Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Blog.Auto.cz: GTI píše o osobě blízké

Fenomén „osoby blízké“ (připomeňme, že ve skutečnosti se jedná o právo nevypovídat) inspiroval jednoho z našich klíčových diskutérů k sepsání zajímavého komentáře. Souhlasíte s jeho názorem?
Zpět na článek
Avatar - Emel
28. 10. 2012 08:25
Re: Nejhorší scénář
Taky už tu jsou tendence k omezení práv exekutorů. Ideální by bylo, kdyby toto vycházelo zevnitř... existuje exekutorská komora, která by sama měla garantovat dodržování nějakého etického minima (s možností hříšníky vyškrtnout ze seznamu exekutorů). Možná na to spoléhali i zákonodárci, nevím...

Já to jako kobercový nálet nevnímám... to, že moje auto parkovalo na chodníku a přijde mi pokuta je ok, to se přece stává i dneska. Rozdíl bude v tom, že dneska tu pokutu zaplatí jen naprosté minimum lidí (ti výjimečně poctiví a nebo kliček neznalí) a to není "fér".
27. 10. 2012 22:31
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Nemusíš na nikoho donášet můžeš vzít přestupek na sebe ne? Hrdino >:D Ano rychlost a rádoby řidiči opravdu zabijí. Můžeš si vyzkoušet den práce dopravní policie a jsem zvědav kolik hříšníku chytíš za 24 hodin ty přímo na silnici. Blbě kecat umí každej víš ;-\ Kdyby měli lidé alespoň trochu rozumu místo sraček v hlavě nebylo by potřeba policie vůbec.
Avatar - woody-alien
27. 10. 2012 21:24
Re: Nejhorší scénář
To je moc hezké, ale vykládej to těm postiženým. Je to jeden z nejkřiklavějších případů, kdy stát nechává občany napospas zájmovým skupinám (viz. POKÁRÁNÍ exekutora za protiprávní jednání ). Potom se vůbec nemůžu divit, že tentýž občan s radostí využije každou skulinu v zákoně, aby nemusel platit. Aby bylo jasno, nepodporuju vymlouvání se na osobu blízkou. Vyfotili mě celkem dvakrát, dvakrát jsem se dostavil a bez výmluv zaplatil. To, co píšeš v příspěvku o kousek níž plně schvaluji, i já bych byl rád, kdyby se vztahy stát vs. občan dostal na úroveň férového jednání a dobrovolnéhio respektování pravidel. Přesto (anebo spíš právě proto) se moje svobodomyslná (neplést s anarchistickou) duše vzpírá jakémukoliv nařízení, které na dálku čiší pouhou snahou usnadnit si restrikce "kobercovým náletem".

Ale jak píšeš, to je na delší diskuzi.
Avatar - Emel
27. 10. 2012 18:38
Re: Nejhorší scénář
Exekutoři toho nemají se státem moc společného. U nás je to relativně mladá instituce a bude asi ještě chvíli trvat, než se to nějak rozumně usadí.
Avatar - Emel
27. 10. 2012 18:37
Re: Nejhorší scénář
Utopické rozhodně ne, každý stát své zákony nějak vynucuje, jde jen o nalezení té správné míry mezi policejním státem a anarchií. Podle mě je ČR blíž té anarchii, ale to je asi na delší diskusi.

Co by se mi opravdu líbilo by bylo to, že by se stát choval vždy rozumně a férově, občané by dobrovolně respektovali pravidla s vědomím, že tu jsou pro ně a že dávají smysl. Pak by žádné vynucování nebylo potřeba. Jo, tohle už bohužel utopie je. Běžný občan ČR se neptá, co by mohl udělat pro svou zemi, ale co stát udělá pro něj (volná parafráze W. Churchilla).
Avatar - woody-alien
27. 10. 2012 11:58
Re: Nejhorší scénář
Jj, asi nějak takhle....? :no:

[odkaz]
Avatar - Guttalax
27. 10. 2012 10:35
Re: Nejhorší scénář
>:D Krásné,hezké,ale bohužel utopické >:D
Avatar - Emel
26. 10. 2012 22:52
Re: Nejhorší scénář
Poslanecká imunita mě nějak zvlášť netrápí. Ve chvíli, kdy na poslaneckou imunitu dojde, už toho moc nezachrání - viz Rath, Bárta. Mnohem větší problém jsou vzájemně poskytované službičky a známosti, prorůstání byznysu do politiky... jenže na druhou stranu, tak je to ve světě všude, prostě s penězi přichází vliv a jistá forma "peněžní" imunity.

Princip poslanecké imunity je v pořádku, je potřeba chránit zákonodárce před vlivem zvenku. To už mi třeba víc vadí doživotní imunita a renta pro prezidenta, imunita po dobu výkonu úřadu budiž, ale proč po jeho skončení?
Avatar - Johny.Rico
26. 10. 2012 20:12
Re: BarriMig
Webpajo, jsme na netu, tady si nemůžeš být jistý ničeho. Krom toho, data tvé firmy a osoby, pokud za ní stojíš, zná teda nejspíš více lidí než na nějakém hloupém diskuzním serveru, nemyslíš? K tvé otázce - neměl bych radost, ale co naděláš? Jsou to veřejně dohledatelná data.
26. 10. 2012 18:38
Re: BarriMig
A že to napsali v záhlaví článku! To ti nevadí?
26. 10. 2012 18:13
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Ty si vyměňuj co chceš, jak chceš. Já tam koupil originál, nechal sem to dělat v autorizovaném servisu, protože tam mám známého(takže za cenu svíčky). Všechny ostatní byly zkontrolované a byly v pořádku, takže nebyl důvod měnit ostatní.

Výměna byla asi rok a půl zpátky, při startu to není vůbec znát, startuje dokonale.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 17:57
Re: BarriMig
Fajn, až tady někdo na tebe začne vytahovat nejdřív věci obecný a pak sem vloží data třeba firmy...budeš spokojenej? Co je Barikovi do toho čím se kdo živí a čím jezdí???
Avatar - DRBNUTY
26. 10. 2012 17:53
Re: Nejhorší scénář
Tu prvu vetu si napisal pekne...Zda sa ti spravodlive, ak ti co maju poslanecku imunitu, rozhoduju o zakonoch, voci ktorym ich chrani poslanecka imunita?Spravodlivost znamena, ze pre vsetkych platia zakony rovnako. :-!
26. 10. 2012 17:53
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Ano, jednu.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 17:34
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Ok, pro ježdění do práce jsem si kdysi pořídil Opel Astra G 1.7 DTi. Když jsi přes ty kody, tak motor Y17DT - motor od Isuzu. Má pouhých 55kW, ale moje dlouhodobá spotřeba je po dlooouhých počtech pouhých 4.3l na 100km a to nejsem brzda provozu.
Odkoupil jsem jí od známé, která na ní najela 17tisíc km. Nyní mám najeto 133 tisíc km. Měsíc zpátky jsem nechal dělat rozvody, jinak mezi mé poruchy za celou dobu provozu je... teď se Péťo drž, žhavička. Ano, odešla, sviňa.

Myslím, že tohle ti může stačit.. ostatní auta s nimiž jezdím(a nejsou služební, ale soukromá) tě zajímat nemusí, tohle je mnou primárně využívané vozidlo.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 17:21
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Jasně, ty inteligente >:D To je naprosto logický závěr..
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 17:16
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Péťo, já věděl, že na tebe musím pomalu.. Promiň.

Zaprvé jsem psal, cituji : "Když bych si vzal HTP a ještě s plnou výbavou, tak jsem blázen."

Vidíš tam to slovo když? To vyjadřuje, že jsem si nic takového nekoupil a nikdy nekoupím - koupil sis jí ty. Čtení ti dělá trochu problémy, ale to se stává, takže to nebudeme řešit.

Za další rozvádíš něco, o čem já jsem v prvním příspěvku vůbec nemluvil. Neřeším zde kolik verzí má htp a nezajímá mě jaká verze má jakou poruchu. Pro mě, řidiče, je htp naprosto nevyhovující motor, protože jezdím delší trasy a po městě pokud nemusím, nejezdím. A jak víš, tento motor je vhodný a také konstruovaný primárně do města. Já vím, ty za ní taháš tunu (nebo dvě?), nebo cos to tu kdysi blekotal, ale... od toho jsou jiné motory, Péťo.

Co se týče zkušeností.. ano, s htp mám naštěstí max. 2000km.

A další věc, znovu a znovu zavádíš do diskuze něco o charakterech dvou a čtyřventilového motoru. Co to má společného s tím, co jsem psal na začátku?

