Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Janodzvonu
Základ nabídky tvoří tříválec 0.9 TCe/66 kW a 135 N.m s proměnným časováním ventilů a bezúdržbovým rozvodovým řetězem, který si v průměru vystačí s 5,0 l na 100 km. Agregát se ale nabízí pouze v nejvyšší výbavě Arctica za 222.900 korun.
Máte v tom bordel >:-[]
Máte v tom bordel >:-[]
Ondris
Hele, fakt je ta kůže za 12 000 CZK opravdu kožená? :-)
To by bylo super.
To by bylo super.
To by mě taky zajímalo... na těch 12k jsem koukal jak vyoraná myš >:D
Stačí se podívat na obrázky. Kůže tam je,ale ne po celém sedadle. :yes: Za 12000 by se vám zachtělo kožených sedadel >:D Je tam asi 20% kůže. Celokožená sedadla stojí tak 40000kč
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alespoň,že jde objednat.
Objednat lze. Akorát u těchhle "levnějších" aut je jedne problém - když si je dovybavíte, dostáváte se na (nebo i nad) základní cenu lepších modelů, které tu výbavu už mají v ceně.
Ale pokud někdo trvá na Dacii a zaplatí za ni víc než za Renaulta, bránit mu nebudu. Jsou to jeho peníze. Ale já bych to nedělal. Já bych bral Dacii jedině tehdy, pokud bych chtěl ušetřit. A pak bych opravdu šetřil.
Ale pokud někdo trvá na Dacii a zaplatí za ni víc než za Renaulta, bránit mu nebudu. Jsou to jeho peníze. Ale já bych to nedělal. Já bych bral Dacii jedině tehdy, pokud bych chtěl ušetřit. A pak bych opravdu šetřil.
Cena je 6tis. tady uvedli 9, to je vcetne kozeneho volantu a kozene rad. paky.
Slavek-TDM
Pohon zajišťují tří zážehové motory a jeden vznětový, všechny dostaly přeplňování výfukovým turbodmychadlem.
Nemyslim si, ze 1.2 je preplnovana...
Nemyslim si, ze 1.2 je preplnovana...
článek psal někdo pod vlivem >:-[]
Dobré jsou také ty krychlové metry. :-)
Kde? Preklepu tam je tuna, ale tuhle chybu nevidim :-|
Objem zavazadelníku byl v krychlových metrech. Nevím, jestli je to číslo správně, vycházelo to něco přes 500 litrů, což může být reálné. Jen že člověk moc často u osobních aut nevidí krychlové metry. :-)
Edit: Pořád to tam je. "Pro zavazadla je k dispozici 0,510 m3."
Edit: Pořád to tam je. "Pro zavazadla je k dispozici 0,510 m3."
Co je španého na 0,510m3 ??? >:-[] 510 litrů >:-[] Nemáš kalkulačku? ;-) 1m3 má 1000 litrů :-! Za komunistů mně to tak učili ve škole >:D
Ty tady raději neházej smajlíky, zjevně tě toho ve škole moc nenaučili. "učili mně"... >:D Udávat objem kufru v kubických metrech je podobné jako udávat rychlost v metrech za vteřinu. Taky je to správně, ale je to divné...nezvyklé.
Alespoň umím počítat >:-[] Proč by se objem kufru nemohl udávat v kubických metrech? Kvůli blbcům co neumí počítat? >:-[] Mimochodem kufr není akvárko,tak proč litry? Proč ne decimetry čtverečné >:D >:D >:D A smajlíků si nahážu co si budu přát. Tobě je do toho * >:D
Posouvání desetinné čárky bych nenazýval počítáním.
>:D :yes:
Další brácha. Celá rodinka :no:
Moje současné auto zrychlí na 27.777777778 m/s za 0.1416666 minuty. Líbí se ti to, ty chytrolíne ? ;-)
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty zase neumíš číst. Krychlové metry vídám u dodávek, ne u osobních aut (nejspíš i proto, že základní objem nad metr krychlový asi žádné osobní auto ani nemá). A když už, tak bych spíš očekával decimetry krychlové. Nás totiž ve škole učili vybírat správnou předponu, popřípadě výsledky uvádět ve vědecké notaci (pro zkratku pak v E notaci), tedy 5,1e-1 m^3, chceš-li.
Budeš brácha woody-alien
:-! Neumíš přečíst 0,510 a ještě se rozčiluješ a píšeš * :yes:
:-! Neumíš přečíst 0,510 a ještě se rozčiluješ a píšeš * :yes:
KANKUNEN
auta vznikají, protože pak číňáci nebudou mít čím bodovat, když cenu tlačí Dačka. Já bych si něco takového nekoupil, dal bych přednost něčemu ojetému. Dačku na firmě máme ale je to opravdu neporovnatelné s mým autem co má právě cenu 160t.
Mám takový pocit, že Číňané ani neměli v plánu se podbízet. :-)
presne tak... cinania maju vyssie ambicie.... qoros nebude cinska dacia... ale skor cinsky vw.... bude to solidne auto :yes:
V plánu to mít nemusejí, ale pokud chtějí uspět, musejí napřed něco prodat... Čili buď musejí být o dost lepší, než srovnatelně drahý evropský výrobce, nebo o dost levnější, než srovnatelně kvalitní Evropan. Nebo asoň ten dojem budit.
Já nevím. Líbí se mi, že v tom autě nic není. Žádný ***ský asistenti a hromada elektronickejch nesmyslů. Co se mi nelíbí, že v tom není aspoň jeden pořádnej motor. Je to sice lowendovka, ale nějakej motor s 90 kW by tam snad Renault dát mohl. S takovejma motorkama do stěračů je pro mě takový auto na nic. To si radši koupím do těch 2 kil něco lehce jetýho. Takovej focus je za ty prachy prakticky skoro novej.
90kw by ten podvozek bez úprav těžko snesl. Je vidět ,že jsi s tím nejel >:-[]
No nejel, ale nedovedu si představit, že by to mělo zase tak mizernej podvozek. Nehledě na to, že silnější motorizace by mohla mít trochu jiný tlumiče, péra a tužší stabilizátor. O1 má taky hanebnej podvozek a v RS byl 132 kW motor a fungovalo to. Prostě tohle co do toho dávaj je žebrota na N-tou. Chtělo by to silnější motor.
Já myslim, že by to stejně nikdo nekupoval, ztratilo by to pak smysl lowendu. Spíš bych si uměl silnější motor představit pro Top verzi Dusteru. Silnější DCi, nebo i klasický renaultí 2.0 benzín, ale ten už se asi moc nedává že :-)
To je ovšem něco jiného. Předělaný podvozek by to samozřejmě zvládl. Ale ne původní nastavení. To by byla vražda :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dacia CZ
Dacia představí v Ženevě dva nové modely!!! Měl by to být i nový Logan MCV. Další novinky a zajímavosti ohledně značek Dacia a Škoda Auto naleznete na fb stránkách. Odkaz níže [odkaz]
na jesen by mal prist inovovany duster... a v lete uz predtym pride do predaja dokker... uzitkova verzia odvodena od lodgy.... vyzera to tak ze dacia pekne posilnuje :yes:
Dacia má také v plánu malé městské auto. A dále se taky uvažuje o Dokkeru Stepway pro evropu. Facelift Dustera by se měl představit v tomto roce. :yes: [odkaz]
ved o tom pisem vyssie... ze neviem co je s tym citadinom..... kedy pride? male mestske auto od dacie by sa malo volat citadine
ubehol skoro rok od tohoto clanku:
[odkaz]
a zatial blizsie info nemame
ubehol skoro rok od tohoto clanku:
[odkaz]
a zatial blizsie info nemame
Tak na kombajna se tesim :-) to by mozna bylo auto o kterem budu v roce 2014 kdy planuju nakup noveho auta uvazovat :-)
Emel
Předek se povedl, jen možná působí proti subtilnější zádi trošku masivně... jsem zvědavý na 1105.
Já jsem dnes viděl poprvé naživo Sandero a vypadá....prostě dobře. Tenhle styl se Dacii povedl.
oproti předchůdci je to nevyvážené a příď vypadá, jak naroubovaná z auta o třídu výše. jsem zvědavý jaké bude mcv, protože v současné generaci je vizuálně imho dost povedené.
Makovnik
Dalsi rytier s velkym kufrikom do boja, teraz uz Rapid/Toledo, Logan, 301/C-E. Kto ma najostrejsiu sablu?
Frantizsekk
nechcete vypsat alespon zakladni vybavu?
Muzete tam nasekat dalsi chyby, ale alespon neco :yes:
Muzete tam nasekat dalsi chyby, ale alespon neco :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kombi si možná odbude premiéru už v Ženevě. :yes: [odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
johny555
mě zaujme víc než nové Audi... Většina lidí nepotřebuje silná, výbavou nadupaná auta ale levné, jednoduché a spolehlivé auto, které slouží k přesunu z bodu A do bodu B.
o tom cely cas pisem, presne tak :yes:
tieto auta a informacie o nich by mali viac zaplnat priestory tohto webu.... mna velmi nezaujimaju nejake nadupane premiove supervybavene monstra ktore si realne kupi mozno len 5 percent tych co na to aj realne ma..... nieje ziadnym tajomstvom ze dnes aj prachaci jazdia v beznych autach.... nakolko na beznu potrebu do prace domov a na vylet alebo dovolenku mi premiu netreba... to iste zvladnem aj so sanderom :yes:
tieto auta a informacie o nich by mali viac zaplnat priestory tohto webu.... mna velmi nezaujimaju nejake nadupane premiove supervybavene monstra ktore si realne kupi mozno len 5 percent tych co na to aj realne ma..... nieje ziadnym tajomstvom ze dnes aj prachaci jazdia v beznych autach.... nakolko na beznu potrebu do prace domov a na vylet alebo dovolenku mi premiu netreba... to iste zvladnem aj so sanderom :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrý den. Můžete mi prosím přeposlat odkaz na článek, potažmo diskuzní vlákno, ve kterém podle vás já sám sebe zmíněným způsobem vychvaluji? Rád bych si to přečetl, protože by mě to samotného zajímalo. Děkuji.
Musím vás zklamat, ale máte mylné informace - praxi v USA opravdu nemám (byť jsem tam byl) a za superhvězdu považuji nanejvýš Spidermana nebo Batmana. Vzhledem k tomu, že vy se na tomto webu vyskytujete již přes pět let, mohl byste vědět, že toto je úplně normální článek o novém modelu uváděném na český trh, který se v ničem nevymyká z obvyklého kontextu, na který jste zvyklí. Mimochodem, co spíše ocenit rychlost, s jakou se tento a jemu podobné materiály na Auto.cz objevují? To byl, je a bude novinářský standard můj i mých kolegů.
Nicméně standard bez chyb, za ty se omlouvám. Ve snaze poskytnout vám informace co nejrychleji vznikl článek ve spěchu.
Musím vás zklamat, ale máte mylné informace - praxi v USA opravdu nemám (byť jsem tam byl) a za superhvězdu považuji nanejvýš Spidermana nebo Batmana. Vzhledem k tomu, že vy se na tomto webu vyskytujete již přes pět let, mohl byste vědět, že toto je úplně normální článek o novém modelu uváděném na český trh, který se v ničem nevymyká z obvyklého kontextu, na který jste zvyklí. Mimochodem, co spíše ocenit rychlost, s jakou se tento a jemu podobné materiály na Auto.cz objevují? To byl, je a bude novinářský standard můj i mých kolegů.
Nicméně standard bez chyb, za ty se omlouvám. Ve snaze poskytnout vám informace co nejrychleji vznikl článek ve spěchu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vážený Gilgite,
ad 1) Nicku Marianek jsem napsal PM, kde jsem mu ohledně auta roku vysvětlil svůj náhled na celou věc a vyzval ho k osobní diskuzi. Na tuto výzvu již nereagoval, respektive v jiné diskuzi si postěžoval, že jsme mu smazali příspěvěk. Ano, smazali, protože byl uznán jako nevhodný a urážlivý. A podobně to děláme a budeme dělat i v jiných případech, není v tom nic osobního. Kdokoliv zde bude diskutovat v mezích obecné slušnosti, má na to plné právo. Kdokoliv upozorní na nějakou chybu, činí tak zcela oprávněně. Rozhodně ale nechci, abyste se zde hádali a uráželi, to nikam nevede. Akorát tím kyne diskuze pod článkem. Jasně, co člověk, to názor, ale buďte (a tím myslím všichni) konstruktivní.
ad 2) Mám za sebou téměř dvacet let práce v Auto Tipu, to bude letos na podzim. Po odchodu Jirky Červenky z pozice šéfredaktora Auto.cz jsem nyní navíc dočasně pověřen vedením a řízením Auto.cz. S tím souvisejí určité změny - některé jsem již aplikoval a vy jste je určitě již zaznamenali, k jiným dojde v brzké době. Všechny však mají jeden cíl - udělat tenhle web ještě lepší, než byl. Jirka Červenka udělal obrovský kus práce a já v ní maximálně pokračuji.
ad 3) Kritika, je-li oprávněná, je zcela na místě. Avizované změny by měly zajistit to, aby se vámi zmiňované chyby neděly. A když už se něco stane, abychom omyl uznali a opravili. Sám píšete, že na začátku svého působení na Auto.cz jste se v diskuzích vyjadřoval velice slušně a že reakce z naší strany byla nulová. Uznejte, že i mezi vaším prvním a druhým příspěvkem je veliký rozdíl, alespoň já ho tak vnímám. Pojdťe se všichni, kdo tohle čtete, vrátit v diskuzích aspoň trochu zpátky a já slibuji, že reakce z naší strany už nebude nulová. Nicméně nás chápejte, že my nemáme čas procházet všechny vaše příspěvky a reagovat na ně, to bychom kolikrát nestíhali nic jiného.
ad 4) Svět motorů je nezpochybnitelná jednička na trhu a za tímto svým tvrzením si stojím. Historii ponechme stranou, to byla jiná doba, ale ani v současnosti není na trhu jiný časopis, který by se lépe prodával. Auto Tip je v tomto směru dvojka, a pak dlouho nic... A tohle nepíšu, protože společně s Auto.cz patří pod jedno vydavatelství (Ringier Axel Springer), ale protože je to objektivně doložitelné například čísly prodaného nákladu.
ad 5) Měl jsem to mezi dvěma poradami a pod embargem, ale to prosím v žádném případě neberte jako výmluvu. Stalo se, já to uznal a hned opravil. Ponaučení pro mě, můj standard je o hodně výš, viz bod 2.
ad 6) Rovněž viz můj bod 3
ad 1) Nicku Marianek jsem napsal PM, kde jsem mu ohledně auta roku vysvětlil svůj náhled na celou věc a vyzval ho k osobní diskuzi. Na tuto výzvu již nereagoval, respektive v jiné diskuzi si postěžoval, že jsme mu smazali příspěvěk. Ano, smazali, protože byl uznán jako nevhodný a urážlivý. A podobně to děláme a budeme dělat i v jiných případech, není v tom nic osobního. Kdokoliv zde bude diskutovat v mezích obecné slušnosti, má na to plné právo. Kdokoliv upozorní na nějakou chybu, činí tak zcela oprávněně. Rozhodně ale nechci, abyste se zde hádali a uráželi, to nikam nevede. Akorát tím kyne diskuze pod článkem. Jasně, co člověk, to názor, ale buďte (a tím myslím všichni) konstruktivní.
ad 2) Mám za sebou téměř dvacet let práce v Auto Tipu, to bude letos na podzim. Po odchodu Jirky Červenky z pozice šéfredaktora Auto.cz jsem nyní navíc dočasně pověřen vedením a řízením Auto.cz. S tím souvisejí určité změny - některé jsem již aplikoval a vy jste je určitě již zaznamenali, k jiným dojde v brzké době. Všechny však mají jeden cíl - udělat tenhle web ještě lepší, než byl. Jirka Červenka udělal obrovský kus práce a já v ní maximálně pokračuji.
ad 3) Kritika, je-li oprávněná, je zcela na místě. Avizované změny by měly zajistit to, aby se vámi zmiňované chyby neděly. A když už se něco stane, abychom omyl uznali a opravili. Sám píšete, že na začátku svého působení na Auto.cz jste se v diskuzích vyjadřoval velice slušně a že reakce z naší strany byla nulová. Uznejte, že i mezi vaším prvním a druhým příspěvkem je veliký rozdíl, alespoň já ho tak vnímám. Pojdťe se všichni, kdo tohle čtete, vrátit v diskuzích aspoň trochu zpátky a já slibuji, že reakce z naší strany už nebude nulová. Nicméně nás chápejte, že my nemáme čas procházet všechny vaše příspěvky a reagovat na ně, to bychom kolikrát nestíhali nic jiného.
ad 4) Svět motorů je nezpochybnitelná jednička na trhu a za tímto svým tvrzením si stojím. Historii ponechme stranou, to byla jiná doba, ale ani v současnosti není na trhu jiný časopis, který by se lépe prodával. Auto Tip je v tomto směru dvojka, a pak dlouho nic... A tohle nepíšu, protože společně s Auto.cz patří pod jedno vydavatelství (Ringier Axel Springer), ale protože je to objektivně doložitelné například čísly prodaného nákladu.
ad 5) Měl jsem to mezi dvěma poradami a pod embargem, ale to prosím v žádném případě neberte jako výmluvu. Stalo se, já to uznal a hned opravil. Ponaučení pro mě, můj standard je o hodně výš, viz bod 2.
ad 6) Rovněž viz můj bod 3
Pánové diskutující,tak jako mi není zatěžko chválit Dacii,Fiat,cokoliv,když si to zaslouží,můžu s klidným svědomím prohlásat,že za poslední roky šla úroveň SM velmi nahoru(příchod nových lidí) a rozhodně to není hlásná trouba VW,SKODA atd. Když čtu v článku objem kufru 0,510m3 ,tak to se mnou vůbec nic neudělá,ani si to neuvědomím a už vůbec to nikomu nevytýkám . Někteří si prostě musí rýpnoutm,ani kdyby na chleba nebylo. Hezký den přeji. Z práce >:-[]
My teké čteme Auto Tip a Svět motorů a v poslední době se nám moc líbí. Články jsou lepší a lepší, přišli noví lidé a úroveň šla nahoru.
To chce klid. Neexistují normální lidé,jen lidé špatně vyšetření >:D
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V pohodě.Jen to moc prožíváš ;-)
A to já se kolegy Golgita zase zastanu! Redaktoři jsou snad placeni za nějakou činost a za její kvalitu a ne, že tu pověsí nějaký článek plný chyb, překlepů a blábolů a nebo nedej bože jej zkopírují z jiného webu a hrdě se pod něj podepíší! Ještě navíc na takhle čteném webu, pro širokou veřejnost, jako je Auto.cz, kde člověk očekává nějaký standard kvality a né snůšku nesmyslů! A pane redaktore, na rychlost zveřejnění článků bych se neodvolával, je třeba u toho použit i hlavu...a heslo zní - práce kvapná, málo platná...
ps. Jean Valvan...ty si zase jeden z těch arogantních chytráků, co má na všechno odpovět a je strašně nad věcí co?
ps. Jean Valvan...ty si zase jeden z těch arogantních chytráků, co má na všechno odpovět a je strašně nad věcí co?
Muron
Tak jsem se na ten ceník podíval. Základní verze zůstává holou, oproti starému Loganu má navíc asi jen ESP+ASR+CSV, boční bagy a posilovač. Moc mi nedává smysl prostřední stupeň, který nabídne za 20k navíc lakované nárazníky, centrál, přední okna bez švihadel a dělenou zadní sedačku. Lze vylepšit paketem cool s klimou a rádiem za 20 k navíc, ale přesně o tolik je dražší nejvyšší stupeň výbavy Cool, který kromě klimy a rádia nabídne taky lakované kliky a zrcátka (navíc v elektrice), palubní počítač, mlhovky a hlavně výškově stavitelný volant a sedadlo řidiče (které by podle mě měly být alespoň ve střední výbavě). Takže střední stupeň bude mít smysl, až k němu budou dávat paket cool zdarma nebo jiný bonus.
suhlasim... stredna vybava je skor o vzhlade... ze uz mas proste lakovane narazniky co podstatne lepsie vyzera ako v zaklade... ale ak chces klimu a dalsie drobnosti tak samozrejme treba st d onajvyssej vybavy.... lebo dodatocne priplatky v strednej vybave by ti auto predrazili viac ako koeby si si ho kupil v najvyssej vybave kde mas uz vsetko... :yes: , najdu sa aj taki ktorym klimu netreba a nepotrebuju aplubny pocitac... ale proste nechcu aby auto vyzeralo ako nenastriekane a tak si kupia strednu verziu vybavy kde dostanu lakovane naraznoiky a aspon el okna aby to auto uz splnalo aspon minimalne standrardy solidneho vzhladu aj komfortu :yes:
qwert88
Za pár let bude Dacia válcovat i dražší značky,na východních trzích má Dacie pré >:-[] Jsem docela zvědav na upravený Duster.
Pravda,zatím se mi každé jejich novější auto líbí víc než to předchozí a i kvalita zpracování se viditelně zlepšuje
Janodzvonu
Černé nárazníky vodorovně napojené na blatníky.Zrcátka jako měl první Logan v nejlevnější výbavě. Klimatizace. Okna v elektrice(i zadní) Tempomat.Dálkový central.Radio s modrým zubem . Víc nechci
Aladeen
U minulého Logana bolo cítiť že je to lacné auto [odkaz] ,ale teraz sa Dacia trošku viac buchla po vrecku a urobila auto ktoré pôsobí ako keby patrilo o triedu vyššie [odkaz] pritom nestráca nič z praktičnosti a za cenu 160 tisíc kč je to úplna bomba , dovolím si povedať že v tejto cenovej kategórii nenájdete nič Praktickejšie ani Kvalitnejšie :yes:
Logan si zaslúži nosiť názov Auto pre krízu !
Logan si zaslúži nosiť názov Auto pre krízu !
Ano. V základu je to bomba. Ale s vyšší výbavou už to taková bomba oproti konkurenci není.A na výběr jsou pouze 2 nemetalické barvy :-( 2 :no: Bílá-Modrá
Na Slovensku stojí Full Výbava len nejakých 7600€ a to nie je špatné . A Metalíza nie je u Dacie zase taká drahá 380€ , u Škody napríklad stojí 500€ (aj keď je pravda že kvalita laku u Škodovky je na inej úrovni ako u dacie ) ;-)
To je sice hezké,ale když nechci pro někoho zbytečnou metlu,tak mám na výběr 2 barvy :no:
Nemůžeš si přeci myslet, že kvalita Škodovek je na úrovni Dacie ;-)
Je moc dobře známo, že taková Octavie 1 měla více vrstev laku nežli Mercedes.
U Dacie je základovka a jedna vrstva laku. Škod dává plničku, základovku jednou a podruhé (elektroforézí) a následují dvě vrstvy laku. Třeba v Čechách stojí na Dacii metalíza 10 000,- na Škodu Fabia 10 100,-. Takový rozdíl tam nevidím :-)
A o té "daciaské full vybavě" mi ani nemluvte. Stačí se posadit do auta a hned víte kde jste :-)
Je moc dobře známo, že taková Octavie 1 měla více vrstev laku nežli Mercedes.
U Dacie je základovka a jedna vrstva laku. Škod dává plničku, základovku jednou a podruhé (elektroforézí) a následují dvě vrstvy laku. Třeba v Čechách stojí na Dacii metalíza 10 000,- na Škodu Fabia 10 100,-. Takový rozdíl tam nevidím :-)
A o té "daciaské full vybavě" mi ani nemluvte. Stačí se posadit do auta a hned víte kde jste :-)
Asi si nerozumel čo som vyššie písal takže ti to preložím "Dácie se kvalitativně nemůže srovnávat se škodovkou , protože Škodovka je o třídu výš " ;-) A čo sa týka výbavy , ta nenáročnému bude bohato stačiť !
Rozuměl jsem. Zvláště větě, o kvalitě laku ;-) K tomu se vázala má reakce co se kvality týče.
Nenáročný je špatné slovo...
Nenáročný je špatné slovo...
A aké je správne slovo ? keď je niekto kto potrebuje auto na dochádzanie do práce , prípadne pre dôchodcu ktorí chce len premiestňovadlo z bodu A do bodu B tak mu to stačí ;-)
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak to je psycho >:D
preco by mal byt psycho. Otec ma v aute klimatizaciu a zapina ju len ked potrebuje odrosit celne sklo ;-) . Inac tuto dnesnu nevyhnutnost nepouziva a ked by dane vozidlo mohol kupit bez nej, tak si klimu neopbjedna
Tak klima je dobrá proti mlžení čelního skla. A taky v létě, když je hic. Ale jsou lidi, kteří jsou na ni alergičtí.
Čili odmítání klimy nemusí být úplná hloupost, byť já ji v autě mám a jsem tomu rád.
Čili odmítání klimy nemusí být úplná hloupost, byť já ji v autě mám a jsem tomu rád.
Philip1
160 tisíc bez 100,- pěkně vypadá na papíře, ale ve skutečnosti, se Loganů za 160 tisíc prodá poměrně málo. I třeba takový Peugeot 301 si prodejci neobjednávají v základní výbavě za 220 tisíc, ale v té vyšší za 260 tisíc, s klimatizací rádiem a tak dál... Takže ta cenovka 160 tisíc je velice zavádějící. Kdo by vyhodil v dnešní době 160 tisíc za auto bez rádia, klimatizace a tak dál? Trochu soudnosti. Pokud sami sebe obelháváte, že klimatizaci nepotřebujete, tak myslete alespoň do budoucna. Auto bez klimatizace se prodává již dnes špatně. Jak tomu bude za 5 let až se auta budete zbavovat? (jestli auto 5 let vydrží)
Pokud dobře počítám, tak s klimatizací bude Logan minimálně za 200 tisíc.
Položme si tedy otázku. Jaké ojeté auto pod 200 tisíc bychom mohli zvolit jako alternativu?
Odpověď nechám na vás Určitě Vás napadne spousta alternativ. Tak proč vyhazovat 200 tisíc za Dacii? Kdo si do Dacie sedl a třeba se i projel, tak ví, že za tu cenu, musí hodně ustoupit. Spolehlivost je na "čtýru" jak dokazují různé statistiky z celé Evropy. Tak pokud máte 160-200 tis. a plánujete koupit auto, tak se poohlédněte po zánovních autech. Určitě si vyberete lépe ;-) ;-)
Pokud dobře počítám, tak s klimatizací bude Logan minimálně za 200 tisíc.
Položme si tedy otázku. Jaké ojeté auto pod 200 tisíc bychom mohli zvolit jako alternativu?
Odpověď nechám na vás Určitě Vás napadne spousta alternativ. Tak proč vyhazovat 200 tisíc za Dacii? Kdo si do Dacie sedl a třeba se i projel, tak ví, že za tu cenu, musí hodně ustoupit. Spolehlivost je na "čtýru" jak dokazují různé statistiky z celé Evropy. Tak pokud máte 160-200 tis. a plánujete koupit auto, tak se poohlédněte po zánovních autech. Určitě si vyberete lépe ;-) ;-)
Omyl. Spolehlivost je právě až moc dobrá. Kde nic není. Co si představuješ pod pojmem spolehlivost?
Vím už jen podle vaší profilové fotografie, že budete hájit Rumunskou Dacii zuby nehty. Nejsem zaujatý proti Dacii a neříkám, že si kupce nenajde a že má jen samé chyby... Ale třeba tohle Vám otevře oči co se spolehlivosti týče:
[odkaz]
Tvrdit o Dacii, že je se spolehlivostí moc dobrá je hodně přestřelené tvrzení.
[odkaz]
Tvrdit o Dacii, že je se spolehlivostí moc dobrá je hodně přestřelené tvrzení.
Nedělá mi problém hájit cokoliv. Třeba i Fiat. Měl jsem ho a v pohodě.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To není spolehlivost. Te je virtuální spolehlivost.OPravdová spolehlivost,je,že auto dojede tam,kam chci.
Čekal jsem lepší argumenty než pouhé slepé označení TÜV Report statistiky za virtuální spolehlivost a vymyslet si vlastní opravdovou... Jet kam chcete může i auto co má zničenou převodovkou a zařadíte jen dvojku. Taky můžete jet kam chcete na dvojku 60km/h a dojedete tak kam potřebujete...
Ve výše uvedeném odkazu se může každý přesvědčit sám. Nejde o virtuální spolehlivost, ale o shromážděná data jak z technických prohlídek, tak z počtu odtáhnutí nepojízdného vozidla a tak dále.
Ve výše uvedeném odkazu se může každý přesvědčit sám. Nejde o virtuální spolehlivost, ale o shromážděná data jak z technických prohlídek, tak z počtu odtáhnutí nepojízdného vozidla a tak dále.
minusove body na tech. kontrole mozeme dostat napr. za nefunkcne osvetlenie zadnej spz (vlastna skusenost), ale auto, ktore tyzden pred tech kontrolou ostalo na ceste pre odpisanu riadiacu jednotku na kontrole excelovalo (tiez vlastna skusenost) Vyber si co je horsie. Podla tech. kontroly auto s nefunkcnym osvetlenim zadnej spz :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jde jen o data z STK, kde skoro všechny závady jsou na osvětlení. S odtahem nepojízdného auta to opravdu nemá nic společného. Pokud jde o ty odtahy, tak tam je Sandero mezi absolutní špičkou. Pokud chceš hodnotit Dacii, tak zapomeň na předsudky a podívej se na fakta
Ach Boze, Dacia vykrada 'dizajn' VW...
to je poznamka pre kolegu uplne hore
A ak nie si schopny vidiet vizualnu podobu tohto auta so sucasnou stylistikou VW (pozri si Amarok), tak asi mas problem s chapanim podstaty dizajnu.
Naopak, ako exemplarne vykradanie dizajnu sa mi javi toto: udajne novy Duster: [odkaz]
...a uz par krizikovy Pathfinder: [odkaz]
viac takychto aut :yes:
nevies ako to je s tou malou daciou na baze twinga? ci bude alebo nebude .... mala sa volat citadine tusim... ale uz rok o nej nemam ziadne info ;-\
Proto ty dražší auta nejsou na nic.
Víš co tím myslím ne? >:-[]
Ale ne. Od určité úrovně jsou všechny věci "předražené" - ale přece má smysl je kupovat, protože přinášejí nezvyklou krásu do života. RR Drophead Coupe je předražený, jachty Riva jsou předražené, ale nejsou zbytečné... A od určité úrovně se už člověk prostě nemusí záměrně shazovat k nějakým daciím... Samozřejmě kromě chorobných šetřilů typu Ingvara Kamprada, ale to není normální ani nutně pozitivní.
Dalsi nesmysl - "shazovani se Dacii". Porad je to novy vuz, zatimco 95 procent populace tady jezdi ve starych pleckach 10+ let. Takze pokud tyto Dacie nahradi rezave Favority a Felicie, tak jenom dobre.
Najdi blizku podobu k [odkaz] , [odkaz] alebo [odkaz] alebo [odkaz]
To, ze sa napr. korejci inspirovali 10autami, aby zbuchali nieco europske este neznamena, ze vsetky su si podobne.
A to, ze budes popierat, ze da Dacia nevyzera ako Amarok, resp. nejde po VW dizajne, na tej suvislosti nic nezmeni.