Novinky
Blaireau
0
Tak až na těch 13 čistého máte v mnohém pravdu, ovšem nepodceňujte multiplikační efekty pane kolego... Průměrná mzda více než dvou tisíc dělníků v roce 2012 v HMMC více než 25 táců brutto. Cca 900 agenturních zaměstnanců více než 20 tisíc brutto. Vámi uváděných 13 čistého mají někteří zaměstnanci subdodavatelských firem ve kterých nefungují odbory...
Přejít do diskuze
Když se koukneš na zrychlení tak oproti 1,4 je o vteřinu víc a oproti 1,6 o vteřinu míň,ale pocitově to jede a jako základní motor to jede slušně a spíš má blíž k 1,6 i tím krouťákem.Korejská 1,4 je tak akorát do města,kdežto s 1,2 TSI si užiješ i meziměsto a navíc tě to neseřere.Je to prostě slušnej základní motor.
Tak pochybuju, že vládě nebo policii záleží na tom, které auto je designově nudné a které designově "zábavné".
To, že jsou korejské vozíky lepší a kvalitnější je tvůj názor...ale je to špatný názor, jak by řekla jedna adeptka na post první české Superstar >😒]
To, že jsou korejské vozíky lepší a kvalitnější je tvůj názor...ale je to špatný názor, jak by řekla jedna adeptka na post první české Superstar >😒]
To jsem nevyčetl, ale jel. Tahle 1.2 reaguje relativně obstojně mezi 2-3 tis otáček, tot vše, do 2 tis se moc neděje a nad 3.5 taky ne, celkovou akcelaraci na trojku do 100 km/h po vyzkoušení bych hodnotil podobně jako 1.4, 1.6 kterou znám z ix20 jede úplně jinak, to je proti tomu opravdu kalup. Právě že tsi má příliš dlouhé převody a navíc jen 5 st. převodovku, která je v pružnosti taky hendikep. Ale je fakt, že na 63 kw to jede obstojně.
To jsi vyčetl kde?Právě že má široký spektrum využitelných otáček,kdežto tvoje atmosféra se musí točit aby jela.
Zblblej jseš ty korejským marketingem a rejžovatí ti mozek.Podvozek a řízení je jeden z nejdůležitějších prvků aktivní bezpečnosti a nevíš kdy se ti to bude hodit,ale na to přijdeš.
Slabší 1.2 tsi není ani přinejlepším dynamicky konkurent pro 1.6 cvvt, i s tou 1.4 by měla velké potíže. U té slabší 1.2 je velmi omezený rozsah otáček, kde je auto použitelné.
Ano na dobré cestě je to dobrý, ale řekl bych že celé pružení je tvrdší, aby uchovali agilitu a menší náklony v zatáčkách. Nějaké skákání jsem taky nějak nepostřehl a to jezdím občas velmi dynamicky.
Jestli je uchycení dobře nebo ne se nedá posoudit, o převaření nemůže být řeč, jde o konstrukční zásah do vozidla tudíž by musel projít novou homologací, jestli myslíš adaptéry tak ty vymyslel pán na netu, někdo dokonce říká, že se to auto chová s nimi hůře. Navíc jak je psáno výše není problém zadní náprava, ale příčně nerovnosti a jejich sladění s tlumiči, podobné to je třeba v nové 208, která taky moc netlumí. Tudíž to auto je zcela bezpečné, jen pro někoho může být horší komfort, na dobré silnici je to podvozkově luxusní kočár, to mohu po 30 tis km s 1.6 potvrdit.
Konec prvního řádku nemá chybu >😁 >😁 >😁 krásně jsem se při večeru posmál, děkuji ti za to :yes: ps: ty jsi i v běžném životě humorista, nebo po obědě byly nějaké lysohlávky? 😉
Policie stejně nikoho nechytí, tak aspoň ušetří... Ale jak již někdo poznamenal, Duster by stačil...
Ani mne nepřekvapilo, že Policisté dostali nové auta značky Hyundai. Nejen, že jsou lepší a kvalitnější než Škodovky, ale také výborné jízdní vlastnosti SUV IX35. Sice si myslím, že IX20 bude sloužit v menších obcích, protože s motorem 1,4 jsou docela slabé a lenivé. Druhá věc je proč kupovat dražší a desingově nudné škodovky, když Hyundai je lépe vybavený a má i modernější prvky. Myslím, že to nebyla špatná volba, ale myslím si, že IX20 v 1,4 je velice slabá.
Nenech se vysmát ty joudo...Franta servis sice pozměnil zavěšení, ale taky je to starší pán a nevěřím tomu, že by zrovna on jezdil s ix20 takovou kudlu, aby ho to vyhodilo ze zatáčky...s tím autem jsem jezdil a jedinej problém jsou příčný nerovnosti...nikdo kdo si ix20 kupuje neočekává, že s tím autem bude závodit...miluju tyhle koncernový kecy...v Oktávkách se kudla taky jezdit nedá, je to podvozkově stejná plečka jako ten hyundai...
Tyhle žabomyší války nikdy neskončí...já chápu, že vy kluci zblbnutý jste nasraný, že si nekoupili Tiguany, ale nesmíte to brát tak vážně...
Tyhle žabomyší války nikdy neskončí...já chápu, že vy kluci zblbnutý jste nasraný, že si nekoupili Tiguany, ale nesmíte to brát tak vážně...
Ty vidíš jenom co se ti hodí a marketingová masáž na tebe evidentně zabrala.1,2 TSI má krouťák 160 Nm což odpovídá zhruba lepší atmosféře 1,6 a i její výkony tomu zhruba odpovídají.Pokud by jsi dovybavil IX20 na úroveň základního golfa a dal si tam 1,6 cvvt tak se na tyhle prachy ani nedostaneš.
Som si to myslel, pretoze to poznam zo sukromnych firiem, kde sa napriklad nakupuju monitory na oddelenie uctovnictva od oddelenia, ktore ich priamo vyraba tak si platia bezne ceny, akoby boli nezavysle firmy.
Poznáš podle dvojité koncovky výfuku, zevnitř podle 6st. převodovky a stříbrných lišt v interiéru.
Ty nevíš, že auto má jednotku ABS? A jak se ti posere tak jde do háje celá elektronika jako ESP a ASR?
Konkrétně se ta chyba vyskutuje u Octavii 1.8 TSI z roku 2008.
Lamo...
Konkrétně se ta chyba vyskutuje u Octavii 1.8 TSI z roku 2008.
Lamo...
Ano, benzín nakupují za běžné ceny, jen dostanou hromadnou slevu třeba 3 Kč na litr. Mám to přímo od člověka co to má na starost v jednom krajském městě.
ad 1) A co má ČR z Nošovic? Veškeré zisky jsou do Jižní Koreje. Subdodavatelé jsou přidružené korejské firmy. Z Korey se vozí kontejnerama lodí přes Itálii vše, od polystyrénu na nástěny až po svitky plechů. Naši subdodavatelé z toho nic nemají. Nejrázovitější kraj Karvinska má zaměstnaných xxxx dělníků za cca 13 čistého, kteří cestou domů v autobuse hromadně padají vyčerpáním. Kdyby byl na Sev Moravě nějaký závod Škody (něco jak Kvasiny atd) přínos by byl pro zem i lidi daleko větší. Cvičené bílé opice (=češi) to nemají v korejských firmách ani trochu lehké.
ad2) mám 2 vozy, jeden má 4 roky, druhý 21 let. Oboje auta si servisuji sám, osoboje auta fungují a měním jen spotřební věci. Nějaká záruka mi na starší auto nepomůže, chce to mít zdravý základ. To že mi případně někdo pofiderním způsobem vymění nějakou součástku na zánovním autě pro mě bonus nepředstavuje. Na boty máš taky záruku a žeby dneska byli nějak kvalitní se říct nedá a záruka ti moc nepomáhá. Vzletná gesta většinou něco maskují.
ad2) mám 2 vozy, jeden má 4 roky, druhý 21 let. Oboje auta si servisuji sám, osoboje auta fungují a měním jen spotřební věci. Nějaká záruka mi na starší auto nepomůže, chce to mít zdravý základ. To že mi případně někdo pofiderním způsobem vymění nějakou součástku na zánovním autě pro mě bonus nepředstavuje. Na boty máš taky záruku a žeby dneska byli nějak kvalitní se říct nedá a záruka ti moc nepomáhá. Vzletná gesta většinou něco maskují.
Nepatřím sice mezi korejcomilce, ale uvědomit si je třeba minimálně 2 věci😒br />
1) Hyundai vyrábí auta v ČR, podporuje tedy českou ekonomiku více než kdo jiný.
2) Hyundai na auta dává záruku 5 let, nekvalitu si dovolit nemůže - stála by ho hodně.
2) Hyundai na auta dává záruku 5 let, nekvalitu si dovolit nemůže - stála by ho hodně.
Ty jsi vážně .... Mám Vengu jako druhé auto v rodině, dva roky parkuje v zimě - v létě venku, a že by rezivěla jsem si nějak nevšiml. Jako služební a první auto v rodině mám i jiné značky, a by jsi se divil jaké problémy mám s nimi. Ale může se jednat o jednotlivé kusy, proto žádnou značku nepomlouvám a jsem rád že na trhu je víc pěkných aut a člověk si může vybrat. Pamatuji si i doby pořadovníku na jeden typ auta.
Tyto vozy, přes svůj elegantní design, nemají s kvalitou mnoho společného. ASX jezdí úplně jinak, dokonce i "krasavec" Yeti. Policie, jako státní instituce by měla preferovat Evropské výrobce, ne asijskou konkurenci na úkor nás všech.