Zkrátka.. nejsi schopný reagovat na to co se řeší, ale vtahuješ do diskuzí hlouposti.
No.. myslel sem, že si po práci zlepším náladu, ale už mě to s tebou nebaví, sorry ;-)
Avatar - woody-alien
26. 10. 2012 17:16
Re: BarriMig
Souhlas, Klaudius tu chybět bude...přesto zrovna tuhle "kauzu" vidím jen jako zástupný problém. Beru, že ho štvalo velké množství článků o ničem z poslední doby - nicméně tady bych jeho reakci připsal spíš podráždění a možná i alergii na GTI-ho. Celá ta věc s osobou blízkou by totiž měla zajímat všechny, kdo auta řídí, a zveřejnění fundovaného náhledu na celý problém od jednoho z uživatelů je podle mého opodstatněné. Ať už s jeho názorem souhlasíš nebo ne.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 17:02
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Hm, že bych bezpečně poznal dvouventil od čtyřventilu si netroufnu tvrdit. Můj motor tedy žádné ventily nemá...
26. 10. 2012 17:00
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
V době před schválením zákona jsme se tu opakovaně velmi rozsáhle vyjadřovali k dané problematice, neboť na tohle redakce velmi aktuálně reagovala příslušnými články. Blog nyní reaguje na blížící se datum účinnosti předmětné úpravy. Oceňuji, že ses snažil věc řešit přes senátora.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:54
Re: Nejhorší scénář
Právo je minimum morálky, mělo by zajišťovat spravedlnost. Jeho fungování pro mě ve zkratce znamená, že jsou definována pravidla a je vymáháno jejich dodržování. Má tedy dva aspekty - jednak pravidla samotná, dvak jejich vymahatelnost. Kvalitu pravidel ponechme nyní stranou, řeč je o té vymahatelnosti... tam pro mě fungování znamená to, že viníci jsou postihováni, spořádaní chráněni a celé to běží rychle a efektivně. Nikoli v teorii, ale v praxi.
Avatar - AnGeor
26. 10. 2012 16:49
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
souhlasim do posledniho pismene s tim co jsi napsal, Chci se jenom zeptat, neni na tento typ clanku/blogu uz trosku pozde? Proc jsi nenapsal neco podobneho pred schvalenim zakona? S tim ze by kazdy mel napsat svemu senatorovi/poslanci a vyjadrit svuj nazor na tento paskvil? Ja napsal svemu senatorovi a ten mi odepsal ze pro tuto upravu hlasovat nebude. Takhle je to pul hodiny po dvanacte....

Vážený pane.
Zastávám stejný názor jako Vy.Tzn.zpět do sněmovny.
Petr Gawlas
26. 10. 2012 16:47
Re: Nejhorší scénář
Otázka je, co si pod "fungováním" kdo z nás představuje.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:44
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
Ok, v tom se možná shodneme.
26. 10. 2012 16:41
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
ano, je to v podstatě výmluva, ale účelová a v podstatě jediná možná obrana v tomto případě, kdy já nemám možnost s odstupem času zajistit si důkazy pro svou obhajobu - ať už například fotku se stavem značky v momentě, kdy já projížděl, viditelnosti označení atd.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:38
Re: Nejhorší scénář
Chci žít v právním státě, který si dokáže efektivně vynutit dodržování zákonů.
26. 10. 2012 16:38
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Pořád si neodpověděl co to s tím má společného. A věř, tomu, že jsem natolik informovaný, že vím, že HTP opravdu není kod motoru..
Jinak máš pravdu, o htp se moc nezajímám. Zajímají mě motory co mají sílu, slušnou spotřebu a jsou bezporuchové. No a ani pro jedno HTP nevyhovuje.

Co tam máš dál? :-!
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:37
Re: Nejhorší scénář
Právo se vyvíjí a přizpůsobuje společnosti. Některé skutkové podstaty zanikají, jiné vznikají. Je tu globalizace, sílící vliv vnějších právních úprav, mezinárodních nebo unijních. Co tím chci říct je to, že má smysl sestoupit z výšin akademických debat o nezpochybnitelných ústavních principech a bavit se o tom, jak bude ta která norma fungovat v běžném životě...
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 16:29
Re: Nejhorší scénář
To právě nejsou obecné řeči, jde o podstatu života v moderní společnosti. Jde o tvorbu práva, zákonných norem, tedy o to, co zásadně ovlivňuje život každého člověka. Je nepřijatelné, aby stát trestal nějakou osobu za to, že jiná osoba spáchala přestupek. Trestat prostřednictvím uměle vykonstruované skutkové podstaty.

Inspiruješ mě k dalšímu blogu - "Jak chápat zákonem uloženou povinnost provozovateli, zajistit aby osoba jedoucí ve vozidle provozovatele dodržovala zákon." Dobré témíčko :-)
Avatar - Hombre_71
26. 10. 2012 16:29
Re: Nejhorší scénář
GTI, málo kdy, ale tentokrát s tebou souhlasím prakticky do "písmene". Jde prostě o principy ! "Velký bratr" vykukuje za každým rohem a my mu to chceme ještě ulehčovat....a někteří tomu ještě tleskají 8-s
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:29
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
Ano ano ano, to je přesně ono... osoba blízká je v tomhle případě jen zástupný problém. Co je skutečně potřeba řešit jsou dlouhé lhůty vyřizování přestupků. Osoba blízká by v tvém případě byla jen výmluva, ne systémové řešení.
Avatar - euro89
26. 10. 2012 16:25
Re: Kam až auto.cz klesne?
Mě stačilo číst ty jeho plky cca. první rok, co jsem začal číst tyhle stránky. Pak když jsem si náhodou všiml, že tu je funkce "hate listu", tak byl první (a rozhodně ne poslední) na seznamu.
26. 10. 2012 16:25
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
no pokud ta pokuta přijde po delší době a já už si ani nevzpomenu, jestli jsem tam vůbec jel, natož kolik jsem jel, nebo co jsem přehlédl za značku ( a opět, byla tam ta značka opravdu, v jakém stavu byla v tu dobu ), tak to asi hodím taky na osobu blízkou, protože pokud mi policie nedá prostor a šanci k dostatečné a okamžité obajobě z mé strany, proč já jí budu ulehčovat práci.
26. 10. 2012 16:24
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Hele.. s tebou se bavit nebudu, takže se tu nesnaž dělat chytrýho ;-)
A jinak, víš proč se dělalo tolik verzí? Protože všechny stály za ho*no ;-)

Edit: Co má společného kolik škodovka vyráběla verzí HTP s tím, co jsem psal?
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:22
Re: 200
Mhm, ono občas najdeš největší diskusní smršť pod tou největší kravinou... nemyslím teď tento článek.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:20
Re: Nejhorší scénář
To jsou zase jen obecné řeči, myslel jsem konkrétní případ. Třebas: syn jede autem, špatně zaparkuje, dostane lísteček, mě přijde pokuta a musím ji zaplatit. Nebo něco takového...

Takhle to přece taky nejde [odkaz]
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:18
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
Lze (možná naivně) doufat, že zjednodušením řešení banálních přestupků se Policii uvolní ruce k tomu, aby mohla dělat důležitější věci a také přestupky rychleji vyřizovat.

Jak tě tak čtu, tobě ani tolik nevadí že tě změřil stabilní radar a poslal fotku, jako to, že ti přijde až za půl roku... čemuž rozumím, to je blbý. S tématem osoby blízké to ale tak úplně nesouvisí.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 16:18
Re: Nejhorší scénář
Nespravedlnost (jak v rovině subjektivní tak samozřejmě objektivní) , že za konkrétní přestupek nebyl potrestán pachatel přestupku, nýbrž osoba, jejíž odpovědnost je uměle vykonstruovaná a implantovaná do jinak velmi racionálního předpisu.

Uvědomme si, že se nejedná o všechny definované přestupky, jde o vybranou oblast, přestupky detekované kamerou, či lístečkem za stěračem, současně nesmí dojít ke dopravní nehodě (tohle už zavání nechtěným pokusem o černý humor).U takto specifikované materie je evidentní, že smyslem zákonné úpravy není hledání spravedlnosti, spravedlivého potrestání, nýbrž jen a než snaha šokujícím způsobem se vyrovnat s tím, co dnes umožňuje technika.

Co takhle třeba za deset let... permanentně každého snímat ze satelitů a v reálném čase posílat rovnou na mobily příkazy k zaplacení pokut? Ray Bradbury se otáčí v hrobě...

Totiž tahle (zákonná) hra na kočku a myš nemůže mít odér komiksu, jde o svobody občanů. Na tohle pozor.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 16:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 16:16
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Když bych si vzal HTP a ještě s plnou výbavou, tak jsem blázen. A prodejní výsledky? Jako tím, že je htp hojně prodávané? Něco bych ti na to řekl, ale ty by si zase nadával.. >:D
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:15
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Jo, to už je kuriozita ;-)
Avatar - Hombre_71
26. 10. 2012 16:14
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
...mě se tohle v podstatě netýká. Za celou tu dlouhou dobu co jezdím mě stavěli snad 3x a zaplatil jsem jednu jedinou pokutu ve výši 200,- Kč. Sere mě ale ten přístup úřadů který popírá presumpci neviny a možnost nevypovídat proti "osobě blízké" ! Prostě občan je nucen se bránit a úřad buzeruje. Jak je napsáno výše, když mě policajti změří, hned zastaví, ukážou záznam z radaru - OK, řeknu si jsem blb, zaplatím a s úsměvem se rozejdem. Zdůvodňovat někde někomu že jsem prý před půl rokem někde něco provedl prostě z principu odmítám !!!!
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 16:05
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
Neviem, či by aj o Tvoju hatapku niekto stál. ;-)
Avatar - Emel
26. 10. 2012 16:03
Nejhorší scénář
Vezměme to jinak... jaký je nejhorší scénář, který se může s novou úpravou stát?
Avatar - Guttalax
26. 10. 2012 16:01
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
Za věrohodné stačí tvé RZ a vlastnictví vozu. Ostatní výmluvy jsou jen vychcaným čecháčstvím.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
26. 10. 2012 15:57
Re: BarriMig
Taky se mi zdá webpajo, že z mravence děláš velblouda...
26. 10. 2012 15:56
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Jo jo, když se kácí les...
26. 10. 2012 15:56
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Pochop, zde přece vůbec nejde o zneužívání osoby blízké, problém je úplně jinde - jde výhradně o to, že zde má být potrestán nikoliv pachatel přestupku, nýbrž provozovatel vozidla, a to za velmi diskutabilní porušení zákona. Řešení nemusím navrhovat, to existuje mnohá desetiletí, je popsáno ve správním řádu, v zákonu o přestupcích, resp, v zákonu o provozu na pozemních komunikacích. Skutečnost, že správní orgány nedokáží postihovat řadu zjištěných přestupků prostě nemůže být dávána na odpovědnost provozovatele, jde o priorotní povinost orgánů, které se šetřením a projednáním přestupků zabývají, to ony, ty správní orgány, musí zjistit skutkový, skutečný stav, tedy co se stalo, kdy se to stalo a kdo se nezákonného jednání dopustil.
Avatar - Hombre_71
26. 10. 2012 15:56
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
zdůvodni mi, co ti připadá nesprávné na tom, že pokud tě chce někdo trestat tak by si měl pořídit věrohodné důkazy
Avatar - Guttalax
26. 10. 2012 15:53
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
No to je ale blábol >:D
Avatar - Emel
26. 10. 2012 15:52
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Neměl by sis spíš ty přečíst, o čem se tu vlastně diskutuje? Je jasně řečeno, že odpovědnost provozovatele se bodů netýká, pokud bude pokuta udělena provozovateli, body nedostane nikdo.
Avatar - Hombre_71
26. 10. 2012 15:50
Re: Unterwasermani Čechiše s.r.o
no to je ale blábol ;-\
Avatar - Hombre_71
26. 10. 2012 15:50
Re: Nemám problém se zaplacením pokuty,
Přesně, pokud mě chce někdo sankcionovat, má si opatřit relevantní důkazy. Zrušení tzv. osoby blízké nahrává jen lenosti a šlendriánu policie a úřadů. Piráti si vždycky nějakou tu kličku najdou a od*ere to zase jenom normální občan. Jako by nestačilo že nás všechny bůhvíproč natáčejí ty hrozny kamer na každé mýtné bráně, na každém rohu po městě...prostě velký bratr se vším všudy 8-s
Avatar - Guttalax
26. 10. 2012 15:43
Unterwasermani Čechiše s.r.o
Tak jak zodpovídáte za svého psa nebo nezletilého parchanta,tak zodpovídejte za své auto :-! V civilizovaných zemích to platí již dávno.Čeho se ti Švejci pořád bojí? >:D
26. 10. 2012 15:24
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
No to je právě vono, nemluvíš o bodech. Tak se zamysli a znovu.
26. 10. 2012 15:19
Nemám problém se zaplacením pokuty,
pokud mě zastaví policajt 500 m po spáchání přestupku a ukáže mi záznam, prostě to byla moje blbost a za tu se platí. Co mi ale vadí je to, že mám platit za nějakou fotku, která mi přijde po měsíci, nebo ještě delší době, kdy už si ani nepamatuji, jestli jsem tam opravdu jel rychleji nebo ne a ještě k tomu podávat vysvětlení. Nehledě na to, že tak nějak nemám možnost zkontrolovat, jestli měl přístroj, který mě vyfotil a změřil platnou kalibraci - tu má povinost policista při přestupku na dotaz ukázat. Co já můžu vědět, kdo si s tím jak hrál a jestli byl přístroj v pořádku - nebudu zde řešit záměrné poškození nebo zkreslení přístroje, i když si o praktikách policie myslím své - nemám si po tak dlouhé době šanci vzpomenout, jestli jsem opravdu tu rychlost překročil a tím si aspoň pro sebe udělat obrázek, jestli byl přístroj v pořádku a mít tak šanci se nějak bránit.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 14:51
Anarchie
Situaci je potřeba nějak řešit, stát nemůže trpět to, že třeba špatné parkování nedokáže efektivně postihovat. Výslechy svědků jsou v takovém případě nesmysl, přece nebudou strážníci obcházet okolní budovy a ptát se, jestli někdo neviděl v blíže neurčenou dobu zaparkovat na chodníku bílou Fabii. Většina lidí by stejně z jakési kolegiality řekla, že nic neviděla.

Jedna ze života, parkování v Karlíně:
[odkaz]
26. 10. 2012 14:34
Re: ACH TA POVAHA CESKA
pětadvacet na holou >:D
26. 10. 2012 14:14
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
protože primárně lze stále postihovat řidiče
protože je to lepší než když není potrestaný nikdo
protože i kdyby bylo procento shody prestupce a provozovatele minimalni, tak tohle procento uz nebude motivovano prestupky beztrestne pachat
Avatar - Emel
26. 10. 2012 14:13
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Pokud dostaneš pokutu za přestupek manželky, nebude snad ona jako viník potrestána ;-) ?
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2012 14:07
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Ano, myslím. Pod vyřešením přestupky si představuji potrestání viníka. Jako trest ve vztahu k silničnímu provozu a jeho bezpečnosti si představuji donutit pachatele se zamyslet na vlastním jednáním a pokud se nezamyslí, znemožnit mu na určitou dobu řídit motorové vozidlo, aby se zamyslel více. pokud nezabere ani to, znemožnit mu řízení na trvalo. Tento paskvil se tohoto vzdává, resp. úřad tu možnost bude mít stále, ale priorita je jasná.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DRBNUTY
26. 10. 2012 13:48
Re: Napiš si svou bl(og)bost
Ked tu moze byt toto:
[odkaz]
potom tu moze byt uz naozaj hocico.Aj navod ako sa branit, ked niekto porusuje moje ludske prava.
26. 10. 2012 13:46
Re: ACH TA POVAHA CESKA
To same na severu Evropy. Zde tu moznost maji jako v CR, ale je moralne neprekonatelne (stejne jako to citim osobne) jit a timto zpusobem se postihu vyhnout.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 13:46
Re: BarriMig
Recenziu na auto mal (resp. na viaceré autá); vecnú a triezvu. A ako ho poznám, už sem naozaj nepríde. 8-s
26. 10. 2012 13:42
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Myslis si snad, ze timto policie vyresi mene prestupku a potresta mene viniku?
26. 10. 2012 13:40
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Coz je pro nektere neprekonatelny problem.
26. 10. 2012 13:39
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Kdyz jsou souvislosti zname a mnohokrat promysleny a svym zpusobem vyreseny, pricemz nemeni nijak konecny dopad, dalsi jejich probirani neni nic jineho nez ono svejkovani. Prave kvuli tomuto svejkovani ma CR zakony derave jako emental.
Kdyz se jen rekne "takhle to bude" jde o mnohem ucinejsi a rovnejsi reseni, nez kdyz povedes nekonecnou diskuzi se "svejkama" na tema souvislovi typu "a Co kdyby"
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
26. 10. 2012 13:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DRBNUTY
26. 10. 2012 13:29
Re: Napiš si svou bl(og)bost
Ak je GTI naozaj nejaky pravnik, uz davno tu mal byt nejaky recept, ako to ojebaBRAt.Dovtedy bude u mna GTI len dobry diskusny provokater, ale slaby pravnik. :-!
26. 10. 2012 12:51
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
nový systém trestania sa ti nepáči, ok, je to tvoj názor. ale keď ho kritizuješ, prečo rovno nenarvhneš lepšie riešenie ako zneužívaniu inštitútu osoby blízkej zabrániť?
26. 10. 2012 12:32
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Přesně tak, tady by bylo dobré lidové veto, jako mají ve Švýcarsku, ale jediná strana, co to u nás prosazuje, jsou svobodní a ty nikdo nezvolí, protože je buď nezná a radši to hodí na protest komunistům, nebo jim vadí, že chtějí vystoupit z EU a nepostaví se pak spoustu šikovných věcí jak jsou rozhledny v údolí nebo cyklostezky za 100 miliónů.
26. 10. 2012 11:57
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Souhlasím, já jen k důvodu, kdy někteří nebyly schopni pochopit proč odkaz na blog.
26. 10. 2012 11:50
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
:yes: snad tento jednoduchy prispevok budu diskuteri chapat, aleo sa o to aspon pokusia
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:36
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Nicméně co jsem se bavil s lidmi třeba ve Francii a ve Španělsku... nikdo si neumí představit, že by unikl pokutě za parkování tak, že by řekl, že řídila jeho osoba blízká.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:33
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Ať dostanu pokutu já nebo manželka, postihne mě to úplně stejně. Nemluvím pochopitelně o bodech...
26. 10. 2012 11:17
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Jo jo, když se kácí les, létají třísky, to znám :-)
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:14
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Firma má knihu jízd, ví kdo s autem jezdil... v běžné praxi to buď policii oznámí, nebo pokutu zaplatí a zaměstnanci třeba strhne ze mzdy.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:00
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Nejde o obsah blogu, ten je v pořádku... poněkud podivná je praktika přetiskování mezi platformami. Už dříve se články z autofun.cz objevovaly na auto.cz, občas s několikaměsíčním zpožděním... a nyní je tu první vlaštovka něčeho podobného z blogu. Jaký smysl má to, že si přečtu na auto.cz "dnešní" test GT-86, který byl před pár dny na autofun.cz (a na hlavní straně auto.cz na něj byl odkaz)?

