Novinky
Mexican82
0
najvacsi problem je v hlavach amikov. Ti apriori odmietaju komplikovane motory a diesle ako take. Ak neratame kaliforniu, kde ich asi nepovolia, IMHo si myslim ze amerika je stvorena pre diesle. Ludia najazdia velke mnozstvo km a vo vacsine oblasti je celkom slusbe klima. Na vysoke cislo MPG zacinaju ludia dost pocuvat a pri relativne nizkych rychlostiach na dialniciach ta spotreba mioze byt fakt zaujimava
Anonym
0
Problém je však v tom, že v USA nejsou spotřební daně, takže nafta je tam o cca pětinu dražší než benzín. Tím se do značné míry eliminuje "úspora" na palivu.
WinDiesel
0
Kalifornie je nemůže nepovolit. Tyto motory byly upraveny na úroveň vyšší než Euro 6, takže splňují i tvrdší kalifornské předpisy.
Anonym
0
Problém je že diesly v řadě států nesplnují limity, nemyslím ovšem CO2, ale limity jedovatých a rkovinotvorných látek které vypouštějí a které se v těch státech sledují >😁 >😁 >😁
WinDiesel
0
Buď jsi hloupý nebo jen neinformovaný. V každém případě jsi totálně mimo a ještě to tu předvádíš. Jdi na [odkaz] a možná se dostaneš do obrazu, místo plivání hloupých jedovatých slin.
Naftový motory jsou k ničemu,Američani to vedi,ty co si tam koupi nejsou Američani ale přistěhovalci z Evropy,vždycky to bude okrajová zalezitost,navíc oni si nechtějí zamorovat ovzduší jako lidi tady v Evropě....
Presne, kolega v Australii, pristahovlaec z Irska ma Golf 2.0TDI - je to exot 😉
Len ba ma zaujimalo, v com je tak cisty ten ich cisty diesel.
Len ba ma zaujimalo, v com je tak cisty ten ich cisty diesel.
Přesně tak, diesly mimo dodávek a pickupů tak kupuje jen minortní skupina, většinou přistěhovalci co kupují evropský auta.
Abys nebyl překvapen, Chevrolet do toho totiž nejde sám a lestos bude na trh v USA uvedeno 20 modelů s diesely. Což je vlastně revoluce.
A já říkám ano - ať jsou dostupné různé druhy pohonů a ať si může zákazník vybrat.
A já říkám ano - ať jsou dostupné různé druhy pohonů a ať si může zákazník vybrat.
O ekologii jde konečnému zákazníkovi až v poslední řadě. V tomhle konají vždy hlavně úřady. Důležité jsou náklady na palivo. Takže to, že se v USA diesely zatím neprosadily, je dáno podle mého tím, že tam je palivo, i přes ne moc dobrou ekonomickou situaci v posledních letech, pořád levné. Ale už i tam se to začíná obracet. Určitě si např. stoupající oblibu menších aut typu Ford Focus (už tam prodávájí i Fiesty) nelze vysvětlit tím, že by se Amíci začali v posledních letech najednou zmenšovat.
A nakonec s prachem už u nových dieselů problém není a totéž se dá říct o NOx-ech. Když tedy nebudu brát v úvahu vyšší výrobní náročnost dieselu, o které nepíšeš, tak z hlediska ekologie při samotném provozu už je to spíš jen otázka, jestli spálit na sto kilometrů x litrů benzínu, nebo o dva litry méně nafty.
A nakonec s prachem už u nových dieselů problém není a totéž se dá říct o NOx-ech. Když tedy nebudu brát v úvahu vyšší výrobní náročnost dieselu, o které nepíšeš, tak z hlediska ekologie při samotném provozu už je to spíš jen otázka, jestli spálit na sto kilometrů x litrů benzínu, nebo o dva litry méně nafty.
Člověk chce od přírody ušetřit a i amíkům přestane nafta smrdět s rostoucí nabídkou ekonafťáků. Na špatnou kvalitu nafty v Americe můžeš zapomenout. Nové náklaďáky a traktory potřebují stejnou naftu jako osobák.
Problém je, že nafťák smrdí, ať je sebečistší a až budou mít ve velkých městech puch, jako v Praze u Muzea, tak se asi budou divit. Pak co? Zase se budou zakazovat?
Šetření na špatném místě není šetření >😁
Nejde o šetření, ale o zbytečné plýtvání. Uživateli je jedno, že nafta smrdí.
Mas pravdu, problem je v nizke cene benzinu, lidi to ted zdaleka tolik neresi, jako kdyz stal 4.5$/gal, ted uz delsi dobu stoji kolem 2.8$/gal. Nabizet hybrid i diesel ma podle meho casto neco do cineni s vyvolanim dojmu "my jsme technologicky vyspely vyrobce, zvladneme vsechno od nas si muzete koupit cokoliv a nebude to zastarala technika". Ale mas pravdu, ze spotreba zacina hrat cim dal tim vyssi roli pri volbe auta, je to videt i na tom, jak zasto je zminovana v reklamach.
Až se jim tam zvýší ceny za palivo, taky začnou ve velkém kupovat nafťáky.
Většina lidí má commute nad 40 mil denně a to už se nafta začíná vyplácet.
Většina lidí má commute nad 40 mil denně a to už se nafta začíná vyplácet.
S tou cenou je to v USA komplikované. Benzín je tam dlouhodobě levnější než nafta. Což by apriori nevadilo, u UK je to to samé a jezdí tam přes 50% aut v dieselu. Jenže v UK byly diesely vždycky nabízeny a v USA ne. Takže před diesely stojí celá řada překážek ale jejich propagace probíhá následně po vlnách propagace hybridů a EV.
Takže až bude k mání více dieselů - zákazník rozhodne, zda je chce.
Toto je al průlom z jiného důvodu: do této chvíli nenabídla malý diesel žádná americká v USA vyrábějící značka. Chevrolet je první.
Ano, Chrysler chystá italské 6-válce, ale to není třída malých motorů. takže GM/Chevrolet - je první.
Takže až bude k mání více dieselů - zákazník rozhodne, zda je chce.
Toto je al průlom z jiného důvodu: do této chvíli nenabídla malý diesel žádná americká v USA vyrábějící značka. Chevrolet je první.
Ano, Chrysler chystá italské 6-válce, ale to není třída malých motorů. takže GM/Chevrolet - je první.
Když si ten dieslomil, měl bys vědět že už za dob Mercedesu Chrysler v USA v několik státech nabízel Model Jeep GrandCherokee CRD, ovšem bez valného úspěchu.
6válce nepočítám mezi malé motory.
I když nejsi naftomil, měl bys vědět, že evropské značky stále diesely v USA nabízejí a s dost značným úspěchem, prodávají od 25% do 45% v dieselu, od VW přes Audi, BMW k Mercedesu. Tento rok přibude k 6válcům u Mercedesu i 4válec a všechny vyjmenované značky se sdružily v propagaci dieselu v USA. Takže uvidíme ............. A Mazda přichází s 3 modely a se Sky-D do USA také ........
I když nejsi naftomil, měl bys vědět, že evropské značky stále diesely v USA nabízejí a s dost značným úspěchem, prodávají od 25% do 45% v dieselu, od VW přes Audi, BMW k Mercedesu. Tento rok přibude k 6válcům u Mercedesu i 4válec a všechny vyjmenované značky se sdružily v propagaci dieselu v USA. Takže uvidíme ............. A Mazda přichází s 3 modely a se Sky-D do USA také ........
Jenže kdo ty evropské zančky kupuje a kde.
Přistěhovalci a východní státy, na západě USA se v dieslu prodá tak RAM s 6tilitrovým cumminsem nebo něco v tom stylu >😁
Už vidím jak si někdo v alabamě či Tesaxu kupuje naftovýho Cruze, nedejbože s něčím ve stylu 2,0 R4 >😁 >😁
Přistěhovalci a východní státy, na západě USA se v dieslu prodá tak RAM s 6tilitrovým cumminsem nebo něco v tom stylu >😁
Už vidím jak si někdo v alabamě či Tesaxu kupuje naftovýho Cruze, nedejbože s něčím ve stylu 2,0 R4 >😁 >😁
Fakt je čistý? 😄
Ano, přilož k výfuku kapesník a potom udělej to samé u benzínového motoru - budeš zírat .........
Tuhle radu už jsem někde četl. Přiložil jsem kapesník k výfuku svého auta - a podle očekávání jsem nezíral. U dieselu jsem to nezkoušel, kdo by to při tom pokusu čuchal... Co by to konkrétně mělo dokázat? Že jdou z E6kových dieselů tak drobné částice, že projdou tkaninou, dýchacími cestami a plicními sklípky až do krve a podílejí se na tvornbě rakoviny? To přece každý ví i bez kapesníku.
>😁 :yes:
Při průjezdu bílým městem se filtr znečistí a v Harlemu se zregeneruje >😒] A vypustí černý dým >😒]
Liga hlupáků mezi sebou soutěží o nejpitomější výrok. Gratuluji - vyhráváš.
Ubozaku! :no:
píše se ubožáku >😒] Ale ze školního mobilu to jde špatně :yes:
Doufam, ze i bez diakritiky pochopis, ze jsi, evidentne nejen pro mne, zakomplexovany chudak, ktery toho ma tak malo na co byt hrdy, ze k tomu musi pocitat i svoji rasu. Ale lito mi te neni, prestoze chapu, ze tvuj zivot musi byt plny zklamani, hlavne sam ze sebe.
klid medvídku >😒] Praskne ti cévka a setkáš se s Bohem :yes: Chybí Ti smysl pro nadsázku a humor. :no: Synek komančských rodičů co ho ve škole učili,že je Evropan a máme moře. Ovšem máme leda * a jsme občané druhé až třetí kategorie. :yes:
Tento příspěvek nám pouze řekl něco o tom, jak jsi hloupý.
Takže z benzínů podle Tvé logiky nic nejde, svinstvo jde jen z dieselů....
A pro jistotu to ani nevyzkoušíš.
Holt zase další "otevřená" hlava, potíže je jen v tom že po otevření obsah veškerý žádný.
Takže z benzínů podle Tvé logiky nic nejde, svinstvo jde jen z dieselů....
A pro jistotu to ani nevyzkoušíš.
Holt zase další "otevřená" hlava, potíže je jen v tom že po otevření obsah veškerý žádný.
kde jinde by měly být diesely praktičtější, než v USA s krásnými dlouhými rovnými silnicemi kde člověk jezdí konstantním tempem? 😄 Tedy, když si odmyslíme centra měst apod 😄
nebude v USA také ružové. Po prvé, benzínky ktoré ponúkajú naftu sú v mestách celkom poriedko, na dialničných pumpách však už prakticky všetky. V mestách však ešte stále problém. Amíci nevedia ako jazdiť s dízlom a mechanici to je ďalšia story. U dílera Jeepu bol problém servisovať CRD od Mercedesu a väčšinu problémov s tými motormi spôsobili paradoxne sami mechanici u dílerov.
Ďalším problémom môže byť cena a uvediem príklad. Mám jeepa V8 a rozmýšľam nad výmenou za dízla MY 2014. Cena za ten istý model s dízlom bude zhruba o 3000 USD väčšia, do toho drahší servis a aspoň zatiaľ nedostupná doživotná garancia na motor, ktorá je ponúkaná chryslerom pre všetky ostatné motorizácie. Cena nafty vyššia o 50 centov za galón a spotreba nižšia od V6 pentastar iba minimálne. Pentastar je výborný motor, no momentálne trpí pre neadekvátne použitú prevodovku, ktorá bude nahradená v novom modeli 8 stupňovým ZF. Práve ten V6 je podľa mňa ašpirantom na najpredávanejšiu motorizáciu pre jeep. Naftu kúpia iba klasickí long runneri, ktorí najazdia kvantum míľ po diaľniciach.
Ďalším problémom môže byť cena a uvediem príklad. Mám jeepa V8 a rozmýšľam nad výmenou za dízla MY 2014. Cena za ten istý model s dízlom bude zhruba o 3000 USD väčšia, do toho drahší servis a aspoň zatiaľ nedostupná doživotná garancia na motor, ktorá je ponúkaná chryslerom pre všetky ostatné motorizácie. Cena nafty vyššia o 50 centov za galón a spotreba nižšia od V6 pentastar iba minimálne. Pentastar je výborný motor, no momentálne trpí pre neadekvátne použitú prevodovku, ktorá bude nahradená v novom modeli 8 stupňovým ZF. Práve ten V6 je podľa mňa ašpirantom na najpredávanejšiu motorizáciu pre jeep. Naftu kúpia iba klasickí long runneri, ktorí najazdia kvantum míľ po diaľniciach.