Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf v dubnu 2009 nejprodávanějším autem v Evropě

Volkswagen Golf byl v dubnu 2009 nejprodávanějším automobilem v Evropě, vrátil se tak na první místo po březnové absenci. Druhá Fiesta si připsala meziroční nárůst prodeje o 59 %.
Zpět na článek
20. 5. 2009 11:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 11:41
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 11:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 11:55
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 16:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 14:46
20. 5. 2009 16:26
20. 5. 2009 18:48
neregistrovaný "Donovan"
20. 5. 2009 11:37
20. 5. 2009 11:46
20. 5. 2009 13:18
20. 5. 2009 19:59
20. 5. 2009 12:31
20. 5. 2009 12:37
20. 5. 2009 12:38
20. 5. 2009 12:46
20. 5. 2009 12:49
20. 5. 2009 12:56
20. 5. 2009 13:02
20. 5. 2009 13:04
20. 5. 2009 13:05
20. 5. 2009 13:12
20. 5. 2009 13:32
20. 5. 2009 14:04
20. 5. 2009 14:17
20. 5. 2009 14:18
20. 5. 2009 14:24
31. 5. 2009 12:54
20. 5. 2009 13:19
20. 5. 2009 14:48
20. 5. 2009 15:01
20. 5. 2009 15:21
20. 5. 2009 15:22
20. 5. 2009 15:38
20. 5. 2009 15:41
20. 5. 2009 15:45
20. 5. 2009 15:51
20. 5. 2009 21:24
20. 5. 2009 16:56
20. 5. 2009 11:49
20. 5. 2009 12:34
20. 5. 2009 12:36
20. 5. 2009 18:58
20. 5. 2009 14:03
neregistrovaný "jendavostrej"
20. 5. 2009 14:17
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 14:56
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
21. 5. 2009 11:15
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 11:57
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 12:48
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 12:03
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 12:22
20. 5. 2009 12:58
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 13:23
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 19:30
20. 5. 2009 14:56
20. 5. 2009 15:04
20. 5. 2009 15:08
20. 5. 2009 15:15
20. 5. 2009 15:20
20. 5. 2009 15:24
20. 5. 2009 15:28
20. 5. 2009 15:36
20. 5. 2009 15:39
20. 5. 2009 15:42
20. 5. 2009 15:47
20. 5. 2009 15:06
20. 5. 2009 15:09
20. 5. 2009 15:13
20. 5. 2009 15:34
20. 5. 2009 15:40
20. 5. 2009 15:53
20. 5. 2009 15:59
20. 5. 2009 16:17
20. 5. 2009 16:02
20. 5. 2009 19:07
20. 5. 2009 19:23
20. 5. 2009 19:53
20. 5. 2009 19:57
20. 5. 2009 20:11
20. 5. 2009 20:19
20. 5. 2009 22:13
20. 5. 2009 23:13
20. 5. 2009 15:00
20. 5. 2009 15:07
20. 5. 2009 18:30
20. 5. 2009 20:44
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 20:52
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 23:57
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 00:06
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 00:17
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 19:29
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 16:24
20. 5. 2009 17:42
20. 5. 2009 18:07
20. 5. 2009 18:21
20. 5. 2009 19:11
20. 5. 2009 19:18
20. 5. 2009 20:08
20. 5. 2009 20:15
20. 5. 2009 21:07
20. 5. 2009 21:15
20. 5. 2009 19:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 20:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 20:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 13:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 13:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 20:51
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 23:40
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 01:02
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2009 13:35
21. 5. 2009 16:43
neregistrovaný "naivni"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 11:36
Mobilizace...
Jsm hrdý na svůj první příspěvek v předpokládané germánské bitvě :-) Je na čase mobilizovat a čelit ostejm kulkám od příznivců německejch pekáčů...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 11:41
Re: Mobilizace...
Už je po bitvě, výsledek máš v tabulce ;-)
Nevíš náhodou, proč se německý pekáče v Evropě prodávaj podstatně víc než francouzský nádhery ?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 11:44
Re: Mobilizace...
To byla první fáze. Ta druhá se teprve začne rýsovat v diskusi ;-)

Na prodejích jistě něco bude. Ovšem co, to ať si každý domyslí sám.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 11:55
Re: Mobilizace...
No tos to pěkně odflák, já se těšil na hlášky typu:
evropani nemají vkus, bojí se vystoupit z šedi průměru,
kupujou nudný, zastaralý a předražený auta ...
:-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 16:31
Re: Mobilizace...
Proč bych musel například Golf nazývat zastaralým a předraženým autem? ;-)
20. 5. 2009 12:26
Re: Mobilizace...
Nemusíš nic domýšlet. Je to dané a bez diskuze. VW Golf se povedl a jeho prodeje budou neustále narůstat. Prakticky není nikdo, kdo by ho mohl vážněji ohrozit. :-!
20. 5. 2009 14:15
Re: Mobilizace...
Revoluční Delta ti to vysvětlí! ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:17
Re: Mobilizace...
navtechu přestaň si už konečně lhát do chlebníčku a přiznej že Delta je tvůj tajný favorit... >:-[]
20. 5. 2009 14:24
Re: Mobilizace...
Jedno EVO by mě jistě nevadilo ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:27
Re: Mobilizace...
ani mě, kterou evoluci upřednostníme??
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:43
Re: Mobilizace...
parkovala kousek od našeho botelu v Pešti... krasavice. Myslím že bych jí jakožto rozmazlovačce rozumněl... ;-)
Avatar - T613
20. 5. 2009 14:46
Re: Mobilizace...
dobrý ročník :yes:
20. 5. 2009 15:09
Re: Mobilizace...
To je Delta a taková měla zůstat i ta nová. :-!
Avatar - T613
20. 5. 2009 16:26
Re: Mobilizace...
stejně by sis ji pak nekoupil :-!
neregistrovaný "Donovan"
20. 5. 2009 18:48
Re: Mobilizace...
Tak přesně takovouhle dotáhl pantáta někdy v devadesátým druhým ze Švýcarska. Jestli si dobře pamatuju, mělo to 180 koní, 4x4 a stovku pod sedm. Mezi hundrtkama docela vyčnívala :yes:
20. 5. 2009 14:25
Re: Mobilizace...
Evropa stárne, ledy tajou a tak?
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 11:37
guru
ááááleluja, ááááleluja.... >:D
Rozbalit vlákno
33
Avatar - jazva
20. 5. 2009 11:46
Re: guru
a že sa nám tá Fiestička pekne rozbehla... ;-)
20. 5. 2009 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2009 19:59
Re: guru
Ano pro nektere je Fiesta pekne auto a Golf naopak seredne ne mirneji nudne a usedle polo+poloauto.
Avatar - marek.g
20. 5. 2009 12:31
Re: guru
už i ty?jsem myslel,že vzýváš s,sto,stod jako stodvaciáš >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 12:37
Re: guru
geniálne auto s premakaným usporiadaním motor za hnanou zadnou nápravou. Kto si takúto koncepciu mohol dovoliť? Iba Porsche a Škoda!

Bravo stodvaciášok!!!! :yes:
Avatar - marek.g
20. 5. 2009 12:38
Re: guru
:yes: je to legenda legend,ikona ikon :-!
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 12:49
Re: guru
na severnej slučke som školil v stodvaciášku aj tie 911... zelené peklo je zelené peklo... >:-[]
Avatar - marek.g
20. 5. 2009 12:56
Re: guru
>:-[] no ani se nedivím s takovým nádobíčkem [odkaz]
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:02
Re: guru
já měl ale poctivej stodvaciášek bez továrních úprav... ne hundrdku... >:-[]
20. 5. 2009 13:04
Re: guru
Tak preco ted Audi a preco o mesiac Seat???
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:05
Re: guru
stodvaciášek je moc noblesní záležitost. Nicméně na okruh ideální. Na denní ježdění audi a na jízdy do lídlu pak exeo... >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 13:32
Re: guru
kilečko bolo po všetkých stránkach prekonané práve stodvaciáškom. Či už ide o pôžitok z jazdy, jazdné výkony, komfort pri šoférovaní atď. U kilečka bol ale zásadný problém v tom, že šofér v podnapilom stave nevedel rozoznať kde má vôbec nastúpiť, pretože predok a zadok auta boli takmer na nerozoznanie... ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:04
Re: guru
Jazva je vidieť že si ešte príliš mladý, nezrelý a nezkúsený, ako chlap aj ako šofér. Aby si pochopil čo sa skrýva v stodvaciášku, musíš vyraziť na Ring, v Petržke na parkovisku tieto kvality nepoznáš. A ani stará Blažková ti ich nevysvetlí. Takže odporúčam nepiť, makať na sebe, drtiť jazyky a študovať. Potom možno príde chvíla,keď pochopíš o čom je čistá radosť z jazdy. Do tej doby si doma opráš Bburagá a vymeň plagáty v spálni... >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 14:17
Re: guru
ty aj rozumieš písanému textu? >:-[]
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:18
Re: guru
čo je to písaný text?? nejaká nová výbava do Superbu?? :-O
31. 5. 2009 12:54
Re: guru
Ale tenhle hundrtkovej stodvaciášek bylo celkem slušný dělo..... na tu mizérii, která tu tehdy byla. Jezdily údajně i v normálním provozu, ale nikdy jsem žádnou neviděl, stejně jako později 130 LR. Veledílo 130 RS jsem ještě začátkem devadesátek potkával denně i u nás ve středočeském maloměstě... Bylo bílé a byl to skutečně originál, žádná perestrojka :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 5. 2009 13:08
Re: guru
Jedině 105 L (L jako lehká) - ušetřili pár kilo na stahování zadních oken atd. 120 je rodinný auto. :-)
20. 5. 2009 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2009 14:48
Re: guru
Tu jsem měl. Sociál tenkrát neměl ani tramvajenku ;-) >:-[]
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:01
Re: guru
co si žvejkal?? Pedro anebo Donalda?? >:-[]
20. 5. 2009 15:38
Re: guru
Já na těch zelenejch žvejkačkách se sněhulákem z drogerie vyrůstal. >:D

Byl to neskutečnej luxus, stál o padoš víc než růžový Pedro. :-!
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:41
Re: guru
pedro bylo za korunu, cenu sevaka už si nepamatuju. ale donald byl za odměnu a stál hříšnejch 2,50,- Kčs... >:-[]
20. 5. 2009 15:45
Re: guru
No tak já měl z Donalda akorát obrázky co jsem sbíral. Donald byl téměř podpultovka a když jsem ho sehnal, byl to malej svátek. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 5. 2009 20:59
Re: guru
Já jel na Pedro a později na Kokakolový Rekord! ;-)
Avatar - Katikakus
20. 5. 2009 15:51
Re: guru
Sevak byl luxuska ;-) :yes:
20. 5. 2009 21:24
Re: guru
Tak to nevim, ale ta umakartová barva, co si pamatuju, vlastně předběhla šmouly
Avatar - white label
20. 5. 2009 16:56
Re: guru
L-líná, S-slabá, LS-líná strašně...
20. 5. 2009 11:49
Bravo FIAT
Tak to mě FIAT max. potěšil. 3 místo :yes: .
A taky Bravo Panda meziroční nárust přes 50 procent je taky super výsledek.
Rozbalit vlákno
4
20. 5. 2009 12:34
Re: Bravo FIAT
Já to nechápu, takový pekáče to jsou a třetí místo v evropě, dva modely v top 10.
Kdo to může kupovat.?? josalito, dinare..?
To je na mokrej hadr-TM.
>:D >:D
20. 5. 2009 12:36
Re: Bravo FIAT
Pekace to nejsou, ale vyborne prodeje maji jen mini a supermini, pak uz je to horsi a ze by se tento stav jevil jako zdravym, to urcite neni! ;-)
20. 5. 2009 15:47
Re: Bravo FIAT
Já proti tomu, že prodávají malý prcky, nic nemám. :yes:

Není to sice kategorie mýho koně, ale své kupce si najdou. Každopadně u Fiatu platí přímá úměra, že čím větší auto, tím větší průser. :-!
20. 5. 2009 18:58
Re: Bravo FIAT
Tak za tuhle charakteristiku by Ti měli platit, jestli si to přečte Wolff, tak ho raní mrtvice.... >:D :yes:
20. 5. 2009 12:02
NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Dokonalá harmonie - nejlepší auto na nejlepším místě. Golf, Gé Golf, Gé jako... GEVROPA :yes:

Vídím to takhle - přetapetuj pokoj, žádný káry, pokoj nemá vypadat jako garáž. Vyzvedni u VW katalog na getičko. Nemusíš sice dlouho výbírat, ale ty vybírej, je to přece rozkoš. Vyber si barvu, kola a nějaká ta extras do... extra getei třídy. Až ti ho dodaj, budeš nekonečně šťastnej. A na to, cos měl dosud na zdi nad pelestí si už nikdy, nikdy nevzpomeneš. Neboť Golf GTI z tebe rázem udělá dospělého. Nebo se snad domníváš, že dospělost se získává v posteli?

BRAVWO GEVROPA :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "jendavostrej"
20. 5. 2009 14:03
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
to clovek opravdu zasne,co nektery lidi dokazou vymyslet za blaboly,jen aby dali svymu evidentne mizernymu zivotu nejakej smysl
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:10
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
tak nás nějak jendo obohať... >:-[]
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 14:17
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
A pomohlo to ?
20. 5. 2009 14:27
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
GTI: Vlastně by se ti dalo skoro závidět. Může to být docela fajn, žít v tak jednoduchém světě. Nejprodávanější = nejlepší a fertig. Netřeba nic zdůvodňovat (sobě ani jiným), netřeba se nad tím moc zamýšlet. Prostě většina si to myslí, tak je to pravda.
Ale já ti přesto nezávidím. Já tě tak trochu lituju...

Mimochodem, dokážeš se tak perfektně přizpůsobit a ztotožnit s většinovým názorem i v jiných oblastech, nebo jen pokud jde o auta?
20. 5. 2009 14:44
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Odcházím ven prohnat Pažouta a nenápadně provokovat majitele Golfek se základní motorizací tak hojně zastoupených na našich cestách. V průběhu provokace je taktéž nechám ztrapnit. Hlavně, že mají za své peníze to nejlepší. >:D
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 14:49
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
počkej až tě vyškolím já... >:-[]
20. 5. 2009 14:54
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Jinými slovy, jedeš do Kauflandu píchat gumy šídlem >:D :yes:
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 14:56
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Tvuj Pažout je taky 1,4 ?
Avatar - white label
20. 5. 2009 17:10
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Jdu taky nenápadně provokovat... "důležité" majitele Pažoutů, tak hojně zastoupených na našich cestách...,
...na můj "neoznačený" Golf GTI se chytají pravidelně,
jak vosa na bonbón... :yes:

P.S. Hlavně, že si myslí, že mají za málo peněz - hodně muziky...
...a že všechny Golfy jsou jen v základní motorizaci >:D
21. 5. 2009 10:45
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Tak pozor!! Neoznačeného Golfa předem důkledně otipuju co se v něm skrývá. Né, že vidím Golfku a jdu do toho. Ale fakt je, že jsem včera s jednou Golfkou trochu špásoval. Základní motorizace to nebyla a kdyby byl volnější provoz tak Pažoutovi natrhne pr...del. :-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 11:02
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
No..., neoznačené GTI se za jízdy "tipujou" docela špatně...teda hlavně zezadu... ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 11:15
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
to mas pravdu, hlavne zo zadu to je najcitatelnejsie aj bez napisu. ;-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 11:19
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Tak schválně, zezadu podle čeho...?, tedy kromě poslední šesté generace... :-!
21. 5. 2009 11:21
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Po čuchu
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 11:57
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
no ale ja som myslel siestu generaciu. ;-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 12:36
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
...tak zase jsem tě "dostal"... >:D