Selský rozum mi říká, že by stačilo, aby jedno téma bylo na jednom serveru pouze jednou... už kvůli diskusi, která se také zbytečně kouskuje na několika místech.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 10:55
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Počítá se s tím, že je-li pachatelem přestupku osoba blízká provozovateli, pak tedy pokuta udělená provozovateli postihuje i pachatele, který škodu provozovatele pokutou způsobenou oprávněně pociťuje jako škodu vlastní.
26. 10. 2012 10:45
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Teď mne tak napadá, když to "trochu" přeženu a použiji tento princip, tak bych chtěl vidět tyto jezdce na bílém koni, úzkoztlivě dodržující předpisy, jak by se tvářili na to, kdyby stát zprůměroval výši udělených pokud na počet vydaných řidičských průkazů a stanovil by částku např. 100 tis. na rok, za kterou by jsi si předplatil beztrestnost. Obdržel by jsi úžasnou nálepku na přední sklo "všechno mám zaplaceno" a mohl jezdit mimo zákon. Paráda.
26. 10. 2012 10:30
Re: BarriMig
:yes:

Jen zrovna tento důvod je pro mě nepochopitelnej.
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 10:28
Re: BarriMig
Já nechápu proč z toho děláš kovbojku, nemusím být ani kontrašpion, abych poznal že má právnické vzdělání - viz tento jeho poslední blog.

Stačí si dát dvě a dvě dohromady a je jasné že to psal někdo s pravním vzděláním. Pokud by to tedy daný jedinec neopsal, ale to není tenhle případ a šlo by to rovněž poznat.

GTI totiž pokud nepíše o autech a rolexkách psát umí. To mu nikdo nemůže upřít. Možná by se měl spíše zaměřit na články tohoto druhu.

Právo na soukromí je fajn věc, však já tu jeho adresu neuveřejnuju.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 10:27
Re: BarriMig
Práveže Klaudius chýbať bude; je to starý harcovník (pozri si počet jeho príspevkov), písal už v dobe, keď si Ty nemal ani vodičák, písal k veci a z vlastnej praxe (pracuje v automotive). Takže je škoda, ak odchádzajú takíto ľudia (a že nie je prvý) a zostáva agresívna mlaď bez skúseností, ale s o to väčšou hubou.
26. 10. 2012 10:20
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Jestli to ani po tomhle polopatě podaným vysvětlení některým nedocvakne, pak je to marnej boj.
26. 10. 2012 10:18
Re: BarriMig
A co je komu do toho, kdyby byl popelář, prezident, je to jedno. Nauč se ctít soukromí druhých, je to základní lidský právo!
Avatar - Barrichello
26. 10. 2012 09:50
Re: BarriMig
Je toho plnej web stačí si to dohledat. Co je veřejně prezentováno na několika místech není tajné.

O tom že jezdí volvem tu kdysi GTI sám psal. Stačí si to dohledat a kdo to četl ti potvrdí má slova.

A na tom že je právník není nic tajnýho, pokud se za to co dělá GTI stydí tak je to jeho problém.
26. 10. 2012 09:45
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Jo, je to smutné.
26. 10. 2012 09:40
Re: PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Když se bohužel podíváš po diskuzi, tak zjistíš, že sovislosti lidem nedochází a jeden chytrák slavnostně přizná, že souvislosti ignoruje. A tihle lidé potom volají o potřebě vyrůst z minulého režimu. No jo, ale jak, když neumim, nebo nechci přemýšlet a uvažovat. Revolucionáři, ale rudí, jen si to neuvědomují. Hořko-sladké. Chtěl bych se tomu smát, ale v důsledku to moc nejde. 8-s
26. 10. 2012 09:33
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Problémem je, že když redakce "vytáhne" hodnotný článek, byť ne z produkce redakce, je to stavěno na úroveň (ona zmíněná bulvarizace) zveřejňování každé "kraviny", což se zde poslední dobou děje. Tímto jsou hysterické příspěvky k předmětnému článku mimo.
26. 10. 2012 09:31
PŘESTUPKOVÝ PAUŠÁL
Myslím, že většina z nás nebude mít problém s tím, co tu donekonečna, bohužel v tradiční infantilní diskusní rovině, melou někteří prosťáčci - ano ano, za přestupek má následovat postih.

Zde ale jde právě o to, že za přestupek postih... nenásleduje. Můžeme spekulovat, proč zákonodárce u vybraných přestupků, zúžených nadto ještě způsobem zjištění přestupku (kamerou apod.) zvolí formu nepotrestání pachatele a postihuje paušálně provozovatele. Zde tedy spatřuji jádro garážového pudla. Proč, když bude řidič odchycen radarem přímo na silnici při překročení rychlosti, bude na místě pokutován, avšak bude-li tentýž řidič za stejný přestupek zachycen kamerovým systémem, lze postihovat nikoliv řidiče nýbrž provozovatele vozidla, není to podivné? Vždyť to jsme již jen krůček od... přestupkového paušálu :-)
26. 10. 2012 09:30
Re: ACH TA POVAHA CESKA
V tom případě není o čem diskutovat.
26. 10. 2012 09:30
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Pro natvrdlější tedy znovu. Co mi nejvíce vadí, je PŘÍSTUP státu, kdy výběr peněz do kasy je očividně nadřazen snaze o zlepšení bezpečnosti na našich silnicích.
Avatar - iudex
26. 10. 2012 09:01
Re: BarriMig
Plný súhlas. Na to máme nicky a nie plné mená, aby človek mal určitú ochranu súkromia a identity. Preto platí, že osobné údaje (ak ich viem napr. z osobného stretnutia) zverejňujem o inom len vtedy, ak to dotyčný sám už uviedol a nemá s tým problém.
26. 10. 2012 09:00
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Myslíš, že ignorace souvislostí je projevem vyspělýho člověka? Pak jsi mě zklamal...
26. 10. 2012 08:59
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Peete, přečti si prosím dobře první a druhej odstavec, stejně tak reakce k článkům a testům, který stály za starou bačkoru. To, že někdo napíše erudovanej blog a redakce na něj upozorní je naprosto v pořádku, pokud by redakce napsala jen svůj názor, kterej by byl scestnej je podstatně horší. O šlendriánu nemám problém psát, ale zbytečně pohanit opravdu dobrou věc, jen proto, že ji napsal někdo z nás, čtenářů je přece nesmysl.
26. 10. 2012 08:57
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Ne, ze nedochazi. Pouze je ignoruju. Nejsou zde dulezite.
26. 10. 2012 08:56
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Máš zcela pravdu! ;-)
26. 10. 2012 08:55
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Bohužel ti nedochází souvislosti.
26. 10. 2012 08:53
Re: ACH TA POVAHA CESKA
To uz je zase svejkovani. Je uplne jedno, kdo je majitelem. Ten doslou pokutu pouze deleguje do spravnych rukou.
26. 10. 2012 08:53
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Toto je trochu trapne od teba. Budes slusny a strucny. Redakcia zjavne nema alebo nevie pisat, ked jej ulohu tu zacinaju preberat diskuteri. Ten clanok od GTIho (a teraz tu nejde o neho) je dobry, otazkou zostava, preco takyto clanok nie je schopna napisat redakcia ale tentokrat s naozajstnym pravnikom a urobit analyzu. Toto je ta prava otazka, ktora by sa tu mala rozoberat. Tie podla teba "hystericke" reakcie su uz len vystupnovanim toho co sa tu za posledny polrok stalo. Toto nie je reakcia na jeden clanocek ale na dlhodobo klesajucu uroven. A mne je fakt uprimne luto (nie "stydno"), ze prave taky dlhodoby clen ako si ty, to vnima presne opacne.
26. 10. 2012 08:47
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Je smutne, ze ani vic nez 20 let od revoluce mnozi nezmenili hodnoty a vlastni srajtofle Kim je dulezitejsi nez odraz obliceje ve zrcadle.
26. 10. 2012 08:42
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Pánové, pokud se v blogu k něčemu vyjadřuju a správně se na to zeptal Tomík, je spíše řešení přestupku vozu registrovanýho na právnickou osobu, tam je jádro pudla. Ne na prachsprostý tvrzení...byl to rodinnej příslušník.
26. 10. 2012 08:39
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Ano, sedne naprosto přesně :-)
26. 10. 2012 08:38
Re: BarriMig
Ty nemas velku predstavu o e-biznise ze? Portal sa bez citatelov nezaobide a tak prave ja a ty sme ti PRVI co mozu a maju kritizovat redakciu. Vdaka navstevnosti tato stranka zije. Popremyslaj a potom pis nabuduce...
26. 10. 2012 08:37
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Tu o potrefene huse asi znas...
26. 10. 2012 08:36
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Pokud ta pokuta prijde otci, jakozto majiteli vozu, ten jiste vi, ze v dany okamzik mel vuz pujceny syn a vysvetli mu, kam se slozenkou jit a zaplatit. To je snad zakladem slusneho chovani a cti kazdeho z nas. Samozrejme mnozi z nas, kteri o takovych hodnotach nikdy neslyseli jdou a vyuziji sveho ustavniho prava a timto svym detem ukazi, ze bankovka v penezence je dulezitejsi nez vlastni cest. (Coz pro mnohe zde bohuzel je)
26. 10. 2012 08:33
Re: BarriMig
A odkud se ty informace Barrichello dozvěděl? Nenapsal je o sobě GTI sám?
26. 10. 2012 08:30
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Bohužel sis mě špatně vyložil...dokážu posoudit velmi dobře ČR ve srovnání s D, F, NL, I. Tvoje kydání špíny na Čechy je tu celkem dlouhotrvající kolorit a nechává mě chladným...
26. 10. 2012 08:26
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Jinde to funguje a jednou to snad bude fungovat i v CR. Prave i tvoje reakce dokazuji, ze na to jeste ceska spolecnost moralne nedospela. Cesta to bude jiste kamenita, zmena zakona je toho ukazkou.
Kdyz se na vec podivas optimisticky, nemusi se te to vubec dotknout. Kazdy z nas vsak vi nejlepe jak ho tento zakon postihne a podle toho take reaguje.
26. 10. 2012 08:11
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Ano, ať se syn přizná. Ať si ho úřad pozve na podání vysvětlení, protože je podezřelí ze spáchání přestupku. Ne ať úřad tvrdí fotr bonzni někoho, jinak dostaneš pokutu, protože chceš využít své právo zakotvené v ústavě, tedy zákoně nejvyšším.
Nebo jinak. Máme v ústavě zakotvenou svobodu projevu. Co kdyby ti úřad účtoval 1 kč za každé slovo, které plácneš na veřejnosti. OK ? Ano, využij své právo, ale zaplať si to.
Píšeš to spávně. Je třeba vyrůst z praktiky minulého režimu. Tady v tom paskvilu máš jednu krásnou ukázku.
26. 10. 2012 08:04
Re: BarriMig
Pánové...pro oba platí, že údaje, který kdo o sobě chce zveřejnit...zveřejní sám. Ostatní formy zveřejnění bez jeho vědomí, ať se zakládají na pravdě nebo ne, kvalifikuju jako podlost.
26. 10. 2012 07:40
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Pájo já se stydím zase za tebe.
A teď: je mi ukradený, co TROLL jménem GTI zase napsal, ale nechápu, že redakce používá příspěvky z blogů, respektive odkazy na ně, jako chlíveček v menu označovaný jako samostatný článek. Ani se mi moc nelíbí, když se do samostatného chlívečku dávají videa z youtube s bouračkama. "Jednička na českém trhu" by se k takovým věcem nemusela snižovat.
26. 10. 2012 07:34
Re: ODPAD AUTO.CZ
Já si třeba taky založil účet letos, a to čtu články a diskuze už několik let. Jinak Majkyho příspěvek je trochu úlet.
26. 10. 2012 07:29
Re: BarriMig
jo, Barrichello uškodil GTImu tím, že o něm napsal, že je právník a že jezdí ve Volvu. To je opravdická ostuda :yes: a před ním to napsala ještě redakce, pozor na to!
26. 10. 2012 06:55
Re: DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
:yes: Je to smutné.
26. 10. 2012 06:38
Re: ACH TA POVAHA CESKA
Díky za rétoriku marťane...můžeš si malovat růžový vobrázky kam chceš, ale to není o češství, ale člověčenství...
26. 10. 2012 06:33
Re: BarriMig
Vrána k Migu sedá...ubohý...

