Novinky
Tak to vyzkouší, zjistí, že pro jejich nájezd kilometrů, zacházení a fakt, že v tom každou chvíli jede jinej drak, je to naprosto špatně tak, jako už spousta firem.
Po několika letech zjistí, že je to sežere na spotřebě a servisu. Potom si budou dávat sakra pozor, jaké parametry do výběrového řízení psát.
Po několika letech zjistí, že je to sežere na spotřebě a servisu. Potom si budou dávat sakra pozor, jaké parametry do výběrového řízení psát.
A teď do mě 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už se těším, až mi bude známej fízl referovat >😁 Hyundai je vzhledem k ceně bezva auto pro dědu, který najete 5000km za rok... Ale po roce zjistí, že za ten servis dá víc, než u Fabie za 3 roky (vlastní zkušenost)
Taky nechapu takoveto rozhodniti ...mame preci Skodu, tak proc nakupovat Hyudai? Ted uz na ty kreatury budu muset koukat i ve zpravach!! 8-s
Taky jedna vlastní zkušenost - 3 roky provozu Fabie (53000 km) mne stály 26700,- Kč na servisních nákladech. Součástí této ceny je i neuznaná záruka (pravidelný servis prováděn). Soused na Hyundai i20 za dva roky do 8000,- Kč, takže má na třetí rok provozu budget 18700,- a to mu určitě stačit bude 😉
V tom okamžiku bych si ale nestěžoval na značku, ale na servis, který se s Vámi odmítal zabírat ohledně záruky. Já osobně mám Fabii 8 let a krom oleje, filtrů a destiček jsem nemusel měnit absolutně nic... A znám stovky lidí (jak jsem říkal, pracuji v servisu) se Škodovkami a problémy má minimum klientů.
Tak tak, když jde o Škodofku tak je vždy problém jinde. Kdyby to byl ošklivý Hyundai, tak je to důkaz jak je to špatná automobilka. To bude ten důvod proč se půlka národa Škodofkářům posmívá. Pro jejich zaujatost a malost. My jsme Češi, my jsme nej >😁
[odkaz]
[odkaz]
To je zajímavé, spousta kamarádů jsou mechanici v autorizovaných servisech Škoda.. A světe div se, všichni si nechávají staré jednotkové Octavie se starým motorem a řeknou, že do nové škodovky by nikdy nešli.. Kde je chyba? 😉 Ony ty šáde zase tak bezporuchové nejsou, tak se je tady nesnaž podporovat.
Jako příklad ti uvedu například.. můj otec si koupil yetiho a že mu stačí 1.2TSI. Ve 12tisících km šly do * rozvody, ve 30ti tisích znovu. V 35tisících začly problémy s turbem(jistě o tom víš, pokud děláš v servise - ale jasně, mezi lidi se to dostat nemělo). Ve 40ti tisícich prodej vozu - škodovka odmítla vůz odkoupit na protiučet. Myslíš, že po tomhle někdy koupíme znovu škodovku? Ani omylem.
Jako příklad ti uvedu například.. můj otec si koupil yetiho a že mu stačí 1.2TSI. Ve 12tisících km šly do * rozvody, ve 30ti tisích znovu. V 35tisících začly problémy s turbem(jistě o tom víš, pokud děláš v servise - ale jasně, mezi lidi se to dostat nemělo). Ve 40ti tisícich prodej vozu - škodovka odmítla vůz odkoupit na protiučet. Myslíš, že po tomhle někdy koupíme znovu škodovku? Ani omylem.
ale houno kolega má Getz kupoval to fungl a za 6 let měnil akorát olej i baterku má furt origo >😁 a to stím jezdí do práce 15 km zima\léto furt 😉 a druhej kolega se mu smál koupil si před dvěma lety fabii combi 1.2 TSI a už měnil alternátor >😒] takže s takovouhle to za 6 let bude stát na vrakáči >😁
za přiměřený peníz. Už na to přišli i policajti ...
Hahaha. V poměru cena/kvalita nesahá Hyundai i30 Golfu ani po kolena. :no:
A na to jste přišel kde??? Vy snad víte o Golfu s motorem, výbavou na úrovni- nikoliv holotu s motůrkem 55kW za 280 tis??
Než se tu ztrapníš podívej se na ceník a výbavu golfa VII.
aj, máš pravdu, je tam úžasných 63 kW od 1,2 TSi, a k tomu je jistě ve výbavě náhradní rozvodový řemen, že? Nebo že by už ten motor fakt odzkoušeli a přestali se vymlouvat tak jako dříve, na špatné řetězy od subodavatele ??
No, nechám se překvapit. 😉
No, nechám se překvapit. 😉
Ty vidíš jenom co se ti hodí a marketingová masáž na tebe evidentně zabrala.1,2 TSI má krouťák 160 Nm což odpovídá zhruba lepší atmosféře 1,6 a i její výkony tomu zhruba odpovídají.Pokud by jsi dovybavil IX20 na úroveň základního golfa a dal si tam 1,6 cvvt tak se na tyhle prachy ani nedostaneš.
Slabší 1.2 tsi není ani přinejlepším dynamicky konkurent pro 1.6 cvvt, i s tou 1.4 by měla velké potíže. U té slabší 1.2 je velmi omezený rozsah otáček, kde je auto použitelné.
To jsi vyčetl kde?Právě že má široký spektrum využitelných otáček,kdežto tvoje atmosféra se musí točit aby jela.
To jsem nevyčetl, ale jel. Tahle 1.2 reaguje relativně obstojně mezi 2-3 tis otáček, tot vše, do 2 tis se moc neděje a nad 3.5 taky ne, celkovou akcelaraci na trojku do 100 km/h po vyzkoušení bych hodnotil podobně jako 1.4, 1.6 kterou znám z ix20 jede úplně jinak, to je proti tomu opravdu kalup. Právě že tsi má příliš dlouhé převody a navíc jen 5 st. převodovku, která je v pružnosti taky hendikep. Ale je fakt, že na 63 kw to jede obstojně.
Když se koukneš na zrychlení tak oproti 1,4 je o vteřinu víc a oproti 1,6 o vteřinu míň,ale pocitově to jede a jako základní motor to jede slušně a spíš má blíž k 1,6 i tím krouťákem.Korejská 1,4 je tak akorát do města,kdežto s 1,2 TSI si užiješ i meziměsto a navíc tě to neseřere.Je to prostě slušnej základní motor.
Ať si kupujou co chtěj, když mohli koupit Mondea, můžou i Hyundai...ale proč proboha ix35? Auto úplně k ničemu - není dobrý ani na silnici, ani v terénu a už s 1.6kou a klidnou jízdou to žere 9. Naprostá zhovadilost s prominutím... :no: :no: :no: :no:
To ti řekl kdo,je to lepší než Yeti.Jenže oni koupily 2litry
Ty budeš další korejskej vtipálek.
A ty koncernový fans, :no:
Možná to co je tvým snem mám v garáži a na rozdíl od někoho jsem v těch skvostech včetně IX35 a IX20 jel,takže všechno to co se tu propírá je vesměs pravda,hlavně naladění podvozku a řízení je strašný až životu nebezpečný.Pokud máš něco proti nerozumíš autům a neseděl jsi v tom,ale spíš obojí.
No, naštěstí jen možná >😒] v každém případě by mne zajímalo, jak je možné, že ten -dle tebe šunt, jde tak dobře na odbyt?? V iX 20 jsem jezdil, ale ne jako s imprezou, to uznávám, stejně tak jsem jako s imprezou nejezdil s Magnumem. Vy závodníci to sice máte všechno zmáknuté, ale občas je třeba se podívat, co k čemu má sloužit 😉
Protože si to kupujou lidi co nepoznaj auto od plechovky a koukaj především na cenu ne na kvalitu.Buď autům nerozumíš nebo jsi v tom nejel.
Sloužit má k bezpečnýmu převozu osob z bodu A do bodu B a díky špatně provedenýmu uchycení zadních tlumičů se i tento dnes běžný požadavek stává u tohodle skvostu nedostižným snem.Znám týpka co ty tlumiče uřízl a převařil si je blíž k ose kola,protože ho to nejednou vyhodilo ze zatáčky a zastoupení nebylo schopno to vyřešit.
Sloužit má k bezpečnýmu převozu osob z bodu A do bodu B a díky špatně provedenýmu uchycení zadních tlumičů se i tento dnes běžný požadavek stává u tohodle skvostu nedostižným snem.Znám týpka co ty tlumiče uřízl a převařil si je blíž k ose kola,protože ho to nejednou vyhodilo ze zatáčky a zastoupení nebylo schopno to vyřešit.