Protože si to kupujou lidi co nepoznaj auto od plechovky a koukaj především na cenu ne na kvalitu.Buď autům nerozumíš nebo jsi v tom nejel.
Sloužit má k bezpečnýmu převozu osob z bodu A do bodu B a díky špatně provedenýmu uchycení zadních tlumičů se i tento dnes běžný požadavek stává u tohodle skvostu nedostižným snem.Znám týpka co ty tlumiče uřízl a převařil si je blíž k ose kola,protože ho to nejednou vyhodilo ze zatáčky a zastoupení nebylo schopno to vyřešit.
Sloužit má k bezpečnýmu převozu osob z bodu A do bodu B a díky špatně provedenýmu uchycení zadních tlumičů se i tento dnes běžný požadavek stává u tohodle skvostu nedostižným snem.Znám týpka co ty tlumiče uřízl a převařil si je blíž k ose kola,protože ho to nejednou vyhodilo ze zatáčky a zastoupení nebylo schopno to vyřešit.
Ach jo, tohle vy Slováci nikdy nepochopíte. Nikdy jste žádnou automobilku neměli, nemáte a nikdy mít nebudete.
Nyní sice Škodovka nepatří České republice, ale stala se jakýmsi národním dědictvím. V očích Čechů a v očích světa je Škoda brána jako Česká automobilka. Ostatně i zahraniční automobilové periodika popisují Škodu jako českou automobilku. Jen pro příklad - nedávno jsem byl v NYC a bavil jsem se s prodavačem muffinů z Indie a dostali jsme se jaksi k jeho rodině. Mimo jiné mi řekl, že jeho bratr montuje v Indii česká auta. Tak jsem se ho ptal jaká a říkal že značka se jmenuje Skoda...
Nyní sice Škodovka nepatří České republice, ale stala se jakýmsi národním dědictvím. V očích Čechů a v očích světa je Škoda brána jako Česká automobilka. Ostatně i zahraniční automobilové periodika popisují Škodu jako českou automobilku. Jen pro příklad - nedávno jsem byl v NYC a bavil jsem se s prodavačem muffinů z Indie a dostali jsme se jaksi k jeho rodině. Mimo jiné mi řekl, že jeho bratr montuje v Indii česká auta. Tak jsem se ho ptal jaká a říkal že značka se jmenuje Skoda...
😉 Šetřit se má všude . Tak jim nacpali korejské levné vozíky. Ale kdyby to mysleli vážně,tož by jim pořídili Dustery. >😒]
aj, máš pravdu, je tam úžasných 63 kW od 1,2 TSi, a k tomu je jistě ve výbavě náhradní rozvodový řemen, že? Nebo že by už ten motor fakt odzkoušeli a přestali se vymlouvat tak jako dříve, na špatné řetězy od subodavatele ??
No, nechám se překvapit. 😉
No, nechám se překvapit. 😉
No, naštěstí jen možná >😒] v každém případě by mne zajímalo, jak je možné, že ten -dle tebe šunt, jde tak dobře na odbyt?? V iX 20 jsem jezdil, ale ne jako s imprezou, to uznávám, stejně tak jsem jako s imprezou nejezdil s Magnumem. Vy závodníci to sice máte všechno zmáknuté, ale občas je třeba se podívat, co k čemu má sloužit 😉
No nez fabie urcite, ale octavia je podle me urcite lepsi nez ix20 a srovnatelna s i30....
To jsou vše tabulkové hodnoty... jde vidět, že nemáš s danými auty zkušenosti..... když se chceš dívat na tabulkovou spotřebu tak se dívej.... osobní zkušenost je osobní zkušenost......
No to není zase tak nízká teplota 😄 Nevěřte tomu, co je v televizi - jak někde naměřili nejnižší teplotu za 100 roků. Ony ty teploměry nejsou všude. U nás minulou zimu mráz roztrhal stromy, nadělal nějaké problémy na dráze, atd. Teploty šly pod -30 C. Vím, že byl extrémní rok, ale tak zase policie by měla dojet vždy a všude. A pokud bude pár SUV, které dostanou, žrát o 3 litry víc, než kolik si veme diesel, tak se nic neděje.
Když byly mrazy -25, tak jsem s Astrou 1.7 CDTI drandil každý den 😄 Žádnej problém nikdy. Nafta z Shellu.
Jedinej problém byl, že to topilo až tak po půl hodině jízdy >😁 Ale to řešila zimní bunda a rukavice >😁
Jedinej problém byl, že to topilo až tak po půl hodině jízdy >😁 Ale to řešila zimní bunda a rukavice >😁
Benzín podle mě zvolili kvůli tomu, že auta jsou určené do zimních podmínek v hornatějších oblastech republiky. Kdo u nás minulý rok neměl auto ve vytápěné garáži a měl diesla tak ostrouhal a týden nikam nejel. Dodávky stály u firmy, všechny ty supernafťáky multiextraturbo stály s ucpaným palivový filtrem. Zkoušeli jsme do dodávek používat dostupné aditiva a ani jeden z přípravků nepomohl.
Koupil je třeba proto, že zmíněné Mondeo má světlou výšku cca 110 cm, ix35 16 cm. Taky má pohon všech kol. U nás má policie několik starých Kií Sportage a jezdí v zimě bez problémů každej den, sníh ne sníh. Sám mám SUV protože podnikám a potřebuji dojet do práce každý den, a když navalí sníh, tak bych se tam v normálním autě, byť by to bylo Legacy s perfektním pohonem všech kol, nedostal.
Odhlucnenie podvozku myzerne,pravda aj predok riadne buchoce ale neni to tvrde,ze by to zhorsilo extra komfort,ale skorej je to viac hlucne,clovek ma pocit,ze stratil koleso ked vleti do jamy,hlavne teraz v zime ...osobne som skakanie este nezazil...ziadna strata kontroly ci nebezpecna situacia.
Na dobrej ceste je to zase parada!
Na dobrej ceste je to zase parada!
Neporovnávám to s ničím. Každopádně podobná SUV zkrátka neumí zatáčet - takže jsou pomalá a v terénu? Tam buď PČR nejezdí, nebo by to stejně nestačilo na jakýkoli starší offroad. A co se týče těch skautích výletů po polňačkách, na to není potřeba "SUV"
Co jsem se bavil se známým, tak ač jsem se velice divil, protože 1.8 TSI podle mě velice spolehlivý motor se jim docela často potkává. 😡 Dále ty 1.6 MPI jsou jebky první třídy, nejede to, žere to a o spolehlivosti také raději moc nemluvit, protože u nich prý zase dochází že okolo 100 000km bouchne komplet sání, kdy oprava stojí okolo 42 000,- Kč.
Tento problém mohu potvrdit i já, protože mám služební vůz také škodovku a od té doby co s tím jezdím se necítím za volantem moc dobře.
K Hyundai a ke KIE, vzhledově a kvalitou šly tyto vozy velice nahoru a jsem rád, že tyto vozy konkurují svojí výbavou vzhledem a poměrně už i velice slušnou spolehlivostí naší předražené škodovce, kdy tyto vozy ve srovnání kvalita/cena jasně vedou. 😄
Tento problém mohu potvrdit i já, protože mám služební vůz také škodovku a od té doby co s tím jezdím se necítím za volantem moc dobře.
K Hyundai a ke KIE, vzhledově a kvalitou šly tyto vozy velice nahoru a jsem rád, že tyto vozy konkurují svojí výbavou vzhledem a poměrně už i velice slušnou spolehlivostí naší předražené škodovce, kdy tyto vozy ve srovnání kvalita/cena jasně vedou. 😄
Plácáte nesmysly. PČR dnes má Fabie 1,4, ale většinou v civilních základních barvách. Jsou k dispozici kriminálce nebo civilním zaměstnancům. Pak jsou Octavie, většina 1,6, hlavně na okresech. 1,8 TSi je menšina, a jsou na dopravních inspektorátech, popř. PMJ. Ale ani těch 118 kW není žádnej trhač, protože na třeše je maják, a to je velká brzda. Nehledě na to, že služební octy maj přizvedlej podvozek kvůli průchodnosti, a 15ky kola. A umíte si představit, jak to drží na mokrý silnici... Strašný. V octách se furt se.e elekrtika, turba a žárovky. Pak je zde pár jedničkových oktáv 1,9 TDI s radarem. Seris v záruce zajišťuje Škoda, pozáruční servis je cestou opraven Zařízení služeb. Benzín a nafta se odebírá za normální ceny. Pár dalších značek, jako passaty, mondea... Sledka má všechno, nejčastěji Hyundai i30, Octa RS. A světe div se, ix20 už má sledka asi dva roky... Jen se o tom moc neví.
Takže ix 20 dle mně bude sloužit pro civilní ježdění, ix35 bude max na okrasu.
Takže ix 20 dle mně bude sloužit pro civilní ježdění, ix35 bude max na okrasu.
Moje zkušenosti viz výše, neříkám, že je to dokonalé auto, ale kvalita podvozku se značně zveličuje.
Já v tom najezdil víc než vy všichni dohromady a ve všech verzích. Na rovné cestě O.K., na limitu a na hrbolech kostitřas. Ale kostitřas je i minulá verze Hondy Civic a taky to o ní nikdo ze zaplacených novinářů nepsal... :-!
