Globální šéf designu značky Subaru Osamu Namba prozradil, že se příď studie Viziv, tvořená ostrými liniemi, stane pro následující období charakteristickým prvkem designu všech modelů automobilky.
To já chápu, vždyť je to ''pohodlnější'' a proto pro většinu lidí do jediného auta na denní ježdění přijatelnější :-)
Já manuál vyžaduji kvůli ''větší kontrole nad vozem'' a taky kvůli tomu, že řazení mě prostě baví.
Děkuji mockrát ;-)
Já tu poslední větu nebral ani tak vážně. Já jen chápu, že Ferrari se Vám prostě líbí víc a jelikož si myslím, že v autech se vyznáte, určitě pro Vás nejsou supersporty Lamborgnini jako traktory :-)
Já do vozu na každodenní ježdění automat naopak "VYŽADUJI" - neb a protože s manuálem NEumím jezdit ("přiměřeně") pomalu (a to skoro NENí vtip :-)
Přeji co NEJpovedenější dovolenou.. ;-)
Říkala jsem ať tu poslední větu "neberete zcela vážně" :-)
(nicméně Ferrari OPRAVDU považuji za LEPŠÍ Lamborghini - a to skoro "napříč portfoliem i časem" ;-)
Dobrou noc :-)
To víte, pro mne je vůz s automatem vhodný tak akorát jako chvilková záležitost. Jezdil jsem s Lexusem GS 300 a automat? Do vozu na každodenní ježdění NE.
Chystám se totiž za turistikou do země, kde nejsou cesty velice kvalitní. Když jsem se podíval na tohle - [odkaz] , zdá se mi, že Cayenne to ''víceméně'' zvládne :-)
Ano, všichni máme rádi něco jiného. Já považuji Lamborgnini za plhohodnotnou konkurenci pro Ferrari. Rozhoupané kočáry z Japonska naopak nepovažuji na plnohodnotnou konkurenci pro D3. Toť můj názor :-)
Ta manuální převodovka se jistě dá dohledat - vůz který jsem měla k dispozici já byl AUTOMAT. Vůz neměl žádnou konkrétní "vadu", ale .... "nebylo to ono" - byla to prostě (jen) "jezdící krabice" (a za ty peníze a od Porsche to je MÁLO
Já patřím k té "druhé vesnici" (byla jsem i v továrně), k té kde mají v logu vzpínajícího se koníka na žlutém pozadí = my ty "traktory ze Sant´Agata" NEpovažujeme za konkurenci ;-)
(tu poslední větu PROSÍM berte "trochu s rezervou" :-)
Dobrá, máte nějaké zkušenosti s Porsche Cayenne S? Nejsem si úplně jist, jestli se Cayenne S 1. generace vyráběl s manuální převodovkou? Myslím, že manuál byl standardně ve verzi se šestiválcem, ale o Cayenne S s manuálem si nejsem tak jist.. Kdyby jste náhodou měla zkušenosti s Cayenne 1. generace, to by jste mi mohla poradit :-)
Já mám rád vozy Lamborgnini, ale mě Urus taky příjde zbytečný, stejně jako víc než polovina současných SUV (zvýšené hatchbacky ála crossovery nepočítaje).
Holt, to je ta móda SUV.. Mě se taky nelíbí, že každá automobilka chce mít svého zástupce, i když v případě některých se mi to jeví jako zbytečný krok.
S Cayenne (1. generace) jsem trochu jezdila (s verzí S) a spíš mne to ZKLAMALO (ale je fakt že od té doby se prý DOST zlepšili.. :-)
Mně příjde URUS "zbytečný" neb a protože bude HŮŘ zrychlovat zpomalovat se řídit - než "běžné" Lamborghini a přitom bude i horší "krabice" (méně pohodlná i terén hůře zvládající) než (daleko levnější) Range Rover. Já prostě "2 v 1" (jakým URUS bude - asi chce být) NE"musím" - je to VŽDY (jen) "kompromis" = za cenu Lamborghini Urus MI přijde rozumnější (např.) jeden RR a něco (dle osobního gusta) sportovního (a ten kdo bude mít na Urus JISTĚ finančně "zvládne" i dva, ve "svém oboru", LEPŠÍ vozy ;-)
NENí problém (ještě jsem něco "dopisovala", ale bohužel... už jste mezitím reagoval a "spadlo" mi to ;-)
Já jsem taková "noční ptačice" (které tedy občas usíná v půl desáté :-)
Milá Kylie, z Vás by si někteří měli brát příklad. To by pak bylo méně keců o vzájemné podobnosti jinak z hlediska designu krásných současných modelů Audi..
Udělejme to tak, že tento příspěvek bude taky reakce na Váš příspěvek pod článkem o Lamborghini Urus, jelikož já rád dlouhé texty a psát dvakrát to samé? Proč? :-)
Ano, Subaru já taky uznávám. Proč? Protože narozdíl od některých rádoby expertů na auta je tato automobilka schopna vyrobit spolehlivý pohon 4x4 stejně jako Audi.
Subaru mi někdy připomíná již bohužel ''zesnulé'' Saaby, protože taky něčím vyniká.
Milá Kylie, já znovu opakuji, že v automobilových koncernech je úplně běžné, že auta jsou si navzájem trochu, nebo trochu více podobná..
''Ferrari (či Lamborghini) se dle NEmá "cpát" do výroby "krabic" ''
Můj názor? Souhlas! Mně se osobně velice líbí Cayenne, nad kterým sám přemýšlím, ale jinak o Ferrari a Lamborghini s Vámi souhlasím. (a SUV od Bentley je podle mně vyloženě ošklivý vůz).
Jako autoklon Audi Q7 Vám Urus vadit nemusí - Audi jsou perfektní auta a podobnost SUV Lamborghini s SUV od Audi tomu SUV od Lamborghini jenom prospěje. (Jinak, pamatujete si na LM 002? Když už jsme začali o ''krabicích'' a tradicích).
To je (pro mne) "záludná" otázka - já totiž auta NEberu (nehodnotím) podle VZHLEDU (samozřejmě že bych ale NEchtěla vyloženě "ošklivé" auto). No a techniku ("pojetí" konstrukce) vozů Subaru MÁM RÁDA - no a tady se KONEČNĚ "našli" a vůz se dá označit (třeba) za "technice odpovídající" :-)
A co se týče URUSu - co se týče čistě a jen VZHLEDu, tak v zásadě NEmám "problém" - PROBLÉM MÁM s tím že to bude x-y-tý klon AUDI-BUSu Q7 + PROBLÉM že automobilka jako Ferrari (či Lamborghini) se dle NEmá "cpát" do výroby "krabic" (od toho tu jsou jiní).
Úplně "stačí" že klonem AUDI-BUSu Q7 bude Porsche Cayenne - svět by se bez krabice Bentley EXP 9 F (i Lamborghini Urus) zcela jistě OBEŠEL ;-)
Shrnuto - Bentley EXP 9 F jsem viděla naživo, u něj vedle něj před ním za ním jsem byla snad půl hodiny (než jsme vyplnili "prýkrátký" v reálu DĚSNĚ dlouhý dotazník na výstavě v Ženevě) a opravdu se mi NElíbí (když Bentley tak Continental GT V8), zatímco Urus mi "nevadí" (vzhledově - jako autoklon Q7 naopak docela ANO :no:
Tolik "čistě můj názor" :-)