Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Kuga: První jízdní dojmy - Příval technologií

První novinkou, kterou jsme letos vyzkoušeli na francouzském Azurovém pobřeží, je Ford Kuga.
Zpět na článek
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 14:24
Nová Kuga
Myslím,že proti starému modelu je to super auto. Je větší,design povedenější..i ten interier bych asi přežil.Zavazadlový prostor je nyní OK..
Problém je,že nenabízí dělená zadní sedadla 35-30-35 jako např mazda CX5..každé posuvné,sklopné..
Ani není možný tunel mezi sedadly např.na lyže dokoupit!!
Tedy 2.děti na isofix sedačkách dáte na strany...lyže jen na střechu?? Nedomyšlené.. ! U SUV??
Máme nyní Hondu CR-V ta to má jako Mazda-je to výborné řešení..
Tak nevím,co koupit..ta Mazda je řešení..nebo čekat na nový větší VW Tiguan?
9. 1. 2013 19:28
Re: Fyzikální zákony platí pořád, takže
V pohodě....každému sedne něco jiného..Jen me to "nejiste" nesedí........ale co uz..treba meli prazdne gumy ;) >:D
9. 1. 2013 09:51
Re: Fyzikální zákony platí pořád, takže
No kdyby zas tak úplně nezaujalo (třeba i negativně), tak tady o tom asi nepíšeš, že? ;-) Spíš bych ocenil, kdybys trochu konkrétně napsala, v čem ti to nesedlo a s čím konkrétně si to porovnávala a v jakých podmínkách? RůznÁ jinÁ SUV je celkem široký pojem.
Avatar - Auris
7. 1. 2013 22:07
Re: Fyzikální zákony platí pořád, takže
Prostě jsem z toho auta ten dojem měla, sorry. Taky mne to překvapilo. A přesně proto bych si ho nekoupila.
7. 1. 2013 13:16
Re: Chybka
Ocekaval bych neco jako ... diky za upozorneni, opraveno, ale to bych cekal asi moc :-)
6. 1. 2013 10:50
Re: Chyba - dvojspojka
Ad c) měl jsem na mysli manuální převodovku vs PowerShift, ne manuální režim
5. 1. 2013 11:35
Re: Fyzikální zákony platí pořád, takže
A vic , ze pred jizdou se nema pit a nebo mit zbytkovy alkohol? :D:D:D Ja s Kugou neco najezdil a o nejistote podvozku.....to je jako vtp
5. 1. 2013 11:31
Re: Chyba - dvojspojka
ad a) prirozjezdu kdyz se rozjedu svizne tak nic necuka...nesmis pridat pak povolit pak zas pridat

ad b) tp ti cukne protoze prevodovka vyradi na neutral pri dobrzdovani a jak rychle pridas....tak honem honem tam soupne prevod a troska cukne...pri manualnim rezimu se to temer nestava

ad c) lip umim radit v rezimu manual nezli automat........snad vim co pisu, kdyz s tim autem jezdim 2,5 roku mam pres 110 tis najeto....

software me dali novy a je to temer stejne :-)
5. 1. 2013 10:07
Re: A / C
Ale vitazom "Knoflikove valky" je Mercedes E. A aby toho nebolo dost, tak u E63 AMG, este 5 gombikov pri radicej pake!
U niektorych modelov ten stredny register, chvala bohu, urobili svetly.
Ale to je tak, Mercedesu sa odpusti aj kozusinovy volant!
Avatar - Auris
5. 1. 2013 09:19
Re: Fyzikální zákony platí pořád, takže
No nevím, jela jsem v rámci předváděcí jízdy s původní Kugou a musím říct, že víc nejisté auto jsem nezažila. A to jsem projela různé jiné SUV, tak jsem měla srovnání. Právě že na fordí podvozek jsem se těšila, ale nezaujalo.
5. 1. 2013 07:11
Fyzikální zákony platí pořád, takže
když je za volantem blbá hlava a ruce, příval technologií nepomůže !
4. 1. 2013 23:05
Re: INTERIÉR
V Mazdě jezdí moje žena, takže jsem se samozřejmě taky projel, Kuga je pouze z obrazku. Lesklé plasty ale budou lesklé ať v tom sedím nebo ne.
4. 1. 2013 21:31
Re: Chyba - dvojspojka
Není pravda (PowerShift ve spojení s 2.0 EB). Pravda, ve dvou situacích se chová špatně:
a) při rozjezdu je třeba s plynem pianko, jinak to cukne
b) při dobržďování před semafory a následném zrychlení z nízké rychlosti (5-20 km/h) to cukne vždy, ať se snažím jakkoliv

Jinak líp než PowerShift s 2.0 EB řadit určitě manuálně neumíš. Při klidné jízdě řadí velmi hladce, bez nástupů točivého momentu mezi přeřazeními, otáčky drží nízko a v drtivé většině případů bych neřadil dřív nebo později. Spotřeba v pohodě (poměrově proti dieselům z testů; na ecorallye si nehraju a naopak si občas rád užiju dynamiky, co mi motor nabízí).

