Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat bude v polských Tychách propouštět

Fiat propustí v Polsku až 1.500 zaměstnanců kvůli současné evropské odbytové krizi. Ale ta určitě není jediným důvodem.
Zpět na článek
10. 12. 2012 17:35
10. 12. 2012 17:54
11. 12. 2012 05:29
11. 12. 2012 10:21
11. 12. 2012 11:03
11. 12. 2012 11:07
10. 12. 2012 19:15
11. 12. 2012 09:16
11. 12. 2012 10:41
10. 12. 2012 18:27
10. 12. 2012 19:20
10. 12. 2012 23:37
11. 12. 2012 03:59
11. 12. 2012 11:03
10. 12. 2012 17:35
EU
Evropa je typická v tom, že je expert v sr**ní si do vlastního hnízda. Místo toho aby zavedla vysoké cla na dovoz aut vyrobených mimo EU, tak jak to má korea, rusko, čína, indie, brazílie a další. Tak to raději bude tiše přihlížet jak se tu bude ve velkém propouštet a postupně zavírat továrny jedna za druhou. :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Magnetofon
10. 12. 2012 17:54
Re: EU
Fiat vyraba v Eurospkej unii - Polsku malicke auta - Fiat Panda, Lancia Y a Ford Ka.

Ale nema sancu pretoze tu mame nakaly bezcolny Korejsky import - Kia Picanto, Chevrolet Spark a nekaly Indicky import Hyundai i20 (CKD v Turecku), Hyundai i10, Suzuki Alto a podobne...Auta vyrobene v Indii a podobnych krajinach sa dovezu do EU za smiesne 10% cla --a vydavaju sa pomaly za Europske....ale naopak dovozne clo EU aut do Indie je 100% takze tam EU nepreda ani pichlu gumu.

A nekaly Azijsky import pokracuje a Europsky vyrobcovia krachuju a prepustaju...a dovozne cla do Azijskych krajin su neraz 50%-100%!!!

A Ryzojedne automobilky neprenesu vyrobu do EU! :'-(
11. 12. 2012 05:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 12. 2012 10:21
Re: EU
Uz sa ale nezamyslate nad tym, preco Fiaty nikto nekupuje.
11. 12. 2012 11:03
Re: EU
Nejde tu pouze o Fiat ale o všechny tradiční evropské výrobce.
11. 12. 2012 11:07
Re: EU
OK, tak ta otazka moze zniet rovnako pre vsetky automobilky. Preco si ludia kupia Kiu namiesto dokonca aj lacnejsieho Renaultu, ak je ta Kia horsia?
10. 12. 2012 19:15
Re: EU
Já bych to neviděl tak černobíle. Fiat, PSA, Opel a další problémové automobilky by se do podobné situace dostaly dřívě, či později tak jako tak. Korejci jen využili díry na trhu, výrobu alokovali do (levné) Střední Evropy, najali si Němce, aby jim ta auta vyvinuli a nabídli v začátcích relativně nízké ceny, což na úspěch bohatě stačilo.
11. 12. 2012 09:16
Re: EU
Tu se jedná spíš o to aby byly nastaveny pro všechny stejné férové podmínky. Proč na dovoz aut do EU např. z indie a číny je clo pouze 10% a opačne na dovoz aut do indie je clo 100% a do číny 60%. To mi nepřijde jako moc fér pro evropské výrobce. Na dovoz aut (komponenty, elektronika, prakticky veškeré zboží) z koreje EU clo zrušila úplně. Zatímco evropští výrobci mají v koreji tak těžkou pozici, že tam neprodají skoro vůbec nic. Proč EU takhle masivně podporuje korejský průmysl na úkor toho evropského.
11. 12. 2012 10:41
Re: EU
Protože Evropa je totálně v háji. Je to jen propaganda bruselských komunistů. Reálně nemá nic k nabídnutí a tak ji drží ostatní pod krkem. Krásný příklad byl když si EU šašci vymysleli povolenky pro letadla pro všechny. Z Číny , USA, Indie je poslali do háje a zrušili Airbusu objednávku na letadla. A hned jim sklaplo a je to odloženo.Jedine na co se zmůžou EVROPANI je buzerovat a otravovat místní obyvatele, protože nemají kam utéct.
10. 12. 2012 18:27
Dlouhodobě
nejlepší závod Fiatu v EU a Fiat se k němu chová takhle macešsky, ke své škodě. :no:

Celkově mi to přide hodně zmatečné. Na co kupovali a nákladně rekonstruovali bývalou Zastavu, když mají nevytížené Tychy. F500L klidně mohli bouchat tady.
Rozbalit vlákno
4
10. 12. 2012 19:20
Re: Dlouhodobě
A to je důvod, proč Taliány nemám rád. Totální bezkoncepčnost, organizačně slabí (kolikrát se divím, že to tam "funguje" aspoň tak, jak to tam funguje, lhaní, podvádění - jak píšeš, ono se jim to "vyplatí", protože nejen že to je nejproduktivnější a nejmodernější závod, ale jako pracovní síla (mám dost vlastních zkušeností) jsou Poláci mnohem lepší a kvalitnější než Italové a to jak organizačně, tak technicky.

Poláků je mi líto, protože s vyjímkou Toyoty tam mají další velký závod (a taky v rámci značky nejmodernější a nejvýkonější) Opel a s tím to taky nejrůžověji nevypadá....a pochybuji, že Káčko Fiata utáhne - Lancie Y rozhodně ne, to je okrajový a ne příliš úspěšný model.

S tou Zastavou máš pravdu, jenže to bys chtěl od marchionnů moc. Přitom v určitých momentech Taliánům sebevědomí nechybí, jejich neustálé srovnávání se s Němci působí směšně a dětinsky a v přímém srovnání nemají ani na Poláky, ani na nás a ani na Francouze.....
10. 12. 2012 23:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 12. 2012 03:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2012 21:06
Re: Dlouhodobě
tak ona ta srbská fabrika byla mohutně zadotovaná od těch různých "evropských investičních bank" atd., takže Fiatu snad vyšlo levněji udělat rekonstrukci v Srbsku než reorganizaci v Polsku.... A beztak v tom Srbsku teď 5 let nebudou platit daně a pak zas můžou něco nově otevřít v Polsku a vybrečet si úlevy tam.... Bohužel takhle EU taky funguje....

Navíc projekt "Zastava" jede už minimálně 4 roky a kdo mohl tehdy vědět, jak to bude....

Každopádně je opravdu škoda tam propouštět lidi, vyrábět auta umí a dlouhodobě to dokazují....
11. 12. 2012 05:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - R32
11. 12. 2012 09:07
Re: Informace o Polsku ze spanelského Autoblogu
Nechcem sa tu nikoho zastávať, no keď už si začal tak v čom je rozdiel resp. o aké informácie sú poľské zdroje bohatšie? Napísali aj zoznam prepustených zamestnancov? 8-s
11. 12. 2012 11:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 12. 2012 14:10
Re: Informace o Polsku ze spanelského Autoblogu
ctrl+c > otevřít google translator > ctrl+v, okopírovat výsledek do redakčního systému, přidat pár fotek ze zdroje, projet automatickou kontrolou pravopisu, zběžně očima - a hotovo, 10 minut práce a můžeme publikovat...
To je bohužel dnešní styl. Potom jsou v článcích zcela nesmyslné překlepy a hrubky kterých by si autor musel všimnout, kdyby si článek alespoň jednou po sobě před publikací přečetl. O zjišťování skutečně relevantních informací nemluvě - to by znamenalo, že by článek byl hotový ne za 10 minut, ale třeba až za hodinu. Takové plýtvání časem si nelze dovolit, oni to ti * budou číst stejně a zisk z reklam se nezmění, tak co se snažit.
11. 12. 2012 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 12. 2012 10:27
Jednoduchsie je zrusit Polsko
Tak je myslim kazdemu jasne, ze prepustanie v Taliansku je tazsie, nez vyhananie diabla a aj ked tam teraz maju rozumnu uradnicku vladu Montiho, tak by im to len tak nepreslo a minimalne by zase pridalo body Berlusconimu, ale skor by odborari uplne zastavili vyrobu s casovo neobmedzenym strajkom.
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2012 11:03
Krize
A já si myslím, že daleko zajímavější je třeba to, jak bude dále probíhat výroba v Kvasinách a nebo jestli výroba ve Vrchlabí bude teda úplně zrušená... Myslím, že tam jde o propouštění podobného počtu zaměstnanců a je to myslím, že z našeho pohledu daleko zajímavější informace...
Rozbalit vlákno
0