Možná to co je tvým snem mám v garáži a na rozdíl od někoho jsem v těch skvostech včetně IX35 a IX20 jel,takže všechno to co se tu propírá je vesměs pravda,hlavně naladění podvozku a řízení je strašný až životu nebezpečný.Pokud máš něco proti nerozumíš autům a neseděl jsi v tom,ale spíš obojí.
protože by to nebyla ani honička ale pouhý cca 20se***vý úprk.... 😉 Proto také začínají křižovatky s kamerovým systémem měřící rychlost, úseková měření atd...
Když už chceš jmenovat nějakej chorál pro svoji slaboduchou narážku, tak se nauč alespoň správně jeho název, abys tu nebyl za kašpara 😉
V cenovej relácii 5kčs je to všetko na jedno kopyto a tvarit sa ze mam niečo lepsie len kvoli tomu,ze to neni lacnejsie...
Chlape,ty si paranoidny puk...myslis ze kupa 10aut je pre znacku koncernu H/K nieco dolezite,ze by davali miliony za uplatky? Keby ich bolo 100,200...ale 10? Smiesne :no:
Vidím,že jen se objeví nějaká zmínka o korejcích,hned se začnou houfovat koncernoví osvícenci do boje >😒]
na googlu toho najdeš... [odkaz]
Ale vypovídací hodnotu to má stejnou, jako když prohlásim, že italská policie jezdí na lamborghini. A budeš čumět jak puk na bránu, kolik je tam obrázků.
Ale vypovídací hodnotu to má stejnou, jako když prohlásim, že italská policie jezdí na lamborghini. A budeš čumět jak puk na bránu, kolik je tam obrázků.
Do dvojkových Fabii se montuje 1,4 63KW což mi nepřijde málo. Navíc nevím kde má policie Dvojkové Fabky ;-\
Přesvědčit zrovna policajty o tom, že je hjudééé vlastně tradiční český značka, jistě nebylo ani tak těžké, jako přesvědčit o tom některé české Pepíky, nebo moravskoslezské Františky... 😉
Jasně, konstrukce se zdá, že není ideální, dá se věřit tomu, že to odzkoušeli, ale úplně to možná nedoladili, ale jak říkám, vzhledem k určení auta je to dostačující řešení. Nehledě na to, že testy ix20 za jízdní vlastnosti chválili i ty zahraniční a až posléze se poukázalo na to, že je náprava jinak řešená a že je všechno špatně. Řeknu to tak odskakují všechna auta s torzní nápravou, ve tříde mini MPV má lepší jízdní vlastnosti co se týče komfortu akorát Meriva, B maxem jsem nejel, ostatní jsou na tom hůř. Najezdil jsem s benzínovou 1.6 což je mnohem dynamičtější motorizace než mají policisté, 30 tis km, se zadkem jsem téměř nikdy problémy nezaznamenal, i na D1 se dá jet 180 aniž by to úletlo do svodidel, spíš přední náprava by snesla kvalitnější tlumiče, které by lépe tlumily menší nerovnosti, tlumení považuji za celkově tvrdší podporující agilitu.
Rád bych si to otestoval na vlastní pr.delii, jestli ten zadek uskakuje, to může být dáno i pneumatikama, nevím, ale co vím jistě, tak se do iX 20 narvou pohodlně 3-4 opásaní a picačkama a obuchama naložení poliši bez toho, aby se těmi obuchy pomlátili. Nastupování a vystupování bude také jistě pohodlnější, asi tak, jako je rozdíl vysedat a nasedat z MPV a osobáku § kdo si to však nevyzkoušel bude mlét své.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
Rád bych si to otestoval na vlastní *, jestli ten zadek uskakuje, to může být dáno i pneumatikama, nevím, ale co vím jistě, tak se do iX 20 narvou pohodlně 3-4 opásaní a picačkama a obuchama naložení poliši bez toho, aby se těmi obuchy pomlátili. Nastupování a vystupování bude také jistě pohodlnější, asi tak, jako je rozdíl vysedat a nasedat z MPV a osobáku § kdo si to však nevyzkoušel bude mlét své.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
jo, a na stíhání mají poldové jiné káry, co vím, tak mají Octy 1,8.
A na to jste přišel kde??? Vy snad víte o Golfu s motorem, výbavou na úrovni- nikoliv holotu s motůrkem 55kW za 280 tis??
a teď si představ že by škoda nebyla v koncernu jaký auto by asi tak vyráběla a jak kvalitní ??? myslím že by si říkal zlatý korejci >😁
Vzhledem k aférám ohledně zadní nápravy bych věřil, že v té stíhačce proti Octavii ani tvrdší naladění výhrou nebude...
ale houno kolega má Getz kupoval to fungl a za 6 let měnil akorát olej i baterku má furt origo >😁 a to stím jezdí do práce 15 km zima\léto furt 😉 a druhej kolega se mu smál koupil si před dvěma lety fabii combi 1.2 TSI a už měnil alternátor >😒] takže s takovouhle to za 6 let bude stát na vrakáči >😁
Jestli si myslíš, že ve výběrových řízeních veřejných zakázek je nejdůležitější cena nebo i ta kvalita, tak jsi úplná lama.
Copak jsi mimo realitu a nevíš jak se třeba jen servisují auta u policií ? Slyšel jsi třeba jméno Kotrouš ? Myslíš, že je jediný ?
Až si půjdeš pro tu svojí i30, tak možná z tabulkového ceníku nějakou tu slevičku dostaneš (jako skoro všude), ale úplatek ve stotisících nebo milionech ti rozhodně nikdo cpát nebude.
Copak jsi mimo realitu a nevíš jak se třeba jen servisují auta u policií ? Slyšel jsi třeba jméno Kotrouš ? Myslíš, že je jediný ?
Až si půjdeš pro tu svojí i30, tak možná z tabulkového ceníku nějakou tu slevičku dostaneš (jako skoro všude), ale úplatek ve stotisících nebo milionech ti rozhodně nikdo cpát nebude.
Stačí hodně podstřelit. IX20 bylo nabídnuto za 51% standardní ceny (169 825 Kč, tj. cca 57% z akčních cen) a IX35 za 40% standardní ceny (343 794 Kč, tj. cca 62% z akčních cen).
Nabídková cena Škody byla zhruba o polovinu vyšší než u Hojandé. Mimochodem, Hojandé si cení pětiletou záruku na 30 000Kč, resp. 40 000Kč 😄
Nabídková cena Škody byla zhruba o polovinu vyšší než u Hojandé. Mimochodem, Hojandé si cení pětiletou záruku na 30 000Kč, resp. 40 000Kč 😄
Jel jsi v ní? Já osobně ne, ale ta konstrukce nápravy mně připadá fakt divná. A to, že by byl předek tvrdší se mi taky nezdá, v testech na ACZ se píše, že je auto velice měkké, tak kdo ví, kde je pravda. Ale třeba si v ní jel a víš, jak doopravdy jezdí, jízdní vlastnosti Golfu si popsal velice pěkně, líp než pan Vaverka. 😄
Takže to taková novinka s hyundaí neni >😁 Já myslim, že ta sportage k nám byla přeposlána z nějakých těchto oblastí😁 Podle toho taky vypadala😁
Je vidět, že číst neznamená jezdit, co se týče nápravy není to konstrukční chyba, ale jen jiné odklonění tlumiče od pružiny, mají to i jiní výrobci, ve stejné stáji za dobré jizdní vlastnosti i Kia Rio. Roomster má jinou zadní nápravu, řekl bych lepší, ale je zase pomalejší, zdaleka nemá takovou přilnavost, díky horším proporcím. Navíc je to MPV, takže se to nebude chovat jako sporták. Normální Hb nižší střední střídy na to nejsou o tolik lépe. Předek má spíš tvrdší, díky tomu je auto agilní, ale ne tak komfortní na špatné silnici.
Mně zajímalo koik to Hyundai stálo, že si ty jajich auta PČR koupila? Řekl byc že docela dost.Nejspíš nějaký ten milionek do toho na správných místech vrazila. Jinak by k tomuto kšeftu nepřišla.
To ale není žádná sranda. Třeba ta ix20 by měla co dělat, aby se udržela peletonu v nějaké alpské etapě. Ono není žádný med tlačit ix20 do 25% stoupání >😁
Na druhou stranu nemůžeme očekávat, že kazdé policjení auto bude mít 200 koní a víc (kdo by to živil). Ale ta 1,8 TSI je alespoň jako výkonnový základ dobrá...
Škoda, že zadavatel nedotáhl tuto humornou zakázku až do konce. Místo ix20 mohl vybrat alespoň stylově pojmenovanou sesterskou Kiu Benga, pardon Venga. U odchytové služby ale jistě kus práce udělá, než po půl roce zrezne.
Mě to netrápí, já jen s policajty v tomto "výběru" soucítím a v nadsázce píšu, že to dostanou za trest 😄
Kdyby nikoho nezajímá.
Kdyby nikoho nezajímá.
Vývoj aut jako takových probíhá v Česku, na tom nic nezměníš. A design jí nenavrhují ve volném čase designéři Volkswagenu.. Samozřejmě, že by ale bylo hloupé, aby si všechny komponenty vyvíjela samostatně. Co se týče dílů, roku 2008 to bylo 60 % z ČR.
I ty 1,6 MPI jsou celkem ubohé, myslel jsem, že mají 1,8 TSI. Vzhledem k tomu, že to někdy musí zvládnout jediná hlídka (smutná realita), jsou to opravdu směšné povozy.
