Novinky
marianek
0
...na treti, ale vypada to na Audi docela k svetu. Az odekryji predni casti uvidime. Snad se bude od A3,4,5,8 aspon trochu lisit.
webpaja
0
Proc by se lisila, jde jen o karosarskou verzi A5, takze se da ocekavat identicka predni cast.
Vedle Panamery bude jistě A5 Sportback novinkou roku. Karoserie těchto aut (čtyřdveřová coupé), a to bez ohledu na velikostní třídu, ovšem musí být především elegantní. Definici třídní elegance již vytvořil Mercedes-Benz svým neskutečně krásným modelem CLS. Z nadcházejícího bavoráčka mám trochu obavu, a to zejména s odkazem na jeho až nesportovní záď. V kostech však cítim, že A5 bude trefou. Trefou je ostatně již i koncernový Pasat CC. No... v tichosti nám na silnicích vyrůstá velmi efektní a prestižní segment. Máme se na co těšit.
CLS nebo passat CC nic neřeší, jsou to z funkčního pohledu sedany, tohle je jiná, a mě osobně to velmi oslovuje, kombík nechci a sedan je občas nepraktický, tohle vypadá na solidní řešení, zdání důstojnosti z tříprostorové karoserie tam částečně zůstává a liftbackové otevírání zádě je praktické. Tomuto řešení, které bych nazval premiovou variantou na liftback (zásadně bez stěrače, prosím!) prorokuju velkou budoucnost. 😉 :yes:
Jo, to je dobrej pohled :yes: včetně toho stěrače 😄 Určitě se tento nový trend uchytí... mám jen malou obavu o tu bachratost bavorské zádi.
Myslím, že 5GT je jiná story, taková sedma nastojato, tam jde o ty vzadu, tyhle audi sportbacky mají mít jako hlavního řidiče, který potřebuje občas šoupnout do kufru psa nebo příležitostně převést nějakou krabici a nechce sebou permanentně tahat kubík vzduchu v kombíku po 90% svého ježdění, jde o styl spojený s praktičností liftback vstupu, o čem přesně je GT5 pořád nějak nevím, spíš bych to viděl k tomu erku, jak jsme debatovali ráno. 😉
Dinare já i s tím stěračem... 😉 Každopádně má to šmrnc, praktičnost, eleganci i punc solidnosti. Tady si myslím, že jde o správný tah na branku. Nebýt bazarnicko-teplákovým kovbojem, tahle varianta středně třídých aut od Audi je mou jasnou volbou. Ještě se těším na větší sestru se znáčkem A7... Každopádně BRAVO AUDI... 😉 :yes:
Na tu (A7) se těším taky a ještě mnohem víc..., předpokládám že designově "smázne" nejen ten zadek z GT5ky... 😉
ta ji designově zašlape do země to mi věř... 😉
Tu GT5 jo, ale na Deltu stejně nemá, tu totiž dělají opravdoví umělci - Italové!... :yes: >😒]
tak na GT5 nemá snad nic. Nebo Ssangyong ještě existuje? 8-s
Rhodius pořád žije...aspoň v našich srdcích určitě... >😒]
Když ho zahlédnu (naposled včera), nikdy neodolám a dlouze se znovu ohlédnu...a zase si řeknu..."je tohle vůbec možné"... :-!
Když ho zahlédnu (naposled včera), nikdy neodolám a dlouze se znovu ohlédnu...a zase si řeknu..."je tohle vůbec možné"... :-!
Rhodius jediný vzhledový konkurent 5GT :-!
Pouze na našem kontinentu..., ale v Americe má ještě designově neblaze proslulou konkurenci v podobě Pontiacu Aztek...
[odkaz]
[odkaz]
no potěš pánbůh, to je nářez... >😁 >😁 >😒]
tohle si musel koupit člověk sjetý, ožralý a bůh ví co ještě 8-s
Přímo tenhle kousek měl pár měsíců i můj švagr...mimochodem abstinent... 😉
byl sjetej nebo se praštil do palice? 😉
To nevím, kdo se ti přižení do rodiny stejně moc neovlivníš... :-! 😉
nicméně to vypovídá o vkusu tvé rodiny >😒]
To je možné..., ale on míval různých aut (na chvilku) i desítky ročně...
Tohle je verze pouze s předkem, ale jsou i čtyřkolky...
😉
Tohle je verze pouze s předkem, ale jsou i čtyřkolky...
😉
No jo..., ty už zase vidíš hlavně ty ušetřený prachy za zadní stěrač... >😁
P.S. Asi napíšu do Audi, jestli by verze bez zad. stěrače nemohla být jen za příplatek... :yes: >😒]
P.S. Asi napíšu do Audi, jestli by verze bez zad. stěrače nemohla být jen za příplatek... :yes: >😒]
Víš co dneska stojí gumičky, mysiš, že kradu?
Ale kdo má pak ty tvé "haranty" pořád dokola vychovávat... >😁
Já nevím, že s tim tolik nadělaj - prostě A4 liftback. Hezký, ale že by to měla být nějaká bomba 8-s
Tak toto je novinka roka. VW je proste jednotka. JEDNOTKA. BRAVWÚRNA JEDNOTKA, po rokoch predstihol aj BMW v jeho majsterskej profesii tak
[odkaz]
[odkaz]
motory roku přijdou, počkej na ty 3 valce ;-\ od bmw přišti rok....fuj se mi třepe kuže, je potřeba kupovat než to přijde, ale oceněni jim za to zase spadnou do klina...
Každopadně A5 je jedine Audi jako Audi (nemluvim o R8 ta je snad jasna) co se mi libi a tak si myslim že i tahle variace by mohla byt ok. A konečně možna z tímhle vozem někteři pochopi i význam X6, která poskytuje podobny cestovni komfort (hlavně teda zadni sedadla) ale jenom je "trošičku" vyšší 😄
A5 ano :yes:
Každopadně A5 je jedine Audi jako Audi (nemluvim o R8 ta je snad jasna) co se mi libi a tak si myslim že i tahle variace by mohla byt ok. A konečně možna z tímhle vozem někteři pochopi i význam X6, která poskytuje podobny cestovni komfort (hlavně teda zadni sedadla) ale jenom je "trošičku" vyšší 😄
A5 ano :yes:
Počkaj, čo myslíš tm, že A5 je jedine Audi ako Audi?
...jednotlive kategorie a jednorocni vitez je jedna vec, leader v motorech ma stale ve znaku modrobilou vrtuli 😉. Z preplnovanych ctyrvalcu vidim jako spicku 1,6THP od BMW a PSA, ktery nema tolik vazanou spotrebu na styl jizdy jako 1,4TSI od VW.
No tak konečne po čase aj niečo zaujímavé od Audi. Svieži vietor v inak pomerne sterilnom ovzduší značke jedine prospeje. Liftback v mainstreme je vpodstate bežná vec, možno, tak ako kombi, sa usadí aj medzi luxusnejšími autami. Príspevok od Audi vyzerá nadmieru dobre, a nie iba vzhľadom na ostatné modely značky. CLS alebo CC by som sem nemiešal, toto je niečo celkom iné.
V opačnom zmysle len jediná poznámka: trochu života v prednej časti by určite neškodilo, tváre dnešných Audín sú až zúfalo nudné.
V opačnom zmysle len jediná poznámka: trochu života v prednej časti by určite neškodilo, tváre dnešných Audín sú až zúfalo nudné.