Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Delta 1,8 Di TurboJet: Základní cena 680 tisíc Kč, stejná jako u 1,9 Twin Turbo JTD

Letošní novinka Lancie představená v březnu v Ženevě – přeplňovaný přímovstřikový motor 1,8 l pro model Delta – dorazila na český trh. Cena je stanovena od 680 tisíc Kč, nejsilnější benzinová motorizace tak stojí stejně jako dvakrát přeplňovaný diesel.
Zpět na článek
16. 6. 2009 07:46
16. 6. 2009 10:55
16. 6. 2009 12:36
16. 6. 2009 13:37
16. 6. 2009 15:43
16. 6. 2009 12:39
16. 6. 2009 13:51
16. 6. 2009 10:45
16. 6. 2009 12:43
16. 6. 2009 13:59
16. 6. 2009 14:05
16. 6. 2009 13:54
16. 6. 2009 12:44
24. 6. 2009 12:01
16. 6. 2009 09:25
16. 6. 2009 10:23
16. 6. 2009 11:21
16. 6. 2009 12:46
16. 6. 2009 12:52
16. 6. 2009 09:33
16. 6. 2009 09:40
16. 6. 2009 09:50
16. 6. 2009 10:25
16. 6. 2009 10:33
16. 6. 2009 12:50
16. 6. 2009 10:34
16. 6. 2009 10:39
16. 6. 2009 10:31
16. 6. 2009 13:29
16. 6. 2009 14:36
16. 6. 2009 14:41
16. 6. 2009 15:19
16. 6. 2009 15:53
16. 6. 2009 16:58
17. 6. 2009 09:06
17. 6. 2009 09:59
18. 6. 2009 08:08
16. 6. 2009 13:44
16. 6. 2009 15:23
16. 6. 2009 18:30
neregistrovaný "507--"
16. 6. 2009 19:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 18:37
16. 6. 2009 18:56
neregistrovaný "507--"
16. 6. 2009 19:10
16. 6. 2009 19:41
17. 6. 2009 07:15
16. 6. 2009 19:56
16. 6. 2009 20:00
16. 6. 2009 20:45
neregistrovaný "kloset"
16. 6. 2009 21:56
16. 6. 2009 22:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 21:50
16. 6. 2009 22:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 21:38
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:16
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:43
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:58
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 23:09
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 20:37
neregistrovaný "kloset"
16. 6. 2009 22:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 22:44
16. 6. 2009 22:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:01
16. 6. 2009 23:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:25
16. 6. 2009 23:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:37
16. 6. 2009 23:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:48
16. 6. 2009 23:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:03
17. 6. 2009 00:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:20
17. 6. 2009 00:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:26
17. 6. 2009 00:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:40
17. 6. 2009 00:13
17. 6. 2009 00:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:39
17. 6. 2009 00:43
16. 6. 2009 22:56
16. 6. 2009 23:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:15
17. 6. 2009 00:37
17. 6. 2009 00:51
17. 6. 2009 07:21
17. 6. 2009 09:24
17. 6. 2009 09:38
17. 6. 2009 09:47
17. 6. 2009 10:05
17. 6. 2009 10:03
16. 6. 2009 22:57
17. 6. 2009 00:16
17. 6. 2009 00:21
17. 6. 2009 00:24
17. 6. 2009 00:21
17. 6. 2009 00:23
17. 6. 2009 00:24
17. 6. 2009 00:40
17. 6. 2009 00:42
17. 6. 2009 09:11
17. 6. 2009 10:25
17. 6. 2009 10:28
17. 6. 2009 10:26
17. 6. 2009 11:29
17. 6. 2009 00:23
17. 6. 2009 00:30
17. 6. 2009 00:30
17. 6. 2009 00:41
17. 6. 2009 01:04
17. 6. 2009 16:07
17. 6. 2009 23:34
18. 6. 2009 08:53
18. 6. 2009 14:59
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 07:46
cena za image
Tak 750 stojí s dvousetkoňovým motorem (pokud ho má) i kdejaký mainstream nižší střední, tedy vzhledem k premiovým ambicím Lancie cena není nelogická, přesto se mi zdá, že i přes výborný motor, bude za tyhle peníze hledat delta kupce jen velmi těžko.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - rokba79
16. 6. 2009 07:59
Re: cena za image
V našich končinách bohužel ano. Je tu příliš mnoho estetických negramotů, kteří dají za stejné peníze přednost škodofce. 8-s
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 08:02
Re: cena za image
Nemyslím, že nízké prodeje budou záležitostí "našich končin". A s estetikou opatrně, jestli něco velmi balancuje na hraně designového kýče, je to právě Lancia.
16. 6. 2009 08:17
Re: cena za image
Delta urcite neni seda myska a jeji designje mozna na hrane jak pises. Presto jedno z nejpusobivejsich vozu na trhu a je prijemne ji potkat.
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 08:27
Re: cena za image
Proti gustu... je to takové buclaté baroko, nic pro mě, ale ohlídnu se i za Rhodiusem, prostě efekt aut, která potkáš jednou ročně.
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 08:39
Re: cena za image
samozrejme čo nezapadá do krabicoidno-funcionalisticko tuctového štýlu našich ulíc spôsobuje šok a dokonca u niektorích evokuje pojem gýču...v zemepisných šírkach, kde sa za ikonu dizajnu považujú z generácie na generáciu mierne oklepané plechy či pozmenené svetlá sa iná reakcia ani čakať nedá.
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 09:04
Re: cena za image
Proč šok? Vě mě to auto nevyvolává žádné emoce, podívám-li se na něj připomíná mi kulaťoučkého hlodavce, tvar obtloustlé myšky, a svým výrazem světla/maska - oči/zuby to jen podtrhuje. Kýčovitost vidím v přezdobení, přílišné snaze zaujmout, chromem, kůží, v premii jsou tohle prvky, které se berou samosebou, jen dotvářejí a podtrhují celek, Delta je na tom naopak postavená.
16. 6. 2009 09:07
Re: cena za image
je to jako s kdysi krasnou modelkou, ktere postupne upada hvezda...aby se znovu zacala libit, musi presvedcit, ze i kdyz uz neni top, stale ma co rict. Nektera k tomu pouzije vrozeny sarm, nektera cetky. Tady bych to videl na kombinaci obeho, nebot se bala, ze sarm uz nemusi byt co byvalo.
Avatar - ludeco
16. 6. 2009 10:24
Re: cena za image
Promin, nemuzu si pomoct, ale nerekl bych, ze by tady toho chromu bylo nejak vic, nez treba u Superbu, spis naopak. Kdybys znal historii Lancie, popripade mel s jejimy starsimi modely zkusenost, vedel bys, ze prvky jako chromovane ramecky oken, kliky nebo maska jsou u Lancie tradicni soucasti designu...
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 10:45
Re: cena za image
Trochu pomíjíš otázku tříd, ve vyšších třídách se chrom používá přirozeněji, superb s deltou srovnávat nelze, s A3 nebo 1-er ano, ale ono ani tak nejde o dm3 použitého chromu jako o jeho funkci v designu konkrétního auta, zatímco design a3 nebo 1-er je postaven na linkách a tvarech, delta stojí na těch doplňcích, nazdobená světla, chrom, kůže. Nic proti tomu nemám, ono logicky moc možností není, pokud je zadáním přeodít již existující (bravo), jen mě tento styl neoslovuje.
16. 6. 2009 10:55
Re: cena za image
Jestli A3 považuješ za něco.., ve smyslu debaty o designu,pak Delta(Bravo) je úplně na druhém konci, samozřejmě na tom vyšším.
Prostě A3 to je jen led světlo vpředu, zbytek je věcí designu 90. let, to snad uznáš i ty.
BMW1 působí jak jezevčí tank (lepší přirovnání mě nenapadlo) s úzkými okny a nevydařenou přední částí.
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 11:00
Re: cena za image
Sleep and play, Sleep and play... maj je u vás v Lídlu, kdybys nevěděl... >:-[]
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 11:02
Re: cena za image
Kulatý design devadesátých let žije v bravu nebo deltě nikoliv v 1-er nebo A3. Klidně ať na tebe 1-er působý jako jezevší tank, své ale říká linkami, to o čem tu debatujem je, že designový styl delty není postaven na tvarech (protažené bravo) ale právě na prvcích od brava ji odlišujících, tj. více chromu, diody, uvnitř kůže.
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 08:42
Re: cena za image
Problémem je ten emblém Lancia, to si myslím že lidi odradí. Kdyby tam bylo BMW či MB, lidé se zajímat budou - a bude jich jezdit hodně.

Na druhou stranu ti Italové dávají možnost udělat ze sebe fajnšmekra, ukázat že se nebojíš. Jen s ním nesmíš jezdit mezi kolegy manažery s Audi a MB, protože ačkoliv je design doslova uchvátí, po podívání se na znáček na kapotě asi odejdou.
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 09:05
Re: cena za image
Fakt myslíš, že delta je manažerské auto? :-O
16. 6. 2009 09:09
Re: cena za image
Rodina, nebo zena, ktere je Ypsilonka mala a je spokojena s Lancii. Manazer dost tezko. Pokud, pak maximalne stredni.
Idealne potravinar, bewerages, nebo architekt, ci reklamni agent...
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 10:19
Re: cena za image
anebo doktor... ;-)
Avatar - ludeco
16. 6. 2009 10:27
Re: cena za image
já bych Deltu viděl klidně i v rukou toho manažera, ale musel by být hodně mladý a hodně odvázaný >:D
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 10:31
Re: cena za image
tak takový by asi těžko o sobě mohl tvrdit že je eurodrzek. To bych spíš viděl na přiteplalého metroseksuála. Pamatujete na kreativce Huga z české telenovely "ošklifka Katka"?? >:-[]
16. 6. 2009 12:36
Re: cena za image
toho bych viděl spíš na CrossLišku s nálepkama :-!
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:43
Re: cena za image
V cross lišce si já umím představit třeba i Horsta Fuchse... >:-[]
16. 6. 2009 13:37
Re: cena za image
i se sadou nožů + supervysavačem :-!
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:41
Re: cena za image
a parní čistič k tomu + platinum, aby sis moh n kapotě svý nový delty upéct pizzu margerýtu... ;-) >:-[]
16. 6. 2009 14:24
Re: cena za image
V cross lišce jedine dottore na dôchodku. >:D
16. 6. 2009 15:43
Re: cena za image
aktívny dochodca >:-[]
16. 6. 2009 14:55
Re: cena za image
Ono ale se to neda rikat to "kdyby", protoze Audi, BMW, ani MB by takoveto auto asi nikdy nevyrobily, muj nazor.
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 14:58
Re: cena za image
trefa na solar Vikingu. Ta sedla jak prťka na hrnec. Naprostý souhlas... ;-) :yes:
16. 6. 2009 15:05
Re: cena za image
No ono se jako nema nikdy rikat nikdy, ale je zde takovym zvykem casto rikat, ze kdyby to melo "jiny znacek na kapote" (ja klidne priznavam, ze take si obcas pohravam s touto myslenkou), ale tam jde prave o to, ze to auto vetsinou vypada tak, jak je pro danou znacku typicke, takze je velmi nepravdepodobne, ze by vuz, ktery vyrobi Lancia vypadalo jako nejaky Renault, Opel, Honda,... (samozrejme, ze se ale spolecne prvky najdou, dneska uz se to sblizuje cim dal vic). Rikam, ja to netvrdim jako nejaky fakt, o designu nevim vubec nic, jen mam na tuto vec takovyto nazor.
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 15:13
Re: cena za image
Ani sám netušíš jak pravdivé a jasné jsou tvé názory. Vzhledem k tomu kolik ti je i velice vyzrálé. mnozí zdejší mudrlanti by k tobě mohli chodit na konzultace. :-|
Faktem je ale jedno - Lancia je Lancia a spekulovat tady o tom jak by se prodávala s hvězdou či čtyřmi kruhy na kapotě dává asi stejný smysl jako řešit jestli bys balil starou Blažkovou kdyby ti řekla že se jmenuje Linda Evangelista anebo Merylin Monrou... ;-)
16. 6. 2009 15:18
Re: cena za image
:-) Aha... a co bokovky ala 5GT a M-B R?
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 15:20
Re: cena za image
jedeš potvoro s takovejma strašákama... >:-[]
16. 6. 2009 15:27
Re: cena za image
Tak ja nevim, ja osobne bych tahle auta nevidel jako stejny pripad Delty. Webpaja by to mohl rozepsat trosku vic, co chtel sdelit.
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 15:29
Re: cena za image
a tobě se snad líbí???? :-O
16. 6. 2009 16:22
Re: cena za image
Delta, MB-E, BMW 5GT?
17. 6. 2009 16:23
Re: cena za image
Delta mi nevadi, MB-R (to E predtim je samozrejme chybka) mi nevadi a z 5GT zrovna moc nadseny nejsem. Tot muj pohled. :-! ;-)
16. 6. 2009 16:12
Re: cena za image
Samozrejme, oba priklady jsou stejne jako Delta vozy, ktere se vymykaji bezne kategorizaci. Tolik k prohlaseni, ze by M-B, nebo BMW nic podobneho neudelaly. Pokud se jednalo o prohlaseni ve smyslu predelani mainstreamoveho vozu do subpremie, tak i to v pripade A3 pokulhava, pravda pokulhava nepomerne uspesneji.
16. 6. 2009 16:25
Re: cena za image
Ja to ale myslel spis po vizualni nez tridni (nebo spise mimostridni) strance. Ze nemecke premiove automobilky (ja Audi za premii povazuji) by neudelaly takto extravagantni vuz, zatimco pro Lanciu to neni zadny problem. R-klasse a 5GT pro me osobne extravagantni nejsou. ;-)
16. 6. 2009 21:08
Re: cena za image
Aha, no tak gratuluji! Tve oko je vyjimecne, zvlast k tomu jaky maji obe automobilky program...
16. 6. 2009 21:37
Re: cena za image
Dik >:D Tak jeste vidim na monitor, tak jeste je to v pohode >:-[]

Ale vazne, tato auta mne osobne jako nejak extravagantni neprijdou. Ano, jsou mozna netradicni v ramci svoji znacky, ale jinak v tom ja osobne nic vic nevidim. Navic dnes se i premiove automobilky snazi zaplnit ruzne segmenty "crossoveru", 5GT je toho jasnym dukazem, R-klasse jen trosku predbehla dobu. Ale jako ja beru tvuj nazor, v pohode, jen ja to spis vidim takhle no. Abych se tedy vratil na zacatek - principialni podobnost (da-li se to tak rict) s Deltou zde nevidim.
16. 6. 2009 14:59
Re: cena za image
Jak vubec muzes toto napsat? Jakym pravem zde urazis a odsuzujes pomerne znacnou skupinu lidi? Proto, ze daji prednost Octavii pred Deltou? Octavia je auto pro masy, takova auta logicky nebyvaji prilis "exoticka", zvlast pokud jde o auto zcasti nemecke. Netvrdim to jako fakt, ale jako mou domnenku. Delta je, podle me, pravy opak. Nesoudim ani design aut, ani lidi, ktere si je kupuji, kazdy ma priority jine, ale takove reci o "estetickych negramotech" a podobne, to je opravdu velmi nedustojne a nevhodne.
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 08:37
Ultrakráska
Tohle auto způsobuje silné bušení srdce kdykoliv ho vidím. Nejkrásnější auto co se prodává, zcela vážně. Interiér dle fotek z recenzí vypadá taky špičkově, motor 1.8Turbo 147KW? Uah! Zapřísahal bych se že nechci černé auto, ale u Delty bych výjimku udělal.

Jenže co ta cena? 750tis? Díky technice co je v tom autě by se za adekvátní považovat dala, ale Lancie... Lancie... je to prémiový vůz? Hatchback za 750 od Lancie? A nemá nálepku SPORT? Ty jo, nevím, nevím.

Přesto doufám že mi to bude stát v garáži, je to exot, extravagance, poutá pozornost kudy projede. Lancii se podařilo něco co Renaultu s Avantime nebo VelSatis. Jaká je prodejnost těchto vozů? Víte to někdo?
Rozbalit vlákno
47
16. 6. 2009 08:40
Re: Ultrakráska
Jestli ti to stoji v garazi, tak chudak manzelka...to musi mit pravidelne kolena od smiru :-)
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 08:46
Re: Ultrakráska
Bohužel nestojí :-( ale protože rád provokuju, stát bych jí tam bral :-)

Proč kolena od šmíru? Myslíš že to bude silně poruchová bestie?
16. 6. 2009 09:04
Re: Ultrakráska
:-) dvojsmysl...

O poruchovosti, ta je za a) obecne nizsi, za b) si doma uz moc veci neudelas. Budme radi, ze nas servisaci nechavaji dolevat alespon vodu do ostrikovace. Obavam se, ze ja uz si nemuzu vymenit ani zarovku xenonu. ;-\
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 09:08
Re: Ultrakráska
Hoši hoši... zase jak malá děcka. Takže abychom si to tady opět ujasnili, vy designoví odborníci...
Ano souhlasím v tom, že Delta je jaksi, no jak to říci slušně jiná... Ale ruku na srdce, který z vás si tenhle třídně neumístitelný vůz koupí?? Já tedy ne. Takže abychom si dali malé opakování - ostatně jako u vás na vsi ve škole. Prémie je v dnešní době jasně loženou záležitostí. Jestli jsi chlap, eurodrzek s tři dni neholeným strništěm, který už o životě trochu ví, je ti snad jasné, kde se kope ta nejvyšší liga. Jen si to nepleť s fotbalem na který civíš v bedně. Tohle je život, to je realita. Snad mi tu nebudeš tvrdit, že tohle převlečené Bravo považuješ za prémiového hráče... To bych si musel myslet, že ti špageta visí na flígru. Chlapče vzpamatuj se a zamysli. Nejen nad Deltou ale hlavně sám nad sebou. Dnes už je i tvé tulce jasné, že prémii tu kopou pouze tři vyvolení. BMW, Mercedes a Audi. Jestli tohle nevíš a uniká ti to, začni chodit raději na fanklub Evy a Vaška. Jinak ti přeji brzké prohlédnutí. Na Lancii se běž mrknout do muzea, nech doma podvazky i růžový tanga a pamatuj, jestli chceš něco znamenat, jestli se cítíš chlapem, ostrým bejkem, víš u kterých salonů máš zaklepat. ;-) Tak hodně štěstí hombre... >:-[]
Avatar - Andromeda
16. 6. 2009 09:20
Re: Ultrakráska
Naprosto vyčerpávající >:-[] :yes:
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 09:53
Re: Ultrakráska
Koukám že promluvil životem naučený člověk :-) já nebral tohle auto jako prémii, jen jsem srovnával jeho cenu, protože je vážně vysoká. Vím co je prémie, viz můj post výše.

Lancie je auto co se musí kupovat srdcem, ne rozumem - musíš mít k němu určitou vazbu. To samé by se dalo říci o Fiatu a dalších značkách (ve stejné cenové výši).

Nikdo z nás ze sebe designového odborníka nedělá, design hodnotí každý sám za sebe a jak je známo, člověk často kupuje očima. A vsadím se s tebou o co chceš, že s tímhle autem naděláš víc parády než s nějakou S class. Pokud nevěříš, můžeme si oba vozy půjčit a půjdeme se projet po Praze.
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 10:25
Re: Ultrakráska
Je vidět brabčáku, že jsi ještě příliš mladý, nezkušený a nechápající. Takže dobrá rada na úvod: než začneš dělat parádu s tímhle italskym drevokocúrem - začni na sobě makat, mrskej jazyky, studuj, vzdělávej se, nejen názorově ale i společensky. Vím že na to chlapče máš, a jednou mi dáš za pravdu. Budu ti držet palce, uvidíš, dokážeš to... ;-) >:-[]
Avatar - ludeco
16. 6. 2009 10:35
Re: Ultrakráska
Já nemám slov >:D >:D >:D
Hele taky jsem znal takovýho, nevěděl co s prachama, každou chvíli měl jiný auto, ale dycky Audi. Nejdřív TT, pak A6, ted jezdí S8ičkou...
No a stejně, kdekoliv jsme se potkali, jsem udělal větší rozruch se svým Puntíkem :-) Nejde o to, jaký máš auto, ale jak to s nim umíš ;-) víš, Pierro?
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 10:57
Re: Ultrakráska
I přes tvůj velice mladý věk a minimum zkušeností je vidět, že alespoň známé si umíš vybírat, tedy nelze než ti doporučit, drž se těchto lidí, naslouchej jim, uč se od nich. Ten kdo sedlá takovou prémiovou značku jako audi, obvykle ví co od života čekat, zná priority, chápe hodnotu peněz a rozhodně mu nechybí voko.
Takový člověk který volí S8 již nemá zapotřebí chodit do garáže a v duchu se sám sebe ptát jestli je tím co jeho auto. Takže zatím nemůžu než doporučit již výše zmíněné - zaměř se na svou osobnost, pracuj na sobě a nezapomeň se vždy večer zastavit v garáži či před panelákem u vás na sídlišti a přemýšlet, proč tam stojí Punto a ne právě ta S8...
A bavit se tu, jak to s ním kdo umí?? >:D Hochu, o tomhle se mezi dospělými chlapy, životem protřelými bejky nemluví. To je jako s vejplatou. Kdo má, ten má, kdo umí ten umí. A kdo nemá a ani neumí - ten buďto čumí anebo s tím něco dělá. Časem na to také přijdeš, že skutečný život je o něčem jiném než diskotéka u vás na vsi. Pamatuj, za pár let neuděláš s Puntem dojem ani na starou Blažkovou. V S8 budeš králem a nejen dámy to ocení. Tak se snaž, budu tě nenápadně sledovat... ;-)
Avatar - Andromeda
16. 6. 2009 11:49
Re: Ultrakráska
Sakra,že by deja vu ???? >:D
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:05
Re: Ultrakráska
Pssssssssssstttt!!!! ;-) >:-[]
16. 6. 2009 11:54
Re: Ultrakráska
Tobe se nejak rozmokrily sny, kamarade ;-) . Podivej se nejdriv na parkovaci stani u sebe pred panelakem, zda-li to, co ti tam stoji privadi i tebe samotneho ke stani. Pokud tomu tak neni, tak zkousej pracovat nejdriv na sobe,
Ex(e)aku :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:04
Re: Ultrakráska
Tak aby bylo mezi námi jasno - já na sobě dřu jako zvíře, studuju a mrskám jazyky jako o život a do své garáže se vždy rád zajdu podívat a pokochat se čtyřmi kruhy. Exeo přenechávám s blahosklonným úsměvem jiným... ;-) Ale pájo, vždyť ty víš o čem mluvím co??? >:-[]
16. 6. 2009 12:28
Re: Ultrakráska
Nastesti na me nemrskas jazykem, ale asi vim :-)
16. 6. 2009 12:39
Re: Ultrakráska
brouku, sis ani nevšiml, že Audi prodělalo rebranding! Už tam nebude mít 4 kruhy, ale každý model bude rovnou S-kový >:-[]
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:45
Re: Ultrakráska
Tak kuko tohle byl opravdu hodně slabý pokus o vtip. myslím, že bys ještě vrněl blahem, kdyby ses chodil večer kochat krásou Exea... ;-)
16. 6. 2009 13:51
Re: Ultrakráska
to ho vytahuješ z garáže až na noc? chápu ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:57
Re: Ultrakráska
No někdy ho vytahuju i ve dne. Ale to sem nepatří, myslím. Přeci jen se tu vyskytuje množství mladých jedinců, které bych ještě mravně poškodil... >:-[] >:-[]
Avatar - Andromeda
16. 6. 2009 10:35
Re: Ultrakráska
:yes: ...Je fajn,že to tady někdo drží pevně v ruce...Teda tu diskuzi >:-[]
16. 6. 2009 10:45
Re: Ultrakráska
Koukám, že ti to kopírování ale jde, viď? >:D >:D >:D
Stačí vyměnit oslovení a je to.. >:D
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 11:11
Re: Ultrakráska
Jsem rád že si má slova bereš k srdci hochu. Až jednou vyrosteš z těhle telecích let, ucelíš si své názory (pokud vůbec je co ucelovat) budeš ještě vděčně vzpomínat na má slova. Tady nejde o oslovení, tady jde o zamyšlení se nad sebou. Tak až večer přijedeš domů, zkus místo driftování na playstejšnu třeba učebnici angličtiny. Uvidíš obohatí tě to... ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:13
Re: Ultrakráska
Brabčáku, hlavně klid. Kde se fasujou mokré hadry asi už od jednoho mého kolegy víš, anebo snad ne?? ;-) >:D
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 12:30
Re: Ultrakráska
Není třeba se čertit Pierro ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:40
Re: Ultrakráska
já se nečertím, já se báječně bavím... >:D >:D >:-[]
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 12:20
Re: Ultrakráska
Říká se: Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi člověkem. Kolikrát jsi člověkem ty? Podle vystupování a rozdávání mouder sršících vtipem tipuji 3x (zde), ale v reálném životě budeš člověkem zhola nulovým.

Pro tebe na vesnici to možná nic neznamená, vy tam všichni jezdíte v Golfech a Oktáviích první generace, pro vás je člověk s drahým vozem nula. Chtělo by to zamyšlení, nepotvrzuje to opět že jsi nula?

U nás, lidí, kteří mají prezentovat sebe, svou firmu, jde o prestiž. Prestiž ti dá A8, E-class, řada 7, ale určitým Lancie. Odlišíš se tím od davu, nespadneš na společenské příčce, neb i ostřílení "prémiáci" uznají, že tohle auto má něco do sebe. Nemusíme se nutně srovnávat s lidmi o 20let staršími, dáváme najevo náš mladší věk, naše rozdílné myšlení. A ano, často jsme dokázali tolik věcí jako oni, proto se tě ptám - dokážeš si za svými názory stát i v reálném životě, či si tu jen honíš svého bambána?
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:39
Re: Ultrakráska
Brabčáku, jsi doopravdy tak naivní (ano chápu to tím mládím) anebo ses ode mne nechal vážně nachytat?? Jestli platí druhá varianta, pak ti gratuluju, tohle se mi snad ještě nepovedlo. Díky kámo, moje dopolední snažení nepřišlo vniveč... ;-) >:D Jo a s tím honěním, opatrně chlapče, je to návykové a chlupatěj po tom dlaně... >:-[]
16. 6. 2009 12:43
Re: Ultrakráska
taky jsem překvapen, kolik nešťastníků ti na to pořád skočí ;-)

no nic, neznalost neomlouvá! musí na sobě tihle mladí hoši makat, mrskat jazyky, číst evangelium dottoreho atd >:-[]
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:47
Re: Ultrakráska
tak tak, konečně rozumná úvaha. Ty kuko, nedáme o víkendě závod?? znám jeden pořádně dlouhej a táhlej. Beru stodvaciášek. Troufneš si s renckem?? ;-)
16. 6. 2009 13:59
Re: Ultrakráska
Rencek je zbytečně velké dělo na takovouhle odpolední šou pro děcka ze sídliště. Vemu Citróna, Léb edition, 55kw. Má parádní výfuk. Však uvidíš ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 14:02
Re: Ultrakráska
Ideální nářadí by byla samozřejmě Liška anebo Fába. Obojí s 1,2 HTP 40kW. Jenže ho tu nějak nikdo nemá... Každej by chtěl samou prémii a když mu pod nos nacpeš supermainstreem tak se to milostivejm ani nelíbí... :-!
16. 6. 2009 14:05
Re: Ultrakráska
tak já může se svým lowendem o supermainstreamu akorát snít a sázet sportku... ;-\
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 14:17
Re: Ultrakráska
O lišce bys nemusel jenom snít... >:-[] a měl bys doma mistra elegance... ;-)
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 12:49
Re: Ultrakráska
Myslíš tu ironii co tu celou dobu praktikuje? Já mu na ní neskočil, použil jsem jí také ;-)

PS: Pierro, vážně to nebylo myšleno osobně :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:56
Re: Ultrakráska
Já dnes nic nemyslel osobně. To bylo myšleno obecně. A co jsem řekl to taky platí... >:D
Apropos koli jazyků umíš hombre?? ;-)
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 13:01
Re: Ultrakráska
Já echt čecha, trošku Německy (učil jsem se jí 8 let, ale už 3 nepoužil), Anglicky (to je ale u nás lidí od IT asi normální).

Co ty šéfe?
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:05
Re: Ultrakráska
česky, slovensky, cigánsky, rusky, anglicky, možná i deutsch bych mohl oprášit, no je toho hodně brácho, to víš dřu na sobě... ;-)
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 14:16
Re: Ultrakráska
No jó, je vidět jakej seš pardál >:D :yes:
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 14:19
Re: Ultrakráska
a čoveče vychlazenýho Pardála bych si celkem dal. Asi po práci na jedno skáknu... ;-) Jinak kdybys měl zájem o soukromé lekce cigánčiny, domluvíme se more... >:-[]
16. 6. 2009 13:54
Re: Ultrakráska
aha, tak to pardon. Jste to tu tak zironizovali, až jsem z toho sám jelen >:D
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:58
Re: Ultrakráska
jelen větrník?? pak já jsem hajnej robátko.... >:D
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 12:56
Re: Ultrakráska
Jelikož se takhle s přítelkyní bavíme pořád, nesmíš se zlobit že nepoužívám smajlíky :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:58
Re: Ultrakráska
sakra proč bych se měl furt zlobit?? Já se dnes opoledne vážně celkem pobavil. A doufám že ty taky... ;-)
Avatar - marek.g
16. 6. 2009 10:57
Re: Ultrakráska
Dottore už tu nemusí ani chodit >:-[]
16. 6. 2009 12:44
Re: Ultrakráska
neslibuj co nemůžes splnit ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:50
Re: Ultrakráska
však on přijde (a s ním dorazí i zákon) Ten už vás tu srovná, holoto nezdárná.... >:-[]
24. 6. 2009 12:01
Re: Ultrakráska
Kdo z nas si ho koupi? Je to pekny, rozvor to ma jako moje kappa a 200 k s 1.8 TT je dostacujicich. Materialy budou prijemny (nezajimaj mekky plasty, ale kuze, alcantara apod, proste to na co jsem zvykly do ted), mista tam bude taky habakuk, takze ja v tomhle aute spatruju zdatneho nastupce moji kappky, pokud nenasetrim na to XJR >:D
16. 6. 2009 09:25
Možná....
Zdravím, možná pánové diskutující, místo diskusí nad papírem s parametry a fotkami, byste měli udělat to co já, objednat se v Praze např. u Imofy na zkušební jízdu, projet se a pak psát kritiky nebo ódy. Já nejsem vyznavač Lancie, ale tohle je fakt podle mě paráda. Extravagance není zdaleka tak šokující jako z fotek, jízdní vlastnosti a nalazení podvozku přesně dle mého gusta a kvality našich silnic (žádnej přetvrzenej golf hrající si na sportovní auto už s 1.4 16v - máme ho v rodině - a z nákupu místo mléka přivézt podmáslí). Výkonu a pružnosti dostatek (1.4T-Jet 110kW)- myslím, že je to oproti mým původním dojmům z fotek a článků, překvapivě povedené, ideální pro řidiče střeního věku, co mají rádi pohodlnou a přitom pružnou jízdu - dávám. :yes:
Rozbalit vlákno
4
16. 6. 2009 10:23
Re: Možná....
myslím, že si správně definoval cílovou skupinu. Bohužel absence Lančie na trhu po několik let + ofenziva německých prémiovek nedává moc prostoru pro větší prodeje.

Delta se spíš bude kupovat soukromně než pro fleety. Přece jenom nevypadá jako typický služebák.

V každém případě, mně osobně se velice líbí, ale chápu, že to není bezkonfliktní dizajn pro masy ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 11:21
Re: Možná....
Pokud vim, tak tobě se líbila i stará Blažková v kožichu z nutrií... >:-[]
16. 6. 2009 12:46
Re: Možná....
ale jenom v Thésisu :-!
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 12:52
Re: Možná....
ale mě se Lančije líběj abys věděl... :-!
16. 6. 2009 09:33
Cena OK
Vzhledem k tomu, že asi nejbližší konkurent Audi A3 Sportback 2.0 TFSI S-Tronic stojí od 909 tis. Kč (s výbavou někde mezi oběma úrovněmi Delty), zdá se mi cena Lancie naprosto OK. Mrzí mě jen to, že se v Deltě motor 1.8 Di TurboJet dodává (zatím ?) jen s automatickou převodovkou.

Samozřejmě se Delta bude prodávat hlavně v Itálii - ostatně za květen se jí tam prodalo slušných 2507 kusů, zatímco nejúspěšnější vůz segmentu Fiat Bravo si připsal 4.505 prodaných kusů, viz
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
16. 6. 2009 09:40
Re: Cena OK
Ja bych auto s kvedlackou uz nekoupil...fakt ne :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 09:50
Re: Cena OK
ale koupil. kdyby ses svez v zeleném pekle na stodvaciášku a poznal co je to dávkování plynů na výjezdu ze zatáček, už bys na automata ani nepomyslel kámo... ;-)
16. 6. 2009 10:25
Re: Cena OK
nebo by si nechal stodvaciáška předělat na automat :-!

je to koncern, tak DSG by tam mohl pásnout ne? >:-[]
Avatar - Andromeda
16. 6. 2009 10:33
Re: Cena OK
Nevím,nevím :-! -> na tak vysoký hodnoty výkonu a toč.momentu ;-\ ...Jsem skeptik...Spíš něco co má v káře Sebastian,však víš kterej... >:-[]
16. 6. 2009 12:50
Re: Cena OK
myslíš toho Sebastiana od Kylie? ;-)

tak ten tam má prej starej 4-stupňovej automat :-!
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 10:34
Re: Cena OK
Myslím že současná DSG by nebyla schopna zvládnout ten výkon a především mamutí kroutící moment který ti servíruje stodvaciášek... ;-)
Avatar - Andromeda
16. 6. 2009 10:39
Re: Cena OK
A v širokém pásmu otáček,takovej Valvematic na druhou :-! ...Říkám,Seb tu převodovku přiveze sám->do tý jeho plečky je to škoda...
16. 6. 2009 10:31
Čo je prémia?
Je zaujímavé aký je každý odborník na kategorizovanie aut :-). Prémia je VW, inokedy Deutsche trio, naopak Volvo, Delta a čokoľvek prémia nemôžu byť, bla bla bla.
Jasne ak si určíme prémiu oblizovaním plastov a veľkosťou predaja, tak Delta na to zrejme nemá. Ja si však nemôžem pomôcť a ak sa povie prémia napadá ma niečo výnimočné. To žiaľ tuctovo predávané autá byť nemôžu. Milujem S klasse, ale chodí ich u nás toľko, že ma skôr zaujme novo nalakovaná 120 ako niektoré z nich. O nude v podobe Audi ani nehovorím 8-s. Sú to síce výborné autá, ale sú proste príliš tuctové.
Prémia by mala byť výnimočná. To sa stále dá povedať o Porsche, Masserati, Aston Martinoch, Ferrari, Lambu a hlavne malosériových veciach. Tie sa ešte (väčšinou) neopozerali.
Ak má niekto "hlbšie do vrecka", môže byť výnimočný práve Deltou. To A3 alebo A4 nikdy nedokáže.
Dizajn? Je výborný, srší z neho elegancia a barokový štýl. Technika je výborná a kvalitu preverí až čas ;-)
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Dinar
16. 6. 2009 10:57
Re: Čo je prémia?
Celé tohle povídání jen ukazuje, že ta otázka, kterou máš v titulku, je pro tvé chápání opravdovým oříškem. Premie by měla být výjimečná. Jistě, jenže výjimečná svými kvalitami nikoliv výskytem. Exkluzivitu výskytu zaručuje jiná kategorie než premie, sám správně zmiňuješ luxusní segment, maloseriovky, ruční výroba apod. Dáváš-li ale znak exkluzivního výskytu z důvodu maloseriovosti a vysoké ceny lux. výrobku do souvislosti s deltou, pak pleteš dvě naprosto rozdílné věci, a pokud se snad domníváš, že můžeš být v případě že máš "hlbšie do vrecka" výjimečný právě deltou, pak není většího omylu. Rovnítko mezi exkluzivní a málo prodávaný prostě nikdy nebude, mimo hlavy těch, kteří by tak strašně chtěli... být jiní, výjimeční a myslí si, že jim k tomu pomůže auto. ;-)
16. 6. 2009 12:55
Re: Čo je prémia?
že vás to furt baví řešit co je a nebo není prémie...

Pánové, zjevně máte v sobě hodně nevybité energie. Takže vám od ní rád pomůžu - potřebuju pokopat zahradu. Odvoz (v neprémiovém voze ;-) ) + nářadí + pivo + jídlo zabezpečím a nad rýčem můžeme probrat co je teda ta prémie. :-!

Počet míst není nijak omezen, klidně se hlaste v průběhu celého týdne. ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:00
Re: Čo je prémia?
to už tu nabízel navtech. zkus nějaké jiné lákadlo... >:D
16. 6. 2009 14:33
Re: Čo je prémia?
fakt, to jsem nepostřehl. Tak budu potřebovat naskládat dříví, jestli si teda chcete hošani rozširovat kvalifikaci >:-[]
Avatar - white label
16. 6. 2009 15:12
Re: Čo je prémia?
:yes: k tomu je zbytečné cokoli dodávat..., vystihuje to podstatu velmi přesně a podobně jako všechny tvé příspěvky v této diskusi...mít podobně schopného tiskového mluvčího, obětoval bych se možná i na pozici presidenta...
>:-[]

P.S. ...to že tahle Lancia balancuje na hranici kýče ... je ještě (pro ni) docela mírně řečeno...osobně bych se ani nebál požít expresivnější výraz, jako třeba: "znásilněné Bravo"...
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 17:24
Re: Čo je prémia?
takže napr. A3 je znásilnený Golf či Ochcávka je znásilnená A3 či Leon?? >:-[]
Avatar - white label
16. 6. 2009 17:42
Re: Čo je prémia?
Minimálně designově rozhodně ne...
Nebo snad v Oktávce vidíš (na první pohled) Golfa..., tak jako
u současné Delty, Bravo...? ;-)
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 18:06
Re: Čo je prémia?
dizajnovo nie, ale technicky určite, bavíme sa tu o prémiovosti, preto som chcel poukázať aj ked určite so mnou zástanci koncernu a odporcovia všetkého z apeninského polostrova nebudú súhlasiť, na relatívnosť tejto kategorizácie..Audi A3 je prémiový model postavený na rovnakej platforme s obdobnou technikou či motorizáciami ako Oktávia, Leon či Golf...u Talianov to vadí u VW nie? Ked tak sledujem tieto diskusie opakujú sa tu tie isté mená, ktoré tieto teorie tu dookola papagájujú, preto ma vôbec neprekvapuje táto debata. ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2009 18:30
Re: Čo je prémia?
1. Reagoval jsem na balancování současné Delty na "hranici kýče"...máš snad pocit, že to může mít něco společného
s technikou...?
2.Vůbec nevidím problém v tom, že má Delta např. společnou platformu s Bravem, to ale ještě není důvod, aby Delta vypadala jako Bravo po plastice ve photoshopu...
3.To že Lancia není prémiová značka tady nemůže ovlivnit ani ten papagáj...
4.Osobně A3 považuju spíš za kompaktní model prémiové značky, (obdobně jako Áčko od MB, nebo BMW 1), než jako typicky "prémiový vůz"...
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 19:09
Re: Čo je prémia?
1. to, že je podla teba Delta na "hranici kýče" ja samozrejme nezmením, rovnako môže niekto považovať Michelangelovu Pietu za gýč
2. čo takto Golf VI?? To je nový model či plastika? Pýtam sa zámerne, lebo sledujem tvoje dosť nekritické názory nan
3. Lancia je automobilka s bohatou históriou a v Taliansku je synonymom luxusu..čiže prémiovosti..to tvoj názor nezmení a samozrejme ja zas nezmením tvoj pohľad na jej zaradenie do prémie či nie
4. s tým by sa dalo súhlasiť aj ked osobne si myslím, že to BMW 1 je naozaj niekde inde ako A3 a určite vieš načo narážam..BMW1 nezdiela predsa techniku, motory či platformu s neprémiovým vozom i ked prémiovosť podla mna nesúvisí len s tým...je to tradícia, meno, luxus, dizajn...
5. A4 už je prémiová..?.tiež má črevá z Passata..či Passat z nej?? Kde potom začína prémie?
6. a zase je Phaeton neprémiový, ked je "len" volkswágn? a má črevá z prémiovej A8? ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2009 20:29
Re: Čo je prémia?
1. Řešíme tu auta nižší střední...a ty tu chceš argumentovat mikelanželovou pietou?!? Při něčem takovém, bych si zdaleka netroufl tento "průmyslový" design ani vzpomínat...
Nebo si "jen" chtěl (lacině) naznačit, že komu se nelíbí tahle Delta, nerozumí ani "umění" obecně...?
2. Golf VI i s mými, podle tebe, nekritickými názory na něj, které by si mohl aspoň trochu konkretizovat, (jinak totiž vlastně ani není moc na co reagovat), si na rozdíl od této Delty na nic hrát nemusí a ani to nedělá...
Jeho design si nehraje ani na "umění", ani na prémii, nemá ani potřebu se všemožně podbízet a nenabízí ani pocit falešné vyjímečnosti ve formě "vzácného" výskytu v důsledku nízkých prodejních čísel...
Naopak technicky se v této třídě vyrovná i konkurenčním produktům skutečně prémiových značek...a "pseudoprémii"
v podobě Delty od Lancie, překonává např. konstrukcí zadní nápravy, 4x4, DSG, adapt. podv. apod.
3. Historie a tradice značky je jen velmi podstatný bonus (mocnina), který ovšem bez slušného (přítomného!) základu nic neřeší ani nezachrání (nic na entou je stále nic), jeden
z mnoha (typických) příkladů je značka Oldsmobile...
4. Např. MB třídy A také přímo nesdílí platformu
s neprémiovým "sourozencem"...přesto ho na typicky prémiové auto také zrovna nevidím, hodně zjednodušeně by se dalo říct, že je to takový velký Smart, ale osobně s tím problém nemám, i když bych osobně o jeho koupi neuvažoval...

P.S. To co patří, nebo nepatří do Evropské prémie, nemá s tvým ani s mým (subjektivním) pohledem co dělat...
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 21:03
Re: Čo je prémia?
1. skôr som chcel naznačiť subjektívnosť pohľadu na "gýč"
2. neviem ako si došiel na to, že sa Delta na niečo hrá..do tejto role ste ju tu postavili vy poniektorí diskutujúci,skôr napíšem kacírsku myšlienku, že facelift Golfa sa hrá na novú generáciu:-) samozrejme nikdy nedosiahnne predajné čísla Golfa, to sa ešte dlho nepodarí žiadnemu autu v nižšej strednej, multilink (Alfa 147 ho mala ešte ked sa Golfu o nom ani nesnívalo)nemá, adapt. podvozok za príplatok ano, budeme sa dotahovat? má Golf motor 1.9 twinturbo 190 cv?či vôbec obyčajnú 1,6 CR 120cv (viem má ale "až" 90cv)alebo kožou obšitú prístrojovku? Ale v jednom s tebou súhlasím pocit výnimočnosti, luxusu či prémiovosti v Golfe napriek predajným číslam naozaj nezískaš, teraz samozrejme nehovorím, že v Delte určite ano. Tie "nekritické" názory si tu názorne prezentoval, ale nič v zlom, každý máme svojho "lieblinga":-), len mne osobne sa práve, ked tu čítam niektorých nekritických obdivovatelov Golf skôr sprotivil a pritom je to vynikajúce auto pre masy, ale niekto nechce byť v šedej mase a v súčastnosti sú autá, ktoré sú technicky aj kvalitatívne na jeho urovni a masou nie sú. Tu už iby ignorant verí žvástom o zlých a nekvalitných Fiatoch Alfách či Lanciách
4. neviem ako môžeš porovnávat Oldsmobil (má nejaký prítomný základ?)s Lanciou...ked je Lancia podla nič na entu..nemám argument..daj si do googlu lancia a uvidíš do akého segmentu je táto automobilka zaraďovaná
5.je pravda, že základné motorizácie má MBA asi horšie ako Punto, ale Mercedes je Mercedes ;-)

s tým P.S absolútne súhlasím a pozri si kam autombilová európa zaraduje lanciu.
Avatar - white label
16. 6. 2009 23:40
Re: Čo je prémia?
1. Naznačil si tím pouze pravý opak...pokud je pohled na umění (ale i design), nebo naopak kýč tak přísně subjektivní, jak stále píšeš, proč je tolik děl v dějinách umění naprosto obecně a nezvratně uznávaných a např. takoví "mile líbiví" trpaslíci jsou hodní pouze všeobecného posměchu...?
Proč nemá stejnou "váhu" názor někoho komu se líbí obraz s jelenem v říji jako někoho, kdo obdivuje třeba obraz od Picassa? Jsou to přece dva rovnocenně subjektivní názory...?
2. K ničemu jsem nemusel dojít, to je přímo bíjící do očí...Delta si prostě "hraje" na italskou prémii, ale přitom se ani nenámáhá s nějakou vlastní základní siluetou karoserie, nebo palubní desky, a přebírá jí z Brava.
To si VW nedovolí ani u neprémiových aut, které jsi tu vzpomínal: Golf, Octavia, Leon...ty mají sice také podobnou techniku, jako Bravo s Deltou, ale designově jsou to naprosto "samostatné" auta...nevím co by si říkal na to kdyby měla A3 tvarově shodnou palubku s Leonem, nebo měla jeho siluetu s jakousí chromovanou "škraboškou"...
A vícemeně podobné, nebo shodné palubky existují pouze v rámci jedné značky, např. VW.
To že je Golf VI něco mezi faceliftem GolfuV a zcela novým modelem je už docela dlouho známé, ale pro Golf je podstatnější určitě výsledek a jeho důsledek...
Stejně tak můžu (hodně zjednošeně) tvrdit, že Delta je jen luxusní varianta Brava a ne zcela jiný model auta...
U některých motorizacemi je teď sice Fiat o něco popředu, ale i Golf má co nabídnout..., má sice zatím pouze jednoturbové 2.0TDI 170PS, ale i dvouturbová verze je otázka několika měsíců...a 1.6 TDI má v Golfu 105 (a ne 90) PS.
3. S příkladem Oldsmobilu si to bohužel nepochopil vůbec...
Případ Oldsmobilu je prostě jen dalším (z mnoha) důkazů, že tradice a historie určité značky, sama o sobě velmi často nezmůže vůbec nic...
Oldsmobile, těsně před tím než úplně zkončil (29.4.2004), byl nejstarší americkou automobilkou, a třetí nejstarší na světě vůbec, měl dokonce i svou slavnou "filmografii" a přesto mu ani to nakonec nepomohlo... Takže ohánět se pouze tradicí a historií je dnes docela málo...a kdo ví jak by to s Lancií dopadlo, kdyby ji dnes Fiat neudržoval v "mírném komatu", díky oživení jeho úspěchu v produkci menších vozů...
4. Základní motorizace u kompaktního auta prémiové značky opravdu není absolutně určující parametr, ale chápu, že asi si nic podstatnějšího nenašel...

P.S. Znovu píšu, že to kde vidíme (já, nebo ty) Lancii v rámci Evropského trhu, jí neuškodí, ale ani nepomůže...
Až budou modely Lancia běžněji srovnávány (např. v testech) s německou prémiovou trojkou, příp. taky s Jaguarem (XF), nebo v určitých případech s Volvem... pak budou tvé současné "tužby" jistě naplněny..., zatím si ovšem srovnávačku ve stylu A8, BMW7, MB-S, Lancia..., dost těžko dovedu představit...

Nevím, kde jsi vzal tu představu, že patřím k někomu, kdo nesnáší vše z Apeninského poloostrova...
Mám k Itálii hodně vřelý vztah a byl jsem tam už i za komančů, mám od nich už 17 let celou "technologii" a italsky se i jakž takž domluvím... Navíc mám velmi příjemné (osobní) vzpomínky na jeden bílý Fiat 128 rally...
17. 6. 2009 00:05
Re: Čo je prémia?
No nenapsal bych to líp. :yes:

Ale pochybuju, že to ten felčar pochopí. :-!

PS: Jestli něco italskýho, tak jídlo. Auto rozhodně ne. >:D
Avatar - white label
17. 6. 2009 00:14
Re: Čo je prémia?
Proč felčar? Jen podle nicku?
Avatar - ethicon
17. 6. 2009 07:07
Re: Čo je prémia?
jedine v tomto sa ten primitívny jossalito trefil naozaj som felčar:-) dakujem za odpoved labeli ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:32
Re: Čo je prémia?
Není zač...tak proto ten nick...

P.S. V příplatkové výbavě Delty jsem žádnou položku týkající se adaptivního podvozku nenašel...
17. 6. 2009 07:29
Re: Čo je prémia?
Labele, uprimne...kde vidis stejne rysy siluety Brava a Delty??? Ze by to byly hatchbacky??? :-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 08:55
Re: Čo je prémia?
Pajo, upřímně...ty nevidíš (opticky) "v Deltě" základ z Brava už na první pohled...??? Že by ty auta neměly opticky opravdu NIC společného...To si snad ze mě jen děláš srandu...(podle toho smajlíka určitě) ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 08:57
Re: Čo je prémia?
já nevidím. Snad až po nakouknutí dovnitř. Lejble nepij tu slivovicu už takhle po ránu... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:26
Re: Čo je prémia?
Možná by sis měl taky po ránu občas jednou malou dát...na pročištění zraku... :yes: >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:45
Re: Čo je prémia?
zveš mě na štočka prde?? ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:52
Re: Čo je prémia?
Přímo ne..., ale jestli máš nějaké háky stavit se určitě můžeš... :yes: >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:00
Re: Čo je prémia?
jak jako ne?? to seš hospodskej??? >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:11
Re: Čo je prémia?
Znáš to ne..., bez peněz do hospody ... :no: >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:14
Re: Čo je prémia?
mám náhodou drobný páďo, stačilo by na prcka tam u vás na vsi?? >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:16
Re: Čo je prémia?
Na jak na kterého...třeba na Martell XO asi těžko... :no: :-O :*)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:22
Re: Čo je prémia?
co to je ten tvůj martél?? tyhle splašky nepiju. Mě nalej slivovicu anebo němou tvář ogare... ;-) >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:35
Re: Čo je prémia?
Martell...? Tím se obvykle jen "splachují" žabí stehýnka... ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 14:27
Re: Čo je prémia?
tak já splachuju volátko něčim jinym... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 14:32
Re: Čo je prémia?
A čímpak se splachuješ..., ty naše "volátko"... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 14:33
Re: Čo je prémia?
A čímpak se splachuješ..., ty naše "volátko"... >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 14:58
Re: Čo je prémia?
Hajnej to je leeeesááá páááán... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 15:00
Re: Čo je prémia?
No vidíš, jak se ti od rána zvedla nálada... :yes: >:-[]
Avatar - T613
17. 6. 2009 09:04
Re: Čo je prémia?
hele já to taky nevidím :-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:07
Re: Čo je prémia?
zdar ogare, tak jak se vede??
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:23
Re: Čo je prémia?
Chlapi, s očima vám nepomůžu, to musíte za "do(k)ttorem"... >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:25
Re: Čo je prémia?
tak mi tu vypiš několik tvých postřehů, dle kterých si v nové Deltě okamžitě identifikoval Bravo. Jsem zvědav co napíšeš... Jo a prosil bych jedno doppio plís... ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:49
Re: Čo je prémia?
Dej si fotky Delty a Brava k sobě a odmysli si větší detaily jako světla, maska, řešení zadního bočního (pevného) okna, odlišnou barvu střechy...a pokud nic společného nevidíš..., byla to s tebou vlastně jen ztráta času...
;-) >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:02
Re: Čo je prémia?
máš bujnou fantazii kámo. Něco podoby tam možná bude, ale ani ne tolik jako Golf versus A3... ;-) a to nemyslím teď jako ironii... Spíše si myslím že další model Lancie tzv. Deltina bude značně podobná Grande Puntu a Alfě Míťovi... :-|
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:14
Re: Čo je prémia?
Vidíš a já to s tou podobou Bravo/Delta a Golf/A3, vidím skoro stejně... jen naopak... ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:15
Re: Čo je prémia?
Znám jednoho opravdu dobrého optika, pomůže ti Lejble chceš?? ;-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 10:19
Re: Čo je prémia?
Asi tak moc dobrý nebude, když si neporadil ani s tebou... :no:
>:-[]

P.S. Díky, ale už mám svého "dottora"...a ten "otevře" oči i "mrtvému"... :yes: >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:20
Re: Čo je prémia?
GTÍ.... >:D tak to beru... to je jiná... >:D >:-[] :yes:
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 13:29
shrnovačka
Tak co děcka, dáme shrnovačku??? ;-) >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
23
16. 6. 2009 14:36
Re: shrnovačka
ještě nech italofili chvíli vyblbnout a pak jim sesumarizuj, proč Lišku a ne Deltu ;-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 14:41
Re: shrnovačka
tak tedy dobrá, ať se hošani z italoklubu ještě projeví... >:-[]
Avatar - positivemind
16. 6. 2009 15:14
Re: shrnovačka
Musíš počkat až si rozešlou odkaz na fóra :-)
Avatar - Pierro
16. 6. 2009 15:19
Re: shrnovačka
kdo si počká ten se dočká... a shrnovačka bude taková, že se hošani chytěj za nos.. >:-[]
16. 6. 2009 15:53
Re: shrnovačka
a následně prodeje lišky stoupnou o 500%!!!!!!

Na rovných 10 kousků >:-[]
16. 6. 2009 16:49
Re: shrnovačka
To je zbytecny, my stejne vime, co mas na jazyku - tvuj superuberpremiovej stodvaciasek natrhne beztak pr.el kazde premii, nepremii, italske, nemecke, vzdyt je to jedno, ty jim stejne ukazes zadni svetla a das jim cichnout sveho benzinu. Tve tygri potahy te pritom podrzi jak v zatackach, tak v tezkych chvilich na rovinkach (hlavne v zime), no a tve nejmekci plasty ti vzdy rano po usednuti zvednou naladu. Neco jsem zapomnel? :-! >:-[]
16. 6. 2009 16:58
Re: shrnovačka
chlupatej volant jsi zapoměl! Jinak tam je asi vše :yes:
Avatar - white label
16. 6. 2009 17:12
Re: shrnovačka
...co šaltrpáka s autíčkem zalitým v pryskyříci, "leskymo"
s houpací hlavou psíka pod zadním sklem, gumový "blesk" pod (chromovaným) zadním nárazníkem a pořádný "prut" s kožešinovým ohonem...?
;-) :yes:
Avatar - marek.g
16. 6. 2009 17:55
Re: shrnovačka
ještě kouli z tažného zakrytou půlkou tenisáku >:-[]
Avatar - white label
16. 6. 2009 17:58
Re: shrnovačka
Jen půlka by byla málo...to sis asi spletl s papežem ;-) >:-[]
Avatar - marek.g
16. 6. 2009 18:02
Re: shrnovačka
>:D .jsem z chudého kraje.u nás se dávaly půlky. jo a ještě jsem zapoměl na ping-pongovy míček na anténě >:-[]
Avatar - white label
16. 6. 2009 18:07
Re: shrnovačka
S pp míčkem už si ale na 120iáška hodně daleko v čase... ;-)
Avatar - marek.g
16. 6. 2009 18:14
Re: shrnovačka
o.k a co třeba žaluzie za zadním oknem? >:D
Avatar - white label
16. 6. 2009 18:31
Re: shrnovačka
Myslíš tu plastovou mříž... :yes: >:-[]
Avatar - marek.g
16. 6. 2009 18:49
Re: shrnovačka
:yes: tak tak. a co by to byl za stodvaciáš bez pořádné zahrádky na střeše [odkaz] :yes:
Avatar - white label
16. 6. 2009 19:23
Re: shrnovačka
Ještě "křidýlka" na stěrače... a lapače kyslíku na kapotu... >:-[]
Avatar - pelikoš
16. 6. 2009 20:23
Re: shrnovačka
jo a přísavku na přední okno s notesem a propiskou a nějaká topless se houpající na zrcátku taky není k zahození a pořádný repráky na zadním platě...
Avatar - white label
16. 6. 2009 20:33
Re: shrnovačka
Ale ty repráky nejsou v tom vysokém leskymu moc vidět... >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:06
Re: shrnovačka
neználci... >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:59
Re: shrnovačka
zapomněl jsi na cit ve volantu a pedálech, řízení upovídané jak moje tchýně, schopnosti podvozku absorbovat nerovnosti na českých okreskách, přesnou kulisu řazení, možnost práce s meziplynem, možnost práce se sytičem, brzdnou dráhu na mokru, schopnosti na okruhu, spotřebu a celkové rozložení hmotnosti na jednotlivých nápravách, vyspělý systém zavěšení, sportovní interiér, fantastická sedadla s dokonalým bočním vedením, vynikající sedmihvězdičková bezpečnost, dvanáct pytlů k dispozici (sada tašek z Tesca v kufru...), celkově značně nadčasový ušlechtilý design a mnoho dalších věcí, které z tohoto supersportovního sedanu dělají skutečnou ikonu... :-!
BRAVO STODVACIÁŠEK... ;-) Headhunter všech Porsche v zeleném pekle... ;-) >:-[]
17. 6. 2009 16:25
Re: shrnovačka
Na tohle se neda vic rict, snad jen to, ze mas 2 moznosti - jit s tim do televize, nebo do blazince >:D :yes:
Avatar - Pierro
18. 6. 2009 08:08
Re: shrnovačka
ale kdež, nejlepší je to napsat znalcům, skutečným řidičům, tedy zde na autě.cz. Nova to neocení a většina pacientů psychiatrických léčeben buďto řidičské oprávnění nemá anebo o něj přišla... ;-)
Avatar - euro89
16. 6. 2009 13:44
nemám slov...
... tohle auto je famózní! Delta byla nádherná vždycky, ale s touhle dokonalou barvou a úžasnym motorem se z ní stává nejhezčí věc, kterou kdy lidské ruce vyrobili :yes: ;-) kromě toho jsem jeden z mála, kterej s ní už i jel, takže řikám: tohle auto je zhmotněná dokonalost :yes: :yes: No, jinak jako vždy nezklamali tradiční odpůrci italskejch vozů se svými komentáři, ale na ty se mi už ani nevyplatí reagovat... a nám ostatním nezbejvá, než tyhle lidi litovat, protože hloupost je neléčitelná choroba... ;-)
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2009 15:23
nemám slov...
Muzes prosim trochu vic rozepsat svou myslenku ;-) ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
16. 6. 2009 18:30
Už som to povedal
Auto totálne o ničom.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 19:45
Re: Už som to povedal
Z čeho tak usuzuješ?
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:24
Re: Už som to povedal
líznul si plastů a zjistil že tam je kůže... >:-[]
16. 6. 2009 18:37
CO DODAT...
Designove z nejpovedenejsich napric tridami. Motory Fiat patri ke spicce. Vzhledove pozitivne vycniva z davu. Preji priznive prodeje...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
16. 6. 2009 18:56
DAVIDE ARCANGELI
Práve som zistil, že David Arcagneli, Talian, ktorý navrhol dnešné BME 5 a Peugeot 406 Coupe, keď ešte pracoval u Pininfarina, zomrel v roku 2003 na leukémiu. Ktovie, či sa dožil predstavenia tohto modelu.
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2009 19:10
TLUSTÁ BERTA
Jsou to paradoxy, při diskuzích o vizualitě aut se tu opakovaně člověk dočítá sebezác***u větu totiž, že design aut je ryze subjektivní záležitostí. Větší hloupost se k předznačenému tématu vymýšlí velmi obtížně. Samozřejmě, že design není subjektivní záležitostí, to jen nevzdělanci, slepci krás a nevkusové se domnívají, že na rozdíl od výkonových parametrů, tedy veličin poměřitelných objektivně se v případě vizuality aut jedná o ryze nadstavbovou kategorii v podobě líbí/nelíbí. Tato hodnotící kritéria designu ovšem patří leda tak do mateřských školek.

Samozřejmě, že design aut je stejná kategorie jako technika, je objektivizovatelný a definovatelný, pro naší potřebu nyní postačí, shrneme-li že u aut jde vždy o to, zda ja daný objekt kvalitní. Kvalitní v tom nejhlubším významu tohoto slova, tedy zda disponuje kvalitní technikou a kvalitní vizualitou.

Ale proč tak dlouhý úvod, navíc tak trochu odtažitý od toho o čem hodlám psát? No, píši to proto, že jsem přesvědčen, že technika auta by měla být v harmonii s vizualitou. Tedy v tom nejobecnějším - kvalita toho, co je pod kapotou musí být zřejmá již z pohledu právě na tu kapotu. Nic objevného, říkáte? Jistě, absolutně to funguje u takových ikon jako jsou třeba Porsche či Ferrari.

Ale pojďme dál. Je vždy příjemnější, když jaksi technika předbíhá vizualitu. Tedy, zde příklad z nejmilejších - GOLF. Vizuálně vyspělý vůz, přitom v umírněné fazóně, a pod kapotou takřka prémie. Jo, přesně - motory, převodovky, pohony, materiály. Tedy Golf je technicky o fous lepší, než vypadá. To je jistě milé. Totiž obráceně (znáš to ne? - na vrchu huj...) obráceně to už tolik nefunguje a na patře při tom zjištění zůstavá trpká pachuť nechtěné recese...

Příklad? No, třeba nová Delta. Velmi citlivě dávkovaná vizualita, vizualita s přesahy do ikonozných tvarů, byť tedy v ničem vlastně na svou předchůdkyni nenavazuje, vnímejme ji jako zcela nový subjekt hodný zájmu. Jo, nejspíš se najdou týpci, jimž předek, zadní blinkry a zakončení zadních bočních oken bude imponovat. Přes to všechno je nutno uznat, že i když Lancia s novou deltou již nemíří na šotolinu mezi drzky s třídenním strništěm, sleduje kvalitní vizualitou nepochybně jiný cíl - má ambice uchvacovat jistou tichou nadřazeností ve svém segmentu. No jo, ale jak si pak člověk má vysvětlovat to, co je pod kabátem? Vždyť i ten zcela produkční, byť supermainstreamový drzek, golf má víceprvkovou zadní nápravu, tedy na rozdíl od lanciiných vlečných ramen... Ano, vím, co Bravo dalo, Delta přijímá... Můžeme jen odtušovat, jak bude ta kvalita podvozku komunikovat s kvalitou kabátu. Rozhodně to vypadá, že na nějakou sportovnější jízdu si bude muset v Deltě člověk nechat zajít chuť.

Dobře dobře, Delta rezignovala na minulost a tvrdíš, že míří do luxusu. Pak ovšem nechápu co v ní dělá přístrojovka z Brava. A co ty dveřní výplně? Kdo ty dodal? Co o tom soudíš ve vztahu ke komfortu, luxusu? Umíš si představit, že AUDI instaluje do átrojky přístrojovku z Golfu?
Rozbalit vlákno
46
Avatar - T613
16. 6. 2009 19:41
Re: TLUSTÁ BERTA
a přitom stačilo napsat, že se ti nelíbí.
Avatar - Ronault.
16. 6. 2009 21:18
Re: TLUSTÁ BERTA
Děkuji za shrnutí, ušetřil jsi mi mnoho času :yes:
Avatar - T613
17. 6. 2009 07:15
Re: TLUSTÁ BERTA
rádo se stalo :yes:
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:04
Re: TLUSTÁ BERTA
jdu se vyčůrat. ;-)
Avatar - Ronault.
17. 6. 2009 23:47
Re: TLUSTÁ BERTA
Zvedni prkýnko ;-)
Avatar - Pierro
18. 6. 2009 08:09
Re: TLUSTÁ BERTA
utřel jsem ho abys věděl.... >:-[]
Avatar - miromen
16. 6. 2009 19:46
Re: TLUSTÁ BERTA
Piš si co chceš ale DELTA je oproti nějake A3 nejen vizualni luxus.
16. 6. 2009 19:56
Re: TLUSTÁ BERTA
Těší mě, že mi dovolíš psát co chci ;-) ale... nechápu co má znamenat v tvém textu to "nejen". Mimochodem, jak by sis vysvětlil, že třeba o BMW1 či o A3 je v Evropě opravdu masívní zájem a o Deltu nikoliv?
Avatar - ethicon
16. 6. 2009 19:59
Re: TLUSTÁ BERTA
Luxus nemôže byť masový..masové sú len tuctovky >:-[]
16. 6. 2009 20:00
Re: TLUSTÁ BERTA
Aha... >:-[] To myslím vyjadřuje vše... 8-s >:D
17. 6. 2009 00:08
Re: TLUSTÁ BERTA
Jasně, že se na světě prodá víc S klassů než této Delty, ukazuje na fakt, že S kláda je vlastně žebřiňák a Delta je ... kůží vobšitý Bravo.

To je zase projev inteligence...
Avatar - ethicon
17. 6. 2009 07:09
Re: TLUSTÁ BERTA
svoj "intelekt" a vyberaný slovník tu predvádzaš v každej diskusii >:-[]
17. 6. 2009 10:11
Re: TLUSTÁ BERTA
Jestli vypadá intelekt tak, co tady předvádíš ty, s radostí zůstanu primitivní. :-!
18. 6. 2009 14:34
Re: TLUSTÁ BERTA
znak na kapote? mienka o talianskych autach a promokampane ludi ako si ty? a teda, ze kde aky EuroDrzek™ s 2-3dnovym strnistom sedlajuci golfa si mysli, aky je nadradeny v celej mestkej dzungli... tak preto ;-) ;-\
17. 6. 2009 00:35
Re: TLUSTÁ BERTA
Hele havíři, kup deltu, já bych místo ni (a to nebudu sám) raděj zvolil A3 z nezjištných důvodů. :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 6. 2009 20:45
Re: TLUSTÁ BERTA
Tento krasavec z Italie jiste neni luxus,ale je to spise autak pro lidicky kteri si radi uzivaji radosti z jizdy a chteji se tochu lisit od monotonnich a fadnich vozu zn.VW,Audi,Skoda apod..
16. 6. 2009 21:56
Re: TLUSTÁ BERTA
Pokud se opravdu domníváš, že motivací kupce Delty je se odlišit od majitelů škodovek... asi bys měl navštívit psychologa a probrat s ním život... bože, klosete, tohle sis snad měl spláchnout sám... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 22:21
Re: TLUSTÁ BERTA
:yes:
16. 6. 2009 21:10
Re: TLUSTÁ BERTA
No, výlisek a tudíž základní tvary té palubní desky opravdu jsou stejné. Nicméně se liší volantem, řadící pákou, celým přístrojovým štítem, středním panelem a materiálem potahu (vyšší výbavy Delty mají palubovku potaženou kůží).
Viz:

[odkaz]

[odkaz]

Sladěné jsou samozřejmě i materiály na dveřích.
16. 6. 2009 21:50
Re: TLUSTÁ BERTA
Právě v tom vylepšování je ten zakopanej pes...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 22:26
Re: TLUSTÁ BERTA
Rozdíly jsou znatelné. Bravo je o poznání lidovější, ale jeho původ v interiéru Delty mi nenahání takovou kopřivku, jako jiným zde přítomným...
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 21:38
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Výplně dveří, přístrojovka ... a podvozek z Octavie ti v Audi TT nevadí, že >:D ?
( obojí první generace )
16. 6. 2009 21:52
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
>:D Tak takhle mě tu už dlouho nikdo nerozesmál... >:-[]

P.S. Zkus vyměnit raybany za kontaktní čočky... >:-[] :no:
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:16
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Ale no tak ... Golf IV, Bora, New Beetle, Octavia I, Leon I, Toledo I a TT I mají jedno společné.
Vlastně je toho víc společného, ale bavíme se o podvozku, platformě.
16. 6. 2009 22:32
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Pokud máš na mysli podvozkové platformy, tak si napřed zjisti, co to ta platforma napřed je. Asi se domníváš, že na spodek obutej do radiálek continental se našroubujou karoserie, tu Bora, tu TT, tu Octavia... 8-s Kdybys do aut dělal, věděl bys, že společné platformy je evergreen na všech světadílech. Konec konců Volvo S40, Focus a Mazda 3 by o tom mohli ledacos vyprávět. Narozdíl od tebe tu ovšem, lidé ví, že sdílení podvozkových komponent je zcela přirozenou praxí a není to nic ke kritice.

Koukám, že přepisuješ své příspěvky (původně jsi tu měl jen - "stačí zagooglit" :no: :no: :no: A nějak se ti někam vypařil ten tvůj blábol o přístrojovce a o výplních dveří pro TT od Octavie... ;-\ :no:
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:43
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Ano, přepsal - taky jsem zagooglil a naskočil mi tam ještě New Beetle a Bora ( nikoliv Jetta ), tak jsem opravil.

Obrovská unifikace dílů = Volkswagen, tak co se navážíš do přístrojovky ?

( Tiguan, Eos, Golf Plus, atd. )
16. 6. 2009 22:48
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Nahoře píšeš, jestli mi nevadí přístrojovka a výplně dveří v TT z Octavie (I). Takovouhle hlopost tu již, Raybane, dlouho nikdo nenapsal. Také jsi šupem letěl do Zlatého ventilku :-!
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 22:58
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Tak ještě jednou a pomalu:

Výplně dveří, přístrojovka u Lancie, hmmm ... a podvozek z Octavie ti v Audi TT nevadí, že >:D ?
16. 6. 2009 23:04
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Teď už se z toho, ty gůglisto, nevylžeš... >:D
neregistrovaný "RayBan"
16. 6. 2009 23:09
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Nemám zapotřebí - stejně první 3 místa obsadí tvoje perly, Mistře elegance.
16. 6. 2009 23:28
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Raybane, Raybane, ty se z toho gůglovaní jednou zvencneš. Za mistra elegance díky :yes: Těší mě, když se na diskuzích vžijí mé slogany ;-)
17. 6. 2009 00:10
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Brejlovec trochu tápe, tady střílel kapku mimo. Teď už to nezachrání.
17. 6. 2009 00:16
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
:yes:
17. 6. 2009 01:31
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Najprv sa nauc pochopit obycajny text, ty "melgalizac"... :-!
16. 6. 2009 23:13
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
No tak podle mě jsou u Delty jiné věci k vytýkání, než zrovna přístrojovka. Sice má přístrojovka základ v Bravu, ale podle mě je dostatečně odlišená. Co je ale hlavní, už ten základ v Bravu vypadá slušně a v Deltě to ladí výborně. Interiér je co se týče designu na Deltě zrovna to slušnější, horší je exteriér. Ten vnímám jako problematický.
16. 6. 2009 23:26
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Já též.
Avatar - white label
16. 6. 2009 23:53
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Že je mnohem větší problém exteriér..., tak s tím určitě souhlasím...
:-!
16. 6. 2009 23:54
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Ale aspoň bys při vší té kritice mohl taky uznat, že paletu motorů má Delta excelentní.
17. 6. 2009 00:04
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Já nahoře zrovna moc tou kritikou nehýřím. Motory, resp, výkonové rozpětí je dobré.
17. 6. 2009 00:20
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Výkony, ale hlavně "modernita". Není tam jediný průměrný motor. Všechny patří k absolutní špičce, hlavně ty dvojtě přeplňované. Škoda že jím nesekunduje zbytek auta. To píšu jako člověk, kterýmu jako klukovi visela na konci osmdesátých nad pelestí Delta Integrale. Je to smutek, ta dnešní Lancia. ;-\
Avatar - white label
17. 6. 2009 00:22
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
To každopádně... :-!
17. 6. 2009 00:28
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Jo, tohle je už úplně jinej svět.
17. 6. 2009 00:37
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Taky myslím, tímhle pošlapali jméno Delta.
17. 6. 2009 01:25
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
Jaaaj, Ty Berta jedna trafena, "Umíš si představit, že AUDI instaluje do átrojky přístrojovku z Golfu?" Ano, viem si to predstavit, ba co viac, to aj tak bolo... a aj teraz to tak je s mensimi upravami... A vies si predstavit, ze v A8-ke mas ovladace z fabie.... tak to je teda humus...
19. 6. 2009 11:02
Re: Přístrojovka z Golfu instalovaná v A3
No vidíš, já měl podle titulku dojem, že je řeč o Touaregovi, nebo Q7ce.
neregistrovaný "kloset"
16. 6. 2009 20:37
Moc pekny
Moc pekny...Prijemny svezi vitr z Italie.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 22:18
Delta...
Chvílemi si říkám, jak může někdo opovrhovat designem Delty...

...

Ale co mě na této diskusi zaujalo, byl verdikt, že design není subjektivní záležitost. Nezlobte se na mě, ale takový žvást se jen tak nevidí >:D ... ale na místních diskusích (z úst jistého individua) mě nepřekvapuje...

Design je navýsost subjektivní záležitost, ale i u něho se dá posoudit, zda - li se jedná o jeho kvalitní či nekvalitní provedení. A tím se zabývají pouze odbornící, ne mi... toť vše.
Rozbalit vlákno
40
16. 6. 2009 22:44
Re: Delta...
Zeptej se na to inženýra habarty... >:D Avantime, nevšiml jsem si, že by tu kdo opovrhoval designem Delty. Objevují se tu velmi kritické hlasy kolegů, ovšem opovržení... toho jsem si nevšiml. Vím, to je ta tvá legendární formulační neschopnost, neschopnost se přesně vyjádřit.

Vedle toho musíš prostě brát do úvahy kdo z kolegů tu píše kritické postřehy. Podle toho jak tě čtu a o jakých "skvostech" se tu rozepisuješ, jsi dokonalým silničním (životním)panákem. To je ovšem pochopitelné. Nebo se snad domníváš, že tu jezdí jenom eurodrzci v pětkovejch bavorákách? I panáci tvého kalibru mají mít prostor pro seberealizaci. A oni ji samozřejmě mají. Takhle to je Avantime ve všem - čím jezdíš, jaké nosíš hodinky, jaké nosíš boty, jaké oblečení...

Asi stokrát jsem ti psal, že se na svůj věk nutíš do psaní o věcech, na které zatím při svých takřka nulových zkušenostech s auty nemůžeš dosáhnout. V tomhle si tu dokonale sekundujete s mistRRem. Oba k pomilování :-)

Ty bláboly o tom, že design je ryze subjektivní záležitostí publikuj mezi sobě rovnejma, to jest někde v mléčném baru mezi osmnáctiletejma zobákama, kteří o autech a o designu ví asi tolik co chovanec z Bohnic o mlhovině v Andromedě.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 22:52
Re: Delta...
Jdi omrknout Foxe, jestli Ti na něho nedali botičku, trubko >:-[]

Tak nafoukanýho, rádobyvševědoucího šaška jsem ještě neviděl :no: Jsi plevelem diskusí. Ale to tu ví každý druhý...
16. 6. 2009 23:01
Re: Delta...
Tenhle zoufalej pokřik nejvěrněji vyjadřuje tvou intelektuální potenci, Avantime.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:12
Re: Delta...
Je zajímavé, že si starej zkušenej drzek (soudě podle namyšlenosti) chladí žáhu na osmnáctiletým cucákovi. To ukazuje Tvou totálně přízemní úroveň. Jsi nula (ale to tu všichni víme)...
16. 6. 2009 23:25
Re: Delta...
Velmi oceňuji tvou cucákovskou sebereflexi. Příště se více soustřeďuj na formulování vět. Nebudeš tu muset pak plakat nad tím, žes zatím (do jisté míry logicky) než diskuzní nemehlo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:28
Re: Delta...
>:D ... trapáku
16. 6. 2009 23:37
Re: Delta...
Nauč se být čestný a upřímný i v diskuzi. Jestli vůbec víš, co čest a upřímnost znamená. Jsi osmnáctiletej nezkušenej zobák, co se bojí ještě i sám sebe. Tak tu nevyskakuj a hodně čti, potřebuješ to jako koza drbání.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:42
Re: Delta...
>:D Ty nemáš co kázat...

Vědomosti a zkušenosti časem naberu. Je jasné, že v (krásných) osmnácti letech nemám velké zkušenosti. Kdo tvrdí opak?
16. 6. 2009 23:48
Re: Delta...
Já ti nekážu, jen reaguji na tvé zoufalé zobácké úlety.

Hele, máš vůbec řidičák? >:D Já jen, že si neumím představit, že bych mohl psát na serveru o raketoplánech... >:-[] :no: Ale jak je vidět na tvém příkladu, intelektuální chudoba (údajně) cti netratí. Údajně... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:57
Re: Delta...
Řidičák právě dělám.

Tímto končím diskusi... vlastně ani nevím, s kým mám tu čest. Jseš opravdu takovej stydlín? :-)))
17. 6. 2009 00:03
Re: Delta...
Stydlín? Koukám, že sis před spaním pouštěl svou oblíbenou pohádku, viď. Tak ať ten řidičák uděláš, neboť v opačném případě bys tu musel poprosit o diskuzní amnestii... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:13
Re: Delta...
Ty už nechlastej >:D
17. 6. 2009 00:20
Re: Delta...
Copak, otec je alkoholik či co?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:22
Re: Delta...
Nezakecávej to. Proč o sobě neuvedeš žádné informace?
17. 6. 2009 00:26
Re: Delta...
Protože to není důležité. Jestli ale mermo chceš, můžu tě pozvat zejtra na zmrzku... >:D

Nepoplet sis to tu s pionýrským kroužkem?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:31
Re: Delta...
Při diskutování je dobré vědět alespoň přibližný věk či povolání druhé strany, nemyslíš?

Je to celkem neseriózní, otvírat si tady v éteru hubu na ostatní a neříct o sobě nic :no:
17. 6. 2009 00:40
Re: Delta...
Pokud tě to uklidní, už jsem dlouho po záruce. Je mi jedno co je kdo na diskuzi, zde jde jen a jen o texty, o myšlénky. Trápí tě nikoliv nevědomí o pohlaví diskutérů, nýbrž tvá mladost a nezkušenost. Avšak nemusí, děláš si to všechno sám. Přečti si poslední odstaveček svého blogu a pokud nepukneš smíchy, pak ti něco důležitého v životě utíká mezi prsty.
17. 6. 2009 00:13
Re: Delta...
Tady si střílíš do vlastních řad. A jde to vidět, jsem zvědav, jestli se k těmto svým příspěvkům budeš hlásit i za deset let. Až intelektuálně vyzraješ... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2009 00:22
Re: Delta...
Čím si střílím do vlastních řad konkrétně?
17. 6. 2009 00:39
Re: Delta...
Tvým axiomatickým přístupem k věci. Leč platností omezující se pouze na nezkušené zobáky.

Česky: to co píšeš a asi si myslíš(?) platí leda tak pro tebe a tobě rovné. Až vyrosteš, pohled budeš mít jiný.
Avatar - Ronault.
16. 6. 2009 22:56
Re: Delta...
Je zajímavé, že člověk, který tvrdí, že Citroen DS je přebouchaný brouk, tady řeční o designu. 8-s

Samozřejmě je na to jedna odpověd: Jistě, pane VW Fux, mistře elegance :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2009 23:13
Re: Delta...
Tak tak :yes:

Věta o DS a Broukovi - to je perla všech zlatých pinďourků v celé galaxii >:D
Avatar - white label
17. 6. 2009 00:05
Re: Delta...
Ale kdo jsou ti odborníci...? Lidi kteří vystudujou pár roků na škole, nebo co si přečtou (o designu) plno knížek, nebo se prostě jen narodí s "dobrým" vkusem...
A co opravdu uznávání umělci (kteří design nikdy nestudovali), nebo architekti...jeden slavný, dalších deset zapomenutých...a to studovali spolu..."odborníci" je slovo velmi relativní a tvrdit, že design je pouze a jen subjektivní záležitost je velmi zjednodušující...
17. 6. 2009 00:15
Re: Delta...
Jistěže. :yes:

Opět souhlas, sakra, nějak mě to kývání začíná nudit. >:D
Avatar - jurajos
17. 6. 2009 00:37
Re: Delta...
Zjednodušujúce možno, ale vcelku výstižné. A práve to že aj "odborníci", či už skutočný, alebo domnelý(viď rádoby odborné diskuzie na téma design pár riadkov vyššie), sú nejednotný v názore na tú časť designu, ktorá sa netýka funkčných alebo ergonomických otázok, dokazuje, že design subjektívnou záležitosťou skutočne je.
Avatar - white label
17. 6. 2009 00:50
Re: Delta...
Opravdu si myslíš, že co není bílé..., muže být už jen černé...
Avatar - jurajos
17. 6. 2009 00:51
Re: Delta...
A kde niečo také tvrdím? :-O
Avatar - white label
17. 6. 2009 01:35
Re: Delta...
Jen nepřímo..., já si nemyslím, že něco prostě jen nějaké: je...,
a nebo není..., a že to obvykle bývá mnohem složitější...
Avatar - T613
17. 6. 2009 07:21
Re: Delta...
přečti si juraje ještě jednou. třeba pochopíš co ti psal
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:13
Re: Delta...
Já ho četl dobře a v podstatě se s tím nedá nesouhlasit..., chtěl jsem jen naznačit, že mi ten závěr přijde přesto příliš jednostranný...
Kvalita designu není tak "úplně" a čistě subjektivní...Psal jsem
o tom v první části své reakce tady včera 23:40
a v této "původní" 0:05...
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:24
Re: Delta...
ty mi radši napiš co si myslíš o slečně od kadylaků.... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:36
Re: Delta...
Už jsem psal, že nosí tanga naopak (jako doktor) a ty sis té reakce nejdřív ani nevšiml... :-O :*)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:38
Re: Delta...
já studoval tu šňůrku... >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:43
Re: Delta...
Ty si měl asi strach, že je to jen šňůrka od "o.b.éčka"... :no:
:*) >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:47
Re: Delta...
to snad ani ne. tohle opravdu vypadalo jako tanga obráceně. Kdysi jsem takhle balíval holky v Bibione a docela to fungovalo. Ale u ženský, navíc ještě na oficiální akci Tondy Charouze... no nevím, jestli tohle byla ta pravá reklama pro americkou prémii... >:-[] Každopádně zajímavé to bylo... :-)
Avatar - white label
17. 6. 2009 09:54
Re: Delta...
Zajímavé a symbolické..., každý hned viděl kde se americký automobilový průmysl právě nachází... :no: ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:05
Re: Delta...
Yronyku... >:D >:D >:-[]
Avatar - euro89
17. 6. 2009 10:03
Re: Delta...
jenže ty si zapoměl, že právě GTI a jemu podobní jsou odborníci na slovo vzatí... GTI je něco jako Pat a Mat v internetový podobě - neni nic, co by neuměl, neznal, nebo nedokázal... >:D
16. 6. 2009 22:57
Krása
;-) Iba jedno slovo..ARISTOKRAT !!!....designom ,technikou skvost medzi šedou nemeckých výgrcov >:-[]
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
17. 6. 2009 00:16
Re: Krása
Aristokrat, leda tak s "koupenými šlechtickými papíry". >:D
Avatar - white label
17. 6. 2009 00:21
Re: Krása
Aristokrat, na kterého se pořádají v "podhradí" humanitární sbírky... ;-)
17. 6. 2009 00:23
Re: Krása
Aristokrat, mající místo zámku kulisy. ;-\
17. 6. 2009 00:40
Re: Krása
Takovej italskej Potěmkin. :-!
17. 6. 2009 00:42
Re: Krása
>:D >:D :yes: Tak to je trefa dne >:D :yes:
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 09:11
Re: Krása
proč hned ta ironie chlapci?? Kníže Potěmkin byl náhodou velice vlivný a bohatý velmož. Vskutku diamantový kovboj své doby. A ty jeho pověstné vesnice?? No udělejte si obrázek sami. Myslím že dnes je v naší zemi těch potěmkinů více než dost... >:-[]
Avatar - DRBNUTY
17. 6. 2009 10:25
Re: Krása
A ty si mongolsky Potemkin. >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:28
Re: Krása
a nejsi ty náhodou druhej matelko?? >:D
Avatar - DRBNUTY
17. 6. 2009 10:26
Re: Krása
A ty máš papíry do Bohnic úplne zdarma. >:-[]
17. 6. 2009 11:29
Re: Krása
Často se směješ svým vlastním "vtipům"? U nás pro to máme jedno pěkné slůvko. :-!
16. 6. 2009 23:21
Projekt Delta
Přes všechny neduhy kterými Delta objektivně trpí(problematický design, podvozek), je to podle mě pro Fiat slušně ziskový projekt. V podstatě se jím podařilo za rok od uvedení prodat kolem 40000 kusů navíc lehce upraveného a vybaveného Fiatu Bravo za sumy kolem 600000 CZK. To by se jím se samotným Bravem(se stejnou výbavou jako má Delta) určitě nepodařilo. Otázka je, jestli je tohle cesta pro Lancii?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
16. 6. 2009 23:55
Re: Projekt Delta
To je konečně nějaká racionální úvaha, na které určitě něco je...
17. 6. 2009 00:23
Re: Projekt Delta
Ten počet je v tomto segmentu spíše k zarmoucení. Golf dělá to číslo měsíčně.
17. 6. 2009 00:27
Re: Projekt Delta
Otázka je, kolik dělá Golf ročně modely v ceně kolem 600000? Asi víc než 40t. Jen jsem chtěl napsat, že to Delta Fiat určitě moc nestála a vývar na ní bude slušnej.
17. 6. 2009 00:29
Re: Projekt Delta
Už bych to víno neměl pít, přeskakují mi slova. :*)
17. 6. 2009 00:30
Re: Projekt Delta
:-) Ještě to jde.
17. 6. 2009 00:30
Re: Projekt Delta
Jistě, já pochopil kam to směruješ. To svou logiku má, ale na ajfr by to chtělo tak 150 tisíc kousků. Dobře jsi napsal také to, pro koho je to výhodné... to sedlo.
17. 6. 2009 00:40
Re: Projekt Delta
No jo Fiat. Ten Lancii v 90sátých zazdil. Teď ji křísí tímhle rozporuplným projektem. Na jedné straně do Delty rve špičkové motory. Na druhé straně ji nadělí podprůměrný podvozek z Brava a design, který přinejmenším budí rozpaky. Nejhorší na tom ovšem je, že tahle střeštěná Delta je ještě to nejlepší co současná Lancia nabízí. ;-\
17. 6. 2009 00:43
Re: Projekt Delta
Golf a cena:
Hele, tady v diskuzi o Golfu najdeš dvě sorty odpůrců, jedni tvrdí, že drtivá většina Golfů jezdí s základníma jednačtyřkama a v holobytu a ti druzí hlásají, že Golf je předraženej krám, kterej v slušný výbavě stojí 700 klacků. Tak si vyber. ;-)
17. 6. 2009 07:36
Re: Projekt Delta
Oboji se nevylucuje a navic je to pravda. Na to nemusi byt nikdo odpurce ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 08:56
Re: Projekt Delta
jossalito, ty ozkoušej stodvaciášek v géelesku s rádiem a šíbrem. Zbytek tu už vypíchli mí kolegové diskutéři. Takže předraženej krám i svejch 700 klacků si nech na lepší časy a půjč si tohle žihadlo na severní smyčku. Tam poznáš o čem je radost za volantem hombre... ;-)
17. 6. 2009 10:14
Re: Projekt Delta
Tak vo tom nepochybuju, motor za zadní nápravou má jen pravé Porsche a stozvracítka. Třídní kategorizace a konkurence je tedy dávno daná. :-!
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:23
Re: Projekt Delta
znalec se přeci jen nezapře... ;-) :-)
Avatar - saldy
17. 6. 2009 01:04
multijet
Ten přeplňovanej benzín musí bejt nářez >:D Fandim těm fiaťáckejm multijetům, nemaj kunkurenci, na dynamickou jízdu již dvoulitrů netřeba
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2009 07:46
Matematika na estetiku
Italové byli, jsou a vždy budou mistři designu. Právě italský design je tou předlohou, do kamene vytesanou učebnicí světových designérů. Chápání estetické stránky výtvoru mistra designéra je subjektivní záležitostí každého z nás. Ano, pouze subjektivní pocit z daného podnětu je jediným a nejhodnotnějším měřítkem estetické stránky designérovy práce. Měřit, přeměřit, naměřit a vypočítat můžeme všelicos. Matematika na estetiku naštěstí není.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 08:25
konečná shrnovačka
Tak hošani, opět jste mi udělali radost, ani nevíte jakou... Nečekal jsem tak bouřlivou reakci na tak ocucaný bonbón jakým je Lancia Delta. Bompara, Kofila, která se snaží hrát si na belgickou pralinku. No opět se jen ukazuje kdo tu bude na dalších minimálně 5 let míchat karty... Takže panstvo, po těch kopáních (ciao dottore) a nejrůznějších pláčích nad prémií která má k prémii tak daleko jako já k vegetariánství tu máme x - názorů, které člověka pobaví, naštvou, poučí, rozesmutní i opravdu posadí na p.r.d.e.l.. Je paráda jak to tu jede, jak se panstvo do sebe obouváte, jak si tu rozdáváte rozumy a jak se přete o prémii, subprémii, mainstreem, supermainstreem a podobné zcela nepodstatně p.í.č.o.v.i.n.y.. Celá tahle debata mě jen a jen utvrdila v názoru, že drtivá většina z vás s tímhle vozem nemá ani nejmenší zkušenost (včetně tebe doktore) a všichni již máte jasno kam tohle auto zařadit. Já Vám nahodil udičku (sory GTI za vypůjčený žargon) a jak vidět, vše dle očekávání zafungovalo a chytili jste se jak vosy na lep.
Takže abychom přešli k původnímu tématu - bez emocí, vzteku, pláče a protěžování té které značky. Chci slyšet objektivní názor nakolik tato Delta odpovídá své ceně. Nakolik se cítí být prémií, jak jezdí, jak se v ní kdo cítíte a upřímně jaký dojem na vás dělá při osobním setkání (teď nemyslím listovačku katalogem). Nechme srovnávání s BMW, Mercedesem a Audi, kde tak či tak Delta neobstojí a věnujme se jí jako novému autu, osvěžujícímu stojaté vody českého trhu. Nebavme se tu kam ji řadit, neřešme jestli sedne drzkům, kovbojům a podobným individuím které raději na silnici nepotkat, neřešme manažery a metroseksuály. Napište konečně někdo svůj vlastní a nezaujatý názor. Třeba i na blog. Tohle kontroverzní italské auto (jinak bezesporu zajímavé) si to zaslouží, stejně jako těch pár "znalců aristokratického designu" co si to snad i koupí, anebo budou o koupi alespoň uvažovat. Čekám na Vaše názory a na vaše zakončení mé shrnovačky... HeZKý DeN.... ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - euro89
17. 6. 2009 10:10
Re: konečná shrnovačka
sice mě ty tvoje žvásty nebavilo číst až do konce, ale vysvětli mi prosím, jestli Bompara je Golf a Kofila Audi A3, nebo naopak...? >:D >:D a už nesmutni, že na pralinku Deltu mít nikdy nebudou ;-)
17. 6. 2009 10:23
Re: konečná shrnovačka
A co ty? Už ti stojí Delta v garáži?
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:39
Re: konečná shrnovačka
nevím jak tobě ale mě nedávno stálo v garáži něco uplně jinýho.... >:-[] >:-[]
Avatar - white label
17. 6. 2009 11:11
Re: konečná shrnovačka
Kolikrát ti ještě mám říkat, že ArginMax nejsou lentilky... :*)
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 11:21
Re: konečná shrnovačka
Já měl ale ty modrý... stará Blažková mi řikala, že její starej pak frčí jak zamlada. Tak jsem myslel, že když si cucnu ten bonbónek, budu driftovat jak matelko na prvního máje. A ono ejhle... dostavilo se něco uplně jiného. No alespoň mi nespadly tepláky... ;-) Jo a když sem jí ptal co mi to vlastně dala tak povidala že je to nějaká vjágra a že její starej už ani nechodí do hospody. Takže hošani, kdo tohle znáte poradíte?? To je něco proti chlastání??? :-O
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:37
Re: konečná shrnovačka
Aááá máme tady dalšího znalce, pána na holení... >:-[] Sice tě moje žvásty nebavilo číst, ale jak jsi teď sám přiznal četl si je. A to mě moc těší. Je vidět že máš šanci aby z tebe jednou ten eurodrzek byl a já pevně věřím, že časem se tvé názory ujasní a ucelí, že najdeš tu svojí životní cestu nejen mezi auty. Držím ti palce chlapče.
A teď k těm sladkostem - no nevím sice kolik ti je let, ale nepopírám že i mě kofila a bonpary chutnají. Přeci jen proč si občas neosladit život že?? Ale jestli chceš ochutnat něco exkluzívnějšího na Orion zapomeň. Vyšší liga se kope třeba v Bruselu. Zkus si zagooglit a uvidíš sám... ;-) Golfa a A3 sem nemotej, nebo se ti z toho ještě hlava zamotá. Až vyděláš na jakékoliv z tebou zmíněných nových aut dej vědět. A jestli to bude Delta, máš u mě basu Dom-Perignonů... jestli teda víš o jaký druh rychlých špuntů se jedná... ;-)
18. 6. 2009 02:00
Re: konečná shrnovačka
Pierro, nič v zlom, občas si zábavný, ale slama ti trčí z topánok, ako sa tu snažíš hrať človeka z horných desaťtisíc.
Zapamätaj si, že kto má, ten o tom nevypráva. Kto nemá, tomu sa huba nezastaví. Ako tebe ;-)
Avatar - T613
18. 6. 2009 07:04
Re: konečná shrnovačka
tady si někdo sedí na vedení :-)
Avatar - Pierro
18. 6. 2009 08:21
Re: konečná shrnovačka
ppa12a: Takže chlapče, abychom si tu ujasnili některá fakta - nevzpomínám si, že bych si tu na cokoliv kdykoliv (alebo pre lepšie porozumenie čokoľvek kedykoľvek) hrál. Nebudu ani počítat kolikkrát jsem tu psal, že jsem bazarnicko-teplákový kovboj. Mám sice našlápnuto výše, ale to je nepodstatné.
Takže, ty si niekedy videl moje topánky alebo poltopánky?? Neviem ako ty ale ja si svoje kopytá čistím a k slame sa predsa len nie je také jednoduché v Prahe dostať. To len pre poriadok hombre. Na druhú stranu ma velmi teší, že si ma zahrnul do skupiny ktorá by mohla patriť do horných desať tisíc. Tu ťa asi zklamem, mezi týchto kovbojov zatiaľ nepatrím. Ale nikdy nevrav nikdy. Takže keď už sme u toho vyprávania, než začneš robiť závery a budeš mať snahu usmerniť ma, skoč si u vás na dedine obzrieť svoje auto na dvore a potom mi niečo o ňom napíš. Ocením aj Oltcita, Tico či Žigulíka a navážať sa do teba nebudem... ;-)
Takže nabudúce, menej irónie a viac sebareflexie. Verím chlapče že nie si uplne mimo a táto tvoja poznámka bola len slabším pokusom o žart. PeKNý DeŇ...
>:-[] >:-[]
17. 6. 2009 10:22
Re: konečná shrnovačka
Mnohé testy v odborných periodikách Deltu doslova strhaly. Krom designu neoslovila ničím. Tady není o čem moc diskutovat.

A přičtu li k výše diskutovanému mizerný značkový prodej - servis Lancie, vychází mí z toho akorát tak naleštěný prd. :-!
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 10:45
Re: konečná shrnovačka
neviděl bych to tak tragicky. Nedělejme z punka tupce,každé zboží má svoje kupce. To ti přejí kucí z vysacího zámku + ozák. Už se těším až tu strhanou Deltu vyzkouším. Pak napíšu. ;-)
17. 6. 2009 11:35
Re: konečná shrnovačka
Tak pro mnohé je zjevně "ježdení v Deltě" známka "Total punku", co jsem tu tak mohl číst. :-!
Avatar - Pierro
17. 6. 2009 11:42
Re: konečná shrnovačka
zkus a uvidíš. ale nezapomeň, "kuřecí pařát dal si do huby, myslel že je to známka punku, křiváka nosil zásadně naruby myslel že je to známka punku... ale holky říkaly, no to snad neni možnýýýýýý....." >:D >:D >:-[]
17. 6. 2009 12:49
Re: konečná shrnovačka
:yes:
Avatar - saldy
17. 6. 2009 16:07
snobáci
jaj mně se to auto líbí, u nás když se sjedou ty jak říkáte držky na golfovej turnaj tak tu stojej samé BMW semtam meďour a audi, hlavně aby se vzájemně neschodili a o těch autech neznaj nic...chlap metršedesát a v sedmičce mu čouhaj jen uši, už jen kvůli těmhle maloměšťákum tyhle auta nechci, je mi milejší fanda ve staršim subaru které je kus kvalitního auta bez snobáckých doplňků,,,kdyby tahle lancie měla na čumáku BMW tak by zas někteří tvrdili jak je super
Rozbalit vlákno
3
17. 6. 2009 23:34
Re: snobáci
PRAVDAAAAAAAAAAAAAAAA :yes:
Keby to malo iný znak hned by všetci chválili....Ale to je jasné...Sedliaci so sedliackym rozumom...Iba obyčajné predsudky :no:
GO LANCIA!!! ;-)
Avatar - Pierro
18. 6. 2009 08:53
Re: snobáci
Až se v něm projedu a auto se mi bude líbit a sedne mi ocením ho, znak neznak. Na to nepotřebuju sedliackej rozum. Na to stačí trocha objektivity a méně předsudků. Chtěl jsem tu od vás rozumné, objektivní názory (viz. výše) a neustále tu čtu pláče nad tím jak by byla Delta úžasná a prodejná s vrtulí nad bobrem.
Hoši prosím, zaměřte se na to auto, svezte se v něm. Alespoň ti co jste z Prahy anebo z Blavy. Tam by Lancie (a nejen Delty) měly být k dispozici i na svezení. A pak o něm pište chvalozpěvy anebo ho pohaňte... Děkuji. :-!
18. 6. 2009 14:59
Re: snobáci
tak jednoznacne :yes: :yes: :yes: