je urcite snimac tlaku na tom turbe? Lebo to je snimac tlaku turba a nie na turbe.
Diagnostika nehlasila zly snimac tlaku turba, ale tvoj mechanik zistil prave z tohoto snimaca zle tlaky v nizsich otackach, kedy sa otvaraju lopatky pomocou podtlakoveho okruhu.
No tak to je jiná. Tomu už rozumím. Když chcete dělat chytrýho nazývejte věci pravými a hlavně úplnými názvy. Ne jak se Vám to hodí. Někdo by si pak mohl myslet že je to součást turba což je blbost ;-\ Vakuová pumpa se používá někde jinde a k něčemu jinému. Na motorech se vytvoření podtlaku používá vývěva ;-)
co třeba snímač tlaku? Zrovna jsem to teď řešil na tiguanu, diagnostika hlásila špatný snímač tlaku na turbu a jen díky pátracím schopnostem mého mechanika nakonec odhalil špatnou vakuovou pumpu.
Tahat z někoho peníze způsobem vyměníme co nejvíc dílů za co nejvíc peněz je velmi krátkozraké. I když musím říct že přístup k zákazníkovi se snahou pomoci ušetřit a zbytečně nevyhazovat peníze se setkává v 90% s nevděkem a stejně mají pocit že je člověk okradl. Naštěstí mám silný nervy a tento přístup mne neopouští ani po letech. Jen si připadám jako *.
Taky se na to zkuste podívat z té druhé strany. Cena za hodinu práce v autorizáku je řekněme od cca 300 - až po několik tisíc. Ty můžeš najít závadu a přesně vědět, jak ji odtranit za doslova pár korun, ale než se k té součástce dostaneš, vymontuješ, rozebereš, opravíš, složíš, namontuješ, tak to může suverénně přesáhnout cenu oné součástky.
Samozřejmě, tohle neplatí u všeho a to ani zdaleka, nicméně je dobré kouknout se na to i z této stránky.
Hlavne ze pod nadpisem cte clovek "Už podevatenácté se utkali nejlepší mladí autoopraváři." Po predcteni zactku mi to spise prislo jako ze zkousej propadajici na ucnaku ;-)
Jeste ze jsou vsude fora, ze si kazdy najde co potrebuje ;-)
Duvod proc kupovat kvalitni a spolehliva auta ;-) Auto mam preci na jezdeni a ne abych jezdil po servisech a nejaky umelci ze me tahali prachy a zavadu jeste opravovali na vice pokusu ;-)
příkaz majitele/šéfa servisu je všechno vyměnit (víc vydělat), proč by servisák měl nad závadou přemýšlet, když po něm chtěj, aby vyměnil rovnou všechno. Znalost techniky se v autorizovaném servise až na výjimky necení.
:yes: Jen si nejsem jistý ,jestli je větší touha vytřískat že zákazníka co největší výslednou sumu nebo zdalipak v tom spíš poslední dobou nemá čím dál víc prsty hlubší neznalost techniky? :-!
co se učili dřív na vzduchem chlazenejch motorech s karburátorem,s postupně přicházejícíma technologiema se během dlouhejch let všechno doučovali a dělají machry na ty kluky,co se to musí všechno naučit za tři roky.
Ako elektropriemyslovkar, it technik a fanusik motorizmu viem mnohokrat lepsie diagnostikovat zavadu nez slavni mechanici z autorizakov. X krat mi chceli nanutit vymenu dielu, pritom zavada bola uplne banalna, presuchany drotik, zle ukostrenie, zatecena kvapalina rozleptala konektor apod.
Vsade naokolo banda vymienacov suciastok.
soutež zajímavá ;-) na nasimulované závadě to se to kibicuje, ale jak by se mohli jít blýsknout pánové z mnohých autorizovaných servisů, tak by věděli mnohdy míň než ti studenti