Nenech se vysmát ty joudo...Franta servis sice pozměnil zavěšení, ale taky je to starší pán a nevěřím tomu, že by zrovna on jezdil s ix20 takovou kudlu, aby ho to vyhodilo ze zatáčky...s tím autem jsem jezdil a jedinej problém jsou příčný nerovnosti...nikdo kdo si ix20 kupuje neočekává, že s tím autem bude závodit...miluju tyhle koncernový kecy...v Oktávkách se kudla taky jezdit nedá, je to podvozkově stejná plečka jako ten hyundai...
Tyhle žabomyší války nikdy neskončí...já chápu, že vy kluci zblbnutý jste nasraný, že si nekoupili Tiguany, ale nesmíte to brát tak vážně...
Tyhle žabomyší války nikdy neskončí...já chápu, že vy kluci zblbnutý jste nasraný, že si nekoupili Tiguany, ale nesmíte to brát tak vážně...
Jestli je uchycení dobře nebo ne se nedá posoudit, o převaření nemůže být řeč, jde o konstrukční zásah do vozidla tudíž by musel projít novou homologací, jestli myslíš adaptéry tak ty vymyslel pán na netu, někdo dokonce říká, že se to auto chová s nimi hůře. Navíc jak je psáno výše není problém zadní náprava, ale příčně nerovnosti a jejich sladění s tlumiči, podobné to je třeba v nové 208, která taky moc netlumí. Tudíž to auto je zcela bezpečné, jen pro někoho může být horší komfort, na dobré silnici je to podvozkově luxusní kočár, to mohu po 30 tis km s 1.6 potvrdit.
Koupil je třeba proto, že zmíněné Mondeo má světlou výšku cca 110 cm, ix35 16 cm. Taky má pohon všech kol. U nás má policie několik starých Kií Sportage a jezdí v zimě bez problémů každej den, sníh ne sníh. Sám mám SUV protože podnikám a potřebuji dojet do práce každý den, a když navalí sníh, tak bych se tam v normálním autě, byť by to bylo Legacy s perfektním pohonem všech kol, nedostal.
ix20 - chápu. Do města je to fajn auto, 1.4ka benzín 90k ideál.
ix35 - nechápu obecně. Na co SUV když s tím nechtěj jezdit v terénu. Na co SUV s benzínem? Vždyť je to těžký a bude to žrát. Diesel by byl pro SUV dle mého názoru daleko vhodnější motorizace. Ale pořád se musím ptát proč SUV ? Ona se nedělá octavia 4x4 v benzínu ? Nadruhou stranu je fajn, že to nevyhrál Yeti. Na ten Hyundai se aspoň dá koukat...
Jinak nesdílím názory, že se to prodraží na servisu. Zaprvé jde o atmo benzíňáky a tam obecně opravy nejsou tak nákladné, pokud vůbec jsou potřeba. A zadruhé Hyundai už dávno není taková plečka jako před deseti lety...
Jsem celkem zvědavej, jak se jim povede. Nevadila by po čase nějaká statistika poruchovosti apod. I s Passatama a Mondeama 😄
ix35 - nechápu obecně. Na co SUV když s tím nechtěj jezdit v terénu. Na co SUV s benzínem? Vždyť je to těžký a bude to žrát. Diesel by byl pro SUV dle mého názoru daleko vhodnější motorizace. Ale pořád se musím ptát proč SUV ? Ona se nedělá octavia 4x4 v benzínu ? Nadruhou stranu je fajn, že to nevyhrál Yeti. Na ten Hyundai se aspoň dá koukat...
Jinak nesdílím názory, že se to prodraží na servisu. Zaprvé jde o atmo benzíňáky a tam obecně opravy nejsou tak nákladné, pokud vůbec jsou potřeba. A zadruhé Hyundai už dávno není taková plečka jako před deseti lety...
Jsem celkem zvědavej, jak se jim povede. Nevadila by po čase nějaká statistika poruchovosti apod. I s Passatama a Mondeama 😄
Nejde ani tak o cenu oprav (které jsou mimochodem astronomické), jako o cenu běžného servisu, norem a podmínek, kterých je nesmyslně mnoho pro splnění té jejich über 5 let záruky...
Jako že toho běžného servisu je kopec... Bavíš se tady (mimo vyjimek) o pár tisicovkách, které se můžou vyskytnout u každého auta napříč všemi značkami.
Dodržet jejich podmínky pro záruku není problém.
Problém je v tom, že policie pořizuje SUV policistům do měst. Nad tím by se lidi měli pozastavit. A je jedno jestli je to ix35 nebo Yeti 2.0 TSI 4x4...
Dodržet jejich podmínky pro záruku není problém.
Problém je v tom, že policie pořizuje SUV policistům do měst. Nad tím by se lidi měli pozastavit. A je jedno jestli je to ix35 nebo Yeti 2.0 TSI 4x4...
Z vlastní zkušenosti Yetiny u pčr jsou je jich asi 30 a pořizovací cena byla v době šetření za pana ministra Johna cca 480.000.- kdežto octavia vyšla na cca 320.000.- celkem by mě zajímala pořizovací cena H. Jinak PČR má své vlastní servisy a stejně to bude fungovat i Hyudai.
Dobrý muži, iX20 má jedinou výhodu v tom, že je v ní dostatek místa a to i vzadu při posunutých sedačkách a to i pro tři osoby průměrných rozměrů. Jízdní vlastnosti a komfort jsou tragické a to zejména v městě, reálná spotřeba bude kolem 7-8l/100km, při policejním provozování tak 10 a více. Asi by to vyřešilo LPG. Co se iX35 týče, dvoulitr benzín je bezkonkurenčně nejhorší motor z těch čtyř co se do ní montují. Nejede, ale žral by i trávu kolem cesty, pod 10l se nedostaneš kromě eko rallye, opět bez LPG nesmysl. Pokud to mají s manuální převodovkou, ta to bude takové deja vu k feliciím a favoritům, H řazení 5° převodovky je stejné, ale drhne více než moje 15 let stará felicia. A Tvá věta o spolehlivosti atmosférických motorů obecně platí, ale to, kde stojí a na jak dlouho moje dva roky stará i30cw a s jakým problémem Ti radši nenapíšu... 😢
ahoj ix2O má brácha, nestěžuje si, ix35 mám já, dvoulitr, jezdí pěkně, deset nebere😄.
Ano, jezdí s tím pan bratr po městě? Nebo jen tak po okreskách? Slušných? A kolik mu to papá? Do 6? A ten Tvůj dvoulitr papá kolik? V automatu nebo manuálu? 4x4? Pokud v manuálu, tak to řazení Ti připadá jako z 21. století nebo jako z devadesátých, potažmo konce 80 let? Co to je jezdí pěkně? Jako který jiný benzínový dvoulitr v kterém SUV? Jako v Qashqai nebo jako ve Vitaře? Subaru snad ani nezmiňuji... :-!
Protože benzín je pro stát levnější, než nafta nebo LPG. Koukněte se na spotřební daň a DPH - stát to sám sobě samozřejmě neplatí.
A najednou zjistíte, že benzín je o hodně levnější, než nějaké LPG nebo nafta.
To, že má hromada Čechů naftu, je způsobeno deformací trhu spotřební daní. Kdyby byla spotřební daň stejná pro benzin i naftu (případně pro naftu vyšší kvůli vyšší výhřevnosti), rozmyslelo by si jí více lidí.
Spotřební daň
Benzin: 12,84 Kč*l +DPH (dvojí zdanění) cca 16Kč
Nafta: 10,90 Kč*l + DPH cca 13Kč
A teď nadávejte na vysokou cenu benzínu. Včera jsem tankovat v Jihlavě benzín za 33Kč. Z těch zhruba 6Kč dělá DPH a 13Kč spotřební daň. Litr benzínu za 14Kč pro benzínku, dopravce, rafinerie... A 19Kč z toho litru jde státu.
Už chápete, proč státní složky jezdí na benzín? Protože nemají trh pokřivený nesmysnými daněmi...
PS: Na LPG spotřební daň snad ani není (nebo je velmi nízká) kvůli jeho prosazování. Ale to se má v budoucnu změnit, ačkoli se toto datum stále posouvá.
A najednou zjistíte, že benzín je o hodně levnější, než nějaké LPG nebo nafta.
To, že má hromada Čechů naftu, je způsobeno deformací trhu spotřební daní. Kdyby byla spotřební daň stejná pro benzin i naftu (případně pro naftu vyšší kvůli vyšší výhřevnosti), rozmyslelo by si jí více lidí.
