Technika
Pierro
0
Bože můůůůůj to gran-turismo 5-er je tak vošklivý, až se mi z toho ježej chlupy...
0
ale no tak.. Interiér to ma dokonaly. A zvonku je skôr "iné" ako "ošklivé".. Ja s ním nemám žiaden problém😊
Pierro
0
interier neni zlý ale ani nijako oslňujúci. zvonku je to pravda iné, ale ak si fanda BMW a toto sa ti páči, potom bude niekde problém... ale nehádajme sa a počkajme až tohto bezmeka uvidíme naživo... :-!
skejpa
0
ja bych se klidne hadal. tohle nemuze byt hezke ani nazivo. ten zadek, z toho proste bliju. jinak motor fantastickej jako vzdy a vnitrek se mi taky moc libi. ale ten zadek... ten aspiruje na nejosklivejsi BMW co kdy vyrobili...
Navtech
0
Slepej kouká Kabrhelový pod sukni ;-\
Pierro
0
tys ještě tu bábu zažil??? >😒]
white label
0
Kdyby jen zažil, on se jí dokonce opravdu koukal pod tu červenou jupku...jó Navtech...ten už něco zažil... 😉 >😁
Nastup kroutaku ve 1200 otackach je skutecne uchvatny. Verim, ze auto bude diky tomu dosahovat uzasnych parametru. Spotreba bude taky zrejme paradni, verim ze pri rozumne jizde se lze dostat na udavany udaj. Bravo BMW :yes:
no hodnoty su to uzasne, ale pri tej obrovskej vahe a rozmeroch necakaj super dynamiku.
6,5 sec na stovku se ti zda malo ?
nezda sa mi malo, ked beriem do uvahy tu vahu a velkost, len nie je to nic extra a v rychlostiach hodne nad 100 to bude citit viac a viac.
SOUHLASím - bmw MOTORy představují/mají OPRAVDOVÝ "Náskok díky technice" 😉
Brávo teto hraběnko! :yes: :yes:
Vy jste s tím "příbuzenstvím" ale OPRAVDU NE"odbytný"! 😉
Mám rád šlechtu, co dělá drahoty 😉
Doufám že vás NEnapadne se "do rodiny" dostat přes DCERU! Je jí teprve 13 let!
Tak to se uvidí až jí někde uvidím. Stačí mě říct, kde na ní můžu narazit alespoň na obraze a kterym zámku. Vezmu si tam ty filcový pantofle a projedu si návštěvní okruh. Pak se rozhodnu a když tak přistavím kočár s nějakým pětiset koňovým stutgarttským spřežením, abych udělal dojem.
Upozorňuji vás však, že v SEXu je doslova "k neutahání"!
Pro začátek alespoň první foto (a zašlete i vy své FOTO ...
[odkaz]
... jestli se jí budete LíBIT! Abyste nejezdil zbytečně... 😉
PS: Je zvyklá na "stuttgartských 525 koní - abyste jí "ohromil", budete muset (trochu) "přidat" 😉
Pro začátek alespoň první foto (a zašlete i vy své FOTO ...
[odkaz]
... jestli se jí budete LíBIT! Abyste nejezdil zbytečně... 😉
PS: Je zvyklá na "stuttgartských 525 koní - abyste jí "ohromil", budete muset (trochu) "přidat" 😉
Paní hraběnko, já sice neznám strukturu vaší šlechty, ale k neutahání ve 13 letech? Není to trochu předčasný a z hlediska zákonů i nepřípustný?
Ten odkaz do zámku nějak nefunguje?!
Ten odkaz do zámku nějak nefunguje?!
Hned jak "prorazíte" ten ODKAZ tak "pochopíte" 😄
[odkaz]
Dobrou (a buďte na moji holčičku HODNÝ!) 😉
[odkaz]
Dobrou (a buďte na moji holčičku HODNÝ!) 😉
Pochopil jsem! To je asi tvůj šlechtickej bobřík, ne?
Ne, bobík, ideální pes do čínské restaurace... 😉
Píšu bobřík, ty bobíku! Ty máš v palici furt tu Bobošíkovou, co? >😁
Ne, na Bobíka, dostal jsem od tebe přes internet hlad... >😒]
Tak si dej ten tvuj slavnej pohár 😉 :yes:
Který...ORIO, nebo MERANO, vidím, že už máš nějaké info... :😉 😲
Když tak napiš SZ...
Když tak napiš SZ...
Nemám, nejsem šťoural, přišlo to ke mě čistě náhodou, nezávisle a umim počítat do dvou. Po týdnu jsem se kouknul na tu vizitku a sečetl, nic víc, nic míň. Prostě náhoda, ale to jsem ti už vysvětloval, kde mám nejvíc přátel... Že k tobě valej na nějakej produkt je fajn, to ti přeju :yes:
Preco tam, ale neplanuju 335D a Xdrive?
Ja z toho uz mam fakt VAZNY HOKEJ. Mal som za to, ze klasicky 35i motor ma dve asymetricke turba v serii (aj perto tam prakticky neexustije turboefekt). Tu zas ale pisu, ze "stary" 35i mal dve paralelne turba. Dostal som uz asi 5 zarucenych info o jednej a 5 zarucenych info o druhej verzii. Ako to sakra je?
jsou to dvě turba, každé pro polovinu válců, tedy biturbo.
Bi-turbo - dvě turba, každé pro polovinu válců
twin-turbo - vysokotlaké a nízkotlaké turbo řazené za sebou, většinou se vyskytuje u nákladních automobilů
twin-scroll - jedno tubo, ale vstup do trubíny je rozdělen na dvě části, do každé z nich vstupují spaliny z "půlky" motoru
Bi-turbo - dvě turba, každé pro polovinu válců
twin-turbo - vysokotlaké a nízkotlaké turbo řazené za sebou, většinou se vyskytuje u nákladních automobilů
twin-scroll - jedno tubo, ale vstup do trubíny je rozdělen na dvě části, do každé z nich vstupují spaliny z "půlky" motoru
Rozdiel Biturbo a Twinturbo mi je jasny. Len stale sa menia nazory, co je vlastne trebars v sucasnom 335i alebo Z4 35i sDrive. Takze Ty tvrdis, ze v 335i je Bi-turbo, cize kazde 3 valce maju vlastne TURBO? Pred 2 tyzdnami mi dal info clovek, co robi na technickom suppoerte BMW, ze 335i ma prave twin-turbo. A co ma trebars MINI COOPER JCW?
Nemas nejaky technicky link?
Nemas nejaky technicky link?
Ano je to tak že 35i ma twin-turbo, stači nahlidnout i na web BMW 😉
edit: Tak teď jsem z toho jelen i já, jdu se kouknout do katalogu, tam to maji pokreslene, protože oni použivaji Twin -turbo označeni i pro osmivalec kde maji na každe 4 valce jedno turbo 😡
edit2: tak jsem koukal do katalogu X6 a u motoru 35i, je podle náčrtu jedno turbo pro 3 válce, takže Bi-turbo 😉 V Bmw nedělaji rozdil mezi označenim twin turba u dieslu kde je menši a větši a mezi twin turbem v benzinovych motorech kde jsou 2 turba stejne, jedno vždycky na polovinu válcu.
edit: Tak teď jsem z toho jelen i já, jdu se kouknout do katalogu, tam to maji pokreslene, protože oni použivaji Twin -turbo označeni i pro osmivalec kde maji na každe 4 valce jedno turbo 😡
edit2: tak jsem koukal do katalogu X6 a u motoru 35i, je podle náčrtu jedno turbo pro 3 válce, takže Bi-turbo 😉 V Bmw nedělaji rozdil mezi označenim twin turba u dieslu kde je menši a větši a mezi twin turbem v benzinovych motorech kde jsou 2 turba stejne, jedno vždycky na polovinu válcu.
Jak je i v tomto článku přímo uvedeno jedná se o "twin-scroll" turbo...
Navíc "biturbo" se logicky dávalo zpravidla do vidlicových motorů, nikoli do řadových... :-!
Navíc "biturbo" se logicky dávalo zpravidla do vidlicových motorů, nikoli do řadových... :-!
Twin-scroll turbo ma momentalne netrapi. To mi je jasne.
O tom, ze ozajstny zmysel ma bi-turbo pre V-ckovy motor mi hovorit nemusis. Napriek tomu som pocul, ze 35i je twin-turbo a 35d bi-turbi a potom zas naopak a nakoniecom so z toho fakt mimo 😒
O tom, ze ozajstny zmysel ma bi-turbo pre V-ckovy motor mi hovorit nemusis. Napriek tomu som pocul, ze 35i je twin-turbo a 35d bi-turbi a potom zas naopak a nakoniecom so z toho fakt mimo 😒
35d je určitě sériové twin turbo, 35i je podle toho náčrtu naopak paralelní twin turbo...táké jsem předpokládal že se jedná o sériové twin turbo...každopádně BMW používá pro benzín 35i pouze označení twin turbo, ale pro diesel 35d variabilní twin turbo, takže se přikláním k verzi😒br />
35d-sériové (variabilní) twin turbo
35i-paralelní twin turbo
Jde tedy asi hlavně o slovíčkaření s "twin" a "bi".
Asi aby to nebylo tak "jednoduché", tak i podle Autocaru ani neexistuje konkrétní psané pravidlo, že označení bi-turbo se vztahuje pouze k paralelnímu uspořádání dvou turbín a twin turbo naopak pouze k sériovému...označuje to docela logicky jen počet (dvě)...
35i-paralelní twin turbo
Jde tedy asi hlavně o slovíčkaření s "twin" a "bi".
Asi aby to nebylo tak "jednoduché", tak i podle Autocaru ani neexistuje konkrétní psané pravidlo, že označení bi-turbo se vztahuje pouze k paralelnímu uspořádání dvou turbín a twin turbo naopak pouze k sériovému...označuje to docela logicky jen počet (dvě)...
Takze skusim to zhrnut.
35d - dvojite seriove, kde je male a velke turbo ulozene za sebou, ktore vzdy plnia vsetky valce, kde pri malych otackach funguje, len male a pri vyzsich otackach sa pripoji aj to velke
35i - dvojite paralelne 2 zhodne turba, kazde pre vybrane valce, kde idu obidve turba sucasne
35d - dvojite seriove, kde je male a velke turbo ulozene za sebou, ktore vzdy plnia vsetky valce, kde pri malych otackach funguje, len male a pri vyzsich otackach sa pripoji aj to velke
35i - dvojite paralelne 2 zhodne turba, kazde pre vybrane valce, kde idu obidve turba sucasne
V podstatě jsi to jen přeložil do Slovenštiny... 😉
no a trosku som to upresnil dodatkami, ale potvrdil som tvoju spravnu teoriu.
No ja mam z toho dost. Vzdy som si myslel, ze 35i je pralelne. Teraz ma pred 2 tyzdnami kamos novinar zrusil, ze co to kecam, ze 35i ma turba seriovo, mal Z4 35i sDrive akurat. No a ono nakoniec je to predsa len paralelne? Sakra sakra.
Nemas prosim link na ten nacrt? Mne BMW stranka nejak nejde, asi ma nejaky problem nasa proxy, alebo neviem co 😄
A ako to ma MINI COOPER S JCW neviete? Tiez vlastne motor od BMW... vlastne cele auto od BMW, ze ano
Nemas prosim link na ten nacrt? Mne BMW stranka nejak nejde, asi ma nejaky problem nasa proxy, alebo neviem co 😄
A ako to ma MINI COOPER S JCW neviete? Tiez vlastne motor od BMW... vlastne cele auto od BMW, ze ano
[odkaz]
Ten katalog v tištěné podobě s náčrtem co má vampix bohužel nemám...
Ten katalog v tištěné podobě s náčrtem co má vampix bohužel nemám...
inak z tej stranky BMW ja mam dost. Tam vyssie je, ze "Řadový osmiválec Twinturbo". No jasne, akurad, ze je to V8 a nie I8... :-! Este nech mi povedia, ze radovy ossmivalec ulozeny priecne v BMW a padnem uplne pod stol 😄
Jestli má Z4 35i, tak to má už ten nový model (2009), ne?
jj ta nova Z4 bude s tou 35i (306k) co je i v X6. Ten náčrt Vám můžu třebas vyfotit nebo naskenovat, jenom co se mi bude chtit vstát z postele (pomaturitni zewl)
nafot pls. 😄 A Z4 ma stale ten motor co X6 a stale ten co 335i , ak chapem spravne.
Ine je az toto 535i, to je jasne, ina technologia preplnovania
Ine je az toto 535i, to je jasne, ina technologia preplnovania
Ten motor co má X6 35i a 335i má pouze ta nová! Z4, ta stará měla 3.0si 195kW (v X5 200kW), tak nevím proč píšeš, že: "Z4 ho má stále"...?
Jiné je to opravdu až od toho 535iGT, kde jsou vlastně dvě dvojité (twin-scroll) turba, jako u 50i...
Jiné je to opravdu až od toho 535iGT, kde jsou vlastně dvě dvojité (twin-scroll) turba, jako u 50i...
Naskenovat to nešlo protože je to šedou barvou na bilym papiře a zanikalo to tak jsem to zkoušel fotnout....nezlobte se...
[odkaz]
asi tak nějak to vypada 😄
edit: jo a česky katalog jsem už doma ani nenašel 😁 ale slovičko paralel je asi srozumitelne 😊
[odkaz]
asi tak nějak to vypada 😄
edit: jo a česky katalog jsem už doma ani nenašel 😁 ale slovičko paralel je asi srozumitelne 😊
no dobre, ale toto co si naskenoval nie je nahodou 35d? Tie otacky (ak su to otacky ma dost zmiatli zase) 😄
Jsou to otáčky, ale podle mě to je jen nějaké účinné pracovní pásmo toho twin turba, vem si, že krouťák u 35i vrcholí v
1.300-5000 a výkon 5.800 až 6.250 ot/min.
a u 35d krouťák v 1.750-2.250 a výkon ve 4.400 ot./min. :-!
1.300-5000 a výkon 5.800 až 6.250 ot/min.
a u 35d krouťák v 1.750-2.250 a výkon ve 4.400 ot./min. :-!
no mam dost, ale asi to tak bude 😄 😄
Je to tak "babo", konec hry na slep(ou)ého "babu"... :yes: >😁
toto si pozrite: jedno turbo 2 turba uz neviem ani sam. >😁
*/Magazin/BMW-535i-GT-jen-s-jednim-tur… />
*/Magazin/BMW-535i-GT-jen-s-jednim-tur… />