Ekonomika
volvo s60
0
Koukni se do zrcadla! Mam dojem ze uz take nejsi co jsi byval!?
Přejít do diskuze
Gilgit
1. Jiste, ze se to muze zmenit. ale to je takové co by bylo kdyby bylo. Fakt je, ze i kdyz taková automobilka jako treba TPCA Kolín, Hyundai Nosovice, PSA Trnava nebo Kia u Ziliny pracuje na polovicní kapacitu (coz samozrejme není dobre), stále jeste dává práci tisícum lidí.
2. Odkud beres informaci, ze nekdo na srotovné doplácí? Stát díky daním na koupi nových automobilu tvrde vydelává. Pokud platí srotovné, tak sice na jeden prodnaný automobil vydelává trochu méne, ale zase vydelá víc najednou díky vetsímu poctu vozu. Takze na srotovné nikdo nedoplácí.
3. Je pravda, ze prílisná závislost ekonomiky na jednom odvetví s sebou nese urcitá rizika. Ale to nebylo tak, ze se firmám z jiných odvetví zakazovalo v Ceské republice nebo na Slovensku investovat. ůsmevné jsou ruzné kecy o tom, jak by se takzvané "montovny" mely nahradit investicemi napríklad do vyzkumných a vývojových aktivit. Zábavné je to proto, ze výzkumná a vývojová centra vetsinou nabízejí méne pracovních míst nez továrny. A co se bude delat s temi pracovníky továren? To budou delníky z montázní linky preskolovat na výzkumné inzenýry?
4. Trochu níz se zminujes o zemedelské sobestacnosti. Ta je samozrejme dulezitá. Ale nejdrív bys musel presvedcit masy méne inteligentních spotrebitelu, aby nekupovaly potraviny jenom podle ceny.
2. Odkud beres informaci, ze nekdo na srotovné doplácí? Stát díky daním na koupi nových automobilu tvrde vydelává. Pokud platí srotovné, tak sice na jeden prodnaný automobil vydelává trochu méne, ale zase vydelá víc najednou díky vetsímu poctu vozu. Takze na srotovné nikdo nedoplácí.
3. Je pravda, ze prílisná závislost ekonomiky na jednom odvetví s sebou nese urcitá rizika. Ale to nebylo tak, ze se firmám z jiných odvetví zakazovalo v Ceské republice nebo na Slovensku investovat. ůsmevné jsou ruzné kecy o tom, jak by se takzvané "montovny" mely nahradit investicemi napríklad do vyzkumných a vývojových aktivit. Zábavné je to proto, ze výzkumná a vývojová centra vetsinou nabízejí méne pracovních míst nez továrny. A co se bude delat s temi pracovníky továren? To budou delníky z montázní linky preskolovat na výzkumné inzenýry?
4. Trochu níz se zminujes o zemedelské sobestacnosti. Ta je samozrejme dulezitá. Ale nejdrív bys musel presvedcit masy méne inteligentních spotrebitelu, aby nekupovaly potraviny jenom podle ceny.
Gilgit
Jak to vís, ze si v Jizní Koreji nemuze postavit továrnu treba VW? Já o tom nic nevím. Muzes prozradit, odkud más tuto informaci? Zahranicní výrobci osobních automobilu sice, pokud vím, zatím v Jizní Koreji zádnou novou továrnu nepostavili, ale za to prevzali tri korejské firmy které se dostaly do potízí. General Motors Korea (drívejsí Daewoo Motor) patrí vetsinove GM, Renault Samsung Motors (drívejsí Samsung Motors) patrí vetsinove firme Renault a SsangYong patrí (pokud se nemýlím 100😖 indickému výrobci automobilu Mahindra & Mahindra. Volkswagen svého casu klidne mohl prevzít firmu Daewoo, kdyby chtel, a klidne dnes muze v Jizní Koreji postavit továrnu novou, pokud chce.
To je jako kdybys treba na základe toho, ze v zemích ASEANU (Thajsko, Malajsie, Indonézie atd.) koncern Volkswagen nemá zádnou normální továrnu na automobily, ale jenom velice malé montázní aktivity, dedukoval, ze tam Volkswagen továrnu postavit nesmí. Smí, ale zatím nechtel.
To je jako kdybys treba na základe toho, ze v zemích ASEANU (Thajsko, Malajsie, Indonézie atd.) koncern Volkswagen nemá zádnou normální továrnu na automobily, ale jenom velice malé montázní aktivity, dedukoval, ze tam Volkswagen továrnu postavit nesmí. Smí, ale zatím nechtel.
Při současné situaci na trchu se to může velmi rychle změnit (i se to mění) a nakonec bude všichni doplácat na různé formy šrotovného způsobené nadvýrobou těchto koncernů... No hádej, kdo to zaplatí...
Ano, výsledkem toho máme nadvýrobu aut, a jisté sociální napětí, co bude, pokud se auta nebudou prodávat - různé hovadiny typu šrotovné a podobně (určitě zase něco takového někde přijde).
Zajímavé je, že tyhle zálžitosti se řeší na nejvyšších úrovních, přitom si myslím, že je naprosto nedůležité, zda vyrábíme víc aut, podle mě je daleko důležitější, abychom byli zemědělsky soběstační. V tomto směru se neřeší nic.
Na korejcích mi vadí, že si tam nemůže postavit továrnu třeba VW, co VW, třeba i toyota a dovoz z EU je zeclen tak, že je naprosto nesmyslný. Proč se tedy při nadvýrobě v EU k tomu nepostavíme stejně?
Můj nároz na "pobídky" je stejný, je jedno komu jsou, v konečném důsledku se zadlužujeme všichni. Výsledek vidme kolem sebe. Všichni vyrábí něco, co se neprodá a ještě se tím chlubí... Přijde mi to jako ten socialismus, který jsme tak nechtěli. Je skoro jedno, kde skonší zisky - ve stavbě socialisticky megalomanských nesmyslů, které vyrábí Putin (Soči) nebo někde v Korei... Automobilový průmysl není zdravý, v celém světě...
Zajímavé je, že tyhle zálžitosti se řeší na nejvyšších úrovních, přitom si myslím, že je naprosto nedůležité, zda vyrábíme víc aut, podle mě je daleko důležitější, abychom byli zemědělsky soběstační. V tomto směru se neřeší nic.
Na korejcích mi vadí, že si tam nemůže postavit továrnu třeba VW, co VW, třeba i toyota a dovoz z EU je zeclen tak, že je naprosto nesmyslný. Proč se tedy při nadvýrobě v EU k tomu nepostavíme stejně?
Můj nároz na "pobídky" je stejný, je jedno komu jsou, v konečném důsledku se zadlužujeme všichni. Výsledek vidme kolem sebe. Všichni vyrábí něco, co se neprodá a ještě se tím chlubí... Přijde mi to jako ten socialismus, který jsme tak nechtěli. Je skoro jedno, kde skonší zisky - ve stavbě socialisticky megalomanských nesmyslů, které vyrábí Putin (Soči) nebo někde v Korei... Automobilový průmysl není zdravý, v celém světě...
Mám dojem, že prosperita súčasných výrobcov áut je zachraňovaná čínskym trhom. Ale je len otázkou času, kedy Číňania začnú robiť vlastné luxusné autá. Otázka neznie ani, či, ale skôr kedy. O 10 či 20 rokov?
Číňania týmito autami potom zaplavia nielen vlastný trh, ale aj ten západný. Netrúfam si ani odhadnúť, čo bude potom. Z Európy totiž potom zmizne aj posledné veľké odvetvie priemyslu. Textil a obuv, aspoň tie bežné sa už v Európe dávno nevyrábajú, podobne je na tom sklársky priemysel. Elektronika je väčšinou z východnej Ázie. Potraviny sú zatiaľ väčšinou z Európy. A aj automobily. Ale dokedy?
Predstava, že v Európe bude hlavne trh služieb, je absurdná. Služby si môže dovoliť bohatý, ale nie chudák bez práce.
Číňania týmito autami potom zaplavia nielen vlastný trh, ale aj ten západný. Netrúfam si ani odhadnúť, čo bude potom. Z Európy totiž potom zmizne aj posledné veľké odvetvie priemyslu. Textil a obuv, aspoň tie bežné sa už v Európe dávno nevyrábajú, podobne je na tom sklársky priemysel. Elektronika je väčšinou z východnej Ázie. Potraviny sú zatiaľ väčšinou z Európy. A aj automobily. Ale dokedy?
Predstava, že v Európe bude hlavne trh služieb, je absurdná. Služby si môže dovoliť bohatý, ale nie chudák bez práce.
Volvo už dnes není to co to bývalo, Volvo žije akorát ze slavné historie a z toho, že si lidi myslí že je to něco víc, něco lepšího a vznešnějšího. No realita je trochu někde jinde...
Nic úchvatného na tom není, zejména interiér mě designem, provedením a kvalitou materiálů těžce zklamal, je to normální průměr. Nic vyjimečného.
Dieslové motory D5 z doby nedávno minulé radši komentovat nebudu, to už bych musel být sprostý >😁 >😁 >😁
Nic úchvatného na tom není, zejména interiér mě designem, provedením a kvalitou materiálů těžce zklamal, je to normální průměr. Nic vyjimečného.
Dieslové motory D5 z doby nedávno minulé radši komentovat nebudu, to už bych musel být sprostý >😁 >😁 >😁
No právě velikosti Octávie, tedy qoros nebude žádná supr technika ale bude konkurovat R Fluence nebo 301 (ta je tedy o trosku menší ale stejná třida) a ty se prodávají s 1.6 od 250 tis Kč (u skladovký ukecáš i základ na 220) a proto čínan nemůže být dražší a ani stejné darhý jak EU auta. Hlavně qoros nemá žádnou servisní sit, tradici, díly z druhovýroby (tedy budou jen origo a ty budou určitě podobně drahé jako origo na EU auta), žádné auta v bazarech a na šrotištích (tedy informace o tom co je špatné a co né + díly ).
Gilgit
Díky za císla, ale moc me opravovat nemusís.
Já jsem zapomnel, ze KMS má o nekolik set zamestnancu víc, takze melo být správne H/K v Cesku a na Slovensku prímo zamestnávají ve dvou továrnách priblizne 7.000 lidí (to mám na mysli HMMC a KMS).
Pptom jsem napsal "Dalsích hodne tisíc lidí zamestnávají neprímo prostrednictvím svých dodavatelu v Cesku, na Slovensku a cástecne i jiných evropských zemích." A to sedí.
Já jsem zapomnel, ze KMS má o nekolik set zamestnancu víc, takze melo být správne H/K v Cesku a na Slovensku prímo zamestnávají ve dvou továrnách priblizne 7.000 lidí (to mám na mysli HMMC a KMS).
Pptom jsem napsal "Dalsích hodne tisíc lidí zamestnávají neprímo prostrednictvím svých dodavatelu v Cesku, na Slovensku a cástecne i jiných evropských zemích." A to sedí.
cina ina >😁 tak to volvo je brutalne vycencane :yes😒br />
ber to tak ze qoros bude velkostne ako octavia alebo cruze... a horsim autom od cruza isto nebude takze logicky nemoze stat polovicu toho co cruze.... cena nejakych 12 000 eur za zaklad bude uplne ok :yes: a mozno som este lacny :yes😒br />
my europania chceme vsetko zadarmo .... qoros je auto pre europu navrhovane europanmi .... takze ziadna cinska sunka to nebude ako si kazdy mysli..... ja verim ze priaznivou cenou moze qoros uspiet ale zadarmo to tiez nebude.... ale aspon mozno trosku stiahne ceny octavie :yes:
ber to tak ze qoros bude velkostne ako octavia alebo cruze... a horsim autom od cruza isto nebude takze logicky nemoze stat polovicu toho co cruze.... cena nejakych 12 000 eur za zaklad bude uplne ok :yes: a mozno som este lacny :yes😒br />
my europania chceme vsetko zadarmo .... qoros je auto pre europu navrhovane europanmi .... takze ziadna cinska sunka to nebude ako si kazdy mysli..... ja verim ze priaznivou cenou moze qoros uspiet ale zadarmo to tiez nebude.... ale aspon mozno trosku stiahne ceny octavie :yes:
vdaka za korejcov :yes: drzia nasu ekonomiku nad vodou :yes: samozrejme aj PSA a VW :yes:
objekt21
poopravim ta...
budem pisat len o KMS (predpokladam, ze situacia v CR bude podobna..)
Kia priamo v SR - cca 4000 ludi
Mobis - cca 1500 ludi
JCI - 500
Faurecia - 200
Hanil 1 - 800
Hanil 2 - 200
Carmel 600
Yura - 5000
HCC - 300
Sejong - 300
Glovis - 500
Donghee - 500
a dalsie mnozstvo dalsich - dodavatelia dodavatelov, obsluzne cinnosti a pod.
celkom MINIMALNE 15000 ludi PRIAMO zivenych H/K...!
budem pisat len o KMS (predpokladam, ze situacia v CR bude podobna..)
Kia priamo v SR - cca 4000 ludi
Mobis - cca 1500 ludi
JCI - 500
Faurecia - 200
Hanil 1 - 800
Hanil 2 - 200
Carmel 600
Yura - 5000
HCC - 300
Sejong - 300
Glovis - 500
Donghee - 500
a dalsie mnozstvo dalsich - dodavatelia dodavatelov, obsluzne cinnosti a pod.
celkom MINIMALNE 15000 ludi PRIAMO zivenych H/K...!
korejci sa svojou konkurencieschopnostou stali nepohodlnymi .... pritom v cechach a na slovensku davaju pracu tisicom ludom.... zaujimava reakcia europana 8-s ... v tomto sa este mame co ucit :yes😒br />
americky trh rastie a to aj vdaka korejcom 😉
americky trh rastie a to aj vdaka korejcom 😉
Gilgit
1. Asie poroste dál, a to jak Cína, tak nekteré jiné zeme. Ale samozrejme neporoste porád tak rychle, jak v nedávné minulosti. Budou období pomalejsího rustu, stagnace nebo i snízení prodeju, akle v podstate Asie poroste. Problém nadmerných kapacit se tam jednoho dne jiste objeví.
2. Rusko - pokud se hospodárská situace bude vyvíjet normálne, tak poroste. Rusko je ale hodne závislé na e😜ortu ropy a plynu, takze to cástecne zálezí na hospodárské situaci tech zemí, do kterých tyto e😜orty smerují.
3. Americký trh nastestí roste, nesmíme ale zapomenout, ze pred krizí byly prodeje v USA vyssí nez dnes, takze roste jen v porovnání s posledními roky, ne absolutne.
4. Nechápu tak úplne tvou kritiku Korejcu. Je samozrejme pravda, ze importy z Koreje jsou dodatecnou konkurencí pro evropský trh a ze Korejci si svuj trh chrání. Ale vubec nechápu, co más proti továrnám H/K v Cesku a na Slovensku. H/K v Cesku a na Slovensku prímo zamestnávají ve dvou továrnách více nez 6.500 lidí. Dalsích hodne tisíc lidí zamestnávají neprímo prostrednictvím svých dodavatelu v Cesku, na Slovensku a cástecne i jiných evropských zemích. Takze to je vsechno OK.
5. A pokud ti vadí odpoustení daní H/K, tak ty dane byly odpousteny i jiným investorum, ne jenom Korejcum. Továrnu si za techto podmínek treba v Cesku, na Slovensku, v Polsku nebo Madarsku i v nekterých dalsích zemích mohla postavit kazdá firma, a nekteré to delaly. Takze odpoustení daní nebo jiné formy státní podpory vyuzívali i Volkswagen, PSA, Renault, Toyota, Daimler, Fiat, Ford atd.
2. Rusko - pokud se hospodárská situace bude vyvíjet normálne, tak poroste. Rusko je ale hodne závislé na e😜ortu ropy a plynu, takze to cástecne zálezí na hospodárské situaci tech zemí, do kterých tyto e😜orty smerují.
3. Americký trh nastestí roste, nesmíme ale zapomenout, ze pred krizí byly prodeje v USA vyssí nez dnes, takze roste jen v porovnání s posledními roky, ne absolutne.
4. Nechápu tak úplne tvou kritiku Korejcu. Je samozrejme pravda, ze importy z Koreje jsou dodatecnou konkurencí pro evropský trh a ze Korejci si svuj trh chrání. Ale vubec nechápu, co más proti továrnám H/K v Cesku a na Slovensku. H/K v Cesku a na Slovensku prímo zamestnávají ve dvou továrnách více nez 6.500 lidí. Dalsích hodne tisíc lidí zamestnávají neprímo prostrednictvím svých dodavatelu v Cesku, na Slovensku a cástecne i jiných evropských zemích. Takze to je vsechno OK.
5. A pokud ti vadí odpoustení daní H/K, tak ty dane byly odpousteny i jiným investorum, ne jenom Korejcum. Továrnu si za techto podmínek treba v Cesku, na Slovensku, v Polsku nebo Madarsku i v nekterých dalsích zemích mohla postavit kazdá firma, a nekteré to delaly. Takze odpoustení daní nebo jiné formy státní podpory vyuzívali i Volkswagen, PSA, Renault, Toyota, Daimler, Fiat, Ford atd.
Qoros by mohl aspon trochu uspět pokud bude do 199 tis . Kc, ale ted jsem v Auto Tipu četl že odhadují předběžnou cenu na 330, za co je to neprodejné, nebo by jsi za tý prachy šel do neznámé číny, když za ty prachy máš evropské (+H/K) auta?
Jinak v číně se snad prodá vše co má značku made in EU/USA a tváří se luxusně a má dostatek chromu 😃) [odkaz]
Jinak v číně se snad prodá vše co má značku made in EU/USA a tváří se luxusně a má dostatek chromu 😃) [odkaz]
predpokladam ze prichod Qorosu v tebe asi vela usmevu na tvari nevyvola >😁 , pre realneho zakaznika je ale lepsie ze ma dnes o triedu vacsie auto za rovnaku cenu ako kedysi male auto ... este pred 10 rokmi boli ceny aut take ze dnes si kupime za tu istu cenu o triedu vacsie auto ako auto pred 10 rokmi .... keby sa sem korejci nesrali tak dve tretiny strednej europy jazdi vo fabiach a sem tma nejaky golf octavka fiesta a pod.... je dobre ze ceny klesli.... europa produkovala predrazene auta... stale som to hovoril.... europan okradal europana cele desatrocia a zrazu im vadi nejaky korejec >😁 to je uplne smiesne.... dufam ze qoros zatlaci este viac ako korejci, je potrebne tieto predrazene eu znacky trosku posteklit :yes:
Asie neporoste, čína se už zastavila, ty co se v číně "napakovali" tak nakoupí, podobně jako v evropě a začnou taky stagnovat... Uvidí se, zatím "relativně" rozumný udržitelný růst má americký trh, uvidí se co Rusko. Každopádně největší problém je nadprodukce... Evropa má obecně nadprodukci a ještě se nám sem serou korejci. A sami si svůj trh chrání. Sakra proč třeba WV nepostaví fabriku v koreji, to by se možná H-K divili... Ono je to asi proto, že tady existují zaslepený govermenty, který jim odpouštějí daně zainvestujou půl fabriky (Slovensko, Česko). Kdyby to tak nebylo, bylo by všechno jinak. Možná, že až to goverment přestane bavit (nebude z čeho) cpát chechtáky korejcům, budem tu mít místo předražených rapidů předražený ceedy a jim podobné.
trhy su zu presytene to je pravda..... jedine azia porastie ( india rusko cina ) v eu je to s predajmi aut stael horsie a horsie 8-s
Příčinu aktuálních cen golfa bych viděl trochu jinde, než jen v korejské konkurenci. A potažmo čínské, o té se v Evropě dá hovořit jen těžko... Ona totiž korejská konkurence bude mít stejné problémy, jako ta Evropská, trhy nerostou (rostou výrazně pomaleji než produkce) a auta se chrlí a chrlí... Za chvíli to dopadne tak, že to začne platit EU a auta se budou v africe rozdávat pastevcům... A jak zareagují automobilky? Přece jednoduše, zvýší produkci....
presne tak..... je zaujimave ze ako kazdy nadava na azijcov pritom ich nikto nenuti tie ich auta kupovat.... 😉 ....
ja tiez nenadavam na americanov alebo na nemcov.... ci rusov..... kazdy si moze kupit na co ma a co chce a je len dobre ze z azie prisli cenovo dostupne auta... lebo to by dnes golf stal pol melona... a mnohi co jazdia v golfoch by jazdili maximalne v pole.... alebo upe.... priznat to nepriznaju... nemaju gule ale pravda je taka ze prichodom konkurencie z korei sa auta v eu cenovo o par tisic eur prepadli.... okradanie europanov europanmi tak zcasti skoncilo :yes:
ja tiez nenadavam na americanov alebo na nemcov.... ci rusov..... kazdy si moze kupit na co ma a co chce a je len dobre ze z azie prisli cenovo dostupne auta... lebo to by dnes golf stal pol melona... a mnohi co jazdia v golfoch by jazdili maximalne v pole.... alebo upe.... priznat to nepriznaju... nemaju gule ale pravda je taka ze prichodom konkurencie z korei sa auta v eu cenovo o par tisic eur prepadli.... okradanie europanov europanmi tak zcasti skoncilo :yes:
Gilgit
Bohuzel jsem zcela nepochopil smysl Tvé duchaplné poznámky. Ale jen pro informaci: Evropa auta nekupuje, kupují je zákazníci, a ti si sami rozhodnou co budou chtít.
To je ovšem o něčem jiném. Jen říkám, že auto vyrobené v Číně pro čínský trh nebude stejné auto, které si koupíš v Evropě. A nemluvím o detailech jako je výbava... Šetřit se bude na materiálech a to globálně.
Gilgit
To je samozrejme do urcité míry mozné. Ale pokud globální automobilky budou v budocnu e😜ortovat své modely z Cíny do Evropy (jeden prípad jiz zde máme), tak se postarají o to, aby tyto vozy vyhovovaly evropským pozadavkum.
petrumr
nevidím důvod, proč by evropa měla kupovat takový předražený auta, který výdrží připomínají ksč.
Klidně může být rozdíl v materiálech, všichni se snaží ušetřit a pokud vyhoví bezpečnostním předpisům. Předpokládám, že v kontrukci zásadní rozdíl nebude - to by bylo kontraproduktivní, ušetří se na materíálu, který v Číně nemusí splnit to co v Evropě.
:yes😒br />
je logicke ze na najvacsom trhu sveta kde sa rocne preda 19 milionov aut bude mat asi viacero znaciek silne pozicie a velmi dobre predaje... coskoro bude vacsina eu znaciek predavat viac v cine ako doma v eu.... takze to s tym volvom ze predava v cine viac ako vo svedsku posobi ako taky smiesny vtip 😉 ..... hlavne ked si zoberieme velkost cinskeho trhu a porovname to so svedskym ... podobne na tom je aj dacia... ta je tiez uspesnejsia mimo rumunska ( francuzsko )
som velmi zvedavy na qoros... to auto sa mi paci, uz sa neviem dockat :yes: inak qoros by mohol prave dost konkurovat novej octavii... a zahybat s jej predajmi... ked si porovnavam rozmery a aj interier.... celkom podobne auta :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
je logicke ze na najvacsom trhu sveta kde sa rocne preda 19 milionov aut bude mat asi viacero znaciek silne pozicie a velmi dobre predaje... coskoro bude vacsina eu znaciek predavat viac v cine ako doma v eu.... takze to s tym volvom ze predava v cine viac ako vo svedsku posobi ako taky smiesny vtip 😉 ..... hlavne ked si zoberieme velkost cinskeho trhu a porovname to so svedskym ... podobne na tom je aj dacia... ta je tiez uspesnejsia mimo rumunska ( francuzsko )
som velmi zvedavy na qoros... to auto sa mi paci, uz sa neviem dockat :yes: inak qoros by mohol prave dost konkurovat novej octavii... a zahybat s jej predajmi... ked si porovnavam rozmery a aj interier.... celkom podobne auta :yes😒br />
[odkaz]
vs
[odkaz]
Gilgit
Cína má nejpocetnejsí obyvatelstvo sveta, takze ten vývoj je zcela logický.
Postrádám jeste reakci paranoika s nickem MAGNETOFON, ale pokusím se ho zastoupit. Magnetofon by treba mohl napsat, ze cínské státní kopírovací automobilky svým drzým kopírováním tak zbohatly, ze zvýsily platy svých manazeru a ti si dnes mohou dovolit i vozy z produkce firmy Volvo, která ovsem zase patrí cínské státní kopírovací automobilce.
>😒] >😒] >😒]
Postrádám jeste reakci paranoika s nickem MAGNETOFON, ale pokusím se ho zastoupit. Magnetofon by treba mohl napsat, ze cínské státní kopírovací automobilky svým drzým kopírováním tak zbohatly, ze zvýsily platy svých manazeru a ti si dnes mohou dovolit i vozy z produkce firmy Volvo, která ovsem zase patrí cínské státní kopírovací automobilce.
>😒] >😒] >😒]
skoda mozno ano ale focus volvo a ktovie ake ine auta by mali si zachovat europsku kvalitu..... neverim ze focus vyrobeny v cine bude horsi ako z eu... mozno sa lisia v detailoch ale kvalita by mala byt spickova
Gilgit
Tak pardon. Zásadní rozdíly mezi vozy Skoda montovanými/vyrábenými v Indii a vyrábenými v Cíne nejsou. To platí i pro Volvo, které se ostatne vyrábelo v Cíne jeste pred prevzetím firmou Geely.
myslis ze v cine vyrobene volvo bude ine ako zo svedska? pochybujem...
samozrejme tie cinske domace automobilky za vela nestoja ale fordy volva vw a kdejake ine eu znacky vyrabane v cine splnaju urcite tie iste kvalitativne kriteria ako v eu...
samozrejme tie cinske domace automobilky za vela nestoja ale fordy volva vw a kdejake ine eu znacky vyrabane v cine splnaju urcite tie iste kvalitativne kriteria ako v eu...
no asi by ses divil, kdyby vedle tebe při nehodě seděl motor... Je dost rozdíl mezi autem a tím, co jako auto jen vypadá. Takže zatím není tak úplně jedno, odkud máš auto.
jak keby to nebolo jedno 😉 , dnes je uplne jedno odkial mas auto... ci z usa ci z nemecka indie alebo z marsu :yes😒br />
je smiesne sa nad tym dnes v konzumnej spolocnosti ( ked sa vsetko vyraba so zivotnostou max. dva roky ) pozastavovat..
dacia inak tiez predava viac aut vo francuzsku ako doma v rumunsku a skodovka taktiez predava viac skodoviek v nemecku ako doma.... a kedze je cina najvacsi trh sveta tak tam coskoro budu predavat vsetky automobilky najviac aut 😉
je smiesne sa nad tym dnes v konzumnej spolocnosti ( ked sa vsetko vyraba so zivotnostou max. dva roky ) pozastavovat..
dacia inak tiez predava viac aut vo francuzsku ako doma v rumunsku a skodovka taktiez predava viac skodoviek v nemecku ako doma.... a kedze je cina najvacsi trh sveta tak tam coskoro budu predavat vsetky automobilky najviac aut 😉