout. Dlouhá léta si držel svůj styl, který byl nezaměnitelný. S příchodem nového designového směru se očekávaly nějaké změny, jenže tohle je špatně. Tenhlé nový Jaguar XJ je krásná auto. Ovšem ten název k němu prostě nesedí. Měli tam zanechat alespoň ten prvek oddělených předních světlometů. Zadek působí antiaristokraticky až italsky. A největší vadu na kráse mu dělá to, že je až příliš podobný Jaguaru XF. Proto říkám, že tohle auto by se mělo jmenovat jinak a nekrást jméno automobilu, který se do historie zapsal úplně jinými přednostmi. Třeba Jaguar XE >😒]
Právě že bola. Podívej se na ten oblouk přes celý bok od předních po zadní světla. Ten mají všechny XJ i Mark X
S tím XG máš bohužel pravdu, jak jsem psal, je to těžký, pokud by měly zůstat vnější rozměry, jinak by něco šlo vymyslet. Uvidíme naživo. Zatím mi ty protažený světla přijdou takový "japonský" a zkrácení to asi neřeší. Možná to zkusím ještě přebouchat. 😄
A nepřidává spíš to protaže na dynamičnosti? Ta useklá verze je víc tak po americku usedlá jako třeba Hyundai XG...
No viz nahoře ten můj pokus. Hlavně vnitřní prvky bych směřoval dolů dovnitř, aby tím vznikl více agresivní dojem, který u předchozích modelů tak nějak přirozeně vyplynul jak z celkovýho tvaru, tak z uspořádání vnitřku světel. Ale je to složitý to jakkoliv udělat, ničemu se moc nepodobat a zároveň zachovat ty vnější tvary. S tím co jsem udělal taky nejsem úplně spokojenej, zejména proto, že ani uříznutí těch světel nahoře nepřináší kýženej efekt. A to jsem ještě zaoblil spodní hranu zadního skla.
Snad ano, tenhle pohled je velice vlídný. [odkaz] Mě nesourodá přijde hlavně ta optika světel, všechno vertikální. Je to strašnej skok a působí to (z fotek), málo dynamicky.
Hele, vo co ti vlastne jde? Ze sis vybral zrovna ty, zrovna me. Chces me pozvat na rande? Zeptej se pani ucitelky ve skolce jak se to dela. Dobre ti radim, nevsimej si me.
Věřím, že v reálu bude mnohem přirozenější. Linie střechy prakticky převzatá z XK je dokonalá a jiný zadek na to asi ani nemůže navázat. Kdyby pracovali s tím co je na C-XF, tak by to bylo mnohem robustnější. Jediný problém podle mě je, že na takový zadek nejsme vůbec (nejen od Jaguaru ale od kohokoliv) zvyklí. Ale v tom vidím plus
Hladké masivní boky jsou charakteristickým znakem většiny Jaguarů. Proč by zrovna teď měli přijít s bokem co má přes sebe tři ostré prolisy? To dělá Mercedes, má být podle tebe Jaguar stejný?
To designové pojetí boční plochy co kritizuješ na XF, najdeš na současné i minulé generaci XK, Mark 10, klasickém S-Typu, 1.-3. sérii XJ a v lehce umírněnější formě i na všech ostatních XJ
To designové pojetí boční plochy co kritizuješ na XF, najdeš na současné i minulé generaci XK, Mark 10, klasickém S-Typu, 1.-3. sérii XJ a v lehce umírněnější formě i na všech ostatních XJ
Ale myslím, že to chápem (skoro) všichni. Jenže tady je problém nesourodosti. Už jen fakt, že byl prezentován s akcentem na sportovní stránku, ale současně se zadní světla snaží svým pojetím hrát na vznešenou strunu. To že to nemá tvary dosavadní XJ mi nevadí, už jsem s tím počítal. Předek je výbornej, ale jak píšu, je to nesourodý. Já doufám, že je to ten nutný mezistupeň a dalšÍ generace (vč. XF) budou daleko kompaktněji pojaté.
Mattelko, nikoho tu zrovna ty nekadruj! Jsem k tobe vrcholne slusnej. Ke skicam jsem se nijak dramaticky nevyjadroval. Navic tobe je do toho uplny..., vis co, ne? Kecy o urovni si, zrovna ty, odpust. A vubec nejlip udelas, kdyz si me nebudes brat do svy nevymachany detsky klavesnice.