Spotřební daň
Benzin: 12,84 Kč*l +DPH (dvojí zdanění) cca 16Kč
Nafta: 10,90 Kč*l + DPH cca 13Kč
A teď nadávejte na vysokou cenu benzínu. Včera jsem tankovat v Jihlavě benzín za 33Kč. Z těch zhruba 6Kč dělá DPH a 13Kč spotřební daň. Litr benzínu za 14Kč pro benzínku, dopravce, rafinerie... A 19Kč z toho litru jde státu.
Už chápete, proč státní složky jezdí na benzín? Protože nemají trh pokřivený nesmysnými daněmi...
PS: Na LPG spotřební daň snad ani není (nebo je velmi nízká) kvůli jeho prosazování. Ale to se má v budoucnu změnit, ačkoli se toto datum stále posouvá.
Myslel som, ze statne organizacie nakupuju benzin normalnym sposobom za bezne ceny?
Turbonaftu by policajnym jazdenim odvarili za par tisic km. Kratke popojizdky a pomaly ohrev oleja, DPF, jazda na plny plyn a stop, bez dochladzovania turba atd...
Turbonaftu by policajnym jazdenim odvarili za par tisic km. Kratke popojizdky a pomaly ohrev oleja, DPF, jazda na plny plyn a stop, bez dochladzovania turba atd...
Ano, benzín nakupují za běžné ceny, jen dostanou hromadnou slevu třeba 3 Kč na litr. Mám to přímo od člověka co to má na starost v jednom krajském městě.
Proč má datel zobák tuším, ale odkud čerpáš informaci, že policajti tankují ve státní rafinerii bez všech daní netuším. [odkaz] Samozřejmě logiku Tvé úvahy mají, ale spotřební daň ani DPH cajtům nikdo nevrátí a zmizí v Kalouskově kasičce a proto při svém stále ořezávaném rozpočtu ze kterého kupují různé zbytečné nesmysly uvažují jak uvažují. :-!
Benzín podle mě zvolili kvůli tomu, že auta jsou určené do zimních podmínek v hornatějších oblastech republiky. Kdo u nás minulý rok neměl auto ve vytápěné garáži a měl diesla tak ostrouhal a týden nikam nejel. Dodávky stály u firmy, všechny ty supernafťáky multiextraturbo stály s ucpaným palivový filtrem. Zkoušeli jsme do dodávek používat dostupné aditiva a ani jeden z přípravků nepomohl.
Když byly mrazy -25, tak jsem s Astrou 1.7 CDTI drandil každý den 😄 Žádnej problém nikdy. Nafta z Shellu.
Jedinej problém byl, že to topilo až tak po půl hodině jízdy >😁 Ale to řešila zimní bunda a rukavice >😁
Jedinej problém byl, že to topilo až tak po půl hodině jízdy >😁 Ale to řešila zimní bunda a rukavice >😁
No to není zase tak nízká teplota 😄 Nevěřte tomu, co je v televizi - jak někde naměřili nejnižší teplotu za 100 roků. Ony ty teploměry nejsou všude. U nás minulou zimu mráz roztrhal stromy, nadělal nějaké problémy na dráze, atd. Teploty šly pod -30 C. Vím, že byl extrémní rok, ale tak zase policie by měla dojet vždy a všude. A pokud bude pár SUV, které dostanou, žrát o 3 litry víc, než kolik si veme diesel, tak se nic neděje.
Předpokládám, že těch 10 aut bude sloužit jako výstraha pro desítku "nejzlobivějších" policajtů. Protože dostat 90 koňový Hyundai a postavit se s ním doprostřed kruhového objezdu (jiné využití takové výkonné auto mít ani nemůže), musí být pro policajta největší trest.
A jaké motory mají asi tak klasické policejní fabie ? Nebo třeba Octavie 1.6MPI 75KW, to je taky vyloženě trhač asfaltu >😁 Proboha probuď se !
magorom nevysvetlis ze auto jazdiace po meste nepotrebuje 300KW... policajt na fabii s htp spravi s tou fabiou v meste rovnaku sluzbu ako keby mal mercedes S......
¨Tak octavie 1.6 bude určitě živější a bude jezdit min o litr méně.....
Zrychlení😒br />
Octavia 1.6MPI - 0-100 za 12.3 sec
ix20 1.4 CVVT - 0-100 za 12.9 sec
Ano, uznávám, Octávie ten Hyundai rozdrtí >😁 >😁 >😁
Jo a ještě spotřeba:
Octavia 1.6MPI kombinovaná spotřeba 7.1 l/100km
ix 20 1.4 CVVT kombinovaná spotřeba 5.6 l/100km
Takže ty říkáš, že Octavia bude jezdit s o litr menší spotřebou. Ok, když to říkáš >😁
ix20 1.4 CVVT - 0-100 za 12.9 sec
Ano, uznávám, Octávie ten Hyundai rozdrtí >😁 >😁 >😁
Jo a ještě spotřeba:
Octavia 1.6MPI kombinovaná spotřeba 7.1 l/100km
ix 20 1.4 CVVT kombinovaná spotřeba 5.6 l/100km
Takže ty říkáš, že Octavia bude jezdit s o litr menší spotřebou. Ok, když to říkáš >😁
Dobře, pojedeš po městě v korejském vozíku, chceš někoho zastvit a on začne ujíždět. Octa má silnější motor a daleko lepší podvozek, takže je větší šance, že ho chytíš, než když jedeš s ve slabším autě s mizerným odskakujícím podvozkem.
A spotřeba není v policejním použití vůbec žádným ukazatelem, protože většina aut jezdí stejně tak za 10/100 a ten Hudlaj, kterého budou muset trápit aby jel si nakonec vezme stejně jak ta Octavia
A spotřeba není v policejním použití vůbec žádným ukazatelem, protože většina aut jezdí stejně tak za 10/100 a ten Hudlaj, kterého budou muset trápit aby jel si nakonec vezme stejně jak ta Octavia
Okta by týhle 1.4 asi v reálu neujela, rozdíl by byl malý, spíš by záleželo na řidiči, jak by řadil, spotřebu řešit pč nebude, o rychlosti podvozku by se dalo mluvit, myslím, že by oktávka neujela, ix20 je velmi agilní auto, s větším rozvorem a rozchody a s kolama v rozích karoserie, jejím hendikepem by mohla být výška karoserie...
Taky sem se chtěl zeptat, jak moc je Octa v 1.6 stíhací auto oproti Hjondé s podobně výkoným motorem >😁 Když jim bude ujíždět auto s 200kw a více, nechytá se ani jedno😁
Podvozkově je daleko dál a těch 15 koní výkonu taky není na škodu. Prostě Octa na tom bude líp než Hudlaj.
Co jsem viděl záznamy z honiček tak nikdy tam žádný auto s 200kw a víc nejelo
Co jsem viděl záznamy z honiček tak nikdy tam žádný auto s 200kw a víc nejelo
Okta může být dál z hlediska komfortu, ale v rychosti v zatáčkách si nejsem jistý, ix20 má motokárové proporece až teda na výšku, jak jsem psal, záleželo by spíš na řidiči, navíc mezi nimi není výrazný motorický rozdíl.
Vzhledem k aférám ohledně zadní nápravy bych věřil, že v té stíhačce proti Octavii ani tvrdší naladění výhrou nebude...
Rád bych si to otestoval na vlastní *, jestli ten zadek uskakuje, to může být dáno i pneumatikama, nevím, ale co vím jistě, tak se do iX 20 narvou pohodlně 3-4 opásaní a picačkama a obuchama naložení poliši bez toho, aby se těmi obuchy pomlátili. Nastupování a vystupování bude také jistě pohodlnější, asi tak, jako je rozdíl vysedat a nasedat z MPV a osobáku § kdo si to však nevyzkoušel bude mlét své.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
Rád bych si to otestoval na vlastní pr.delii, jestli ten zadek uskakuje, to může být dáno i pneumatikama, nevím, ale co vím jistě, tak se do iX 20 narvou pohodlně 3-4 opásaní a picačkama a obuchama naložení poliši bez toho, aby se těmi obuchy pomlátili. Nastupování a vystupování bude také jistě pohodlnější, asi tak, jako je rozdíl vysedat a nasedat z MPV a osobáku § kdo si to však nevyzkoušel bude mlét své.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
Neboj, jsem vzhůtu. Fabie se kupovali už před pár lety. Ale výkony aut jsou pořád nahoru, takže policie by měla jít s dobou 😄 Pokud vím tak poslední Octavie kupovali 1,8 (118 kW)
ano a taky se pořád serou prostě ty motory nejsou dělané na takové zacházení vím to ze zkušenosti jsem bývalý dopravák a ty auta dostávaly opravdu záhul a nebyl měsíc aby minimálně jedno auto nestálo v servisu prostě není nad atmosferu.
