takže pokud budu jezdit v koncernu za hotový,jsem vlastně übermensch? :-)
Pokud odhadneš člověka po pár větách...to máš doktorát z psychologie nejmíň :-) Koncern mi nevadí....ale jeho fanatičtí příznivci :yes:
Podívej se, odhadnout člověka zvládnu během pár vět, ty na tom nebudeš nikterak dobře, co si budem vykládat.
Já mám všechny auta koupený za hotovku a i v podstatě vše, co jsem si doposavaď pořídil, protože zastávám jednoduchý názor - co si nemůžeš dovolit teď, nemůžeš si to dovolit ani potom. Nějaké lízingy a hypotéky jdou mimo mne. :-!
To by byl tak velkej problém nahradit haldexovej pohon elektromotorama v nábojích zadních kol? Pár baterek a máme tu 4kolku a ještě k tomu "ékologickou" ...ale to ne...to umí frantíci...
Firmy se reprezentujou služebkama...ale pokud mají rozumnýho fleetmanagera,tak nekoukají až tak moc na prestiž,ale na celkový náklady. U nás třeba vyšší management (německej) přesedlal z A6tek do Superbů a Audi mají ti nejvyšší manažeři. A ty to používají stejně víceménně jako "pracanty" >:D Jelikož si doma hýčkají nějaký to Porsche + motorky HD...
á propos....se svým Trábem se nemusím ani před našima manažerama stydět >:D
čoveče,jezdím největšíma pekáčema a osobní problém v tom nemám >:D
Podle auta poznáš co je kdo zač? Jestli si ho koupil v hotovosti. nebo na leasing.jestli ho má od novýho,nebo si koupil olítanou prémii právě kvůli sociálnímu statutu? A co služebky a firemní auta?
A proč je to nejvíc znát právě v ČR?
Typickej faktor ***ismu :yes:
Už nějakou dobu jezdím starejma mrdkama a miluju když můžu oklamat lidi...Mám rád když tě lidi soudí podle toho čím jezdíš :-) Takovýhle lidi jsou pro mně naprosto zbytečný vydejchávači kyslíku >:D
Komunismu jsme se zbavili....ale toho ... hele soused má novýho žigulíka....to je v nás furt viď >:D
Snaha poplivat na diskusi upa by evidentně byla. No, jako zasloužilý zdejší plakát si však upřímně přiznej, že máš z té krásy ohryzané všechny prsty.
Popravdě, tohle by snad mohla i být nejprodávanější upovská variace. Do městské džungle vybavená lehkým plastovým brněním, v dokonalé vizáži vrcholné mini-estetiky. Nemám výhrad, a razím slogan - když Up!, pak sem s crossem šup!
Samo, že bychom tu jásali o řád výše, kdyby tam byl přívlastek 4x4. To nepochybně ano, jenomže na tyhle choutky holt má Volkswagen poněkud větší bratry, a uznejme, že je to tak správně. Osobně bych se však za tu čtyřkolku tak nějak tiše přimlouval. Jenomže počítám, že to by pak k zdejší plakáti a gallárdi asi museli spáchat hromadnou garážovou sebevraždu. Nebo si na crossku... vydělat, podle toho, co by pro ně bylo jednodušší...
Začínalo to "Představ si, že jsi úspěšný podnikatel...". Toppere - i40, ceed a picanto znamenají všechno možné, ale i přes svou poměrně velkou představivost za nimi úspěšného podnikatele nevidím. ;-) >:D A aby bylo jasno, já nad těmi auty neohrnuju nos, tak to prostě je.
Samozřejmě. A koneckonců i u nás jsou oplastované verze dvoukolek oblíbené. A pokud jsou za dobrou cenu jako např. SX4 předokolka, tak se i dobře prodávají. Není bez zajímavosti, že právě u SX4 bylo původně oplastování součástí vyšších výbav a postupně přešlo prakticky na všechny s vyjímkou úplně základní, oholené verze.
:yes:
Přesně, CrossPolo i CrossGolf se taky obejdou bez 4x4...a např. kolik Yetiho se prodává s FWD a koik s AWD?
Cross vwerze jsou prostě primárně určeny pro vyspělejší/bohatší "západoevrospké" trhy, proto se třeba aktuálně u nás CrossPolo nabízí jen formou individuállního dovozu.
