Novinky
Niky nepochopím, jak se může dát dohromady precizní japonský přístup ke kvalitě a technice s italským šlendriánem a fušerstvím >😒] . Tohle spojení bude hrob mx-5.
dalsi, co mel co do cineni naposledy s Fiatem Ritmo, koupenym lacino po 10 letech provozu a dvou letech stani v koprivach... dokud si ho nekoupil prekupnik z vychodu...
:-!
:-!
Naposledy nova GTV 3,0 V6, r. 2000 a je fakt že od te doby jsem si zadnou alfu nekoupil. Tim ale netvrdím ze nebylo radost ji ridit. Ale na jejich vlajkovku v gt to byla hodně mizerna kvalita. A jak jsou dnes ne-kvalitní jasne ukazuje následný pokles ceny od prvokoupe.
az budeme tady u nas takovi fuseri jako jsou italove, muzeme si piskat. do prcic lidi, proberte se... nevim na co si tu furt hrajeme? italove jsou pohodlni, ale rozhodne ne fuseri, nebo nesikovni! az budeme v cechach vyrabet ferrari, lamborghini, pagani, maserati, ducati atd. tak muzeme neco zvatlat. zatim jsme looseri pouze my 😉
Rec je o alfe, ne o tech značkách co pises.
no tak to jsem te spatne pochopil... ale i tak si myslim, ze v mazde nejsou hloupi, aby pohrbili nejuspesnejsi roadster vsech dob nejakou neopatrnosti. cas ukaze 😉 btw. mx3 mk1 je stejne nejlepsi 😉
pokud se obojí bude monovat v hirošimě jak píšou tak bych se špatného přístupu ke kvalitě nebál 😄
Asi proto, že ti "fušeři a šlendriáni" patří víc jak 100 let k leaderům automobilového vývoje. 😉
No tak chlapi mal som 159 alfu 1.9 jtd a a taka octavia alebo passat je neskutočne smejd voči nej čo sa kvality týka auto nemalo do 220 tis km žiadnu vážnejšiu poruchu skvelé sedí na ceste má super ťah nič nej nevrzga teraz ju má moj kmotor a je snou nad mieru spokojný choďte sa previezť a pochopite
Tak to nemůžeš pochopit ani jak se může dát dohromady precizní německý přístup ke kvalitě a technice s českým šlendriánem a fušerstvím. 😄
Já si myslím přesný opak - imho to bude přínos pro obě značky. Mimoto, z dosavadních informací je více než jasné, že auta budou sdílet pouze hlavní konstrukční skupiny (čímž se zlevní vývoj) a ten zbytek si už Alfa i Mazda přidají samy.
No je pravda že první TDI vymyslel Fiat na své Cromě z roku 1988. Tak se o motor z Italské stáje nebojím.
- hosi, ak je to znovu preklep - tak uz prosim Vas s tym skuste nieco robit...
- ak nie, tak klobuk dole pred Alfou :yes: - len som zvedavy na cenove zaradenie.
A tim nemyslim zivotnost agregatu jako takoveho - mam doma Taliany 3 a ani jeden mi nedela problemy... spis to, kolik lidi dneska dokaze ridit auto s klasickou koncepci, hmotnosti pod tunu a vykonem cca 250 koni?
To uz si nedovoli ani BMW... :-!
Apropo, vcera na CT1 (myslim to bolo) - film Sakal zo 60tych rokov - nadherna biela Alfa Romeo vo vedlajsej ulohe.
Mimoto, otevřené auto s naftovým motorem je dle mě jedna z největších automobilových perverzností.