..prostě není nad atmosféru, ale dostatečně výkonnou 😉
To jo ale tu bohužel u koncernu nenajdeš neříkam že u korejců jo ale ti mají aspon nějakou 😉
Aha, já mám zase zprávy, že motory 1.8 TSI se v Octavach nese*ou. Kazí se hodně elektronika ABS, ale neslyšel sem o případu, kdy by selhal motor 1.8. A to mám od kluků od pořádkové policie, kde ty auta dostávají větší zahul než na dopravce.
No ja to mám z osobní zkušenosti nevím odkud jsou kluci z pořádkové ale u nás to bylo tak že pořádková měla na oddělení 2-3 auta a to bylo spíše za odměnu. Jiná je PMJ tam měla každá hlídka auto, problém byl že nebyl měsíc aby nebyly 2 auta rozbité 😄
opat jeden prispevok ktory nie je ani vtipny ani rozumny ale ma len jeden ciel a to rypnut si... 8-s
tych niekolko tisic policajnych fabii v cechach s htp alebo 1.4 63KW su potom pre koho ked 66KW sa ti pre jazdu po meste zda malo? To musia byt riadne "zlobivi" ty vasi policajti..... nezavidim im.......
Inak ano trafil si sa.... tieto auta budu sluzit na jazdu v meste na vykonavaie beznych policajnych ukonov kde netreba 300KW..... nemaju to byt dialnicne stihacie vozy...... mas postreh klobuk dole.... :yes: :yes: :yes:
tych niekolko tisic policajnych fabii v cechach s htp alebo 1.4 63KW su potom pre koho ked 66KW sa ti pre jazdu po meste zda malo? To musia byt riadne "zlobivi" ty vasi policajti..... nezavidim im.......
Inak ano trafil si sa.... tieto auta budu sluzit na jazdu v meste na vykonavaie beznych policajnych ukonov kde netreba 300KW..... nemaju to byt dialnicne stihacie vozy...... mas postreh klobuk dole.... :yes: :yes: :yes:
a polovica ceskeho naroda je z toho na "makko" uplne >😁 , antikorejci uz maju kolabsove stavy, polka ceskeho naroda je rozhorcena a skodovacki patrioti uz hladaju vsetky mozne zapory v neprospech hyundaia a vyzdvihuju skodovky a ine znacky a zhadzuju hyundai.... hladaju problemy tam kde nie jsu ( vykon, vzhlad, cena, typ motora, servis )
boze vy v tych cechach musite mat z korejcov skutocne riadne komplexy.... som rad ze my na slovensku to uz tak neprezivame a ze okrem skodovky pozname aj ine znacky
u nas nikomu nevadi ze mame policajny alebo hasicsky sportage - akosi nerobime z toho vedu. uz davno u nas letia ceedy a skodovky zalahli prachom a kazdy to berie akosi normalne nikto nestresuje a nevidi probem
:yes:
boze vy v tych cechach musite mat z korejcov skutocne riadne komplexy.... som rad ze my na slovensku to uz tak neprezivame a ze okrem skodovky pozname aj ine znacky
u nas nikomu nevadi ze mame policajny alebo hasicsky sportage - akosi nerobime z toho vedu. uz davno u nas letia ceedy a skodovky zalahli prachom a kazdy to berie akosi normalne nikto nestresuje a nevidi probem
:yes:
Konečně jeden člověk kterej ví co mluví :yes:
To je jasné, že Vám to nevadí, vždyť také žádnou vlastní značku nemáte. To Vám pak může být úplně jedno, jestli vám aparát jezdí v bavoráku nebo žigulíku.
Je lepsie nemat ziadnu vlastnu,ako vlastnu,ktoru riadia sudruzi z NSR... :no:
tak to je velká kravina co jsi napsal.
Když to vezmeme z pohledu majitele automobilky Škoda, tak je jeím JEDINÝM vlastníkem od roku 2007 společnost Volkswagen International Finance N.V. se sídlem v Amsterdamu, a pokud tvrdíte, že i30 je korejec, i když je z Nošovic, protože sídlo majitele automobilky je v Koreji, tak VW, AUDI, ŠKODA, SEAT, atd. jsou pouze holandské auta, protože sídlo majitelů koncernu je v Holandsku a ne v Německu nebo třeba v ČR.
Aha a kde ty automobilky vznikly co?
Nemá cenu nad tím debatovat, Škoda - vznikla u nás, Hudlaj vznikl někde v Koreji. Prostě to NIKDY naše vozy nebudou narozdíl od Škody
Nemá cenu nad tím debatovat, Škoda - vznikla u nás, Hudlaj vznikl někde v Koreji. Prostě to NIKDY naše vozy nebudou narozdíl od Škody
nene Vznikla v Československu takže ti co se ohanějí že slováci nemají automobilku tak mají >😒]
je nam to jedno...nie je to podstatne v tejto diskusii...ked sa nahodou VW dostane do krizy
(povedzme ako extremny pripad)...sudruhovia z nemecka budu rozhodovat,ci ludia v skodovke budu mat pracu a ci nie...rovnako ako korejci v nosoviciach...
(povedzme ako extremny pripad)...sudruhovia z nemecka budu rozhodovat,ci ludia v skodovke budu mat pracu a ci nie...rovnako ako korejci v nosoviciach...
Jako firma (Laurin & Klement) vznikla v roce 1895 a její činností byla výroba jízdních kol, motocyklů od roku 1899 a automobilů od roku 1905. V roce 1925 dochází ke spojení s firmou Škoda, kterou v roce 1859 založil hrabě Valdštejn, v roce 1869 ji koupil Škoda. Takže v Československu říkáš, jo? A teď tu o Karkulce. >😒]
Dobrá tak sme zase v rakousku uhersku takže zase to není české >😒] >😒]
Nikde jsem netvrdil, že byla česká. Ale založil ji český šlechtic na území Čech a od něj koupil český inženýr. Pokud jde o Laurina a Klementa, taktéž oba Češi a svou firmu založili na českém území. To trochu kroužíme okolo otázky, kdo to přesně Čech je a kolik takových "pravých" Čechů dnes žije. Já jím třeba nejsem, mám sice české jméno, moji předci v českých zemích žili několik staletí, ale kořeny jdou za hranice země.
Hele já to mám podobně spíš reaguju ohledně toho že v době co jsi psal že to všechno začalo sme patřily pod uhry vím že je to extrem ale je to tak. takže když to budu brát do extremu tak porsche je taky pak českorakouské protože ferda byl čecho rakušan doufám že chápeš jak to myslím. Jinak to že šade není česká je můj názor a ten nezměním. A když to vezmu tak OIII je první která se mi opravdu líbí. Jen mě mrzí že z některých úhlu zezadu vypadá jak A6 a přední světla jak z A3. Ale opravdu první škoda kterou bych si dokázal představit v garáži
Tohle není jednoduchá otázka a nejsem si jist, jestli vůbec existuje správná odpověď. Stačí se podívat na veřejně obchodované akciové společnosti. Můžeš mít tisíce akcionářů ze stovky různých zemí. U mne to funguje spíš tak, že výrobek může svou národní příslušnost snáz ztratit než získat. Když vezmu BMW, vůz vyrobený v USA je pro mne méně BMW/ německý, než vůz vyrobený v Německu. Nestanou se americkými, jen budou méně německými. Když mám firmu ve Švýcarsku, vývoj probíhá mimo Švýcarsko, výroba probíhá mimo Švýcarsko, je to švýcarský produkt? Proto země jako právě Švýcarsko mají celkem jasně specifikované, co tak může být označeno.
Je pekne sa hrdo bit do hrude,ze ju zalozil Cech...neberem ti to...ale dnes o jej osude rozhodne par "slachticov" v rade koncernu VW a tu ti to konci. To ze to skode zatial vychadza je v poriadku a mozno by uz davno nebola,keby tu nebol VW...ale tam ti ta hrdost nepomohla,len nemecky kapital a know-how!
Škoda je vnímaná ako česká značka aj keby sa vyrábala v tramtárii. Podobne hyundai, kia, nikdy nebudú "naše", stále sú a zostanú kórejcami.
znacka ano...ta je ceska...ale ostatne uz nie.
Ostatné už nie. Čo ostatné ? Keď sa pozeráš na škodovku, tak si myslíš, že je to nemecké, resp. holandské auto ? U mňa je české, podobne ako volvo nebude nikdy čínske.
Na Volvo, Jaguar či Opel máš stejný názor?
Skoda berie znacnu cast z nemeckych dielov VW,dizajn je vsetko ala VW,je mu plne podriadena,vyvoj takisto...preto ju kazdy dava dokopy s nemeckym koncernm viac ako cinske Volvo,ktore je sebestacne,ma viacmenej cinsky kapital...v tom vidim rozdiel
Škoda se tomu nikdy nebránila, protože právě asociace s VW jim v zahraničí pomohla uchytit se. U Volva, nebo Jaguaru je to přesně naopak. Britové/ Švédi mají jméno, Indové/ Číňané ne. A nikdo neví, jak se bude situace vyvíjet do budoucna.
No u Volva si nejsem jistý, ale u Jaguaru a sejně LR mám jasno tam je úspěch zaručen a vůbec mi nevadí že to mají indové. Apropo nebýt těhle zemí tak evropa už je dávno v ........
Vyvíjet ve smyslu, kde budou za 20, nebo 40 let, kolik vývoje bude doma, kde budou mít továrny.
tak v tomto dlouhodobém horizontu je jedno o jakou automobilku či koncern se jedná výroba v evropě z dlouhodobého hlediska nemá smysl mnohé automobilky už přesouvají výrobu tam kde se to vyplatí více. A to že VW Group je ještě tady neznamená že za 20 let taky nebude vyrábět jinde dle mě v evropě zůstanou max. premiový výrobci. Je to můj pohled na věc nejsem analytik a nic podobného. Takže pouze má úvaha.
Kde ma sidlo skoda a kde hyundai? Kde ma vyvoj skoda a kde hyundai? Kde ma hlavni zavod skoda a kde hyundai? Hyundai je asi tak cesky, jako skoda kazachstanska, jelikoz i tam ma svuj pobocny zavod.
Je nesmysl, jak si to někteří zjednodušujete. Z Korejce není automaticky Čech jen proto, že si tu postaví továrnu, a z Čecha není automaticky Němec, protože má německého vlastníka.
Ach jo, tohle vy Slováci nikdy nepochopíte. Nikdy jste žádnou automobilku neměli, nemáte a nikdy mít nebudete.
Nyní sice Škodovka nepatří České republice, ale stala se jakýmsi národním dědictvím. V očích Čechů a v očích světa je Škoda brána jako Česká automobilka. Ostatně i zahraniční automobilové periodika popisují Škodu jako českou automobilku. Jen pro příklad - nedávno jsem byl v NYC a bavil jsem se s prodavačem muffinů z Indie a dostali jsme se jaksi k jeho rodině. Mimo jiné mi řekl, že jeho bratr montuje v Indii česká auta. Tak jsem se ho ptal jaká a říkal že značka se jmenuje Skoda...
Nyní sice Škodovka nepatří České republice, ale stala se jakýmsi národním dědictvím. V očích Čechů a v očích světa je Škoda brána jako Česká automobilka. Ostatně i zahraniční automobilové periodika popisují Škodu jako českou automobilku. Jen pro příklad - nedávno jsem byl v NYC a bavil jsem se s prodavačem muffinů z Indie a dostali jsme se jaksi k jeho rodině. Mimo jiné mi řekl, že jeho bratr montuje v Indii česká auta. Tak jsem se ho ptal jaká a říkal že značka se jmenuje Skoda...
zajimavé že ix35 vadí, ale že už pomalu 4 roky jezdí i Miciny outlander to je všem fuk >😒]
Ale jedna věc pro patrioty je to jen otázka času než vám pořídí i OIII aby jste měli na co koukat >😒]
Ale japonci dělají auta, mitshubishi je kára na čtvrou, což se o korejcích říct nedá.
jo je mi jasné že to samé by jste napsal i před 15 lety kdy bylo v podvědomí Japonec nakonec.
Prostě doba se mění a ten umělý patriotismus je k Hov.. škodofka už dávno není české auto pouze u nás vyrábí stejně jako TPCA a Hyundai Zajímavé proč se tady nebijete za AVIA proč česká pošta kupuje transity a ne AVII
Prostě doba se mění a ten umělý patriotismus je k Hov.. škodofka už dávno není české auto pouze u nás vyrábí stejně jako TPCA a Hyundai Zajímavé proč se tady nebijete za AVIA proč česká pošta kupuje transity a ne AVII
Není k *. pořád je to česká značka i když ji vlastní němci. Tu značku udrželi a je ve světě známá, to se jim nemůže upřít. Kdyby to koupili frantíci, tak to dopadne jako s cukrovarem, hned ho zavřeli. Co mi je do nějakých TPCA nebo Hjondé v nošovicích, kteří odsud zmizí jak se jim to bude hodit. Za Avii by se člověk bil i za Tatru. Ale těžko můžeš pošťákům vyčítat, že jezdí v Tranzitech, když se na ty běžné doručování menší Avia než skříň nedělá. Kdybychom tu vyráběli nějakou normální dodávku typu tranzit nebo ducato, tak by jsi viděl, kolik by jich jezdilo. Nechápu, že škodovka nic takového nevyrábí.
No vidíš a nebýt těch vámi proklínaných korejcu tak kde by dnes Avia byla v...... stejně jako liazka. Takže každý máme odlišný názor ale máme na něho právo 😄 A Hold škoda pro mě není české auto jenom proto že má z části český management. ale váš názor vám neberu
Ano, ale taky ji nenechají prosadit, jako nechal VW škodovku. Je jasné, že VW jim všechno nedovolí, ale i tohle stačí na miliony prodaných aut po světě
nene oni ji pomohly uvést nový model známý jako D a pak ji prodaly indům nebo komu. takže to není o tom že by ji nenechali projevit ale není o ní zájem.
teď nerozumím. Myslíš vision D? vždyť z jeho prvků vychází jako nová octavie tak i rapid.
Tak Avia dodávku dělala, Lublin se jmenovala. Co si pamatuji, tak byla tak kvalitní, že vykvetla s prvním jarem...
nene Lublin byla polská dodávka pak to koupilo Daewoo a až pak koupilo avii
Já už vidím, jak by v německu jezdilo něco jinýho než německý auta, stejně tak ve francii, anglii, švédsku. To je fakt dekadence.
Tak v zrovna v Anglii jezdí policie ve volvech, opelech, skodovkach....
to je pravda, ta anglie je fakt, volva tam jezdí a škovodky taky. Ale opel tam jezdí jako Vauxhall. Ale byly doby, kdy tak policajti jezdili jenom v roverech.
tak to moc nekoukáš asi já v německu hodně potkával Toyoty avensis rav4 land cruiser takže více méně je tvůj příspěvek mimo mísu. Krom toho v anglii jezdí imprezy lancery a volva :no: :no:
ano, to máš pravdu, ale to se pořád bavíme o autech. Nemůžeš přece srovnávat japonské auto s korejskou sračkou.
A to víš že můžu ja mezi nimi dneska nevidím rapidní rozdíl. To co pro tebe je Hyundai to je pro mě šade.
Tam jsou rozdíly velké a prohlubují se čím dál víc každými 10 tis najetými kilometry.
No bohužel ze zkušenosti vím že to tak není v rodině máme ix 35 2,0 v naftě 4x4 za rok najeto necelých 50000km a není jediný problém .
tak to by bylo hodně špatný, aby tam v 50 byl nějaký problém..
no počkat to ty jsi psal že je to po každých 10.000 tisíci poznat krom toho kolik procent lidí najezdí s autem za rok 50000km soukromě ne firma to je zas jina věc
já nemyslel ale na tom, co se podělá, ale co se rozvrže, co se vytluče, vůle a tak. Sedni si do mazdy, která má najeto 150 tis. a hjondé ze 100, to už rozdíly uvidíš.
ale je teda taky fakt, že je to hlavně o tom, co za řidiče v tom jezdí a jak se k tomu autu chová.
Prosimtě to je zajímavý😁 už sem to sem psal několikrát, ale měli sme a máme v rodině a příbuzenství hodně aut od nova z koncernu do 100 000 km a bylo to bohužel "hodně špatný" jak ty píšeš >😁 . Ve všech se něco ***o a nebylo to levný😁 Byly to Škodovky,VW, Seati... >😁 Benzíny i nafťáky 😄 za posledních 10 let (nejstarší 2003 nejnovejsí 2011) a auta s cenovkou kolem půl mega a výše. Nezastávám se hyundaie, nehanim koncern.. jsou to holá fakta. Dnes si ty auta NEMAJÍ co vyčítat... opravdu ne..
