Tak ono to s tou konkurencí Dacii nebude tak žhavý. Nejdřív Čína, pak Brazílie (což jsou trhy, kde, jak vidno, VW už levnou starou techniku prodává) a pak MOŽNÁ Evropa... To Dacia byla zrozená primárně pro východní Evropu, a úspěch na západě se nečekal. Takže článek o ničem... :'-(
Jenže Dacia vypadá určitě moderněji než tahle Jetta :-) Nevím, za kolik se Dacie v Číně prodává a za kolik tohle VW, ale Dacia je urcite modernějším autem než Jetta z 80tých let. Zajímalo by mne, jaký je cenový rozdíl aut...
Protože na ní horko těžko budou roubovat všechno ostatní, motory, převodovky atd. Jelikož byla unikátní a žádnej jinej model VW na ní nestál. Navíc tato je stále ještě v produkci tudíž linka se max. přenese o x km vedle a provede se údržba, tedy úspora v mio €.
To už aby GTI začal skladať nejaké básničky o kvalitách Jetty z 80´rokov >:D
Keď je táto informácia pravdivá , tak je to horšie ako som čakal .... :no: Myslel som si že VW urobí niečo z čoho mi konečne spadne sánka ,a aj spadla , ale nie v pozitívnom slova zmysle :no:
Proč tě to tak vyvedlo z míry? Jen zkrátka přes 20 let (velmi úspěšně) prodávanou Jettu přesunou pod "levnou" značku a budou ji na nenáročných trzích prodávat dál. Podobně jako třeba Fiat Uno.
Vôbec ma to nevyviedlo z mieri , len som tajne dúfal že ma VW prekvapí . táto Jetta nie je ani konkurent pre Dáciu , skôr je to konkurent pre autá na šrotovisku, ale keby bola cena 2,500€ tak budiš .. Osobne si myslím že na EU trh niečo také VW nepustí ;-)
Pokud se nevrátí nesmrtelné motory 1.6D a TD tak je celá Jetta o ničem....na svoji dobu mělo tohle auto hodně dobrý podvozek,který zvládnul i větší porci výkonu (přežil i v kastli Seatu Toledo)...