P.S. G6GTI zatím po našich cestách (bohužel) "nelítá"... ;-)
V posledním SPEEDU o něm opět píší
v superlativech: "...nejpropracovanější HH současnosti...
šok! převocovka DSG autu sluší ještě víc než manuál..." apod. :yes:
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 12:48
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
viem ze nejazdi, ale ja akosik uz inu generaciu nevnimam, pre mna je toto prvy golf, ktory registrujem, teda okrem IV R32.
Inak ja som myslel, ze to myslis ironicky, ze zozadu sa tazko pozna, tak aj preto ma napadla siesta generacia.
No vidis aspon sa mas na co tesit a co by si bral Ty? Manual, alebo DSG?
20. 5. 2009 16:36
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Jednou si mi v nějaký diskuzi odpověděl, že nejsi fanda VW, ale že si fanda aut všeobecně....z tohoto je to jasně vidět ;-), tak až vychladneš, napiš něco hodnotnějšího, objektivnějšího a smysluplnějšího, vím, že to umíš a rád si to přečtu...zdravím.
Avatar - white label
20. 5. 2009 17:04
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
Kataogy no nové GTI u VW v ČR většinou ještě nejsou,
ale něco přišlo koncem min. týdne na "Pracentrálu", takže naděje už "žije"... ;-) >:D
20. 5. 2009 18:09
Re: NEJLEPŠÍ JE NEJLEPŠÍ
;-) :yes:
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 12:03
je to tak
Golf si proste to prve miesto zasluzil, BRAVO GOLF. :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2009 12:22
GERONTOEVROPA
Tak ať žije GEROGOLF V GEROEVROPĚ, nejoblíbenější auto německých důchodců si to zaslouží :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 12:51
Re: GERONTOEVROPA
jdu se vykakat... :*)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 5. 2009 13:00
Re: GERONTOEVROPA
Kdo tě utře? >:-[]
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:03
Re: GERONTOEVROPA
ty... anebo dottore skákne pro pemprsku... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
20. 5. 2009 13:09
Re: GERONTOEVROPA
Ten má plno práce s Foxem. ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:11
Re: GERONTOEVROPA
tak potom už jedině ty... mates je daleko a navtech taky... >:-[]
20. 5. 2009 13:06
Re: GERONTOEVROPA
v poho, ale ať tam nedřepíš celý vodpoledne, eště musíš vodnýst tamhle ty krabice a dorovnat třetí regál, a nelez ke kompu když tu nikdo nejni
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:10
Re: GERONTOEVROPA
že zavolám starou Blažkovou... >:-[]
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 12:58
Re: GERONTOEVROPA
Já to tušil... Golfy kupujou kmeti nad hrobem, zato mladý, dynamický a perspektivní dranděj Brava a Cédy :-) :-)
Na italský důchodce jsi zapomněl ;-)
20. 5. 2009 13:10
Re: GERONTOEVROPA
s mírným uzarděním, pocitem nepochopení a bolestí v srdci musím přiznat, že ségra si ho objednala taky
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 13:14
Re: GERONTOEVROPA
moudrá to žena... ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
20. 5. 2009 13:23
Re: GERONTOEVROPA
Ceeda ? :-)
Avatar - white label
20. 5. 2009 21:59
Re: GERONTOEVROPA
Přiznání je polehčující okolnost... :yes: :-!
mimochodem tvá sestra je bystřejší, než ty,
už od malička...? >:D
Avatar - white label
21. 5. 2009 10:58
Re: GERONTOEVROPA
Takže je...ale oceňuji, že to bereš s úsměvem... >:D :yes:
Avatar - white label
20. 5. 2009 17:20
Re: GERONTOEVROPA
Aspoň z toho vidíš, že celý Evropský trh jasně ovládají němečtí důchodci, vedení Horstem F.
Já to nechápu, ti musí opravdu všude... :yes:
Avatar - gld
20. 5. 2009 19:30
Re: GERONTOEVROPA
darmo, európa starne >:-[]
Avatar - white label
20. 5. 2009 21:50
Re: GERONTOEVROPA
...ale daleko nejvíc asi stárnou právě "Němci"...,nebo "chodí" do důchodu už ve třiceti...prohráli válku a teď si můžou na stará kolena (za trest) dovolit tak maximálně toho Golfa...konkurence včetně Fiesty je pro ně prostě nedostupná...ale dobře jim tak, to mají za všechno... :no: >:D
20. 5. 2009 13:18
Blejt se mi chce z tý Golfky
Tuctovka, tuctová snaživá nanicovatá. Šprtka jedna odporná krásná dokonalá. Chrstnout kyselinu do ksichtu by jí měli. Kdo má 30 let poslouchat, že je nejlepší.Paroubka se Stalinem na ni ať nevyčuhuje z řady. Pěkně zglajchšaltovat.Závistí se užírám, že moji frantíci vzáááduu jsou. Vždyť ona je dokonalá. Tak dokonalý není ani Marek Eben!!! Stejně zatím něco je. Jako Fritzl navenek huj a vespod fuj. Určitě jí bude odcházet váha vzduchu a turbo. Nebo budou hořet! :-) Sám sobě jsem naději dal a agitovat budu proti ní, jako správný revolucionář a závistivec vím jak zatočit s elitou. Znárodnit, pověsit, vyhnat, zavřít, perzekvovat. Čest.
Rozbalit vlákno
3
20. 5. 2009 14:33
Re: Blejt se mi chce z tý Golfky
Alois Grebeníček - humanista a mysliteľ...
20. 5. 2009 14:39
Re: Blejt se mi chce z tý Golfky
:-)
Avatar - white label
20. 5. 2009 22:03
Re: Blejt se mi chce z tý Golfky
Takhle tady uvažuje spousta lidí..., ale ty jsi první,
kdo měl tu odvahu to sem přímo napsat... :yes: >:D
20. 5. 2009 14:56
Golf
Tak Golf se povedl. Golf nabízí to co nenabízí ostaní (asi). Pokud chce někdo kvalitní auto v nižší střední a v autech se nevyzná.. jde pro Golf a nutno podotknout, že chybu neudělá... Ano..pokud by nakupoval jinde...koupí nachlup stejně kvalitní auto, v něčem lepší, v něčem horší... a ušetří... Ale on chce Golfa... Ostatní se musí hodně snažit, aby přesvěčili lidi, že i jejich nižší střední třída (je nejen tak dobrá) jde koupit a být s ní spokojený... To je ke Golfu. Nemám potřebu to dále rozebírat. Fiat sám o osobě má ke Golfu 2 výborné alternativy. Jednu běžnou, za rozumnou cenu, jednu komfortní nabízející mnohem více stylu a prostoru a něco navíc z techniky (v porovnání s Golfem)... Brzy přibude další.. AR Milano...nabroušený klenot, který po technické stránce deklasuje BMW 3 i Audi A3 a další..., ale uvidíme zda-li prodej tohoto auta aspoň trochu uzme zájazníky královi třídy Golfu (a zejména jeho vrcholným verzím, neb Golf musí obsáhnout celou šíři nižší střední.. tak nějak to je věc která ho dělá silným a která se od něj čeká). P.S. Jak to ten VW dělá nevím..., nicméně auto je to fakt dobré (byť já bych si ho nekoupil) - mám problémy to auto rozeznat od ne moc dobré generace V.

A ted k Fiatu... Bravo Bravo Bravo Bravo... Je úplně jedno, jestli jeho prodeje táhnou malá auta (ano je to pravda, je to trend doby, který se postupně musí měnit), každopádně se Fiat prodává. A je pravděpodobnost, že kdo si koupí malého Fiata a bude s ním spokojený, příští jeho auto bude větší Fiat, či AR, Lancie... (Fiat musí zapracovat na tom, že člověk co si koupí GP si ho koupí proto, že ho chce a že je s ním spokojený a ne že si ho koupil proto, že na jiné neměl a tajně pokukuje po Passatu. To by bylo špatně). Za předpokladu, že s autem bude spokojený. A vzhledem k tomu, že se prodává víc a víc, předpokládám, že spokojených bude také víc a víc. Fiat se stane (u brzy evropskou dvojkou), jak sem mimochodem předesílal cca před rokem a kdy se mi všichni smáli. Před rokem Fiat v Evropě sotva 6., dnes 3. (s malou ztrátou na druhého - kterého na druhém místě udržely jen výborné prodeje nové Fiesty - asi zasloužené).

Takže Fiatu přeji vše nej, přeji mu, aby se konečně prosadil v nižší střední a střední třídě, vyšly mu plánované akvizice a stal se světovou dvojkou (a VW odsunul na 3. místo). S tím vedením, které dnes má by se to mohlo povést. :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:04
Re: Golf
ježiši kriste, wolffe, ty mě jednou utrápíš... to zas byl článeček....
Domluvíme se až budu v Brně na salonu a dáme předváděčku s Deltou, jsi pro??
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:08
Re: Golf
len pozor, aby si si to po tej predvádzačke nerozmyslel s kúpou Exea a nezobral hneď ten výstavný kus. Predsa len Delta je len jedna... ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:15
Re: Golf
musím ešte zamakať na svojej metroseksualite.... >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:20
Re: Golf
podpažie a prirodzenie už máš oholené? >:-[] ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:24
Re: Golf
na spodok a pod pazuchmi som ako bábetko ale hubu, tú mám riadne zarastenú - ako riadny eurodrzek pestujem trojdenné strnisko... >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:28
Re: Golf
tak si na najlepšej ceste k metrošom. Tie doby keď chodili s hladkou tváričkou sú už nenávratne preč a pochopil to aj Michael J., keď si nechal nastreliť chlpy do ksichtu...
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:36
Re: Golf
jazva ja už neviem ani ako tie baby odhaňať. Raz prídem na audine a hneď sa to okolo mňa moce, potom prihrmí stodvaciášok a je z toho dopravná zápcha... no čo ti budem vravieť život metroša neni pierko ale riadne Pierro... >:-[] >:-[]
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:39
Re: Golf
len by si toto prečítala tvoja polovička, by ťa hnala svinským krokom... >:-[] ;-)
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:42
Re: Golf
a mala by aj pravdu... >:-[] >:-[] >:D >:D
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:47
Re: Golf
no to už nechám na teba... ;-)
20. 5. 2009 15:06
Re: Golf
S tou dvojkou bych to neprehanel, Ford ma podstatne sirsi zaber a to pristi rok vyjede novy Focus. Jinak ano, zmrtvychvstani Fiatu je prijemne prekvapeni.
20. 5. 2009 15:09
Re: Golf
Krásný milostný dopis se sbožným přáním. Tohle, když napíšeš holce, tak se rozteče i na Aljašce v prosinci ;-)
20. 5. 2009 15:13
Re: Golf
Jejda. To je zase přání.

K věci:
Ne, konkurenční modely nejsou kvalitní tak jako Golf. V tomto se šeredně pleteš. Protože do kvality produktu patří i servis, což jistě chápeš, tak musíš uznat, že kvalitně odservisovat AR, Lancii nebo Fiata, je obrovský problém.

Takže nachlup stejně kvalitní alternativa Golfu neexistuje. :-! Většinou jsou jen horší. ;-)
20. 5. 2009 15:34
Re: Golf
No našly by se stejně kvalitní, nebo třeba o chlup lepší alternativy k některým verzím Golfa, ale ke Golfu jako celku určitě ne.
20. 5. 2009 15:40
Re: Golf
Já posuzuju auto jako celek. Pro někoho bohužel, pro mne bohudík.
20. 5. 2009 15:53
Re: Golf
Jossalito ty ses starej expert >:D Ne, vazne, souhlasim ze golf ma jedinyho srovnatelnyho konkurenta v podobe fokusu, kterej je ale objektivne o chloupek horsi. Nova generace ale muze zase vse otocit.
20. 5. 2009 15:59
Re: Golf
Nová generace? Vždyď nový Golf i Focus tu jsou prakticky chvilku. Na novou generaci si ještě dlouho počkáš a já předvídám, že žebříček povede suverénně Golf min. 3 roky. ;-)
20. 5. 2009 16:17
Re: Golf
U Focusu si pletes novou generaci s faceliftem ;-) Coz koneckoncu plati i pro ten Golf :-)
20. 5. 2009 16:02
Re: Golf
Jo, ten maník ve svetru co tam tomu šéfuje asi ví co dělá. To co udělal z pomalu krachující automobilky se jen tak nevidí. Doufám, že mu to vydrží a ustojí svůj apetit.
20. 5. 2009 19:07
Re: Golf
Chvástavost byla Italům vždycky vlastní, nezklamals, napiš prosím ještě něco, pobavils mně jako vždy.
20. 5. 2009 19:23
Re: Golf
Taky docela dobře zvládají design - viz nový Golf.
Avatar - Ham.
20. 5. 2009 19:53
Re: Golf
..........brzy přibude další AR Milano nabroušený klenot, který po technické stránce deklasuje BMW 3 i Audi A3 a další........, myslím, že je dokáže deklasovat tak akorát délkou letu vypadlého motoru jako včera jeden jiný klenot AR v Praze na magistrále. >:D
20. 5. 2009 19:57
Re: Golf
To nebylo hezké, šunko! ;-)
Avatar - Ham.
20. 5. 2009 20:11
Re: Golf
Náhodou to bylo velmi krásná a stylová scéna, krasavice AR s oteřenou pusou ani né moc poničená takže estetický zážitek a její ještě krásnější třílitr s leštěným svodným potrubím o 200 metrů dál a po cestě několik krásně zdemolovaných auťáků včetně prémiovek no k popukání. jediné co kazilo estitický dojem byla silnice zas.... olejem, já dávám 6 za technický výkon a 5,9 za umělecký dojem.
20. 5. 2009 20:19
Re: Golf
Já to viděl, toho motoru mě bylo líto. Měl jsem ho v r.92, moc se nezměnil... >:-[]
Avatar - white label
20. 5. 2009 22:13
Re: Golf
Ty jsi učebnicový představitel filozofického směru, "lidově" nazývaného "utopismus"... >:-[]

Sladké sny...nic osobního proti Fiatu, tomu přeji jen to nejlepší, ale myslím, že ani to mu na světovou dvojku (Toyotu >:D ) stačit nebude...
20. 5. 2009 23:13
Re: Golf
Súhlasím s tebou len treba brať do úvahy že predajom Fiatu poholo šrotovne v Europe, ale averzia voci Fiatu uz hadam skoncila. Ked vyjde spojenctvo s Oplom tak Fiat bude europskou jednotkou, kto by to bol povedal. Fiat vraza vela penazi do Lancie a Alfy aby boli parametrovo srovnatelne s konkurenciou, dizajnovo su samozrejme inde, ale este to zakaznici celkom neocenili.

Prídu motory multiair, predaj fiatu, alfy v USA, nejake to SUV na platforme Jeepu, i spojenectvo s oplom bude prinasat svoje ovocie( ked sa uzavrie) , možno bude aj hybrid od Fiatu lebo Chrysler ma svoj hybridny program dobre rozbehuty... >:D, je to len moja úvaha. Uvidime ako to dopadne ale kazdopadne fiat ma rozohratu velku sachovu partiu ktorej vysledok môze, ale nemusi zmenit automobilový svet. Stastie praje odvaznym. To čo sa deje medzi VW-Porsche je na smiech ako sa navzajom kupuju, Francuzi vyckavaju ale Fiat koná.

Este na margo VW a jeho ponuky aut v porovnani s Fiatom, len malych aut znacky VW nie celeho koncernu. Polo je predrazene ale samozrejme za novu generaciu treba platit, Golf nie je zasadne lepsi od Brava akurat cenovo je v nevyhode, ma drahsi servis, a oblubenost u zlodejov,. Uvidime co prinesie Up, ale v segmente miniaut to nebude mat lahke, tu sa nehraje na znacku a "kvalitu" ale rozhodujuca je cena, kto chce drahsie male auto kupi si Mini či F500 alebo pôjde o segment vyššie, aj ked to este nemozno celkom takto hodnotit lebo cena UP! i malej skody este nie je presne znama :-!
Avatar - Rubb
20. 5. 2009 15:00
For P 407
To ty jsi se ztrapnil >:D
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2009 15:07
Re: For P 407
Proc, pekne napsano s nadsazkou... Zato ty jsi zaperlil
Avatar - Ronault.
20. 5. 2009 18:30
Re: For P 407
Začátky bývají pozvolné ;-)
20. 5. 2009 15:11
OT: Scirocco R odhalen
A o konkurentovi Meganu a Focusu RS nenapise nikdo? ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
45
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:16
Re: OT: Scirocco R odhalen
šuby duby aryzóna texas.... :-|
20. 5. 2009 15:18
Re: OT: Scirocco R odhalen
To se mě líbí. Placatý, pěkný kola, pěkně sednou do těch blatníků...
20. 5. 2009 15:35
Re: OT: Scirocco R odhalen
Neni eRko jako eRko >:D
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:37
Re: OT: Scirocco R odhalen
[odkaz]
najlepšie eRko všetkých čias! :yes:
20. 5. 2009 15:42
Re: OT: Scirocco R odhalen
Tohle jsem viděl minulý týden u nás na vsi :yes:
Avatar - jazva
20. 5. 2009 15:55
Re: OT: Scirocco R odhalen
je to stále pecka. aj po toľkých rokoch... :yes:
20. 5. 2009 15:37
Re: OT: Scirocco R odhalen
Jo, Sirocco se mě může jen líbit, já bych se tam nevešel ani po liposukci. ;-)
20. 5. 2009 15:40
Re: OT: Scirocco R odhalen
Mej 193cm vysoky a stihly kolega se nevesel do Brery, tady to asi bude podobny. Ale zihadylko to je pekny ;-)
Avatar - white label
20. 5. 2009 17:27
Re: OT: Scirocco R odhalen
Tady by se vešel s přehledem i s dalšími 30kg +...
20. 5. 2009 19:58
Re: OT: Scirocco R odhalen
Myslíš, že i já? >:D
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 20:44
Re: OT: Scirocco R odhalen
no, ked si taky burtik, tak by si sa pacil vies komu?
20. 5. 2009 20:45
Re: OT: Scirocco R odhalen
Karosa?
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 20:52
Re: OT: Scirocco R odhalen
a netrafil, si uplne vedla, o auto nejde. >:D
20. 5. 2009 23:51
Re: OT: Scirocco R odhalen
Někomu v masokombinátu?
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 23:57
Re: OT: Scirocco R odhalen
Boze Ty nevies kto ma doma burtika?
Je to tvoj oblubeny oponent na diskusiach.
21. 5. 2009 00:03
Re: OT: Scirocco R odhalen
Myslíš tetu hraběnku? >:D
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 00:06
Re: OT: Scirocco R odhalen
bingo Kylie je to.
No ale aj white uhadol, tak si potom dajte panaka aj za mna.
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:14
Re: OT: Scirocco R odhalen
Krize už je i na Sovensku...dřív se tam běžně říkalo:
"daj si panaka na mna"... ale teraz už len:
"daj si panaka za mna"...jedno písmenko a kolik se ušetří peněz... :yes: ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 00:17
Re: OT: Scirocco R odhalen
dostal si ma. :yes:
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:45
Re: OT: Scirocco R odhalen
Už zas...!,...já už příště do té "Ústřice" fakt radši ani nevlezu... >:D
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:01
Re: OT: Scirocco R odhalen
Jestli náhodou nemyslí třeba Brumlu... :yes: >:D
Avatar - white label
20. 5. 2009 22:21
Re: OT: Scirocco R odhalen
Určitě jo, ale jde i o ten pocit, není eRko jako eRko... >:D
20. 5. 2009 15:47
Re: OT: Scirocco R odhalen
Zdani klame, uvnitr je to prostorove podobny treba golfu, jen se tam teda hur leze kvuli tomu ze je to nizko.
Avatar - woody-alien
21. 5. 2009 00:21
Re: OT: Scirocco R odhalen
To je dobrý. Jednou se tam nacpeš a pak už jen jezdíš a čekáš na funebráky...Někdo dřív, někdo pozdějc. :-)

Ale auto je to pěkný...
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:49
Re: OT: Scirocco R odhalen
Ty si neviděl tu "reportáž" jak "borec" vůbec! nevylízal z auta?
31. 5. 2009 13:01
Re: OT: Scirocco R odhalen
Já mám nové šíro se svými 183 cm a necelými 110 kily tak akorát.... prostě jsem si ho oblík :-) Na delší cesty by to ale asi nebylo... .o)
20. 5. 2009 15:19
Re: OT: Scirocco R odhalen
Tohle asi nechává každýho chladným :-) Šíro se vyrovná Focusu RS leda tak v barvě >:D
20. 5. 2009 15:27
Re: OT: Scirocco R odhalen
Jak to víš?
20. 5. 2009 15:32
Re: OT: Scirocco R odhalen
Mozna jsem to blbe napsal, spis pujde proti ST. Ale kdo nevyzkousi, nemuze rict ;-)
20. 5. 2009 15:40
Re: OT: Scirocco R odhalen
Já myslim, že je fuk proti čemu půjde. Důležitý bude, jak se s čim bude líp jezdit pro toho, kdo si takový auto bude kupovat. Ty "soutěže" jsou spíš pro ty, co si nikdy takový auto nekoupí.
20. 5. 2009 15:42
Re: OT: Scirocco R odhalen
Ja si taky rad poctu :-). Do tohodle bych taky asi nesel. Auto na vyradeni musi mit kardanku dozadu ;-)
20. 5. 2009 15:43
Re: OT: Scirocco R odhalen
Asi tak, RS Fokus sice podle vseho jezdi brutalne, jenze pokud bych v tom mel jezdit tolik kolik jezdim, asi bych ho nebral. Scirocco je proti nemu univerzalnejsi coz muze rozhodnout u spoustu mne podobnejch zakazniku.
20. 5. 2009 15:45
Re: OT: Scirocco R odhalen
Zrovna FF RS bych rad vyzkousel a diky kastli hatche by mel byt i praktictejsi ;-)
20. 5. 2009 15:49
Re: OT: Scirocco R odhalen
Naprostej souhlas ;-)
Avatar - white label
20. 5. 2009 22:30
Re: OT: Scirocco R odhalen
Fo RS bych si chtěl vyzkoušet mnohem víc, než třeba G6GTI...toho bych si zase mnohem raději koupil... >:D

nejlepší klasický hh - GTI
nejlepší ostrý hh - FoRS
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 19:29
Re: OT: Scirocco R odhalen
100% suhlas s tvojim nazorom. :yes:
20. 5. 2009 16:14
Re: OT: Scirocco R odhalen
Věštím z křišťálový koule :-) Ale v tý barvě se snad shodnem ne ;-)
20. 5. 2009 19:21
Re: OT: Scirocco R odhalen
Já jedu zásadně čenou/černou, takže mě barva nijak netrápí.
20. 5. 2009 15:21
Re: OT: Scirocco R odhalen
Tohle bude nářez. Ještě počkejme na kapitána, ten se k tomu zajisté vyjádří - stejně jako posledně. :-)
20. 5. 2009 15:33
Re: OT: Scirocco R odhalen
Kapitan tohoto prispevku jsem ja! :-)
20. 5. 2009 15:41
Re: OT: Scirocco R odhalen
Ále, samozvanej kápo. Jsem zvědav, jak si to tady ošéfuješ. :-! >:-[]
20. 5. 2009 15:43
Re: OT: Scirocco R odhalen
Nijak, jdu za chvili otestovat bdelost ridicu R36 mezi Ovou a Brnem ;-)
20. 5. 2009 15:50
Re: OT: Scirocco R odhalen
Tam jsem R36 potkal snad jednu, každopadně to tam dneska budu testovat taky >:D
Avatar - Pierro
20. 5. 2009 15:55
Re: OT: Scirocco R odhalen
a já se jdu vyčůrat a alou domů. pozdravujte kobru 11 i s jejich R36 apoštolem.. >:-[]
20. 5. 2009 15:38
Re: OT: Scirocco R odhalen
Ja se na nej uprimne tesim ;-) Uz sem se svezl s normalni verzi a byl sem prijemne prekvapenej co dokazal VW vykouzlit. Da se s tim pohodove denne zit a o vikendu celkem solidne pobavit, pro nas svobodny kluky zajimava nabidka. U R-ka sem nejvic zvedavej na cenu, kdyz bude rozumna, pujdu ho urcite zkusit.
20. 5. 2009 15:33
zaslouzene bravwo
Sice bez orgasmu, presto podobne jako GTI musim uznat ze Golf si tuhle placku zaslouzi. Je to sice provarena klasika, seda myska, ale drtivou vetsinu parametru ktere delaji auto autem ma dotazenou takrka k dokonalosti.
Rozbalit vlákno
5
20. 5. 2009 15:51
Re: zaslouzene bravwo
Tak tu se shodnem. :yes:
20. 5. 2009 15:56
Re: zaslouzene bravwo
diky obema ;-)
20. 5. 2009 16:03
Re: zaslouzene bravwo
jel jsi někdy za golfem ??? "vizualita" golfu se vejde do jednoho slova: NUDÁÁÁ, totální
20. 5. 2009 16:11
Re: zaslouzene bravwo
Uznavam, vizualita jak pises, je mirne receno konzervativni. Tim to ale prakticky konci, vsechno ostatni je perfektni. Komu ten design a celkova "image" nevadi, je popravu naprosto spokojen ;-)
20. 5. 2009 16:05
byť se nekteří snaží
napsal sem to jak to je.

Žádné zbožné přání... prostě realita...
A pokud někdo řeší servis... pak je to nejspíš majitel koncernového auta. Já do servisu chodím 1 za rok či dva.. tím končím. Základní diagnostiku a výměnu oleje zvládá i lama v autorizovaném servise... To neustálé oplakávání servisu je jen placebo. tečka.

P.S. vylepšovat se samozřejmě dá všechno,ale... faktem je, že bavíme-li se o autech, posuzujme auta a ne to, jestli ti prodejce při prodeji auta vylíže zadek a nebo ne... o to nejde... (možná některým ano, mne ne). Já se servisy Fiat nemám problémy.
Rozbalit vlákno
9
20. 5. 2009 16:47
Re: byť se nekteří snaží
Jseš mimo. Opět.

Jen se snažíš nějakým způsobem omlouvat a zlehčovat fušérský přístup Fiatu.

Jenže takhle to nechodí a prodeje podle toho taky vypadají. Větší modely Fiatu, AR, Lancia... Jedna velká servisní katastrofa.

A proč bych to (koupi Fiatu) měl dělat, když nemusím. ;-) Ať si na humpolácký servis Fiatu nadávají ti, co .... >:D
20. 5. 2009 17:42
Re: byť se nekteří snaží
:no:
Nemá to cenu dále komentovat...
člověk, který nepochopí, že s koupí produktu máš možnost si vybrat servis kdekoliv a jakkoliv (tedy klidně u člověka, kterému důvěřuješ), je zbytečné dále něco dodávat. Já prostě tvrdím, že Fiat jako takový potřebuje servis méně než třeba koncernová auta... a když už potřebuje dá se najít. Ano v našich končinách má nejhutší prodejní síť škodovka potažmo koncenové značky, což jim činí jistou konkurenční výhodu, kterou uznávám. Ale neuznávám paušalizování, že servis Fiat stojí úplně za ho... Pokud je lokalita kde takový servis je, pak je pochopitelné, že ani prodeje v tomto kraji nebudou bůhví jaké. Bohužel nečekám od tebe nic jiného než zjednodušený pohled na celou problematiku. Ale nevadí mi to. Jen podotknu zcelůa zjednodušeně... KDyž sem si oupil Bravo, nekupoval sem si k němu servis. Záruční servis zvládne každý autorizovaný prodejce (s menšími či většími obtížemi napříč všemi značkami) a na další servis mám jeden autorizovaný servis v menším městečku poblíž chalupy a se servisováním nemám problém. Nikdy nebyl problém abych dostal náhradní vozidlo, kterýms em si odjel na chalupu a zpět pro auto až dokončili svoji práci. Nikdy nebyl problém abych dostal kafé nebo čaj atd... Proto, tyto tvoje stesky nemám potřebu dále komentovat, nebo´t já zkušenosti mám, ty zřejmě ne. Tím neříkám, že se nedá narazit na špatný servis.., ale popravdě.. takový servis Porsche s naprosto anonymním přístupem a jako by strojní měnící výrobou není pro mne také to rpavé ořechové (onot ak ytsačí někdy vidět, jak tam ti týpci bezmocně mnohdy pobíhají okolo nějakého auta netušíc co by rovna měli vyměnit). Přeber si to sám... P.S. Ten můj malý servis o kterým sem mluvil má an mne telefonní číslo a není problém pro ně mne informovat o všech možných a nemožných akcích a v případě jakéhokoliv zásahu hledají vždy to nejvhodnější řešení. Popravdě... neumím si už představit lepší pžístup (snad už ejn chybí to lízání zadnic).
20. 5. 2009 19:09
Re: byť se nekteří snaží
Nesnaž se nám namlouvat, že víš, jak to chodí v servisu u Porsche >:D
20. 5. 2009 20:22
Re: byť se nekteří snaží
Mohl by si šetřit smilikama, tedy pokud se nesměješ vlastní blbosti. Předpokládám, že pravděpodobně líp než ty.
20. 5. 2009 20:26
Re: byť se nekteří snaží
Wolffe, Beran byl v servisu alfy pečenej vařenej. Může povykládat. ;-)
21. 5. 2009 16:07
Re: byť se nekteří snaží
Já jsem teda v servisu Porsche nikdy nebyl a v poršáku jsem (bohužel) ani neseděl. Na rozdíl od tebe to ale veřejně přiznávám, nepletu si realitu se sny, ani tady nemachruju. Odkdy se fiati servisujou u Porsche? Neplácal jsi tady, že máš Bravo?

Napiš třeba, jak to chodí v boxech u Ferrari v F1, to je pro tebe asi taky jasná věc, všudybylználku >:D >:D
20. 5. 2009 20:23
Re: byť se nekteří snaží
Wolffe, každý, kdo vlastní Fiat a nejsi to ty, potvrdí, že hledat slušný servis na Fiat se musí téměř lupou na Alfu nebo Lančii to platí desetkrát tolik..

Já mám třeba osobní zkušenost se servisem Fiatu ve Vyškově a řeknu ti, co tam předvádí je spíš demolice nežli oprava!!! Na co mi tam v autě sáhli, to podělali, co vyměnili (údajně) to se podělalo do dvou (!!!) měsíců. Takový přístup servismanů jsem v životě nezažil! Po jejich zásahu na vozidle následoval do měsíce odtah! Z důvodu fušerské opravy, podělalo se to, co měnili za "nové" - tedy aspoň fakturovali.
Nehledě na to, že tam servisáci vypadají jako ukrajinští kopáči s montérkama, které jsou od šmíru tak špinavé, že nejde vidět ani origo červená barva.

No hrůza vyvalená ze zdi, děs běs a noční můra. Nikdy v životě více.

To jsem třeba u koncernových aut nikdy nezažil, přístup profesionální, odvedená prace jakbysmet. Nedá se to porovnat. Je to asi jako prohlásit o sójových párcích, že jsou chutnější než dvoupalcový steak.

PS: V Porsche Brno mě už ve dveřích oslovují jménem. Přístup je NAPROSTO odlišný a v jiné dimenzi.
Avatar - ethicon
20. 5. 2009 20:16
Re: byť se nekteří snaží
Pán "odborník" na AR...už si v nejakom vôbec sedel a riadil?
20. 5. 2009 20:25
Re: byť se nekteří snaží
Zeptej se třeba BeranaK (výše), ten do nové 156 vevalil přes sto tisíc na opravách. :-! Ten ti povykládá, co je Alfa zač.
Avatar - miromen
20. 5. 2009 16:24
zaslouženě
Nadherne a nejlepši auto b segmentu FIESTA s vybornymi prodeji ktere si určitě zaslouži. Gratulace patři hlavně FIATU ktery jako jediny v dubnove tabulce prodal vice než loni.
Rozbalit vlákno
1
20. 5. 2009 18:07
ZÁKLADNÍ POHLED
Člověka vždycky diskuzně povzbudí, když si tu proti prvnímu přečte ten nekřečovitější kontraargument ze všech nejkřečovitějších kontraargumentů, co jen jich na diskuzi je, totiž, že základ Golfu nejede na koženejch židlích a na tři sta koních... a navíc že je předražený, jako by jiní vypouštěli v kompaktech tři sta koňové základní džiny z láhví za... hubičku.

Je to tak, že kdo dnes boduje, kdo dnes prodává, je úspěšný, jak Volkswagen, tak Reault i třeba ten fiat. Volkswagen navíc boduje v tomto segmentu tím, že je to on, kdo definuje standardy třídy a kdo třídu posouvá dále - DSG, 4x4, adaptivní spodek, kdo tohle nabízí? Nikdo. I proto je Golf jedničkou evropských prodejů.

Pokud někoho mrzí, že ne všichni kupují špičkové modelové verze, nezná život. Rozpětí možností je nebetyčné (vztaženo ke třídě a ke koupěschopnosti) a je nutno vzít do úvahy, že nejen špičkově vybavený Golf je premiantem, on je přece tím premiantem i základ Golfu... ano, absentuje u něho DSG a 4x4 a adaptivní spodek, jenže ten základ, ten víceprvek vzadu, ta kvalita materiálů a jízdních schopností včetně příkladné ergonomie je i v tom základu. A to právě oceňují kupci jaksi cenově umírněnější. Kdo se však "vodváže" ten zažije s golfem doslova mainstreamový ráj. Ano, na opačném pólu, tedy u nabušených verzí je rešení také opravdu jenom jedno. Akorát holt je potřeba vědět, že na Golfa musíš mít o pár desítek tisíc více, než na toho posledního ve třídě. Mimochodem, víš který to je?

Tedy, abych to vrátil, onanisté, kritici základních verzí... no to jsou než platoničtí řidiči, zatím než potěr, z nichž ovšem do všech stran prýští jen jejich finanční možnosti, jen jejich reálné majetkové milieu. Dospělý člověk, který kupuje auta nikoliv bez zájmu, ten přece ví, že cena, to je u auta až to poslední o co je potřeba se zajímat.

Totiž první je třída. Tedy vyberu třídu, kterou chci (potřebuji) jezdit. Pak vyberu typ karoserie a kvalitativní segment (lowend, mainstream či prémii). Poté jdu na značku, pak na motorizaci, a nakonec dovybavuji extras (vím přece, co mám rád - někdo preferuje kůži, někdo navigaci, někdo... všechno) Až teprve zde se zajímám o cenu. Ovšem z jakého důvodu? No přece z důvodu zcela přirozeného, abych věděl, jakou částku mám prodejci zaplatit.

Existuje ještě jedna varianta - v propocenejch tangách, s kalkulačkou v levačce a s vytřeštěnejma očima lovit mezi konkurencí nejlevnější model. Že to nebude supermainstreamovej drak na dvě stě deseti koních a dvojspojce už tušíš i ty. Neboť kam patříš, to je tvá svobodná volba. Jenom je dobře vědět, že na silnici z tebe odér "prestiže" táhne na tři kilometry. S tím nehneš, ani kdyby ses tu rozkrájel.

Buďme rádi, že naše Škoda žije v rámci Koncernu VW, buďme rádi, že právě Golf je ten, kdo definuje (dokonale) třídu, třídní standardy. Byly doby, kdy se o Škodu ucházel Renault s naznačeným záměrem, že škoda by vyráběla levný automobil pro východní Evropu... až teprve nedávno jsme se dovtípili, jaké, že to auto by to bylo... Dnes patří škoda mezi respektované regulerní evropské automobilky. V rámci koncernu pak ten Golf zase k tomu vůbec nejlepšímu co třída nabízí. A to doslova.

P.S. Ještě snad k jednomu druhu intelektuprostých pokřiků, a sice, že golf je vizuální nuda... Nelze než těmto zakrněncům doporučit hluboký ponor do sebe sama a poměrně rozsáhlé studium života. Jen tak se lze zbavit bezobsažných soudů, které navíc víc než o golfu vypovídají o nudné realitě, v níž se autor sentece nachází, a to jak realitě vnější tak především realitě vntřní... Zde není omluvou ani věk, neb základní orientace ve světě aut patří snad ještě pořád k povinné výbavě každého pořádného kluka.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ronault.
20. 5. 2009 18:38
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Tedy musím říci, že nakolik ten Golf musí být dokonalé auto, tak potřebuje toliko obranných a útočných vět na jeho obhajobu až hanba.
Nejlépe je prosté vystižné: GOLF, Das auto. Tohle přece postihuje vše.
20. 5. 2009 20:50
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Já zde Golfa neobhajuji, jen mu zde za tebe vyznávám lásku, neb si to od nás všech zaslouží.

P:S. Klid, asi se ti moc zařízly tanga...
Avatar - Ronault.
20. 5. 2009 23:51
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Já Golfu lásku vyznávat nemusím, na to mám své auto, které mám rád. Lásku vyznávej ženě, vlasti, třeba i straně, jestli jsi to někdy dělal, ale Golfu?

Golfa respektuji a naprosto chápu proč je prodávaný, ačkoliv pro mne by to aktuálně volba nebyla v nižší střední. Co však nechápu, to jsou ty onanické zpěvy přes 30 řádků, které nestojí za to číst.

O moje spodní prádlo se nestarej, také se nestarám o tvé (možná by to bylo nechutné >:-[]
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:05
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Neblbni, že by i u spodního prádla platilo...podle sebe, soudím tebe... >:D
To by potom ale taky GTI nosí ty "tvoje" tanga... >:D

Tak teď vážně...jaká by byla tedy ta tvje volba v té nst...?
20. 5. 2009 18:45
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
:-| :-) >:D :yes:
20. 5. 2009 20:51
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Cením, že to bereš s humorem, co jiného ti také zbývá... >:D ;-)
20. 5. 2009 19:30
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Zapomněl jsi ale dodat ještě jeden fakt - co je to základní vybavení u Golfa a co u fiatu nebo renaultu - pokud jsme si všiml, neexistuje třeba golf bez klimatizace, bez rádia, s mechanickými kličkami stahování oken. A to bylo už u té předchozí generace. Jednou jsem porovnával pro kámošku cenu golfa a C4. V onom základu byl Citrónek lacinější o snad sto tisíc. Ale když se srovnaly verze se stejným vybavením, byl dražší o 40. Je to snad tři roky a i o tom to taky je. Klimatizace, elektrika na ovládání, rádio s MP3, počítač, kompletní bezpečnostní výbava je tady standart a je už v základní výbavě. A jak je to jinde? Fiat? V základu není klimoška, esp nebo i řada airbagů za příplatek, autorádio s MPtrojkama jakbysmet. A Ford (přitom tuhle značku mám taky dost v oblibě) - srovnatelná výbava až ve verzi TREND. A Renault - ten má za příplatek aspoň to rádio. I když je lacinější i potom. Takže ono jezdit v základu s Golfem a s třeba fiatem nebo Focusem znamená taky něco trochu jinýho....
20. 5. 2009 20:52
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Jo, tohle je dobrej pohled.
Avatar - Ronault.
20. 5. 2009 23:47
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Megane bez klimy také neexistuje, el. okna standard, stejně jako 74kW místo 55kW. Co se týče výbavy, tak až tak velké rozdíly tam nejsou, to jsem srovnával také nedávno a radio se ti vykompenzuje něčím jiným.
21. 5. 2009 08:29
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Super, jen to jaksi (už) není pravda. Realita je taková, že srovantelný Mégane nebo Bravo (motorem i výbavou) stojí řádově o 50 až 100 tis. kč méně než Golf. Jestli takový příplatek stojí za to, je už každého věc. Mně by za to určitě nestál.
Avatar - DRBNUTY
20. 5. 2009 19:38
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
Vy dvaja s Wolffom mate dnes preteky o najdlhsi prispevok? >:D
20. 5. 2009 20:53
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
No dovol... jakého mi to předhazuješ soupeře? >:D ;-)
20. 5. 2009 21:13
Re: ZÁKLADNÍ POHLED
dneska jsi nějaký rozjetý, přibrzdi, aby jsi z toho vzrušení vůbec dokázal usnout :-)
20. 5. 2009 18:21
pro GTI
Musel sem se i odhlásit a přečíst to. musím uznat, že mi to dalo fušku a i tak sem úplně přesně nepochipil co si tím chtěl říct. Takhle dělal obhajobu (řeč) u soudu? No nevím... Jako pokud si chtěl říct, že VW je nejlepší... tak to bylo trochu kostrbaté..., pokud si chtěl říct, že VW je v rámci nižší střední s Golfem * všude a že někde je Golf silnější, jinde je to slabší... tak s tím souhlasím... >:D
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2009 19:11
3 veci
Tak prvenstvo Golfu hovorí o dvoch veciach pre a jednej proti nemu:

1.každopádne Golf je pekné a dobré auto
2. páni z VW vedia perfektne predávať

a tá proti:

zvyk je železná košeľa - Golf bude najlepší stále, aj keď najlepší nebude, a možno ani nie je
Rozbalit vlákno
5
20. 5. 2009 19:18
Re: 3 veci
Mám nejradši myšlenky, že VW má nejlepší marketing, proto se tak dobře prodává, takže to vlastně neplatí. ;-)
20. 5. 2009 20:08
Re: 3 veci
Zas domýšľaš niečo čo som nenapísal. Nesnaž sa hľadať za kažú cenu medzi riadkami, čo tam nie je. :-)

Bod 1 a 2 sú pochvalami a ničím iným. K Tvojej poznámke, keby bod č.2 neplatil, bod č.1 by platil naďalej. Golf by sa predával asi dobre, ale určite nie až tak dobre. ALebo myslíš, že umenie predávať nezaslúži pochvalu?

Posledná veta ostane v platnosti, bez ohľadu na akékoľvek názory. ;-)
20. 5. 2009 20:15
Re: 3 veci
Pak mi nejde do hlavy, že při těch rozpočtech si jiný automobilky nenajmou v nejmenšim třeba Madonu, aby vystrkovala u jejich modelů zadek v televizi. Pokud by byla za prodejem hlavně síla marketingu, tak to dělaj i ostatní stejně, ne? I na Lunetic se udělaly prachy, tak kde to vázne? VW umí marketing stejně dobře, jako techniku.
20. 5. 2009 21:07
Re: 3 veci
Marketing nie je len predaj koncovému zákazníkovi, nie? To je už plánovanie, koncepcia auta, celá filozofia modelu, postupné budovanie mena a image. Za to klobúk dolu.
20. 5. 2009 21:15
Re: 3 veci
To jistě, neříkám, že ty, ale těch podobných žalozpěvů se tu objevuje hodně. Např. sem tady někde četl, že morální vítěz je někdo jinej. ;-) Pamatuješ na tohle?

[odkaz]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 19:23
Golf a DESIGN...
... poslední dobou velmi frekventované spojení...

Golf je založen na postupné evoluci. Drží si své základní charakteristické rysy, jako je například notoricky známý masivní C - sloupek. A proto jakýkoli výraznější zásah do designu tohoto kompaktu by nebyl žádoucí. Porušil by designovou linii.

Co je však přínosem, je průběžné cizelování designu při zachování základní filosofie karosérie. VW se (až na pár drobných výjimek, kterých si velmi vážím) zpravidla nepouští do žádných revolucí, jako třeba jeden z jeho úhlavních konkurentů, Renault. Avšak průběžně zdokonaluje to, co jsme už viděli. I to je cesta.

...

Poslední generaci si vzal na paškál skutečný PAN designér, Walter Maria de Silva a velmi konzervativnímu vzezření vtiskl kapku temperamentu, což je jen dobře. Vůz si zanechal základní charakter, tolik typický pro Golf, a přitom se na něj dá (někdy i s potěšením) dívat.

Jelikož jsem futurista a preferuji avantgardní projekty, Golf není mým šálkem kávy. Ale přesto jeho design respektuji. A i kdyby se mi vyloženě nelíbil, jeho jméno je spjato s opravdovými mistry oboru - Giugiarro, de Silva... :yes:

Toť můj názor na toto téma.
Rozbalit vlákno
15
20. 5. 2009 19:29
Re: Golf a DESIGN...
Ty si ukradnul nick? ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 20:21
Re: Golf a DESIGN...
Od koho? :-)
20. 5. 2009 20:48
Re: Golf a DESIGN...
Od sebe ;-)
20. 5. 2009 20:14
Re: Golf a DESIGN...
Toto podpíšem. A kľudne každé slovo zvlášť. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2009 20:19
Re: Golf a DESIGN...
Díky ;-)
21. 5. 2009 08:31
Re: Golf a DESIGN...
Tak zase jednou :yes: :yes: :yes: Dobrý text.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 13:51
Re: Golf a DESIGN...
Díky ;-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 09:45
Re: Golf a DESIGN...
Moc dobře napsáno :yes: , zraješ jako dobré víno....
...nebo jako "Golf" :yes: >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 13:52
Re: Golf a DESIGN...
Hehe, děkuju :-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 15:35
Re: Golf a DESIGN...
Raděj se moc nesměj...aby tě to kvalítní psaní, zas brzo nepřešlo... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:37
Re: Golf a DESIGN...
Snad nechytáš syndrom GTI? >:D
Neboj, budu se snažit :-)
Avatar - white label
21. 5. 2009 15:51
Re: Golf a DESIGN...
Jemu taky pořád říkám ,ať se moc nesměje,
ale nedá si říct...
A jak se ten sydrom projevuje u mě...?
:*)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:01
Re: Golf a DESIGN...
Samozřejmě, že jsi stále zdráv. to bylo jen tak :-)
21. 5. 2009 20:36
Re: Golf a DESIGN...
Buď rád, že nečte blogy >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 20:55
Re: Golf a DESIGN...
Nemám se za co stydět, kámo.
20. 5. 2009 20:31
Vyhody nudneho Golfu
Golf tezi z toho, ze je jako domaci na nejvetsim trhu v EU, kterym Nemecko je, jako vsechny modely VW.
Za druhe tezi ze starnuti EU populace, tak jeho usedly design je jasne zacilen na konzervativni duchodce a starsi generace, ktere jsou stale vice pocetnejsi. Celkove starnuti EU populace.

Pro mne je moralni vitez Fiesta, to je auto, ktere kupuje mlada generace, ktera si teprve hodnoty tvori, tak ze neni zatizena mnoha stereotipy, treba ze nemecke das auto je vzdy to nejlepsi.

To ze Fiesta vyrazne boduje u mlade generace po celem svete dokazuje treba. [odkaz]

UK zacina srotovne, z ktereho v Nemecku tezil hlavne koncern VW, doufam, ze v UK z neho naopak bude tezit nejvice prave Ford. Aby boj o prvni misto v EU byl ferovejsi.
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2009 20:46
Re: Vyhody nudneho Golfu
To co píšeš jsou až mrazivě nedomyšlené pokusy o úvahu... ty sortýruješ zájemce o auta na konzervativní důchodce, starší generace a mladou generaci? Jak by se ti líbilo, kdyby tu zase jiný napsal, že Fiestu si kupují nezkušení zobáci a Golfa lidé s vyzrálým vkusem a technickými znalostmi?

Tyhle pohledy sem prosím nezatahuj. Tohle není sraz rasistickejch hlupáků, ale diskuzní klub o autech :-!
20. 5. 2009 21:37
Re: Vyhody nudneho Golfu
Starsi generace jsem myslel jako nekolik generaci ve veku 50 az 80.

Sortyrovani zajemcu jsi tady zacal s Ford Fusionem a Fiestou ty. "Fusion jen pro duchodce" atd. A obracene te to hodne boli, co. Veskere sortyrovani zde jsi ty predvedl na tuny.
Ja jen uvadim relevantni fakta, ktera mnoho lidi vidi, kdyz se podiva na "facelift" Golfu a na vedle stojici novou Fiestu, ktera proti stare vypada jako o tri generace jine auto v meritku pohledu konzervativniho VW.

Podle tve reakce usuzuji, ze jsem presne trefil na komoru.
Vidim, ze jsi si dal cigaro na uklidneni. Dej si radeji jeste jedno. A pak teprve dal cti.

Podle retoriky zdejsiho VW klubu, ktery vedes, opravdu nekdy mam bohuzel pocit, ze mate opravdu ten sraz rasistickych (nacionalnich) hlupaku.

Lidska rasa se vekem nemeni, dalsi faktum. Pro tebe asi novum.

Kdyz ti tak hodne vadi skatulkovani lidi, nedelej to sam. To jen rikam proto, kdybys nahodou chtel prestat byt pokrytcem.
20. 5. 2009 22:32
Re: Vyhody nudneho Golfu
S adorací fiesty tu můžeš zaujmout opravdu jen okrajovou diskuzní část kolegů... Problém ovšem je jinde, problém je v tom, že ty nerozeznáš mezi kritikou nevkusu, a to bez ohledu na věk či pohlaví nevkusářů, ty naopak členíš společnost, resp. zájemce o auta podle věku, a to, že Fiesta dle tebe láká mládí stavíš do charakteru předností. Tak to samozřejmě není a ani být nemůže. Jsou auta, která přitahují více a jsou auta která přitahují méně. Jestli je mezi zájemci více dvacetiletých nebo esmdesátiletých není vůbec rozhodné. Koneckonců, že majitelů devětsetjedenáctek či 599GTB je více ve zralém věku by mohlo pomalu dojít i tobě... čím to asi bude, viď?
Avatar - white label
20. 5. 2009 22:54
Re: Vyhody nudneho Golfu
Myslím, že "mrtvémuvejtahu" teď trochu "křivdíš"...
On přece nedělí zájemce o auta na věkové kategorie,
ale na pouze na ty "normální", co kupují jen Fordy ("morální vítěze")...
...a ostatní, "nenormální"...
Nikdy jsem tu od něj nečetl nic podstatně kladného na jakékoli
auto jiné značky...
To je "značkový" nacionalismus v té nejextrémnější písemné formě :no: :*) 8-s
20. 5. 2009 20:47
Re: Vyhody nudneho Golfu
Cítím s tebou... fakt nekecám! Aspoň morálně. :-)
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 20:51
Re: Vyhody nudneho Golfu
no ja to tak nevidim, podla mna prave Golf pritahuje vsetky vekove kategorie, pretoze je to dospele auto a ta Fiesta pritahuje hlavne mladych a starsie panicky, pretoze je moderne strihnuta, ale ci vie byt aj tak dospela ako Golf, to ukaze az cas, ale moj nazor je, ze nie je a nebude, aj, ked jej drzim palce a v podstate nemam nic proti nej.
Avatar - Rysguf.
20. 5. 2009 23:22
Dnes som bol v showroome VW...
nechat si spravit cenovu ponuku na nejaky ten skladovy alebo aj objednavany GOLF. Odpoved pradajcu? ANI JEDEN NIE JE V CELEJ SR! NIKDE, ani v predajniach ani na sklade... cakacia doba? 4-6 mesiacov...na GOLF... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
20. 5. 2009 23:30
Re: Dnes som bol v showroome VW...
No vidíš, kup si Peugeot, na ty se čeká deset minut. ;-)
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 23:40
Re: Dnes som bol v showroome VW...
10 minut na auto a 3 mesiace na nahradne diely. >:D
Avatar - Emel
21. 5. 2009 15:02
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Kéž by, 407 je kolem půl roku.
Avatar - white label
21. 5. 2009 15:30
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Ta už se přece dělá podstatně déle...! >:D
Ta už má za sebou i nějaké ty narozky... ;-)
Avatar - Rysguf.
22. 5. 2009 03:10
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Tak ja mam teraz 407 a musim povedat ze posldne modely su uz po stranke spolahlivosti vychytane viac ako prve rocniky, to je des a hroza :-))))
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2009 01:02
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Guru valcuje, Robo valcuje, onedlho sa pridá ešte aj Jirka... všetko je tak ako má byť >:D
21. 5. 2009 08:50
Re: Dnes som bol v showroome VW...
No ved presne o tom je cely clanok a diskusia - ze je Golf najpredavanejsi - inac povedane ze sa nestiha vyrabat. A mozno si si nevsimol co robi srotovne s autami na slovensku. ;-)
Avatar -
21. 5. 2009 13:43
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Jsem prodejce a můžu ti říct že v ČR je to stejný
Avatar - white label
21. 5. 2009 15:38
Re: Dnes som bol v showroome VW...
Jsem zákazník! a mohu to (bohužel) jen potvrdit... :-!
Avatar - woody-alien
21. 5. 2009 00:49
Tři základní jistoty
Jsou jenom tři základní jistoty :

1. Golf je výborná kára, možná nejúspěšnější auto současnosti.
2. Příznivec Golfu NIKDY nepochopí, že by si někdo mohl koupit v témže segmentu jiný auto než je Golf z jinýho důvodu než že by chtěl ušetřit.
3. Odpůrci Golfa budou DONEKONEČNA vyhledávat nejrůznější parametry, který by mohli změřit, aby dokázali že Golf není nejlepší.

A to je koloběh života... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
21. 5. 2009 00:53
Re: Tři základní jistoty
Ta "dvojka" vůbec nesedí...třeba v případě Átrojky... >:D
21. 5. 2009 06:50
Re: Tři základní jistoty
4. většině lidí je Golf u pr...., tak jako všechna ostatní :-O
Avatar -
21. 5. 2009 13:35
nové motory
Jinak v 31.týdnu končí stará 1,6 102PS..nahrazuje jí 1,2 TSI 77kW

Do výroby lze objednávat 1,6 TDI DPF 90PS a 1,6 TDI DPF 105 PS

Nový model GTD - 2,0 TDI DPF 170 PS

Pro vážné zájemce: napište a zašlu kalkulace
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "naivni"
21. 5. 2009 16:43
???
Uz dlouho sleduji, ze v mistnich diskuzich to vypada stejne jako na nasich cestach.

Golf se mi libi a jeho prodejni vysledky celkem chapu ale neresim a ani za nema nehledam nic smerodatneho. Jinak bych musel treba resit i fakt, ze nejvice idiotu na cestach potkavam krome Oktavek prave v Golfech.

At uz mate doma v garazi nebo v pokoji nad posteli (copyright by GTI) cokoli, hlavne vzdy dojedte bezpecne do cile a myslete i na ty kolem vas.
Rozbalit vlákno
0