Ak sú zlé skúsenosti s koncernom a prichádzajú veľké investície do opráv po 2-ročnej záruke, tak treba skúsiť inú značku (japonskú).
Já osobně sem měl i Renault, v pohodě, teď Ford a zatim absolutní spokojenost 😄
Japonská auta v době koupě nenabízela pro mne designově přitažlivé auto v mé požadované třídě a karoserii ((stávající model byla drahá novinka a odcházející model už zastaralý) 😄 a když se mi to nelíbí, tak si ho nekoupim. Dnes bych si mezi novými vybral 😄 Třeba bych počkal na Mazdu 6 😄
Japonská auta v době koupě nenabízela pro mne designově přitažlivé auto v mé požadované třídě a karoserii ((stávající model byla drahá novinka a odcházející model už zastaralý) 😄 a když se mi to nelíbí, tak si ho nekoupim. Dnes bych si mezi novými vybral 😄 Třeba bych počkal na Mazdu 6 😄
Běžná britská policie jezdí na všem možném. Nejčastěji však Ford, Vauhxhall, Volvo a Škoda.
Některé rychlejší složky BMW, Mitsubishi, Jaguar...
Ale tak špatně na tom snad ještě nejsou. Zatím se snaží korejce cpát jen do filmů 😉 [odkaz]
Některé rychlejší složky BMW, Mitsubishi, Jaguar...
Ale tak špatně na tom snad ještě nejsou. Zatím se snaží korejce cpát jen do filmů 😉 [odkaz]
Napiš si do google.cz nebo google.com tři slova england police Hyundai pak si nastav že chceš vyhledat obrázky (pictures) a budeš čumět jak puk na bránu. 😉
...co v těch korejských vozítkách budou muset jezdit 8-s
Co nejvíc nechápu je systém nakupování. Když už Policie začla nakupovat auta od koncernu, tak se toho měla držet. Pokud je auto v záruce, sevisují je ve značkových servisech, pak si je povětšinou opravují ve svých dílnách. Takže by bylo jednodušší servisovat auta s +- stejnou technikou. Ale proč nakupují pokaždé jinou značku?
Škoda, VW, Ford, Renault, Fiat, Mitsubishi, teď Hudlaj a bůhví co všechno jsem ještě neviděl...
Co nejvíc nechápu je systém nakupování. Když už Policie začla nakupovat auta od koncernu, tak se toho měla držet. Pokud je auto v záruce, sevisují je ve značkových servisech, pak si je povětšinou opravují ve svých dílnách. Takže by bylo jednodušší servisovat auta s +- stejnou technikou. Ale proč nakupují pokaždé jinou značku?
Škoda, VW, Ford, Renault, Fiat, Mitsubishi, teď Hudlaj a bůhví co všechno jsem ještě neviděl...
i v záruce si to servisují sami
... je v těchto výběrových řízeních irelevantní. Na prvním místě je vždy cena. A tady je povzbuzující informace pro všechny, kteří plánují koupit Hjundaje. Hjundaj totiž umí poskytnout slevy přes 50%, jak to dokázal právě na tomto výběrovém řízení. Sice bych si připadal trochu za hlupáka mít teď doma předraženou i30, ix20, ix35, zaplatit za ní nechutné peníze a teď zjistit, jakou slevu si může Hjundaj dovolit, ale pro budoucí kupující je to dobrá zpráva! Chápu, že velkoodběr má mimořádnou podporu, ale ta nebude víc jak 20%, takže pro nás smrtelníky tam nějakých 30-40% musí být...! Asi si zajdu jednu i30 kombi koupit.
Porovnávat individuální odběr s fleety, natož se státní správou, nebo diplomatickou službou, není moc rozumné. Samozřejmě, že prostor tam je. Musíš si ale uvědomit, co cenu tvoří. A pak je tu vždy otázka prestiže. Dá se dosáhnout velkých slev, ale jako FO (pokud nevlastníš firmu) to nebudeš mít jednoduché.
To stejne samozrejme plati ale i o Passatech, Skodovkach a vsech vozech, kterymi jezdi, vis Tomiku. Nebo snad myslius, ze Skoda jim to prodava za malooobchodni ceny... 😲
Za maloobchodní ceny rozhodně ne, ale přes 50%...??? To na těch autech pro obyčejné smrtelníky pěkně rejžujou... Je prostě vidět, kde mají cenové hranice, nic víc. Já jen říkám, že by stálo za to u Hjundaje trochu zatlačit na cenu, když tam mají takovou vatu. Samozřejmě chápu, že to 50% nebude, ale těch 25-30% by dát mohli... 😉
a kolik myslíš že mají ostatní výrobci. neni to tak dávno co unikly informace že výrobní náklady fabie jsou 120.000.-
Zkusit to muzes... >😁
Jen pro tvou informaci - do statni spravy se casto nabizi se ztratou, jako door-opener, nebo kvuli prestizi. Nerikam, ze je to tento pripad, ale deje se to bezne. 😉
Jen pro tvou informaci - do statni spravy se casto nabizi se ztratou, jako door-opener, nebo kvuli prestizi. Nerikam, ze je to tento pripad, ale deje se to bezne. 😉
Máš vůbec představu, co tvoří cenu vozu? A jak velkou část? Nemluvě o tom, že často jsou ochotni prodat se ztrátou. Ne, že by nešlo získat slevu třeba 35%, ale mezi FO není moc takových, kteří na ni dosáhnou (když pominu skladovky a nějaké jednorázové akce). Můžeš o tom snít, ale pokud nemáš tu pozici u svého dealera, tak je maximálně tak rozesměješ. 😉
Takhle to nefunguje jen v automobilkách. U výpočetní techniky je to jedno a to samé. Občas jsem litoval těch, kteří ani nevědí, jaké slevy jsou možné. No pořád asi lepší, než o tom vědět a nedosáhnout na ně.
Takhle to nefunguje jen v automobilkách. U výpočetní techniky je to jedno a to samé. Občas jsem litoval těch, kteří ani nevědí, jaké slevy jsou možné. No pořád asi lepší, než o tom vědět a nedosáhnout na ně.
Jestli si myslíš, že ve výběrových řízeních veřejných zakázek je nejdůležitější cena nebo i ta kvalita, tak jsi úplná lama.
Copak jsi mimo realitu a nevíš jak se třeba jen servisují auta u policií ? Slyšel jsi třeba jméno Kotrouš ? Myslíš, že je jediný ?
Až si půjdeš pro tu svojí i30, tak možná z tabulkového ceníku nějakou tu slevičku dostaneš (jako skoro všude), ale úplatek ve stotisících nebo milionech ti rozhodně nikdo cpát nebude.
Copak jsi mimo realitu a nevíš jak se třeba jen servisují auta u policií ? Slyšel jsi třeba jméno Kotrouš ? Myslíš, že je jediný ?
Až si půjdeš pro tu svojí i30, tak možná z tabulkového ceníku nějakou tu slevičku dostaneš (jako skoro všude), ale úplatek ve stotisících nebo milionech ti rozhodně nikdo cpát nebude.
pre par nasranych skodofilov...policajti nepouzivaju auta len na nahananie natuningovanych oktaviek,ale aj na presun z bodu A do bodu B a na to su tie auta dobre!
K vysokým nakladom na udrzbu,asi hovoria majitelia skodoviek z vlastnych skusenosti,ale H nema ziadne poruchove turba TSI a 2rocnu zaruku a k spotrebe,no taka 1,4ka v ix20 je do mesta idealna a 7-8l je realna maxspotreba po meste..co sa o zravych atmosferach Skody neda povedat,ze?
je to fakt smiesne a kupodivu i Topper ma 100x rozumnejsi prispevok 10:21 ako drviva vacsina koko... tu.
K vysokým nakladom na udrzbu,asi hovoria majitelia skodoviek z vlastnych skusenosti,ale H nema ziadne poruchove turba TSI a 2rocnu zaruku a k spotrebe,no taka 1,4ka v ix20 je do mesta idealna a 7-8l je realna maxspotreba po meste..co sa o zravych atmosferach Skody neda povedat,ze?
je to fakt smiesne a kupodivu i Topper ma 100x rozumnejsi prispevok 10:21 ako drviva vacsina koko... tu.
Nečekal jsem jiný příspěvek od někoho, kdo ma ix20 v avataru...
Měl by ses začít chovat slušně. :no:
urazit skodofila je tu smrtelny hriech? opacne preco nie? >😁
Vím, že je marný s tebou vést jakoukoliv debatu. Ale jen jednu poznámku. Každý policejní auto, ikdyž není určeno primárně na stíhání pirátů, by mělo být schopno v případě potřeby zakročit. S těmito Hyundaii by nedohohonili ani zdatnýho cyklistu >😁
No...snad si nemyslis,ze s tymi Fabiami 1,4kami sa nahanaju s Bavorakmi ci RSkami? Ked pridu po teba domov,alebo ti dorucia nejaku vyzvu,alebo aby dosli skontrolovat nocny klud,nemusia dojst na 3,6FSI Passatu...rozumies?
Ikdyž budou někomu doručovat výzvu, tak může nastat situace, kdy by se jim hodilo výkonnější auto než 90 koňový lenochod 😉 Taková auta mají sloužit např. jako nákupní tašky apod., ale rozhodně ne pro policii...
Ze tu zrazu kazdeho trapi,cim jazdi policia...kua keby to bola zasrana Fapia HTP,nikto by sa neozval...lenze bolo zasiahnute viac narodne citenie ako rozum... :no:
I ty 1,6 MPI jsou celkem ubohé, myslel jsem, že mají 1,8 TSI. Vzhledem k tomu, že to někdy musí zvládnout jediná hlídka (smutná realita), jsou to opravdu směšné povozy.
Ano, u Octávií je to stejný. Naštěstí mají i TSI, kterých je většina...
Dobrá antikorejská nenávist. 😄 Prej zdatného cyklistu. >😁 >😁 >😁
no a doma kouka na LG v lepším případě na samsung a o telefonech ani nemluvím >😒]
Můžu tě uklidnit, veškerá elektronika, mobily i auta jsou od renomovaných japonských a evropských výrobců 😄 já si moc na rychlokvašky nepotrpím 😉
Na druhou stranu, Korejci umí točit dobrý filmy 😄
Na druhou stranu, Korejci umí točit dobrý filmy 😄
Po pravdě, chytit opravdu zdatného cyklistu není žádná sranda. S běžcem je to úplně stejné. Ne že by jim v tomhle Octavia posloužila líp. Utřou nudli tak jako tak.
Ano proto existují i motohlídky
Jako že motohlídka si poradí s člověkem, který považuje lezení po stěně (doslova o lezení nejde, spíš o skákání na stěny) za rychlejší než vyběhnutí schodů? Takových lidí je relativně málo, ale nahánět je opravdu nechceš. A cyklisté mají také k dispozici řadu triků. Mohli bychom sem zahrnout bruslaře, sedmimílovky mohou být také zajímavé.
Bydlím na malém městě v zázemí Prahy. Před cca 5-8 lety, už nevím kdy přesně si našel policie přivezla také "Jeepa" >😁 >😁 V místních novinách byl článek o tom, jak policisté dostanou "Jeep" ( je zde v okolí hodně chatových oblastí), jak ho potřebujou atd.. a u toho fotka Hummeru >😁 Všichni sme ještě jako puberťáci čekali, co to bude😁 No.. nebudu to protahovat.. přijela jim "krásná" Kia Sportage první generace nevim už jestli byla bílo zelena nebo spíše rezavo zelená😁 Moc krásný stroj😁 Takže korejec v řadách PČR pro mne neni novinka😁 Nyní mají O II kombi a měšťáci Yetiho..
to jen tak pro zasmání >😁
Ale jinak pro mne nové ix35 je hezké auto a kvalita už asi taky bude jinde než u toho sportage z 90tých let, nic proti tomu, jen nevim, proč do města pro policii... >😁
to jen tak pro zasmání >😁
Ale jinak pro mne nové ix35 je hezké auto a kvalita už asi taky bude jinde než u toho sportage z 90tých let, nic proti tomu, jen nevim, proč do města pro policii... >😁
Asi tady spoustu příznivců korejských automobilů nepotěším, ale😒br />
Pánové, Hyundai ix20 se vyznačuje mírně špatnými jízdními vlastnostmi. Inženýři se asi chtěli poučit z přešlapu s měkkými zadními tlumiči u Cee´du (možná i u i30, nevím) a zkonstruovali, úplně nesmyslně, zadní nápravu, u které není tlumič a pružina v jedné ose a vše pohřbili tvrdými tlumiči. Předek dostal naopak superměkké komfortní tlumiče. Auto tak získalo jízdní vlastnosti Lega 8081 [odkaz] - tedy nepříjemné odskoky na větších nerovnostech a nejisté chování přídě v prudké zatáčce. Je komfortní, nicméně na limitu uskákané. Takže lepší svezení bude i v šeredné Škodě Roomster, která nabídne obdobný komfort, ale stopu v hrbolaté zatáčce podží lépe. A navíc design auta není tak pěkný jako třeba u pozdějšího sedanu i40.
Je to škoda, ix20 je pekné auto, ale podvozok skutočne nevychytali. Čo už, nič nie je dokonalé. Snáď sa to pri facelifte zlepší.
Je vidět, že číst neznamená jezdit, co se týče nápravy není to konstrukční chyba, ale jen jiné odklonění tlumiče od pružiny, mají to i jiní výrobci, ve stejné stáji za dobré jizdní vlastnosti i Kia Rio. Roomster má jinou zadní nápravu, řekl bych lepší, ale je zase pomalejší, zdaleka nemá takovou přilnavost, díky horším proporcím. Navíc je to MPV, takže se to nebude chovat jako sporták. Normální Hb nižší střední střídy na to nejsou o tolik lépe. Předek má spíš tvrdší, díky tomu je auto agilní, ale ne tak komfortní na špatné silnici.
Jel jsi v ní? Já osobně ne, ale ta konstrukce nápravy mně připadá fakt divná. A to, že by byl předek tvrdší se mi taky nezdá, v testech na ACZ se píše, že je auto velice měkké, tak kdo ví, kde je pravda. Ale třeba si v ní jel a víš, jak doopravdy jezdí, jízdní vlastnosti Golfu si popsal velice pěkně, líp než pan Vaverka. 😄
Jasně, konstrukce se zdá, že není ideální, dá se věřit tomu, že to odzkoušeli, ale úplně to možná nedoladili, ale jak říkám, vzhledem k určení auta je to dostačující řešení. Nehledě na to, že testy ix20 za jízdní vlastnosti chválili i ty zahraniční a až posléze se poukázalo na to, že je náprava jinak řešená a že je všechno špatně. Řeknu to tak odskakují všechna auta s torzní nápravou, ve tříde mini MPV má lepší jízdní vlastnosti co se týče komfortu akorát Meriva, B maxem jsem nejel, ostatní jsou na tom hůř. Najezdil jsem s benzínovou 1.6 což je mnohem dynamičtější motorizace než mají policisté, 30 tis km, se zadkem jsem téměř nikdy problémy nezaznamenal, i na D1 se dá jet 180 aniž by to úletlo do svodidel, spíš přední náprava by snesla kvalitnější tlumiče, které by lépe tlumily menší nerovnosti, tlumení považuji za celkově tvrdší podporující agilitu.
"Jel jsi v ní? Já osobně ne, ale"...aha...silne reci bez skusenosti :no:
Já v tom najezdil víc než vy všichni dohromady a ve všech verzích. Na rovné cestě O.K., na limitu a na hrbolech kostitřas. Ale kostitřas je i minulá verze Hondy Civic a taky to o ní nikdo ze zaplacených novinářů nepsal... :-!
Moje zkušenosti viz výše, neříkám, že je to dokonalé auto, ale kvalita podvozku se značně zveličuje.
Odhlucnenie podvozku myzerne,pravda aj predok riadne buchoce ale neni to tvrde,ze by to zhorsilo extra komfort,ale skorej je to viac hlucne,clovek ma pocit,ze stratil koleso ked vleti do jamy,hlavne teraz v zime ...osobne som skakanie este nezazil...ziadna strata kontroly ci nebezpecna situacia.
Na dobrej ceste je to zase parada!
Na dobrej ceste je to zase parada!
10 Hnůjdejů po PČR? To je povyku v diskusi, vždyť je to jak plivnutí do moře. Mám za to, že někdo dostal za úkol vyzkoušet i jiné značky a po pár ujetých tisících km je s díky vrátí 😉 Myslím, že PČR má s koncernem tak nadstandardní vztahy, že se žádná velká změna konat nebude >😁
Škoda, že zadavatel nedotáhl tuto humornou zakázku až do konce. Místo ix20 mohl vybrat alespoň stylově pojmenovanou sesterskou Kiu Benga, pardon Venga. U odchytové služby ale jistě kus práce udělá, než po půl roce zrezne.