Se ti to nezdá jo... Počkej ztunim i tvyho, ale to nebude virtuálně. A s kladivem to zdaleka neumim jako s myší.. >😒]
XF-najkrajší zadok v dejinách motorizmu sa posledné desaťročia. Ale čo bok? Priemerný. Príliš veľa plochy. No a najprv som videl predok, keď išiel na ceste. Ako ho opísať? Tkaý, vystrašený Jaguar.
BENTLEY? Tak s týmto splašeným Mitovským predkom, no(inak sú všetky Bentley prekrásne, teda, okrem práve Arnage, strašne dlhé auto, viac než na fotkách, kde je pekné) [odkaz]
Mito? Nie nie nie. Já osobne milujem takéto svetlá:
[odkaz]
[odkaz]
Oválne, pred priehladným krytom, pričom prechádzajú do bokov ako aj do vnútra auta. Lenže Mito vyzerá, jak čínsky plagiát. Tie svetlá by chceli taktiež prechádzať ako bokov, tak dovnútra, myslím ku kapote, lenže namiesto toho sú skoro rovné. Akoby v Číne nevedeli urobiť dosť oválne sklo. A naviac, aj kovový lem okolo nich je Čínský. Akoby Číňania nevideli urobiť ten oblúk celkom oválny. Čo myslím?
[odkaz]
[odkaz]
Vidíš, nie je to celkom oblúk. A naviac, predok je dosť vypučený. Inak je Mito krásne auto. A ešte jedna vec. Na tejto skici za zdalo, že tie svetlá, a vôbec predok bude presne taký, ako na iných Alfách. To ma veľmi rozčuľuje.
A X1? Pozri sa na to auto. Jedna linka, druhá, tretia, neladí to. Auto vyzerá dosť rozbitým dojmom. Ale rozhodne vyzerá lepšie, než X3, to ano, to je najmenej podarené BMW od čias 3 z roku 1991.
BENTLEY? Tak s týmto splašeným Mitovským predkom, no(inak sú všetky Bentley prekrásne, teda, okrem práve Arnage, strašne dlhé auto, viac než na fotkách, kde je pekné) [odkaz]
Mito? Nie nie nie. Já osobne milujem takéto svetlá:
[odkaz]
[odkaz]
Oválne, pred priehladným krytom, pričom prechádzajú do bokov ako aj do vnútra auta. Lenže Mito vyzerá, jak čínsky plagiát. Tie svetlá by chceli taktiež prechádzať ako bokov, tak dovnútra, myslím ku kapote, lenže namiesto toho sú skoro rovné. Akoby v Číne nevedeli urobiť dosť oválne sklo. A naviac, aj kovový lem okolo nich je Čínský. Akoby Číňania nevideli urobiť ten oblúk celkom oválny. Čo myslím?
[odkaz]
[odkaz]
Vidíš, nie je to celkom oblúk. A naviac, predok je dosť vypučený. Inak je Mito krásne auto. A ešte jedna vec. Na tejto skici za zdalo, že tie svetlá, a vôbec predok bude presne taký, ako na iných Alfách. To ma veľmi rozčuľuje.
A X1? Pozri sa na to auto. Jedna linka, druhá, tretia, neladí to. Auto vyzerá dosť rozbitým dojmom. Ale rozhodne vyzerá lepšie, než X3, to ano, to je najmenej podarené BMW od čias 3 z roku 1991.
Já spokojený jsem. Asi to bude tím, že chápu, co toto auto znamená, kam s ním Jaguar míří a proč vypadá tak odlišně než cokoliv jiného (kromě C-XF) 😉
Hele XJ jsme naživo asi nikdo neviděl. Já stále věřím, že ten dojem bude hodně pozitivní, některý auta jsou prostě nefotogenický. XF rozhodně není škaredý. Bentley??? Vždyt se dělá už 20 let skoro stejný a CGT je pěkný. CFS je možná trochu nuda, no ale tragický není. MiTo je trochu víc karikaturní, než by muselo být, ale samo o sobě je velmi italský, právě i v tom přehánění. X1 jsem naživo neviděl ale, na fotkách vypadá dobře, jen bílá jí moc nesluší. Rozhodně vypadáa líp než X3.
Vždyť to taky jsem, myslím, že je to z mých příspěvků snadno poznat, ale psal jsem to pod článkem ze včera.
malé autá-Mito
kompaktné SUV-X1
vyššia stredná trieda-XF
luxusná trieda-XJ
najprestížnejšia treida-BENTLEY
Bože, kedysi mali Angličania spolu s Talianmi najkrajšie autá. Dnes v najškaredších autách prevažujú. To je tragédia.
kompaktné SUV-X1
vyššia stredná trieda-XF
luxusná trieda-XJ
najprestížnejšia treida-BENTLEY
Bože, kedysi mali Angličania spolu s Talianmi najkrajšie autá. Dnes v najškaredších autách prevažujú. To je tragédia.
Nemyslím koncept XF. Ale skica XJ. Veď pred týždňom či kedy sme tu mali predstavy ako by mal vyzerať a ty, že radšej si počkáš na reál. A ten sa moc nelíši. Takže by si mal byť rozpačitý aj zo skutočného XJ.
Proste JAGUAR
Čože? Jaguar pôsobí ťažkým dojmom? Ty nepoznáš E-Type, ani XK 120, ani XKR keď píšeš takéto nezmysli.
Čože? Jaguar pôsobí ťažkým dojmom? Ty nepoznáš E-Type, ani XK 120, ani XKR keď píšeš takéto nezmysli.
Jediná skica, která byla lepší byl koncept XF, sice do toho kufru bys sotva narval jedny hole, ale aspon by to ladilo ke zbytku auta, tohle je kazda pes jina ves.
Mne neskutočne vadí, že starý XJ tu mohol byť naďalej. Len ho stačilo prepracovať. Mal tak nadčasový dizajn, ako Porsche 911-ale to sa striktne dizajnovo nedrží starých aut. U Jaguaru to nevedeli pochopiť, nevedeli pochopiť, že po prepracovaní môže byť aj starý dizajn moderný. Naviac ma mrzí, že dizajn XJ navrhol sám zakladateľ značky, Sir Willian Lyons.
A tento XJ? Oceňujem, ten predok, konečne ten z konceptu XF. Ale čo zvyšok? Tak plný, až tučný, bruchatý bok. Odporný, dlhý, bruchatý zadok s kretésnkými svetlami. A pritom dizajn schvaloval muž, ktorý navrhol Aston Martin Vanquish. Človeku takmer neviem zadržať slzy, že toto je Jaguar. 😢 :no: :no😒br /> Inak máš pravdu, chce to čiernu farbu alebo také niečo.
A tento XJ? Oceňujem, ten predok, konečne ten z konceptu XF. Ale čo zvyšok? Tak plný, až tučný, bruchatý bok. Odporný, dlhý, bruchatý zadok s kretésnkými svetlami. A pritom dizajn schvaloval muž, ktorý navrhol Aston Martin Vanquish. Človeku takmer neviem zadržať slzy, že toto je Jaguar. 😢 :no: :no😒br /> Inak máš pravdu, chce to čiernu farbu alebo také niečo.
No nevim. Ted akutne resim pozarucne vymenu odesleho xenonu na S-Type a vypadato, ze si to pojedu nechat opravit do Vidne. Pokud nedopadne servis ve Zline, ktery vypada, ze s pozarukama neni na AMT zavisly, tak je to tutovka. V Brne nikdo nezveda tlf, ani mobil, a v Praglu je to stejny. Vypisu soutez. Kdo mi prinese Richtra v jakemkoliv stavu, tam si pak na muj ucet muze u noveho importera vyzvednout XK dle libosti >😒] :-!
Pro jistotu tedy vypínám počítač a mažu domů. 😉 Mějte se všichni pěkně a užijte si víkend.
