Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chevrolet Cruze Eco-D: čistý diesel pro Ameriku

50 komentářů

Janodzvonu
Tak si se zkazil sám >😁
Avatar - Anonym
Anonym
>😁
Andy
Vic vedle uz ani byt nemuzes.
Janodzvonu
klid medvídku >😒] Praskne ti cévka a setkáš se s Bohem :yes: Chybí Ti smysl pro nadsázku a humor. :no: Synek komančských rodičů co ho ve škole učili,že je Evropan a máme moře. Ovšem máme leda * a jsme občané druhé až třetí kategorie. :yes:
jupo
nebude v USA také ružové. Po prvé, benzínky ktoré ponúkajú naftu sú v mestách celkom poriedko, na dialničných pumpách však už prakticky všetky. V mestách však ešte stále problém. Amíci nevedia ako jazdiť s dízlom a mechanici to je ďalšia story. U dílera Jeepu bol problém servisovať CRD od Mercedesu a väčšinu problémov s tými motormi spôsobili paradoxne sami mechanici u dílerov.
Ďalším problémom môže byť cena a uvediem príklad. Mám jeepa V8 a rozmýšľam nad výmenou za dízla MY 2014. Cena za ten istý model s dízlom bude zhruba o 3000 USD väčšia, do toho drahší servis a aspoň zatiaľ nedostupná doživotná garancia na motor, ktorá je ponúkaná chryslerom pre všetky ostatné motorizácie. Cena nafty vyššia o 50 centov za galón a spotreba nižšia od V6 pentastar iba minimálne. Pentastar je výborný motor, no momentálne trpí pre neadekvátne použitú prevodovku, ktorá bude nahradená v novom modeli 8 stupňovým ZF. Práve ten V6 je podľa mňa ašpirantom na najpredávanejšiu motorizáciu pre jeep. Naftu kúpia iba klasickí long runneri, ktorí najazdia kvantum míľ po diaľniciach.
Andy
Doufam, ze i bez diakritiky pochopis, ze jsi, evidentne nejen pro mne, zakomplexovany chudak, ktery toho ma tak malo na co byt hrdy, ze k tomu musi pocitat i svoji rasu. Ale lito mi te neni, prestoze chapu, ze tvuj zivot musi byt plny zklamani, hlavne sam ze sebe.
Janodzvonu
čistý diesel je akorát plný různých kurvítek >😒] >😒] >😒]
Janodzvonu
Ale nepal benzín za ty prachy :yes:
Janodzvonu
Největší svinstvo jde z Bruselu >😒]
Janodzvonu
píše se ubožáku >😒] Ale ze školního mobilu to jde špatně :yes:
Janodzvonu
tož si také přidal >😒]
Avatar - Otrava
Otrava
kde jinde by měly být diesely praktičtější, než v USA s krásnými dlouhými rovnými silnicemi kde člověk jezdí konstantním tempem? 😄 Tedy, když si odmyslíme centra měst apod 😄
Andy
Ubozaku! :no:
Andy
Ono zase na zapade toho lidi vic najedou, nechci delat proroka, ale neprekvapilo by mne, kdyby se diesly vic rozsirily, ale takova masovka, jako v Evrope to nebude nikdy z jednoho prosteho a dostataecne znameho duvodu a tim je cena paliva.
Andy
Mas pravdu, problem je v nizke cene benzinu, lidi to ted zdaleka tolik neresi, jako kdyz stal 4.5$/gal, ted uz delsi dobu stoji kolem 2.8$/gal. Nabizet hybrid i diesel ma podle meho casto neco do cineni s vyvolanim dojmu "my jsme technologicky vyspely vyrobce, zvladneme vsechno od nas si muzete koupit cokoliv a nebude to zastarala technika". Ale mas pravdu, ze spotreba zacina hrat cim dal tim vyssi roli pri volbe auta, je to videt i na tom, jak zasto je zminovana v reklamach.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No vždyť taky nejde o 1,8 .............. >😁 Je to dvoulitr. :yes: :yes: :yes:
Ale jinak dobrý fór.
Avatar - Anonym
Anonym
Amerika je zemí šestiválců, šestiválců se tam prodá nejvíce, pak až sou 4 válec, potom V8 a zbytek už sou jednotky kusů
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže kdo ty evropské zančky kupuje a kde.
Přistěhovalci a východní státy, na západě USA se v dieslu prodá tak RAM s 6tilitrovým cumminsem nebo něco v tom stylu >😁

Už vidím jak si někdo v alabamě či Tesaxu kupuje naftovýho Cruze, nedejbože s něčím ve stylu 2,0 R4 >😁 >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Liga hlupáků mezi sebou soutěží o nejpitomější výrok. Gratuluji - vyhráváš.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tento příspěvek nám pouze řekl něco o tom, jak jsi hloupý.
Takže z benzínů podle Tvé logiky nic nejde, svinstvo jde jen z dieselů....
A pro jistotu to ani nevyzkoušíš.
Holt zase další "otevřená" hlava, potíže je jen v tom že po otevření obsah veškerý žádný.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
6válce nepočítám mezi malé motory.
I když nejsi naftomil, měl bys vědět, že evropské značky stále diesely v USA nabízejí a s dost značným úspěchem, prodávají od 25% do 45% v dieselu, od VW přes Audi, BMW k Mercedesu. Tento rok přibude k 6válcům u Mercedesu i 4válec a všechny vyjmenované značky se sdružily v propagaci dieselu v USA. Takže uvidíme ............. A Mazda přichází s 3 modely a se Sky-D do USA také ........
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Další bezobsažný hloupý výkřik.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
............. a spaliny z benzínu NIKDY NESMRDÍ ............ ha ha ha
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zákazník dost dobře nemůže volit něco, co není v nabídce. Tímto se situace razantně mění............ a uvidíme.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Buď jsi hloupý nebo jen neinformovaný. V každém případě jsi totálně mimo a ještě to tu předvádíš. Jdi na [odkaz] a možná se dostaneš do obrazu, místo plivání hloupých jedovatých slin.
Janodzvonu
Při průjezdu bílým městem se filtr znečistí a v Harlemu se zregeneruje >😒] A vypustí černý dým >😒]
Avatar - Choochoo
Choochoo
>😁 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ta naft amá poněkud víc nevýhod než jen to že smrdí
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nejde o šetření, ale o zbytečné plýtvání. Uživateli je jedno, že nafta smrdí.
Avatar - Anonym
Anonym
Když si ten dieslomil, měl bys vědět že už za dob Mercedesu Chrysler v USA v několik státech nabízel Model Jeep GrandCherokee CRD, ovšem bez valného úspěchu.
Avatar - Anonym
Anonym
Šetření na špatném místě není šetření >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Zákazník pořád zatím volí benzín, i pře hybridy, EV, diesly atd.

Spolehlivé, nejjednodušší, tradiční a osvědčené.
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je že diesly v řadě států nesplnují limity, nemyslím ovšem CO2, ale limity jedovatých a rkovinotvorných látek které vypouštějí a které se v těch státech sledují >😁 >😁 >😁
Avatar - King
King
Tuhle radu už jsem někde četl. Přiložil jsem kapesník k výfuku svého auta - a podle očekávání jsem nezíral. U dieselu jsem to nezkoušel, kdo by to při tom pokusu čuchal... Co by to konkrétně mělo dokázat? Že jdou z E6kových dieselů tak drobné částice, že projdou tkaninou, dýchacími cestami a plicními sklípky až do krve a podílejí se na tvornbě rakoviny? To přece každý ví i bez kapesníku.
Avatar - King
King
Problém je, že nafťák smrdí, ať je sebečistší a až budou mít ve velkých městech puch, jako v Praze u Muzea, tak se asi budou divit. Pak co? Zase se budou zakazovat?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
S tou cenou je to v USA komplikované. Benzín je tam dlouhodobě levnější než nafta. Což by apriori nevadilo, u UK je to to samé a jezdí tam přes 50% aut v dieselu. Jenže v UK byly diesely vždycky nabízeny a v USA ne. Takže před diesely stojí celá řada překážek ale jejich propagace probíhá následně po vlnách propagace hybridů a EV.
Takže až bude k mání více dieselů - zákazník rozhodne, zda je chce.
Toto je al průlom z jiného důvodu: do této chvíli nenabídla malý diesel žádná americká v USA vyrábějící značka. Chevrolet je první.
Ano, Chrysler chystá italské 6-válce, ale to není třída malých motorů. takže GM/Chevrolet - je první.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ano, přilož k výfuku kapesník a potom udělej to samé u benzínového motoru - budeš zírat .........
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Abys nebyl překvapen, Chevrolet do toho totiž nejde sám a lestos bude na trh v USA uvedeno 20 modelů s diesely. Což je vlastně revoluce.
A já říkám ano - ať jsou dostupné různé druhy pohonů a ať si může zákazník vybrat.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Předpisy v USA předepisují stejnou úroveň emisí pro diesely a benzíny, některé státy jdou ještě o kousek dál. Pokud to plní motory, které byly vždy označované jako "dirty", protikladem je pojem "clean".
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Kalifornie je nemůže nepovolit. Tyto motory byly upraveny na úroveň vyšší než Euro 6, takže splňují i tvrdší kalifornské předpisy.
Janodzvonu
Fakt je čistý? 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Člověk chce od přírody ušetřit a i amíkům přestane nafta smrdět s rostoucí nabídkou ekonafťáků. Na špatnou kvalitu nafty v Americe můžeš zapomenout. Nové náklaďáky a traktory potřebují stejnou naftu jako osobák.
Ondris
Až se jim tam zvýší ceny za palivo, taky začnou ve velkém kupovat nafťáky.
Většina lidí má commute nad 40 mil denně a to už se nafta začíná vyplácet.
Yazaman
O ekologii jde konečnému zákazníkovi až v poslední řadě. V tomhle konají vždy hlavně úřady. Důležité jsou náklady na palivo. Takže to, že se v USA diesely zatím neprosadily, je dáno podle mého tím, že tam je palivo, i přes ne moc dobrou ekonomickou situaci v posledních letech, pořád levné. Ale už i tam se to začíná obracet. Určitě si např. stoupající oblibu menších aut typu Ford Focus (už tam prodávájí i Fiesty) nelze vysvětlit tím, že by se Amíci začali v posledních letech najednou zmenšovat.
A nakonec s prachem už u nových dieselů problém není a totéž se dá říct o NOx-ech. Když tedy nebudu brát v úvahu vyšší výrobní náročnost dieselu, o které nepíšeš, tak z hlediska ekologie při samotném provozu už je to spíš jen otázka, jestli spálit na sto kilometrů x litrů benzínu, nebo o dva litry méně nafty.
Avatar - Anonym
Anonym
Problém je však v tom, že v USA nejsou spotřební daně, takže nafta je tam o cca pětinu dražší než benzín. Tím se do značné míry eliminuje "úspora" na palivu.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, diesly mimo dodávek a pickupů tak kupuje jen minortní skupina, většinou přistěhovalci co kupují evropský auta.
Nicco
Presne, kolega v Australii, pristahovlaec z Irska ma Golf 2.0TDI - je to exot 😉
Len ba ma zaujimalo, v com je tak cisty ten ich cisty diesel.
"LJ"
Naftový motory jsou k ničemu,Američani to vedi,ty co si tam koupi nejsou Američani ale přistěhovalci z Evropy,vždycky to bude okrajová zalezitost,navíc oni si nechtějí zamorovat ovzduší jako lidi tady v Evropě....
Mexican82
najvacsi problem je v hlavach amikov. Ti apriori odmietaju komplikovane motory a diesle ako take. Ak neratame kaliforniu, kde ich asi nepovolia, IMHo si myslim ze amerika je stvorena pre diesle. Ludia najazdia velke mnozstvo km a vo vacsine oblasti je celkom slusbe klima. Na vysoke cislo MPG zacinaju ludia dost pocuvat a pri relativne nizkych rychlostiach na dialniciach ta spotreba mioze byt fakt zaujimava