Novinky
Sedel si v tom vobec???
Pretoze ten stlpik je deleny a vidno cez neho krizom lepsie, nez pozerat von okolo hrubeho solo stlpika.
Pretoze ten stlpik je deleny a vidno cez neho krizom lepsie, nez pozerat von okolo hrubeho solo stlpika.
Když to chápeš dokážeš popsat ty rozdíl mezi ASR a T+?
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
Stále se všude popisují reklamní texty, ale jaký je rozdíl nikdo zatím neřekl. ASR reguluje výkon motoru a brzdí protářející kolo a tím simuluje funkci uzávěru. T+ podle popisu nědělá nic jiného. Ptám se tedy jestli je nějaký další rozdíl.
ASR přece také brzdí prokluzující kolo.
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
TRACTION+ nesnižuje výkon motoru? Jak dlouho vydrží brzdit T+ protáčející se kolo než z důvodu přehřátí brzd funkci deaktivuje?
Jojo, Favorit měl sloupek blízko a tlustý 5 cm. Bezpečnost měl ale malou. Dnešní auta mají sloupek tlustý 15cm a daleko kvůli bezpečnosti. Je to tak u všech, ne jen u tohodle.
Vždyť to máš napsaný. TRACTION+ přibrzdí jedno kolo a tak přenese více síly na druhé kolo. Vhodné pokud chci vyjet kopec. ASR sníží výkon motoru a tak zabrání prokluzu v mezních situacích za normální jízdy, třeba v zatáčce, abys nedostal smyk, nebo když se rozjíždíš příliš zběsile.
Vyhled sikmo vpred je problem vsech novych aut. Jako ve favoritu uz dneska neuvidis z niceho
Tento automobil je hezký z venkovního pohledu,hlavně ženám se líbí.Ale uvnitř je to takové "lego" podobné pandě.Ale co je horší,to je výhled vpřed a šikmo dopředu.Tvrdá daň za líbivost a připodobnění k malé pětistovce.Je to škoda,neboť v běžném provozu zakrývají sloupky A+B dost hodně věcí,lidí i aut.Řekl bych,skoro nebezpečně hloupé řešení. :no:
protože ten systém přibrž'dování kol je jen o softwaru v řídící jednotce, ale vzhledově je to hodně slušné. Líbí se mi podstatně víc než standardní verze. Ale teprve 500X bude bomba, jestli teda nějak nezkazí už zveřejněný design.
ASR - pokud se náhle zvýší otáčky (prokluz) jednoho z hnacích kol, zasáhne systém do činnosti motoru, sníží jeho výkon, a tak zabrání prokluzu.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
ASR zlepšuje přenos hnací síly a může tak řidiči pomoci udržet kontrolu nad vozem i v případě, že se při jízdě do zatáčky omylem dostane do mezní oblasti.
Význam je asi takový jako u všech yetiů, tiguanů, SX4-ek, scoutů a já nevím čeho všeho co se tváří jako že jo a pak né, tedy spohonem pouze předku.
A kdyby jsi měl chalupu 500 metrů po kamenité cestě, tak by jsi jezdil L 200 i po dálnici. SUV získávají výhledem ala Tranzit a lidem se v tom dobře jezdí.
Scouty se taky prece prodavaji, ne? 😄 Teda ne, ze bych se na par plastiku nechal nalakat, ja bych se nenechal nalakat ani na pseudo terenaka 😜 Kdyz teren, tak L200, Range Rover, Pajero, Land Cruiser, proste neco poradnyho, kdyz na cestu tak sedan. Vsechny ty SUV a podobny hovadiny jsou jenom pro EGO 😊
Uplne obycejne oplastovane 500L to zas tak uplne neni [preci jen ma TRACTION+].
"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"
Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
"TRACTION+, který zastává funkci samosvorného diferenciálu tím, že přibrzďuje kolo s nižší adhezí a umožňuje tak přenos hnací síly druhým kolem. TRACTION+ zaručuje vynikající trakční vlastnosti (až do 30 km/h)"
Nadruhou stranu 4x4 bz se urcite 500L hodilo, ale od toho bude 500X.
Sakra, samozrejme ze predni, chtel jsem napsat, ze mezinapravovy tam neni a nejak se mi to spojilo >😁
Takovy jakoterenaky delaji i ostatni znacky a par kupcu si to najde.
Pohon 4x4 dostane 500X.
Pohon 4x4 dostane 500X.
za pekny lak karoserie a oplastovanie si zakaznik zase priplati nehorazne prachy a pritom je to klasicky 500L... len oplastovany a vycencany..... bez stvorkolky je to zbytocne draha sranda...
Každopádně stále není nikde vidět ten rozdíl od T+.