V čem se jachta nebo letadlo liší od auta? Letadla jsou si podobná a stejně tak i lodě. Finančně nejsi od aut zase tak daleko, jen to rozpětí je tam větší - u sériově vyráběných letadel od nějakého milionu po zhruba osm miliard (za green, tedy bez interiéru, ten je u velkých letadel dělaný v rámci individuálního dokončení). A i výkony mají větší rozpětí.
Ano, možnost volby je něco, čeho bychom si měli vážit. U cross up! jde hlavně o vzhled a určitě se najde dost zájemců o up!, kteří budou ochotni si něco připlatit za zkrášlení jejich městského vozítka.
No....kdyby u nás automobilky nabízely jen to, co se bude dobře prodávat, tak by u nás prodávala každá automobilka maximálně 4 modely. KIA Soul nebo VW EOS by mohli vyprávět :-)
Je důležité vidět věci v širším kontextu a být rád, že i když u nás Up! nebude prodejní trhákem, tak si ho ale ten kdo chce může koupit. V Řecku jsem zas na každém rohu viděl Scirocco a ve Francii Mini Cooper.
no tak to by uz bolo lepsie..... jednoznacne treba nieco silnejsie... 55kw je malo aj ked je to lahke male auto... je to malo dnes... 81KW by uz bolo az az ale jednoznacne treba takyto motor... teda nejaky silnejsi...... viem ze ma byt este aj Up GT.... takze motoricky sa to musi rozsirit :yes:
Hele, ti co kupují luxusní auta, a je jech čím dál více, se prkaticky rekrutují z lidí, co už nějaké auto měli.
Levné auta kupují především ti, co nikdy žádný vůz neměli, nebo měli ojetinu.
Společné mají to, že za auto poměrově vydají stejnou částku např. 10 výplat. Uspokojují stejnou potřebu. Jen každý v jiné finanční rovině, v té, na kterou dosáhne.
vsetko ma dve strany..... nadmiera luxusnych aut vedie logicky aj k dopytu po lacnych autach,,, ktore chybaju.....
ak by sa kazda znacka nehrnula za luxusom tak dnes nemusia vznikat nove "lacne znacky" a takisto pchat zbytocny luxus do beznych aut ( ved zakaznik nech si za to plati ze? ) je na co dobre... bezny otec rodiny nepotrebuje 12 reprakovu audioaparaturu a natacacie svetlomety do bezneho auta... bohuzial chce nechce musi si za to zaplatit lebo ine sa uz nevyraba..... clovek sa stal otrokom techniky.... chce nechce musi platit aj za to co nechce
Auto je samozřejmě v naší společnosti prakticky největší ukazatel sociálního statutu. Nemovitost není mobilní, takže se s ní moc neukážeš, luxusní firmy vyrábějící třeba módní doplňky, obuv nebo kvalitní elektroniku moc lidí nezná, takže tím taky moc nezaujmeš, ale auto - auto tě reprezentuje.
Můžeme se tu bavit o titěrném procentu alternativců, kteří i když jsou movití, tak to nedávají najevo nebo je auta nezajímají, ale v 99% auto opravdu je ukazatelem sociálního statutu.
Neznám člověka, který by nechtěl mít hezké auto. Z nouze a nedostatku financí si tu Dacii koupit můžeš, ale vnitřně spokojený nebudeš a pořád budeš koukat po hezkých autech, které bys rád měl kdybys na to měl prostředky.
ale hadam bude mat uspech.... v statoch ako dansko holandsko nemecko sa upu dari ;-) vzhladovo cross up vyzera fajn... chapem ze cenu uz nema vyznam riesit.. u nas sa to porste predavat nebude.... ale drzim mu palce v nemecku a zapadnych statoch.... cross up sa mi celkom paci... aj ked by to chcelo nejaky silnejsi motor.... 1,2TSi 63 kw kludne mohli dat prave aspon do verzie cross.... motoricky je to slabe ;-\
ale tak to je..... coraz viac ludi totiz chce prakticke auto a za dobru cenu... doba sa opat trosku meni.... ludia zistili ze auto nie je dnes uz niecim nezvycajnym ( v 90tych rokoch ked auto nemal kazdy tak sa kazdy nahanal za co najlepsim autom ) dnes chce v prvom rade bezny clovek hlavne prakticke a spolahlive auto..... auto uz dnes nie je luxus .... dokazovat si dnes nieco autom uz nie je in... to bolo tak v r 98.... ked kazdy velky frajer mal octavku 1,8T alebo passata 1,8T... ale dnes? Dnes je auto bezny spotrebny tovar aj cenou su auta uz inde ako kedysi.... aj to drahe luxusne auto sa ti dnes rovnako a este skor poserie ako lacne bezne auto.... imidz je umelo vytvoreny nejaky abstraktny pojem a ludia sa za tymto idu roztrhat... nastastie uz je ich stale menej.... predaj lacnych aut bude nadalej rast lebo ludia uz zistili ze vrazat majetky do aut nema zmysel.... dnes sa uz totiz daju kupit dobre auta aj a babky a spravia rovnaku sluzbu.... predaju lacnych aut sa otvara novy svet... paradoxne predaju lacnych auta dopomohlo to ze vsade su dnes predrazene auta... vdaka tomu ze su vsetky auta drahe a zbytocne drahe tak to otvorilo cestu prichodu lacnych auta a znaciek.. super
preboha len nemcov nie..... povedzme ze mam i40...... manzelka ma ceeda.... dcere by som kupil picanto >:D:yes: alebo sandero stepway :yes:;-) inu moznost nevidim >:D
nejde o hory... sam viem ze zvysena svetla vyska velakrat pomoze a to dokonca aj v meste... kolkokrat sa mi stalo ze bol predomnou vysoky obrubnik a vadil prednemu narazniku ... alebo na ceste bol kamen alebo konar a clovek sa bal ze ci ho nechyti .... stacilo zeby som mal podvozok 4cm vyssi a je to... tieto nastrahy by neznamenali pre auto nebezpecenstvo.....
Auta, stejně jako cokoliv jiného, především vyjadřují status vlastníka. Např. taková Dacia se prostě Audi v ničem nevyrovná a to je fakt, který zde snad nemusíme rozebírat.
Aby např. obchodník/ředitel úspěšné firmy přijel za zákazníkem v nějaké obrezlé ojetině, je prostě stejně nepřijatelné, vzít do divadla tenisky, kraťasy a tričko.
Pokud nezvládáš rozlišovat tyto nuance reálného života, nesnaž se je jakkoliv hodnotit, budeš tu poté oprávněně za troubu. :-!
>:D Čtu tuhle diskusi a jenom kroutím hlavou, co ty jsi za joudu :-) Ty vůbec nerozumíš tomu, podle čeho lidé auta kupují nebo jak vůbec obchod s auty funguje.
Představ si, že bys byl třeba úspěšný podnikatel. Doma máš Audi A6, manželka má Golfa. Dcera má 18 let, je sportovkyně, udělala řidičák a ty jí chceš koupit auto. Koupíš ji Dacii a nebo toho červenýho Cross Up!a co je na úvodní fotce ? Myslíš, že ty dvě auta udělají stejnou službu ?
Zamysli se a uvědom si, že jinak přemýšlí lidé co auta KUPUJÍ a jinak ti, co o nich jen mluví.
tak ti odporucam sledovat predaje sandera tento rok
v januari bolo sandero najpredavanejsim autom v spanielsku a 6te najpredavanejsie vo francuzsku... nezda sa mi zeby ludia o neho nestali ;-) a predaje rsandera rastu aj inde... na zapade :yes:
Opäť sa vykašli na slovenské zmýšľanie. Áno, tu bude CrossUp kusovka, ale takému CrossPolu sa myslím na západe a prekvapivo aj severe celkom darí. (Samozrejme na úrovni "doplnkovej verzie" ku klasickému Polu). Tiež to nie je štvorkolka, tie peniaze by som zaň nedal, ale vyzerá dobre.
