Novinky
Pohon zajišťují tří zážehové motory a jeden vznětový, všechny dostaly přeplňování výfukovým turbodmychadlem.
Nemyslim si, ze 1.2 je preplnovana...
Nemyslim si, ze 1.2 je preplnovana...
dacii fandim.... paradne auto... ci uz sandero, stepway a aj logan.... prakticke , prestranne , a pekne auta... predrazene imidzovky su beznemu cloveku na nic .... bravo dacia :yes😒br />
viac takychto aut :yes😒br />
nevies ako to je s tou malou daciou na baze twinga? ci bude alebo nebude .... mala sa volat citadine tusim... ale uz rok o nej nemam ziadne info ;-\
viac takychto aut :yes😒br />
nevies ako to je s tou malou daciou na baze twinga? ci bude alebo nebude .... mala sa volat citadine tusim... ale uz rok o nej nemam ziadne info ;-\
este nezabudnime podotknut ze ma to 4 kolesa aj volant podobne ako vw... co si tie dnesne dacie dovoluju >😁 to uz je moc 😉
to je poznamka pre kolegu uplne hore
to je poznamka pre kolegu uplne hore
myslim ze vacsine majitelov sa tento predok na rozdiel od vw bude pacit 😉 , a cena? paradna... rapid by sme za tuto cenu kupili jedine bez motora a kolies... dacia to ma dobre nasliapnute :yes:
filipe, kdyz se ti nelibi, ze te oslovuji jmenem, ktere sis sam pri registraci zvolil, logicky z toho plyne, ze mas s nim nejaky problem. Jakou konstrukci jsi prisel na to, ze bych problem s jmenem mel mit ja me opravdu nenapada - ja ti nikde nezakazuji oslovovat me Katikakus.
To ze si nemecky majitel Dacie nezkontroluje zarovky nikde netvrdim - to tvrdis ty. Nevkladej mi prosim do ust sve nesmysly. Zbytek nema cenu komentovat... 8-s :no:
To ze si nemecky majitel Dacie nezkontroluje zarovky nikde netvrdim - to tvrdis ty. Nevkladej mi prosim do ust sve nesmysly. Zbytek nema cenu komentovat... 8-s :no:
Kdo se tu stydí za jméno jsi ty. Ramena přes klávesnici dělat umíš, hlavně, když schováš svou identitu za přezdívku Katikakus a obrázek svého pohádkového hrdiny či čeho. Zřejmě se ti to trochu už plete, kdo se stydí za jméno a kdo ne.
Klidně si stále tvrď, že Německý majitel Dacie si žárovky nezkontroluje ale ten co jezdí Polem auto obleze a vše si dá do pořádku 😄 Netvrdím (!) napíšu to raději znovu, třeba ti to už dojde, netvrdím, že je TUV o spolehlivosti auta. Jen je to takové vodítko k té výsledné kvalitě.
Klidně si dál mysli, že řidiči Dacie o své auta nepečují a majitelé toho strašného koncernu kvůli kterému nemůžeš spát se o ně starají jak o své děti a to pak je ten důvod, proč jsou VW Polo v TUV v hodnocení na špici.
Klidně si stále tvrď, že Německý majitel Dacie si žárovky nezkontroluje ale ten co jezdí Polem auto obleze a vše si dá do pořádku 😄 Netvrdím (!) napíšu to raději znovu, třeba ti to už dojde, netvrdím, že je TUV o spolehlivosti auta. Jen je to takové vodítko k té výsledné kvalitě.
Klidně si dál mysli, že řidiči Dacie o své auta nepečují a majitelé toho strašného koncernu kvůli kterému nemůžeš spát se o ně starají jak o své děti a to pak je ten důvod, proč jsou VW Polo v TUV v hodnocení na špici.
Tak klima je dobrá proti mlžení čelního skla. A taky v létě, když je hic. Ale jsou lidi, kteří jsou na ni alergičtí.
Čili odmítání klimy nemusí být úplná hloupost, byť já ji v autě mám a jsem tomu rád.
Čili odmítání klimy nemusí být úplná hloupost, byť já ji v autě mám a jsem tomu rád.
V plánu to mít nemusejí, ale pokud chtějí uspět, musejí napřed něco prodat... Čili buď musejí být o dost lepší, než srovnatelně drahý evropský výrobce, nebo o dost levnější, než srovnatelně kvalitní Evropan. Nebo asoň ten dojem budit.
filipe, ty se za sve jmeno stydis? Mam ti snad rikat pepo? Nebo franto? Kazdopadne mas pravdu v tom, ze do skoly jsme spolu nechodili - na to jsi prilis mlady.
Zarovky praskaji vsem autum, to bys mohl vedet. Vetsina ridicu si pred STK samozrejme vsechny zarovky zkontroluje, nekteri to tak ale nedelaji a ty z toho pak dovodis, ze jejich auta jsou nespolehliva???
To, ze TUV neni o spolehlivosti jsme tady rozebirali snad tisickrat. Ty jsi zrejme posledni, kdo si mysli opak, mily filipe... ;-\
Zarovky praskaji vsem autum, to bys mohl vedet. Vetsina ridicu si pred STK samozrejme vsechny zarovky zkontroluje, nekteri to tak ale nedelaji a ty z toho pak dovodis, ze jejich auta jsou nespolehliva???
To, ze TUV neni o spolehlivosti jsme tady rozebirali snad tisickrat. Ty jsi zrejme posledni, kdo si mysli opak, mily filipe... ;-\
Neoslovuj mě jménem. Nechodili jsme spolu do školy.
Ještě jednou to napíšu. Zřejmě jsi to zase nepochopil.
Pokud u Dacie praskají žárovky a rozbíjejí se další prkotiny, které pak ve výsledku ovlivní STK, tak proč to není i u Pola? Nebo mi chceš tvrdit, že všichni majitelé VW Pola se dokonale starají o auto a ti co mají Sandero na to kašlou tak, že se dostalo Sandero až ke konci tabulky? Trochu divné. A pokud všem Sanderům a Loganům praskají žárovky u všeho vnějšího osvětlení, tak jakou si Rumuni dali práci s ostatními funkčními prvky a se zbytkem součástí vozu?
Ještě jednou to napíšu. Zřejmě jsi to zase nepochopil.
Pokud u Dacie praskají žárovky a rozbíjejí se další prkotiny, které pak ve výsledku ovlivní STK, tak proč to není i u Pola? Nebo mi chceš tvrdit, že všichni majitelé VW Pola se dokonale starají o auto a ti co mají Sandero na to kašlou tak, že se dostalo Sandero až ke konci tabulky? Trochu divné. A pokud všem Sanderům a Loganům praskají žárovky u všeho vnějšího osvětlení, tak jakou si Rumuni dali práci s ostatními funkčními prvky a se zbytkem součástí vozu?
My teké čteme Auto Tip a Svět motorů a v poslední době se nám moc líbí. Články jsou lepší a lepší, přišli noví lidé a úroveň šla nahoru.
Pánové diskutující,tak jako mi není zatěžko chválit Dacii,Fiat,cokoliv,když si to zaslouží,můžu s klidným svědomím prohlásat,že za poslední roky šla úroveň SM velmi nahoru(příchod nových lidí) a rozhodně to není hlásná trouba VW,SKODA atd. Když čtu v článku objem kufru 0,510m3 ,tak to se mnou vůbec nic neudělá,ani si to neuvědomím a už vůbec to nikomu nevytýkám . Někteří si prostě musí rýpnoutm,ani kdyby na chleba nebylo. Hezký den přeji. Z práce >😒]
Vážený Gilgite,
ad 1) Nicku Marianek jsem napsal PM, kde jsem mu ohledně auta roku vysvětlil svůj náhled na celou věc a vyzval ho k osobní diskuzi. Na tuto výzvu již nereagoval, respektive v jiné diskuzi si postěžoval, že jsme mu smazali příspěvěk. Ano, smazali, protože byl uznán jako nevhodný a urážlivý. A podobně to děláme a budeme dělat i v jiných případech, není v tom nic osobního. Kdokoliv zde bude diskutovat v mezích obecné slušnosti, má na to plné právo. Kdokoliv upozorní na nějakou chybu, činí tak zcela oprávněně. Rozhodně ale nechci, abyste se zde hádali a uráželi, to nikam nevede. Akorát tím kyne diskuze pod článkem. Jasně, co člověk, to názor, ale buďte (a tím myslím všichni) konstruktivní.
ad 2) Mám za sebou téměř dvacet let práce v Auto Tipu, to bude letos na podzim. Po odchodu Jirky Červenky z pozice šéfredaktora Auto.cz jsem nyní navíc dočasně pověřen vedením a řízením Auto.cz. S tím souvisejí určité změny - některé jsem již aplikoval a vy jste je určitě již zaznamenali, k jiným dojde v brzké době. Všechny však mají jeden cíl - udělat tenhle web ještě lepší, než byl. Jirka Červenka udělal obrovský kus práce a já v ní maximálně pokračuji.
ad 3) Kritika, je-li oprávněná, je zcela na místě. Avizované změny by měly zajistit to, aby se vámi zmiňované chyby neděly. A když už se něco stane, abychom omyl uznali a opravili. Sám píšete, že na začátku svého působení na Auto.cz jste se v diskuzích vyjadřoval velice slušně a že reakce z naší strany byla nulová. Uznejte, že i mezi vaším prvním a druhým příspěvkem je veliký rozdíl, alespoň já ho tak vnímám. Pojdťe se všichni, kdo tohle čtete, vrátit v diskuzích aspoň trochu zpátky a já slibuji, že reakce z naší strany už nebude nulová. Nicméně nás chápejte, že my nemáme čas procházet všechny vaše příspěvky a reagovat na ně, to bychom kolikrát nestíhali nic jiného.
ad 4) Svět motorů je nezpochybnitelná jednička na trhu a za tímto svým tvrzením si stojím. Historii ponechme stranou, to byla jiná doba, ale ani v současnosti není na trhu jiný časopis, který by se lépe prodával. Auto Tip je v tomto směru dvojka, a pak dlouho nic... A tohle nepíšu, protože společně s Auto.cz patří pod jedno vydavatelství (Ringier Axel Springer), ale protože je to objektivně doložitelné například čísly prodaného nákladu.
ad 5) Měl jsem to mezi dvěma poradami a pod embargem, ale to prosím v žádném případě neberte jako výmluvu. Stalo se, já to uznal a hned opravil. Ponaučení pro mě, můj standard je o hodně výš, viz bod 2.
ad 6) Rovněž viz můj bod 3
ad 1) Nicku Marianek jsem napsal PM, kde jsem mu ohledně auta roku vysvětlil svůj náhled na celou věc a vyzval ho k osobní diskuzi. Na tuto výzvu již nereagoval, respektive v jiné diskuzi si postěžoval, že jsme mu smazali příspěvěk. Ano, smazali, protože byl uznán jako nevhodný a urážlivý. A podobně to děláme a budeme dělat i v jiných případech, není v tom nic osobního. Kdokoliv zde bude diskutovat v mezích obecné slušnosti, má na to plné právo. Kdokoliv upozorní na nějakou chybu, činí tak zcela oprávněně. Rozhodně ale nechci, abyste se zde hádali a uráželi, to nikam nevede. Akorát tím kyne diskuze pod článkem. Jasně, co člověk, to názor, ale buďte (a tím myslím všichni) konstruktivní.
ad 2) Mám za sebou téměř dvacet let práce v Auto Tipu, to bude letos na podzim. Po odchodu Jirky Červenky z pozice šéfredaktora Auto.cz jsem nyní navíc dočasně pověřen vedením a řízením Auto.cz. S tím souvisejí určité změny - některé jsem již aplikoval a vy jste je určitě již zaznamenali, k jiným dojde v brzké době. Všechny však mají jeden cíl - udělat tenhle web ještě lepší, než byl. Jirka Červenka udělal obrovský kus práce a já v ní maximálně pokračuji.
ad 3) Kritika, je-li oprávněná, je zcela na místě. Avizované změny by měly zajistit to, aby se vámi zmiňované chyby neděly. A když už se něco stane, abychom omyl uznali a opravili. Sám píšete, že na začátku svého působení na Auto.cz jste se v diskuzích vyjadřoval velice slušně a že reakce z naší strany byla nulová. Uznejte, že i mezi vaším prvním a druhým příspěvkem je veliký rozdíl, alespoň já ho tak vnímám. Pojdťe se všichni, kdo tohle čtete, vrátit v diskuzích aspoň trochu zpátky a já slibuji, že reakce z naší strany už nebude nulová. Nicméně nás chápejte, že my nemáme čas procházet všechny vaše příspěvky a reagovat na ně, to bychom kolikrát nestíhali nic jiného.
ad 4) Svět motorů je nezpochybnitelná jednička na trhu a za tímto svým tvrzením si stojím. Historii ponechme stranou, to byla jiná doba, ale ani v současnosti není na trhu jiný časopis, který by se lépe prodával. Auto Tip je v tomto směru dvojka, a pak dlouho nic... A tohle nepíšu, protože společně s Auto.cz patří pod jedno vydavatelství (Ringier Axel Springer), ale protože je to objektivně doložitelné například čísly prodaného nákladu.
ad 5) Měl jsem to mezi dvěma poradami a pod embargem, ale to prosím v žádném případě neberte jako výmluvu. Stalo se, já to uznal a hned opravil. Ponaučení pro mě, můj standard je o hodně výš, viz bod 2.
ad 6) Rovněž viz můj bod 3
filipe, jeste jednou TUV nema se spolehlivosti nic spolecneho. Ukazuje maximalne, jak se majitel o auto stara. Bez problemu projde STK kazde auto, kteremu majitel bude venovat patricnou peci. Naopak, vubec se tam nedostanou vozy, ktere se rozsipou nekde na silnici. Nebo si fakt opravdu myslis, ze pak majitel zavola odtahovku, aby ho odvezla na STK? 😲
Třeba je to tím, že jsi s polem častěji v servisu a je tak větší šance, že ti to před STK dají do pořádku. 😄 A když už jsme u toho pola, tak to bylo ve stejné kategorii (2-3 r) před rokem na 86. místě. V kategorii 4-5 a 5-6 let bylo také na 83 - 86. místě. To polo ty prkotiny taky trochu nezvládá.