Jestli to nebude další pokus, tentokrát o pětimetrovou C8 competizione, mohl bys mít pravdu. 😄 😉
Však o to jde. Jako za Pašíka za to chtít nemůžou, na to image nemá... Za ty prachy v kombi a v stříbrné nebo modré se to dá. 😉 :yes:
Mě se víc nelíbí zadek, ale kombík se dá zkousnout, abych tě uklidnil, navíc, za peníze, které za ni chtějí, bych to auto určitě nezavrhoval. 😉
Jo, jen my dva s Avantimem, co pamatuju. A já jen asi první den,, kdy mne opět imponoval dokonalý profil, pak jsem to viděl na billboardu zepředu a zděsil jsem se... A teď jsem takový rozpolcený, asi jako VW fan při pohledu na velkou zadnici Passatu. >😒]
Z hlediska tvarů je panamera jistě tradičnějším porsche, než XJ jaguarem, z hlediska modelové řady, logicky, ne.
Tak, já mám zas v paměti příchod laguny s ódami na královnu třídy. Nebo že byste to všechno zastali jen dva, s Avantimem? 😄 😉
Tak to Bacha, na Mondeo se pěly chvály, ale na Lagunu leda "fuj co je to za hnus" a pějí stějně dodne 8-s >😒]
Jinak souhlas
Jinak souhlas
Tak až tak natvrdo by som to nebral, rozhodne je tradičnejším Jaguarom ako Panamera tradičným Porsche. 😉
S tou minulou sedmičkou je to ťažké, niekomu sadla, niekomu nie, na rozdiel od Jaguaru ale limuzíny od BMW v žiadnej dobe nemožno nazývať príliš konzervatívnymi.
S tou minulou sedmičkou je to ťažké, niekomu sadla, niekomu nie, na rozdiel od Jaguaru ale limuzíny od BMW v žiadnej dobe nemožno nazývať príliš konzervatívnymi.
Protože je Slezsko malé (to ho ale nijak nediskriminuje od zbytku republiky) nemá tolik praporů jako Morava ...
>😁 :yes:
>😁 :yes:
Klienti jako TY ho dostali do kolen....!!!! Furt vopravte to v zaruce! Pak ma nekdo vydelavat! >😒]
Zadek nesedí s předkem, a pak ta folie na c-sloupku. Bude to chtít nějakou chvilku vstřebávat, ale silueta je krásná.
Jo, navíc zdejší diskuse nejsou dobrým barometrem úspěšnosti, jakmile se při představení moc "králuje" a nadšeně ucvrkává, nemívá adorace designu daného auta delšího trvání, za rok je z toho nuda a krabice atd., takové mondeo nebo laguna by mohli vyprávět. 😄 😉
Souhlas, dokonce u XJ mi k tomu vytanuje ještě potenciální problém té... neuchopitelnosti, je tam všechno a všeho jaksi... moc. Postrádám hlavní tón.
Najednou je už na fotkách Jaguar Jaguarem a všichni zapomínaj, co poslední dobou předváděl. ;-\ Já osobně se přikláním k tomu, že bude podobně kontroverzní, jako když vyjela minulá sedma.
Je jen trochu problem, ze jednotlive zeme majimrozdilne specifikace aut. Musis se poradne podivat, co v tom aute je a co ne. To ze jsi polak nam tu nemusis pripominat >😒]
Je to vsude +- stejny. AMT nema cenik, pac nemuze v Inglednu nic objednat. Takze ti nabidnou skladovky od jinych dealeru z D. Cena se da domluvit slusna, ale dej jim penize, ze? Nejhorsi je, ze prodejce to fakt domluvi, pripravi, ale ty nemas jistotu, ze se tam zrovna neukaze Udo a tvoji zalohu nebo doplatek nesebere 😒 Ja jsem to vzdal i kdyz se kluci fakt snazili a auto +- podle meho sehnali.
Na kolik u nás přijde XF? Borci to tam nemají uvedené ani náznakem. Koukal jsem se na Jaguar Polska, a ti začínají na 58tis.
No jo, fajsmerk! Kdepak platinovo-rhodiovej kovboj, ten se pozna. Jen * jezdi treba na Sardinii, kdyz muze do Bibione >😒]
Mluvit se snima da, ale ty prodejci jsou uplne v *. Musi rict zakaznikovi polopravdu a snazit se nejak vyhovet. Vubec jim nezavidim. Kazdopadne pocitej s tim, ze je nakup cehokoliv tam obrovskej problem.
Já osobně nejsem moc pro moderní tvary, zastávám spíše klasické linie ... takže zvenku z něj mám smíšené pocity .... více se mi líbil design předchozích modelových řad. Co se týče vnitřku, trošku mi palubní deska připomíná Opel Insignia ... ale materiály budou nejspíše o něco kvalitnější ... dřevo (doufejme, ža stále bude pravé) vypadá celkem hezky.
😐
😐
Neboj, zapojíme Ricarda, on to vybaví... 😉
Spraví firmu a Jagov tu bude viac jak škodoviek... >😁
Spraví firmu a Jagov tu bude viac jak škodoviek... >😁
hnusnej nebudu. Uvažoval jsem krátkou dobu o koupi lehce jetého X-Typu. ale po tom co vím a co jsi psal dnes to v AMT raději nezkoušet a když tak si koupit ten X-Type nový do vitríny. Ale stavim se tam. Dá se s nima ještě vůbec mluvit??
No... tak jak na něho? Je to těžké, designové finesy jsou obsazené konkurencí, navíc musel Jaguar po vzoru menšího brášky fatálně trhnout estetickou echtjaguarovskou oponou... a tak výsledek se dal vlastně velmi realisticky očekávat. A jaký, že je? Nekontroverzní, uhlazený, jakoby... lehce stydlivý, s až možná příliš přivřenejma vočima a uhlazeným, nesportovním zadkem. O parádičce v podobě simulace šíře zadního okna se tu ještě asi bude diskutovat, já bych vyzdvihl dominantní šíři předku a kompozici vnitřku. Současně se domnívám, že barva, která mu bude slušet vůbec nejméně je právě ta horní stříbrná metalíza. Chce to těžkou barvu. A pokud ta neskutečná délka zádi, umocněná coupéoidní střechou bude naživo o poznání kratší, nebudu v tom vidět autohermafrodita a pokusím se sám sebe přemluvit k tomu, že nové XJ je silniční jaguarovskej originál na dalších cca 10 let...
Sem s nim!!!! Mam ted trochu personalni krizi. Zacaly prazdniny a o podobny exemplar, na kterym by si clovek trochu vybil stres, ne a ne zavadit. Vsichni jsou v Chorvatsku >😒]
tak to si piš. ten je zocelenější jak drápalík. Za totáče trpěl jako zvíře..
A že se učil, studoval jazyky, makal na sobě jako čert a dnes se s klidnou duší může považovat za vyzrálého bejka, o tom nepochybuj... >😒]
A že se učil, studoval jazyky, makal na sobě jako čert a dnes se s klidnou duší může považovat za vyzrálého bejka, o tom nepochybuj... >😒]
Mozna tak nejaky tricko. Schvalne se tam stav a chtej si jako objednat auto do vyroby. Jen na ty prodejce nebud hnusnej, protoze oni za to fakt, ale fakt nemuzoz.
Naopak!!! Severni vitr je sice kruty, ale lidi tam odtud jsou takovy nejaky zoceleny 😉 A pokud nabyl vzdelani na kvalitni univerzite za totace a jeste k tomu vsemu je to disident, tak je to primo znacka ideal :-!
Uz zkrachovali. Dluzi kam se podivas. Hotovost neni. Objednat neni co u koho. Platy se nevyplaceji. Udo zdrhnul a jen vymysli, jak z toho pruseru jeste neco urvat. Pokud vim, tak Autec je na tom pry podobne. Nejhorsi je, ze to Udo nechce nikomu prodat/dat , protoze pry neexistuje ucetnictvi. Proste se stalo presne to, co spousta lidi, vcetne me, tusila kdyz o importerstvi prisel Motokov. Kdyz delal Autec importera BMW, tak se pokusil podobnym zpusobem oskubat BMW, tam mu to nevyslo, tak oskubal prostrednictvim AMT TATU a mistni dodavatele.
Ver mi, mam za sebou zoufale zkusenosti z posledni doby. Lidi se tam snazi (nekteri), ale nejde objednat auto (jedine nejak zprostredkovat z D) nelze objednat ND (viz to sklo na Disco2) atd. Posledni svoje auta vyprodali nekdy v kvetnu a ted tam stoji auta, ktery nejsou jejich, ale leasingovky a normalne si auto proste neobjednas. Se tam stav a uvidis sam.
To je ale zajímavý.Skutečně bydlím kousek od tohoto salonu a denně ráno vidím holky(sekretářky, asistentky, vrátné??) jak jedou do práce zmiňovaným X-Typem anebo Freelanderem...
A ty říkáš že pomalu nemaj co do huby... pak je cosi prohnilé v tom státě AMT... :-! 8-s :no:
A ty říkáš že pomalu nemaj co do huby... pak je cosi prohnilé v tom státě AMT... :-! 8-s :no:
C6???? :😉 Ten prece vychazi z DS a to je defakto prebouchany VW Brouk. Jsi ty normalni? Mokry hadry se fasujou...... atd., atd., atd. Zbytek uz znas >😒]
AMT uz tech aut moc nema. Respektive svoje uz zadny a pokud nevyrovnaji svoje dluhy, tak ani zadny dalsi nebudou. V AMT ti uz nedokazou ani vymenit rozbity sklo 😒 Nemaji lidi, protoze vetsina utekla kdyz nedostavaji mzdu a nikdo jim nic nedoda. V baraku uz nejsou jejich ani zidle. Ale mistr Richter bude furt dokola vymyslet nejaky levarny jak z toho vybruslit. Mamrd jeden skopcackej :no:
Hliník se především odstěhoval do Humpolce. Kolik dnes váží, vážně netuším, ale věř, že zasednout do audiny, rázem se hmotnosti s bavorskou vrtulí srovnaj... >😒]
To vies, my, ktorí si na seba musíme zarobit sami a nikto nám srotovné nedá... a teraz uz naozaj.
klud kámo, mokré handry má stará Blažková naľavo od vrátnice, pemprsky matelko pri posteli a robota nemá nohy, takže v piatok ti neodbehne... >😒]
Pro mostecké ne ale buďme milosrdní a nechme je tam. Já osobně volím Rollse. Nejsem přece neplatič z mosteckého autobusu... 😉 >😒]
co ja viem, nevyzera zle, ale na povodny XJ dizajnovo urcite nema. Ten bol taky elegantne stihly. Toto tu mi prilis pripomina mensi model XF, chcelo to viac odlisnosti.... ;-\
Phaeton, LS a DTS si z toho škrtni. Za tou trojkou se ti soused neohlídne a to není nic pro mostecké kovboje
je to ale majster designu a jednička vo svojej triede... na slabšej hátépéčke ozajstné delo nie len do mesta... Líška. Das Auto. 😉
jsem rád chlapci že jste zapojili hlavičky a začali přemýšlet o designu nové XJ... 😉 Děláte mi radost... 😉
Hliník je hliník, ona i A8 v základu (3,2fsi) má 1690kg, na hliníkáře se nechytá ani bmw, které bývalo váhovým přeborníkem, nejlehčí 740i má přes 1900kg, docela rozdíl. Za váhu rozhodně zaslouží XJ pochvalu. 😉
Prďoši, radujte se, že tahle třída aut se utěšeně rozrůstá. Jestli jseš alespoň mosteckej kovboj, zlatej kovboj, máš na výběr z opravdu kvalitní smečky😒br />
Mercedes S-Klasse
BMW 7-reihe
Audi A8
Jaguar XJ
Maserati Quattroporte
Bentley Cont. Flying Spur
Porsche Panamera
VW Phaeton
Lexus LS
Bejby Rolls
Aston Rapide
pro amerikanisty pak Kadylak DTS...
TJe ti to málo? Švorcáku, ještě furt si myslíš, že nám zlatejm kovbojům zvoní hrana?? Že nás vy Paroubci a Bursíci zaženete do temnot zelenooranžové hrůzovlády??? >😒] >😒]
Mercedes S-Klasse
BMW 7-reihe
Audi A8
Jaguar XJ
Maserati Quattroporte
Bentley Cont. Flying Spur
Porsche Panamera
VW Phaeton
Lexus LS
Bejby Rolls
Aston Rapide
pro amerikanisty pak Kadylak DTS...
TJe ti to málo? Švorcáku, ještě furt si myslíš, že nám zlatejm kovbojům zvoní hrana?? Že nás vy Paroubci a Bursíci zaženete do temnot zelenooranžové hrůzovlády??? >😒] >😒]
Mozes v tom vidiet trebárs i toho Foxa, dolezité je, ako to ladí dohromady a ako pasuje k identite znacky a imidzu triedy. A Jagu to ladí ohromne.
Je obdivuhodné, ze 5,12 m dlhá limuzína má v základe pod 1,8 tony. To obzvlást vynikne pri porovnaní hmotnosti niektorých áut o dve triedy nizsie (Brumla 3,0 HDI?), o mnozstve áut vyssej strednej ani nehovoriac. Preto predpokladám, ze by takéto relatívne lahké auto znieslo i 3,0 V6 benzín ako základ (co vsak z imidzových dovodov zrejme nebude, tipujem to na evolúciu 3,5 V😄.
Dáme shrnovačku?? Hošani, co v tom všechno vidíte?? Já začnu😒br />
1) C6
2) A6
3) Mase QP
4) Mondeo
5) Thesis
6) Bentley Conti???
2) A6
3) Mase QP
4) Mondeo
5) Thesis
6) Bentley Conti???
Asi tak, na kazdom z menovaných sa dá nájst spolocný dizajnový jazyk. A ze klasická 5m limuzína sa bude co do dizajnu dat porovnávat s elegánmi ako QP či Continental GT je v kazdom prípade skvelé a v tejto triede nie obvyklé.
řekl bych, že ten zadek ti připomene kterékoliv luxusnější auto. Tu Thesis, tu QP, tu Bentley, tu C6.
Nechcem rýpať, ale mne ten zadok silne pripomína jeden nemenovaný talianský počin, ktorý sa pred nedávnom prestal vyrábať, zrejme nebude mať nástupcu a bol tu označený za najškaredšie auto. >😒]
Ale inak Jag za :yes😒br />
PS: mne sa aj ten talianský počin veľmi páči... 😉
Ale inak Jag za :yes😒br />
PS: mne sa aj ten talianský počin veľmi páči... 😉
Já myslím, že v AMT se nad sebou zamyslí, seberou asistentkám služební X-Tajpy, začnou študovat, učit se jazyky a makat na sobě... >😒]
Vzhledem k tomu, v jakem stavu je AMT, tak se asi ofiko XJ v CZ jen tak nedockame *blijici a placici smajlik*
Kdyz jsem zacal cist tvuj prispevek, tak se mi mys sama zacla blizit k tlacitku "Nahlasit adminovi" , ale pak jsem to docetl 😄 Dustojne a krasne auto ! :yes: 😉
Tak popravde na mňa pôsobí ťažím dojmom predok s veľkým masívnym grilom, ako síce dlhý a pomerne vysoký, ale v niektorých pohľadoch štíhlo pôsobiaci zadok.
Interiér je na jednotku, hviezdičku ale nepridám, to by tam nesmelo byť to podivné chladné modré podsvietenie, ktoré mi k charakteru auta akosi nesedí. Aj prístroje s bielou alebo slonovinovou farbou podkladu by sa k charakteru auta podľa mňa hodili lepšie.
Hliník, horčí, kompozity - škoda, že nenapísali, v akom rozsahu sú tieto materiály použité. Hmotnosť na úrovni áut strednej triedy poteší. Inak tvary sú maximálne vyzreté, máločo sa im dá vytknúť, chcelo by to vidieť v reáli. Nádherný voz.
Proste JAGUAR. 😄
Interiér je na jednotku, hviezdičku ale nepridám, to by tam nesmelo byť to podivné chladné modré podsvietenie, ktoré mi k charakteru auta akosi nesedí. Aj prístroje s bielou alebo slonovinovou farbou podkladu by sa k charakteru auta podľa mňa hodili lepšie.
Hliník, horčí, kompozity - škoda, že nenapísali, v akom rozsahu sú tieto materiály použité. Hmotnosť na úrovni áut strednej triedy poteší. Inak tvary sú maximálne vyzreté, máločo sa im dá vytknúť, chcelo by to vidieť v reáli. Nádherný voz.
Proste JAGUAR. 😄