Novinky
K designu není co vytknout, jedním slovem krasavice. Maska je tak též velice povedená narozdíl od insignie, kde by potřebovala dle mého názoru překupat na trochu agresivnější kukuč. 😄
Otáčky bych zas až za tak důležité nepovažoval je jedno jestli mi motor bude zabírat od 1800 nebo od 2000 ot. ale jde hlavně o to , aby motor netrpěl přehnaným turboefektem při 1700 ot. jako je to u pár motorů konkurence. 😄
Otáčky bych zas až za tak důležité nepovažoval je jedno jestli mi motor bude zabírat od 1800 nebo od 2000 ot. ale jde hlavně o to , aby motor netrpěl přehnaným turboefektem při 1700 ot. jako je to u pár motorů konkurence. 😄
K designu je nutno podotknout, že je absolutně šílený, je to syntéza korejské a rendlíkovské školy, říznutá flusidními tvary Forda posledních generací. Když vedle toho postavíte VW Touran, hned vedle toho vlnobití a šikmookými zadními světly vynikne jeho elegantní a nadčasová ostře řezaná krása. Ale ne vždy vypadala Zafira tak ošklivě: srovnejte tuto verzi [odkaz]
Ale vytvářet design pro asijský trh asi není to, co Opel potřebuje. Opelů se v Číně asi moc neprodá. Zato v Evropě to bude bída, bída...
Pokud to bude mít navíc bezpohlavní zátah/nezátah korejských dieselů, které vedle agresivního, jásavého zátahu motorů TDI působí zdaleka nejvíc dojmem benzínové chcíplotiny, je o vítězi na evropslém trhu předem rozhodnuto.
Bravo VW ! :-!
Ale vytvářet design pro asijský trh asi není to, co Opel potřebuje. Opelů se v Číně asi moc neprodá. Zato v Evropě to bude bída, bída...
Pokud to bude mít navíc bezpohlavní zátah/nezátah korejských dieselů, které vedle agresivního, jásavého zátahu motorů TDI působí zdaleka nejvíc dojmem benzínové chcíplotiny, je o vítězi na evropslém trhu předem rozhodnuto.
Bravo VW ! :-!
To co jsi napsal beru spíše jako vtip, protože tak jsi to i určitě myslel. 😄
Pokud ne tak nejdříve k motorům od VW: Jestli říkáš agresivní zátah té super turbodíře v čem je přeborník VW, že aute nejdříve nejede a pak dostaneš kopanec a od 3000 ot zase motor umírá tak s tím je svezení naprosto šílené.
Někdy bych ti doporučoval jízdi třeba s CDIčkem od MB to je jízda zatah plynulý od nízkých ž do vysokých ot.
Ted design myslím že VW už dlouhou dobu nepřišel s ničím novým ale spíše jen zmodernizovaným a napůl nudným.
Pokud ne tak nejdříve k motorům od VW: Jestli říkáš agresivní zátah té super turbodíře v čem je přeborník VW, že aute nejdříve nejede a pak dostaneš kopanec a od 3000 ot zase motor umírá tak s tím je svezení naprosto šílené.
Někdy bych ti doporučoval jízdi třeba s CDIčkem od MB to je jízda zatah plynulý od nízkých ž do vysokých ot.
Ted design myslím že VW už dlouhou dobu nepřišel s ničím novým ale spíše jen zmodernizovaným a napůl nudným.
Čakal som na tento motor no bol som zhrozený kolko za neho pýtajú.
Je o 1100€ drahší než silnejší 2.0CDTI 121kw. To je sila. Tak som si kúpil ten dvojliter a som spokojný.
Je o 1100€ drahší než silnejší 2.0CDTI 121kw. To je sila. Tak som si kúpil ten dvojliter a som spokojný.
No mně je třeba úplně jedno, kdy tenhle motor v nesmyslnym vytáčení zarazí omezovač. Co je ale důležitější, tak jsou otáčky, ve kterých začne zabírat turbo. A jestli to bude nad 1800ot a plnej tlak nad 2tis, tak si to můžou strčit někam, protože to bude tragický na ježdění, zvlášť ve spojení s dlouhejma europřevodama.