TÜV není spolehlivosti to každopádně ne a ani jsem si to nemyslel. Jen poukazuje na to, jak si ten či onen výrobce dal záležet na i vámi zmiňovaných "prkotinách". Řidiči jsou ve směs stejní. Nebo si myslíte, že Německý děda co má Polo se stará o auto daleko důkladněji než děda z Německa co má Dacii? Já si to tedy nemyslím. Není to ani tolik o údržbě. Navíc tohle je po 3 letech, a to by auta měli být snad v naprostém pořádku ne?
Pokud automobil se všemi drobnostmi projde STK bez problému a bez ztráty bodů, tak si každý může udělat obrázek o kvalitě vozu jako celku. Pokud budu mít problémy s vozem 3 roky starým s 35 resp. 48 tisíci km, byť jen s prkotinou jako osvětlením SPZ či žárovek u potkávacích světel a pod. tak jak bude tento vůz s kvalitou ostatních prvků popřípadě částí? Proč tedy VW Polo může mít "prkotiny" v pořádku a Dacia ne? A nesnažte se mi tvrdit, že Dacia šetří jen na žárovkách a podobných "prkotinách".
Ano ADAC má statistiku odtahů, to jsem nechtěně zamíchal do své odpovědi a za to se omlouvám.
To co jsem psal o rozbité převodovce, byla reakce na schopnost vozu dojet z bodu A do bodu B.
Já bych za low-cost auto se základní výbavou včetně klimatizace nikdy nedal 200 000,-
Pokud automobil se všemi drobnostmi projde STK bez problému a bez ztráty bodů, tak si každý může udělat obrázek o kvalitě vozu jako celku. Pokud budu mít problémy s vozem 3 roky starým s 35 resp. 48 tisíci km, byť jen s prkotinou jako osvětlením SPZ či žárovek u potkávacích světel a pod. tak jak bude tento vůz s kvalitou ostatních prvků popřípadě částí? Proč tedy VW Polo může mít "prkotiny" v pořádku a Dacia ne? A nesnažte se mi tvrdit, že Dacia šetří jen na žárovkách a podobných "prkotinách".
Ano ADAC má statistiku odtahů, to jsem nechtěně zamíchal do své odpovědi a za to se omlouvám.
To co jsem psal o rozbité převodovce, byla reakce na schopnost vozu dojet z bodu A do bodu B.
Já bych za low-cost auto se základní výbavou včetně klimatizace nikdy nedal 200 000,-
Baterie v současné době vydrží 4-5 let bez ohledu na výrobce auta a to je nejčastější příčina výjezdu.
Málokteré auto má podvozek zakrytý tak, aby se tam kuna nedostala.
O benzínu jsem nikde nepsal.
ADAC není statistikou spolehlivosti, stejně jako ji není TUV.
Málokteré auto má podvozek zakrytý tak, aby se tam kuna nedostala.
O benzínu jsem nikde nepsal.
ADAC není statistikou spolehlivosti, stejně jako ji není TUV.
Jsou značky, které mají s vybíjením nových baterií problém a pokud kvůli tomu někde zůstaneš stát, tak se nad tím asi jen tak nepovznešeš. Stejně tak ochrana proti kunám je u každého auta jiná. Jsou to reálné závady, kterým se dá předcházet. Zabouchlé klíčky nebo auto bez benzínu se v této statistice neobjeví.
Tak tak, ADAC taky nema moc velkou vypovidaci hodnotu. Navic jsou tam nejcastejsimi poruchami zabouchle klicky a prekousane kabely, ci vybite baterie.
no teraz sa vsetci idu potentovat, ze chcu vyrabat aj lacne auta, ked vidia, ako dacia slape uz niekolko rokov a ako ich vytlaca v nepremiovych segmentoch - a doteraz kde boli ?
Podle toho, co píše ADAC, tak se tento fakt na statistice moc neprojevuje. Je to popsáno v metodice, kterou najdeš na stránce ADACU.
No zial kecas ty.
Najdi blizku podobu k [odkaz] , [odkaz] alebo [odkaz] alebo [odkaz]
To, ze sa napr. korejci inspirovali 10autami, aby zbuchali nieco europske este neznamena, ze vsetky su si podobne.
A to, ze budes popierat, ze da Dacia nevyzera ako Amarok, resp. nejde po VW dizajne, na tej suvislosti nic nezmeni.
Najdi blizku podobu k [odkaz] , [odkaz] alebo [odkaz] alebo [odkaz]
To, ze sa napr. korejci inspirovali 10autami, aby zbuchali nieco europske este neznamena, ze vsetky su si podobne.
A to, ze budes popierat, ze da Dacia nevyzera ako Amarok, resp. nejde po VW dizajne, na tej suvislosti nic nezmeni.
Statistiku odtahů má myslím ADAC. Problém je, že některé značky mají vlastní asistenční službu, takže se do těch čísel nepromítnou.
To je ovšem něco jiného. Předělaný podvozek by to samozřejmě zvládl. Ale ne původní nastavení. To by byla vražda :no:
A to já se kolegy Golgita zase zastanu! Redaktoři jsou snad placeni za nějakou činost a za její kvalitu a ne, že tu pověsí nějaký článek plný chyb, překlepů a blábolů a nebo nedej bože jej zkopírují z jiného webu a hrdě se pod něj podepíší! Ještě navíc na takhle čteném webu, pro širokou veřejnost, jako je Auto.cz, kde člověk očekává nějaký standard kvality a né snůšku nesmyslů! A pane redaktore, na rychlost zveřejnění článků bych se neodvolával, je třeba u toho použit i hlavu...a heslo zní - práce kvapná, málo platná...
ps. Jean Valvan...ty si zase jeden z těch arogantních chytráků, co má na všechno odpovět a je strašně nad věcí co?
ps. Jean Valvan...ty si zase jeden z těch arogantních chytráků, co má na všechno odpovět a je strašně nad věcí co?
Tys tomu dal filipe. To jako myslis, ze vsechny ty preskocene retezy a vysypane prevodovky nekdo vozi na STK na odtahovce? Koukam, zes tady jediny, kdo doted nevi, proc se TUV reportu rika statistika vypalenych zarovek. >😁
A zase je tu ta Škodovka😁 Já reagoval na to, že si prostě rád koupím co se mi líbí a nepovažuju to za zbytečnost. To je jako kdyby sis měl vybrat mezi hezkou a ošklivou holkou.. Taky si hodně lidí radši připlatí ( snaží se víc ať už to stojí peníze nebo úsilí) za tu hezčí, protože se mu víc líbí, jelikož ta hezčí je ( a toto není dogma) náročnější a může si vybírat... Ošklivá ale zastane uplně stejnou službu 😄 To je jako ta (Ošklivka, nebo málo náročná holka, ale nic extra) Dacie X (průměrná holka) VW,Škoda,Ford... X (prémiová slečínka) BMW/MB Lexus...
Víš co tím myslím ne? >😒]
Víš co tím myslím ne? >😒]
Jde jen o data z STK, kde skoro všechny závady jsou na osvětlení. S odtahem nepojízdného auta to opravdu nemá nic společného. Pokud jde o ty odtahy, tak tam je Sandero mezi absolutní špičkou. Pokud chceš hodnotit Dacii, tak zapomeň na předsudky a podívej se na fakta. Jinak se jen ztrapníš.
1 Mini
2 Mitsubishi Colt
3 Opel Meriva
4 Dacia Sandero
5 Nissan Note
6 Ford Fusion
7 Peugeot 207
8 Renault Clio
9 VW Polo
10 Mazda 2
11 Skoda Roomster
12 Opel Corsa
13 Ford Fiesta
14 Nissan Micra
15 Toyota Yaris
16 Skoda Fabia
17 Citroen C3
18 Suzuki Swift
19 Hyundai i20
20 Renault Modus
21 Fiat Punto
22 Seat Ibiza/Cordoba
23 Hyundai Getz
24 Honda Jazz
1 Mini
2 Mitsubishi Colt
3 Opel Meriva
4 Dacia Sandero
5 Nissan Note
6 Ford Fusion
7 Peugeot 207
8 Renault Clio
9 VW Polo
10 Mazda 2
11 Skoda Roomster
12 Opel Corsa
13 Ford Fiesta
14 Nissan Micra
15 Toyota Yaris
16 Skoda Fabia
17 Citroen C3
18 Suzuki Swift
19 Hyundai i20
20 Renault Modus
21 Fiat Punto
22 Seat Ibiza/Cordoba
23 Hyundai Getz
24 Honda Jazz
kazdy vie ze vw vyraba solidne auta... akurat s najnudnejsim dizajnom na svete :yes😒br />
skus sa zamerat na auta nie na mna... ja ta mam u * tak skus aj ty mna.....
skus sa zamerat na auta nie na mna... ja ta mam u * tak skus aj ty mna.....
co auto to trefa :yes😒br />
pekne spolahlive prakticke poctive auta :yes😒br />
dacia tento rok zatopi aj silnejsim konkurentom.... vyborny predaj v spanielsku francuzsku a rastuci zaujem v strednej europe sa neda nevsimnut :yes😒br />
uz teraz sa tesim na inovovaneho dustera ktory pride na jesen 😉
mnohi sa dacii smiali ked v 2005tom prisiel prvy logan..... o par rokov sa dosmeju aj ovela vacsie znacky... dacia je proste trefa
pekne spolahlive prakticke poctive auta :yes😒br />
dacia tento rok zatopi aj silnejsim konkurentom.... vyborny predaj v spanielsku francuzsku a rastuci zaujem v strednej europe sa neda nevsimnut :yes😒br />
uz teraz sa tesim na inovovaneho dustera ktory pride na jesen 😉
mnohi sa dacii smiali ked v 2005tom prisiel prvy logan..... o par rokov sa dosmeju aj ovela vacsie znacky... dacia je proste trefa
foto topper1982
topper1982
22.02. 14:02
« Re: Re: Jsem rád, že takové
presne tak... cinania maju vyssie ambicie.... qoros nebude cinska dacia... ale skor cinsky vw.... bude to solidne auto
tak toto napisal ten ....celkom pekne sa preriekol ako to vlastne ma on s tym VW, len na fore treba pisat cosi ine
topper1982
22.02. 14:02
« Re: Re: Jsem rád, že takové
presne tak... cinania maju vyssie ambicie.... qoros nebude cinska dacia... ale skor cinsky vw.... bude to solidne auto
tak toto napisal ten ....celkom pekne sa preriekol ako to vlastne ma on s tym VW, len na fore treba pisat cosi ine
Ano je opravdu strašně ubohé,že někdo napíše objem kufru jako 0,510m3. To je přímo strašné,katastrofální,neuvěřitelné >😁
Od kdy v článcích uvádíte velikost kufru v m3? To aby to na první pohled nevypadalo jako velké číslo? Být to produkt Schódy, tak tam napíšete "neskutečně obrovských 510l". Je to ubohé :no:
Tak vykrádání designu... To je otázka. Nissan - Dacia, to je jeden koncern. Už teď stojí duster na základech Xtrailu, takže malinko to pochopit jde. Na druhou stranu, tohle už je fakt moc. A ani to snad není hezký... 😒
Moje současné auto zrychlí na 27.777777778 m/s za 0.1416666 minuty. Líbí se ti to, ty chytrolíne ? 😉
Vlastne mi napadol este jeden aktualny priklad..."zbrusunovejhit" Skoda Rapid...dizajn jeho pristrojovej dosky bol jasny uz v roku 2009.
Naopak, ako exemplarne vykradanie dizajnu sa mi javi toto: udajne novy Duster: [odkaz]
...a uz par krizikovy Pathfinder: [odkaz]
Naopak, ako exemplarne vykradanie dizajnu sa mi javi toto: udajne novy Duster: [odkaz]
...a uz par krizikovy Pathfinder: [odkaz]
Moze sa to podobat, a mohlo by vo vseobecnosti teoreticky ist o vykradanie dizajnu, ale tvrdit, ze je to vykradanim sucasneho dizajnu, to je nezmysel a myslim si, ze to potvrdi ktokolvek, kto mal co do cinenia s vyvojom aut. Napriek tomu, ze cas na vyvoj kazdeho daneho modelu sa stale skracuje, co sa tyka dizajnu, to je vec stara minimalne tri roky pred uvedenim na trh. Napriklad sucasna generacia Fordu C-max je na trhu od roku 2011, ale dizajn bol dany uz v roku 2007. Ono sa to samozrejme meni v priebehu vyvoja, ale jedna sa skor o jemne upravy. Zakladne crty su dane. Nie je mozne jednoducho urobit auto s novym dizajnom za pol roka. Este jeden prikla😜 sucasna KIA Ceed, ktora nie je na trhu hadam ani pol roka, mala schvaleny dizajn stredovej konzoly uz v roku 2009. Ak sa teda podoba na niektoru zo sucasnych modelov inych znaciek, urcite to nie je okopcene (od nich).
Mě se předek toho auta hodně líbí, srovnej to s předchozím modelem. U něj si si odplivnul, už když si ho jenom viděl. Na tohle se dá koukat.
Proč parodie? Kdo ty peníze nemá a chce nový auto, tak co má dělat? Nutně musí jezdit v olítanym vraku? Až bude ve verzi kombi, jistě si najde hodně kupců mezi mladými rodinami. Rapid je prostě cenově jiná liga... Auto určitě odslouží jeho produktivní život jako nového auta (tzn v průměru 5-6 let) stejně jako ten Rapid, nebo myslíš, že je tam až takový propastný rozdíl?
"Je zbytecné kupovat predrazené veci, i kdyz na ne clovek má."
Ale ne. Od určité úrovně jsou všechny věci "předražené" - ale přece má smysl je kupovat, protože přinášejí nezvyklou krásu do života. RR Drophead Coupe je předražený, jachty Riva jsou předražené, ale nejsou zbytečné... A od určité úrovně se už člověk prostě nemusí záměrně shazovat k nějakým daciím... Samozřejmě kromě chorobných šetřilů typu Ingvara Kamprada, ale to není normální ani nutně pozitivní.
Ale ne. Od určité úrovně jsou všechny věci "předražené" - ale přece má smysl je kupovat, protože přinášejí nezvyklou krásu do života. RR Drophead Coupe je předražený, jachty Riva jsou předražené, ale nejsou zbytečné... A od určité úrovně se už člověk prostě nemusí záměrně shazovat k nějakým daciím... Samozřejmě kromě chorobných šetřilů typu Ingvara Kamprada, ale to není normální ani nutně pozitivní.
Dobrý den. Můžete mi prosím přeposlat odkaz na článek, potažmo diskuzní vlákno, ve kterém podle vás já sám sebe zmíněným způsobem vychvaluji? Rád bych si to přečetl, protože by mě to samotného zajímalo. Děkuji.
Musím vás zklamat, ale máte mylné informace - praxi v USA opravdu nemám (byť jsem tam byl) a za superhvězdu považuji nanejvýš Spidermana nebo Batmana. Vzhledem k tomu, že vy se na tomto webu vyskytujete již přes pět let, mohl byste vědět, že toto je úplně normální článek o novém modelu uváděném na český trh, který se v ničem nevymyká z obvyklého kontextu, na který jste zvyklí. Mimochodem, co spíše ocenit rychlost, s jakou se tento a jemu podobné materiály na Auto.cz objevují? To byl, je a bude novinářský standard můj i mých kolegů.
Nicméně standard bez chyb, za ty se omlouvám. Ve snaze poskytnout vám informace co nejrychleji vznikl článek ve spěchu.
Musím vás zklamat, ale máte mylné informace - praxi v USA opravdu nemám (byť jsem tam byl) a za superhvězdu považuji nanejvýš Spidermana nebo Batmana. Vzhledem k tomu, že vy se na tomto webu vyskytujete již přes pět let, mohl byste vědět, že toto je úplně normální článek o novém modelu uváděném na český trh, který se v ničem nevymyká z obvyklého kontextu, na který jste zvyklí. Mimochodem, co spíše ocenit rychlost, s jakou se tento a jemu podobné materiály na Auto.cz objevují? To byl, je a bude novinářský standard můj i mých kolegů.
Nicméně standard bez chyb, za ty se omlouvám. Ve snaze poskytnout vám informace co nejrychleji vznikl článek ve spěchu.
Vcelku souhlasím, viz můj výběr auta. Ale novou Dacii bez klímy a rádia by si třeba koupil můj děda. Myslím, že zrovna on je cílová skupina pro tohle auto v základní výbavě 😄
preco by mal byt psycho. Otec ma v aute klimatizaciu a zapina ju len ked potrebuje odrosit celne sklo 😉 . Inac tuto dnesnu nevyhnutnost nepouziva a ked by dane vozidlo mohol kupit bez nej, tak si klimu neopbjedna
Škoda těch motorů, hlavně jediný diesel 55kw je pro mě velké zklamání. Jinak ale dost dobré, nová generace je o několik tříd jinde než předchůdce. Za ty peníze co víc si přát 😄 0.9tce arctica za 222t - hodně dobrý :yes:
přesně jak zde zaznělo - TUV report jsou jen statistiky z prohlídek německé STK, hovoří to tak možná o tom kdo se jak o auto stará.
minusove body na tech. kontrole mozeme dostat napr. za nefunkcne osvetlenie zadnej spz (vlastna skusenost), ale auto, ktore tyzden pred tech kontrolou ostalo na ceste pre odpisanu riadiacu jednotku na kontrole excelovalo (tiez vlastna skusenost) Vyber si co je horsie. Podla tech. kontroly auto s nefunkcnym osvetlenim zadnej spz :-!
At uz je ten kombik a za stejnou cenu co ted 😉 potrebuju uz poradnyho kombika s vetsi svetlou vyskou podvozku na ryby! Libi se mi i Lada Priora Kombi, ale nova Dacka je jak nebe a dudy 😄 Jen nevim, jaky motor.. maly 3valec s turbem, to me fakt neoslovuje.. 1,2 by se mi libila s LPG z vyroby, ale asi bude dost slaba, a diesel je drahy.. zlata klasicka 1,6... skoda, ze jsou ty EURO normy tak pritazeny...
TUV nehovori nic o autach, ktorym sa vysypal motor, prevodovka, alebo nenastartovali pre poruchu elektroniky
co je na tej cene zavadzajuce? Nic. Tak, ako aj ostatny vyrobcovia maju modely s cenou od bez klimatizacie a co ja viem coho, tak to iste ma aj tato dacia.
Nove vs. jazdene - to si musi ujasnit kazdy sam. Akekolvek zrovnanie tychto dvoch "kategorii" je irelevantne. Nie kazdy je ochotny lietat o bazaroch a preverovat historiu x vozidiel a dufat, ze nenaletl a nekupil kram.
Spolahlivost - statistika vypalenych ziaroviek ala STK je irelevantna, tymto autam sa vyhybaju zasadne a drahe poruchy. Blbosti ako capy riadenia a stabilizatory vymenis za par eurokreditov.
Tieto auta nie su technicke skvosty, ale aktualne sandero(nevsimol som si, ze by jazda bola zasadnym kompromisom) som 2 dni mal a tohoto logana uz som obzeral aj nazivo a taktiez sa da predpokladat, ze sudruhovia z rumunska zapracovali. Interier je sice lacny, ale spracovany vyzera byt solidne a posobi robusne (ani vyraznyi tlak na plasty nesposobuje pazvuky)a ani opticky to neposobi uplne lacno. Pristup do kufra vzhladom k tomu, ze sa jedna o sedan je tiez dobry
Nove vs. jazdene - to si musi ujasnit kazdy sam. Akekolvek zrovnanie tychto dvoch "kategorii" je irelevantne. Nie kazdy je ochotny lietat o bazaroch a preverovat historiu x vozidiel a dufat, ze nenaletl a nekupil kram.
Spolahlivost - statistika vypalenych ziaroviek ala STK je irelevantna, tymto autam sa vyhybaju zasadne a drahe poruchy. Blbosti ako capy riadenia a stabilizatory vymenis za par eurokreditov.
Tieto auta nie su technicke skvosty, ale aktualne sandero(nevsimol som si, ze by jazda bola zasadnym kompromisom) som 2 dni mal a tohoto logana uz som obzeral aj nazivo a taktiez sa da predpokladat, ze sudruhovia z rumunska zapracovali. Interier je sice lacny, ale spracovany vyzera byt solidne a posobi robusne (ani vyraznyi tlak na plasty nesposobuje pazvuky)a ani opticky to neposobi uplne lacno. Pristup do kufra vzhladom k tomu, ze sa jedna o sedan je tiez dobry
Zase parodie na levne auto pod taktovkou Renaultu! Budeme se ale divit kolik Nemcu si ho koupi! Kdyby stal Rapid pod 200t Kc tak by nemel konkurenci a trhal by cisla prodeju!? Ale bohuzel realita je jina!
A aké je správne slovo ? keď je niekto kto potrebuje auto na dochádzanie do práce , prípadne pre dôchodcu ktorí chce len premiestňovadlo z bodu A do bodu B tak mu to stačí 😉
Rozuměl jsem. Zvláště větě, o kvalitě laku 😉 K tomu se vázala má reakce co se kvality týče.
Nenáročný je špatné slovo...
Nenáročný je špatné slovo...
Čekal jsem lepší argumenty než pouhé slepé označení TÜV Report statistiky za virtuální spolehlivost a vymyslet si vlastní opravdovou... Jet kam chcete může i auto co má zničenou převodovkou a zařadíte jen dvojku. Taky můžete jet kam chcete na dvojku 60km/h a dojedete tak kam potřebujete...
Ve výše uvedeném odkazu se může každý přesvědčit sám. Nejde o virtuální spolehlivost, ale o shromážděná data jak z technických prohlídek, tak z počtu odtáhnutí nepojízdného vozidla a tak dále.
Ve výše uvedeném odkazu se může každý přesvědčit sám. Nejde o virtuální spolehlivost, ale o shromážděná data jak z technických prohlídek, tak z počtu odtáhnutí nepojízdného vozidla a tak dále.
To není spolehlivost. Te je virtuální spolehlivost.OPravdová spolehlivost,je,že auto dojede tam,kam chci.
Asi si nerozumel čo som vyššie písal takže ti to preložím "Dácie se kvalitativně nemůže srovnávat se škodovkou , protože Škodovka je o třídu výš " 😉 A čo sa týka výbavy , ta nenáročnému bude bohato stačiť !
Už staré Sandero s bočními pytli melo v ENCAP testech 31 bodů, Fabia II má 32 bdů, Golf V 33 bodů.Nové bude lepší. Takže?
Vím už jen podle vaší profilové fotografie, že budete hájit Rumunskou Dacii zuby nehty. Nejsem zaujatý proti Dacii a neříkám, že si kupce nenajde a že má jen samé chyby... Ale třeba tohle Vám otevře oči co se spolehlivosti týče😒br />
[odkaz]
Tvrdit o Dacii, že je se spolehlivostí moc dobrá je hodně přestřelené tvrzení.
Tvrdit o Dacii, že je se spolehlivostí moc dobrá je hodně přestřelené tvrzení.
Problém je v tom,že je to spojeno 3000+6000. Když objednáš kožený paket ,tak i s tempomatem
Nemůžeš si přeci myslet, že kvalita Škodovek je na úrovni Dacie 😉
Je moc dobře známo, že taková Octavie 1 měla více vrstev laku nežli Mercedes.
U Dacie je základovka a jedna vrstva laku. Škod dává plničku, základovku jednou a podruhé (elektroforézí) a následují dvě vrstvy laku. Třeba v Čechách stojí na Dacii metalíza 10 000,- na Škodu Fabia 10 100,-. Takový rozdíl tam nevidím 😄
A o té "daciaské full vybavě" mi ani nemluvte. Stačí se posadit do auta a hned víte kde jste 😄
Je moc dobře známo, že taková Octavie 1 měla více vrstev laku nežli Mercedes.
U Dacie je základovka a jedna vrstva laku. Škod dává plničku, základovku jednou a podruhé (elektroforézí) a následují dvě vrstvy laku. Třeba v Čechách stojí na Dacii metalíza 10 000,- na Škodu Fabia 10 100,-. Takový rozdíl tam nevidím 😄
A o té "daciaské full vybavě" mi ani nemluvte. Stačí se posadit do auta a hned víte kde jste 😄
Omyl. Spolehlivost je právě až moc dobrá. Kde nic není. Co si představuješ pod pojmem spolehlivost?
nee nejsu z rodiny ale uvádět někde něco ,cokoliv v hodnotách "0,něco" je dost divný nemyslíš ??
To je sice hezké,ale když nechci pro někoho zbytečnou metlu,tak mám na výběr 2 barvy :no:
160 tisíc bez 100,- pěkně vypadá na papíře, ale ve skutečnosti, se Loganů za 160 tisíc prodá poměrně málo. I třeba takový Peugeot 301 si prodejci neobjednávají v základní výbavě za 220 tisíc, ale v té vyšší za 260 tisíc, s klimatizací rádiem a tak dál... Takže ta cenovka 160 tisíc je velice zavádějící. Kdo by vyhodil v dnešní době 160 tisíc za auto bez rádia, klimatizace a tak dál? Trochu soudnosti. Pokud sami sebe obelháváte, že klimatizaci nepotřebujete, tak myslete alespoň do budoucna. Auto bez klimatizace se prodává již dnes špatně. Jak tomu bude za 5 let až se auta budete zbavovat? (jestli auto 5 let vydrží)
Pokud dobře počítám, tak s klimatizací bude Logan minimálně za 200 tisíc.
Položme si tedy otázku. Jaké ojeté auto pod 200 tisíc bychom mohli zvolit jako alternativu?
Odpověď nechám na vás Určitě Vás napadne spousta alternativ. Tak proč vyhazovat 200 tisíc za Dacii? Kdo si do Dacie sedl a třeba se i projel, tak ví, že za tu cenu, musí hodně ustoupit. Spolehlivost je na "čtýru" jak dokazují různé statistiky z celé Evropy. Tak pokud máte 160-200 tis. a plánujete koupit auto, tak se poohlédněte po zánovních autech. Určitě si vyberete lépe 😉 😉
Pokud dobře počítám, tak s klimatizací bude Logan minimálně za 200 tisíc.
Položme si tedy otázku. Jaké ojeté auto pod 200 tisíc bychom mohli zvolit jako alternativu?
Odpověď nechám na vás Určitě Vás napadne spousta alternativ. Tak proč vyhazovat 200 tisíc za Dacii? Kdo si do Dacie sedl a třeba se i projel, tak ví, že za tu cenu, musí hodně ustoupit. Spolehlivost je na "čtýru" jak dokazují různé statistiky z celé Evropy. Tak pokud máte 160-200 tis. a plánujete koupit auto, tak se poohlédněte po zánovních autech. Určitě si vyberete lépe 😉 😉
Pravda,zatím se mi každé jejich novější auto líbí víc než to předchozí a i kvalita zpracování se viditelně zlepšuje
Na Slovensku stojí Full Výbava len nejakých 7600€ a to nie je špatné . A Metalíza nie je u Dacie zase taká drahá 380€ , u Škody napríklad stojí 500€ (aj keď je pravda že kvalita laku u Škodovky je na inej úrovni ako u dacie ) 😉
A znáš zase to přísloví, nejsme tak bohatí, abysme kupovali levné věci? Ale zpět k věci. Proti Dacii nic nemam, jen mi vytočilo topperovo přísloví. Sám máš Imprezu WRX? proč? Určitě je to jen stylovka oproti Dacii, protože Dacie splní stejnou službu přepravy z bodu A do bodu B 😄 A ano.. já bych si připlatil ne za značku, ale za motor, design a výbavu, za věc, co se mi líbí a chci ji.. jestli je to VW, Renault, nebo cokoliv jinyho neřešim 😄
Proto ty dražší auta nejsou na nic.
Proto ty dražší auta nejsou na nic.
To jsem možná přehnal. Když máš posunout desetinnou čárku o tři místa doprava, tak musíš zvládnout napočítat do tří. Ale co už, někdo na to potřebuje kalkulačku. :-!
"vycházelo to něco přes 500 litrů"
"člověk moc často u osobních aut nevidí krychlové metry"
A teď kdo z nás neumí číst...
"člověk moc často u osobních aut nevidí krychlové metry"
A teď kdo z nás neumí číst...
Ano. V základu je to bomba. Ale s vyšší výbavou už to taková bomba oproti konkurenci není.A na výběr jsou pouze 2 nemetalické barvy 😒 2 :no: Bílá-Modrá
protože spousta lidí se řídí tím že co je levné není kvalitní 😉 a je jasný že pokud ty peníze mají radši si připlatí za značku 😄
Budeš brácha woody-alien
:-! Neumíš přečíst 0,510 a ještě se rozčiluješ a píšeš * :yes:
:-! Neumíš přečíst 0,510 a ještě se rozčiluješ a píšeš * :yes:
Tak na kombajna se tesim 😄 to by mozna bylo auto o kterem budu v roce 2014 kdy planuju nakup noveho auta uvazovat 😄
U minulého Logana bolo cítiť že je to lacné auto [odkaz] ,ale teraz sa Dacia trošku viac buchla po vrecku a urobila auto ktoré pôsobí ako keby patrilo o triedu vyššie [odkaz] pritom nestráca nič z praktičnosti a za cenu 160 tisíc kč je to úplna bomba , dovolím si povedať že v tejto cenovej kategórii nenájdete nič Praktickejšie ani Kvalitnejšie :yes😒br />
Logan si zaslúži nosiť názov Auto pre krízu !
Logan si zaslúži nosiť názov Auto pre krízu !
Černé nárazníky vodorovně napojené na blatníky.Zrcátka jako měl první Logan v nejlevnější výbavě. Klimatizace. Okna v elektrice(i zadní) Tempomat.Dálkový central.Radio s modrým zubem . Víc nechci
Za pár let bude Dacia válcovat i dražší značky,na východních trzích má Dacie pré >😒] Jsem docela zvědav na upravený Duster.
oproti předchůdci je to nevyvážené a příď vypadá, jak naroubovaná z auta o třídu výše. jsem zvědavý jaké bude mcv, protože v současné generaci je vizuálně imho dost povedené.
Ani ne. Spíše je blbé mít černý nárazník a napojení blatník nárazník šikmo. Kdyby to bylo rovně(vodorovně) beru raději černý probarvený plast
Ty zase neumíš číst. Krychlové metry vídám u dodávek, ne u osobních aut (nejspíš i proto, že základní objem nad metr krychlový asi žádné osobní auto ani nemá). A když už, tak bych spíš očekával decimetry krychlové. Nás totiž ve škole učili vybírat správnou předponu, popřípadě výsledky uvádět ve vědecké notaci (pro zkratku pak v E notaci), tedy 5,1e-1 m^3, chceš-li.
Já myslim, že by to stejně nikdo nekupoval, ztratilo by to pak smysl lowendu. Spíš bych si uměl silnější motor představit pro Top verzi Dusteru. Silnější DCi, nebo i klasický renaultí 2.0 benzín, ale ten už se asi moc nedává že 😄
Alespoň umím počítat >😒] Proč by se objem kufru nemohl udávat v kubických metrech? Kvůli blbcům co neumí počítat? >😒] Mimochodem kufr není akvárko,tak proč litry? Proč ne decimetry čtverečné >😁 >😁 >😁 A smajlíků si nahážu co si budu přát. Tobě je do toho * >😁
suhlasim... stredna vybava je skor o vzhlade... ze uz mas proste lakovane narazniky co podstatne lepsie vyzera ako v zaklade... ale ak chces klimu a dalsie drobnosti tak samozrejme treba st d onajvyssej vybavy.... lebo dodatocne priplatky v strednej vybave by ti auto predrazili viac ako koeby si si ho kupil v najvyssej vybave kde mas uz vsetko... :yes: , najdu sa aj taki ktorym klimu netreba a nepotrebuju aplubny pocitac... ale proste nechcu aby auto vyzeralo ako nenastriekane a tak si kupia strednu verziu vybavy kde dostanu lakovane naraznoiky a aspon el okna aby to auto uz splnalo aspon minimalne standrardy solidneho vzhladu aj komfortu :yes:
o tom cely cas pisem, presne tak :yes😒br />
tieto auta a informacie o nich by mali viac zaplnat priestory tohto webu.... mna velmi nezaujimaju nejake nadupane premiove supervybavene monstra ktore si realne kupi mozno len 5 percent tych co na to aj realne ma..... nieje ziadnym tajomstvom ze dnes aj prachaci jazdia v beznych autach.... nakolko na beznu potrebu do prace domov a na vylet alebo dovolenku mi premiu netreba... to iste zvladnem aj so sanderom :yes:
tieto auta a informacie o nich by mali viac zaplnat priestory tohto webu.... mna velmi nezaujimaju nejake nadupane premiove supervybavene monstra ktore si realne kupi mozno len 5 percent tych co na to aj realne ma..... nieje ziadnym tajomstvom ze dnes aj prachaci jazdia v beznych autach.... nakolko na beznu potrebu do prace domov a na vylet alebo dovolenku mi premiu netreba... to iste zvladnem aj so sanderom :yes:
Ty tady raději neházej smajlíky, zjevně tě toho ve škole moc nenaučili. "učili mně"... >😁 Udávat objem kufru v kubických metrech je podobné jako udávat rychlost v metrech za vteřinu. Taky je to správně, ale je to divné...nezvyklé.
Bál bych se o bezpečnost, teď má Sandero a Logan jen tři hvězdy takže malé auto od nich by mělo tak dvě a to by byla sebevražda 😒
Tak jsem se na ten ceník podíval. Základní verze zůstává holou, oproti starému Loganu má navíc asi jen ESP+ASR+CSV, boční bagy a posilovač. Moc mi nedává smysl prostřední stupeň, který nabídne za 20k navíc lakované nárazníky, centrál, přední okna bez švihadel a dělenou zadní sedačku. Lze vylepšit paketem cool s klimou a rádiem za 20 k navíc, ale přesně o tolik je dražší nejvyšší stupeň výbavy Cool, který kromě klimy a rádia nabídne taky lakované kliky a zrcátka (navíc v elektrice), palubní počítač, mlhovky a hlavně výškově stavitelný volant a sedadlo řidiče (které by podle mě měly být alespoň ve střední výbavě). Takže střední stupeň bude mít smysl, až k němu budou dávat paket cool zdarma nebo jiný bonus.
Co je španého na 0,510m3 ??? >😒] 510 litrů >😒] Nemáš kalkulačku? 😉 1m3 má 1000 litrů :-! Za komunistů mně to tak učili ve škole >😁
Jediné co Dacia uvedla k malému městskému autu je to že se nebude jednat o převzetí twinga.
Stylovka ale neznamená že je předražená za to co ti nabídne, nebo že ti nenabídne více... To máš jako, že ti stačí na provoz z bodu A do bodu B tahle Dacie, ale 90% lidí si radši připlatí za lepší... proč asi?
Objem zavazadelníku byl v krychlových metrech. Nevím, jestli je to číslo správně, vycházelo to něco přes 500 litrů, což může být reálné. Jen že člověk moc často u osobních aut nevidí krychlové metry. 😄
Edit: Pořád to tam je. "Pro zavazadla je k dispozici 0,510 m3."
Edit: Pořád to tam je. "Pro zavazadla je k dispozici 0,510 m3."
mě zaujme víc než nové Audi... Většina lidí nepotřebuje silná, výbavou nadupaná auta ale levné, jednoduché a spolehlivé auto, které slouží k přesunu z bodu A do bodu B.
No nejel, ale nedovedu si představit, že by to mělo zase tak mizernej podvozek. Nehledě na to, že silnější motorizace by mohla mít trochu jiný tlumiče, péra a tužší stabilizátor. O1 má taky hanebnej podvozek a v RS byl 132 kW motor a fungovalo to. Prostě tohle co do toho dávaj je žebrota na N-tou. Chtělo by to silnější motor.
nechcete vypsat alespon zakladni vybavu?
Muzete tam nasekat dalsi chyby, ale alespon neco :yes:
Muzete tam nasekat dalsi chyby, ale alespon neco :yes:
Dalsi rytier s velkym kufrikom do boja, teraz uz Rapid/Toledo, Logan, 301/C-E. Kto ma najostrejsiu sablu?
ved o tom pisem vyssie... ze neviem co je s tym citadinom..... kedy pride? male mestske auto od dacie by sa malo volat citadine
ubehol skoro rok od tohoto clanku😒br /> [odkaz]
a zatial blizsie info nemame
ubehol skoro rok od tohoto clanku😒br /> [odkaz]
a zatial blizsie info nemame
Nemohol. Lebo EU.
Na druhej strane Atlantiku by tam bol normalny 1,6i 16V. Tak ako to robia ini. Napr. KIA ma v Riu 1,6. Nissan v Micre tiez 1,6.
Sandero ma 1,6.
Na druhej strane Atlantiku by tam bol normalny 1,6i 16V. Tak ako to robia ini. Napr. KIA ma v Riu 1,6. Nissan v Micre tiez 1,6.
Sandero ma 1,6.
Já jsem dnes viděl poprvé naživo Sandero a vypadá....prostě dobře. Tenhle styl se Dacii povedl.
Předek se povedl, jen možná působí proti subtilnější zádi trošku masivně... jsem zvědavý na 1105.
Já nevím. Líbí se mi, že v tom autě nic není. Žádný ***ský asistenti a hromada elektronickejch nesmyslů. Co se mi nelíbí, že v tom není aspoň jeden pořádnej motor. Je to sice lowendovka, ale nějakej motor s 90 kW by tam snad Renault dát mohl. S takovejma motorkama do stěračů je pro mě takový auto na nic. To si radši koupím do těch 2 kil něco lehce jetýho. Takovej focus je za ty prachy prakticky skoro novej.
Dacia má také v plánu malé městské auto. A dále se taky uvažuje o Dokkeru Stepway pro evropu. Facelift Dustera by se měl představit v tomto roce. :yes: [odkaz]
na jesen by mal prist inovovany duster... a v lete uz predtym pride do predaja dokker... uzitkova verzia odvodena od lodgy.... vyzera to tak ze dacia pekne posilnuje :yes:
Dacia představí v Ženevě dva nové modely!!! Měl by to být i nový Logan MCV. Další novinky a zajímavosti ohledně značek Dacia a Škoda Auto naleznete na fb stránkách. Odkaz níže [odkaz]
presne tak... cinania maju vyssie ambicie.... qoros nebude cinska dacia... ale skor cinsky vw.... bude to solidne auto :yes:
"predrazene imidzovky su beznemu cloveku na nic" Pokud na ně člověk nemá, tak na plakátou sou na nic😁
Stačí se podívat na obrázky. Kůže tam je,ale ne po celém sedadle. :yes: Za 12000 by se vám zachtělo kožených sedadel >😁 Je tam asi 20% kůže. Celokožená sedadla stojí tak 40000kč
auta vznikají, protože pak číňáci nebudou mít čím bodovat, když cenu tlačí Dačka. Já bych si něco takového nekoupil, dal bych přednost něčemu ojetému. Dačku na firmě máme ale je to opravdu neporovnatelné s mým autem co má právě cenu 160t.
Základ nabídky tvoří tříválec 0.9 TCe/66 kW a 135 N.m s proměnným časováním ventilů a bezúdržbovým rozvodovým řetězem, který si v průměru vystačí s 5,0 l na 100 km. Agregát se ale nabízí pouze v nejvyšší výbavě Arctica za 222.900 korun.
Máte v tom bordel >😒]
Máte v tom bordel >😒]
Objednat lze. Akorát u těchhle "levnějších" aut je jedne problém - když si je dovybavíte, dostáváte se na (nebo i nad) základní cenu lepších modelů, které tu výbavu už mají v ceně.
Ale pokud někdo trvá na Dacii a zaplatí za ni víc než za Renaulta, bránit mu nebudu. Jsou to jeho peníze. Ale já bych to nedělal. Já bych bral Dacii jedině tehdy, pokud bych chtěl ušetřit. A pak bych opravdu šetřil.
Ale pokud někdo trvá na Dacii a zaplatí za ni víc než za Renaulta, bránit mu nebudu. Jsou to jeho peníze. Ale já bych to nedělal. Já bych bral Dacii jedině tehdy, pokud bych chtěl ušetřit. A pak bych opravdu šetřil.
Sorry, ty aj ostatni, ale keby tam namiesto znaku Dacia bol znak VW, tak by toto auto preslo ako mensi a lacnejsi brat Pola bez najmensej zmeny a bez toho, aby ktokolvek pochyboval o jeho prislusnosti k VAG.
A ak nie si schopny vidiet vizualnu podobu tohto auta so sucasnou stylistikou VW (pozri si Amarok), tak asi mas problem s chapanim podstaty dizajnu.
A ak nie si schopny vidiet vizualnu podobu tohto auta so sucasnou stylistikou VW (pozri si Amarok), tak asi mas problem s chapanim podstaty dizajnu.
Dalsi nesmysl - "shazovani se Dacii". Porad je to novy vuz, zatimco 95 procent populace tady jezdi ve starych pleckach 10+ let. Takze pokud tyto Dacie nahradi rezave Favority a Felicie, tak jenom dobre.