Stejný práskání jako u Kylie, když na někoho nemám...tak mu aspoň za rohem uškodím...

8-s
26. 10. 2012 06:26
DISKUTÉRSKEJ ODPAD...
Hysterický reakce k blogu upozorňujícím na velmi rozporuplnou úpravu zákona jsou pro mě otřesným důkazem závisti a hlouposti. Věc, pro ty co se pohybujou na českejch silnicích nesčíslněkrát důležitější než oznámení o tom, že Škodovka olepila pásku novou Octávku a prohání jí na cestách, že BMW chystá pátý turbo...je tu schazována a napadána.
Můžou se vám nelíbit články...můžou tu bejt napsaný hlouposti v testech (a že se občas zadaří), můžete se rozohnit při výměně názorů...ale pokud někdo věnuje čas a svoje znalosti k upozornění na setsakra důležitou věc, spousta z vás tu slintá nesmysly nad kterejma jen kroutím hlavou!

Je to jen dalším důkazem, že chorobná závist (a nic jinýho tyto výlevy nenastartuje líp!), nemoc těch míň schopnejch, nemoc pohánějící komunisty, v nás...tady pár let po návratu k alespoň náznakově fungující demokratický společnosti silně přežívá!!!

Je mi za vás stydno! 8-s
26. 10. 2012 05:04
ACH TA POVAHA CESKA
Dnes je prilis brzo delat jakekoliv zavery. Pockejme si rok. 19/1/2013 zacina rok pravdy. Nebudu zde rozebirat zdali jde o vec spravnou, ci ne. Vykriky do tmy necham na ty, ktere tato zmena jakkoli postihne.
Zmena zakona zde hraje na tu spravnou (bohuzel) strunu povahy ceske. Pokud je jedinec v nebezpeci osobni ujmy, z ktere lze se vylhat, potom ten lze a lze az se prasi. Nenarazim ted na tuto zakonnou moznost, ta je zde pritomna a ve vyspele spolecnosti by byla i funkcni soucasti demokratickeho usporadani. Toho vsak Ceska Republika jeste nedosahla. Problem je v lidech. Je treba vyrust z praktik minuleho rezimu a to se nestane prohlasenim demokracie, kradezemi ze strany jakesi pravice nebo jinou "svejkovinou". Az se stane, ze kdyz vecer necham hrabe na zahrade a rano je tam zase najdu, az se stane, ze zapomenu zamknout auto a nikdo ho neukradne a az se stane, ze otec prijde na stanici se synem a pokutou adresovanou jemu, jakozto vlastnikovi automobilu, pricemz se syn sam prizna, ze tehdy ridil a porusil predpisy a zaroven se nad timto pocinanim nikdo nepozastavi, potom je ceska spolecnost pripravena prijmout "zakon o osobe blizke".
Jak jsem jiz napsal, 19/1/2013 zacina rok pravdy. Nejde o slozitou matematiku napresrok v tuto dobu zjistit jakeze procento "osob blizkych" bylo jen "podvodnicku blizkych".
Avatar - positivemind
26. 10. 2012 03:27
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Nelíbí se mi to už kvůli přirozenosti. Nechci donášet na své blízké, institut osoby blízké jsem nikdy ve svůj prospěch nevyužil a to, že to někdo dělá, je hloupost a neschopnost policejních orgánů. Přestupek musí dokázat, pokud tomu aktuální technika nevyhovuje, není to problém řidičů.

Co sem pleteš vrahy na silnicích? Nejsi ty ten typ, co hlásá, že rychlost zabíjí?
26. 10. 2012 00:25
Re: ...
Ted si nejsem jistej, ale neprejmenovali to tehda v devadesatym sestym na Mumbaj? Aby jsi cetnikum nelhal
25. 10. 2012 23:20
Re: A co kdyby
jo a co kdyby zase zmizely kruháky ze silnic I. třídy, co kdyby se na uzavírkách makalo i v noci, co kdyby se zakázaly všechny šmírácký kamery, co kdyby zmizely třicítky ze středočeských vesnic, co kdyby Praha postavila parkovací domy místo modrých zón....
....jó, to bychom pak jezdili jako lidi
25. 10. 2012 23:20
Re: A co kdyby
Jenže nejezdí. Není tedy lepší snažit se ty kret*ny (jak píšeš) dostat ze silnic ? A opravdu si myslíš, že tento paskvil bude úřady "motivovat", aby "dostali" toho "správného" řidiče ? Úřad dostane svůj desátek. Splněno, vyřešeno. Body ? K čemu ? Prasátko spokojeně zachrochtalo s dalším přídělem "krmiva".
Přeloženo, jezdi jak vepř. Věříš si, že tě nechytnou za volantem ? OK. Bude tě to stát jen prachy.
25. 10. 2012 23:05
Re: BarriMig
a právo kritizovat redakci Ti dal Bůh viď?
víš co, takovejch klaunů jako jsi ty už tady byly desítky, kecy o redakci, kecy o GTIm, kecy o právu na názor - víš co, je to otrava

článek je v pohodě, příspěvěk v GTIho blogu taky, že urazilo Tvou ješitnost že GTI je klíčový diskutér? no a?
Avatar - Emel
25. 10. 2012 23:03
Re: ...
První počítač je na check-in, následně je kontrolován při nástupu do letadla.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 23:02
Re: ...
No jenže pokud je kamarád Čech, tak možná mají jeho fotku v registru... a hoplá, má o 50 kilo víc než ty a na fotce z radaru se ti opravdu nepodobá... nevím, já tohle klukovské zatloukání nemám moc rád, přijde mi to takové dětinské.
25. 10. 2012 21:56
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
A co je na tom špatně? Každý volá o postih, násilníka, zloděje, vraha atd. tak proč ne potenciálního vraha na silnicích??? Je jen na tobě komu půjčíš své auto, komu věříš a komu ne. Nemusíš nikoho napráskat jak píšeš, můžeš si to odskákat za něj ;-) .
25. 10. 2012 21:52
A co kdyby
Každý řidič jezdil jako člověk a ne jako kret.n?
25. 10. 2012 21:48
Re: Napiš si svou bl(og)bost
S tím, že je to nekoncepční, bych i souhlasil. Je to tuším první případ, kdy redakce takto vytáhla článek z blogu. Pokud by to měl být trend, protože jak sám poukazuješ, na blogu se dají nalézt opravdu hodnotné "kousky", budu jen rád a pokud to "zvýrazňování" určitých blogových příspěvků bude mít hlavu a patu (zařazení např. do testů jako čtenářský test apod.) bude to vlastně i koncepční.
Nevidím do hlav v redakci, takže si netroufnu odhadnout další vývoj, ale trvám na tom, že toto je nic v kontextu bulvarizace auto.cz v porovnání s jinými "hodnotnými" články.
25. 10. 2012 21:47
Re: ...
neposílaj to ani do Rakouska, vyzkoušeno několikrát.
25. 10. 2012 21:45
Re: ...
asi máš bohaté rodiče, nejde o osobu blízkou, ale o podání vysvětlení. Dostavím se na policii a jako provozovatel oznámím že vozidlo v době spáchání přestupku řídil ten a ten třeba z Tramtárie, jako provozovatel vozidla jsem svoji povinost splnil a policie ať si dotyčného najde a předvolá. Na osobu blízkou se nevymlouvám a pokutu neplatím, co je na tom tak složitého.
25. 10. 2012 21:40
Re: ...
>:D >:D Tady se zavádí paskvil hlavně proto, že PČR, resp. správní orgán není schopen prokázat konkrétní osobě spáchání přestupku, rozuměj správní orgán si ulehčuje práci i za cenu rezignace na vliv na bezpečnost provozu (udělení bodů) a najednou někdo bude zkoumat, jestli osoba, kterou jsi nahlásil, že auto v inkriminvaný moment řídila, byla v uvedenou dobu opravdu v ČR z nějakých údajů na letence ? >:D >:D Ty už jsi byl v kině na Bondovi, že.
Avatar - sargis
25. 10. 2012 21:28
Re: Napiš si svou bl(og)bost
Suhlas...ale ako novinar nemozem prehltnut to, ze blog je redakciou nepriamo podsuvany ako mienkotvorny...pre zachovanie objektivity by to chcelo v jednom clanku zverejnit aj blog o opacnom nazore na porovnanie...pokial taky nie je, cestu smerom na GTIho blogy si najde sam a nepotrebuej redakciu, aby to prezentovala...je to profesionalny FAIL.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
25. 10. 2012 21:09
Re: ODPAD AUTO.CZ
Pak nechápu, proč někdo, kdo jen pasivně čte a chce server opustit má potřebu se registrovat a zanadávat si v diskuzi, to zní přinejmenším hodně falešně a nedůvěryhodně.
Srdnatí bojovníci proti tzv. bulvárnímu odpadu sami vytváří největší část bulvárnosti zde na diskuzích, stačí se podívat na jejich přisprostlý jazyk, nulové znalosti a potřebu komentovat všechno nejméně padesátkrát a je jasné, že ten bulvár vlastně sami vytváří (někteří již také ostentativně vyhrožovali odchodem aby vzápětí zaplnili další diskuze, něco jako dvacátý čtvrtý odchod a návrat Ivety Bartošové). Normální člověk, který by měl pocit, že mu daný server z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, by prostě odešel a navštěvoval to co mu vyhovuje a nepořvával by po diskuzích právě tam, kde se mu nelíbí.
25. 10. 2012 21:00
Re: BarriMig
JJ taky mě to dostalo. Akorát mi za těma blitkama chybí BRAWO VW :yes:
25. 10. 2012 20:55
Re: Napiš si svou bl(og)bost
No jediny malicky problemek s touto "reklamou" je ten, ze je to nekoncepcni, nepamatuji kdy naposledy se zverejnil nejaky blogovy prispevek, a ze jich je docela dost kvalitnich (viz Dinar popripade nedavno prispevek o BMW a na co si dat pozor pri koupi ojetiny) o tom snad netreba diskutovat, ze? A druha vec, dany blog neni aktualni, vec se neresi.

A to davam stranou vyrazy jako "klicovy diskuter", ktere chte/nechte naznacuji jakesi spojeni gti a auto.cz.

P.S Samozrejme neupiram pravo zverejnovat co chce auto.cz (at uz koncepcne nebo nekoncepcne).
25. 10. 2012 20:43
Re: ODPAD AUTO.CZ
A? Nedavno auto.cz zverejnovalo pocty ctenaru respektive navstev - to automaticky znamena, ze jsou zaregistrovani a diskutuji v diskuzich? Asi ne, ze?
Avatar - Ham.
25. 10. 2012 20:21
Re: ODPAD AUTO.CZ
8-9 roků, ale nick založen dnes, jediný příspěvek a to tento, no pěkná taškařice. Největší odpad na autoc.z jsou diskutéři kteří nic neznají a umí jen nadávat.
25. 10. 2012 19:54
Re: Exekuce
Souhlasím, exekutoři jsou státem posvěcená mafie! Znám hned několik případů v mém okolí, kdy finančně srazili na kolena slušné lidi kvůli pár nezaplaceným stovkám.. A ty lidi ani nevěděli, že dluží..
25. 10. 2012 18:58
Re: BarriMig
Přesně tak. Ten blog jsem si přečetl a byl hodně zajímavý. Nemá prakticky nic společného s GTIho komentáři pod články.
Že je GTI klíčový diskutér, o tom není pochyb, přestože na jeho příspěvky moc často nereaguji (jednak nejsem moc fanoušek "masových" značek - nejen VW, a navíc GTIho příspěvky se většinou týkají designu, image atd, mě zajímají spíše tzv. exaktní veličiny). přesto jeho příspěvky čtu a docela se bavím - kdo jiný dokáže udělat z Golfa designovou ikonu ;-) . Mnohem častěji se ale pobavím reakcemi ... o čem jsou lidi schopní se pohádat, to jde rozum úplně stranou ....
Avatar - PlumJelinek
25. 10. 2012 18:38
Re: Kam až auto.cz klesne?
GTI je GTI, toho netřeba řešit, víme svoje.... ale je fakt, že tenhle článek na jeho blogu zavání kouskem zdravého ducha, ukrytého (hodně hluboko) v hloubi jeho duše.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 18:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 18:10
Re: ...
byl jsi nekde mimo CR? Kdyz letis ze zemi schengenu, tak neprochazis zadnym pocitacem.... zakazali vstup do zeme za pokutu za rychlost? jeste hloupejsi nez jsem cekal....
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 18:06
Re: ...
ovecko, jak jsem psal vyse, nikdy jsem nedostal pokutu, takze opet podle sebe soudim tebe? :no:

zda se ze jsi nepochopil, ze stat ti opet slape po tvych pravech tim, ze uvadi dalsi pravni paskvil

ale do toho dorostes.. a jestli uz jsi dorostl a porad to nechapes, je mi te lito, musis byt strasne jednoduchy clovek
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 17:48
Re: no ty woe,
Jako malý děcko... "však on taky..." 8-s :no:
25. 10. 2012 17:44
Re: BarriMig
Klaudius, narozdíl od tebe, psal dost často k tématu. Ty tu pouze projevuješ svoji nerozvinutou pubertální inteligenci a píšeš jen masturbační bláboly k článkům o škodovce. Jooo a pak ještě nadávky do komunistů, rodiny atd.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 17:33
Re: Napiš si svou bl(og)bost
Nemůžu jinak. :yes:
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 17:31
Re: MÁM ŘEŠENÍ
presne to pisu nad tebou.

Hlavnim duvodem teto zmeny je prosta skutecnost ze nejcennejsi tekutinou na svete je kapka potu ceskeho cetnika. O nic jineho zde nejde. Proc by meli neco dokazovat? Dokaz to ty, jinak jsi vinen. Presmpce viny. Prece oni nebudou stat nekde venku, kdy muzou sedet v teple kancelare a smirovat lidi prez kamerovy system.

