Novinky
filko
0
Wawris; dobra úvaha v obou bodech. Souhlas.
Přejít do diskuze
Ano, ale nie kazdy si to takto prepoctava. Vacsina vidi, ze auto stoji napr 300 000 Kc a nekdysi stalo 80tisic.
Pořád mi nějak uniká, co z tohoto spojení budou mít japonci - schassi jejich, motory jejich, celkový nápad jejich. Tak možná snad když za to koncern fiat dobře zaplatí, to by se dalo pochopit.
A to už vůbec nezmiňuji to, že důraz na minimální váhu a spojení s relativně slabým motorem je vyloženě návrat ke kořenům - pokud bude vše dodrženo, myslím, že následující generace bude MX komunitou přijata víc než vřele.
Já si myslím přesný opak - imho to bude přínos pro obě značky. Mimoto, z dosavadních informací je více než jasné, že auta budou sdílet pouze hlavní konstrukční skupiny (čímž se zlevní vývoj) a ten zbytek si už Alfa i Mazda přidají samy.
No nevim, 35kc (1,50€)/litr mi vzhledem k výši mezd příjde jako mnohem příznivější cena, než tomu bylo před lety, třeba v roce 2005.
Mimoto, otevřené auto s naftovým motorem je dle mě jedna z největších automobilových perverzností.
Mimoto, otevřené auto s naftovým motorem je dle mě jedna z největších automobilových perverzností.
Tak to nemůžeš pochopit ani jak se může dát dohromady precizní německý přístup ke kvalitě a technice s českým šlendriánem a fušerstvím. 😄
Pokles ceny neukazuje nic, tak isto ako drzanie ceny u koncernu neukazuje nic, okrem toho, ze je tu deformovany trh.
No tak chlapi mal som 159 alfu 1.9 jtd a a taka octavia alebo passat je neskutočne smejd voči nej čo sa kvality týka auto nemalo do 220 tis km žiadnu vážnejšiu poruchu skvelé sedí na ceste má super ťah nič nej nevrzga teraz ju má moj kmotor a je snou nad mieru spokojný choďte sa previezť a pochopite
323f v6 bylo moje první auto co melo 150k, před tim jen samé čaje. Nikdy na ni nezapomenu, na svou dobu to bylo koni az az, tomu slušný podvozek. Kudla ale za chvíli to bude 20 let.
No je pravda že první TDI vymyslel Fiat na své Cromě z roku 1988. Tak se o motor z Italské stáje nebojím.
Asi tak... Italové auta vždy uměli skvěle navrhnout, skvěle vymyslet, ale když mělo dojít na použití správných materiálů a schopnost to smontovat, tak to celé zabili. Teď když se to bude vyrábět v Japonsku už problém zůstává jen v použitých materiálech... Ale Mazda si to snad ošéfuje.
no tak to jsem te spatne pochopil... ale i tak si myslim, ze v mazde nejsou hloupi, aby pohrbili nejuspesnejsi roadster vsech dob nejakou neopatrnosti. cas ukaze 😉 btw. mx3 mk1 je stejne nejlepsi 😉
Naposledy nova GTV 3,0 V6, r. 2000 a je fakt že od te doby jsem si zadnou alfu nekoupil. Tim ale netvrdím ze nebylo radost ji ridit. Ale na jejich vlajkovku v gt to byla hodně mizerna kvalita. A jak jsou dnes ne-kvalitní jasne ukazuje následný pokles ceny od prvokoupe.
Asi proto, že ti "fušeři a šlendriáni" patří víc jak 100 let k leaderům automobilového vývoje. 😉
pokud se obojí bude monovat v hirošimě jak píšou tak bych se špatného přístupu ke kvalitě nebál 😄
az budeme tady u nas takovi fuseri jako jsou italove, muzeme si piskat. do prcic lidi, proberte se... nevim na co si tu furt hrajeme? italove jsou pohodlni, ale rozhodne ne fuseri, nebo nesikovni! az budeme v cechach vyrabet ferrari, lamborghini, pagani, maserati, ducati atd. tak muzeme neco zvatlat. zatim jsme looseri pouze my 😉
Neboj, naftak od Mazdy to isti 😄 Dnes v EU jedine nafto-sport - vdaka cene paliv dnes vsetci okreskovi a dialnicini stihaci uz iba dechtuju. Beznym javom je A4 kabrio TDI alebo EOS TDI.
Apropo, vcera na CT1 (myslim to bolo) - film Sakal zo 60tych rokov - nadherna biela Alfa Romeo vo vedlajsej ulohe.
Apropo, vcera na CT1 (myslim to bolo) - film Sakal zo 60tych rokov - nadherna biela Alfa Romeo vo vedlajsej ulohe.
dalsi, co mel co do cineni naposledy s Fiatem Ritmo, koupenym lacino po 10 letech provozu a dvou letech stani v koprivach... dokud si ho nekoupil prekupnik z vychodu...
:-!
:-!
treba lidi, co chteji auto pouzivat dele nez 2 roky...
A tim nemyslim zivotnost agregatu jako takoveho - mam doma Taliany 3 a ani jeden mi nedela problemy... spis to, kolik lidi dneska dokaze ridit auto s klasickou koncepci, hmotnosti pod tunu a vykonem cca 250 koni?
To uz si nedovoli ani BMW... :-!
A tim nemyslim zivotnost agregatu jako takoveho - mam doma Taliany 3 a ani jeden mi nedela problemy... spis to, kolik lidi dneska dokaze ridit auto s klasickou koncepci, hmotnosti pod tunu a vykonem cca 250 koni?
To uz si nedovoli ani BMW... :-!
Niky nepochopím, jak se může dát dohromady precizní japonský přístup ke kvalitě a technice s italským šlendriánem a fušerstvím >😒] . Tohle spojení bude hrob mx-5.
tak 1750TBi jde vyladit na 218kW, spíš se divim že do MX-5 půjde tak slabý motor...? Kdo si pak Mazdu koupí když bude k dispozici 3x tak výkonná Alfa... >😁