Ekonomika
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes😒br />
je logicke ze na najvacsom trhu sveta kde sa rocne preda 19 milionov aut bude mat asi viacero znaciek silne pozicie a velmi dobre predaje... coskoro bude vacsina eu znaciek predavat viac v cine ako doma v eu.... takze to s tym volvom ze predava v cine viac ako vo svedsku posobi ako taky smiesny vtip 😉 ..... hlavne ked si zoberieme velkost cinskeho trhu a porovname to so svedskym ... podobne na tom je aj dacia... ta je tiez uspesnejsia mimo rumunska ( francuzsko )
som velmi zvedavy na qoros... to auto sa mi paci, uz sa neviem dockat :yes: inak qoros by mohol prave dost konkurovat novej octavii... a zahybat s jej predajmi... ked si porovnavam rozmery a aj interier.... celkom podobne auta :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
je logicke ze na najvacsom trhu sveta kde sa rocne preda 19 milionov aut bude mat asi viacero znaciek silne pozicie a velmi dobre predaje... coskoro bude vacsina eu znaciek predavat viac v cine ako doma v eu.... takze to s tym volvom ze predava v cine viac ako vo svedsku posobi ako taky smiesny vtip 😉 ..... hlavne ked si zoberieme velkost cinskeho trhu a porovname to so svedskym ... podobne na tom je aj dacia... ta je tiez uspesnejsia mimo rumunska ( francuzsko )
som velmi zvedavy na qoros... to auto sa mi paci, uz sa neviem dockat :yes: inak qoros by mohol prave dost konkurovat novej octavii... a zahybat s jej predajmi... ked si porovnavam rozmery a aj interier.... celkom podobne auta :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Qoros by mohl aspon trochu uspět pokud bude do 199 tis . Kc, ale ted jsem v Auto Tipu četl že odhadují předběžnou cenu na 330, za co je to neprodejné, nebo by jsi za tý prachy šel do neznámé číny, když za ty prachy máš evropské (+H/K) auta?
Jinak v číně se snad prodá vše co má značku made in EU/USA a tváří se luxusně a má dostatek chromu 😃) [odkaz]
Jinak v číně se snad prodá vše co má značku made in EU/USA a tváří se luxusně a má dostatek chromu 😃) [odkaz]
cina ina >😁 tak to volvo je brutalne vycencane :yes😒br />
ber to tak ze qoros bude velkostne ako octavia alebo cruze... a horsim autom od cruza isto nebude takze logicky nemoze stat polovicu toho co cruze.... cena nejakych 12 000 eur za zaklad bude uplne ok :yes: a mozno som este lacny :yes😒br />
my europania chceme vsetko zadarmo .... qoros je auto pre europu navrhovane europanmi .... takze ziadna cinska sunka to nebude ako si kazdy mysli..... ja verim ze priaznivou cenou moze qoros uspiet ale zadarmo to tiez nebude.... ale aspon mozno trosku stiahne ceny octavie :yes:
ber to tak ze qoros bude velkostne ako octavia alebo cruze... a horsim autom od cruza isto nebude takze logicky nemoze stat polovicu toho co cruze.... cena nejakych 12 000 eur za zaklad bude uplne ok :yes: a mozno som este lacny :yes😒br />
my europania chceme vsetko zadarmo .... qoros je auto pre europu navrhovane europanmi .... takze ziadna cinska sunka to nebude ako si kazdy mysli..... ja verim ze priaznivou cenou moze qoros uspiet ale zadarmo to tiez nebude.... ale aspon mozno trosku stiahne ceny octavie :yes:
No právě velikosti Octávie, tedy qoros nebude žádná supr technika ale bude konkurovat R Fluence nebo 301 (ta je tedy o trosku menší ale stejná třida) a ty se prodávají s 1.6 od 250 tis Kč (u skladovký ukecáš i základ na 220) a proto čínan nemůže být dražší a ani stejné darhý jak EU auta. Hlavně qoros nemá žádnou servisní sit, tradici, díly z druhovýroby (tedy budou jen origo a ty budou určitě podobně drahé jako origo na EU auta), žádné auta v bazarech a na šrotištích (tedy informace o tom co je špatné a co né + díly ).
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
presne tak..... je zaujimave ze ako kazdy nadava na azijcov pritom ich nikto nenuti tie ich auta kupovat.... 😉 ....
ja tiez nenadavam na americanov alebo na nemcov.... ci rusov..... kazdy si moze kupit na co ma a co chce a je len dobre ze z azie prisli cenovo dostupne auta... lebo to by dnes golf stal pol melona... a mnohi co jazdia v golfoch by jazdili maximalne v pole.... alebo upe.... priznat to nepriznaju... nemaju gule ale pravda je taka ze prichodom konkurencie z korei sa auta v eu cenovo o par tisic eur prepadli.... okradanie europanov europanmi tak zcasti skoncilo :yes:
ja tiez nenadavam na americanov alebo na nemcov.... ci rusov..... kazdy si moze kupit na co ma a co chce a je len dobre ze z azie prisli cenovo dostupne auta... lebo to by dnes golf stal pol melona... a mnohi co jazdia v golfoch by jazdili maximalne v pole.... alebo upe.... priznat to nepriznaju... nemaju gule ale pravda je taka ze prichodom konkurencie z korei sa auta v eu cenovo o par tisic eur prepadli.... okradanie europanov europanmi tak zcasti skoncilo :yes:
Příčinu aktuálních cen golfa bych viděl trochu jinde, než jen v korejské konkurenci. A potažmo čínské, o té se v Evropě dá hovořit jen těžko... Ona totiž korejská konkurence bude mít stejné problémy, jako ta Evropská, trhy nerostou (rostou výrazně pomaleji než produkce) a auta se chrlí a chrlí... Za chvíli to dopadne tak, že to začne platit EU a auta se budou v africe rozdávat pastevcům... A jak zareagují automobilky? Přece jednoduše, zvýší produkci....
trhy su zu presytene to je pravda..... jedine azia porastie ( india rusko cina ) v eu je to s predajmi aut stael horsie a horsie 8-s
Asie neporoste, čína se už zastavila, ty co se v číně "napakovali" tak nakoupí, podobně jako v evropě a začnou taky stagnovat... Uvidí se, zatím "relativně" rozumný udržitelný růst má americký trh, uvidí se co Rusko. Každopádně největší problém je nadprodukce... Evropa má obecně nadprodukci a ještě se nám sem serou korejci. A sami si svůj trh chrání. Sakra proč třeba WV nepostaví fabriku v koreji, to by se možná H-K divili... Ono je to asi proto, že tady existují zaslepený govermenty, který jim odpouštějí daně zainvestujou půl fabriky (Slovensko, Česko). Kdyby to tak nebylo, bylo by všechno jinak. Možná, že až to goverment přestane bavit (nebude z čeho) cpát chechtáky korejcům, budem tu mít místo předražených rapidů předražený ceedy a jim podobné.
predpokladam ze prichod Qorosu v tebe asi vela usmevu na tvari nevyvola >😁 , pre realneho zakaznika je ale lepsie ze ma dnes o triedu vacsie auto za rovnaku cenu ako kedysi male auto ... este pred 10 rokmi boli ceny aut take ze dnes si kupime za tu istu cenu o triedu vacsie auto ako auto pred 10 rokmi .... keby sa sem korejci nesrali tak dve tretiny strednej europy jazdi vo fabiach a sem tma nejaky golf octavka fiesta a pod.... je dobre ze ceny klesli.... europa produkovala predrazene auta... stale som to hovoril.... europan okradal europana cele desatrocia a zrazu im vadi nejaky korejec >😁 to je uplne smiesne.... dufam ze qoros zatlaci este viac ako korejci, je potrebne tieto predrazene eu znacky trosku posteklit :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
korejci sa svojou konkurencieschopnostou stali nepohodlnymi .... pritom v cechach a na slovensku davaju pracu tisicom ludom.... zaujimava reakcia europana 8-s ... v tomto sa este mame co ucit :yes😒br />
americky trh rastie a to aj vdaka korejcom 😉
americky trh rastie a to aj vdaka korejcom 😉
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vdaka za korejcov :yes: drzia nasu ekonomiku nad vodou :yes: samozrejme aj PSA a VW :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, výsledkem toho máme nadvýrobu aut, a jisté sociální napětí, co bude, pokud se auta nebudou prodávat - různé hovadiny typu šrotovné a podobně (určitě zase něco takového někde přijde).
Zajímavé je, že tyhle zálžitosti se řeší na nejvyšších úrovních, přitom si myslím, že je naprosto nedůležité, zda vyrábíme víc aut, podle mě je daleko důležitější, abychom byli zemědělsky soběstační. V tomto směru se neřeší nic.
Na korejcích mi vadí, že si tam nemůže postavit továrnu třeba VW, co VW, třeba i toyota a dovoz z EU je zeclen tak, že je naprosto nesmyslný. Proč se tedy při nadvýrobě v EU k tomu nepostavíme stejně?
Můj nároz na "pobídky" je stejný, je jedno komu jsou, v konečném důsledku se zadlužujeme všichni. Výsledek vidme kolem sebe. Všichni vyrábí něco, co se neprodá a ještě se tím chlubí... Přijde mi to jako ten socialismus, který jsme tak nechtěli. Je skoro jedno, kde skonší zisky - ve stavbě socialisticky megalomanských nesmyslů, které vyrábí Putin (Soči) nebo někde v Korei... Automobilový průmysl není zdravý, v celém světě...
Zajímavé je, že tyhle zálžitosti se řeší na nejvyšších úrovních, přitom si myslím, že je naprosto nedůležité, zda vyrábíme víc aut, podle mě je daleko důležitější, abychom byli zemědělsky soběstační. V tomto směru se neřeší nic.
Na korejcích mi vadí, že si tam nemůže postavit továrnu třeba VW, co VW, třeba i toyota a dovoz z EU je zeclen tak, že je naprosto nesmyslný. Proč se tedy při nadvýrobě v EU k tomu nepostavíme stejně?
Můj nároz na "pobídky" je stejný, je jedno komu jsou, v konečném důsledku se zadlužujeme všichni. Výsledek vidme kolem sebe. Všichni vyrábí něco, co se neprodá a ještě se tím chlubí... Přijde mi to jako ten socialismus, který jsme tak nechtěli. Je skoro jedno, kde skonší zisky - ve stavbě socialisticky megalomanských nesmyslů, které vyrábí Putin (Soči) nebo někde v Korei... Automobilový průmysl není zdravý, v celém světě...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Volvo už dnes není to co to bývalo, Volvo žije akorát ze slavné historie a z toho, že si lidi myslí že je to něco víc, něco lepšího a vznešnějšího. No realita je trochu někde jinde...
Nic úchvatného na tom není, zejména interiér mě designem, provedením a kvalitou materiálů těžce zklamal, je to normální průměr. Nic vyjimečného.
Dieslové motory D5 z doby nedávno minulé radši komentovat nebudu, to už bych musel být sprostý >😁 >😁 >😁
Nic úchvatného na tom není, zejména interiér mě designem, provedením a kvalitou materiálů těžce zklamal, je to normální průměr. Nic vyjimečného.
Dieslové motory D5 z doby nedávno minulé radši komentovat nebudu, to už bych musel být sprostý >😁 >😁 >😁
Mám dojem, že prosperita súčasných výrobcov áut je zachraňovaná čínskym trhom. Ale je len otázkou času, kedy Číňania začnú robiť vlastné luxusné autá. Otázka neznie ani, či, ale skôr kedy. O 10 či 20 rokov?
Číňania týmito autami potom zaplavia nielen vlastný trh, ale aj ten západný. Netrúfam si ani odhadnúť, čo bude potom. Z Európy totiž potom zmizne aj posledné veľké odvetvie priemyslu. Textil a obuv, aspoň tie bežné sa už v Európe dávno nevyrábajú, podobne je na tom sklársky priemysel. Elektronika je väčšinou z východnej Ázie. Potraviny sú zatiaľ väčšinou z Európy. A aj automobily. Ale dokedy?
Predstava, že v Európe bude hlavne trh služieb, je absurdná. Služby si môže dovoliť bohatý, ale nie chudák bez práce.
Číňania týmito autami potom zaplavia nielen vlastný trh, ale aj ten západný. Netrúfam si ani odhadnúť, čo bude potom. Z Európy totiž potom zmizne aj posledné veľké odvetvie priemyslu. Textil a obuv, aspoň tie bežné sa už v Európe dávno nevyrábajú, podobne je na tom sklársky priemysel. Elektronika je väčšinou z východnej Ázie. Potraviny sú zatiaľ väčšinou z Európy. A aj automobily. Ale dokedy?
Predstava, že v Európe bude hlavne trh služieb, je absurdná. Služby si môže dovoliť bohatý, ale nie chudák bez práce.
je smiesne sa nad tym dnes v konzumnej spolocnosti ( ked sa vsetko vyraba so zivotnostou max. dva roky ) pozastavovat..
dacia inak tiez predava viac aut vo francuzsku ako doma v rumunsku a skodovka taktiez predava viac skodoviek v nemecku ako doma.... a kedze je cina najvacsi trh sveta tak tam coskoro budu predavat vsetky automobilky najviac aut 😉
samozrejme tie cinske domace automobilky za vela nestoja ale fordy volva vw a kdejake ine eu znacky vyrabane v cine splnaju urcite tie iste kvalitativne kriteria ako v eu...