...tych 218 Kw - v Alfe, oproti 96 Kw v Mazde...- cloveku sa ani nechce verit, ze tie auta budu mat spolocnu platformu ;-)
- hosi, ak je to znovu preklep - tak uz prosim Vas s tym skuste nieco robit...
- ak nie, tak klobuk dole pred Alfou :yes: - len som zvedavy na cenove zaradenie.
tak 1750TBi jde vyladit na 218kW, spíš se divim že do MX-5 půjde tak slabý motor...? Kdo si pak Mazdu koupí když bude k dispozici 3x tak výkonná Alfa... >:D
treba lidi, co chteji auto pouzivat dele nez 2 roky...
A tim nemyslim zivotnost agregatu jako takoveho - mam doma Taliany 3 a ani jeden mi nedela problemy... spis to, kolik lidi dneska dokaze ridit auto s klasickou koncepci, hmotnosti pod tunu a vykonem cca 250 koni?
To uz si nedovoli ani BMW... :-!
Neboj, naftak od Mazdy to isti :-) Dnes v EU jedine nafto-sport - vdaka cene paliv dnes vsetci okreskovi a dialnicini stihaci uz iba dechtuju. Beznym javom je A4 kabrio TDI alebo EOS TDI.
Apropo, vcera na CT1 (myslim to bolo) - film Sakal zo 60tych rokov - nadherna biela Alfa Romeo vo vedlajsej ulohe.
Niky nepochopím, jak se může dát dohromady precizní japonský přístup ke kvalitě a technice s italským šlendriánem a fušerstvím >:-[] . Tohle spojení bude hrob mx-5.
dalsi, co mel co do cineni naposledy s Fiatem Ritmo, koupenym lacino po 10 letech provozu a dvou letech stani v koprivach... dokud si ho nekoupil prekupnik z vychodu... :-!
Naposledy nova GTV 3,0 V6, r. 2000 a je fakt že od te doby jsem si zadnou alfu nekoupil. Tim ale netvrdím ze nebylo radost ji ridit. Ale na jejich vlajkovku v gt to byla hodně mizerna kvalita. A jak jsou dnes ne-kvalitní jasne ukazuje následný pokles ceny od prvokoupe.
az budeme tady u nas takovi fuseri jako jsou italove, muzeme si piskat. do prcic lidi, proberte se... nevim na co si tu furt hrajeme? italove jsou pohodlni, ale rozhodne ne fuseri, nebo nesikovni! az budeme v cechach vyrabet ferrari, lamborghini, pagani, maserati, ducati atd. tak muzeme neco zvatlat. zatim jsme looseri pouze my ;)
no tak to jsem te spatne pochopil... ale i tak si myslim, ze v mazde nejsou hloupi, aby pohrbili nejuspesnejsi roadster vsech dob nejakou neopatrnosti. cas ukaze ;) btw. mx3 mk1 je stejne nejlepsi ;)
323f v6 bylo moje první auto co melo 150k, před tim jen samé čaje. Nikdy na ni nezapomenu, na svou dobu to bylo koni az az, tomu slušný podvozek. Kudla ale za chvíli to bude 20 let.
Asi tak... Italové auta vždy uměli skvěle navrhnout, skvěle vymyslet, ale když mělo dojít na použití správných materiálů a schopnost to smontovat, tak to celé zabili. Teď když se to bude vyrábět v Japonsku už problém zůstává jen v použitých materiálech... Ale Mazda si to snad ošéfuje.
No tak chlapi mal som 159 alfu 1.9 jtd a a taka octavia alebo passat je neskutočne smejd voči nej čo sa kvality týka auto nemalo do 220 tis km žiadnu vážnejšiu poruchu skvelé sedí na ceste má super ťah nič nej nevrzga teraz ju má moj kmotor a je snou nad mieru spokojný choďte sa previezť a pochopite
Já si myslím přesný opak - imho to bude přínos pro obě značky. Mimoto, z dosavadních informací je více než jasné, že auta budou sdílet pouze hlavní konstrukční skupiny (čímž se zlevní vývoj) a ten zbytek si už Alfa i Mazda přidají samy.
Pořád mi nějak uniká, co z tohoto spojení budou mít japonci - schassi jejich, motory jejich, celkový nápad jejich. Tak možná snad když za to koncern fiat dobře zaplatí, to by se dalo pochopit.
A to už vůbec nezmiňuji to, že důraz na minimální váhu a spojení s relativně slabým motorem je vyloženě návrat ke kořenům - pokud bude vše dodrženo, myslím, že následující generace bude MX komunitou přijata víc než vřele.