A jedna se pouze o line MP/Cetniky. Kdyz te zmeri statni policie, tak te take zastavi. Tim padem nemaji problem s "osobou blizkou"...
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 17:21
Re: ...
k podani vysvetleni me predvolaji stejne, takze tam se nic nemeni. Ja jim nahlasim jmeno a adresu ridice, ktery ridil auto v inkriminovane dobe. Kdy prijel do CR ja vedet nemusim, neni komunismus, alespon zatim, aby jsem musel o sve navsteve vedet vse ;-)
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 17:20
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Když se to vezme kolem a kolem, tak jsou ovce skoro všichni tady. Ovce něco vykřikují na diskuzích ale v reálu k nápravě v podstatě už nic nepodniknou...občas se slovy že to není v jejich silách.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 17:18
Re: ...
ano, je to muj kamarad, dva roky jsme pracovali spolu na jednom projektu a zname se docela dobre. Ne tak dobre jak se ty znas se svymi "kamarady" jak jsi napsal vyse....

to byl pouze priklad pro tebe, jelikoz nechapes psany text, tak jeste jednou. Je zcela normalni si pujcit auto v zahranici. Takze kdyz muj kamarad/kolega prijede do CR, klidne mu auto pujcim, protoze ma pojisteni a mezinarodni ridicak, stejny jaky bys potreboval ty, kdyby jsi se nekdy v zivote podival autem mimo EU. A tim padem ja nemam problem mu moje auto pujcit.

Pokud to stale nechapes, jedna se o teorii. V tomto pripade bych se nevymlouval na "osobu blizkou", ktera v lednu "skonci". Nicmene policii bych pri podani vysvetleni zdelil jmeno a adresu ridice. To, ze je z Indie preci neni muj problem....
25. 10. 2012 17:12
Napiš si svou bl(og)bost
Chci jen kolegům připomenout, že se nacházíme na serveru o automobilech. GTI napsal na svém bloku článek k tématu, který se automobilové problematiky a nás řidičů dotýká. Článek dává smysl, disponuje informační hodnotou, má hlavu a patu a redakce usoudila za vhodné ho zviditelnit i pro ty, kteří blog nenavštěvují, ale mohl by je zaujmout.
Pokud má někdo averzi k nicku GTI a díky této averzi článek ani nečetl a nyní zapleveluje diskuzi plácáním o bulváru a slintech, je to jen křiklounek a hlupák. Každý má možnost blogovat a na každém také záleží, jak hodnotné články napíše.
Až bude někdo blogovat o Ornele a redakce takové články bude zviditelňovat, budu mezi prvními, kdo se ozve.
Zde, v tomto případě jste pánové absolutně mimo (no vlastně známé "firmy" a jako vždy).
Avatar - euro89
25. 10. 2012 17:11
Kam až auto.cz klesne?
Zatím mám na "hate listu" (ne)jen GTIho, ale jestli takhle bude redakce pokračovat, tak se tam dostane celý Auto.cz a začnu radši chodit na jiné stránky. :-! :no:
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 17:06
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Taky jsem dřív zastával ten názor, že mi to nevadí... jde to s věkem, jednou na to taky přijdeš ;)
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:54
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Ty jsi GTIho ani v naznaku nepochopil, ve vsech ostatnich prispevcich pises presny opak! Nevadi Ti, ze Te stat sleduje, nestaras se o to, co se s temi znalostmi dale deje. Nevidis navaznost na dalsi normy a zakony. Prvni navsteva exekutora a pochopis. No, Ty asi nepochopis, ale mozna uz nebudes tak naivni.
25. 10. 2012 16:53
Re: ...
Nebudeš to "hrát" na "osobu blízkou".
25. 10. 2012 16:44
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Protože neni ovce. Ovce.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 16:43
Re: ...
Můžou předvolat k výslechu tebe a ptát se, kdy tvůj kamarád přijel do ČR, kde a kdy jsi mu auto předal, kde a kdy ti ho vrátil...
Avatar - KANKUNEN
25. 10. 2012 16:21
MÁM ŘEŠENÍ
Pokud někoho naměří, za 300 metrů to zkasírujou tak není co řešit. Celý zákon co řeší můžou hodit do pece. Čas akce 6´32´´. PS: nejde to tak dělat, v zimě je v kanclu tepleji a v létě jede v kanclu klima.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 16:15
Re: ...
tak ty jsi fakt i.d.i.o.t co ma IQ simpanze....

podle sebe soudim tebe? tva sexualni orientace asi nikoho nezajima... :no:
Avatar - dock37
25. 10. 2012 16:14
každá minca má dve strany
na jednej strane si vymôže štát svoje peniaze bez problémov a na druhej strane prestanú výhovorky zo strany majiteľov áut.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 16:14
Re: ...
wow... 3600 prispevku a nejsi schopen pochopit psany text? Nebo nechces? Svete div se, pracuji pro nadnarodni spolecnost a Indove k nam do Prahy normalne jezdi a pujcuji si auta v pujcovnach... Myslis ze to je opravdu tak velky problem v dnesni dobe nekam prijet a pujcit si auto i kdyz jsi z jineho statu? Prekvapeni: NENI, staci mit kreditni kartu
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 16:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:06
Re: ...
Tak tady nekdo asi nepochopil. Ja to pochopil tak, ze nahlasi CESKEHO kamarada, ktery zije v Bombaji, ze ridil / provozoval jeho auto.....pak by mely urady trosku ztizenou pozici...
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 15:49
Re: ODPAD AUTO.CZ
ked tu ostanu taki ako ty, v podstate sa content a kvalita auto.cz len vyrovna "kvalite" diskusii
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - AnGeor
25. 10. 2012 15:35
...
Dovolim pridat muj pohled na tento problem. Predem upozornuju ze nejsem pirat a nedostal jsem ani jednu pokutu za rychlost, takze jsem "osoby blizke" nemusel nikdy vyuzit. A to jezdim rychle.

Hlavnim duvodem teto zmeny je prosta skutecnost ze nejcennejsi tekutinou na svete je kapka potu ceskeho cetnika. O nic jineho zde nejde. Proc by meli neco dokazovat? Dokaz to ty, jinak jsi vinen. Presmpce viny. Prece oni nebudou stat nekde venku, kdy muzou sedet v teple kancelare a smirovat lidi prez kamerovy system.

Resenim teto zmeny je "napraskani" kamarada. Ja mam dobreho kamarada v Bombaji. Tak jsem zvedav jak mu bude mestapo neco dorucovat a predvolavat ho k vyslechu.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 15:18
ODPAD AUTO.CZ
Zacal by som tym, ze auto.cz navstevujem velmi dlho resp. je to nejakych 8-9 rokov...
Automobily ma zaujimaju a rad vnimam co sa vokol nich deje__nehovoriac o tom, ze ma aj zivia...

Auto.cz bolo po mnohe roky vynikajucou web strankou, no co sa z nej stava za posledny rok je uplny HNUS a ODPAD...

Beriem na vedomie, ze auto,cz na to slo chytre, ked si zabezpecili svojich diskuterov, ktori tu maju robit horku krv v diskusiach, aby sa zabezpecilo co najlepsie skore kliknuti na stranku...
Beriem to__zvysuje sa hodnota stranky a tym padom aj cena za reklamu...Budis!

Ale co ma v poslednej dobe znepokojilo...
Napr. pristup pana Vaverku, ako napisal, ze auto.cz je jednickou__no ked si dovoli testovat auto a ani nevie, ako vlastne funguju jeho ovladace a da ich do minusu__to je na "jednicku"!!!
Absolutne neprofesionalne!

Je viac nez jasne, ze auto.cz podlahlo kvantite a kvalitu clankov dava bokom...

A tento akoze clanok o diskuterovi GTI, resp. o jeho nazore na zmenu v cestnom zakone___koho prosim vas zaujima nazor nejakeho GTI???
A ze je pravnik??? Je nejaky dokaz?

Z tejto stranky sa stal ODPAD, ktory nema zmysel uz navstevovat__je mi luto, ale AUTO.CZ u mna konci!!!
25. 10. 2012 15:13
No ještě zbývá
Koupit auto. Najít někoho ( rom, bezdomovec, člověk v celoživotním bankrotu atd.) komu bude stačit 1 000 kč, aby se stal provozovatelem auta. Pronajmout mu auto a případné přestupky ať si český stát vymáhá kde chce. Hotovo.

Btw: napsal jsi to dobře a souhlasím s tebou do puntíku ( ty jo ! :-O ) . Dodám jen, že nejezdím jako prase po vesnicích atd. Ale odmítám v 10 000 městě platit parkovné a odmítám policisty měřící u značky schovaní v keříku . Pokud mě fér změří a nebo cokoliv tak milerád ochotně zaplatím a ještě si nechám body. Osoba blízká pro mě proto není výmluva, ale nástroj v boji proti policejním ,,sviňárnám,, .
25. 10. 2012 14:57
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Gratuluju k publicitě a naprosto souhlasím, že je to právní zmetek první kategorie.

Napadá mě otázka: Šel by si do obhajoby založené na ústavě a lidských právech? Soudy jsou sice v těchto otázách všehoschopné (viz ten rozsudek tuším že holandského řidiče), za pokus to ale myslím stojí. Nebo máš nějakou kuchařku jak se bránit? Díky ;-)
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 14:38
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Radar na správném místě je dobrý, o tom žádná. Ale třeba to, že tě fotí i když jedeš předpisově už ne. Ale to je zase jiná otázka.