Tam je je jednoducho trochu iné zmýšľanie. Nekupujú sa čo najväčšie autá za čo najmenej peňazí, ale radšej aj o triedu menšie ale s dobrou výbavou. Príde mi to celkom rozumné...
tak v prvom rade su auta na to aby ludom sluzili..... na honenie ega si kup jachtu alebo lietadlo.... aj to najdrahsie auto ma tiez motor 4 kolesa a potrebujes do neho tankovat pohonne hmoty ako aj do lacneho srotu... ziadny rozdiel... sluzbu mi spravi taku istu sandero ako rolls... vlastne na nakupy do mesta je sandero praktickejsie :yes:
A co se ti na tom nezdá? Že je to individuálně laděná designová verze? Není snad?...Nedokážeš mít ani špetku objektivity, zato tahat Škodu pod každý článek, to by ti šlo perfektně. :no:
A na to jsi přišel jak ? VW prostě nechce být levnou značkou. Kdybys ty měl třeba hospodu, tak bys také chtěl, aby ti tam chodili movitější zákazníci, kteří se nebojí sáhnout do peněženky a k pěti pivům si dát něco k jídlu, dají slušné diško a za pár dnů přijdou znovu. Stejné zákazníky chce VW - takové, co potom budou jezdit na servis, utratí za přišlušenství a za pár let si koupí nové auto......
Jakmile by VW začal cílit levnými auty na zákazníky, kterým jde jen o cenu tak dopadne jako KIA nebo Renault. Prodeje bez zisku. To je naprd obchod.
Z tvých 10.150 lze odhadnout, že by mohl stát řekněme 10.900. Neměl by být dražší než black up!, pokud se u vás vůbec prodává. Panda 4x4 míří na trochu jinou klientelu.
nepochopil si.... nazov sport este z auta sportiak automaticky nespravi..... chce to totiz aj trosku vyssi vykon a upravy podvozku nielen vonkajsie polepy...... aj moj prvy bicykel mal napis sport..... a sportovy nebol....
dacia sandero stepway ma 207mm :yes: a stoji urcite menej ako cross up a nepochybne spravi vacsiu sluzbu ludom jak v terene tak praktickostou .... na bezne jazdenie je stepway daleko lepsou volbou a splni uz aj ulohu rodinneho auta a nestrati sa ani v skutocnom terene.... :yes:
stepway je robustne a vskutku jedinecne auto vedla ktoreho posobi up ako nacencana hrkalka ...
no tý fotce a nápisu jako hrom VW up cross se nedalo odolat >:D ale čekal jsem teda něco víc než 55kw a pohon přední nápravy , kdyby UP měl alespoň důstojnej motor a 4x4 neřeknu půl slova snad jen , sbohem pando >:-[]
Kup si drahe auto UP Cross ale budes s tym jazdit max tak po vykaloch v meste...a nie po blate ci jamach mimo mesta...to je to co napr Panda 4x4 akotak ponuka a nemusi sa hrat s imidzom a PR - ojebom...
a ty na něj máš?? tak si ho kup >:D nebo nechápu proč už ho nemáš v dojčlandu objednanej >:D třeba mám na učtě 5mil korun a stejně řeknu že tohle je předražený "auto" k ničemu co si ještě říká Cross a patník to nepřejede >:D bože lidem u vw už fakt mr.á >:D >:D
Když si tu diskuzi s ředitelem četl, možná si tam narazil i na vyjádření, že škodovka nebude dělat žádné ryzí sporťáky kupéčka a kabriolety, protože to odporuje filozofii značky.
Ty zde jen opět předvádíš, že máš v mozku pár zatraceně krátkých spojení, které ti nedovolí si něco ani zapamatovat.
Zase nic... VW je prodejní evropskou jedničkou. Proč by proboha měl upravovat ceny? Ten se bohajeho prodává v Evropě nejlíp ze všech značek. Copak ty bys zlevňoval, když bys byt na trhu neochvějnou jedničkou s nejvyššími zisky?
Kdo zjistí, že mu Up! něčím nevyhovuje, prostě si ho, světě div se, nekoupí... Tak jak je tomu i u jiných značek a modelů... :-!
to ze koncern nazve nieco nazvom sport este neznamena ze to prezentuje ako nejaky sportiacik ( logo sport mas dnes aj na detskych kocikoch ) ..... a pri cross upe tiez nikto nevravi ze je to SUV .....
Nejaky vysokopostaveny skodovacky pako odpovedal citatelom auto.cz
otazka:
Volkswagen oznámil, že chystá Up! GTI. Neplánuje se tedy také obdobně pojaté Citigo RS?
Odpoved:
Tuto alternativu neplánujeme. V současné době máme k dispozici designovou verzi Citigo Sport, která uspokojí všechny zájemce o individuálně laděný vůz. :-!
