Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová MX-5 dostane atmosférický Skyactiv, Alfa Spider přeplňované TBi

27 komentářů

Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...tych 218 Kw - v Alfe, oproti 96 Kw v Mazde...- cloveku sa ani nechce verit, ze tie auta budu mat spolocnu platformu 😉
- hosi, ak je to znovu preklep - tak uz prosim Vas s tym skuste nieco robit...
- ak nie, tak klobuk dole pred Alfou :yes: - len som zvedavy na cenove zaradenie.
Avatar - Bristol
Bristol
tak 1750TBi jde vyladit na 218kW, spíš se divim že do MX-5 půjde tak slabý motor...? Kdo si pak Mazdu koupí když bude k dispozici 3x tak výkonná Alfa... >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
treba lidi, co chteji auto pouzivat dele nez 2 roky...
A tim nemyslim zivotnost agregatu jako takoveho - mam doma Taliany 3 a ani jeden mi nedela problemy... spis to, kolik lidi dneska dokaze ridit auto s klasickou koncepci, hmotnosti pod tunu a vykonem cca 250 koni?
To uz si nedovoli ani BMW... :-!
Nicco
Neboj, naftak od Mazdy to isti 😄 Dnes v EU jedine nafto-sport - vdaka cene paliv dnes vsetci okreskovi a dialnicini stihaci uz iba dechtuju. Beznym javom je A4 kabrio TDI alebo EOS TDI.
Apropo, vcera na CT1 (myslim to bolo) - film Sakal zo 60tych rokov - nadherna biela Alfa Romeo vo vedlajsej ulohe.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
No nevim, 35kc (1,50€)/litr mi vzhledem k výši mezd příjde jako mnohem příznivější cena, než tomu bylo před lety, třeba v roce 2005.

Mimoto, otevřené auto s naftovým motorem je dle mě jedna z největších automobilových perverzností.
Nicco
Ano, ale nie kazdy si to takto prepoctava. Vacsina vidi, ze auto stoji napr 300 000 Kc a nekdysi stalo 80tisic.
Avatar - filko
filko
Wawris; dobra úvaha v obou bodech. Souhlas.
IPace
vykon neni vsechno, no kdo by si koupil Elise nebo Exige ze >😁
_MT_
Exige má 3,5 V6 s kompresorem a výkonem 258 kW.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Niky nepochopím, jak se může dát dohromady precizní japonský přístup ke kvalitě a technice s italským šlendriánem a fušerstvím >😒] . Tohle spojení bude hrob mx-5.
Avatar - Rojin
Rojin
Lépe bych to nenapsal. Je to těžkej šlendrián.. 😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
dalsi, co mel co do cineni naposledy s Fiatem Ritmo, koupenym lacino po 10 letech provozu a dvou letech stani v koprivach... dokud si ho nekoupil prekupnik z vychodu...
:-!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Naposledy nova GTV 3,0 V6, r. 2000 a je fakt že od te doby jsem si zadnou alfu nekoupil. Tim ale netvrdím ze nebylo radost ji ridit. Ale na jejich vlajkovku v gt to byla hodně mizerna kvalita. A jak jsou dnes ne-kvalitní jasne ukazuje následný pokles ceny od prvokoupe.
Makovnik
Pokles ceny neukazuje nic, tak isto ako drzanie ceny u koncernu neukazuje nic, okrem toho, ze je tu deformovany trh.
Avatar - biscuit
biscuit
az budeme tady u nas takovi fuseri jako jsou italove, muzeme si piskat. do prcic lidi, proberte se... nevim na co si tu furt hrajeme? italove jsou pohodlni, ale rozhodne ne fuseri, nebo nesikovni! az budeme v cechach vyrabet ferrari, lamborghini, pagani, maserati, ducati atd. tak muzeme neco zvatlat. zatim jsme looseri pouze my 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Rec je o alfe, ne o tech značkách co pises.
Avatar - biscuit
biscuit
no tak to jsem te spatne pochopil... ale i tak si myslim, ze v mazde nejsou hloupi, aby pohrbili nejuspesnejsi roadster vsech dob nejakou neopatrnosti. cas ukaze 😉 btw. mx3 mk1 je stejne nejlepsi 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
323f v6 bylo moje první auto co melo 150k, před tim jen samé čaje. Nikdy na ni nezapomenu, na svou dobu to bylo koni az az, tomu slušný podvozek. Kudla ale za chvíli to bude 20 let.
protege
pokud se obojí bude monovat v hirošimě jak píšou tak bych se špatného přístupu ke kvalitě nebál 😄
Avatar - Dan0044
Dan0044
Asi tak... Italové auta vždy uměli skvěle navrhnout, skvěle vymyslet, ale když mělo dojít na použití správných materiálů a schopnost to smontovat, tak to celé zabili. Teď když se to bude vyrábět v Japonsku už problém zůstává jen v použitých materiálech... Ale Mazda si to snad ošéfuje.
zlysoused
Asi proto, že ti "fušeři a šlendriáni" patří víc jak 100 let k leaderům automobilového vývoje. 😉
rshos
No tak chlapi mal som 159 alfu 1.9 jtd a a taka octavia alebo passat je neskutočne smejd voči nej čo sa kvality týka auto nemalo do 220 tis km žiadnu vážnejšiu poruchu skvelé sedí na ceste má super ťah nič nej nevrzga teraz ju má moj kmotor a je snou nad mieru spokojný choďte sa previezť a pochopite
Avatar - dal
dal
Tak to nemůžeš pochopit ani jak se může dát dohromady precizní německý přístup ke kvalitě a technice s českým šlendriánem a fušerstvím. 😄
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Já si myslím přesný opak - imho to bude přínos pro obě značky. Mimoto, z dosavadních informací je více než jasné, že auta budou sdílet pouze hlavní konstrukční skupiny (čímž se zlevní vývoj) a ten zbytek si už Alfa i Mazda přidají samy.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pořád mi nějak uniká, co z tohoto spojení budou mít japonci - schassi jejich, motory jejich, celkový nápad jejich. Tak možná snad když za to koncern fiat dobře zaplatí, to by se dalo pochopit.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
A to už vůbec nezmiňuji to, že důraz na minimální váhu a spojení s relativně slabým motorem je vyloženě návrat ke kořenům - pokud bude vše dodrženo, myslím, že následující generace bude MX komunitou přijata víc než vřele.
Kasprik
No je pravda že první TDI vymyslel Fiat na své Cromě z roku 1988. Tak se o motor z Italské stáje nebojím.