Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Corvette Stingray oficiálně: 461 koní a sedmistupňový manuál

Chevrolet konečně zveřejnil přesnější technické údaje sedmé generace Corvetty, respektive hlavně nového motoru LT1.
Zpět na článek
Avatar - PeterLuk
29. 5. 2013 20:57
Ovšem...
...v této tříde je jasná volba Škoda Octavia RS,
BRAVWO ŠKODA! >:D >:D >:-[]
Avatar - PeterLuk
29. 5. 2013 20:47
Asi som zase z menšiny...
...ALE MNE SA PÁČI! Zvlášť modrá a červená je veľmi pekná, aj keď interiér mohol vyzerať lepšie.
BRAVO CHEVY! :yes: :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 11:31
Re: Ne, ne a ne!
já bych teda jako dárek bral raději předchozí C6 Z06 >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 11:31
Re: Ne, ne a ne!
přesně :-) LT1 bych už teda až tak jednoduchou nenazval - OHV už ten masivně moderní motormanagement nevykompenzuje, ale ještě vyšší řady LS jsou správné jednoduché kladiva se vším všudy. A nejvíc mě baví, že výkonem a efektivitou se vyrovnají moderním evropským motorům a hmotností a spolehlivostí je pak bezpečně porážejí.
Avatar - Iv8
29. 5. 2013 10:54
Re: Ne, ne a ne!
Kdyby jste to někdo dostal jako dárek a chtěli to vyhodit, já bych si to vzal. Mně se to líbí :-)
Avatar - 125S
29. 5. 2013 10:41
Re: Ne, ne a ne!
Mě ten design zas tak nevadí, musí se někam posunout. V záplavě jiných nových aut nám přijde za tři roky tahle Corvette normální. ;-)

Mě fascinuje jak američani stále lpí na rozvodu OHV! Maximální jednoduchost, což se vdnešní době chválí :yes: .
29. 5. 2013 09:58
7-stupnova manualna prevodovka
zaujmave, dalsi 7-stupnovy manual. Ak fotky neklamu.
Avatar - Enthusiastic.driver
29. 5. 2013 09:48
Ne, ne a ne!
Ten design prostě nemůžu kousnout. I když úvodní fotka je první, na které se mi nová Vette líbí, ten zbytek mě zase usadil zpět. Obzvlášť ta perverzní záď už je na mě moc silné kafe.

Nicméně dinosaurus Small block opět nezklamal, jakkoliv s novým motormanagementem a přímým vstřikováním se opět o kus vzdálil své pověstné nesmrtelnosti a technické neprůstřelnosti. Skoro 500 Nm od 1000 ot./min., objem vážně ničím nenahradíš :-)
Avatar - flyboyeda
29. 5. 2013 09:45
Poslední Generace
Se mi nelíbí,ztratila hodně ze své dravosti a předek je hodně podobný Ferrari FF,nebo nějakému novému Ferrari GT a to pro mě není plus,ale mínus