Ty jsi vážně .... Mám Vengu jako druhé auto v rodině, dva roky parkuje v zimě - v létě venku, a že by rezivěla jsem si nějak nevšiml. Jako služební a první auto v rodině mám i jiné značky, a by jsi se divil jaké problémy mám s nimi. Ale může se jednat o jednotlivé kusy, proto žádnou značku nepomlouvám a jsem rád že na trhu je víc pěkných aut a člověk si může vybrat. Pamatuji si i doby pořadovníku na jeden typ auta.
Mně zajímalo koik to Hyundai stálo, že si ty jajich auta PČR koupila? Řekl byc že docela dost.Nejspíš nějaký ten milionek do toho na správných místech vrazila. Jinak by k tomuto kšeftu nepřišla.
Stačí hodně podstřelit. IX20 bylo nabídnuto za 51% standardní ceny (169 825 Kč, tj. cca 57% z akčních cen) a IX35 za 40% standardní ceny (343 794 Kč, tj. cca 62% z akčních cen).
Nabídková cena Škody byla zhruba o polovinu vyšší než u Hojandé. Mimochodem, Hojandé si cení pětiletou záruku na 30 000Kč, resp. 40 000Kč 😄
Nabídková cena Škody byla zhruba o polovinu vyšší než u Hojandé. Mimochodem, Hojandé si cení pětiletou záruku na 30 000Kč, resp. 40 000Kč 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přesvědčit zrovna policajty o tom, že je hjudééé vlastně tradiční český značka, jistě nebylo ani tak těžké, jako přesvědčit o tom některé české Pepíky, nebo moravskoslezské Františky... 😉
Vidím,že jen se objeví nějaká zmínka o korejcích,hned se začnou houfovat koncernoví osvícenci do boje >😒]
Plácáte nesmysly. PČR dnes má Fabie 1,4, ale většinou v civilních základních barvách. Jsou k dispozici kriminálce nebo civilním zaměstnancům. Pak jsou Octavie, většina 1,6, hlavně na okresech. 1,8 TSi je menšina, a jsou na dopravních inspektorátech, popř. PMJ. Ale ani těch 118 kW není žádnej trhač, protože na třeše je maják, a to je velká brzda. Nehledě na to, že služební octy maj přizvedlej podvozek kvůli průchodnosti, a 15ky kola. A umíte si představit, jak to drží na mokrý silnici... Strašný. V octách se furt se.e elekrtika, turba a žárovky. Pak je zde pár jedničkových oktáv 1,9 TDI s radarem. Seris v záruce zajišťuje Škoda, pozáruční servis je cestou opraven Zařízení služeb. Benzín a nafta se odebírá za normální ceny. Pár dalších značek, jako passaty, mondea... Sledka má všechno, nejčastěji Hyundai i30, Octa RS. A světe div se, ix20 už má sledka asi dva roky... Jen se o tom moc neví.
Takže ix 20 dle mně bude sloužit pro civilní ježdění, ix35 bude max na okrasu.
Takže ix 20 dle mně bude sloužit pro civilní ježdění, ix35 bude max na okrasu.
Co jsem se bavil se známým, tak ač jsem se velice divil, protože 1.8 TSI podle mě velice spolehlivý motor se jim docela často potkává. 😡 Dále ty 1.6 MPI jsou jebky první třídy, nejede to, žere to a o spolehlivosti také raději moc nemluvit, protože u nich prý zase dochází že okolo 100 000km bouchne komplet sání, kdy oprava stojí okolo 42 000,- Kč.
Tento problém mohu potvrdit i já, protože mám služební vůz také škodovku a od té doby co s tím jezdím se necítím za volantem moc dobře.
K Hyundai a ke KIE, vzhledově a kvalitou šly tyto vozy velice nahoru a jsem rád, že tyto vozy konkurují svojí výbavou vzhledem a poměrně už i velice slušnou spolehlivostí naší předražené škodovce, kdy tyto vozy ve srovnání kvalita/cena jasně vedou. 😄
Tento problém mohu potvrdit i já, protože mám služební vůz také škodovku a od té doby co s tím jezdím se necítím za volantem moc dobře.
K Hyundai a ke KIE, vzhledově a kvalitou šly tyto vozy velice nahoru a jsem rád, že tyto vozy konkurují svojí výbavou vzhledem a poměrně už i velice slušnou spolehlivostí naší předražené škodovce, kdy tyto vozy ve srovnání kvalita/cena jasně vedou. 😄
😉 Šetřit se má všude . Tak jim nacpali korejské levné vozíky. Ale kdyby to mysleli vážně,tož by jim pořídili Dustery. >😒]
Tyto vozy, přes svůj elegantní design, nemají s kvalitou mnoho společného. ASX jezdí úplně jinak, dokonce i "krasavec" Yeti. Policie, jako státní instituce by měla preferovat Evropské výrobce, ne asijskou konkurenci na úkor nás všech.
Nepatřím sice mezi korejcomilce, ale uvědomit si je třeba minimálně 2 věci😒br />
1) Hyundai vyrábí auta v ČR, podporuje tedy českou ekonomiku více než kdo jiný.
2) Hyundai na auta dává záruku 5 let, nekvalitu si dovolit nemůže - stála by ho hodně.
2) Hyundai na auta dává záruku 5 let, nekvalitu si dovolit nemůže - stála by ho hodně.
ad 1) A co má ČR z Nošovic? Veškeré zisky jsou do Jižní Koreje. Subdodavatelé jsou přidružené korejské firmy. Z Korey se vozí kontejnerama lodí přes Itálii vše, od polystyrénu na nástěny až po svitky plechů. Naši subdodavatelé z toho nic nemají. Nejrázovitější kraj Karvinska má zaměstnaných xxxx dělníků za cca 13 čistého, kteří cestou domů v autobuse hromadně padají vyčerpáním. Kdyby byl na Sev Moravě nějaký závod Škody (něco jak Kvasiny atd) přínos by byl pro zem i lidi daleko větší. Cvičené bílé opice (=češi) to nemají v korejských firmách ani trochu lehké.
ad2) mám 2 vozy, jeden má 4 roky, druhý 21 let. Oboje auta si servisuji sám, osoboje auta fungují a měním jen spotřební věci. Nějaká záruka mi na starší auto nepomůže, chce to mít zdravý základ. To že mi případně někdo pofiderním způsobem vymění nějakou součástku na zánovním autě pro mě bonus nepředstavuje. Na boty máš taky záruku a žeby dneska byli nějak kvalitní se říct nedá a záruka ti moc nepomáhá. Vzletná gesta většinou něco maskují.
ad2) mám 2 vozy, jeden má 4 roky, druhý 21 let. Oboje auta si servisuji sám, osoboje auta fungují a měním jen spotřební věci. Nějaká záruka mi na starší auto nepomůže, chce to mít zdravý základ. To že mi případně někdo pofiderním způsobem vymění nějakou součástku na zánovním autě pro mě bonus nepředstavuje. Na boty máš taky záruku a žeby dneska byli nějak kvalitní se říct nedá a záruka ti moc nepomáhá. Vzletná gesta většinou něco maskují.
Tak až na těch 13 čistého máte v mnohém pravdu, ovšem nepodceňujte multiplikační efekty pane kolego... Průměrná mzda více než dvou tisíc dělníků v roce 2012 v HMMC více než 25 táců brutto. Cca 900 agenturních zaměstnanců více než 20 tisíc brutto. Vámi uváděných 13 čistého mají někteří zaměstnanci subdodavatelských firem ve kterých nefungují odbory...
Ani mne nepřekvapilo, že Policisté dostali nové auta značky Hyundai. Nejen, že jsou lepší a kvalitnější než Škodovky, ale také výborné jízdní vlastnosti SUV IX35. Sice si myslím, že IX20 bude sloužit v menších obcích, protože s motorem 1,4 jsou docela slabé a lenivé. Druhá věc je proč kupovat dražší a desingově nudné škodovky, když Hyundai je lépe vybavený a má i modernější prvky. Myslím, že to nebyla špatná volba, ale myslím si, že IX20 v 1,4 je velice slabá.
Konec prvního řádku nemá chybu >😁 >😁 >😁 krásně jsem se při večeru posmál, děkuji ti za to :yes: ps: ty jsi i v běžném životě humorista, nebo po obědě byly nějaké lysohlávky? 😉
Policie stejně nikoho nechytí, tak aspoň ušetří... Ale jak již někdo poznamenal, Duster by stačil...
[odkaz]
Jinak si totiz neumim vysvetlit to, co se nam tady snazis namluvit. :-!
[odkaz]