Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb TDI 4x4 – Prezidentský facelift

Škoda Superb druhé generace již počítá měsíce do odchodu do důchodu, díky faceliftu však vyklízení dobytých tržních pozic připustit rozhodně nehodlá.
Zpět na článek
25. 6. 2013 16:33
pre redakciu
Vsimol som si, ze v kazdom clanku tykajucom sa aspon okrajovo znizovania objemu motora, spotreby atd. ironicky narazate na bruselskych uradnikov, spasenie sveta cez nizsiu spotrebu...Iste nie vzdy ide znizovanie objemu ruku v ruke so znizenim spotreby, resp. viac zalezi na sposobe jazdy a bruselski uradnici su kapitola sama o sebe. Ale preco tak posmesne o setreni, resp. znizovani emisii? Ved sme to nakonie MY kto dycha spaliny z automobilov. Prave emisie z nasich vyfukov su pricinou lokalneho znecistenia v mestach atd...diesle by podobne ako v USA nemali byt pustene do mesta vobec. Je to bordel a dychame to vsetci. Necakam, ze sa to stretne s pozitivnou odozvou, dopad to ma na vsetkych, takze ten posmesny ton nie je velmi na mieste.
Avatar - prochi7
24. 6. 2013 08:42
Re: airport transfer service
Tříramenný volant vypadá celkem slušně :-)
23. 6. 2013 23:20
Re: JARIN + DEMENT
Pro mě je méně inteligentní ten, kdo tu dá odkaz na fotku s někým a napíše něco o šulinkovi... :no:
23. 6. 2013 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2013 08:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:18
Re: airport transfer service
Souhlas. Ale zasebe musím říct, že pŕed FL se mi superb líbil daleko víc. Byl hodné svůj, originální, ne možná ideál krásy a dokonalých proporcí, ale v ćerné, nebo vínové barvě to mělo svoje kouzlo. Pro šéfa menší firmy vůz přímo ideální, zkousnutelný i jako reprezentační vozidlo politiků. Facelift na mě působí hodné čínsky, hlavně ty světla pro denní svícení. A tak néjak nechápu, proč má škodovka dlouhodobě problém navrhnout hezký volant.
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:09
Re: Nemám co dodat
Proč si Škodu nekoupíš sám? To by snad ty výlevy přestaly...
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:06
Re: JARIN + DEMENT
Tak zase do image śkodovky - Simply clever - ten šestiválec moc nezapadá. Spíše ho vnímám jako dosluhujícího dinosaura.
Avatar - Skipper
22. 6. 2013 21:04
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Jasné. Vláda Hranola a spol je to pravé. Len tak ďalej, za chvíľu možeme pestovať banány a obraz republiky bude dokonaný.
22. 6. 2013 18:24
Re: Pane Jungmann...
Jezdím auty už 26let a vím co je střední třída, jenže je střední třída mainstream a pak střední třída prémie. V té máme Mercedes C, BMW řady3, také Lexus IS. Ve střední třídě mainstreamu měl Ford kdysi třeba Taunus,Sierru,Mondeo a byla doba kdy měl Ford třeba i vyšší střední a tou bylo Scorpio, Scorpio a Sierra byly poslední modely Fordu v Evropě které ctily klasickou koncepci (motor ve předu pohon zadních kol) tím že Ford ukončil bez nástupce model Scorpio dnes Mondeo tak trochu supluje vlajkovou loď jak jsi výše napsal. Můj názor je že mainstreamové značky žádné vlajkové lodi dnes už nemají. Nemá ji Opel ukončením výroby Omegy bez nástupce, nemá ji Ford a světe div se nemá ji ani Peugeot odchodem 607 a ani Renault po Safranu sice máme Latitude ale ten bych ani já nenazval vlajkovou lodi Renaultu. Prostě mainstream nemá žádné supervozy jelikož nejsou v této třídě žádány. VW se snažilo přeskočit rovnou do Phaetonu a i když to není špatné auto je to fiasko, prodeje dnes dělá pouze v Číně. A proč je tomu tak? Průměrně bohatí lidé nekupují vyšší modely mainstreamových značek zůstávají u těch střednětřídních vozů a bohatí lide nechtěji mít na svých autech mainstreamovou značku. Nehledej u Mondea exkluzivitu je to velmi dobré aut střední třídy toť vše.A co se tyče nežádoucího škubání a vibrací ve volantu Mondea já kupoval auto nové a nic takového jsem za celou dobu nepozoroval a najel jsem na něm hodně, ale taky nejsem řidič který vymete každou díru a je mu to jedno, pokud jsi měl problémy o kterých píšeš věř že auto muselo mít poškozené buď čepy řízení či ramena zavěšení kol (možná i obojí) nesprávnou jízdou. Diskusím o Powerschiftu a DSG se vyhnu je to na dlouhou debatu. Navíc pokud se nemýlím v Mondeu je použitá jak klasická automatická převodovka s hydrodynamickým měničem tak dvouspojka .
22. 6. 2013 17:08
Re: Pane Jungmann...
Netvrdím, že Superb nebo Mondeo jsou vozy prémie. Je to střední třída...

Jedna věc jsou informace, druhá nežádoucí škubání, výrazné vybrace, to je něco, co by se mělo mezi koly a volantem ztrácet. Mondeo je pořád "jen" předokolka. Není to sporťák a nikdo od něj nečeká sportovní ambice, stejně jako od Superbu. Proto dle mého názoru pro potenciální kupce bude důležitější kvalita zpracování, prostor a trochu i ta image, a popravdě, Mondeo se dnes dá pořídit za poměrně malé peníze a tak ztrácí na "exkluzivitě" vlajkové lodi Fordu. Jízdní vlastnosti Mondeu neubírám. Ještě jedna věc. Ford má poměrně špatné automaty, což se o DSG v Superbu říci nedá, ten je poměrně povedený...
22. 6. 2013 15:47
Re: JARIN + DEMENT
Neumíte nic jiného než urážet, vy méně inteligentní?
22. 6. 2013 15:45
Re: JARIN + DEMENT
Sám píšeš jako dement, nic ve zlém ;-)
22. 6. 2013 11:39
Re: Pane Jungmann...
Jelikož jsem řidič a je pro mne auto něco jako pro jiného montérky, neřeším kvality plastu v kabině nebo tloušťku koberců v zavazadlovém prostoru. Zajímá mě jak se auto chová na cestě, jak se vede, agilita a ochota s jakou se vrhá do zatáček a jistota v jejich výjezdů. A ano Mondeo přenáší informace do řízení velmi dobře a ano vždy tam toho ucítíš víc už proto že to není prémie. Protože dle mne a za tím si stojím jsou prémiové auta ty které mají tzv. klasicky náhon tzn. neobtěžuji tě přenosem sil potřebným k pohonu do volantu. A jízdní vlastnosti Superbu se těm v Mondeu nerovnají při téměř stejné velikosti vozu se to Mondeo daleko přirozeněji řídí.
22. 6. 2013 11:38
Re: Len 3 a pol hviezdicky
pozor je to automobilový server, tak sem necpete kecy o politice, běžte s nimi na jiný server o politice
22. 6. 2013 11:07
Re: Pane Jungmann...
Nejsem a nikdy jsem nebyl pravověrný škodovkář a to, že vlastním Octavii na tom nic nemění. Nemám pocit a nikdy jsem neměl, že jsou nejlepší auta na světě a v celém vesmíru (to je dosti trapná poznámka a myslím, že hodně hluboko pod tvou úroveň jakožto řidiče profesionála).
Průměrný design? každý ho vnímá jinak, je to naprosto subjektivní názor každého jedince.

Teď něco málo k Mondeu. Co se jízdních vlastností týče, tak mě zklamal hydraulický posilovač řízení. Zpětná vazby byla, to ano, ale ten přenos různých záškubů odvislých od právě přejížděných nerovností silnice - to už tolik příjemné není... Interiér není tak prostorný jak jsi již zmínil. Ještě k tomu byl dle mého názoru hůře zpracovaný, i když po faceliftu se to prý trochu změnilo.
Každopádně by si zmíněné 4 hvězdy ne/zasloužil stejně jako Superb :-)
22. 6. 2013 08:34
Re: Pane Jungmann...
Jelikož mou prací je vozit lidi a to nejen svými vozy, ale jsem šofér k pronajmutí tzn. vozím i lidi kteří přijdou o papíry, nebo jedou jednou za rok delší trasu a nechtějí platit za odvoz mým autem ale raději zaplatí jen za řízení a jede se jejich autem. Pak tedy věz že jsem aut už vyzkoušel opravdu mnoho sám jsem jich vlastnil také nemálo, a to že v současné době nevlastním žádný Ford je spíš shoda náhod. A porovnání Superb vs. Mondeo ano máš pravdu porovnat to nejde Superb má opravdu ještě o kousek víc místa vzadu na nohy, ale jízdně Mondeu nestačí ani omylem. Takže Filipe chápu že jako majitel Octavie jsi pravověrný škodovkář (fuj to je hrozné slovo, už 37let si pod tím slovem vybavím zpoceného chlap ve Škoda 100) a jako takový máš pocit že jsou to nejlepší auta na světě kdy ne v celém vesmíru.Nepotěším tě není tomu tak jsou to ve skrze průměrné auta i když průměrné v dobrém slova smyslu, mají průměrný design, průměrné jízdní vlastnosti, průměrnou spolehlivost. Prostě slušný průměr a k tomu se hodně dobře hodí známka 3+ tudíž tři a půl hvězdičky, stejně tak jako je průměrný Ford ale je o pověstný kousek lepší na cestě, tedy řidičsky a proto mu patří ta půl hvězda na víc.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 21:52
Re: airport transfer service
to ano, ale naprostá většina je firemní ;-)
Avatar - Bristol
21. 6. 2013 21:52
Re: airport transfer service
já potkávám superbů taky mraky...ale 90% z nich je ve službách výše jmenovaných odvětví...případně ještě manažerské flotily a pojišťovací agenti, senátoři a prezident...
Avatar - guze
21. 6. 2013 21:46
Re: airport transfer service
Nevim jak ty, ale já potkávám superbů mraky a to nejen od tebou jmenovaných společností...
Avatar - Bristol
21. 6. 2013 21:22
airport transfer service
tohle auto je vidět prakticky výhradně ve flotilách AAA a airport hotel service....a tak je to asi správně, protože tuto úlohu plní dokonale a navíc v té obligátní černé vypadá docela representativně :yes: za což patří superbu velká pochvala...jenže tím to tak asi končí, vše ostatní nevybočuje z průměru třídy-až na cenovku, což toto auto činí pro FO absolutně nezajímavým(téměř)
21. 6. 2013 21:14
Re: Pane Jungmann...
Porovnávám to co napsal redaktor. Nedostatky versus výsledná známka nehledě na konkurenci :-) Mondeo a Superb, mezi nimi je propastný rozdíl, i když tobě se to líbit nebude, jakožto majiteli, nebo bývalému majiteli Mondea. Měl jsem tu čest s oběma vozy a byl to pro mě velmi znatelný rozdíl.

Každopádně můj komentář se soustředil na nedostatky co se redaktora týče, ale tvá ironická poznámka zrozená z odporu k domácí Škodě a všemu co s ní souvisí, mě donutila se vyjádřit.
Avatar - rohYpnol
21. 6. 2013 19:00
Porovnání se 125 kW
Autor píše, že 103 kW je ideálně mezi 2 až 4 tis. ot./min. To potvrzuje zkušenosti já první 123. Superb se slinějším 2.0 TDI "chytal saze" až kolem 3 tis. ot./min. Zvláštní.

Jinak podle mě je obdivuhodné, že se Škoda ještě vůbec obtěžovala s FL, přitom tak povedeným!

Překovapuje mě, že autor se nezmiňuje o vibracích v podlaze při nízkých otáčkách, ty tam nepochybně též budou...
21. 6. 2013 18:51
Re: Nemám co dodat
a ty uz si sa vratil? chod urobit GTImu este jedno kolo >:-[] >:-[] >:-[]
21. 6. 2013 17:48
Re: Pane Jungmann...
Micháme hruštičky a jablka viď? Proč dáváš dohromady Fiestu ST a Superb. Já doufám že počet hvězd je vztažený k autům ve stejné kategorii tzn Fista St třeba k Polu GTI. stejně tak Superb k autům ve střední třídě a že mělo Mondeo o půl hvězdy více nevyčítej redaktorům, ale Škodě auto.
21. 6. 2013 17:32
Re: JARIN + DEMENT
Zpravodajské noviny: Superb do každé rodiny. >:D >:D >:D
21. 6. 2013 17:18
Re: Nemám co dodat
Jsme v České republice, ne v Polsku ;-)
21. 6. 2013 17:16
Re: Nemám co dodat
Jednou Kylie, ale pak jsem se hned omluvil a hluboce toho lituji ;-)
21. 6. 2013 17:16
Re: Pane Jungmann...
Pokud třeba takové Mondeo mělo 4, nebo Fiesta ST dokonce plný počet.
Fiesta přitom podle redaktora měla vážné nedostatky a to tyto:
Turbomotoru chybí výkonová špička
Slabší spojka
Výkon a dosah halogenových světlometů
Jenom třídveřové provedení karoserie

A Superb tyto:
Hlučnější motor
Design volantu
Nižší komfort jízdy na 18“ kolech

Páni, to je zajímavé, že Superb stratil za to jak vypadá volant a že má pod kapotou 2,0 TDI, který je hlučnější, jakožto diesely hlučnější jsou :-) nebo komfort jízdy na 18"

Nezdá se mi, že by chyby Superbu byly oproti Fiestě ST větší :-)
21. 6. 2013 17:13
Re: Nemám co dodat
Já už ho mám na hate-listě, mně napsal, abych šel slušně řečeno dělat sex GTImu. Jestli má na fóru někdo dostat BAN, je to M6-MZR :no:
21. 6. 2013 17:08
Re: Pane Jungmann...
Myslíš že měly být jen dvě a půl? Nebuď zlý až taková tragedie to auto není. ;-)
21. 6. 2013 16:43
Pane Jungmann...
...co jste to za redaktora? Ve videu tvrdíte: "světlomety, ty dostaly diody pro denní svícení, což je u Škodovky premiéra".

Těsně před tímto výrokem se zmiňujete o nové Octavii třetí generace. Copak ta nemá led diody pro denní svícení? Já vám to připomenu, ano má. A vy by jste to měl vědět, když jste jí testoval. Nebo jste to nebyl vy?

Auto.cz poslední dobou jde docela dolů co se kvality testů týče, a to se ani nezmiňuji o tom, jak ztratili jiskru a jsou čtenářsky "nudné" černobílé...

A předpokládám, že ty 3,5 hvězdy je stejný omyl, jako ten výrok o premiéře diod pro denní svícení :-)
21. 6. 2013 15:44
Re: Nemám co dodat
Ne, nedokaze:)
Kazda bitka trva chvilu, ale vojna je siahodlha. To, co tu bolo dnes sa casto opakuje.

Mna bavia vypady? >:D
Skor si vsimni, kto vyskakuje prvy proti mne radoby "chytrymi" poznamkami. Az potom sa spusta kolotoc, najma ked dotycny nositel komplexov ma dojem, ze iba on moze utocit.
Zapalnu snuru maju vzdy, staci len iskra. A to v podobe hoci len ostentativneho opacneho nazoru.

Najnovsi pripad vid. diskusia o Audi R8 >:D
21. 6. 2013 15:39
Re: JARIN + DEMENT
Marketing mě nezajímá, je tu od toho aby prodal to co výrobce vyrobil a ne to co si zákazník přeje. ;-) A ani nejlepší marketing na světě nikoho nepřesvědčí že je Škoda lepší než BMW nebo Mercedes i kdyby se snažil sebevíc.Je hezké že konečně jezdí český prezident česko-německým vozem a ne čistě německým a to je tak vše. Ohledně motorů jsem psal níže.
21. 6. 2013 15:32
Re: Nemám co dodat
Já měl dojem, že zrovna tebe osobní výpady na ostatní baví. Myslím, že komunita si umí zjednat drobnej pořádek sama ;-) . Notabene už je klid.
21. 6. 2013 15:29
Re: Nemám co dodat
95% debat nema hodnotu. Nic sa z toho nedozvies, nic neprinasaju; pritom diskusie ostro vru.
Napr. co mi je platne vediet, ze nejaky niemand nedokaze prehryzt dizajn Mazdy alebo motor Rencka v Medaku a spupne presadzuje svoju choru myslienku?

Prakticke a prinosne diskusie je nutne hladat inde.
21. 6. 2013 15:28
Re: Nemám co dodat
Říct něco takovýho hned po aktu, to se nedivím, že zub vyrazila >:-[]
21. 6. 2013 15:23
Re: Nemám co dodat
Prave na to, aby ho uzemnil. Moderatorovi raz kliknut na ban a problem vyrieseny, ak jedinec nevykazuje slovne pochopenie.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 15:21
Re: zadok a tie svetla mi tam nesedia
Úplný súhlas. :yes: :yes:

PS: vidím že si zmenil avatar... :-!
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 15:19
Re: JARIN + DEMENT
Neviem ako je to vzadu v Superbe, ale mne prišlo miesto v P508 OK.
21. 6. 2013 15:18
Re: Nemám co dodat
Nevím jakej má vwzor, nevím koho tahá za pindíka. Pokud bych v každým názoru hledal nějakou hlubší myšlenku, tak i tahle debata je vlastně o ničem.
Avatar - Ji/Ri
21. 6. 2013 15:16
Re: Nemám co dodat
Je to zbytečný, je to zbytečný, je to ... příjemný jak zlomený zub
21. 6. 2013 15:16
Re: Nemám co dodat
Ve školce? Proč? Že se tu někdo neumí chovat neznamená, že je tu potřeba moderátor.
21. 6. 2013 15:07
Re: Nemám co dodat
Demokratický je používat výrazivo jako ty nahoře? Ne, to je hulvátsví nemající s demokracií nic společnýho.
21. 6. 2013 14:58
Re: JARIN + DEMENT
Pětiválec ve stávající podobě na 99% nepoužijí. Je prostě příliš drahý na výrobu.
21. 6. 2013 14:54
Re: Nemám co dodat
Btw, nad prispevkom je drobne tlacidlo s vykricnikom. Mozem potvrdit, ze funguje :-)
21. 6. 2013 14:52
Re: Nemám co dodat
A aky? Ze Toledo je stredna trieda a konkurent Superba? >:D
Nenasiel som este nic, cim by konstruktivne prispel alebo polozil inteligentny fakticky nazor.
Na potahovanie pindikov, na to je; tak isto ako jeho vwzor.
21. 6. 2013 14:51
Re: Nemám co dodat
ja sa viem zasmiat aj sam nad sebou, neberiem sa prilis vazne... ale ty asi hej a v tom je ten problem...

mne to nepride smutne, smutne je skor to, ze ty sa nedokazes povzniest nad niektore veci a riesis nieco, co nemas... zi a nechaj zit... ved je demokracia...

myslim si, ze tu je pre nas oboch miesto, ak si vsak myslis, ze nie, tak budes musiet odist >:D
21. 6. 2013 14:50
Re: JARIN + DEMENT
Otázka je, co dostane Passat. Pokud se budou držet svých zvyků, tak motor z S3 nepoužijí. Příští generace dvoulitru by se mohla pohybovat kolem 180 kW, ale nepředpokládám, že by přišla se Superbem. Nejdříve s novou A4/ A5, ale i to mi přijde celkem brzy.

Očekával bych tedy menší, přeplňovaný VR6 opět naladěný na méně, než bude mít Passat.
Avatar - PeterLuk
21. 6. 2013 14:50
Nemôžem si pomôcť...
...ale SuperB po facelifte v sedane/liftbacku mi tak trochu nesadol. Pred faceliftom bol OK, ale teraz... Tie zadné svetlá podla mňa vyzerajú divne a ani spredu to nieje nič moc...

Pritom interiér a kombík vyzerajú veľmi dobre.

Pre mňa ale zostáva jasnou voľbou: [odkaz]%26ZH88%26RT0…
21. 6. 2013 14:50
Re: Nemám co dodat
Na to by tu mal tronit administrator, ale nie vykrikovat diskujuci a dozadovat sa napravy.
Vyzera to tu ako v skolke, len bez vychovavatelky.
21. 6. 2013 14:40
Re: JARIN + DEMENT
3,0 TFSI má válce v úhlu 90°. Byl by pravděpodobně pro Superb příliš velký.
21. 6. 2013 14:30
Re: Nemám co dodat
Hlavně když se usmíš zasmát sám nad sebou :-) Mě to přijde spíš smutný, ale proti gustu ;-)
21. 6. 2013 14:24
Re: Nemám co dodat
dakujem, je mi jedno, co pises, tvoje slovicka maju pre mna nulovu vahu... >:D
21. 6. 2013 14:23
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nie som ficovolic, ale ty sa rozculujes nad niecim, co neovplyvnis... tak to nechaj plavat... >:D
21. 6. 2013 14:07
Re: Nemám co dodat
Ale prd...nikoho nenapadá. Dá se s ním vyměnit názor.
21. 6. 2013 14:06
Re: Nemám co dodat
Jakou kulturu tu na diskuzích nastavíš, takovou jí budeš mít...tohle není směr, kterým by se to tu mělo ubírat.
21. 6. 2013 14:04
Re: Nemám co dodat
AN pravidelne napada vseobecny logicky usudok. To staci.
21. 6. 2013 14:03
Re: Nemám co dodat
To je pochopitelne, ale bud sa treba zapojit, alebo ignorovat :-)
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 13:57
Re: JARIN + DEMENT
Když utrpí image tak nakonec utrpí i prodeje, možná ne hned druhý den, ale v horizontu 3-5 let určitě.
Kdo dnes v Evropě ve střední dominuje v prodejích? Prémie. Proč? Protože má image. Proč má image? Protože má, mimo jiné, víceválcové motory. Že je stejně kupuje zlomek zákazníků? A co, za image, které nakonec generuje prodeje to stojí.

Pokud VW v další generaci nezvedne image blíž k prémii tak ho čeká v Evropě směřování dolů. Vloni ještě VW (passat + cc) těsně uhájil první místo v EU před Audi, letos mu už v prvních měsících dává na budku jak BMW (3er + deriváty a nastoupí 4er) tak Audi (A4+A5+deriváty). Takže můj názor je, že bez víceválcových motorů se nedá v EU budovat slušné image a bez slušného image v EU platí, že nejde dosáhnout slušných prodejů. Na jiných trzích mimo EU je to samozřejmě hodně jinak.

A na tvoji otázku, ano absence V6 postupně Fordu v EU ukrajuje prodeje, protože vypadl z ligy Všestkařů a postupně se musí lomozit v dnes už poměrně malém segmentu střední třídy (auta s nízkou image pod prémií) kde na něj budou dál tlačit Korci a další low-enďáci včetně třeba toho Supa. A všichni low-enďáci nakonec skončí rvačkou o 10% EU trhu a budou čučet na prémii jak si chrochtá nad 90% trhu EU.

Trochu jsem to schválně přehnal, ale čísla a jejich trendy v čase na to ukazují.

:-)
21. 6. 2013 13:50
Re: Nemám co dodat
Fyzicky snad ne, ale tak hlubokomyslný pochody M6-MZR s nádechem úchylek mě iritujou.
21. 6. 2013 13:49
Re: Nemám co dodat
Nevím, že by někdy někoho AN napadal.
21. 6. 2013 13:48
Re: JARIN + DEMENT
a co cakat od takehoto sulinka? [odkaz]
Avatar - Đawson
21. 6. 2013 13:38
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
na 80% led.
21. 6. 2013 13:33
Re: Nemám co dodat
Je v tom znacny rozdiel; a to ten, ze tieto klbcenia nikoho neposkodzuju. Maximalne mozu otravovat. Ale zase rovnako otravne su bezprizorne kydy Adamkov a vweducich a spolocenstva uctievacov.
21. 6. 2013 13:29
Re: Nemám co dodat
V prispevku "Adam Novák dnes 09:31" vidis nejake argumenty?
Ja tam zracim len notoricky hystericky vykrik uchylaka; nieco co tu uz XY krat bolo.
Reakcia mazdistu je adekvatna dusevnej hlbke toho vykriku.
21. 6. 2013 13:22
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Co takhle si zopakovat základní školu? Nebo vás tohle neučili? :-O
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 13:13
Re: JARIN + DEMENT
Vzhledem k tomu, že Zemoš bude prezident ještě v době nového modelu, mohlo by tohle sloužit jak incentiva k ponechání V6. Doufám...
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 13:07
Re: JARIN + DEMENT
Z hlediska toho, jak funguje marketing vůbec ne.
21. 6. 2013 12:37
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ona existuje nějaká dobrá volba?
21. 6. 2013 12:29
Když si sečtu
1 + 1 jak je v koncernu zvykem, tak se obávám že nám bude muset Superb po faceliftu ještě nějakou chvíli vydržet, ještě že ho neprezentovali jako new generation to by nám vydržel ještě sedm let a tak krásný zdaleka není. Vzpomínám si když jsem měl nové Mondeo a dal ho tady na mojeauto.cz (to už nikdy s žádným autem neudělám) psali mi tu kydy o těžkém zadku z pohledu designu. Pak nechápu proč se ti sami rozplývají nad Superbem který má * takovou že kdyby to byla ženská tak o ni pohledem nezavadí.

P.S. Co se týče pouze čtyřválců v nové generaci Superbu nevidím v tom problém, Škoda není prémie.
21. 6. 2013 12:28
Re: Nemám co dodat
Samoúčelná vulgarita používaná za pláštěm internetový anonymity je pro mě stejnej odpad jako bezejmennej sprejer, co ti večer špricne na fasádu něco úchvatnýho.
21. 6. 2013 12:24
Re: Nemám co dodat
Zajisté, on je schopen argumentace, proč ne ostatní?
21. 6. 2013 12:23
Re: Nemám co dodat
Myslel? Pochybuji, nemá čím.
21. 6. 2013 12:17
Re: Nemám co dodat
Na Adamka snad su potrebne nejake argumenty?
21. 6. 2013 12:16
Re: Nemám co dodat
Mne skor vadi, ked sa tupci hraju na inteligentov a neobratnych slohovanim sa snazia svoju hlupost zakryt. To sa tu bez problemov toleruje, dokonca sa to povazuje za ukazku intelektu (i ked pravdivostna hodnota je rovna fatamorgane).
To je ta sprostota.

Naopak taka vulgarna sranda je aspon prirodzena; nakoniec kazdy jeden to tu v sebe ma, staci dohnat k muru a uz sa rynie.
O.i. kazda sranda trva chvilu.
21. 6. 2013 12:14
Re: JARIN + DEMENT
Ještě pašík a Mondeo, tam je to na úrovni. Sup je nedohnatelnej, pro mě třeba pasé, ale umím si představit, že ho spousta lidí už jen kvůli tomu využije.
21. 6. 2013 12:12
Re: Je to mozne ze tolko onanujete?
Bude dobře, když ty sám si ten čas nenajdeš... :-)
21. 6. 2013 12:11
Re: JARIN + DEMENT
Myslíš že srovnání Škoda vs. BMW není krapítek mimo mísu?
21. 6. 2013 12:11
Re: Nemám co dodat
Tobě přijde zábavný, když tu bez schopnosti argumentace někdo někoho napadá? Divná zábava hoši...
21. 6. 2013 12:10
Re: Nemám co dodat
Jsi mi osobně úplně fuk, ale pokud se chováš jako votroubek není mi to jedno. Nevím, že by jsi kdy něco kloudnýho napsal, ale nezdvořilýho chování máš nadmíru.
21. 6. 2013 12:05
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Nie.
Je na to nejaky automaticky predpoklad?
Fico je objektivne hlupy clovek a exhibicionista. Vsetko, co robi je na pobavenie ludu a pomoc svojim sponzorom. Existuje vsak aj ina cesta.
Napr. uvedomenie si toho, ze ked sa budu mat vsetci dobre, ja sa budem mat 2x tak dobre, ako keby som sa mal zaoberat iba vlastnym blahom.
Na to vsak treba mentalne podrast.
21. 6. 2013 12:02
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ked hornych 10000 nebude mat peniaze, nebude mat ani dolnych 10000000 peniaze. To ber ako fakt.
Ale ked si ficovolic, tak potom ti je radost zit v tejto krajine zazrakov >:D
21. 6. 2013 12:02
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nerobil by si to iste byt pri "koryte"?
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 12:01
Re: JARIN + DEMENT
Já vím že poskytne, jezdil sem v něm :-)
21. 6. 2013 11:57
Re: Je to mozne ze tolko onanujete?
No hlavne, ze ty tu nepises vubec nic >:-[]
Jinak primlouval bych se za to, aby se u prispivajicich zobrazovala cast IP, bylo by snazsi zdetekovat zdvojene prispevatele.
21. 6. 2013 11:53
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Podla jeho studentov na pravnickej skole, je na tom ovela lepsie ako Gaspar-ovic ;-)
Zato dosadeny prokurator = ziadny prokurator.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 11:52
Re: JARIN + DEMENT
To vôbec nerozporujem, písal som, že image Škody utrpí, ale tvrdím, že predaje nie. Máš napríklad pocit, že predaje Mondea poslednej generácie utrpeli, lebo nemá V6, ako predošlé generácie?
21. 6. 2013 11:35
Re: Je to mozne ze tolko onanujete?
tak nerobime pri pasoch vo vyrobe :-)
21. 6. 2013 11:32
Re: JARIN + DEMENT
:-) Na kratší vzdálenosti menší místo pro nohy vzadu problém není, ale když chceš s autem a s rodinou či s kolegy z práce třeba, brázdit Evropou, pak musím trvat na tom, co jsem psal nahoře - Jediný SUPERB poskytne ve své i vyšší třídě (vyšší střední!) perfektní místo vzadu pro nohy.
21. 6. 2013 11:30
Re: Len 3 a pol hviezdicky
lepsie ako nemat 2 roky generalneho prokuratora vobec, nemyslis?

ved ten Centes vyzera ako keby mu uleteli vsetky vcely, aj recovy prejav ma taky... moze si s p. Gasp. ruku podat >:D
21. 6. 2013 11:29
Je to mozne ze tolko onanujete?
Kokos.. v praci onanujete tu v diskusiach, do noci opat vsade sejete vase semena, jak toto stihate?
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 11:28
Re: Nemám co dodat
Potom ho lituju >:D Ba ne, kecám. nelituju >:D
21. 6. 2013 11:28
Re: Len 3 a pol hviezdicky
v pohode... boli demokraticke volby, naco sa rozculujes... ked si volil, hlas si odovzdal, co riesis, ked to nedopadlo tak ako by si chcel, tak to ber ako fakt... nauc sa s tym zit...

hlasenie sa kazdych 90 dni nebude podla najnovsich info, urcite za to nebude pokuta, rozpredaj pozemkov? Neriesim, nezajem... Zvysenie dani z prijmov? O akom zvyseni sa bavime a pre koho?

ty chces, aby sa mnoho z hornych 10 000 tesilo?
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 11:22
Re: JARIN + DEMENT
Do autobusu! >:D Je fakt, že Superb je vzadu královský, ale ruku na srdce, copak jsme tak rozmazlení, že jízda vzadu v Oktávce, Focusu, Passatu, Mazdě či jiných vozech těchto kategorií je takový problém? :-) Ne každá rodinka váží tunu :-) Pro vůz taxislužby (ať už klasické, či nějaké hotelové) je to však ideální a zákazník si pohoví :-)

edit: Oktávku beru až od předchozí generace ta první byla vzadu dost malá :D
21. 6. 2013 11:21
Re: JARIN + DEMENT
V staroveku tiez jeden neveril a volal sa Tomas >:D

Tiez sa priklanam k nazoru, ze V6 nahradi prifuknuty 4 kalistek.
21. 6. 2013 11:18
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Az sa zvoli za gen. prokuratora smeracky pandrlak a Hranol vsemohuci obsadi kreslo prezidenta hlavy statu, dielo diabla bude dokonane.
Sme k tomu uz na par chlpov blizko. :no:
21. 6. 2013 11:16
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Co so zakonmi, ktore sa nepacia nikomu, alebo hlasenie sa kazdych 90dni pod hrozbou pokuty je podla teba fajn? :-)
Alebo rozpredaj pozemkov v spolocnom vlastnictve, alebo zvysenie dani z prijmov.... toto urcite nepotesi ani mnoho "hornych 10000".
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2013 11:16
zadok a tie svetla mi tam nesedia
ale kombik bude ok... tam to vyzera dobre ;-) :yes:

skoda len ze cena superbu je na slovensku uplne mimo misu.... to uz skor mazdu 6 kombika :yes:
21. 6. 2013 11:14
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Vasa je objektivne lepsia, lebo to vzdala. Nasa komunisticka to vzdat nechce >:D

Aj ked je velmi otazne, ci to, co pride po tej vasej aktualnej bude lepsie ;-\ :-)
21. 6. 2013 11:14
Re: JARIN + DEMENT
Jo, vidíme to stejně. Vezmi si ale, do čeho jiného ve střední včetně vyšší střední opravdu posadit čtyřčlennou rodinu s dětma jak Petřínská rozhledna?
21. 6. 2013 11:11
Re: Len 3 a pol hviezdicky
tak vy ste priznali, ze ste si zvolili zle... neviem, kto je na tom lepsie >:D
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 11:11
Re: JARIN + DEMENT
Marketing v tomto případě neokecá vůbec nic a příklad BMW je špatný příklad. 3er má svého imagemakera v M3 a co se děje pod ní je celkem jedno. Ano tam nějakou náhradu R6 vs R4 okecá každý začátečník v oddělení marketingu, protože jednak R6 je stále k dispozici i když ve vyšších modelech a druhak na vrcholu to všechno marketingově jistí M3. Sup má jako vrcholný model V6, když ho zaříznou tak Sup spadne do ligy R4 a to je špatně pro prodeje celého modelu. Nejde o to jestli se V6 prodají 2, 3 nebo 4%, to je nevýznamné, ale o to, že paradoxně se sníží i prodeje 2.0 TDI vzhledem k nižšímu image modelu. Image nedělají nejprodávanější motorizace ale ty vrcholné. Tady fungují prostě představy kupujících co všechno bych mohli mít v daném modelu, to že si nakonec drtivá většina koupí dvoulitrovou naftu jak u Škodovky tak u toho BMW je zcela vedlejší.
21. 6. 2013 11:10
Re: Nemám co dodat
Srandicky a sprostota (a je jedno jestli je to brano vyznamem ceskym ci slovenskym) nejsou totez :no:
21. 6. 2013 11:08
Re: Len 3 a pol hviezdicky
nic nie je cierne alebo biele a nikdy nebude tak, aby sa zakon paci kazdemu, holt taka je realita... a je to normalne...
21. 6. 2013 11:07
Re: Nemám co dodat
Myslienkovo je dost dezorientovany; co ty vies, ci len v tom >:D
21. 6. 2013 11:06
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ti nasi smejdi vetsinou taky nemaji problem se schvalovanim zakonu :no:
A ne kazdy schvaleny zakon je dobry ;-) , zejmena "pro lid" 8-s
21. 6. 2013 11:05
Re: Nemám co dodat
Aspon je sranda. Je to zabavnejsie, nez namyslene kydy vweduceho a lepsie, nez trapne hry na slusnakov, ked objektivne su tu same prasata.

Logicku a vecnu argumentaciu tu ma tak malo (a vedomosti este menej) diskuterov, ze srandicky su daleko viac na mieste.
21. 6. 2013 11:05
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Prisli, ale nechteji si to priznat >:-[]
Avatar - grifith
21. 6. 2013 11:04
Re: JARIN + DEMENT
V podstatě souhlasím, trh klidně přijmě dvoulitrové turbo jako nejsilnější motorizaci. Jen si nemyslím, že speciálně pro Superb by se ladil nějaký motor 2,0 TSi, to si budu musel vystačit s něčím stávajícím. A aktuálně mě nenapadá jakákoliv verze 2,0 TSi produkovaná s výkonem vyšším než 191kw.
21. 6. 2013 11:03
Re: Len 3 a pol hviezdicky
teba zase robili po stojacky, tak nieco vytieklo a vznikol z toho nekompletny jedinec, teda ty... s komplexami chod za rodicmi, nie sem... >:-[]
21. 6. 2013 11:02
Re: Nemám co dodat
koho zaujimas? nikoho, tak na mna nereaguj, trudik >:D
21. 6. 2013 11:00
Re: JARIN + DEMENT
Starecka demencia s nim nabija, treba ho nechat dozit.
Avatar - M4Touch
21. 6. 2013 10:59
Zadní světla
Se mi nelíbí a nějak mi tam nesedí (ani ke Škodovce). U kombi je to jiný kafe a ten předek se povedl, dost auto "omladil".
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:58
Re: JARIN + DEMENT
Porovnateľne veľké Mondeo má ako špičku 2,0EB so 177 kW, takže trh by akceptoval nakoniec aj Superb s dvojlitrom ako najsilnejším motorom (a iste vyšším výkonom, ako Mondeo, tipujem, že už len imidžovo nepôjdu pod výkon doterajšieho V6). Pár ľudí v diskusii si pofrfle, ale trh to prijme (a popravde ani ja ako priaznivec benzínu by som nebral do auta strednej triedy V6 a plne by ma uspokojil 2,0T).
21. 6. 2013 10:57
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Ty stejně budeš lejzlej maďarem ne? Tak co to tady řešíš... :-)
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:55
Re: JARIN + DEMENT
No ale nahradiť 3,6 V6 motorom 3,0 V6 s turbom, tam nevidím nijaký potenciál úspory paliva/emisií, to by si moc z tohto hľadiska nepomohli. To už má väčšiu logiku päťvalec 2,5TFSI, ale aj to je skôr nereálne. Ja to vidím tak, že imidž-neimidž, V6 pôjde preč a ako špička bude 2,0TSI s nejakým vyšším výkonom.
21. 6. 2013 10:54
Re: JARIN + DEMENT
Přesně to jsme měl na mysli... Do 180kW bych si 2,0TSI ve skoro pětimetrové limuzíně dokázal představit. Ale to je na špičkovou motorizaci málo...
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:52
Re: JARIN + DEMENT
Nie sme v Amerike, u nás sa štvorvalce s objemom 2,4-2,5 litra nenosia. A tiež VW nemá jediný dôvod robiť štvorvalec 2,5; ak by nestačil výkonovo 2,0TSI, je tu 2,5 R5. Ale ten si koncern šanuje pre Audi.
21. 6. 2013 10:52
Re: JARIN + DEMENT
No a přesně o tom se bavím... 2,0 TSI bych si u limuzíny s délkou 4,9 metru dokázal představit naladěný tak do 180kW... Jako špičkovou motorizaci příštího Superbu bych ideálně viděl 3,0 TFSI od Audi naladěnou někde kolem 221kW (300k). Ale to je vzhledem k tomu, jak teď stojí koncern Škodovce na krku nepravděpodobné. Jisté je,že ten samý motor dostane i příští Passat.
21. 6. 2013 10:51
Re: Nemám co dodat
Napadám tu narozdíl od tebe někoho? Pokud chceš diskutovat, dělej tak. Pokud jsi na tak nízký úrovni, že nejsi schopen argumentace...tak plav.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:49
Re: JARIN + DEMENT
Presne. Ak by tam i dali najsilnejšiu verziu z S3 (221 kW) a argumentovali výrazným zlepšením dynamiky, imidžovo si Škoda pohorší.
Ako ale píšem vyššie, moc ich to bolieť nemusí, pretože prínos v podobe zníženia emisií bude značný a i marketingovo to nejako okecajú (ako BMW, ktoré nahradilo 3,0 R6 fúkaným dvojlitrom) a finančne nič nestratia.
21. 6. 2013 10:46
Re: JARIN + DEMENT
Oni žádnej novej motor kvůli škodovce vymýšlet nebudou:-) Bude tam něco, čím už koncern disponuje... 2,0 TSI/162 i 169kW je málo... A že by dali do Superbu 2,0TSI z připravovaného Golfu R a S3 ( 200 - 221kW ) se mi moc věřit nechce.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:45
Re: JARIN + DEMENT
Obávam sa, že motorovo to bude tak, ako píše Ham, teda že V6 odíde do večných lovíšť a nahradí ho nejaká výkonná verzia 2,0TSI. 8-s PR Škody to obháji tak, že výkon bude rovnaký (možno dokonca vyšší), ako u V6 pri podstatne nižšej spotrebe a naviac predaje 3.6ky tvorili mizivé percento, takže jediné, čo Škoda stratí, je trocha image a náskoku pred konkurenciou (a zoberie argumenty mnohým tunajším diskutérom). ;-)
21. 6. 2013 10:45
Re: Len 3 a pol hviezdicky
No tak s tou vládou jednej strany by som sa tu moc nechválil. Sa to vracia do čias budovania socializmu a otázka zakotvenia vedúcej úlohy KS-Smer je len otázkou času >:-[] >:-[]
Veru, čo sme si vybrali, to máme :no:
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:45
Re: JARIN + DEMENT
Myslím, že ve Škodovce žádné motory nad 1.5 litru nevymýšlí, v kategorii 200kW musí sáhnout do koncernového skladu. 2.0 TSI jde vyladit od 140 do 240kW, takže proč to komplikovat. Výkon není problém. Problém je image šestiválce, tu žádná R4 nemá i kdyby se naladila na 300kW.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:41
Re: JARIN + DEMENT
Když vymýšlejí nový motor, nemůže mít i větší objem při zachování 4 válců? Dříve se dělaly také 2.5litry R4 :-) Kdo řekl, že to musí být upravené stávající TSI 2.0:)
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:38
Re: JARIN + DEMENT
Teoreticky áno, veď najvýkonnejšie inkarnácie dvojlitra majú 300k. Otázka ale je, či vysokoprepĺňaný štvorvalec, ktorý sa hodí do hotheču nižšej strednej sa bude hodiť do "prezidentskej limuzíny" a hlavne či zastúpi imidžovú funkciu veľkoobjemového V6 vo vlajkovej lodi.
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 10:37
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Odpověď prosím?
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 10:37
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Přesně tak, jsem rád, žes to pochopil. Odpověď je tedy?
21. 6. 2013 10:36
Re: Len 3 a pol hviezdicky
aj 0,1 % je lepsie ako nic, aspon nemame problemy so schvalovanim zakonov, pretoze nemame zlepenec ale solidneho vitaza...

co ste si vsak vybrali, to mate >:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:36
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Priznanie je důkaz inteligence... blbec totiž nikdy neuvěří, že je blbec :D:D že? >:D
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:34
Re: JARIN + DEMENT
2.0 TSI čistě z pohledu výkonu bez problémů V6 191kW dokáže nahradit. Druhá věc je, že to není u auta jako je Sup, které je na pohodu, jen o výkonu.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:34
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Jenže u nich na to ještě nepřišli >:D
21. 6. 2013 10:34
Re: Len 3 a pol hviezdicky
priznanie pravdy oponentovi neznamena ustupenie, ale rezignaciu, takze 2:0 >:D
21. 6. 2013 10:33
Re: Len 3 a pol hviezdicky
A to ja zase jo, slovenska vlada neni o nic lepsi nez ceska a pokud ano, tak mozna o 0,1% >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:33
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Moudřejší ustoupí >:D Takže 1:1. S tou vládou máš pravdu, to se hádat nebudu:D
21. 6. 2013 10:31
Re: Len 3 a pol hviezdicky
takze 2:0 pre mna, toto bolo jednoduchsie ako som si myslel >:D

vzchop sa chalan...
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:29
Re: Len 3 a pol hviezdicky
>:D Tak jo, dostals mě, na to ti nemam co odpovědět:D
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:27
Re: Nemám co dodat
Naštěstí má většina Superbů výfuk dolu, takže to snad myslel po česky:D
21. 6. 2013 10:27
Re: Len 3 a pol hviezdicky
u vas sa zase oslavuje uz vyse tyzdna vasa perfektna vlada >:-[]
Avatar - KANKUNEN
21. 6. 2013 10:26
Re: Nemám co dodat
Děláš Mazdě akorát ostudu.
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:26
Re: JARIN + DEMENT
Vždyť je to psáno i v článku, že se vylaďuje nový motor, který by měl V6 díky emisním normám nahradit :-)
21. 6. 2013 10:24
Re: Nemám co dodat
Pri tom kochani (mimochodem polsky kochat=milovat) dej pozor, aby te nesebrala Policie CR nebo aby te nesejmulo nejake auto ;-)
Avatar - Ozzman
21. 6. 2013 10:22
Re: Len 3 a pol hviezdicky
Copak GTI, ale u vás na Slovensku se dnes bude oslavovat! >:D
21. 6. 2013 10:21
Re: Nemám co dodat
myslis ako ty? >:-[] ten bol dobry >:D
21. 6. 2013 10:20
Re: JARIN + DEMENT
Co za R4 místo R6 tam chceš dát? Osobně se domnívám, že příští generace Superbu by měla mít špičkovou motorizaci přes 200kW a tady prostor pro žádný R4 nevidím...
21. 6. 2013 10:20
Re: Nemám co dodat
Začni se chovat jako kulturní člověk a ne jako dobytek.
21. 6. 2013 10:16
Re: K testu...
Ano... Je to až směšné, ale tohle je oprvdu největší technický pokrok (a prakticky jediný) při faceliftu Supa :-) Nové řešení je opravdu podstatně praktičtější a pohodlnější.
Avatar - Ham.
21. 6. 2013 10:12
Re: JARIN + DEMENT
Technicky se nezměnilo vůbec nic takže těch pár povrchových plechů na předku a na zadku a nové potahy zas taková věda/investice není. Nasazení nového motoru (R4 místo V6), pokud nastane, by byla proti této optice určitě daleko větší změna (v tomto případě k horšímu).
21. 6. 2013 10:12
Re: K cemu nove agregaty?
No bez turboefektu určitě nejsou :-)
21. 6. 2013 10:11
Re: Nemám co dodat
nechces mu este nieco pohladkat okrem EGA?
21. 6. 2013 10:11
Re: Nemám co dodat
dnes ta nechcem vidiet, takze hotdog si kupit nepojdem... >:-[]
21. 6. 2013 10:11
Re: JARIN + DEMENT
Takže v zásadě na rok a něco, představení v Ženevě, výroba tím pádem po prázdninách 2014. Máš pravdu, že je to překvapivý.
Jsem zvědavej, jestli nasadí LED přední světla a pár novejch fičur, co už začínaj prorůstat do vyšší střední. Taky, kde skončí motorově a jestli si uhájí V6 :-)
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:10
Re: K testu...
Ja by som možno väčší význam, ako kozmetickej úprave svetiel pripisoval zjednodušeniu otvárania kufra, doterajšie riešenie bolo také kostrbaté, teraz je to oveľa logickejšie a užívateľsky jednoduchšie.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:07
Re: Nemám co dodat
Umravni svoj slovník, na takéto prejavy choď do staničného bufetu, tu na to nie je nik zvedavý.
Avatar - iudex
21. 6. 2013 10:06
Re: JARIN + DEMENT
Mňa najviac prekvapuje informácie, že je to facelift len na pár mesiacov, do predstavenia novej generácie v Ženeve. Až sa mi to nechce veriť, žeby automobilka investovala do f/l len kvôli takej krátkej dobe, skôr som náchylný veriť, že nová generácia na jar nebude. A ak to je predsalen pravda, potom rešpekt Škode za to, že sa na to nevykašľala. V kontexte týchto pár mesiacov života je ten facelift potom až zbytočne komplexný.
21. 6. 2013 10:01
Re: JARIN + DEMENT
JJ, hledat místo pro čtyři baskeťáky těžko budeš kromě longovejch verzí lux třídy hledat lepší. Ale tohle zrovna u mě auto nedělá. Sup se mi líbí jako kombík, kterej dává zapomenout na nevzhledný tvarování od střechy, přes C sloupek dozadu. FL mohl štrejchnout taky trochu vnitřní výbavu, včetně přístrojovky a navi, která je u OIII lepší. Jinak za cca 700, za který se reálně prodává slušně vybavená verze to je dobrý auto.
21. 6. 2013 10:01
K cemu nove agregaty?
spotreba je vyborna, motor bez turboefektu a relativne kultivovany (dle testu). Nove agregaty jsou predevsim usite na miru EU
Avatar - grifith
21. 6. 2013 09:58
Re: JARIN + DEMENT
Tentokrát musím souhlasit. Místní bijec za slušnost diskuze se zde pěkně rozjel, prostě si to svoje moralizování používá jak se mu zachce 8-s :no:
21. 6. 2013 09:47
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
U někoho to může rozhodovat o koupi/nekoupi >:D
21. 6. 2013 09:46
Re: Nemám co dodat
teba zase uplne odignorovala... a zabudla ti nadelit mozog, pohlavne organy a chrbtovu kost... ale zato ti nadelila 2x velke usta a dvojity anal, hadaj na co ? ? ? >:-[]
21. 6. 2013 09:46
K testu...
...stačily první dva odstavce. Jinak se na voze nic nezměnilo...

Přesto test napsán naprosto jasně,čtivě a výstižně! :yes:
21. 6. 2013 09:44
Re: Nemám co dodat
Na tobě se teda příroda vyřádila :-O >:D
Avatar - KANKUNEN
21. 6. 2013 09:43
Re: Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Co to řeší?
21. 6. 2013 09:40
Re: Nemám co dodat
Pre teba urcite "nedosazitelnym" >:-[]
Ale onanovat mozes aj na obrazkami z googla :no:
21. 6. 2013 09:36
Re: JARIN + DEMENT
JARIN = Adam Novak
DEMENT = GTI
>:-[] >:-[] >:-[]
21. 6. 2013 09:32
Re: JARIN + DEMENT
To "JARIN + DEMENT" se ti povedlo >:D :yes:
21. 6. 2013 09:31
Nemám co dodat
Král třídy, pro většinu lidí nedosažitelný. Každopádně děkuji automobilce ŠKODA, a kupcům značky ŠKODA, že se můžu na ulici kochat jejich překrásnými vozy.
BRAVWO ŠKODA!!! :yes: :yes: :yes:
21. 6. 2013 09:28
JARIN + DEMENT
Ještě, než se na model Laurin + Klement vrhnou zdejší pověstní diskutéři Jarin + Dement, napišme si to nejdůležitější: Auto je to stále skvostné, ve třídě a v Česku zcela přirozenou volbou. Co však stojí za zřetelný, oslavný akcent, to je podélný prostor vzadu. Ve střední a ani ve vyší střední neexistuje model, který poskytne vzadu větší komfort sezení než SUPERB. Je to ostuda, ale doslova všichni výrobci počítají s tím, že kupci jejich aut jsou přinejmenším nevojenská malá piva. Tohle ovšem neplatí v Superbu. Proto: Máš-li nohy, mají-li nohy členové tvé rodiny, či nepracuješ v klubu těžkých válečných veteránů, současně jsi dorostl do solidní eurobejčí míry, pak SUPERB je volba života.

Slogan: Čtyři dospělí přirozeně jezdí v dospělém autě...

P.S. Aleš to dávkuje příslovečnou kadencí pístů šestiválce. Doslova superbálně. Brilantní textík.

BRAVO ŠKODA, BRAVO TEST :yes:
Avatar - Johny.Rico
21. 6. 2013 09:25
Zadní blinkr - dioda nebo žárovka?
Díky za odpověď.
21. 6. 2013 09:21
Len 3 a pol hviezdicky
Ako toto GTI rozdycha? >:-[]

Najviac na tomto aute jednoznacne vadi uzky interier a skaredy dizajn zadnej casti... Ale je toho podstatne viac... toto auto je len pre skalnych >:D