kdybych měl ale rozpočet na život třeba 1 000 miliónů,tak bych do toho šel ,váhal bych mezi aventadorem,protože je to čtyřkolka a dá se sním jezdit i v zimě,tohle auto by ale zničilo rozpočet pro opravu silnic a dálnic až bych jim poslal faktury za opravy tohodle hypersportu
Je to sice krásné auto,ale je to naprosto zbytečné auto,když se člověk podívá na české silnice,tak pochopí proč si lidi kupujou SUV,člověk by se musel přestěhovat někde kde jsou lepší silnice,takže jezdit s ním v ČR je hloupé,někdo může namítnout,tak sním můžu na okruh,na okruh se ale dají koupit lepší a mnohem levnější rakety,já bych si koupil na jízdu po českých silnicích Hummera H1,nebo novýho Range rovera a na okruh caterham lola ,za zbylý prachy bych si koupil barák a za další zbylý bych něco investoval někam,24 miliónů jde mnohem lépe investovat
Ja by som skor privital povodny kokpit 1+2...odvazi sa to este niekto niekedy urobit? Existuju firmy, ktore prerabku urobia, ale ja by som bol za original. Aj ked mat toto v garazi, tak sa to bojim aj vytiahnut na dvor, aby do toho sused nehodil suter ;-)
Nemyslím, že tak výrazně, jak se to povedlo F1. P1 bude více marketingově/ekonomicky kompromisní než byl ve své době F1, který byl mimo realitu výroby aut což byl hlavní důvod proč tak převyšoval ostatní. To, že ale P1 bude dnešní špička je téměř jisté. ;-)
nemozem si pomoct, to auto mi pride po vzhladovej stranke strasne prekombinovane, technicky bude urcite na spici ale design ma podla mna dost korejsky (tie vlny apod) ;-\
Bohužel, všichni milionáři světa si budou muset vystačit jen s 375 kusy. McLaren "prý" chce pro P1 větší exkluzivitu ;-\ [odkaz] (předposlední odstavec)
Trošku škoda, že hybrid (hmotnost), ale jinak je parádní, z horního pohledu vypadá jak F1... :yes: Již moc se těším na srovnávání s novým Enzem. Pro pracháče drahý rok, Pagani, P1, Enzo...:-)