Je to škoda, ix20 je pekné auto, ale podvozok skutočne nevychytali. Čo už, nič nie je dokonalé. Snáď sa to pri facelifte zlepší.
spotrage mělo víc měst,tady jen v okolí vím, že byly 2 v menších městečkách špíše podhorská oblast
Ze tu zrazu kazdeho trapi,cim jazdi policia...kua keby to bola zasrana Fapia HTP,nikto by sa neozval...lenze bolo zasiahnute viac narodne citenie ako rozum... :no:
10 Hnůjdejů po PČR? To je povyku v diskusi, vždyť je to jak plivnutí do moře. Mám za to, že někdo dostal za úkol vyzkoušet i jiné značky a po pár ujetých tisících km je s díky vrátí 😉 Myslím, že PČR má s koncernem tak nadstandardní vztahy, že se žádná velká změna konat nebude >😁
Můžu tě uklidnit, veškerá elektronika, mobily i auta jsou od renomovaných japonských a evropských výrobců 😄 já si moc na rychlokvašky nepotrpím 😉
Na druhou stranu, Korejci umí točit dobrý filmy 😄
Na druhou stranu, Korejci umí točit dobrý filmy 😄
Ikdyž budou někomu doručovat výzvu, tak může nastat situace, kdy by se jim hodilo výkonnější auto než 90 koňový lenochod 😉 Taková auta mají sloužit např. jako nákupní tašky apod., ale rozhodně ne pro policii...
Jako že motohlídka si poradí s člověkem, který považuje lezení po stěně (doslova o lezení nejde, spíš o skákání na stěny) za rychlejší než vyběhnutí schodů? Takových lidí je relativně málo, ale nahánět je opravdu nechceš. A cyklisté mají také k dispozici řadu triků. Mohli bychom sem zahrnout bruslaře, sedmimílovky mohou být také zajímavé.
Asi tady spoustu příznivců korejských automobilů nepotěším, ale😒br />
Pánové, Hyundai ix20 se vyznačuje mírně špatnými jízdními vlastnostmi. Inženýři se asi chtěli poučit z přešlapu s měkkými zadními tlumiči u Cee´du (možná i u i30, nevím) a zkonstruovali, úplně nesmyslně, zadní nápravu, u které není tlumič a pružina v jedné ose a vše pohřbili tvrdými tlumiči. Předek dostal naopak superměkké komfortní tlumiče. Auto tak získalo jízdní vlastnosti Lega 8081 [odkaz] - tedy nepříjemné odskoky na větších nerovnostech a nejisté chování přídě v prudké zatáčce. Je komfortní, nicméně na limitu uskákané. Takže lepší svezení bude i v šeredné Škodě Roomster, která nabídne obdobný komfort, ale stopu v hrbolaté zatáčce podží lépe. A navíc design auta není tak pěkný jako třeba u pozdějšího sedanu i40.
To je zajímavé, spousta kamarádů jsou mechanici v autorizovaných servisech Škoda.. A světe div se, všichni si nechávají staré jednotkové Octavie se starým motorem a řeknou, že do nové škodovky by nikdy nešli.. Kde je chyba? 😉 Ony ty šáde zase tak bezporuchové nejsou, tak se je tady nesnaž podporovat.
Jako příklad ti uvedu například.. můj otec si koupil yetiho a že mu stačí 1.2TSI. Ve 12tisících km šly do * rozvody, ve 30ti tisích znovu. V 35tisících začly problémy s turbem(jistě o tom víš, pokud děláš v servise - ale jasně, mezi lidi se to dostat nemělo). Ve 40ti tisícich prodej vozu - škodovka odmítla vůz odkoupit na protiučet. Myslíš, že po tomhle někdy koupíme znovu škodovku? Ani omylem.
Jako příklad ti uvedu například.. můj otec si koupil yetiho a že mu stačí 1.2TSI. Ve 12tisících km šly do * rozvody, ve 30ti tisích znovu. V 35tisících začly problémy s turbem(jistě o tom víš, pokud děláš v servise - ale jasně, mezi lidi se to dostat nemělo). Ve 40ti tisícich prodej vozu - škodovka odmítla vůz odkoupit na protiučet. Myslíš, že po tomhle někdy koupíme znovu škodovku? Ani omylem.
Jó, tohle je huuussstttááá písnička. Na nás nemáte, to * nemáátééé!
P.S. Opravdu jsi seš jistý, že je to Škodofka?
P.S. Opravdu jsi seš jistý, že je to Škodofka?
Po pravdě, chytit opravdu zdatného cyklistu není žádná sranda. S běžcem je to úplně stejné. Ne že by jim v tomhle Octavia posloužila líp. Utřou nudli tak jako tak.
tak v tomto dlouhodobém horizontu je jedno o jakou automobilku či koncern se jedná výroba v evropě z dlouhodobého hlediska nemá smysl mnohé automobilky už přesouvají výrobu tam kde se to vyplatí více. A to že VW Group je ještě tady neznamená že za 20 let taky nebude vyrábět jinde dle mě v evropě zůstanou max. premiový výrobci. Je to můj pohled na věc nejsem analytik a nic podobného. Takže pouze má úvaha.
Napiš si do google.cz nebo google.com tři slova england police Hyundai pak si nastav že chceš vyhledat obrázky (pictures) a budeš čumět jak puk na bránu. 😉
Vyvíjet ve smyslu, kde budou za 20, nebo 40 let, kolik vývoje bude doma, kde budou mít továrny.
Já se hrdě do hrudi nebiji, sám sebe považuji spíš za evropskou směs. A v ČR ani nežiji. Jen čekám, až nám povolí pojmout další občanství (českého se mi vzdávat nechce) a zformalizuji svůj postoj.
No u Volva si nejsem jistý, ale u Jaguaru a sejně LR mám jasno tam je úspěch zaručen a vůbec mi nevadí že to mají indové. Apropo nebýt těhle zemí tak evropa už je dávno v ........
Škoda se tomu nikdy nebránila, protože právě asociace s VW jim v zahraničí pomohla uchytit se. U Volva, nebo Jaguaru je to přesně naopak. Britové/ Švédi mají jméno, Indové/ Číňané ne. A nikdo neví, jak se bude situace vyvíjet do budoucna.
Je pekne sa hrdo bit do hrude,ze ju zalozil Cech...neberem ti to...ale dnes o jej osude rozhodne par "slachticov" v rade koncernu VW a tu ti to konci. To ze to skode zatial vychadza je v poriadku a mozno by uz davno nebola,keby tu nebol VW...ale tam ti ta hrdost nepomohla,len nemecky kapital a know-how!
Skoda berie znacnu cast z nemeckych dielov VW,dizajn je vsetko ala VW,je mu plne podriadena,vyvoj takisto...preto ju kazdy dava dokopy s nemeckym koncernm viac ako cinske Volvo,ktore je sebestacne,ma viacmenej cinsky kapital...v tom vidim rozdiel
aha...koko tu ...no tu je myslene ako tu nie ako ...tú 😄
To koko moze byt aj kokosú :-! ale je to jedno...niekedy je nadavka menej ako slusne napisana veta s drcujucim obsahom 😄
To koko moze byt aj kokosú :-! ale je to jedno...niekedy je nadavka menej ako slusne napisana veta s drcujucim obsahom 😄
No...snad si nemyslis,ze s tymi Fabiami 1,4kami sa nahanaju s Bavorakmi ci RSkami? Ked pridu po teba domov,alebo ti dorucia nejaku vyzvu,alebo aby dosli skontrolovat nocny klud,nemusia dojst na 3,6FSI Passatu...rozumies?
No ja to mám z osobní zkušenosti nevím odkud jsou kluci z pořádkové ale u nás to bylo tak že pořádková měla na oddělení 2-3 auta a to bylo spíše za odměnu. Jiná je PMJ tam měla každá hlídka auto, problém byl že nebyl měsíc aby nebyly 2 auta rozbité 😄
Ale ja netvrdil že hyundai je české auto. prostě jen škodovku tak neberu to je vše diskuze je od toho aby zde mohl člověk sdělit svůj názor. To jsem udělal a jak si to kdo pobere je čistě jeho věc 😉
Okta může být dál z hlediska komfortu, ale v rychosti v zatáčkách si nejsem jistý, ix20 má motokárové proporece až teda na výšku, jak jsem psal, záleželo by spíš na řidiči, navíc mezi nimi není výrazný motorický rozdíl.
Aha, já mám zase zprávy, že motory 1.8 TSI se v Octavach nese*ou. Kazí se hodně elektronika ABS, ale neslyšel sem o případu, kdy by selhal motor 1.8. A to mám od kluků od pořádkové policie, kde ty auta dostávají větší zahul než na dopravce.
Je nesmysl, jak si to někteří zjednodušujete. Z Korejce není automaticky Čech jen proto, že si tu postaví továrnu, a z Čecha není automaticky Němec, protože má německého vlastníka.
Proč má datel zobák tuším, ale odkud čerpáš informaci, že policajti tankují ve státní rafinerii bez všech daní netuším. [odkaz] Samozřejmě logiku Tvé úvahy mají, ale spotřební daň ani DPH cajtům nikdo nevrátí a zmizí v Kalouskově kasičce a proto při svém stále ořezávaném rozpočtu ze kterého kupují různé zbytečné nesmysly uvažují jak uvažují. :-!
Podvozkově je daleko dál a těch 15 koní výkonu taky není na škodu. Prostě Octa na tom bude líp než Hudlaj.
Co jsem viděl záznamy z honiček tak nikdy tam žádný auto s 200kw a víc nejelo
Co jsem viděl záznamy z honiček tak nikdy tam žádný auto s 200kw a víc nejelo
Myslel som, ze statne organizacie nakupuju benzin normalnym sposobom za bezne ceny?
