Novinky
jossalito
0
Aha, takže máš starý vozejk, který nedisponuje učinným kabinovým filtrem... >😁
Přejít do diskuze
jossalito
Opravdu? Opravdu je to taký hlupák, že musí co si musí něco dokazovat?
Kneblis
Jak koukám asi patříš mezi závodníky s ohulenou * se 100kw pod kapotou vid? >😁
Kneblis
Když jedeš normální jízdou a takovej * tě předjede a hulí ti tou svojí kraksnou na tvé auto a pak se ještě snaží závodit, se svými sotva 100kw, tak takového * musím předjet, protože by bylo v autě nedýchatelno.
JDM
Subaru i myšáci jezdí , jenže nemají auto a asi ani peníze pro specifikaci WRC, stejně jako zbytek automobilovýho světa 😄
OndraH
Jasně rally supersporty co mají dva centimetry nad zemí sířku jak panelák a délku jak vlak.Viděl si někdy rally, asi ani z rychlíků.A proto vůbec ti není divné že se ted rally jezdí s co možná nejmenšími auty co si může dovolit každej.
Iv8
Adame, než něco odklikneš, tak si to nejdříve přečti. Nebo u toho nehul. Nemá to hlavu ani patu. A kde že jsi vystudoval to gymnázium ?
Adam Novák
To byla taková sranda 😄 Ale zajímavé je to ve Finsku - jsou tam lidové závody, ve které závodí úplné křápy na odpis, a v pravidlech je, že když chceš koupit auto toho 2., musí ho koupit >😁 Viz [odkaz]
Okys
Jen víc golfů na cestách pro takový zamindrákovaný ufňukaný tragédy,jako seš ty >😒]
Starfighter
O tom, že Citroen katastrofálně projel jezdeckou sestavu, netřeba psát. I když třeba od Sorda jsem čekal mnohem víc.
Starfighter
Technicky to je vyrovnané, DS3 WRC má mít převahu v motoru, ale v rally stále rozhoduje jezdec. Loeb vs Ogier, na takovou sezónu by jsme vzpomínali ještě dlouho.
flyboyeda
Pokud by se jela asfaltová RZ třeba ve Španělsku tak by to šlo
Continental GT už rallye zkusil >😁
Continental GT už rallye zkusil >😁
Ham.
Nesmysly, navíc jsi možná přehlédl, že zde je řeč o WRC a ne o WEC ani o 24h LM.
Otrava
Doufám, že ale nemáš potřebu kvůli "puberťácích v golfech" šlapat na plyn aby pochopili kdo je skutečným pánem? 😄
Pozri, funguje to tak, vyber si podnik, ktory budes ako automobilka sponzorovat, a prisposobia sa ti aj pravidla (vid Audi a 24 hodin Le Mans). Nezmestim sa do hmotnostneho limitu? OCA promptne upravi pravidla.
(24 Le Mans sa jazdi podla inych reguli ako seria a nepodlieha FIA).
(24 Le Mans sa jazdi podla inych reguli ako seria a nepodlieha FIA).
flyboyeda
NO Golf to je jeden z mála VW,který taky nenávidím, jinak většina produkce VW se mi líbí, když uvidíš příště blbečka s Golfem uvědom si tohle: VW vydělává nejvíc na nižší a střední třídě ,tam patří GOLFY a díky výnosům z těhle mrzáků můžou stavět zase ty hezká auta, na kterých vydělají míň a tyhle peníze můžou nalít do vývoje nových modelů těchto značek: Audi, Lamboghini, Bentley a Porsche
Takže blbečci v GOLFECH podporují hezká auta
Takže blbečci v GOLFECH podporují hezká auta
Ham.
Myslím, že v nákladech problém není. Problém jsou mizerné výnosy. Příkladem budiž F1, která je velmi drahá a přesto je rentabilní, protože umí přitáhnout diváky, tím pádem i televizi, následně i reklamu. WRC potřebuje svého Eccelstoneho, který dokáže podnikat a ne šašky ve FIA, kteří pořád něco regulují až uregulují k smrti jako řadu jiných odvětví.
jossalito
Až budeš zas příště šlapt na tu brzdu, dej bacha, ať ti někdo nenačechrá zadek. :-!
praděda7
Vše je dnes o penězích. Jediná cesta jak zachránit WRC je adresovat gigantické náklady spojené s účastí v tomto mistrovství. To je možné jen cestou technických předpisů, které budou limitovat náklady spojené s homologací vozu. V základě by mělo jít o sériový model doplněný především o úpravy spojené s bezpečností řidiče a spolujezdce. Pak přidat volný design sání a výfuku k hlavě motoru, aby se vozy "projevovaly" jako závodní a zároveň by tím vznikl prostor pro "kutily".
Kneblis
Reklama jak vyšitá.
Už mi celý koncern VW leze krkem hlavně pubertáci s čoudivým pubertálním gofem, kteří si myslí, že jsou pánem na silnici. Vě většině případech, ale stačí trochu šlápnout na pedál a puberťák s kouřivým golfem mizí v dáli.
Už mi celý koncern VW leze krkem hlavně pubertáci s čoudivým pubertálním gofem, kteří si myslí, že jsou pánem na silnici. Vě většině případech, ale stačí trochu šlápnout na pedál a puberťák s kouřivým golfem mizí v dáli.
KANKUNEN
SEB by vyzhrával s jakýmkoliv autem z trojice nejlepších. Citron objetoval mladého Seba pro jeden titul staršího Seba a teď už žádný titul nebude.
Choochoo
Jojo, tady je to hodne o pilotovi. Skoda ze nejezdi Loeb, by se ukazalo kdo jak na tom je a ci technika je lepsi 😉 Ogier nema dnes konkurenci, je dobrej 😉
Ham.
Stačí Polu WRC nařídit 5 sekund stop and go v každé RZ nějakou zábavnou formou (například jako v Mexiku kde mu zavřeli železnou bránu na cestě a spolujezdec musel vyskočit a otevřít) a třeba se to vyrovná. 😄
Michal Fokt
Nadpis na HP bohužel není můj. S některými věcmi redaktor moc nenadělá... ;-\
Starfighter
Ještě k nadpisu- ne, že by konkurence nestačila Polu WRC, jako spíš Ogierovi. Ale to je jen důsledek chyb pánů Wilsona a Quesnela z let minulých...
Starfighter
Personální obsazení Hyundaie zatím ale moc obav u soupeřů nevzbuzuje. A pouhý roční harmonogram (z toho půlka technický na vývoj, cca půl na testování) už vůbec ne.
Starfighter
No, rozšiřovat řady bude přinejmenším Hyundai, který má startovat už v Monte Carlu.
flyboyeda
To bylo v jedné antireklamě od greempace na novýho pašíka
jinak VW koncernu fandím,mohly by mezi sebou závodit koncernové značky😒br /> třeba
škoda , VW, Seat, Audi
A najednou by konkurence byla >😁 to by asi ale nešlo
a co mitsubishi a subaru , ti se na to vybodli?
Citroen jako značku nějak v oblibě nemám ,ale malé auta dělat umí a v Rallye má svou tradici nechtěl bych aby Citroen skončil
jinak VW koncernu fandím,mohly by mezi sebou závodit koncernové značky😒br /> třeba
škoda , VW, Seat, Audi
A najednou by konkurence byla >😁 to by asi ale nešlo
a co mitsubishi a subaru , ti se na to vybodli?
Citroen jako značku nějak v oblibě nemám ,ale malé auta dělat umí a v Rallye má svou tradici nechtěl bych aby Citroen skončil