Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Starfighter
No, rozšiřovat řady bude přinejmenším Hyundai, který má startovat už v Monte Carlu.
Starfighter
Ještě k nadpisu- ne, že by konkurence nestačila Polu WRC, jako spíš Ogierovi. Ale to je jen důsledek chyb pánů Wilsona a Quesnela z let minulých...
Nadpis na HP bohužel není můj. S některými věcmi redaktor moc nenadělá... ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jojo, tady je to hodne o pilotovi. Skoda ze nejezdi Loeb, by se ukazalo kdo jak na tom je a ci technika je lepsi 😉 Ogier nema dnes konkurenci, je dobrej 😉
Technicky to je vyrovnané, DS3 WRC má mít převahu v motoru, ale v rally stále rozhoduje jezdec. Loeb vs Ogier, na takovou sezónu by jsme vzpomínali ještě dlouho.
Ham.
Stačí Polu WRC nařídit 5 sekund stop and go v každé RZ nějakou zábavnou formou (například jako v Mexiku kde mu zavřeli železnou bránu na cestě a spolujezdec musel vyskočit a otevřít) a třeba se to vyrovná. 😄
Kneblis
Reklama jak vyšitá.
Už mi celý koncern VW leze krkem hlavně pubertáci s čoudivým pubertálním gofem, kteří si myslí, že jsou pánem na silnici. Vě většině případech, ale stačí trochu šlápnout na pedál a puberťák s kouřivým golfem mizí v dáli.
Už mi celý koncern VW leze krkem hlavně pubertáci s čoudivým pubertálním gofem, kteří si myslí, že jsou pánem na silnici. Vě většině případech, ale stačí trochu šlápnout na pedál a puberťák s kouřivým golfem mizí v dáli.
Až budeš zas příště šlapt na tu brzdu, dej bacha, ať ti někdo nenačechrá zadek. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
NO Golf to je jeden z mála VW,který taky nenávidím, jinak většina produkce VW se mi líbí, když uvidíš příště blbečka s Golfem uvědom si tohle: VW vydělává nejvíc na nižší a střední třídě ,tam patří GOLFY a díky výnosům z těhle mrzáků můžou stavět zase ty hezká auta, na kterých vydělají míň a tyhle peníze můžou nalít do vývoje nových modelů těchto značek: Audi, Lamboghini, Bentley a Porsche
Takže blbečci v GOLFECH podporují hezká auta
Takže blbečci v GOLFECH podporují hezká auta
Doufám, že ale nemáš potřebu kvůli "puberťácích v golfech" šlapat na plyn aby pochopili kdo je skutečným pánem? 😄
Když jedeš normální jízdou a takovej * tě předjede a hulí ti tou svojí kraksnou na tvé auto a pak se ještě snaží závodit, se svými sotva 100kw, tak takového * musím předjet, protože by bylo v autě nedýchatelno.
praděda7
Vše je dnes o penězích. Jediná cesta jak zachránit WRC je adresovat gigantické náklady spojené s účastí v tomto mistrovství. To je možné jen cestou technických předpisů, které budou limitovat náklady spojené s homologací vozu. V základě by mělo jít o sériový model doplněný především o úpravy spojené s bezpečností řidiče a spolujezdce. Pak přidat volný design sání a výfuku k hlavě motoru, aby se vozy "projevovaly" jako závodní a zároveň by tím vznikl prostor pro "kutily".
Myslím, že v nákladech problém není. Problém jsou mizerné výnosy. Příkladem budiž F1, která je velmi drahá a přesto je rentabilní, protože umí přitáhnout diváky, tím pádem i televizi, následně i reklamu. WRC potřebuje svého Eccelstoneho, který dokáže podnikat a ne šašky ve FIA, kteří pořád něco regulují až uregulují k smrti jako řadu jiných odvětví.
Pozri, funguje to tak, vyber si podnik, ktory budes ako automobilka sponzorovat, a prisposobia sa ti aj pravidla (vid Audi a 24 hodin Le Mans). Nezmestim sa do hmotnostneho limitu? OCA promptne upravi pravidla.
(24 Le Mans sa jazdi podla inych reguli ako seria a nepodlieha FIA).
(24 Le Mans sa jazdi podla inych reguli ako seria a nepodlieha FIA).
Adam Novák
...Pagani, Ariel, Mclaren, Lamborghini a Bugatti 😄
Pokud by se jela asfaltová RZ třeba ve Španělsku tak by to šlo
Continental GT už rallye zkusil >😁
Continental GT už rallye zkusil >😁
To byla taková sranda 😄 Ale zajímavé je to ve Finsku - jsou tam lidové závody, ve které závodí úplné křápy na odpis, a v pravidlech je, že když chceš koupit auto toho 2., musí ho koupit >😁 Viz [odkaz]
Jasně rally supersporty co mají dva centimetry nad zemí sířku jak panelák a délku jak vlak.Viděl si někdy rally, asi ani z rychlíků.A proto vůbec ti není divné že se ted rally jezdí s co možná nejmenšími auty co si může dovolit každej.
jinak VW koncernu fandím,mohly by mezi sebou závodit koncernové značky😒br /> třeba
škoda , VW, Seat, Audi
A najednou by konkurence byla >😁 to by asi ale nešlo
a co mitsubishi a subaru , ti se na to vybodli?
Citroen jako značku nějak v oblibě nemám ,ale malé auta dělat umí a v Rallye má svou tradici nechtěl bych aby Citroen skončil