Vloni tomu vylepšili software, který vylepšil cukání při rozjezdu a některé další drobné neduhy.
4. 1. 2013 20:20
Interiér
Jedním slovem - příšerné. Foprdy se v poslední době rapidně zhoršují, Fiesta a Mondeo si ještě jakš takš udržují standart, ale jinak to stojí za h... Když SUV, tak Mazdu CX-5, v současné době je výběr SUV hrozná chudina.
BRAVO MAZDA!!! :yes:
Avatar - Atlis
4. 1. 2013 19:50
Re: A / C
ja teda nemam so smykanim sa ovladacov ziaden problem... tak ako to uz niekto napisal. focus je najpredavanejsim autom roka 2012 vo svojej triede, tak ako aj fiesta, takze s tymi predajmi asi problem nie je...
4. 1. 2013 17:59
Re: INTERIÉR
Si nejprve do obou sedni a uvidis ;) Treba ti to neprijde tak hrozne...a bude se to libit naopak....a nebo ne :-)
4. 1. 2013 17:59
Re: KUGA
Na to uz jsem se zde ptal nekolikrat...a nikdo nevi odpoved....snad..moje uvaha....velke navigace v USA spolupracuji jak s digitalnimi HD radii, tak se siriusem a ostatnima vecma, ktere tady v Evrope proste nejedou...:-( V kazzdem pripade do noveho Mondea..to uz bude...tak snad......

Next otazka...proc neni v Kuze 2,0EB???? kdyz ho davaj v Americe?

To uz je fakt lepsi si Kugu dovest....za stejne prachy budete mit 2,0 misto 1,6 :D:D
4. 1. 2013 17:56
Re: Chyba - dvojspojka
Akurat nova Kuga pro benzin nema powershift dvojspojku.....jako Mondeo u 2,0EB . Uz to i v clanku opravili na zaklade me urgence.

Jinak j a s Mondeem a 2,0 EB mam najeto pres 110 tis a pokud jezdis dle predpisu...tak to jede za 8 a klidne svizne. Pokud ale hodne svizne a na predpisy nehledis...tak za 10.

V kazdem pripade souhlasim s redakci, ze prevodovka (byt je to jina) vytaci zbytecne jednotlive stupne do otacek. Jmenovite u powershiftu je to z dvojky na torjku...az nesmyslne.

Pokud si radite sami...tak je to onecem jinem a v tom i pripade spotreba .
4. 1. 2013 17:53
INTERIÉR
Za tu cenu se mi zdá interiér moc levný. Lesklé pouťové plasty jak v čínském šmejdu. Celá palubka u mě navozuje rozporuplné dojmy. Když srovnám
[odkaz]
a
[odkaz]

asi bych raději seděl v Mazdě.
4. 1. 2013 17:53
Re: Chyba - dvojspojka
No asi by chtěli aby 180 konovy benzinovy motor ve spojeni s klasickym automatem a 4 kolkou navic v SUV jezdil za 8 :D:D Leda tak do 90 km/h >:D
Avatar - PeterLuk
4. 1. 2013 16:50
KUGA
Kuga sa mi vždy páčila, len mám otázku - PREČO NEDOSTANÚ EURÓPSKE FORDY VEĽKÉ DISPLEJE NAVIGÁCIí AKO MAJÚ AMERICKÉ FORDY? [odkaz]
4. 1. 2013 16:17
Re: A / C
Nazýváš neprodejem počet 835,324Ks Fordu Focus za prvních 10 měsíců letošního roku? ;-)
4. 1. 2013 15:47
Re: Chyba - dvojspojka
Já jezdil nějaký čas s 2,0 Ecoboost 147kW ve spojení s automatem a taky to žralo i trávu kolem cest (bylo to v Mondeu)...problém není ani tak motor, jako ten Powershift...ten automat je prostě šílenej, cukání při rozjezdu, změna D na R trvá světelný roky a k tomu ta neskutečná spotřeba...automaty Ford zatím nevychytal...
4. 1. 2013 15:45
Re: A / C
Nevím co máš za ruce / prsty, ale mě v Mondeu ty ovladače problém rozhodně nedělají...
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2013 13:19
Spotřeba motoru je jasná,
jsou to jednoduché počty, objem motoru musí být vhodný k velikosti auta, 1,6 ve FF bude super, v Mondeu to ještě půjde, ale v gazíku 4x4 se už bude trápit a chlastat.
4. 1. 2013 13:03
Re: A / C
Kuga se mi z venku líbí, ale ta palubka je už vážně trochu moc divná. Zlatí korejci :-) . Nechápu proč se do aut začíná čím dál více dávat lesklý plast, u notebooků už pomalu ta nepraktická móda upadá. Vypadá to dobře snad jen prvních 5 minut než se to upatlá a pak při leštění poškrábe :no:
Avatar - iudex
4. 1. 2013 12:42
Re: Chyba - dvojspojka
To je prvýkrát, čo čítam, že sa niekto sťažuje na vysokú spotrebu 1,6EB; doteraz som čítal výhradne opačné hodnotenia. :-O
Avatar - Aladeen
4. 1. 2013 12:19
Re: A / C
:yes: Aj rovnaku blbú palubnú dosku alá Transformers
4. 1. 2013 12:16
A / C
Podle obr. se zdá, že ta Kuga má stejně blbé ovladače klimatizace ( titěrné a klouzavé ) jako Focus ( že by se Focus neprodával právě kvůli tomu ? ). To je takový problém udělat vroubkované kolečko jako to mají ostatní výrobci ?
4. 1. 2013 12:09
Chyba - dvojspojka
- 1,6 Ecoboost neni spojeny s dvojspojkou, ale s klasickym automatem. Dvojspojka je k dostani u diesl verze :-)
4. 1. 2013 12:03
Chybka
V nabídce budou dva motory – přeplňovaný benzinový 1.6 EcoBoost s výkony 110 nebo 134 kW a turbodiesel 2.0 TDCi ve specifi kacích 103 či 120 kW.

Jezdili jsme sice EcoBoostem s výkonem 132 kW spojeným výhradně s dvouspojkovým automatem PowerShift, ale ty koně jsme nějak nemohli najít.

... Tak to chapu, ze jste tam ty kone nenasli, jednou uvadite 134 kW a podruhe 132 kW.