Kdyby se autor článku trochu namáhal, nevytvořil by takový plk. V Čínš je dlouhodobě nedostatek nafty, v industriálním rozmachu Číny hraje nafta klíčovou roli. Prostě a jednoduše není jí dost pro osobní auta, zatímco benzínu je přebytek.
V Číne je obrovský problém se získáváním elektrické energie. Řada výrobních podniků jede na generátory, pokud dojde k výpadku dodávky ze sítě. V řadě míst ani elektrická síť není dostupná.
Proto ta obrovská spotřeba nafty a proto jezdí osobní vozidla na benzín. Takto jednoduché to je.
Ovšem někdo by se musel trochu namáhat, že...
Re: To sú paradoxy: Malí Číňania potrebujú väčšie autá...
Podélný prostor je pro ně symbolem společenského postavení. Podobně jako si někdo koupí dům s 2000 m2 prostoru a dvaceti ložnicemi, přičemž je sám a domu chodí sotva spát, jelikož je neustále v práci.
Je to taká Mercedesácka Škoda Superb , tá tiež vyzerá nejak podobne , krátke predné a dlhé zadné dvere , akurát že v MB nemusia kvôli úzkemu interiéru šoférovi po 100 000km odrezať pravú nohu >:-[]