Ekonomika
Oni toho zvyšování produkce ale nedosahují tak, že by snižovali ceny. Auta jsou to pořád nehorázně drahá, jen přibývá lidí, co jsou ochotni za ně peníze utratit a mají je.
Sergio asi hlavně chápe, že když něco funguje, nemusí se do toho montovat.... Však ani třeba Jeepu, který je OK, se do ničeho nese*e....
On by snad nechal být i tu Lancii, kdyby aspoň trošku fungovala....
On by snad nechal být i tu Lancii, kdyby aspoň trošku fungovala....
Předpovídal jsem FF prodejní neúspěch, ale zřejmě se najde dost nadšenců, kterým se tohle auto líbí. Technika skvělá, design zádě nestravitelný.
California je odsouzena k úspěchu od samotného začátku. Byl jsem překvapen, že jede lépe než bych podle papírových parametrů usuzoval (vyšší pohotovostní hmotnost, víceméně normální výkon motoru). Kombinace kupé a kabrio, možnost pohodlného cestování a to vše obklopeno gloriolou Ferrari dělá svoje. Kdo vyzkoušel Grossglockner pochopí.
California je odsouzena k úspěchu od samotného začátku. Byl jsem překvapen, že jede lépe než bych podle papírových parametrů usuzoval (vyšší pohotovostní hmotnost, víceméně normální výkon motoru). Kombinace kupé a kabrio, možnost pohodlného cestování a to vše obklopeno gloriolou Ferrari dělá svoje. Kdo vyzkoušel Grossglockner pochopí.
Nedostal protože by to vyšlo dráž než dokončit skoro dodělanej vlastní motor. což je vlastně evoluce toho předchozího.
Však tu nikdo nesrovnával modely Ferrari a Bristolu, to je nebe a dudy.
Srovnával sem jen to vybírání zákazníků dá se říct majiteli těchto značek.
Prostě chtěli aby v jejich vozech nejezdil každý.
Srovnával sem jen to vybírání zákazníků dá se říct majiteli těchto značek.
Prostě chtěli aby v jejich vozech nejezdil každý.
😉 Jeden z nočních lovců. Nádhera. Sice obdivuji moderní mašiny, ale vidět a hlavně slyšet ve vzduchu něco z druhé války má neměřitelnou dávku stylu.
Akorát že po Enzovi se jmenuje jeden model, a nejspíš ne naposled, a po Tonym už nepojmenuje nikdo nic. Jinými slovy, když dva dělají totéž... ačkoliv ono to totéž ani nikdy nebylo, Bristol byl sice kvalitně, ale na koleně, dělané auto bez závanu moderní technologie s motorem z pickupu, tedy docela opak Ferrari.
Nejlepší Bristol byl Beaufighter. 😉
Nejlepší Bristol byl Beaufighter. 😉
Zvyšovanie predaja u Ferrari nezávisí ani tak od zvyšovania dopytu zo strany zákazníkov, ako skôr od výrobných kapacít. Nezriedka sa na nejaký model čaká aj dlhšie ako 12 mesiacov. Takže Ferrari by bez problémov predalo aj 10.000 áut ročne. Nakoniec počet ľudí na Zemi, ktorí by si Ferrari mohli dovoliť, je aspoň milión. Ale nie každému sa chce čakať.
No ty můžeš být hlavně rád, že novej Viper je stále echt americkej a nedostal V8 z Maranella. 😉
Sergio si snad uvědomuje, že to nejlepší co by se mu mohlo stát by byla ztráta It. občanství, pasu a zákaz vstupu do země. >😁 No a ty horší varianty.... Nevim, jestli jsou u jisté organizace ještě v módě betonové cvičky.
To nedělal jen Enzo, ale třeba taky Tony Crook z Bristolu.
Traduje se story jak tam přišel nažehlenej kravaták že chce Blenheim. No a oni super, tak tady je pořadník atd.
No a týpe že by ho chtěl dřív, jestli by nešlo pár lidí přeskočit, že si připlatí.
Tony suše odvětil že prodejna Jaguaru jen za rohem a vyprovodil ho ven >😁 >😁
Traduje se story jak tam přišel nažehlenej kravaták že chce Blenheim. No a oni super, tak tady je pořadník atd.
No a týpe že by ho chtěl dřív, jestli by nešlo pár lidí přeskočit, že si připlatí.
Tony suše odvětil že prodejna Jaguaru jen za rohem a vyprovodil ho ven >😁 >😁
S počty prodaných kusů, jakých Ferrari dosahuje se pořád jedná o exkluzivku. Spíše mne mrzí majitelé, kteří tato auta (ne jen Ferrari) kupují, jen jako známku prestiže, aniž by jim primárně šlo o řízení. Historky o Enzovi, jak individuálně posuzoval, komu auto prodá mi dřive připadaly "trochu moc", ale postupem času ho začínám zpětně chápat. ;-\
Ne že bych úspěch Ferrari nepřál, ale obávám se, že zvyšování produkce může této značce spíše uškodit. Na Ferrari se mi vždy líbila jeho výlučnost, která se stoupajícími prodeji pomalu mizí (berte to jako malou nadsázku). Dřív jsem viděl Ferrari možná tak 2x za rok. Dnes se stačí projít centrem Prahy a skoro pokaždé na jedno narazím. Výlučnost značky a ojedinělost byla věc, pro kterou si značná část lidí tuto ikonu automobilismu kupovala. Aby tato skupina lidí časem raději nepřešla třeba k Lambu. Počty prodaných aut sice zvyšují zisk a pomáhají tím tak všemu ztrátovému italskému zůstat přežít. Jenomže zvyšující se počet prodaných aut může mít za následek snižující se hodnotu značky jako brandu.
Zkrátka a dobře, zrovna včera jsem v Pařížské procházel kolem Ferrari 458 a nechalo mě docela klidným. Stát tam Aventador, asi bych zpomalil a pokochal se .-)
Zkrátka a dobře, zrovna včera jsem v Pařížské procházel kolem Ferrari 458 a nechalo mě docela klidným. Stát tam Aventador, asi bych zpomalil a pokochal se .-)
pro mně bylo vždycky Ferrari trochu klišé, ale od té doby co dělají třeba FF nebo Californii se můj názor změnil 😉
je skutečně nutné do každého příspěvku do každé diskuze zmiňovat alespoň jednou VW? ještě tu chybí něco o Rapidu nebo OIII.
nepřát úspěch Ferrari může snad jen automobilový frigida, takže od mě gratulace pro Ferrari 😄
Zde nejde negratulovat. A to prakticky ke všemu. Ať je Ferrari jak chce "profláklé" je to živoucí legenda, která stále nabízí špičku, absolutní vrchol. :yes:
nech ho bejt... prostě si ty auta důkladně prolezl, projezdil, porovnal s relevantní konkurencí a vyvodil závěr. Jeho postoj je naprosto legitimní 😉
Je vidět, že když se něco dělá pořádně, tak to jde, musí se ale chtít. Tady nemusí brečet klub nudlistů, že jim VW podvodně krade zákazníky marketingem.
Pri pohľade na tieto skvosty sa človek okamžite cíti nejako lepšie a nemusí takéto auto hneď aj vlastniť.
Aj keď, kdo by nechcel... 😉