Pokud je tam kde má být (tedy např. u škol), je to OK. Pokud je tam, kde vybírá jenom prachy, už ne. Tohle je složitější téma než by jsi byl asi ochoten pochopit
25. 10. 2012 14:36
Re: BarriMig
mieris vedla, GTI-ho nikde neopisujem ako svoj idol ;-)
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 14:15
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Tak nějak tápu... na jednu stranu proč ne, příspěvky z blogů publikuje na hlavní straně většina webů. Na druhou stranu už ten blog nemá takový ten nádech garážového undergroundu. Trochu škoda, že většina přečetla jen titulek a nikoliv samotný obsah článku. Jen doufám, že vidina publikování textu na homepage nedonutí blogery být tzv. politicky korektní a pořád to bude mít ten blogerský tah na bránu.
Souhlas s Emelem :yes:
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 13:55
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
A ty čekáš, že ti, kteří jezdí autem jako čuně, autem jako čuně jezdit přestanou?
Ty jsi se asi zbláznil... nebo jsi snad přesvědčen o tom, že 90% všech přestupků na silnicích je stornováno kvůli institutu osobě blízké?

Jediný dopad, který tohle bude mít, je, že opět hezky potečou příjmy do obecních pokladen. Takový radar se zaplatí co by dup ;)

Tahle prasárna "napráskej ho nebo to odneseš sám" je dobrej komunismus 8-s
Avatar - Emel
25. 10. 2012 13:42
Re: OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
Gratuluju k publikaci na titulní straně, to je super. Na druhou stranu se teď trošku tříští diskuse, máme tu samotný článek a pak jakousi upoutávku na článek, pod kterou je ovšem více příspěvků než u článku samotného... no, já se zdržím (věcných) komentářů tady a zůstanu v našem blogerském přítmí :-) .
25. 10. 2012 13:31
Re: BarriMig
neviem ako dlho ho citas, ked ho povazujes za svojho idola ale skus si prejst diskusie na auto roka ked vyhral fiat 500 a rok potom nove polo. Som zvedavy co povies na tie protistranne nazory na tuto anketu. Tolko k tvojmu idolu. Na druhej strane, moze si tu pisat co chce, su to jeho nazory, ja hodnotim klesajucu uroven tohto servera, na ktory chodim bezmala 12 rokov. Tolko k tomu chapaniu reakcii.
25. 10. 2012 13:28
Re: BarriMig
nie nie. Je nas tu (tuna vyraz nepoznam, myslel si tuniaka?) viac (viacej tiez nepoznam, nieco v zmysle viac hej?) co sme schopni napisat svoj nazor a nielen tliachat a udrzovat si svoje ego. Ak s mojim nazorom nesuhlasis, je to tvoj nazor ale urazat ma tu nemusis. To len vypoveda o tebe. :no:
25. 10. 2012 13:23
Re: no ty woe,
No, zatím jsi tu o tom svém nikde nepsal. :-!
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 13:01
Re: no ty woe,
Nedivím se, že to nedokážeš poznat.
25. 10. 2012 12:47
OSOBA BLÍZKÁ Č. 911
No tedy.... :-) jsem upřímně potěšen, a jistě nyní píši za všechny své blogerské kolegy - díky za to, že jsme byli takto mile vytaženi z diskusního blogerského přítmí na světlo garážových dní, vždyť zdejší blogy, třeba garážově amatérské, to je mnohdy svět aut takový, jako na zdejší profesionální hlavní straně - poctivý a čestný.

A svět přestupků? No to je vskutku témíčko života, témíčko každého šoféra, a jak vidíme i každého provozovatele, koneckonců i budoucí témíčko každého... plakáta. Ano ano, jak říká klasik, jdeme pozvolna "do plnejch", vždyť jen orientace v dokonale bující předmětné materii dává zabrat jistě nejednomu majiteli auta, co potom na silnici? Vždyť centrálním předpokladem přehledné jízdy jsou především přehledná... pravidla.
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 12:40
Re: BarriMig
Mas pravdu, je vas tuna viac takych, ktori sa uz naucili pisat, ale este nenaucili premyslat. Ale ze si to ty, dam ti zadarmo jednu dobru radu, zakladne pravidlo pre diskusie k clankom:

Ak mas co povedat k teme, hovor (pis), ak nie, mlc! Na tvoje vyplakavanie tu tiez nie je kazdy zvedavy...
25. 10. 2012 12:27
Re: no ty woe,
Jen přemýšlím, v čem že se to vyznáš ty... :-!
25. 10. 2012 12:25
Re: BarriMig
GTI na rozdiel od velkej vacsiny diskuterov dokaze napisat prispevok, ktory ma hlavu a patu. Len treba vediet citat a skusit chapat. Pre mnoho ludi nedosiahnutelne :-!
25. 10. 2012 12:24
Re: BarriMig
je to moj pohlad na vec, no ako pozeram diskusiu, nie som jediny. Ked mas iny pohlad, mozes ho vyjadrit a nemusis tu reagovat na mna ked nesuhlasis. Mna tvoje nazory nezaujimaju.
25. 10. 2012 12:23
Re: BarriMig
" ..mirti na jadro veci".. hej hej, uz viem, z ktoreho tabora si, je to "oukej", ospravedlnuje ta to. No nemysli si, ze kritizujem GTIho, kritizujem redakciu.
25. 10. 2012 12:14
Re: zákonodárci
To by se rovnalo menší revoluci.
Tudíž...asi víš, čeho by bylo třeba, aby se tak stalo:)
25. 10. 2012 12:13
Re: BarriMig
Tak o té poslední větě pochybuji, zdá se že vztah redakce a GTI-ho je dost nadstandardní.
25. 10. 2012 12:12
Re: no ty woe,
Bez obav, v právu se GTI vyzná podstatně (!!!) lépe než v autech, takže tenhle jeho text dává docela smysl a zřejmě i odráží realitu.

Jiná věc je, jestli "odborný" (ehm...) server má zapotřebí dělat podobnou reklamu blogu jednoho z čtenářů, ale to už je věc názoru. Koneckonců GTI si s redakcí "notuje" v lecčems...
Avatar - Dylan McKay
25. 10. 2012 12:10
zákonodárci
Spravedlivé by bylo, kdyby nám sebrali osobu blízkou, a sobě imunitu.
25. 10. 2012 12:09
Re: BarriMig
Přesně tak. Až Peet1980 dostaně někdy rozum (pokud bude mít to štěstí) a někdy tady napíše podobný věcný příspěvek nebo blog, tak o něm redakce taky jistě napíše článek :-)
Avatar - theolli
25. 10. 2012 12:09
no ty woe,
čeho se tady ještě nedočkám,GTi-ho slinty nečtu už hodně dlouho a brzy asi přestanu číst i auto.cz
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 12:02
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Tak na ten konec pirátů jsem vážně zvědavej.
25. 10. 2012 12:00
Re: BarriMig
Rozum stracas ty, pokuds ho kdy měl.
Redakce a GTI se s GTI zna docela dlouho, strihnul si s nimi i test jednoho auta - hledej, smudlo.
Klicovy diskuter to je, nebot, jeho komenty - minimalne ty ve vlakne prvni - miri na jadro veci, coz se o vsech ostatnich okolo rict neda.
25. 10. 2012 11:59
Re: BarriMig
Ten blog som cital, a GTI sa v nom vyjadruje fundovane, a k veci (na rozdiel od niektorych kriklunov tuna). Tak nechapem co tu ziapete a dupete nozickami...
25. 10. 2012 11:42
Re: BarriMig
Tak k tomuto sa pridám. Vážení páno z auto.cz, vy ste fakt na hlavu. Páči sa vám kŕmiť nás odpadom? Týmto jasne a stručne oznamujem:

SERIEM NA VÁS!

Strčte si tento váš poondený server za klobúk! Zaobídem sa bez vás. Na internete je dosť zaujímavých serverov s hŕbou dobrého materiálu. Nie som odkázaný chodiť na smetisko s menom Auto.cz.
25. 10. 2012 11:38
Exekuce
Já myslím že mnohem lepší téma by byli exekuce.To jakým způsobem si hošánci nastavily pravidla jak "dojit" je opravdu neskutečné.Jasně není to jen černo-bílé, ale jsou tam věci, které jsou fakt pro společnost špatně a úzká skupina si z toho udělala neskutečný bussines.Takže směle do toho.

Jak jsem přišel o Golfa.
Aby to bylo v rámci tohoto serveru,lze to nastavit asi takto.Měl jsem Golfa na výměně rozvodů, musel jsem jet městskou a nezplatil jsem jízdné,bó jsem si zapoměl v servisu v autě peněženku.Měla mi přijít pokuta, ale jak šel "time" zapoměl jsem na to a oni zřejmě také.Přišla až exekuce.... >:D ;-)
25. 10. 2012 11:32
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
právník ex-offo hojně využívaný hnědými spoluobčany :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2012 11:27
Re: STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
To nevíš že GTI je právník z mostu a jezdím Volvem? to tom se psali nejen tady doslova legendy >:D >:D
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 11:24
STOP BULVARIZACII AUTO.CZ
Redakcia, vy uz nemate co pisat? Fakt je pre vas GTI taky klucovy diskuter? A na com podkladate to, ze ma pravnicke vzdelanie? Vy uz nacisto stracate rozum.... :no: