Jak je vidět, ty budeš dřepět pořád a jenom doma na zadeli, bo v tom tvym "shoroomu" chtějí za auta takovej kopec pěnz, že se na jejich zlomek nezmůžeš za celej svůj malej uprděnej, ale hlavně zcela zbytečněj život.
Blb (tím myslím jednoznačně tebe, aby sis to nevykládal jinak...) si při své omezenosti myslí vždycky, že je génius a bývá sám se sebou velice spokojený. Takže je to u tebe vlastně všechno v normě a tudíž v pořádku.
Ono na té porážce áčka a V40 není zase tak moc těžkého, protože oproti dřívějším jsou ta auta buď jen mírnou evolucí (V40) nebo krokem zpět z dobrého (A). Tím netvrdím, že jsou to špatné vozy, jen nějak nesplňují mou představu aut roku. Bohužel ani Golf ne, protože ten sám je uce a to ještě s otazníkem.
Kdybys trochu uvažoval, než něco napíšeš...
Neboj se, to s tím volem nebylo namířeno proti žádnému z tvých auto-oblíbenců.
Samozřejmě by za vola byli, neboť zvolit jeden rok "eko"-elektro, další rok "eko"-elektro a další rok auto, primárně určené pro řidičovu zábavu, může jen tuplovanej vůl.
Takovej rozkol v názorech nemá ani porota na superstar.
Ostatně to toyobaru dopadlo v rámci současných euromantinelů navýsost dobře - mimojiné porazilo třeba MB-A...
V této anketě tzv. vítěz bere vše, kdo je za ním se moc nepočítá a "nikdo" si to logicky ani moc nepamatuje. A na počet prvních míst jsou tam větší přeborníci, než tebou vzpomínaný Opel (např. Fiat). ;-)
Být za vola jen kvůli tomu, že by upřednostnili auto jdoucí proti proudu doby a proti sterilitě, to lze opravdu jen a pouze v ČR.
Štěkot místních fanoušků VW je toho jen důkazem.
A o tom to je, když si zákazníci v Evropě nechají s..át na hlavu, tak dostanou jen základní zákonnou záruku. V USA dává VW záruku na pohonné ústrojí (motor, převodovka) 10 let/100.000 mil (pro 2011 a novější) resp. 5 let/60.000 mil (starší) a na zbytek auta 3 roky/36.000 mil.
[odkaz]
Súhlasím ... VW jednoducho vie, že jemu prejde to čo iným nie ....
Ale to je zisk pre firmu ... nie pre zákazníka !!!
Koncern má jednoducho spočítané, čo by ho stála predĺžená záruka .... a keďže ju nepredĺžil, tak je jasné ako mu vyšli "počty" ....
Jednoducho štatistika nepustí ... koncernu sa oplatí mať pár poriadne naštvaných zákazníkov s pokazeným autom ako investovať do záruky .....
Koncern zarobí, väčšina zákazníkov je spokojná ... a tých pár s "Čiernym Petrom" majú smolu .... to je tvrdá realita ....
A keďže je koncern ziskový, väčšina zákazníkov spokojná a i značná časť postihnutých koncernových zákazníkov "prúser" odpustí ... tak nie je čo riešiť ....
No mne zas pán zo Škody "vysvetľoval", že krátka záruka je vlastne výhoda : ).
Každý si chváli to svoje ....asi ťažko čakať iné ....
No, ale keď už i na práčku a chladničku mám v "základe" 5-ročnú záruku, tak mi pripadá komické mať na tak drahý výrobok ako auto zákonnú dvojročnú .... tá "dôvera" totiž poruchu nezaplatí .... to bude musieť zákazník ...
Řekl bych, že celkově dlouhodobě nejúspěšnější značkou v anketě je Opel. Nepočítal jsem to, ale řekl bych, že tak každý třetí rok měl zastoupení na jedné z prvních tří příček. Divím se, že to Golf nevyhrál s první generací. No asi bych to současnému Golfu nedal, ale o tom nerozhoduji.
Tyhle ankety vždy mají nějaké předepsané hodnoty, které by měli porotci sledovat. A nebývají zrovna nakloněné sportovnějším autům. Z mého pohledu je to takové symbolické poplácání po ramenou, mezi nadšenci jde o významný počin. Ale nemá smysl, aby takovou anketu vyhrál. Naprosto však chápu, že mu řada novinářů dá ve svých hodnoceních právě druhé místo.
Voľbu Auta roka považujem už za akýsi rituál. Automobilové sudičky predurčia toho výnimočného a často aj trafia. Z auta sa potom s odstupom času stane legenda. Ale to ešte pri voľbe nevedia.
Pripomeňte si históriu pekne od začiatku a kašlite teraz na predsudky voči jednotlivým značkám. :-)
[odkaz]
Zrejme "rok impotent" ze zvitezil faceliftovany recyklat na lego stavebnici nazvu mbg....
Stado je a stado bude, tak sup do shoroomu a kupte si vsichni tento marketingovy zazrak!
Kde je zakopaný pes, že se českým novinářům tak nelíbí Volvo V40 >:D V prezentaci je vidět, že z česka mu šel jediný hlas, když všichni kolem dávali kolem 7 bodů a navíc pak ve článku na výsledné třetí místo úplně zapomenou a šoupnou tam místo V40 Ačko a i30 >:D ...
Dobrá otázka, proč utrpěl vítezství? No jednoduše proto, že je nejlepší a nejvšestranější a to již několik generací a hlavně všechny generace ho berou.
Tedy kluk co má ještě mokré papíry (a taťka mu ho koupí), taťka od menší rodiny, tak i důchodce, který se nemusí nic učit a nic nikde hledat = všichni jsou spokojení. V tom tkví kouzlo Golfu ;-)
Podle mě mu to to poprávu patří (měl jsem Golf III a taky byl super) ;-):yes:
OK, ak uz niekto vytvori clanok z jednej tabulky, to je isto majstrovstvo jeho pisatelskeho ducha, ale mal by ju opisat aspon kompletne. Takze tu je:
Automobil Počet bodov
Volkswagen Golf 414
Subaru BRZ/Toyota GT86 202
Volvo V40 189
Ford B-Max 148
Mercedes triedy A 138
Renault Clio 128
Peugeot 208 120
Hyundai i30 111
Logická volba...Gratulace do VW..
Nový Golf je dobré auto s klasickým designem a velmi vylepšeným interierem.
Většinou se neposuzují základní verze..!!
A Golf bude zřejmě opět nejprodávanější auto ve třídě v EU.
Cena je nižší než dříve a výbava lepší.
Snaha porazit konkurenci slavila úspěch.
Toto auto se prostě povedlo a kombík vypadá také moc dobře..
Zkus se od těch "telat" aspoň naučit psát..., i když pro tebe by to asi nebylo dost "cool", rozuměj jiné, než píše většina ostatních, pro tebe zřejmě příliš normálních.
Víš jak se to říká - můžeš bejt za vola, ale neměl bys bejt za vola dvakrát po sobě. A s vítězstvím toyobaru by porota COTY byla za vola už potřetí za sebou - to už je rovnou na diagnózu.
Ano, stale nami lomcuje kriza v penazenkach a na vyplatnych paskach a na uradoch v prace...a tak v dobe setrenia (racionalizacie) sa ako naj auto dneska jednoznacne javi Golf. V nicom najlepsi ale ani v nicom najhorsi, presne sity na mieru publiku dneska, ktore chce za rozumne peniaze dobry produkt, kvalitu, imidz, zostatkovu hodnotu a najma uzitkove (rozumej uzitocne) vlastnosti. Vari aj komisia COTY pochopila, ze doba hybridov je este daleko a doba si ziadna okamzite ucelove riesenia... :yes:
Síce by som ho pre jeho "smiešnu" záruku nikdy nekúpil, ale "pritvrdil" muziku v ponuke cena/výbava a teda konkurenciu núti ísť dopredu .... a to sa počíta :yes:
:yes: nesmyslná anketa smyslů zbavených neodborníků. VW by jim měl cenu hodit na hlavu, být nástupcem Ampery a předloňského Leafu je spíš urážka než pocta.
Jen si nemysli...
O vítězi rozhodovali ti samí "nestranní odborníci", jež nedávno vybrali jako nejlepší auto to, které mělo nejkratší dojezd, nehorší dynamiku, nejnižší maximálku, nejmenší vnitřní prostor, nejmenší kufr, nejvyšší hmotnost, mizerné jízdní vlastnosti a suverénně nejvyšší cenu i s dotacemi (nakradenými z kapes daňových poplatníků) - a to vše prosím v jenom jediném voze.
Tehdy to byla jasná úlitba eko-magorii a letos to dopadlo automobilně dobře jen proto, že reakce na elektrovítěze byly negativní napříč celou Evropou, takže letos jde zase o úlitbu veřejnosti.
S objektivní a odbornou volbou nejlepšího auta Evropy to nemá lautr nic společného.
Jestli je správný "politicky" je mi úplně jedno, ale každopádně jej považuji za celkově iracionální, už vzhledem k tradici (viz i historie vítězů) této ankety a "hodnot", které od počátku vyznává. Druhé místo Toyobaru v této anketě je z celé bedny nejpřekvapivější, samozřejmě myšleno pozitivně.
Jinak ano, sedmá evoluce "dokonale nudného/nudně dokonalého" kompaktního hb, u kterého se konkurence stále "nepochopitelně" škrábe za uchem a "znudění" zákazníci jej kupují až k úplnému "unudění".
Jo, je mi to málo, jelikož považuji tuto dvojici za rozhodně zajímavější, než sedmou evoluci nudy. Což, samozřejmě, na tomto serVWeru není politicky správný názor, že?
Ani se mi nechce věřit, že letos v e-COTY nezvítězil elektromobil. :-O A dokonce se na druhém místě umístilo auto jakým je Toyobaru!...A neméně mě překvapuje umístění i30 na třetím místě po boku Áčka.
Ostatní mají šanci zase v dalších letech, s novými generacemi. Nemyslím si, že by Golf byl tím nejlepším, co v nabídce bylo, ale těžko mohla EU nechat vyhrát Toyotku/Subaru...
presne tak... vacsinou sa na poprednych prieckach umiestnuju prakticke auta a male auto alebo auta nizsej stredej triedy... ale nie sportove auta ;-) ... ani si uz nepamatam kedy nejaky sportovy dvojdverak skoncil v ankete eu auto roka druhy ;-) ...
uznavam ze tieto japonske sportiaciky su velmi podarene a aj pekne auta.... a som rad ze porota na to prihliadala, niekedy je to uz az smiesne ze vyhravaju tieto ankety len stale nejake bezne male hatchbacky akousi uz zotrvacnostou a nikto si nevsima aj auta inej triedy a koncepcie.... ano viem.. prihliada sa aj na praktickost, cenu, kufor, a pod.... a preto to maju sportove alebo velke luxusne ci terennne auta tazke... :yes:
Další hořká pilulka pro basmati klub a další cenné body pro nejnudnější automobilku auta na světě s nejhorším poměrem cena/výkon, jejichž auta vlastně nikdo nechce ale všichni s nimi jezdí >:D BRAVWO
protože ostatní chrápou. To si Golf ještě dovolil využít neschopnost vyrobit benzínový motor s řetězem a levnější špagát uvádí jako inovaci. Tak to srovnejme s konkurencí: Focus = design šílence, Astra těžká, frantíci staří, fiat ještě starší. Tak tu žijeme vesele v Evropě a H/K si zvyšují podíly.
ve všech srovnávacích testech vyhrává, dokonce i britský Autocar ho v přímém srovnání postavil výše než Focus! A navíc se i dobře prodává, na rozdíl od některých jiných vítězů této ankety. Pro VW je to taková pěkná třešnička na povedeném dortu :yes:
Trochu to asi překvápko je, zpravidla taková auta v historii ankety nevyhrávala,resp nebyla druhá... Určitě je to dobrá zpráva ve smyslu, že se neposuzuje jen praktičnost vozu, ale celková konstrukce. :yes:
to není "dobrá" zpráva, protože se bude muset víc tlačit na prodejce s cenou....za rok-dva bude zapomenuto a pohoda... :-!
Včera se to tu na jiném místě řešilo - G7 Variant vs. O3 kombi, ceny/výbavy,ale to jsme jen spekulovali.
Je třeba uznat, že ač se to někomu nebude líbit, G7 je podařené auto, vypadá jako Golf, sedí se v tom jako v Golfu, řídí se to jako Golf,takže kdo chce Golfa, má Golfa se vším všudy, bez nějakých překvápek, takže proč ne. ;-)
Snad to GT86 nikto nepochyboval, ze bude vysoko. Ved to auto berie chvalu vsade. Vsak zadokolka na japonsky sposob nemoze byt zla. Topper to nieje korea >:-[]
:yes::yes::yes: tento rok to mal celkom jasne :yes:
prekvapilo ma druhe miesto toyoty/subaru ... tie sportiaky su podarene auticka ale ze budu na druhom mieste som necakal.... snad keby mali 400 litrovy kufor tak porazia aj toho golfa ;-) >:D:yes: pre mna je ich umiestnenie prekvapko