Turbonaftu by policajnym jazdenim odvarili za par tisic km. Kratke popojizdky a pomaly ohrev oleja, DPF, jazda na plny plyn a stop, bez dochladzovania turba atd...
Turbonaftu by policajnym jazdenim odvarili za par tisic km. Kratke popojizdky a pomaly ohrev oleja, DPF, jazda na plny plyn a stop, bez dochladzovania turba atd...
Ano, jezdí s tím pan bratr po městě? Nebo jen tak po okreskách? Slušných? A kolik mu to papá? Do 6? A ten Tvůj dvoulitr papá kolik? V automatu nebo manuálu? 4x4? Pokud v manuálu, tak to řazení Ti připadá jako z 21. století nebo jako z devadesátých, potažmo konce 80 let? Co to je jezdí pěkně? Jako který jiný benzínový dvoulitr v kterém SUV? Jako v Qashqai nebo jako ve Vitaře? Subaru snad ani nezmiňuji... :-!
Ano koncern krom turbo motorů nedává další alternativy, Hy zase nemá turbo, takže to bude o preferencí a i autech jako takových, navíc Hy má výkonné a dobré atmosféry v ramci daným objemových tříd, do nižší střední by si 2 .litr těžko někdo kupoval.
Máš vůbec představu, co tvoří cenu vozu? A jak velkou část? Nemluvě o tom, že často jsou ochotni prodat se ztrátou. Ne, že by nešlo získat slevu třeba 35%, ale mezi FO není moc takových, kteří na ni dosáhnou (když pominu skladovky a nějaké jednorázové akce). Můžeš o tom snít, ale pokud nemáš tu pozici u svého dealera, tak je maximálně tak rozesměješ. 😉
Takhle to nefunguje jen v automobilkách. U výpočetní techniky je to jedno a to samé. Občas jsem litoval těch, kteří ani nevědí, jaké slevy jsou možné. No pořád asi lepší, než o tom vědět a nedosáhnout na ně.
Takhle to nefunguje jen v automobilkách. U výpočetní techniky je to jedno a to samé. Občas jsem litoval těch, kteří ani nevědí, jaké slevy jsou možné. No pořád asi lepší, než o tom vědět a nedosáhnout na ně.
Tohle není jednoduchá otázka a nejsem si jist, jestli vůbec existuje správná odpověď. Stačí se podívat na veřejně obchodované akciové společnosti. Můžeš mít tisíce akcionářů ze stovky různých zemí. U mne to funguje spíš tak, že výrobek může svou národní příslušnost snáz ztratit než získat. Když vezmu BMW, vůz vyrobený v USA je pro mne méně BMW/ německý, než vůz vyrobený v Německu. Nestanou se americkými, jen budou méně německými. Když mám firmu ve Švýcarsku, vývoj probíhá mimo Švýcarsko, výroba probíhá mimo Švýcarsko, je to švýcarský produkt? Proto země jako právě Švýcarsko mají celkem jasně specifikované, co tak může být označeno.
Tak tak, když jde o Škodofku tak je vždy problém jinde. Kdyby to byl ošklivý Hyundai, tak je to důkaz jak je to špatná automobilka. To bude ten důvod proč se půlka národa Škodofkářům posmívá. Pro jejich zaujatost a malost. My jsme Češi, my jsme nej >😁
[odkaz]
[odkaz]
Já osobně sem měl i Renault, v pohodě, teď Ford a zatim absolutní spokojenost 😄
Japonská auta v době koupě nenabízela pro mne designově přitažlivé auto v mé požadované třídě a karoserii ((stávající model byla drahá novinka a odcházející model už zastaralý) 😄 a když se mi to nelíbí, tak si ho nekoupim. Dnes bych si mezi novými vybral 😄 Třeba bych počkal na Mazdu 6 😄
Japonská auta v době koupě nenabízela pro mne designově přitažlivé auto v mé požadované třídě a karoserii ((stávající model byla drahá novinka a odcházející model už zastaralý) 😄 a když se mi to nelíbí, tak si ho nekoupim. Dnes bych si mezi novými vybral 😄 Třeba bych počkal na Mazdu 6 😄
Hele já to mám podobně spíš reaguju ohledně toho že v době co jsi psal že to všechno začalo sme patřily pod uhry vím že je to extrem ale je to tak. takže když to budu brát do extremu tak porsche je taky pak českorakouské protože ferda byl čecho rakušan doufám že chápeš jak to myslím. Jinak to že šade není česká je můj názor a ten nezměním. A když to vezmu tak OIII je první která se mi opravdu líbí. Jen mě mrzí že z některých úhlu zezadu vypadá jak A6 a přední světla jak z A3. Ale opravdu první škoda kterou bych si dokázal představit v garáži
Nechcem nič namluvit, ale fakt sme boli piati. Netvrdím, že bolo miesta habadej, tlačili sme sa (všetci vzadu 180 a viac cm), ale prežiť sa to dalo. Možno aj preto, že sme počas cesty popíjali :-!
Nene vyráběl se přímo v PL lublině než to daewoo koupilo tak to bylo FSO v letňanech se dělala klasika A a pak D které dělají dodnes
Nikde jsem netvrdil, že byla česká. Ale založil ji český šlechtic na území Čech a od něj koupil český inženýr. Pokud jde o Laurina a Klementa, taktéž oba Češi a svou firmu založili na českém území. To trochu kroužíme okolo otázky, kdo to přesně Čech je a kolik takových "pravých" Čechů dnes žije. Já jím třeba nejsem, mám sice české jméno, moji předci v českých zemích žili několik staletí, ale kořeny jdou za hranice země.
To jo ale tu bohužel u koncernu nenajdeš neříkam že u korejců jo ale ti mají aspon nějakou 😉
Zkusit to muzes... >😁
Jen pro tvou informaci - do statni spravy se casto nabizi se ztratou, jako door-opener, nebo kvuli prestizi. Nerikam, ze je to tento pripad, ale deje se to bezne. 😉
Jen pro tvou informaci - do statni spravy se casto nabizi se ztratou, jako door-opener, nebo kvuli prestizi. Nerikam, ze je to tento pripad, ale deje se to bezne. 😉
Ak sú zlé skúsenosti s koncernom a prichádzajú veľké investície do opráv po 2-ročnej záruke, tak treba skúsiť inú značku (japonskú).
a kolik myslíš že mají ostatní výrobci. neni to tak dávno co unikly informace že výrobní náklady fabie jsou 120.000.-
ano a taky se pořád serou prostě ty motory nejsou dělané na takové zacházení vím to ze zkušenosti jsem bývalý dopravák a ty auta dostávaly opravdu záhul a nebyl měsíc aby minimálně jedno auto nestálo v servisu prostě není nad atmosferu.
Ostatné už nie. Čo ostatné ? Keď sa pozeráš na škodovku, tak si myslíš, že je to nemecké, resp. holandské auto ? U mňa je české, podobne ako volvo nebude nikdy čínske.
Za maloobchodní ceny rozhodně ne, ale přes 50%...??? To na těch autech pro obyčejné smrtelníky pěkně rejžujou... Je prostě vidět, kde mají cenové hranice, nic víc. Já jen říkám, že by stálo za to u Hjundaje trochu zatlačit na cenu, když tam mají takovou vatu. Samozřejmě chápu, že to 50% nebude, ale těch 25-30% by dát mohli... 😉
Vím, že je marný s tebou vést jakoukoliv debatu. Ale jen jednu poznámku. Každý policejní auto, ikdyž není určeno primárně na stíhání pirátů, by mělo být schopno v případě potřeby zakročit. S těmito Hyundaii by nedohohonili ani zdatnýho cyklistu >😁
Bydlím na malém městě v zázemí Prahy. Před cca 5-8 lety, už nevím kdy přesně si našel policie přivezla také "Jeepa" >😁 >😁 V místních novinách byl článek o tom, jak policisté dostanou "Jeep" ( je zde v okolí hodně chatových oblastí), jak ho potřebujou atd.. a u toho fotka Hummeru >😁 Všichni sme ještě jako puberťáci čekali, co to bude😁 No.. nebudu to protahovat.. přijela jim "krásná" Kia Sportage první generace nevim už jestli byla bílo zelena nebo spíše rezavo zelená😁 Moc krásný stroj😁 Takže korejec v řadách PČR pro mne neni novinka😁 Nyní mají O II kombi a měšťáci Yetiho..
to jen tak pro zasmání >😁
Ale jinak pro mne nové ix35 je hezké auto a kvalita už asi taky bude jinde než u toho sportage z 90tých let, nic proti tomu, jen nevim, proč do města pro policii... >😁
to jen tak pro zasmání >😁
Ale jinak pro mne nové ix35 je hezké auto a kvalita už asi taky bude jinde než u toho sportage z 90tých let, nic proti tomu, jen nevim, proč do města pro policii... >😁
Neboj, jsem vzhůtu. Fabie se kupovali už před pár lety. Ale výkony aut jsou pořád nahoru, takže policie by měla jít s dobou 😄 Pokud vím tak poslední Octavie kupovali 1,8 (118 kW)
To stejne samozrejme plati ale i o Passatech, Skodovkach a vsech vozech, kterymi jezdi, vis Tomiku. Nebo snad myslius, ze Skoda jim to prodava za malooobchodni ceny... 😲
Prosimtě to je zajímavý😁 už sem to sem psal několikrát, ale měli sme a máme v rodině a příbuzenství hodně aut od nova z koncernu do 100 000 km a bylo to bohužel "hodně špatný" jak ty píšeš >😁 . Ve všech se něco ***o a nebylo to levný😁 Byly to Škodovky,VW, Seati... >😁 Benzíny i nafťáky 😄 za posledních 10 let (nejstarší 2003 nejnovejsí 2011) a auta s cenovkou kolem půl mega a výše. Nezastávám se hyundaie, nehanim koncern.. jsou to holá fakta. Dnes si ty auta NEMAJÍ co vyčítat... opravdu ne..
V peti? Jsi si jisty, ze vas nebylo sedm?
[odkaz]
Jinak si totiz neumim vysvetlit to, co se nam tady snazis namluvit. :-!
[odkaz]
Jinak si totiz neumim vysvetlit to, co se nam tady snazis namluvit. :-!
z kopce s větrem v zádech jde všechno...jakmile přijde prudčí kopec tak HTP zpomaluje i s dvěma lidmi... >😁 >😁
Kde ma sidlo skoda a kde hyundai? Kde ma vyvoj skoda a kde hyundai? Kde ma hlavni zavod skoda a kde hyundai? Hyundai je asi tak cesky, jako skoda kazachstanska, jelikoz i tam ma svuj pobocny zavod.
Jako firma (Laurin & Klement) vznikla v roce 1895 a její činností byla výroba jízdních kol, motocyklů od roku 1899 a automobilů od roku 1905. V roce 1925 dochází ke spojení s firmou Škoda, kterou v roce 1859 založil hrabě Valdštejn, v roce 1869 ji koupil Škoda. Takže v Československu říkáš, jo? A teď tu o Karkulce. >😒]
Taky sem se chtěl zeptat, jak moc je Octa v 1.6 stíhací auto oproti Hjondé s podobně výkoným motorem >😁 Když jim bude ujíždět auto s 200kw a více, nechytá se ani jedno😁
Tak Avia dodávku dělala, Lublin se jmenovala. Co si pamatuji, tak byla tak kvalitní, že vykvetla s prvním jarem...
Škoda je vnímaná ako česká značka aj keby sa vyrábala v tramtárii. Podobne hyundai, kia, nikdy nebudú "naše", stále sú a zostanú kórejcami.
je nam to jedno...nie je to podstatne v tejto diskusii...ked sa nahodou VW dostane do krizy
(povedzme ako extremny pripad)...sudruhovia z nemecka budu rozhodovat,ci ludia v skodovke budu mat pracu a ci nie...rovnako ako korejci v nosoviciach...
(povedzme ako extremny pripad)...sudruhovia z nemecka budu rozhodovat,ci ludia v skodovke budu mat pracu a ci nie...rovnako ako korejci v nosoviciach...
S miestom to není také tragické. Cestovali sme 7 hodín piati v aute. Ušlo sa mi miesto vzadu a prežili sme. Neveril som keď vodič pri plne naloženom aute dosiahol na 1,2 htp tacho 180. Pred jazdou som sa stavil, že nedá a prehral som fľašu rumu >😁
no a seděl si někdy vzadu za osobou která měří 180. Ne promin určitě budeš reagovat že tam je minimalně 20cm místa i když je sedadlo úplně vzadu. a ja ti to ušetřím není je to sotva 10cm a je to velice nepohodlné a složité na vystupování
nene Vznikla v Československu takže ti co se ohanějí že slováci nemají automobilku tak mají >😒]
Okta by týhle 1.4 asi v reálu neujela, rozdíl by byl malý, spíš by záleželo na řidiči, jak by řadil, spotřebu řešit pč nebude, o rychlosti podvozku by se dalo mluvit, myslím, že by oktávka neujela, ix20 je velmi agilní auto, s větším rozvorem a rozchody a s kolama v rozích karoserie, jejím hendikepem by mohla být výška karoserie...
Aha a kde ty automobilky vznikly co?
Nemá cenu nad tím debatovat, Škoda - vznikla u nás, Hudlaj vznikl někde v Koreji. Prostě to NIKDY naše vozy nebudou narozdíl od Škody
Nemá cenu nad tím debatovat, Škoda - vznikla u nás, Hudlaj vznikl někde v Koreji. Prostě to NIKDY naše vozy nebudou narozdíl od Škody
snad si necakal aj,ze napisem,ze Skoda Roomster je najlepsie miniMPV na svete? >😁
Ja sa za avatar neskryvam...anonymní svalnaci jazdiaci na najdrahsich autach su ti najhorsi...
Ja sa za avatar neskryvam...anonymní svalnaci jazdiaci na najdrahsich autach su ti najhorsi...
Porovnávat individuální odběr s fleety, natož se státní správou, nebo diplomatickou službou, není moc rozumné. Samozřejmě, že prostor tam je. Musíš si ale uvědomit, co cenu tvoří. A pak je tu vždy otázka prestiže. Dá se dosáhnout velkých slev, ale jako FO (pokud nevlastníš firmu) to nebudeš mít jednoduché.
Když to vezmeme z pohledu majitele automobilky Škoda, tak je jeím JEDINÝM vlastníkem od roku 2007 společnost Volkswagen International Finance N.V. se sídlem v Amsterdamu, a pokud tvrdíte, že i30 je korejec, i když je z Nošovic, protože sídlo majitele automobilky je v Koreji, tak VW, AUDI, ŠKODA, SEAT, atd. jsou pouze holandské auta, protože sídlo majitelů koncernu je v Holandsku a ne v Německu nebo třeba v ČR.
Běžná britská policie jezdí na všem možném. Nejčastěji však Ford, Vauhxhall, Volvo a Škoda.
Některé rychlejší složky BMW, Mitsubishi, Jaguar...
Ale tak špatně na tom snad ještě nejsou. Zatím se snaží korejce cpát jen do filmů 😉 [odkaz]
Některé rychlejší složky BMW, Mitsubishi, Jaguar...
Ale tak špatně na tom snad ještě nejsou. Zatím se snaží korejce cpát jen do filmů 😉 [odkaz]
no dit o tom mluvím to auto je pořád jak nové ono hodně záleží jak se k němu člověk chová to je pak jedno co je to za auto. ti mužu ukázat klidně i mazdu co má najeto 90 a je rozvrzana víc jak forman a naopak
jo ta. No ale to se nedivím, vždyť se podívej, jak to vypadalo, nedivím se, že o to nikdo neměl v ČR zájem, vždyť to vypadalo jak ty auta co jezdí po bangladéši.
pre par nasranych skodofilov...policajti nepouzivaju auta len na nahananie natuningovanych oktaviek,ale aj na presun z bodu A do bodu B a na to su tie auta dobre!
K vysokým nakladom na udrzbu,asi hovoria majitelia skodoviek z vlastnych skusenosti,ale H nema ziadne poruchove turba TSI a 2rocnu zaruku a k spotrebe,no taka 1,4ka v ix20 je do mesta idealna a 7-8l je realna maxspotreba po meste..co sa o zravych atmosferach Skody neda povedat,ze?
je to fakt smiesne a kupodivu i Topper ma 100x rozumnejsi prispevok 10:21 ako drviva vacsina koko... tu.
K vysokým nakladom na udrzbu,asi hovoria majitelia skodoviek z vlastnych skusenosti,ale H nema ziadne poruchove turba TSI a 2rocnu zaruku a k spotrebe,no taka 1,4ka v ix20 je do mesta idealna a 7-8l je realna maxspotreba po meste..co sa o zravych atmosferach Skody neda povedat,ze?
je to fakt smiesne a kupodivu i Topper ma 100x rozumnejsi prispevok 10:21 ako drviva vacsina koko... tu.
ale je teda taky fakt, že je to hlavně o tom, co za řidiče v tom jezdí a jak se k tomu autu chová.
já nemyslel ale na tom, co se podělá, ale co se rozvrže, co se vytluče, vůle a tak. Sedni si do mazdy, která má najeto 150 tis. a hjondé ze 100, to už rozdíly uvidíš.
no počkat to ty jsi psal že je to po každých 10.000 tisíci poznat krom toho kolik procent lidí najezdí s autem za rok 50000km soukromě ne firma to je zas jina věc
teď nerozumím. Myslíš vision D? vždyť z jeho prvků vychází jako nová octavie tak i rapid.
nene oni ji pomohly uvést nový model známý jako D a pak ji prodaly indům nebo komu. takže to není o tom že by ji nenechali projevit ale není o ní zájem.
Ano, ale taky ji nenechají prosadit, jako nechal VW škodovku. Je jasné, že VW jim všechno nedovolí, ale i tohle stačí na miliony prodaných aut po světě
No bohužel ze zkušenosti vím že to tak není v rodině máme ix 35 2,0 v naftě 4x4 za rok najeto necelých 50000km a není jediný problém .
No vidíš a nebýt těch vámi proklínaných korejcu tak kde by dnes Avia byla v...... stejně jako liazka. Takže každý máme odlišný názor ale máme na něho právo 😄 A Hold škoda pro mě není české auto jenom proto že má z části český management. ale váš názor vám neberu
Protože benzín je pro stát levnější, než nafta nebo LPG. Koukněte se na spotřební daň a DPH - stát to sám sobě samozřejmě neplatí.
A najednou zjistíte, že benzín je o hodně levnější, než nějaké LPG nebo nafta.
To, že má hromada Čechů naftu, je způsobeno deformací trhu spotřební daní. Kdyby byla spotřební daň stejná pro benzin i naftu (případně pro naftu vyšší kvůli vyšší výhřevnosti), rozmyslelo by si jí více lidí.
Spotřební daň
Benzin: 12,84 Kč*l +DPH (dvojí zdanění) cca 16Kč
Nafta: 10,90 Kč*l + DPH cca 13Kč
A teď nadávejte na vysokou cenu benzínu. Včera jsem tankovat v Jihlavě benzín za 33Kč. Z těch zhruba 6Kč dělá DPH a 13Kč spotřební daň. Litr benzínu za 14Kč pro benzínku, dopravce, rafinerie... A 19Kč z toho litru jde státu.
Už chápete, proč státní složky jezdí na benzín? Protože nemají trh pokřivený nesmysnými daněmi...
PS: Na LPG spotřební daň snad ani není (nebo je velmi nízká) kvůli jeho prosazování. Ale to se má v budoucnu změnit, ačkoli se toto datum stále posouvá.
A najednou zjistíte, že benzín je o hodně levnější, než nějaké LPG nebo nafta.
To, že má hromada Čechů naftu, je způsobeno deformací trhu spotřební daní. Kdyby byla spotřební daň stejná pro benzin i naftu (případně pro naftu vyšší kvůli vyšší výhřevnosti), rozmyslelo by si jí více lidí.
Spotřební daň
Benzin: 12,84 Kč*l +DPH (dvojí zdanění) cca 16Kč
Nafta: 10,90 Kč*l + DPH cca 13Kč
A teď nadávejte na vysokou cenu benzínu. Včera jsem tankovat v Jihlavě benzín za 33Kč. Z těch zhruba 6Kč dělá DPH a 13Kč spotřební daň. Litr benzínu za 14Kč pro benzínku, dopravce, rafinerie... A 19Kč z toho litru jde státu.
Už chápete, proč státní složky jezdí na benzín? Protože nemají trh pokřivený nesmysnými daněmi...
PS: Na LPG spotřební daň snad ani není (nebo je velmi nízká) kvůli jeho prosazování. Ale to se má v budoucnu změnit, ačkoli se toto datum stále posouvá.
Není k *. pořád je to česká značka i když ji vlastní němci. Tu značku udrželi a je ve světě známá, to se jim nemůže upřít. Kdyby to koupili frantíci, tak to dopadne jako s cukrovarem, hned ho zavřeli. Co mi je do nějakých TPCA nebo Hjondé v nošovicích, kteří odsud zmizí jak se jim to bude hodit. Za Avii by se člověk bil i za Tatru. Ale těžko můžeš pošťákům vyčítat, že jezdí v Tranzitech, když se na ty běžné doručování menší Avia než skříň nedělá. Kdybychom tu vyráběli nějakou normální dodávku typu tranzit nebo ducato, tak by jsi viděl, kolik by jich jezdilo. Nechápu, že škodovka nic takového nevyrábí.
Na Hyundaie jste zapomněl milý pane 😄 A nejezdí jich tam v policejních službách málo, rozhodně víc než škodovek. 😉
A to víš že můžu ja mezi nimi dneska nevidím rapidní rozdíl. To co pro tebe je Hyundai to je pro mě šade.
jo je mi jasné že to samé by jste napsal i před 15 lety kdy bylo v podvědomí Japonec nakonec.
Prostě doba se mění a ten umělý patriotismus je k Hov.. škodofka už dávno není české auto pouze u nás vyrábí stejně jako TPCA a Hyundai Zajímavé proč se tady nebijete za AVIA proč česká pošta kupuje transity a ne AVII
Prostě doba se mění a ten umělý patriotismus je k Hov.. škodofka už dávno není české auto pouze u nás vyrábí stejně jako TPCA a Hyundai Zajímavé proč se tady nebijete za AVIA proč česká pošta kupuje transity a ne AVII
Mám teda jiné informace.
I když záleží co myslíme pod pojmem servis. Pokud výměnu kapalin tak možná ano, ale mám na mysli i poruchy, se kterýma jezdí do autorizáku, pokud je auto v záruce...
I když záleží co myslíme pod pojmem servis. Pokud výměnu kapalin tak možná ano, ale mám na mysli i poruchy, se kterýma jezdí do autorizáku, pokud je auto v záruce...
ano, to máš pravdu, ale to se pořád bavíme o autech. Nemůžeš přece srovnávat japonské auto s korejskou sračkou.
Je to pouze gesto že se nekupují jen Škodovky stejně jako tomu bylo s Passaty. Ten kdo si myslí že by jim nestačili poladěné Superby 3,6 FSI je blázen. Hnojdé tohle samozřejmě pomůže ke zvýšení prodeje u daných modelů tak o 1% proč jim tu radost brát 😄
... je v těchto výběrových řízeních irelevantní. Na prvním místě je vždy cena. A tady je povzbuzující informace pro všechny, kteří plánují koupit Hjundaje. Hjundaj totiž umí poskytnout slevy přes 50%, jak to dokázal právě na tomto výběrovém řízení. Sice bych si připadal trochu za hlupáka mít teď doma předraženou i30, ix20, ix35, zaplatit za ní nechutné peníze a teď zjistit, jakou slevu si může Hjundaj dovolit, ale pro budoucí kupující je to dobrá zpráva! Chápu, že velkoodběr má mimořádnou podporu, ale ta nebude víc jak 20%, takže pro nás smrtelníky tam nějakých 30-40% musí být...! Asi si zajdu jednu i30 kombi koupit.
Dobře, pojedeš po městě v korejském vozíku, chceš někoho zastvit a on začne ujíždět. Octa má silnější motor a daleko lepší podvozek, takže je větší šance, že ho chytíš, než když jedeš s ve slabším autě s mizerným odskakujícím podvozkem.
A spotřeba není v policejním použití vůbec žádným ukazatelem, protože většina aut jezdí stejně tak za 10/100 a ten Hudlaj, kterého budou muset trápit aby jel si nakonec vezme stejně jak ta Octavia
A spotřeba není v policejním použití vůbec žádným ukazatelem, protože většina aut jezdí stejně tak za 10/100 a ten Hudlaj, kterého budou muset trápit aby jel si nakonec vezme stejně jak ta Octavia
tak to moc nekoukáš asi já v německu hodně potkával Toyoty avensis rav4 land cruiser takže více méně je tvůj příspěvek mimo mísu. Krom toho v anglii jezdí imprezy lancery a volva :no: :no:
to je pravda, ta anglie je fakt, volva tam jezdí a škovodky taky. Ale opel tam jezdí jako Vauxhall. Ale byly doby, kdy tak policajti jezdili jenom v roverech.
To je jasné, že Vám to nevadí, vždyť také žádnou vlastní značku nemáte. To Vám pak může být úplně jedno, jestli vám aparát jezdí v bavoráku nebo žigulíku.
...co v těch korejských vozítkách budou muset jezdit 8-s
Co nejvíc nechápu je systém nakupování. Když už Policie začla nakupovat auta od koncernu, tak se toho měla držet. Pokud je auto v záruce, sevisují je ve značkových servisech, pak si je povětšinou opravují ve svých dílnách. Takže by bylo jednodušší servisovat auta s +- stejnou technikou. Ale proč nakupují pokaždé jinou značku?
Škoda, VW, Ford, Renault, Fiat, Mitsubishi, teď Hudlaj a bůhví co všechno jsem ještě neviděl...
Co nejvíc nechápu je systém nakupování. Když už Policie začla nakupovat auta od koncernu, tak se toho měla držet. Pokud je auto v záruce, sevisují je ve značkových servisech, pak si je povětšinou opravují ve svých dílnách. Takže by bylo jednodušší servisovat auta s +- stejnou technikou. Ale proč nakupují pokaždé jinou značku?
Škoda, VW, Ford, Renault, Fiat, Mitsubishi, teď Hudlaj a bůhví co všechno jsem ještě neviděl...
Dobrý muži, iX20 má jedinou výhodu v tom, že je v ní dostatek místa a to i vzadu při posunutých sedačkách a to i pro tři osoby průměrných rozměrů. Jízdní vlastnosti a komfort jsou tragické a to zejména v městě, reálná spotřeba bude kolem 7-8l/100km, při policejním provozování tak 10 a více. Asi by to vyřešilo LPG. Co se iX35 týče, dvoulitr benzín je bezkonkurenčně nejhorší motor z těch čtyř co se do ní montují. Nejede, ale žral by i trávu kolem cesty, pod 10l se nedostaneš kromě eko rallye, opět bez LPG nesmysl. Pokud to mají s manuální převodovkou, ta to bude takové deja vu k feliciím a favoritům, H řazení 5° převodovky je stejné, ale drhne více než moje 15 let stará felicia. A Tvá věta o spolehlivosti atmosférických motorů obecně platí, ale to, kde stojí a na jak dlouho moje dva roky stará i30cw a s jakým problémem Ti radši nenapíšu... 😢
Já už vidím, jak by v německu jezdilo něco jinýho než německý auta, stejně tak ve francii, anglii, švédsku. To je fakt dekadence.
Ale jedna věc pro patrioty je to jen otázka času než vám pořídí i OIII aby jste měli na co koukat >😒]
zajimavé že ix35 vadí, ale že už pomalu 4 roky jezdí i Miciny outlander to je všem fuk >😒]
Kokta dobrý, ale jezdit ve fabii ve 3 bylo vždy za trest chudák kdo seděl vzadu a chudák řidič to auto opravdu nejede.
Z vlastní zkušenosti Yetiny u pčr jsou je jich asi 30 a pořizovací cena byla v době šetření za pana ministra Johna cca 480.000.- kdežto octavia vyšla na cca 320.000.- celkem by mě zajímala pořizovací cena H. Jinak PČR má své vlastní servisy a stejně to bude fungovat i Hyudai.
Jako že toho běžného servisu je kopec... Bavíš se tady (mimo vyjimek) o pár tisicovkách, které se můžou vyskytnout u každého auta napříč všemi značkami.
Dodržet jejich podmínky pro záruku není problém.
Problém je v tom, že policie pořizuje SUV policistům do měst. Nad tím by se lidi měli pozastavit. A je jedno jestli je to ix35 nebo Yeti 2.0 TSI 4x4...
Dodržet jejich podmínky pro záruku není problém.
Problém je v tom, že policie pořizuje SUV policistům do měst. Nad tím by se lidi měli pozastavit. A je jedno jestli je to ix35 nebo Yeti 2.0 TSI 4x4...
Zrychlení😒br />
Octavia 1.6MPI - 0-100 za 12.3 sec
ix20 1.4 CVVT - 0-100 za 12.9 sec
Ano, uznávám, Octávie ten Hyundai rozdrtí >😁 >😁 >😁
Jo a ještě spotřeba:
Octavia 1.6MPI kombinovaná spotřeba 7.1 l/100km
ix 20 1.4 CVVT kombinovaná spotřeba 5.6 l/100km
Takže ty říkáš, že Octavia bude jezdit s o litr menší spotřebou. Ok, když to říkáš >😁
ix20 1.4 CVVT - 0-100 za 12.9 sec
Ano, uznávám, Octávie ten Hyundai rozdrtí >😁 >😁 >😁
Jo a ještě spotřeba:
Octavia 1.6MPI kombinovaná spotřeba 7.1 l/100km
ix 20 1.4 CVVT kombinovaná spotřeba 5.6 l/100km
Takže ty říkáš, že Octavia bude jezdit s o litr menší spotřebou. Ok, když to říkáš >😁
este ze Vam nedali tych SUV hyundaiov 100 ale len 3 - to by ste mali uz plne nemocnice a pred vianocami by to teda nebol pekny pohlad ;-\ na tie kolabsove stavy
a polovica ceskeho naroda je z toho na "makko" uplne >😁 , antikorejci uz maju kolabsove stavy, polka ceskeho naroda je rozhorcena a skodovacki patrioti uz hladaju vsetky mozne zapory v neprospech hyundaia a vyzdvihuju skodovky a ine znacky a zhadzuju hyundai.... hladaju problemy tam kde nie jsu ( vykon, vzhlad, cena, typ motora, servis )
boze vy v tych cechach musite mat z korejcov skutocne riadne komplexy.... som rad ze my na slovensku to uz tak neprezivame a ze okrem skodovky pozname aj ine znacky
u nas nikomu nevadi ze mame policajny alebo hasicsky sportage - akosi nerobime z toho vedu. uz davno u nas letia ceedy a skodovky zalahli prachom a kazdy to berie akosi normalne nikto nestresuje a nevidi probem
:yes:
boze vy v tych cechach musite mat z korejcov skutocne riadne komplexy.... som rad ze my na slovensku to uz tak neprezivame a ze okrem skodovky pozname aj ine znacky
u nas nikomu nevadi ze mame policajny alebo hasicsky sportage - akosi nerobime z toho vedu. uz davno u nas letia ceedy a skodovky zalahli prachom a kazdy to berie akosi normalne nikto nestresuje a nevidi probem
:yes:
magorom nevysvetlis ze auto jazdiace po meste nepotrebuje 300KW... policajt na fabii s htp spravi s tou fabiou v meste rovnaku sluzbu ako keby mal mercedes S......
opat jeden prispevok ktory nie je ani vtipny ani rozumny ale ma len jeden ciel a to rypnut si... 8-s
tych niekolko tisic policajnych fabii v cechach s htp alebo 1.4 63KW su potom pre koho ked 66KW sa ti pre jazdu po meste zda malo? To musia byt riadne "zlobivi" ty vasi policajti..... nezavidim im.......
Inak ano trafil si sa.... tieto auta budu sluzit na jazdu v meste na vykonavaie beznych policajnych ukonov kde netreba 300KW..... nemaju to byt dialnicne stihacie vozy...... mas postreh klobuk dole.... :yes: :yes: :yes:
tych niekolko tisic policajnych fabii v cechach s htp alebo 1.4 63KW su potom pre koho ked 66KW sa ti pre jazdu po meste zda malo? To musia byt riadne "zlobivi" ty vasi policajti..... nezavidim im.......
Inak ano trafil si sa.... tieto auta budu sluzit na jazdu v meste na vykonavaie beznych policajnych ukonov kde netreba 300KW..... nemaju to byt dialnicne stihacie vozy...... mas postreh klobuk dole.... :yes: :yes: :yes:
Nejde ani tak o cenu oprav (které jsou mimochodem astronomické), jako o cenu běžného servisu, norem a podmínek, kterých je nesmyslně mnoho pro splnění té jejich über 5 let záruky...
V tom okamžiku bych si ale nestěžoval na značku, ale na servis, který se s Vámi odmítal zabírat ohledně záruky. Já osobně mám Fabii 8 let a krom oleje, filtrů a destiček jsem nemusel měnit absolutně nic... A znám stovky lidí (jak jsem říkal, pracuji v servisu) se Škodovkami a problémy má minimum klientů.
A jaké motory mají asi tak klasické policejní fabie ? Nebo třeba Octavie 1.6MPI 75KW, to je taky vyloženě trhač asfaltu >😁 Proboha probuď se !
Předpokládám, že těch 10 aut bude sloužit jako výstraha pro desítku "nejzlobivějších" policajtů. Protože dostat 90 koňový Hyundai a postavit se s ním doprostřed kruhového objezdu (jiné využití takové výkonné auto mít ani nemůže), musí být pro policajta největší trest.
ix20 - chápu. Do města je to fajn auto, 1.4ka benzín 90k ideál.
ix35 - nechápu obecně. Na co SUV když s tím nechtěj jezdit v terénu. Na co SUV s benzínem? Vždyť je to těžký a bude to žrát. Diesel by byl pro SUV dle mého názoru daleko vhodnější motorizace. Ale pořád se musím ptát proč SUV ? Ona se nedělá octavia 4x4 v benzínu ? Nadruhou stranu je fajn, že to nevyhrál Yeti. Na ten Hyundai se aspoň dá koukat...
Jinak nesdílím názory, že se to prodraží na servisu. Zaprvé jde o atmo benzíňáky a tam obecně opravy nejsou tak nákladné, pokud vůbec jsou potřeba. A zadruhé Hyundai už dávno není taková plečka jako před deseti lety...
Jsem celkem zvědavej, jak se jim povede. Nevadila by po čase nějaká statistika poruchovosti apod. I s Passatama a Mondeama 😄
ix35 - nechápu obecně. Na co SUV když s tím nechtěj jezdit v terénu. Na co SUV s benzínem? Vždyť je to těžký a bude to žrát. Diesel by byl pro SUV dle mého názoru daleko vhodnější motorizace. Ale pořád se musím ptát proč SUV ? Ona se nedělá octavia 4x4 v benzínu ? Nadruhou stranu je fajn, že to nevyhrál Yeti. Na ten Hyundai se aspoň dá koukat...
Jinak nesdílím názory, že se to prodraží na servisu. Zaprvé jde o atmo benzíňáky a tam obecně opravy nejsou tak nákladné, pokud vůbec jsou potřeba. A zadruhé Hyundai už dávno není taková plečka jako před deseti lety...
Jsem celkem zvědavej, jak se jim povede. Nevadila by po čase nějaká statistika poruchovosti apod. I s Passatama a Mondeama 😄
Ať si kupujou co chtěj, když mohli koupit Mondea, můžou i Hyundai...ale proč proboha ix35? Auto úplně k ničemu - není dobrý ani na silnici, ani v terénu a už s 1.6kou a klidnou jízdou to žere 9. Naprostá zhovadilost s prominutím... :no: :no: :no: :no:
Taky jedna vlastní zkušenost - 3 roky provozu Fabie (53000 km) mne stály 26700,- Kč na servisních nákladech. Součástí této ceny je i neuznaná záruka (pravidelný servis prováděn). Soused na Hyundai i20 za dva roky do 8000,- Kč, takže má na třetí rok provozu budget 18700,- a to mu určitě stačit bude 😉
Taky nechapu takoveto rozhodniti ...mame preci Skodu, tak proc nakupovat Hyudai? Ted uz na ty kreatury budu muset koukat i ve zpravach!! 8-s
Už se těším, až mi bude známej fízl referovat >😁 Hyundai je vzhledem k ceně bezva auto pro dědu, který najete 5000km za rok... Ale po roce zjistí, že za ten servis dá víc, než u Fabie za 3 roky (vlastní zkušenost)
Už vidím ty reklamy 😄 Už i Česká Policie objevila Hjondé! Nejkvalitnější vozy na světě, bezkonkurenční prostor, servis zadarmo a navíc 5 let záruka! Utíkejte objevit Hjondé! Absolutně nejlepší vozy vyráběné v ČR! >😒]
Tak to vyzkouší, zjistí, že pro jejich nájezd kilometrů, zacházení a fakt, že v tom každou chvíli jede jinej drak, je to naprosto špatně tak, jako už spousta firem.
Po několika letech zjistí, že je to sežere na spotřebě a servisu. Potom si budou dávat sakra pozor, jaké parametry do výběrového řízení psát.
Po několika letech zjistí, že je to sežere na spotřebě a servisu. Potom si budou dávat sakra pozor, jaké parametry do výběrového řízení psát.