Novinky
este ostava atmosfericky 5-liter V8 v Lexuse IS-F. Aj ked o dva tyzdne sa predstavi nova generacia ISka, takze uz ani tu to nemusi byt pravda.
...a atmosfericky 5-liter V8 v Hyundai Genesise.
myslel som na priamych konkurentov C63AMG - BMW M3, Audi RS4,...
Genesis je kupe a ak dobre vidim na strankach predajcu sa ponuka s 3.8l V6.
Ale tesi ma, ze sa taketo objemy zacinaju objavovat aj u automobiliek, ktore donedavna lakali zakaznikov najma na cenu.
Genesis je kupe a ak dobre vidim na strankach predajcu sa ponuka s 3.8l V6.
Ale tesi ma, ze sa taketo objemy zacinaju objavovat aj u automobiliek, ktore donedavna lakali zakaznikov najma na cenu.
Tak si sakra vymyslete jiný název, když to s 63 nemá nic společného. Motor se dá díky foukání udělat s jakýmkoli výkonem (samozřejmě to má hranice), tak proč odkaz na 63? Co třeba C AMG?
[odkaz]
No i když Áda by třeba po přeměření podlahářskou latí mohl najít nějaké milimetrové rozdíly. >😒]
Ono v podstate AMG razi trosku malinko odlisnou filosofii nez M nebo Quattro, jejich modely jsou precejenom vic univerzalnejsi.
U Audi prozatím tolik neklesli. V RS4/5 má stále 4,2 FSI stejně tak jako v A8 W12. V dieselech mají 4,2 TDI a Q7 v12 TDI.
Ale co si budeme nalhávat, dnešní doba velkým motorům nepřeje a za downzink bude ještě chvíli pokračovat u všech značek. I v USA se už se začíná. Ale děsím se doby, kdy bude i třílitr exotický.
Jinak vesměs s tímco si napsal souhlasím, jenže pozor MB má i 4.7 konkrétně M278 což je motor plně srovnatelnej s top motorem v podobě 50i, kterej má mnoho technickejch fines... turba mezi válcema, kompaktnost, váhou atd... ale M278 má 2 velké výhody.... vyšší moment a lepší spotřebu. Každopádně motor s větším objemem nemusí nutně znamenat užranější či jinak míň ekologickej. Jedná se o konstrukční školy a MB byl vždycky ten kdo byl víc na ten objem. Když si srovnáš spotřeby M5/M6 vs srovnatelnou třídu od AMG tak s o litr vyšším objemem seš na stejjch číslech. To samé AUDI s 4.0T má stejné reálné hodnoty co MB500 či BMW50i a má menší objem a k tomu vypínání válců. Ale to je vesměs obecně známej fakt 😄
Se spotřebou to v této třídě už ani nevnímám jako nějakou zásadní otázku. Ne z důvodu otřepaného (a dle mne nesmyslného) tvrzení, že kdo má na auto této kategorie, tak neřeší spotřebu, ale protože jestli má motor 4l, nebo 5l objem a výkon (např.) 400, nebo 500 HP, už to při "celonádržovém" provozu (tedy ne jen okruhová jízda) nebude hrát roli. Tady už je to z velké části o subjektivním pocitu a osobních preferencích. Pokud má člověk jasno v hlavě, chybu prakticky nelze udělat.