Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari hlásí rekordní prodejní výsledky

Ferrari hlásí rekordní prodejní výsledky

Ferrari hlásí rekordní prodejní výsledky Zdroj: acz

Diskuze (40)
Automobilka Ferrari oznámila rekordní prodeje a tržby za prvních devět měsíců letošního roku.

Maranellské automobilce se za prvních tři čtvrtletí letošního roku zvýšil obchodní zisk o 9,6 procent na 232,8 milionu eur, zatímco čistý zisk vzrostl o 7,6 procent na 152,4 milionu eur. Tržby Ferrari vzrostly o deset procent na 1,764 milionů eur.

Ferrari uvádí, že od začátku ledna do konce září dodalo prodejcům celkem 5.267 vozů schválených pro silniční provoz, což představuje nárůst o šest procent oproti stejnému období loňského roku.

Na stále se zlepšujících prodejních výsledcích má svůj podíl samozřejmě i současná nabídka modelů. V případě dvanáctiválcových modelů se především díky Ferrari FF prodeje zvýšily až o 22 procent a velmi dobře si vedou i osmiválce California 30 a 458 Spider.

Nejdůležitější a stále i největší trh pro Ferrari představuje USA, kde prodeje vzrostly o 16 procent na 1.354 vozů, což představuje 26 procent celosvětového odbytu italské značky.

Velká Británie dosáhla rekordních výsledků, když se zde prodeje za prvních devět měsíců zvýšily o 37 procent a zákazníkům bylo dodáno 504 vozů. Největším evropským trhem je pro Ferrari i nadále Německo s 534 dodanými automobily a zvýšením prodejů o devět procent.

Zvýšení prodejů o sedm procent se Ferrari dočkalo i na čínském trhu, kam bylo dodáno 566 vozů. V Japonsku se prodeje zvýšily o 20 procent a zákazníkům bylo dodáno celkem 214 automobilů. Trhy na Blízkém východě rovněž hlásí zvýšení prodejů značky Ferrari a v tomto případě jde o 274 dodaných vozů.

Stejně jako v případě výsledku za první pololetí letošního roku i nyní jsou v ostrém kontrastu s pozitivními výsledky z celého světa prodejní čísla na domácím italském trhu. Zde bylo za prvních devět měsíců dodáno 238 vozů, což je oproti loňskému roku propad o 49 procent. Důvodem tohoto drastického snížení prodeje v Itálii je i nadále finanční krize spolu s novými daněmi a zátahy daňových úřadů proti majitelům luxusních vozů.

Kromě stále se zvyšujících prodejních čísel oznámila maranellská automobilka, že počet návštěvníků webu Ferrari.com se zvýšil o 20 procent, zatímco na Facebooku má Ferrari téměř 10 milionů fanoušků a videa na Ferrari YouTube překročila 20 milionů shlédnutí.

Vstoupit do diskuze (40)