Chlape,mas iba siroke ramena a kratky krk za monitorom,alebo? Pisem,ze koncern dal mena autam UP a Citi... Cross a Sport...co je tu loz? Aha,jasne,ty mas v zadku znak VW...
ano mas pravdu .... je to akoze imidzovka a v zapadnej eu sa najde dost kupcov ale nebolo by odveci keby sa vw skutocne zacal cenou priblizovat aj realne tomu co ponuka... nikto netvrdi ze je to zle auto.... mne sa cross up paci ..... ale pre vacsinu europanov je to stejne dost nepochopitelne drahe auto..... ano za imidz sa plati ale popravde to auto aj ked vyzera fajn.... nema imidz hodny takejto ceny.... motoricky tiez nic moc... keby to malo aspon poriadny motor... aspon to slabsie TSi 63kw .... ale litrovy trojvalec? Imidz je imidz ale zase clovek ocakava aj nejaky vykon..... chapem ze v dansku kde je sama rovina a rovne cesty im bude stacit aj trojkolka.... ale na slovensku s tymto upom niekde na soroske alebo cez donovaly to bude clovek riadne tuuurovat aby to vobec islo.. pritom ma imidzovku ale az v kopci zisti ze len na oko.... realne ma pomale slabe auto ktore sa le nimidzovo tvari... kdejake 1,2kove picanto tento up povytiera v kopci kedy chce...
Prosím, nesnaž se tu dělat cenotvorbu modelů za nějakou automobilku, o to víc, když jde o VW. Ten si setsakra umí spočítat, kolik má za co chtít, aby na tom nebyl tratný. Tys tu dnes jen předvedl, že neděláš rozdíl mezi cenou německou a českou... víc netřeba ani dodávat.
no lenze mozno keby sli cenou len trosku nizsie tak predaju uz ovela viac.... a zisk by bol mozno v konecnom dosledku aj vacsi.... neviem.... tazko to takto rozoberat ;-\ .... ano zarabaju na upe.... dari sa mu .. ale mozno keby stal povedzme o 1000 eur priemerne menej tak by predajne pocty boli ovela vyssie..... niekedy staci maly rozdiel v cene ale pri predajoch to moze sposobit uz velky narast alebo utlm..... tu nejde o plakatovych kovbojoch ani o pubertakov a slintalkov ..... tu ide o realny predaj a naslo by sa dost ludi ktori by si to auticko kupili ale cena ich odradi... pritom vw ako znacka by sa mohla viac snazit vyrabat auta pre realnych zakaznikov nie pre nejaku skupinu solventakov ktori podla mna im tolko zisku neprinesu...
ide o up.. na slovensku je uz teraz velmi slabo predajny...... v drahsej verzii cross to uz sem ani nemci nemusia nosit..... cenova politika koncernu vw je podivna... rapid je tiez predrazeny sunt.... nic svetoborne... bohuzial za mastne prachy.... som zvedavy na ceny octavie u nas..... ale pri cenach rapidu to asi bude dalsia pecka pre slovenskeho zakaznika... ale aspon sa preda viac korejcov a ludia otvoria oci :yes:
Uvědom si, že kdyby automobilka z toho Upu chtěla udělat masovku, tak jí dá jinou cenovku. Když na něm dokáže vydělat tímto způsobem, není sebemenší důvod cenu snižovat.
Nějaké skuhraní uhrovitých puberťáků, jak je to na ně drahé, je zcela mimo. Každé automobilce jde především o solventní zákazníky, plákátovci ji nechávají klidnou. :-!
uz sme to videli v pripade rapida ako akceptovali cenu ludia.... ignorovali ho.... a takto to dopadne aj s cross upom u nas... to auto sem nemci ani nemusia nosit.... je to predrazene .... pekne ale predrazene
klud.... tu nejde o to ci na to mam alebo nie... nejde o mna... ide o to ze to auto je cenovo skutocne predrzene.... podobne ako aj rapid.... tata politika koncernu vw je trosku mimo ..... mna do toho netahaj... nejde o mna... kazdy ti povie ze rapid je drahy a rovnako aj up...
no ja som zvedavy na rozdiel v slovenskych cenach...... ale uz teraz je Up drahym autom.... a jazdi ich u nas velmi malo.... verzia cross up bude este drahsia ako klasicky up ..... keby cross UP stal do 10 tisic tak ok.... ale on bude u nas urcite drahsi .... este som zvedavy na cennik pandy 4x4 ale zatial ho nevieme... mozno zistime ze panda v stvorkolke je za rovnake peniaze ako cross up... uvidime
Ty se tady snažíš vysvětlit spíš to, že ty sám na to nemáš. Jenže jak už to tak u aut bývá, jsou ty, na které nedosáhneš, tak prostě nejsou pro tebe. Zkus to konečně pochopit. :-!
Ještě před chvílí si psal, jak za cenu Upu máš golfa, teď už dokonce musíš přihodit další tisícovku. Ale co se tu o tom s tebou vůbec bavím, ty nemáš ani na toho Golfa. :-!
Ať děláš co děláš, ten název Cross, když to žádný cross není, je naprosto mimo. Imidžovka VW taky nikdy nebude. Takže fakt zbývá pár předražených plastů v reálné hodnotě cca 500 Kč pro trouby.
ved prave preto som ti zverejnil cenu 10 150 eur bezneho upu s 55KW motorom s najlepsej vybave .... z toho vyplyva ze cross up bude cenovo este drahsi.... cize nejakych 12 tisic predpokladam.. to je moc 8-s .. hadam necakas ze cross up bude lacnejsi ako klasicky up.... ;-)
takze dat 12 tisic je dost,,,, za 13 tisic mam golfa ;-)
len pripomeniem ze klasicky Up 55KW vo verzii high Up ( najlepsia vybava ) s 5st manualom stoji 10 150eur ..... riadna pecka co? A teraz si zober verziu cross up.. ta bude stat minimalne 12 tisic.... no a za 13 tisic mas golfa.... sranda nie? bavim sa o slovenskych cenach...
u nas na slovensku urcite 3000 eurovy rozdiel medzi golfom a cross upom nebude... mozno 1000 eurovy a to je maly rozdiel aby niekto siel do tak draheho miniauta
Děláš, jako bys tu psal tejden, kolik tady už bylo článků o německých cenách a jaké se pak ukázaly? Jako liché. Takže mne překvapuje (tedy spíš nepřekvapuje), že opět nejsi schopen zapnout mozek a papouškuješ tu kraviny opět od znova. 8-s:no:
Já zas té politice VW rozumín. Pokud se najde dost blbců, jako je GTI a jeho podržtaška jelito-jossalito, dát za pár plastů, tzv. přidané hodnoty, hromadu peněz, tak proč ne? ;-) Ale přesto mi smysl toho názvu Cross uniká.
mne sa cross up paci..... male auto ma byt efektne hrave ma mat pekny kukuc a vyvolat dojem.... to sa cross upu podarilo a auto vyvolava fakt velmi pozitivny dojem co sa tyka vzhladu a efektu.... horsie je to ale uz pri realnom pohlade na cenu a ci vlastne taketo auto clovek potrebuje ( za takuto cenu ) ..... ak chcem miniauto tak mi postaci aj klasicky up alebo pojdem do pandy alebo picanta no a ak chcem imidzovku malu tak pojdem do modelu mini alebo A1 , MiTo a DS3 pod..... a ked chcem malu a terennu hracku zvolim pandu 4x4 pripadne jimny alebo nivu..... cross up je z hry opat vonku .... nedava to auto za tie peniaze ziadny zmysel..... navyse dynamika motora 55KW bude kvoli zvysenemu podvozku a stresnemu nosicu este horsia ako v pripade klasickeho Upu.... a ta tiez nebola v tymto motorcekom ziadna slava.... Panda ponuka silnejsiu motorizaciu ci uz v dvojkolke alebo stvorkolke, rovnako aj imny a niva.... a ked na to pride tak zistime ze su tieto stvorkoly este aj lacnejsie ako dvojkolkovy up....
mne sa cross up paci.. je to jeden z mala vw ktory skutocne uputa vzhladom... bohuzial za slovenske ceny ( okolo 12-13tisic eur ) to bude u nas nepredajne ;-\
ved pisem ze na slovensku to bude lacnejsie... mozno to nebude stat 14 tosic ale 13tisic eur... stejne je to ale drahe.... za tu cenu by to malo byt uz aj so stvorkolkou.... 8-s
Opět ti to v mozečku neseplo a opomněl jsi fakt, že zde komentuješ německou cenovku.
Takže ti připomínám, že v Německu stojí základní Golf o 3000 Eur více, než tento Cross Up. Žádné "za takuto cenu mam uz fakticky zakladny golf" se nekonná. :-!
aj mne sa vzhladovo cross up paci .... to mu neberiem... skutocne vyzera efektne.... ovsem je to vykupene nehoraznou a neprimeranou cenou.... keby to bola aspon 4kolka nepoviem nic... ale za par plastov navyse dat oproti klasickemu Upu naviac niekolko tisic eur aby som sa akoze odlisil? Somarina aj pre prachaca... hlavne ked si zoberieme fakt ze v tejto triede vie konkurencia ponuknut dokonca aj 4kolku ( fiat panda )..... takze cross Up akosi straca zmysel a v tej cene je to vlastne nezmysel... uvazovat o takom niecom... ved za 13tisic eur mam fakticky uz zakladny golf... nie polo ... ale ano golf... s velkym G.... kral kralov etalon etalonov a ja neviem ake prirovnania mu uchylaci este vymysleli.... rozhodne je golf nech je akokolvek pre mna divne auto lepsou volbou za tie prachy ... ako vycencany efekty cross up.... podla mna aj nemec nech je akokolvek hrdy a patriot musi mu byt jasne ze cenou to vw prepiskol a nedivil by som sa keby siel k fiatu panda.... jednu vec nechapem.... co preboha stoji na tom aute 13 tisic eur? Ved to ma len bezny litrovy motor, dlzku 3,5 metra... kufor minimalny.... interier tiez jednoduchy a samy plech.... vybava tiez len bezny priemer.... skutocne nechapem o co vw ide.... keby to stalo 10tisic tak si poviem... preco nie... za odlisenie sa plati ale 14tacov? Tu sa niekto zblaznil... v tejto cene uz kupime golfa alebo ceeda pripadne SX4 v totalne plnej vybave a 4kolke
politike VW dost nerozumiem ..... vysokou cenou zabiju fakticke pekne auto... keby to stalo 10 tisic eur nepoviem pol slova ale takmer 14tisic? To je moc...... na slovensku mozno budu ceny trosku nizsie ale aj tak... za 13tisic si to auticko kto u nas kupi? Nikto..... nehovoriac o tom ze je to stale len dvojkolka len oplastovana a s velkymi kolesami... nic ine... nema to ziadne technicke finessy ani nic podobne.... vsetko je len o vzhlade... a priplacat si za par plastov 3tisic eur je trosku moc.... to uzna aj ten kto na to ma... obavam sa ze vdaka vyssiemu podvozku sirokym gumam a aj stresnemu nosicu budu dynamicke parametre 55KW trojvalca tiez znacne obmadzene... v tejto triede je teda jasnou volbou panda 4x4 .. podla chlapikov z top gearu ocenene ako SUV roka 2012.... bravo panda [odkaz]
Musím říct, že mě Vw překvapil, z docela nudného základu vytvořil pěkné malé autíčko. Velká kola, černé oplastování lemů a stříbrné nárazníky dodaly autu šmrnc. I výbava je slušná, jenom ta cena se mi zdá trošku vyšší, těch pár plastů navíc tolik nestojí. Za tu cenu by Up! měl mít přiřaditelný zadní pohon, aby auto někde nezůstalo stát pod kopcem k chalupě.
musim priznat ze cross up sa mi vzhladovo paci .. s tym nosicom a velkymi kolesami to vyzera efektne bohuzial za 13 tisic eur si to kupi asi len nejaky milionar ktory nevie co s peniazmi..... navyse mam pocit ze Panda 4x4 bude lacnejsia alebo porovnatelna cenou avsak co je neporovnatelne je jej ovela lepsia prejazdnost terenom oproti tomuto oplastovanemu vw....
Za tie prachy v dvojkolke to je somarina te ncross up ... za takuto cenu mam uz fakticky zakladny golf..
to oplastovanie je pekne drahe... az nechutne sa na tom zaraba..... odhadujem ze upravy auta stoja tak 500 eur... a predava sa to drahsie o 2000 eur... tomu sa povie biznis kamo :yes: