Technika
JASNE TO MA MOHLO NAPADNUT, ZE KONKURENCIA NEPOJDE ANI V SZ. :no:
No tak si pozrite auto..revue... cz. tam je clanok.
No tak si pozrite auto..revue... cz. tam je clanok.
toto si pozrite: jedno turbo 2 turba uz neviem ani sam. >😁
*/Magazin/BMW-535i-GT-jen-s-jednim-tur… />
*/Magazin/BMW-535i-GT-jen-s-jednim-tur… />
No myslel som, ze Z4 ma stale ten isty stary dobry 35i, co ma 335i a X6 😄 Samozrejme stara Z4 nemala 35i, lebo tam bol top Z4M.
Takze myslel som to tak ako Ty, mozno som to ale nepopisal zrozumitelne >😁 >😁
Takze myslel som to tak ako Ty, mozno som to ale nepopisal zrozumitelne >😁 >😁
Jsou to otáčky, ale podle mě to je jen nějaké účinné pracovní pásmo toho twin turba, vem si, že krouťák u 35i vrcholí v
1.300-5000 a výkon 5.800 až 6.250 ot/min.
a u 35d krouťák v 1.750-2.250 a výkon ve 4.400 ot./min. :-!
1.300-5000 a výkon 5.800 až 6.250 ot/min.
a u 35d krouťák v 1.750-2.250 a výkon ve 4.400 ot./min. :-!
no dobre, ale toto co si naskenoval nie je nahodou 35d? Tie otacky (ak su to otacky ma dost zmiatli zase) 😄
Naskenovat to nešlo protože je to šedou barvou na bilym papiře a zanikalo to tak jsem to zkoušel fotnout....nezlobte se...
[odkaz]
asi tak nějak to vypada 😄
edit: jo a česky katalog jsem už doma ani nenašel 😁 ale slovičko paralel je asi srozumitelne 😊
[odkaz]
asi tak nějak to vypada 😄
edit: jo a česky katalog jsem už doma ani nenašel 😁 ale slovičko paralel je asi srozumitelne 😊
Ten motor co má X6 35i a 335i má pouze ta nová! Z4, ta stará měla 3.0si 195kW (v X5 200kW), tak nevím proč píšeš, že: "Z4 ho má stále"...?
Jiné je to opravdu až od toho 535iGT, kde jsou vlastně dvě dvojité (twin-scroll) turba, jako u 50i...
Jiné je to opravdu až od toho 535iGT, kde jsou vlastně dvě dvojité (twin-scroll) turba, jako u 50i...
Všiml jsem si i toho "řadového" osmiválce a taky tam např. "tvrdí", že 30d má také dvě turba... 😉 podobné překlepy jsou všude i v časopisech a velmi často přímo v "palicích" "odborných" dealerů... 8-s
inak z tej stranky BMW ja mam dost. Tam vyssie je, ze "Řadový osmiválec Twinturbo". No jasne, akurad, ze je to V8 a nie I8... :-! Este nech mi povedia, ze radovy ossmivalec ulozeny priecne v BMW a padnem uplne pod stol 😄
nafot pls. 😄 A Z4 ma stale ten motor co X6 a stale ten co 335i , ak chapem spravne.
Ine je az toto 535i, to je jasne, ina technologia preplnovania
Ine je az toto 535i, to je jasne, ina technologia preplnovania
jj ta nova Z4 bude s tou 35i (306k) co je i v X6. Ten náčrt Vám můžu třebas vyfotit nebo naskenovat, jenom co se mi bude chtit vstát z postele (pomaturitni zewl)
No ja mam z toho dost. Vzdy som si myslel, ze 35i je pralelne. Teraz ma pred 2 tyzdnami kamos novinar zrusil, ze co to kecam, ze 35i ma turba seriovo, mal Z4 35i sDrive akurat. No a ono nakoniec je to predsa len paralelne? Sakra sakra.
Nemas prosim link na ten nacrt? Mne BMW stranka nejak nejde, asi ma nejaky problem nasa proxy, alebo neviem co 😄
A ako to ma MINI COOPER S JCW neviete? Tiez vlastne motor od BMW... vlastne cele auto od BMW, ze ano
Nemas prosim link na ten nacrt? Mne BMW stranka nejak nejde, asi ma nejaky problem nasa proxy, alebo neviem co 😄
A ako to ma MINI COOPER S JCW neviete? Tiez vlastne motor od BMW... vlastne cele auto od BMW, ze ano
Předpokládám, že rozdíl mezi par. a ser. "dvou" turbem tu pozná každý...i když...nevím proč, ale vzpomněl jsem si zrovna teď na marianka... 😉
Takze skusim to zhrnut.
35d - dvojite seriove, kde je male a velke turbo ulozene za sebou, ktore vzdy plnia vsetky valce, kde pri malych otackach funguje, len male a pri vyzsich otackach sa pripoji aj to velke
35i - dvojite paralelne 2 zhodne turba, kazde pre vybrane valce, kde idu obidve turba sucasne
35d - dvojite seriove, kde je male a velke turbo ulozene za sebou, ktore vzdy plnia vsetky valce, kde pri malych otackach funguje, len male a pri vyzsich otackach sa pripoji aj to velke
35i - dvojite paralelne 2 zhodne turba, kazde pre vybrane valce, kde idu obidve turba sucasne
35d je určitě sériové twin turbo, 35i je podle toho náčrtu naopak paralelní twin turbo...táké jsem předpokládal že se jedná o sériové twin turbo...každopádně BMW používá pro benzín 35i pouze označení twin turbo, ale pro diesel 35d variabilní twin turbo, takže se přikláním k verzi😒br />
35d-sériové (variabilní) twin turbo
35i-paralelní twin turbo
Jde tedy asi hlavně o slovíčkaření s "twin" a "bi".
Asi aby to nebylo tak "jednoduché", tak i podle Autocaru ani neexistuje konkrétní psané pravidlo, že označení bi-turbo se vztahuje pouze k paralelnímu uspořádání dvou turbín a twin turbo naopak pouze k sériovému...označuje to docela logicky jen počet (dvě)...
35i-paralelní twin turbo
Jde tedy asi hlavně o slovíčkaření s "twin" a "bi".
Asi aby to nebylo tak "jednoduché", tak i podle Autocaru ani neexistuje konkrétní psané pravidlo, že označení bi-turbo se vztahuje pouze k paralelnímu uspořádání dvou turbín a twin turbo naopak pouze k sériovému...označuje to docela logicky jen počet (dvě)...
Presne tak, BMW stranky som uz davno zavrhol, lebo su tam nejake hodne nekonzistentne udaje a portirecia si 😄
Ten X6 som pozeral aj ja, ale z toho stale moc zavery nerobim.
Kua tak ako to je? 😄
Ten X6 som pozeral aj ja, ale z toho stale moc zavery nerobim.
Kua tak ako to je? 😄
Twin-scroll turbo ma momentalne netrapi. To mi je jasne.
O tom, ze ozajstny zmysel ma bi-turbo pre V-ckovy motor mi hovorit nemusis. Napriek tomu som pocul, ze 35i je twin-turbo a 35d bi-turbi a potom zas naopak a nakoniecom so z toho fakt mimo 😒
O tom, ze ozajstny zmysel ma bi-turbo pre V-ckovy motor mi hovorit nemusis. Napriek tomu som pocul, ze 35i je twin-turbo a 35d bi-turbi a potom zas naopak a nakoniecom so z toho fakt mimo 😒
Jak je i v tomto článku přímo uvedeno jedná se o "twin-scroll" turbo...
Navíc "biturbo" se logicky dávalo zpravidla do vidlicových motorů, nikoli do řadových... :-!
Navíc "biturbo" se logicky dávalo zpravidla do vidlicových motorů, nikoli do řadových... :-!
Ano je to tak že 35i ma twin-turbo, stači nahlidnout i na web BMW 😉
edit: Tak teď jsem z toho jelen i já, jdu se kouknout do katalogu, tam to maji pokreslene, protože oni použivaji Twin -turbo označeni i pro osmivalec kde maji na každe 4 valce jedno turbo 😡
edit2: tak jsem koukal do katalogu X6 a u motoru 35i, je podle náčrtu jedno turbo pro 3 válce, takže Bi-turbo 😉 V Bmw nedělaji rozdil mezi označenim twin turba u dieslu kde je menši a větši a mezi twin turbem v benzinovych motorech kde jsou 2 turba stejne, jedno vždycky na polovinu válcu.
edit: Tak teď jsem z toho jelen i já, jdu se kouknout do katalogu, tam to maji pokreslene, protože oni použivaji Twin -turbo označeni i pro osmivalec kde maji na každe 4 valce jedno turbo 😡
edit2: tak jsem koukal do katalogu X6 a u motoru 35i, je podle náčrtu jedno turbo pro 3 válce, takže Bi-turbo 😉 V Bmw nedělaji rozdil mezi označenim twin turba u dieslu kde je menši a větši a mezi twin turbem v benzinovych motorech kde jsou 2 turba stejne, jedno vždycky na polovinu válcu.
Rozdiel Biturbo a Twinturbo mi je jasny. Len stale sa menia nazory, co je vlastne trebars v sucasnom 335i alebo Z4 35i sDrive. Takze Ty tvrdis, ze v 335i je Bi-turbo, cize kazde 3 valce maju vlastne TURBO? Pred 2 tyzdnami mi dal info clovek, co robi na technickom suppoerte BMW, ze 335i ma prave twin-turbo. A co ma trebars MINI COOPER JCW?
Nemas nejaky technicky link?
Nemas nejaky technicky link?
Kdyby jen zažil, on se jí dokonce opravdu koukal pod tu červenou jupku...jó Navtech...ten už něco zažil... 😉 >😁
jsou to dvě turba, každé pro polovinu válců, tedy biturbo.
Bi-turbo - dvě turba, každé pro polovinu válců
twin-turbo - vysokotlaké a nízkotlaké turbo řazené za sebou, většinou se vyskytuje u nákladních automobilů
twin-scroll - jedno tubo, ale vstup do trubíny je rozdělen na dvě části, do každé z nich vstupují spaliny z "půlky" motoru
Bi-turbo - dvě turba, každé pro polovinu válců
twin-turbo - vysokotlaké a nízkotlaké turbo řazené za sebou, většinou se vyskytuje u nákladních automobilů
twin-scroll - jedno tubo, ale vstup do trubíny je rozdělen na dvě části, do každé z nich vstupují spaliny z "půlky" motoru
Ja z toho uz mam fakt VAZNY HOKEJ. Mal som za to, ze klasicky 35i motor ma dve asymetricke turba v serii (aj perto tam prakticky neexustije turboefekt). Tu zas ale pisu, ze "stary" 35i mal dve paralelne turba. Dostal som uz asi 5 zarucenych info o jednej a 5 zarucenych info o druhej verzii. Ako to sakra je?
Nemám, nejsem šťoural, přišlo to ke mě čistě náhodou, nezávisle a umim počítat do dvou. Po týdnu jsem se kouknul na tu vizitku a sečetl, nic víc, nic míň. Prostě náhoda, ale to jsem ti už vysvětloval, kde mám nejvíc přátel... Že k tobě valej na nějakej produkt je fajn, to ti přeju :yes:
Hned jak "prorazíte" ten ODKAZ tak "pochopíte" 😄
[odkaz]
Dobrou (a buďte na moji holčičku HODNÝ!) 😉
[odkaz]
Dobrou (a buďte na moji holčičku HODNÝ!) 😉
Paní hraběnko, já sice neznám strukturu vaší šlechty, ale k neutahání ve 13 letech? Není to trochu předčasný a z hlediska zákonů i nepřípustný?
Ten odkaz do zámku nějak nefunguje?!
Ten odkaz do zámku nějak nefunguje?!
Upozorňuji vás však, že v SEXu je doslova "k neutahání"!
Pro začátek alespoň první foto (a zašlete i vy své FOTO ...
[odkaz]
... jestli se jí budete LíBIT! Abyste nejezdil zbytečně... 😉
PS: Je zvyklá na "stuttgartských 525 koní - abyste jí "ohromil", budete muset (trochu) "přidat" 😉
Pro začátek alespoň první foto (a zašlete i vy své FOTO ...
[odkaz]
... jestli se jí budete LíBIT! Abyste nejezdil zbytečně... 😉
PS: Je zvyklá na "stuttgartských 525 koní - abyste jí "ohromil", budete muset (trochu) "přidat" 😉
Protože je to model pro čípáky, co hledí na korunu a chtěj tam nacpat celou rodinu i s tchýní, sáňkama a čoklem.
Tak to se uvidí až jí někde uvidím. Stačí mě říct, kde na ní můžu narazit alespoň na obraze a kterym zámku. Vezmu si tam ty filcový pantofle a projedu si návštěvní okruh. Pak se rozhodnu a když tak přistavím kočár s nějakým pětiset koňovým stutgarttským spřežením, abych udělal dojem.
nezda sa mi malo, ked beriem do uvahy tu vahu a velkost, len nie je to nic extra a v rychlostiach hodne nad 100 to bude citit viac a viac.
ja bych se klidne hadal. tohle nemuze byt hezke ani nazivo. ten zadek, z toho proste bliju. jinak motor fantastickej jako vzdy a vnitrek se mi taky moc libi. ale ten zadek... ten aspiruje na nejosklivejsi BMW co kdy vyrobili...
interier neni zlý ale ani nijako oslňujúci. zvonku je to pravda iné, ale ak si fanda BMW a toto sa ti páči, potom bude niekde problém... ale nehádajme sa a počkajme až tohto bezmeka uvidíme naživo... :-!
Nastup kroutaku ve 1200 otackach je skutecne uchvatny. Verim, ze auto bude diky tomu dosahovat uzasnych parametru. Spotreba bude taky zrejme paradni, verim ze pri rozumne jizde se lze dostat na udavany udaj. Bravo BMW :yes:
ale no tak.. Interiér to ma dokonaly. A zvonku je skôr "iné" ako "ošklivé".. Ja s ním nemám žiaden problém😊
Kdo to s tebou teď má vydržet...? 😉 >😁