Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Superb Outdoor – Ve skautském dresu

226 komentářů

holden_holden
ze Outdoor paket přitahuje pozornost okolí, tak se ani nemusim koukat co za mamlasa to napsalo.
webpaja
A připadá ti snad, že v záplavě běžnejch Superbů to není pravda?
esenbe
Já ještě nezažil, že by jakákoliv škodovka přitahovala nějakou pozornost. Vyjma teda maloměštáků a jejich závisti.
webpaja
Já si teda Outdoor se zájmem prohlídnul...asi jsem maloměšťáckej závistivec...
esenbe
No já si nové modely taky se zájmem prohlídnu. Pozornost mám na mysli , když se za autem lidé vyloženě otáčejí - ženy, děti, starci a jinak nezainteresovaní lidé, kterým se auto jen prostě líbí a nebo ho shledávají zajímavé. To se u škody stát nemůže.
LudaBaxa
Tím chceš říct, že (velko)měšťáci závistiví nejsou? >😁 Ty jsi z Prahy, že?

A k autu.. dle mého naprosto zbytečně vyhozených padesát tisíc. K funkčnosti auta to nepřidá nic, pouze nebudu mít odřený lak ve spodní části od kamenů.. no a to je za pade dost málo.

Ale skalním fanouškům škody, kteří nemají na volvo nebo audi se tahle možnost jistě líbit bude.
esenbe
Nevím jsem právě z vesnice v Jesenických horách. Tam když si domů přivezeš jakékoliv auto na 200 000 jsi nenáviděný kapitalista
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No vidíš, pozornost u nás přitahuje až až. 😉
Mr.Murphy
u běžných Superbů je naopak výhoda, že "zbytečně nepřitahují pozornost okolí".... :yes: Aneb kdo hledá, ten najde.... 😉
EcoBastr
To se mě nějak nezdá... řekl bych že přitahují pozornost jenom zlodějů, kteří berou navigaci a zvládají to za 60 sekund 😉
lukas13
Tedy "záplavu" Superbů jsem nikde v ČR nezaznamenal. Přeci jen, střední třída u nás není, a dlouho ještě nebude, běžným vozem. Neb česká střední třída (obyvatel) je ráda že dosáhne na něco z nižší či nižší střední třídy aut.

Umím si představit mraky jiných aut za cenu přes milion, která majitele odlišují daleko víc než oplastovaný Superb. Ale proti gustu...
webpaja
Nevím jak ty a kde, ale já jich po ČR potkávám kvanta
lukas13
Tak v tom případě žijeme v úplně jiné zemi.

Empatie, comprende? (i v rámci gramatických "přešlapů")
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Vidím, že jsi z Prahy, což mě potom tvá slova překvapují hned dvakrát. Já studuju v Karviné, což je velice chudý region a Superbů jak I tak II tak opravdu jezdí kvanta. Jak hlavně taxi, tak i soukromé. V Opavě, kde žiju normálně je to samé. Lépe se dívej kolem sebe 😉
lukas13
Jsou kvanta a "kvanta". Lépe se dívej i po horších autech.

Když já studoval, měli jsme s přítelkyní (ke konci mého studia VŠ) starý korejský křáp, darovaný mou maminkou po 10ti letech užívání.

Teď máme svůj vlastní byt v ceně 911ky a auto C segmentu, vše koupené a splacené (hurá!) za svoje.

Já kolem sebe OPRAVDU koukám 😉

Ps.: Nic ve zlém, tak to vskutku myšleno nebylo.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
V pohodě, neberu to osobně. Ale pokud se chceš bavit takhle a chtít definovat slovo kvanta, tak se ke kloudnému závěru asi nedobereme 😉 Každopádně Superů se zatím letos do září prodalo 3500+ dejme tomu 6000 každý rok od uvedení modelu v roce 2008, to je cca 27 500 ks Superbů II po českých cestách. To je myslím slušná četnost. Ale nebudeme řešit blbosti 😉
lukas13
No ale v rámci celé množiny aut jezdících na našich silnicích je to stále mizivý podíl 😉

Je lidskou přirozeností přehlížet "to horší". A troufám si tvrdit, že Ty své Báwo, ač 17 let staré, vnímáš velmi, velmi vysoko. V rámci mého vnímání je tvůj vůz na hranici - vrak/obdivovaný youngtimer - dle stavu vozu.

"Slušná četnost" je velmi zajímavý statistický termín 😉
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
25 000 je podle mě slušný podíl s přihlédnutím k faktu, že je sice v ČR evidováno skoro k pěti miliónům vozů, ale fakticky se po silnicích pohybuje trochu jiné číslo a hlavně nové Superby jezdí hodně km, tudíž jsou často k vidění.

Nějak mi uniká smysl, proč sem taháš moje BMW a ještě si troufáš tvrdit jak já ho vnímám? 8-s Možná tě překvapím, ale já své auto mám hodně rád, nadřel jsem se na něj a dřu i na to, abych ho udržel v dobrém stavu, ale to nic nemění na faktu, že to je pořád 17 let staré auto, které mé svou slávu za sebou. Možná soudě podle laické veřejnosti, která BMW ať už jakkoli staré, vnímá jako něco víc, o čemž se přesvědčuju skoro denně. Kde kdo mi auto chválí, ale neboj, jsem nohama na zemi. Proto bych si tvé prvotní utváření názorů bez prověření faktu vyprošoval.

Nejsem statistik, ale v prvním ročníku jsem ji měl. Myslím, že kdo chtěl, tak ten "termín" pochopil.
lukas13
Já to přeci vůbec nemyslel zle - naopak. Ještě jednou jsem si svůj včerejší příspěvek přečetl a nevidím tam nic z čeho by vycházelo že to "myslím špatně".

Chtěl jsem tím prostě říci, že tím že patrně své auto vnímáš velmi kladně - což jsi mi potvrdil - je možná tendence přehlížení horších vozů a většího všímání si těch lepších. Je to o subjektivitě lidského vnímání. Toť vše.

Ps.: Podíval jsem se na tvou recenzi. Tvé auto vnímám v té kategorii "obdivovaný youngtimer". Je to krasavec a splněný studentský sen. Respect :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
V pořádku, děkuji :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Clanek evidentne napsalo mktg oddeleni Skoda Auto. Vaverka to jenom prevzal. Jak jinak si vysvetlit tyto vety: "Superb ukazuje, že i konstrukčně docela obyčejné auto může nabídnout vynikající řešení. Natáčení do zatáček je dnes už docela samozřejmou vlastností xenonových světel, Superb ale přidává i pořádných dosah v režimu potkávacích světel."?

Take opevovani osvetleni prostoru pod zrcatky, jako neco nadpozemsky vyjimecneho vyzniva trpane...

A takovych "skvostu" je plny clanek. 8-s :no:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Ano, Superb svítí výborně, ale díky za upozornění na překlep :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Aby nesvitil - s xenonama. Uvidime, jestli se podobnych oslavnych "od" na xenony dockame u jinych (nekoncernovych) znacek... :-!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Ano, u Opelu a Mercedesu v mých testech zcela pravidelně
pargi
V merglu to ale, dle recenze, svítí až moc. Všechny kolem (tedy všechny před vozem) to obtěžuje a dávají své pobouření najevo probliknutím. Není to tedy spíš negativum? Jakkoliv je to příjemné pro jednoho řidiče, nemělo by nastavení světel ohrožovat bezpečnost všech ostatních, což oslepující osvětelní bezpochyby dělá.
esenbe
Přesně takto na mě působí tyto outdoor pakety. Auto má ( jen někdy 😄 ) 4X4, která se tak maximálně hodí na výjezd z parkoviště ,ale vzhled teréního speciálu. Pak tyto jezdce tahá člověk z příkopy a nebo po tom co najeli na břicho někde v závěji, protože oni mají outdoor. Pakliže chci schopné auto, které si na nic nemusí hrát a v terénu i něco zvládne jdu jinam než do škodovky. A nebo si nacpu ponožky do trenek a připlatím offroad paket
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak co si budeme povídat, dnes je to (obecně) spíš o vzhledu terénního speciálu než terénních schopnostech...
Mr.Murphy
... já teda nechci být jako úplný hnidopich, ale když už pan Vaverka cituje Paroubka, měl by být přesný.... Paroubkův legendární výrok nezněl:"kdo další to má?", ale "kdo z vás to má?" viz [odkaz]

Takže buď pan Vaverka trošku tu citaci popletl, nebo si ji malinko přibarvil, aby se mu líp hodila do slohovky..... 😉

Každopádně díky za to, protože pohled na JP v životní formě mě ještě dnes těžce rozsekal.... :yes:
4bytelnýkola
tak tomu říkám pohodička >😁
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Je to lehce parafrázováno, aby to do textu padlo podobně jako tehdy do projevu pana Paroubka 😉
nasua23
U Audi a Volva jakousi odolnější verzi chápu.
Přece jen, když člověk před lety potkával první Cross Country, musel se ovládat, aby neotáčel hlavu od volantu.
Jenže tam se jedná o prémiový auta a hlavně prémiový design.

To co vidíme výše je spíše kolotočářská óda na plasty.
Pominu to, že funkčně tahle úprava auto nikam neposouvá.
To, že przní velmi povedený konzervativní design jen tak pro samoúčelný efekt už ale ne.

Kdyby alespoň přidané nelakováné plasty alespoň zdrsnily konturu auta tvarově....jenže výsledná úprava si na něco vlastně jen hraje a své ambice nechala rozpustit už před lakovnou.

Škoda...Audi dokázalo svůj Allroad vždy posunout, Volvo svůj Cross country taky.
Škoda ne. A tak vlastně nechtěně dělá z majitelů kohouty, kterří tak volají do světa, že na jejich smetišti z nějakýho důvodu ten allroad nikdy neskončí.
Avatar - gld
gld
Bude sa to predávať? Bude. Takže čo viac by mali v škodovke riešiť.

"Oplastované" verzie bežných áut sa tešia obojstrannej popularite. Zákazník svetu ukazuje enormné terénne schopnosti svojho osobného auta s úžasným haldex 4x4 sytémom a výrobca ryžuje za pár plastov pekné peniaze. Vo výsledku sú všetci šťastní a tak je to dobre.
Ondris
Zacina se blyskat na lepsi casy...
Odhaduju, ze jeste tak pred mesicem by ten silenej startovaci bastl oznacili za usporne a intuitivni reseni. :yes:
Mr.Murphy
ten startovací bastl je totální hnus a dostalo se mu taky zdrcující kritiky!!! Však to taky bylo rozcupováno jako "méně dotažené řešení oproti konkurentům" 😄

U auta za meloun je takové řešení totální fraška.... Abych si pomohl ještě jednou citací, jedná se o "nedotažený detail typický pro jihoevropské automobilky....".... 😄
Ondris
To je fakt, kritika ve stylu "A vy zase bijete černochy!" je asi to nejsilnější, co můžu čekat. 😄
Avatar - trapid
trapid
To jsem vážně netušil, že startování tlačítkem u VW (nebo aspoň u škody) je tak trapné. Nedávno jsem jel s renckem a tam se jen ťukne do tlačítka a nestaráte se. V zimě si diesel napřed nažhaví a pak teprve (sám) startuje. Myslím, že podobně trapný systém (jak škoda) má i honda.
pargi
Takže ten systém u Rencka v případě, že nechce chytnout, motá a motá a motá až shoří startér, nebo jak se to bude chovat v takové situaci? Nenazval bych systém hondy (škody) trapným, prostě je jiný.
Avatar - Anonym
Anonym
Ted co je lepší do terénu, heheh
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jedno oplastovaná nádhera co zapadne na první louce a druhý poctivé SUV v sývornou průchodností lehkým a středním terénem.

A jako stlyovka na efket je lepší než okoukanej superb něco v tomhle stylu [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
esenbe
Jel jsi v tom ?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
esenbe
No mě právě jízda v novém cherokeem vyhovuje. Auto i přes obal SUV má pořád takový ten offroad charakter. Srovnání se superbem je mimo, ale i tak je to auto s výbornou užitnou hodnotou. Já bych volil - outback
LudaBaxa
Ty člověče.. ty si seděl snad ve všem o čem se tu diskutuje 😉 Ale na Fabii nic nemá, to je úsměvné.
Avatar - Katikakus
Katikakus
On se neptal na Fabii. On se ptal jestli jsi jel v nekterych z vozu, ktere zminuje Barrichello. Tady si nalejme cistheo vina - nejel... :-!
Avatar - gld
gld
Ale išiel na fábii. A ako všetci vieme- to je tak geniálny koncentrát automobilovej produkcie, že oprávňuje užívateľa komentovať (a odsúdiť) akékoľvek iné auto.

Jeep Cherokee mi nevyhovuje, lebo má tvrdšie silentbloky ako fábia. Koniec diskusie, pohov- rozchod!
Avatar - Anonym
Anonym
Seděl si v nový generaci? Zkus to.
Zcela nový materiály, zpracování, v overlandu je alcantra a plná výbava.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Na rovinu a afaltku stačí předohrab/zadohrab, nepotřebuju 4x4 a ještě oplastovaný
MariAchi
Takže jsi nám vlastně chtěl sdělit, že si Superba nekoupíš.
No, vlastně se to dalo čekat.
Avatar - Anonym
Anonym
Ne já sem chtěl sdělit že mi uniká, proč vytopit 1,2 mega za tuctovej superb vylepšenej plastama, když můžu mít něco mnohem lepšího, zajímavějšího, výkonějšího a pokud budu potřebat i vhodnějšího do terénu.
Avatar - Emel
Emel
Třeba proto, že jezdíš primárně po silnici, a tam ten Superb nabídne mnohem víc.
Avatar - Anonym
Anonym
Co třeba? O litr menší spotřebu? >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Spotřebu tak o tři litry, na silnici mnohem lepší jízdní vlastnosti. GC dává smysl jako suv vedle levných pokusů od Kia nebo Hyundaie, tam je za dané peníze určitě lepší volbou, mezi velkými suv evropské produkce hraje, co do svých kvalit, druhé housle.
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, Evoque žere o 3 litry víc než Scout, ted tu o červený karkulce prosím.

GC je na nic, Discvoery taky, a Evoque je nepraktická stylovka.

Takže nejlpší volba za 1,2 mega je oplastovejma jezdečík s volantem ze kterýho málem zvracím když to vidím.

NO děkuju amici že tu tak krásně přispíváte, moc rád sem chodím, už dlouho sem se tu zas tak nenasmál. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
webpaja
Ne tak úplně, dem vyzkoušel nový Santa Fe a smekám...
Avatar - Anonym
Anonym
Na ježdění po silnici mi stačí jakýkolik kombík, případně sedan co má teda 4x4 abysme sronávali srovnatelný.

A tam je opět zase daleko lepší výběr kdy za stejný peníze je víc muziky.
BaracudaJ
Tak už konečně vyjmenuj ty kombíky ze střední třídy ve čtyřkolce, které jsou tou lepší volbou za stejné peníze. Čekám na to od mé první reakce na tvůj příspěvek, že za 1.2 mil můžu mít LR nebo Jeep...
Avatar - Anonym
Anonym
1,2 mega dostanu i vyšší střední....v sedanu 100% >😁
jmenuje se Lancia Thema AWD

kombíky a SUV
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
BaracudaJ
Hmm zajímavý výběr...ale je fér říct, že cena Superbu je ceníková. Ale tvé tipy jsou skladovky, nebo lehce ojeté vozy. Protože původní cena toho Volva byla 1,45 mil. On ten Superb jako skladovka bude taky o 150tis Kč níž 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ano sou to skladovky, nemam čas na to objíždět/obmailovávat xy delarů a sondovat u nich kolik by dali slevu oproti ceníků na jaký který model.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak se taky někdy koukni stejně na skladovky Superbů. Třeba budeš překvapen co a za jaké peníze se hlavně prodává. Protože jak jste tady všichni udělaní z novinářského auta se všemi příplatky snad ani není možné 8-s
BaracudaJ
:yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Vážně si myslíš, že Superb Outdoor a podobné deriváty jiných aut (XC70, Scout, Allroad...) jsou auta do terénu? Máš hodně zajímavé myšlenkové pochody.
Avatar - Anonym
Anonym
Psal sem do lehkého (tím myšleno nezpevněné cesty, v zimě jen protažené a uježděné cesty atd).
I tam je lepší Jeep nebo LR.

Kupovat si oplastovanej kombík na cestách po asfaltce, no tak to mi fakt uniká k čemu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo Scouty kupjí hlavně stavbyvedoucí.....nechceš ho doporučiti myslivcům, lesníkům, vodohopodářům atd. místo Nivy a Dustera?

Za ty prachy by měly 3 ks těchto vozidel a až naprší a bude bahno tak projedou >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
u nás maj vodohospdáři Gazelle, lesníci Duster, energetici Defender a Jimny a soukromníci Nivy.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
esenbe
u nás teda mají lesníci nějaký 10 - 20 let starý pick up nebo terano s nájezdem okolo 400 000 km >😁 ti bohatší jezdí v nových pick upech a nebo dustrech
LudaBaxa
Přesně tak, aspoň je ti jedno co s tim autem provedeš a kam ho pověsíš >😁 :yes: znám to..
esenbe
a o to tak nějak v lese jde. Navíc kdo někdy v lese něco dělal ví, že tam už špinavej jdeš natož pak odcházíš. Zabahněné boty si nepřezouváš a pilu a špinavé kanistry taky nenecháváš pod keříkem. Dokonalá reklama a nebo test pro off auta by byla půjčit je na 1 rok lesníkům. Takový kotel jako v lese totiž auto nikde jinde nedostane. A to jak interiér, exteriér tak mechanika.
Ondris
Ten Lanďák vypadá moc pěkně. 😄
Akorát bych si musel nakoupit roláky a manšestrový kalhoty.
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Pak můžeš zvolit ještě toto [odkaz]
pargi
Jo tak ten evoque se povedl :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Zejména exteriérem, designově velmi pěkné auto, však je v cizině velmi oblíbené.
pargi
:yes: to jo. Ovšem konkurence k seberbu to není. Že stojí stejně je věc druhá 😄
Avatar - Anonym
Anonym
To záleží na úhlu pohledu.
pargi
No, míří na úplně jiné zákazníky, koncepčně jsou rozdílná, ani jeden tomu druhému zákazníky neodláká. Společná je opravdu jenom cenovka.
Avatar - Anonym
Anonym
4x4, podobný motor, možnost podobného využití?
NIC?
pargi
To jo, v tom si neodporujem, ale jsou to úplně jiná zvířata. Není to jako vybírat si ze dvou triček, ale jako mezi tričkem a kalhotami (to mám z tog gearu 😉 ). Jinak víc se mi, samozřejmě, líbí evoque 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Thalia a Dodge Charger sou taky každý něco jinýho ale přesto sou to oba dva sedany.
Ale pokud budou za stejnou cenu, logicky půjdu pro Charger.

Je zbytečný se deržet nějakejch konvečních škatulek co je konkurent čeho.
Jde o to zda můžu za svoje peníze dostat zajímavější nebo lepší vůz, nebo ne.

Takže sedan proti sedanu, kombík proti kombíku, kupé proti kupé atd.

Pravda, Evoque není kombík, nicméně i kombíky sem postoval výše, za 1,2 meg ajde sehnat subaru, Mercedes nebo třeba Volvo
pargi
Jo, nejsme ve při. Ale snad nikdo nebude vybírat mezi Evoque (poprípadě grandčírem) a Superbem. Bylo zajímavé se podívat, co jiného se dá sehnat za cenu plně naládovaného supu, ovšem takové dilema v reálném světě nemůže nastat.
Avatar - Anonym
Anonym
U služebáků určitě ne.

U vozů soukr majitelů záleží vždy na daném jedinci.

Já třeba vybíral mezi Jaguarem a Wranglerem, nakonec sem chtěl víc Jaguar.
Taky zdálivě nelogický, ale při podorobném zkoumání to svojí logiku má. Nebudu to tu rozpisovat neb je to na půl dne.....
pargi
😄 já v tom logiku opravdu nevidím, ale ani neznám vstupní požadavky. Třeba taťka se taky rozhodoval mezi sx4 a rav4. Dnes oba (docela dlouho a velice spokojeně) jezdíme Toyotami 😄
BaracudaJ
A taky budou tebou jmenovaný auta jezdit za 7-8 litrů nafty?

Já pořád nechápu co vás žere, že Škoda dává možnost volby? Můžeš si koupit Superba za 600tis, nebo za dvojnásobek. Máš ho v naftě, ve čtyřkolce, s automatem...nebo s plasty připomínající SUV. Nikdo vás nenutí to kupovat.

Ale kdo nabídne takovou kombinaci a šíři výbavy...tedy možnost volby ve střední třídě? Čekám na tipy...
Avatar - Anonym
Anonym
Evoque i Freelander jo, Discovery a Jeep ne, protože maj větší motory.
BaracudaJ
Ještě dodám, Superb s tímto paketem a pohonem 4 kol má stále vlastnosti běžného kombíku střední třídy...at už jízdní, tak i praktické a prostorové. Vždy na běžné silnici pojede lépe, než kdejaké SUV, zvlášť tebou jmenovaná.

Víš jaká kombinace Yeti je nejprodávanější v Německu? Je to 1.2 TSI předokolka s 7DSG. Tu je odpověď proč se oplastovaná auta teší oblibě.

Je sice pěkný, že si za 1.2 mil můžu koupit je Jeep či LR. Ale jak sám víš, tím investice nekončí, protože provozní náklady u Superba budou řádově úplně jinde. Jen mrkni kolik stojí pneu na ta tvá SUV, třeba zimní. A hlavně spotřební materiál, který se pravidelně mění u každých aut. Ten LR váží skoro o 3/4 tuny víc. Mnohem větší jízdní odpory, tyhle těžká SUV zabíjejí svou hmotností samy sebe. Gumy, brzdy, čepy, silentbloky, tlumiče, to vše dostává na zadek a mení se v mnohem kratších intervalech, za zcela jiné ceny. Navíc okolo LR se vznáší stále pochybná spolehlivost. Stačí si přečíst pár recenzi na mojeauto.cz. Ty rozsypané diferáky, převodovky a jiné srandy.

Jediným přijatelným LR je Evoque. Ovšem stylovka, která má společného se Supem snad jen cenu...rozdílnější auta nenajdeš.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to jeza so tom chtít něco a nemít na to.
BaracudaJ
Tak ta odpověd přesně sedí na to proč si nekoupit LR za "lákavých" 1.2 mega. Protože tlumiče stojí třikrát tolik co na Superba...a tak by se dalo pokračovat. Superb je zkrátka dobrá volba. Kdo chce, koupí si ho za 800tis, někdo si ho vyšperkuje na 1.2 mil. Ale těch bude mizivé množství.
Avatar - Dinar
Dinar
Jistě, srovnávat kombíka s suv je nesmysl, jestli je z hlediska využitelnosti něco kompromis, je to právě suv, a nic proti nim, ale chci-li tento kompromis, musím počítat s mnohem vyššími náklady, jak správně píšeš. Kritizovat oplastovaný superb v tom smyslu, že si hraje na něco čím není, je nahlíženo prismatem esůvéček legrační, protože to jsou právě ta auta, která to dělají, a to vesměs, GC je na silnici z hlediska dobře odladěného osobáku pro smích a v terénu z hlediska pravověrného offroadu taky. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Esli vono to nebude tím, že Discovery má měchy >😁 >😁 >😁
BaracudaJ
Mě nemusíš poučovat na čem jede Disco, vím to 😉. Ale to nic nemění na tom, že koupit LR za 1.2 je možná lákavé, ale také pěkná past na peněženku, pokud jde o provozní náklady.

Proto jsou tvoje volby jako LR nebo Jeep za podobné peníze jako testovaný Superb ve výsledku zcela mimo...
Avatar - Anonym
Anonym
Na Jeep nejsou díly nijak výrazně dražší než na škodu, zejména pokud se nakoupí z USA, u LR zas z anglie. Samo měchy sou dražší jak nějaký obyč. Monroe tlumiče na Oktávku, to nelze srovnávat.

Samozřejmě kdo kupuje přes ofiko zastoupení a servis valí oči, protože stejná originál lambáda na Jeep od Moparu tady stojí 3600 Kč a z USA vč. dopravy a DPH ta samá origo Mopar za 1650 Kč.

Takže asi takhle >😁
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Přesně... Nechápu myšlenkové pochody někoho, kdo tohle srovnává s SUV. Lidé to chtějí a kupují, tak proč by to Škoda nenabízela. Spíš se divím, že to nepřišlo dřív.
Avatar - Anonym
Anonym
Podstatný , že je to předražený šidítko co si hraje na rádoby-terénáček vid?
To si nám chtěl sdělit? Placebo efekt - Mam drsnou káru a kdybych chtěl tak můžu do terénu?

Co mi to jen připomíná...sakra....jo už to mam, nebudou to ty BMW, MB a AUDI v základní výbavě s tím nejsocka motorem co se do toho dává, všechno bez označení motoru a štítku, nejlépe doplněný o falešný AMG či Mpaket (tj spoljery, křídla, prahy a kola) či kýho výra kdy si dotyčnej hraje že má super luxus a nabušenou káru, přitom výbava očesaná a výkonem to nestíhá ani 10 let starej osmiválec za třetinovou cenu.

Tos nám chtěl povědět? To nemusíš, to my víme >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Tyhle ty "prémie denně potkávám"
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Moc tě prosím o zdroj informace, že si Superb hraje na "tereňáček"? Já žil v domnění, že to je především designový paket, který je i funkční tak akorát do městské džungle, ale třeba mě opravíš.
Nebo že by tě zmátla konfigurace testovaného vozu v kombinaci Outdoor- paket pro špatné cesty- 4x4? Ne, opravdu se Škoda nesnažila udělat ze Superbu "tereňáček", ale jen nakonfigurovala Super úplně do plna, abys pak mohl ty a tobě podobní hekat nad cenovkou 1,2 milionu 😉
Avatar - Anonym
Anonym
to byl rekace na alambert2 nikolina tebe, estli ti to neušlo.

"podstatný je to, že to vypadá že to může do terénu...v podstatě se to veze na vlně allroadů a crosscountry apod-je tam ten efekt: já si můžu dovolit mít možnost jet do terénu, a vy, socky, ne..."
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Neušlo, neboj. Zaujala mě tvá hláška o tereňáčku, tak reaguji.

Ale vidím, že to nemělo moc cenu, druhý odstavec mluví sám za sebe a asi nemá cenu ti něco vysvětlovat 8-s :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Co mi chceš vysvětlovat na tom když si někdo koupí plácnu 320D a dělá z toho opticky M3???

To je lhaní si do vlastní kapsy, jako kdybych si koupil XJ 2,7 ropu a narval na něj masku z XJR, nápisy XJR, kola z XJR a vydával to za XJR.

To samý je vychloubat se že mam novou prémii ,že sem si koupil to nej ale protože nebo sem to slepil za poslední love ale SPÍŠ sem držgrešle tak sem si koupil základní motor, aby to hlavně moc nežralo a taky moc nestálo. Pak to honím po autobahnu jak nadmutou kozu, protože aby to jelo, tak se tomu musí furt šlapat na plyn.
Neznalej stejně nepozná a hlavně že mam Audi A7 či BMW 5xx či MB E ne.
Přeci i bohatý člověk chce šetřit.

No tak proč si nekoupí Mondeo či Oktávku? Když šetčit tak šetřit.
Jo to nemůže, to by bylo společensky nevhodné a nezapadl by na golfu, já zapoměl.

TFUJTAJXL :no: :no: :no: :no😒br />
A tuhle větu si dejte do zlatýho ventilku : Prémie s chcíplým dehtovým 4válcem je asi taková prémie, jako je výkonným sporotovním vozem kupé se 130 Hp.
Oboje je laciný šidítko pro pokrytce na efekt. Nic víc.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Flai
Flai
Chybí proto samostatná světla pro denní svícení a Superb po nastartování motoru automaticky svítí hlavními xenonovými výbojkami.
Ty xenonové výbojky budou mít pěknou životnost ... :no: tohle nejak nedomysleli :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ZiP2150
ZiP2150
Aj pri dennom svietení používam stretávacie svetlá - xenóny. Pri BMW za 4 roky nebol jediný problém s výbojkou, pri druhom aute rok svietim a stále bez problémov. Neviem, akú maš predstavu o životnosti xenónovej výbojky 😄
Radšej stretávacie ako LED DRL z Tesca a podobné OEM nevkusné počiny automobiliek :no:
Avatar - Anonym
Anonym
výbojky D1S a D2S stojí dneska 850,- kč originál od OSRAMu
lukas13
Tedy klobouk dolů. Lidé z marketingu Škoda auto by za toto zasloužili prémii. Vezmou hezké auto, naroubují na něj příšerné plasty, které s k tomu vůbec nehodí, dozadu přihodí příšerný falešný "difuzor", vyhodí klasické denní svícení, říkají tomu Outdoor a stojí to pade...

Některá auta již s aplikací těchto černých ochranných plastů vyjíždí v základu, výrobci za to (samozřejmně) nic nechtějí - např. ultralevná Lodgy, ať si trochu rýpnu.

Škodovka dříve měla model Fabia Junior, pamatujete? Tam byla verze Outdoor již v základu.

Ale abychom byli spravedliví - pokud k Superbu přihodíme 4x4 a zvýšený spodek za férových cca 6 tisíc, je to dobrá nabídka pro lidi, kteří občas dají nějakou polňačku nebo bydlí na horách. Ale proč potom, probůh, přihazovat pade za ty plasty?

Ps.: Příplatek za Hill holder a boční zadní bagy v autě za cenníkových 1,2 milionu je super fór.
Avatar - Anonym
Anonym
Za 1,2 míče jde sehnat LR discovery, Jeep grandchrokee pokud bude nějaký majitel horské chaty a využiju pravidelně 4x4.

Pokud chci jenom stylovku co vypadá jako "terénák" tak za ty prachy je Evoque, Cadillac SRX (pravda jen benzín) a další neokuoaný modely. rozhodně lepší volba za 1,2 mega.
lukas13
Já souhlasím, také bych za tuto cenu vybíral někde úplně jinde. Pokud bych chtěl něco podobného a na Audi či Volvo by nebylo, jez zde výborný, ač designovně nepříliš povedený Outback od Subaru.

Ale mě hlavně nedávají smysl ty plasty za pade. Pokud by to byla např. volitelná výbava ke 4x4, nebo to bylo za 10-15, neřeknu ani popel. Takhle je to neskutečná šílenost.
Avatar - Anonym
Anonym
Nejhorší je za co vše si dovolí chtít příplateek a jakej. A zákazník si to koupí. to mi hlava nebere, DVB-T tuner za 18 táců který nahraje za jízdy je třešnička na dortu.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
žádný, akorát že konkurence má v opěrkách či stropu další 2 LCD obrazovky na který mohou obaz sledovat děti a pasažéři vzadu, součastí toho sou bezdrátová sluchátka,je to sladěné s dVD přehrávačem, jdou přehrávat 2 různé filmy najednou (na každém monitoru jiný) a doplnkem jsou i hry pro děti.

A světě div se, ale bývá to u některých vozů za 1,2 mega i v základní výbavě.

Neuvěřitelný, že?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
No právě. Občas chtějí příplatek za věci, které jiné automobilky nemají ani vyjmenované ve výbavě, neboť je to naprostá samozřejmost (teď nemluvím konkrétně o Superbu - např. zadní stěrač OII)
Avatar - Anonym
Anonym
Prostě VW, tam se připlácí pomalu i za kola a sedačky. zatímco jiný maj 65% toho co je "konfigurovatelné" v základě, takže není třeba to konfigurovat, že >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Njn, dan za masový vůz.

Když si to někdo vyndá ze Superbu, tak to napojí do jiného superbu kterých jezdí mraky.

Vynjdej si to z nebudu jmenovat a napojíš si to akorát tak na víš co, protože to rozměry a konektorem jinam nepasuje >😁
lukas13
Abychom Škodovce nekřivdili - např. Opel to má stejně. Domnívám se že dnes, v době kdy před výběrem auta jde skoro každý kupec na konfigurátor, je to velké mínus. Vybereš auto, motor, základní výbavu, cena ...od vypadá dobře a pak tam začneš cpát prkotiny jako osvětlení zavazadelníku nebo boční airbagy a jsi o 60-80 výš než konkurence. Oni ti dají výraznou slevu, to ano. Až na to, že spousta kupců do showroomu už ani nepůjde...
Avatar - Anonym
Anonym
Cože? On někdo chce příplatek za osvětlení zavzadelníku??

Tak to chci odkaz, prosíííím.

Záchat smíchu sem už hrozně dlouho neměl >😁 >😁 >😁 >😁
lukas13
To jsem viděl u Astry, ale nemohl jsem to teď ověřit - právě jim nefunguje konfigurátor.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to je hukot
lukas13
Abych byl fér - našel jsem jeden aktuální ceník a není tom tam. Ale bylo, za to dám ruku do ohně 😉

Je fakt že palubní počítač pro dva stupně výbavy, el. zadní okna pro všechny stupně krom nejvyššího za 11,500,- (!!!) jsou také dobré. I když jsou zde již pakety.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Ale zde se snad o Outdooru (ne Scoutu) bavíme, neb je to diskuze pod testem Superbu Outdoor, ne?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Tvé mozkové pochody nějak nechápu. Nechme toho. při vší úctě k tobě.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
"když nechápeš psanýmu textu" - ano, to je vypovídající. A já zopakuji, noboť jsem to již jednou psal😒br />
"Ale zde se snad o Outdooru (ne Scoutu) bavíme, neb je to diskuze pod testem Superbu Outdoor, ne?"

A pak kdo tady "nechápe psanýmu textu".
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Přečetl. A?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
lukas13
Je to marný, je to marný, je to marný.

Hele, fakt dost. Já končím.
LudaBaxa
Vydržel si dlouho, smekam před tebou :yes:
lukas13
Kuju 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
AD PS: Naprosto správně, jasně, výstižně.
AD Junior: ditto
lukas13
Díky.

OT - jak jsme si psali ty SZ - tou reakcí je dočasná změna nicku několika z nás. Nechceš se přidat?
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Ano vím, kdo jsi. Nick si měnit nebudu, ale mou plnou podporu na "petice apod." máte jednoznačnou. Každý ví, že je to tu na koko*t a testy se chodíš číst a dívat jinam. Zde si chodím už jen pro doplnění novinek, které nejsou popsány v daný den na jiných serverech.

Jinak jsem s vámi.
Futurista
"Pouze v nízkých rychlostech Superb Outdoor občas mírně odskočí do boku..." A to dělá i na suchu??? Takhle si jedeš a šup do protisměru...😄 Tak tohle udělat francouzský auto, je u pana V odepsaný a v mínusech má napsaný, že absolutně nedrží stopu... Jinak strašná nádhera. Za plasty utratit takový prachy... Ale je to každýho volba. Rozsah standartní výbavy v plusech??? To jako že za 1,2 mega dostanu baterku??? Super. A KESSY za deset klackůůů? Tý kráso... Co dodat... V osm let starym Scéniku to funguje jednodušeji...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
positivemind
Já zas uvažuji o [odkaz] Bezklíčový startování, dobrá manévrovatelnost a ještě k tomu neviditelnej pro radary. Akorát to nemá větraný sedačky což jde koupit jinde
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Od kdy nutně potřebuje zrovna vrtulník/helikoptéra letiště??? 8-s >😁
Avatar - positivemind
positivemind
Nic pro lidi co bydlej v paneláku v centru :-!
Avatar - white label
white label
Aha, já úplně zapomněl, že majitelé HelikoPTér bydlí obvykle v paneláku (a jezdí Fabii HTP). Ale to nebude takový problém, vyřídit si, za patřičné nájemné družstvu, přistávací plochu na střeše paneláku... 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Label a puberták? To si na omylu, to je pamětník, skoro důchodce - rentiér.

Ale třeba když se nudí v pauzách mezi oprašováním sbírky uberwagen autos, rozborem politické a vládní situace v diskuzích o porsche 911, která má 3500 komentářů, z toho je 2995 off topic, tak paří vrtulníkový střílečky, kdo ví no.

Někteří pánové v tomhle věku mívaj různý vrtochy no To víš jeho mládí byl jenom scoč kterej byl sdělán v cécéccépé, tak to musí dohnat - tak mu to neber 😄))))))))
Avatar - white label
white label
Já jsem sice už pamětník, ale na rozdíl od tebe nejsem tak senilní, abych nepoznal, že petrumr s tím puberťákem nereagoval na mě (viz vlákno)..., takže jestli je tu někdo "offt topic", tak jsi to v prvé řadě ty, diskusní rádobykovboji z daleké emeriky... 😲 :😉 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, von vůbe nereagoval na tebe, viz diksuze kousek dolejc😒br /> Vidíš někde víc uživatelů co maj v nicku nnějakej label??

Si to pročti wajte a pak si můžem pokecat kdo je off topic, hehehe

dnes < Re: Jedno se ale tomu článku výše musí nechat
17:08 Mr.Murphy
.... článek donutil Barika propagovat Jeep s italským, zemědělským dieselem

dnes 17:17 petrumr
po tym vysvětlení, že superb má elektrický otvírání kufra asi se mu něco stalo, nebot na mně poslal pubertáky typu label co si myslí, že život je jak ve hrách
Avatar - white label
white label
Regoval si na jeho reakci ze 17:07, kde reagoval na tohle😒br /> "24.10. 16:50
positivemind
Re: Re: Uskočení do strany
Nic pro lidi co bydlej v paneláku v centru"
Takže pokud chceš reagovat na to co napsal v 17:17 a ne 17:07, tak laskavě logicky reaguj na 17:17 a ne 17:07. Snad máš dostatečné IQ na to, abys toto základní pravidlo diskuse pochopil.
Jen k vůli tomu, že jsi v tomto ohledu mimo, nejsem povinen číst celou diskusi, zvlášť ne každý blábol petrumra. 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
No nic no, to nemá cenu ti to vysvětlovat...v 17:07 reagoval na větev kde je toto: na 24.10. 16:50 positivemind
Nic pro lidi co bydlej v paneláku v centru

na což si regoval ty 24.10. 16:58 white label
Aha, já úplně zapomněl, že majitelé HelikoPTér bydlí obvykle v paneláku (a jezdí Fabii HTP). Ale to nebude takový problém, vyřídit si, za patřičné nájemné družstvu, přistávací plochu na střeše paneláku...

v souvislosti se 17:17 sem předpokládal že tím pubertákem myslí tebe.

Pokud jím myslel positivemind tak příště pétovi porad, že jinde se pro větší přehlednost používá toto: whitelabel: dobrou noc

Je potom každým ujasný komu tu dobrou noc přeješ.

Těšilo mě :yes:
Avatar - white label
white label
Ale myslet neznamená vědět. V 17:07 reagoval na nick positivemind a jasně jej označil za puberťáka..., v 17:17 (reaguje na Murphyho) pak píše o tobě, žes poslal puberťáky (v množném! čísle) a jako jednoho z nich zmiňuje labela😒br /> "po tym vysvětlení, že superb má elektrický otvírání kufra asi se mu něco stalo, nebot na mně poslal pubertáky typu label co si myslí, že život je jak ve hrách".
Co je na tom nejasného, nebo nepochopitelného?
Když tu něco napíšu, tak je jasné komu je to určeno tím, na koho zrovna reaguju.
Stromové uspořádání nemusíš používat, dej si to do chronologického řazení a díky tlačítku"původní příspěvěk" máš okamžitě jasno komu byla reakce určena. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ok, OK.
No nicméně pak dodatečně nepřímo jmenoval tebe.

Nicméně omyl uznávám.
Umím uznat chybu neboj. Takže dodatečně omluva
Avatar - white label
white label
O.K., za to se omlouvat samozřejmě nemusíš...
Avatar - Anonym
Anonym
Za omyl by omluva měla být, je to slušné.
Avatar - positivemind
positivemind
Ty musíš být nějaký můj příbuzný když o mne tak všechno skvěle víš. Ehm mami?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
To je pravda, že třeba Peugeot 508 RXH to (na rozdíl od např. Subaru XV, BMW 3 na velkých kolech nebo 5 😁rive na velkých kolech) nedělá, ale zase je mnohem topornější.
Siroko
Schválně, kdo pamatujete fabii junior?
Je to jenom o tom sehnat hejla, kterej se nechá přesvědčit o tom, že je to otázka image >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Siroko
Já jen, že tam to drahý oplastování bylo v základu a všichni říkali jak ke to hnusný... >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Czerwik
Czerwik
Na Slovenskom debilnom zozname je predstavená nová Octavia 8-s >😁 [odkaz]
BaracudaJ
Linie oken a tvar klik neodpovídá testovacím verzím zachycených na D1. Jako pokus dobrý...
Avatar - Anonym
Anonym
otvírání kufru vedle řadicí páky, hmmm no lepší místo pro to tlačítko už vymyslet nemohli, zatímco všichni ho maj nalevo na palubní desce spolu s otvíráním víčka nádrže aby to bylo po ruce když člověk vystupuje anebo něco dělá kolem auta >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, spínač na dálkáčí už měly auta před 15ti lety, a tlačítko na kufru taky to tady neřeším.

Řeším čistě umístění tlačítka vedle řadicí páky, ještě tam mohli umístit ovládání oken, jako to měli něketerá auta a bylo by to hotový.
**ější místo neexistuje, sorry.
Tlačítka na ovládání kufru vždy nalevo pod ovládání světel, lepší místo z hlediska ergonomie není.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo vyletí mi kolenní airbag (kterej ani všechny káry nemaj) a první co mě budu zajímat bude jak otevřít kufr. To bude moje první starost.

No jak bych ho otevřel, přeci tím DO na klíčku, který si tak krásně zminoval. Nebo tlačítkem na kufru. Popř. klíčkem na víku kufru, že coby dvojité jištění jak se tam dostat. . To ovšem superb nemá že.
Protože když se ti vybije totál baterka, tak by mě moc zajímal, jak si u sedanu či liftbacku tím tlačítkem to víko kufru otevřeš, hehehe >😁 >😁 >😁 >😁

Protože mechnické táhlo coby bezpečností otevření kufru, jako maj ameriky to taky nemá.
Avatar - guze
guze
No tohle je ještě v poho řešení, mám pocit, že některý automobilky dávali tlačítko na strop.....
Kasprik
Škodovka za 1.230 000,-Kč pffffff, to koupí jen chorá hlava nebo pán z nickem petrumr, který se tady snaží přesvědčit ostatní jaký to je za ty prachy bomba auto.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kasprik
Jo máš pravdu, závidím ti Fabii, závidím ti Superba za cenu mercedesu, závidím ti všechno, ale ty škodovky ze všeho nejvíc, hlavně jich hodně prodej a když ne tak si pohraj s číslíčkama, aby byly jako prodané a nevím co do toho motáš rodiče ty duševní chudáčku.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kasprik
Já jsem někde psal že Superb se špatně prodává ? To jsem nikde nespal. Já jsem psal že tento konkrétní Superb v ceně 1.200 000,-Kč si koupí jen chorá hlava víš chorá hlavo, ale to stačí pouze číst a vnímat což ti dělá problémy. Dále jsem si všiml, že jakmile někdo napíše něco proti škodovce tak mu to vehementně vyvracíš, stejně tak jako GTI a jeho VW, Toper a jeho hjundaje.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kasprik
No právě že mám sundaný růžový brejle a vím jak je kvalitní škodovka a jak třeba zrovna ten mercedes. Ostatně stačí se podívat na testy spolehlivosti a to jak na Fabii, Octavii a další že.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Nechci se vám tady míchat do vaši konverzace, ale Superb za 1,2 mega je asi neprodejný, ale myslím že každý, kdo se zajímá o auta, by měl vědět, že tohle je novinářský vůz, který konfigurovala automobilka. Tudíž je tam odškrtáno snad vše včetně tažného >😁 Někteří méně chápaví nad tím kroutí hlavou, jiní obdivují širokou nabídku příplatků u Superba.
LudaBaxa
Proč hned musíš urážet ?? Nejsi schopný reagovat jako normální slušný člověk? Jediný co umíš je tahat do toho rodinu a komunisty. Prázdná hlava si tu pouze ty.
Avatar - Anonym
Anonym
To okpoíroval od BeranaK - u něj každej kdo měl za totáče 3 auta je kovanej bolševik. Zajímavý myšlenkový pochod že, ale třeba tím maskuje svýho dědečka co donášel gestapu, kdo ví >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Dyť on je úplně mimo, to je snad jasně vidět po prvním jeho příspěvku. Buď ho můžete ignorovat, nebo si z něj dělat srandu, ale jakýkoli pokus o racionální diskusi s ním, je předem marný, to snad musí každý normální člověk velmi rychle poznat/pochopit... 8-s 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mr.Murphy
.... donutil Barika propagovat Jeep s italským, zemědělským dieselem :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Hlavně se mi líbí, jak tady všichni šílí nad cenou testovaného kousku >😁 Mámo, škůdka za 1,2 miliónu!!! Šišmarjá! >😁
Barík se svým "rozumovým" srovnáním je už zdejší klasika, to bych ani nekomentoval.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, my víme že polovina aut je v základu, to nám tu Pardo nemusíš vykládat, stejně jako oktávky, valná většina služebáků a část kár v soukr rukách sou základní holobyty, pomalu to má kličky u zadních voken (v případě fabií a oktávek - superby úplný holobyty smao nejsou).

Když tam nahážeš tuhle tu výbavu, aby to měl "v plný palbě mámo" tak ti vyskočí cena, když je za to Mercedes a Volvo nebo sedan o třídu výš s šestiválcem >😁

Takže se mojím rozumovým srovnáním klidně směj dle libosti, ono se zas někdo jiný smje tomu "bl*ci" co je ochotný vytopit mega za oplastovanej supík se 4válovým dehtem
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Opět ukazuješ tvé omezené názory. Doba se mění. Tvá slov platila tak možná za dob Fabie I před deseti lety. Tam éra holátek byla, dnes ne. Podívej se kolem sebe. Fabii Clasic jezdi opravdu málo (poznáš je lehce) a OII Prima, Clasic nebo jak se to značí, prostě černé kliky snad ještě míň. Teda když nepočítám policajty >😒] A Superby? Když si vezmeš fakt, že nejprodávanější motorizace je 2.0TDI 125kw, tak snad není třeba nic dodávat. Trochu lépe se dívej kolem sebe 😉
A Sup s plnou palbou vůbec nemusí stát milion, jak ty tady stále dokola opakuješ. Snad jsi natolik inteligentní, aby ses podíval do rámečku s příplatky. Je tam nakonfigurováno vše a často zbytečnosti. 12K tažné, 32K panoramatická střecha, 20K TV, 50K Outdoor, 6K paket pro špatné cesty atd. atd. Úplně stačí výbava Elegance bez 4x4, aby neměli týpci jako ty snahu sorvnávat Superb s Grančírem a Discem >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tažný je zbytečnost?
Nevím, mam spousty kamarádů co si ho nechávaj montovat a čéče vůbec nemaj vozejk. Nechávaj si ho montovat z důvodu, že když se vyskytne idi*ot, která má za sebou 400 metrů prádzno, zaprkuje 30cm od tvýho nárazníku a myslí si že s károu co má 5 metrů budeš jezdit 70x sem tam jak kre*en a točit volantem sem tam. Popř nevyjdeeš vůbec, když před tebou zastaví kolega idi*ta tak, že mezi ním a tebou je místo na složený rudý právo.

No takže ti kámoši daj daj zpátečku a udělaj milému ex😜erotvi do tabulky s SPZ popř nárazníu pamaátku, aby příště až bude za ním zas půl kilometru místa tam nechal metr mezeru.
Ale to jse trochu offtopic.

Takže tažný tam nech, a můžeš odpočíta cenu.
Jasně, vyhodíme 4x4, my tu celou dobu srovnáváme 4kolky a panáček nám vyhodí 4x4, BRravissimo.

Tak si z toho vyházej co chceš a napiš mi tu s jakou výbavou a jaká je finální cena.
Najdu ti k tomu RWD konkurenci nebo popř FWD konkureci, abys zas nebrečel že to porovnávám s něčím jiným, co má jinak poháněný kolečka.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tažné je pro drtivou většinu lidí zbytečnost. Dočteš se to všude, kde se obecně mluví o příplatcích- tažné si objednává minimální procento lidí.

My tady srovnáváme čtyřkolky, jo, tos řekl správně. Někdo tady možná srovnává čtyřkolky, ale to ty nejsi. Ty srovnáváš jabka s hruškama. Sup a Disco totiž můžeš srovnat fakt jenom ty.
Mě šlo primárně o tvou "udělanost" z cenovky 1,2 mega a neschopnosti pochopit nebo si snad přiznat, že do tvé "oblíbené Šádé" jde objednat vše co si umaneš. To ale nic nemění na faktu, že to je spíše okrajová záležitost a takhle po střechu vybavené Superby moc nejezdí. Gro prodejů tvoří Supy 2.0TDI s běžnou výbavou a cenou 800-850 tis. Kč. Pak by tě snad nenapadlo vůz střední tříry srovnávat s off roadem na vzduchovém podvozku.

Nebudu ztrácet čas hledáním a vypisováním cen konkurence. Je všeobecným faktem, že Superb je cenově někde ve středu, nepodbízí se, ale zdaleka není předražený a vede si dobře. Kdo zná, ví.
Taky bys mohl vědět, že Sup RWD konkurenci nemá. Opravdovou konkurenci, ne ve srovnání alá Barrichello jabka vs. hrušky 😉
Avatar - Anonym
Anonym
4kolka je vše co má pohněná 4kola.
Takže když půjdem o extrému tak subaru Justy AWD a HummerH2 jsou obojí 4kolky.
Stejně jako je Kabriolet Fiat Punto ale taky Rolls Royce Corniche, a kupé třebay Huydai coupe a Corvette nadruhý straně. Aby sis ujasnil pojmy.

Tolik k jablíčkům a hruštičkám, já NIKDY neprovnávm konkurenci v dané třídě, to je mi upřímně naprosto volný, já porovnávm to co si můžu koupit když mám v kapse 1,2 mega a co dosahuje stejných parametrů nebo lepších.

Takže pokud je někdo takový e😜ert že vyrobí model Pepíček kupé s motorem 1,2, R4 a 100 Hp a nabídne ho za 600 tis a vllde toho někde nabídne za 600 tis model Ládíček coupe co má V6 a 300 Hp, směle je postavím proti sobě.

Protože je problém výrobce Pepíček kupé, že nabízí předraženou, nevýkonnou voračku za stejný penízek.

Abych ti objasnil tebou dodnes nepochopený systém kterým proti sobě já stavím auta.

shodná nebo velmi podobná cena, výbava, schopnosti, výkon.
Kupé proti kupé, kabro proti kabriu, 4x4 proti 4x4, sedan proti sedanu atd.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Hm, takže když jsi měl v kapse dejme tomu 500 tis., když sis kupoval Jag, tak jsi zašel do autosalonu Škody a díval ses po Fabii RS? Nebo Mini? Nebo Gaz Gazelle? Fabie RS má třeba podobný parametr v typu spalovaného paliva, Mini zase v zemi původu, Gaz Gazelle má podobnou délku... A to vše za 500 tisíc, panečku! Vidíš, jak je tvá logika pitomá, když se dovede do extrému? A když se rozhlídneš kolem, tak pitomá nepřijde jen mi. Ale je to tvoje věc, tvůj názor, neberu ti ho, jen se nesmíš divit, že na něj lidé reagují.
Diskuze o ničem a tímto končím, měj se...
Avatar - Anonym
Anonym
Mini je sedan? A Gazelle? nebo RS?

Že vo tom nevím. A já kupoval nový auto?

Nedělej ze sebe že si to nepochpil, řeč byl POUZE o nových autech, stejné kategorie.
Když si chtěl působit komicky, měl si tam dát Thalii a třeba XF.

Ano pokud by měla Thalie stejné parametry - výkon, délku, výbavu, zrychlení jako XF, uvažoval byl o Thalii.

Víš proč se ti tohle srovnání nelíbí?
Protože ono je vždcky za cenu uberwagen káru něco mohem lepšího o třídu výš vid.
Za R4 V6, za V6 V8, za srandadovní sirocco v lepší výbavě s lepším motorem je Mustang nebo Camaro atd.

Za 1-1,2 mega např. naftový superb sedan 4x4 co prý je střední třída a vedĺe toho muscle car Charger R/T AWD co má 375 HP a stojí to samý. Zrychlení, výkon, prostor uvnitř, vzhled, charims o něčem úplně jiném.
Ale protože je to šedej dovoz, není to německý, tak se ti to nechodí do krámu.

Ale ono se ti nechodí do krámu víc věcí, i z ofiko prodeje - třeba kolik stojíí plně vybavenej benzínovej Sharan a kolik stojí plně vybavenej Voyager s V6 kou kterou nemá Sharan v nabídce.
A začnou výmluvy a kecy typu že to nikdo s V6 nekupuje, že sharan projede zatáčkou o 3 km rychleji a bla bla bla......popř. že ten výkon není potřeba ani části výbavy co zrovna za tu cenu shranu chybí....

A nemusí to být jen ameriky, japonci totiž sou taky špatný, britové taky, ford je taky špatnej a opel, korejci sou úplnej aušuš.Prostě závěr je naprosto jednoznačný - nad BMW, MB a VW koncern není, prostě jen kvalita, výhody a 1 milion konfigurovatelných prvků u každýho modelu.

Tak co závěrem - že je mi z toho silně nevolno a už z principu bych si nic z toho NIKDY nekoupil.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Jeee, Murphy má radost že sem tu zmínil GC s dhetovým VM Motori, italiano fans maj vánoce - bouchnul si aspon Cinzano?
>😁
Mr.Murphy
já si toho upřímně vážím, že propaguješ auta od Fiatu 😉 :yes:
Jinak hochu nevím, jak dlouho bys s tím Cinzanem musel třepat, aby sis ho mohl "bouchnout" 😉
Avatar - Anonym
Anonym
ty nevíš že Cinzano dělá sekty?
Teda máš mezery ve vzdělání, já myslel že máš vše hecho in italiano nastudováno.
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Jj, dolce Asti Cinzano je poměrně známé až proslulé..., třeba u nás jej nabízíme už od r. 1992, chutná jak "tekuté" sladké hrozny s bublinkama. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Na francii to nemá ani náhodou...Měl sem to a nějak mě to nazujalo. Ne že bych za tu cenu čekal že to bude Dom Perignon, ale pil sem už lepší věci.

Ale to tu nebudeme řešit. Jen mě pekvapilo že ti necvaklo že Cinzano nedělá jen tavenej sejra ve flaškách. Jestli teda víš kdo tuhle hlášku měl ve svých scénkách, kdy už sme udělali kulturní vložku >😁
Avatar - white label
white label
Ty už zase nevíš na koho reaguješ... 8-s Už to americké svinstvo fuckt nehul... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nereaguji na nikoho, dávám to jako komentář, akorát že když to máš souviset s vláknem tak to musím nalepit pod někoho.
Podej si stížnosti na stromovou strukturu diskuzí
Mr.Murphy
no vidíš, ty to ještě někam dotáhneš 😉 :yes:
Avatar - lamal
lamal
To je skoda superB junior ? Strasne skarede auto, lacny plastovy tuning... prva vec co ma napadla bola SKODA FOBIA JUNIOR .... hnus a v tej bielej... bravo
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
lamal
to co je za dristy prosim ta ? pomlouvani skodovky ? vyzera otrasne, celkovo superb vyzera otrasne prvy aj druhy a toho je uz mega hnus, to je fakt... mam sa pretvarovat, aby sa darilo skodovke a neprepustalo sa u vas ? >😁 no to ano my mame presne taky pristup, pokial je nieco spatne tak si to nekupim, mam svoj nazor a ten zamestnanost neovplyvni, ked bude automobilka robit spatne auta je to jej vlastna zahuba a nie zahuba ludi, kt. sa ich auta nepacia, tak sa preber, dost chaby pokus obhajovat nieco co sa tebe paci, alebo co si ty sam obhajujes z inych dovodov
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč to tak prožíváš? Nelíbí se ti to - nekupuj to. Jak jednoduché. Jsou lidé, kteří to žádají, a Škoda na nich ráda vydělá. Vždyť oplastování běžného auta není dnes nic nevídaného. Mimochodem, Superb combi je pro tebe "otřesný"? Já ho tedy považuji za jeden z nejpohlednějších modelů Škody.
Avatar - lamal
lamal
ja to neprezivam, iba sa niekedy neubranis emocii ... superB je pre mna velmi spatne auto hlavne sedan, kombi je na tom lepsie, ale ziaden zazrak,... ked sa niekomu paci v pohode, ale tie plasty na bielom super b su jednoducho otrasne... ten zadny naraznik je jak vo fabii junior, staci sa pozriet [odkaz]
Escomak
Souhlasím, taky se mi Superb combi moc líbí. Jediný, který bych koupil. Jinak na Superbu se dá stáhnout cena dost dolů. Prodejce sundá +-8-10%, ale mel jsem nabídku i na 20%. Superb combi výbava ambition, podle mě dostačující.
Nová cena Ceníková cena
Benzín
1.4 TSI 92 kW, 6-stup., mech. 569 900 Kč 702 900 Kč
1.8 TSI 118 kW, 6-stup., mech. 599 900 Kč 763 900 Kč
1.8 TSI 118 kW, 7-stup., aut. DSG 649 900 Kč 838 900 Kč
1.8 TSI 4x4 118 kW, 6-stup., mech. 639 900 Kč 825 900 Kč
2.0 TSI 147 kW, 6-stup., aut. DSG 699 900 Kč 880 900 Kč
3.6 V6 FSI 4x4 191 kW, 6-stupDSG829 900 Kč 986 900 Kč
Nafta
1.6 TDI CR 77 kW, 5-stup., mech. 619 900 Kč 722 900 Kč
2.0 TDI CR 103 kW, 6-stup., mech. 639 900 Kč 757 900 Kč
2.0 TDI CR 103 kW, 6-stup., aut. DSG 689 900 Kč 833 900 Kč
2.0 TDI CR 4x4 103 kW, 6-stup., aut. DSG 739 900 Kč 895 900 Kč
2.0 TDI CR 125 kW, 6-stup., mech. 655 900 Kč 818 900 Kč
2.0 TDI CR 125 kW, 6-stup., aut. DSG 699 900 Kč 893 900 Kč
2.0 TDI CR 4x4 125 kW, 6-stup., mech. 699 900 Kč 880 900 Kč
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Nemažme si tu diskusní medy falše, zášti a malosti, ŠKODA SUPERB COMBI je ve své třídě zřetelným favoritem, a pokud už tedy nevlastníš třídní jedničku, Apoštola ve variantu, pak mi napiš, co by ses v kombi-mutaci odvážil koupit jiného, když ne Superba.

Nahoře máme model posunutý k větší praktičnosti. Plastové doplňky svojí roli jistě splní, k autu bych jen volil jinou barvu. Jinak dobrý, hodně dobrý. Evropská třídní špička, to potěší ne?

P.S. A nezávislé topení? Rozhodně ano, tento komfort svůj velký význam rozhodně má.

BRAVO ŠKODA :yes:
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ano, je to opravdu povedené, ale pokud bych chtěl koupit vůz této kategorie, tak dám jednoznačně přednost Passatu, protože design Superba je pro mé oči zbytečně extravagantní. Nesmím ovšem zapomenout Škodovce dát velké plus za to, že ruční brzdu (dosud) nenahradili hloupým elektromotorem s navijákem...
M37S
...a opäť tu máme nevyhnutný odkaz na "apoštola".....že si to GTI aspoň raz neodpustíš....
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ja nejsem GTI brachu :-!
pargi
Co jiného? Jedině i40 v kombajnu 😉 Ale vážně, v dnešní střední snad neuděláš chybu výběrem čehokoliv. Jako bychař beru avensisa 😄
4bytelnýkola
případně mondeo s ecoboostem 😉
pargi
Litrovým, pochopitelně 😄
JaMM
Ist s tymto razvorom a nalozeny do terenu, tak to je mystifikacia.
Superb to urcite da, len sofermusi vydat povel: "Posadka vystupit a stretneme sa hore pri chate!"
Ludia sa daju nachytat na hocico. Evergreen "Cecka" je dokazom.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
JaMM
... a budete tvrdit, ze to je ono!
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
R-class
A proč dvě auta, když můžeš jezdit na sedmi motorkách. Ty seš vážně beznadějný... Nechyt jsi ty do tý svý dubový palice červotoče? >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Určitě je lepší koupit auto který má 7 sedaček, ale nesmí to být Sharan starší jak rok 2010.

protože než ten je lepší cokoliv Galaxy počínaje a Voyagerem konče >😁 >😁
Avatar - Mangalica
Mangalica
Skauti nosí kroje, ne dresy!!! :no: