Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen si připomíná 50 let na závodních tratích

13 komentářů

Avatar - SCHROJF
SCHROJF
Tak tento clanok urcite potesi zaritych odporcov VW... 😉
adamikos
Jakožto fanda Renaultu tak nějak automaticky spadám do kategorie "odpůrců" VW a článek mě naopak mile překvapil. Nevěděl jsem, že takoví velikáni jako Rind, Rosberg, Lauda začinali ve formulové sérii s technikou od VW . Jinak samozřejmě motoristické geny a dosažené výsledky v motosportu stojí jasně na straně mé oblíbené značky 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nevim jestli potesi, ale rozesmeje >😁
Futurista
Potěší nepotěší. Kolik podobných článků, ale o jiných automobilkách jsi tady poslední dobou četl??? Tohle je nestrannost jako vyšitá. Tady na ACZ spousta lidí reaguje jen proto, že tohle už není normální. Nic proti VW nemám, ale vím, že si nikdy VW nekoupím. Asi jako Zeman/Schwarzenberg... Už mě se.e, kdo všechno se cpe do medií s tím, že Zeman není jeho prezident... Zbytečný kecy, zbytečný články...
geroc I.
Tak pod tohle se podepisuji s plnou parádou. :yes: :yes: :yes:
Futurista
Tak podstata článku je připomenout si milník... Super, takže budeme tančit a opěvovat, co tady bylo před padesáti lety, a na co v dnešní době VW nenavazuje. Ostatní značky taky budou mít nějaký milníky, jsem zvědavej, která bude příště.

Ten článek je další mylník... Hlavně, že zas máme článek o úspěchu VW...
Avatar - Emel
Emel
V článku je jasně řečeno, že mnoho automobilek má motorsportovní historii bohatší... jenže třeba takový Renault už má stovku za sebou a další kulatiny v nedohlednu 😉 .
figurka
Všechno je špatně. Redakce si opět dovolila napsat něco o VW.
Pánové na rovinu, jděte se už s tou celosvětovou volkswagenovskou konspirací vyspat. Lze nalézt solidní množství článků, které jsou na tom s informační hodnotou špatně, ale v tomto případě se jedná o (byť krátké) zajímavé počtení. Jako člověk, který VW nikterak zásadně nesleduje jsem toto nevěděl a VW opravdu nevnímám jako motorsportovní značku. Při frekvenci článků o motorsportu obecně alespoň něco. Žádné superlativy, žádná adorace, jak je VW božské. Jen informace.
Díky redakce :yes: Jen více takto informativních článků.
Gilgit
Ty asi nechápes podstatu problému. Já osobne proti Volkswagenu nic nemám, ten clánek se mi líbí, historii této formule znám a znám odokonce osobne jednoho z pánu na snímku.

Problém je v tom, ze napríklad podobné clánky o jiných znackách postrádám. To znamená, ze o Volkswagenu je zde kdejaká drobnost, o jiných znackách taková témata tak casto zrpacována nebývají.

To není zádná celosvetová konspirace, dalo by se to analyzou zverejnených clánku lehce dokázat, jenom by to stálo hodne casu.

Jiná vec je, ze redaktori neumí nebo nechcou delat klasickou novinárskou resersi, a v podstate opisují z tiskových clánku nebo zahranicních médií. Takze kdyby jim Fiat, Ford, Renault nebo nekdo jiný poslal pripravený text a fotografie o historii formulí techto výrobcu, mozná by to Auto.cz také otisklo. Hlavne aby s tím nebylo moc práce.
Gilgit
Vázený pane Fokte, podle osvedcené tradice redakce Auto.cz jste nekde nasel/dostal informaci o výrocí, rychle ji sem hodil, a bylo to. Co kdyby jste tomu venoval trochu casu, dal sem alespon trosku víc informací místo "blablabla" o Dakaru a rallye, vyhledal alespon dve tri fotografie z drívejsích dob. Tomu se totiz ríká novinárská práce.

Jinak máte pravdu, ze tato formule zacala v USA pod oznacením Formula Vee. Ale vzhledem k tomu, ze VW je nemecká firma a tato formule má velkou historii na evropském kontinentu, neuskodilo by alespon zíminit nemecké oznacení Formel V resp. Formel Super V.

Ale to bych toho asi od Vás chtel moc.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Věřím tomu, že by se o FV dala napsat kniha a možná i tři. Ale tohle není ten případ. Toto je zpráva v rozsahu klasického newsu, ba dokonce se dá říci, že v rozsahu na poměry ACZ nadstandardním, poukazující na zmíněné jubileum. Stejně tak byste se mohl vztekat, že chybí info o účasti na VLN, Formule 3, Sciroco Cup nebo STCC.

Na googlu určitě umíte hledat nejen vy, ale i další, které třeba tato informace zaujala a chtějí vědět více, my se bohužel musíme pohybovat v určitých mantinelech poměru časové náročnosti, vypovídací hodnoty, ceny a rozsahu cílové skupiny čtenářů. Takže já jsem v první řadě rád, že jsem tuto, ve srovnání například s cenou přestavby nějaké kie na plyn, velmi okrajovou zprávu mohl zpracovat.

Ve vašem případě ovšem, spíše než o cokoli jiného, jde o příslovečnou hůl a její použití k inzultaci nejlepšího přítele člověka.
Gilgit
Proc hul. Já jsem proste napsal názor.

Jsem rád, ze jste tady napsal otevrene to, co jsem drív predpokládal ze je jeden z duvodu casto nekvalitních clánku na Auto.cz, totiz "v určitých mantinelech poměru časové náročnosti, vypovídací hodnoty, ceny a rozsahu cílové skupiny čtenářů". Protoze kvalitní médium dá novinári cas a prostor na vytvorení kvalitního clánku. To ovsem v tomto prípade není Vase vina.

Dalsí vec je, ze nekterí Vasi kolegové (netvrdím ze zrovna Vy) se v problematice automobilového prumyslu (tím mám na mysly clánky s ekonomickou tématikou) neorientují a treba pri opisování clánku z Automotive News udelají chyby nebo nepoznají chyby v puvodním clánku obsazené.
Avatar - Michal Fokt
Michal Fokt
Nejde o kvalitní/nekvalitní médium. Jde o to, že po internetových médiích obecně je vyžadována zejména rychlost a široký záběr témat a článek do hloubky je spíše výjimkou. Takže paradoxně internet, jenž není omezen počty stran a grafickým layoutem, preferuje (i kvůli povrchnímu přístupu čtenářů) krátké zprávy a tištěná média zase nemají na dlouhé články prostor. Nehledě na to, že ani personálně ořezané redakce časopisů už dnes nemají na žádná velká díla čas a využívají to, co jim naservírují PR oddělení automobilek. Žijeme v době, kdy rychle a stručně píšeme pro lidi, kteří chtějí číst rychle a stručně. Ten, kdo se chce věnovat některým tématům do hloubky ale naštěstí může na netu vše potřebně najít nebo posbírat.