Videa
Dobrá reklama mi nevadí, k Ferrari mám celý život určité sympatie, ale tohle já nepokládám za reklamu, která stojí za to.
Pointa podle mě slaboučká, je-li vůbec nějaká, nápad nebo vtip nula, uměle přes vint roztřesená kamera mně se.. , ne, mi vadí zrovna tak, jako násilné množství překotných střihů, kterými lacině, ale marně, dohánějí autoři dynamiku snímku. Zajímavý byl snad jen písek přes silnici a čtyři šachovnicové prapory v poušti.... ;-\
Pointa podle mě slaboučká, je-li vůbec nějaká, nápad nebo vtip nula, uměle přes vint roztřesená kamera mně se.. , ne, mi vadí zrovna tak, jako násilné množství překotných střihů, kterými lacině, ale marně, dohánějí autoři dynamiku snímku. Zajímavý byl snad jen písek přes silnici a čtyři šachovnicové prapory v poušti.... ;-\
Asi tak a k tomu kvalita, pravděpodobně nepůvodní, připomínající intro ke hrám z přelomu tisíciletí.
Je to natočeno stylem, který moc rád nemám. Rychlé střihy a člověk si ty auta ani pořádně neprohlídne. Alespoň vytáhly F40-ku na vzduch. Spíš by se hodilo natočit souboj F40 a LaFerrari, a nebo rovnou na připomínku natočit pěknej dokument jen o F40 😉 .
Jenom k diskusi nahoře. Sám Enzo prosazoval, že spravné sportovní auto musí mít motor v předu a minimálně dvanáct válcu. Takže tvrdit, že jenom Ferrari s motorem uprostřed je to správné Ferrari by šlo proti samotné filozofii zakladatele automobilky... :-! .
Jenom k diskusi nahoře. Sám Enzo prosazoval, že spravné sportovní auto musí mít motor v předu a minimálně dvanáct válcu. Takže tvrdit, že jenom Ferrari s motorem uprostřed je to správné Ferrari by šlo proti samotné filozofii zakladatele automobilky... :-! .
Dobře že už je Enzo po smrti,brzdil by totiž vývoj aut s motorem uprostřed a to by byla velká škoda a chyba a Ferrari by bylo mimo , kdyby byl na živu, je to jako kdyby existovala třeba ta kapela Queen, někdo říká že to byla škoda že Mercury umřel, no možna horší by bylo poslouchat jeho remixi na živo,takže je to dobře že to dopadlo tak jak to dopadlo 😄
Hotovo dvacet 😄 , jedno z prvních Ferrari které mělo motor uprostřed bylo Dino 206, bylo pojmenované po tragicky zesnulém synovi Enza Ferrariho ,který umřel na svalovou dystrofii, od této chvíle pro mě začíná existovat opravdové Ferrari s motorem uprostřed, před tím to byla nuda, Historie Ferrari začíná u Dina
Kvůli tvým komentům jsem musel vyhrabat login...
Kdysi měly auta výhradně motor uložený vpředu. Tvrdit, že je to odpad je hodně ubohé. A Dino 206 ? Byl to koncept syna Ferrariho, který se Enzovi nelíbil, proto Dino shlédlo světlo světa právě pod názvem Dino ... poté Enzo uznal, že motor uložený centrálně má nesporné výhody a od té doby se přeorientovala výroba modelů Ferrari na tuto cestu (s občasným vydáním modelu s motorem vpředu). Spíš se divím, že jsi tenhle model vůbec vyhrabal, když tu tak dlouho mluvíš o "historii" a co jsi kde a s čím nalítal 😄 (TDU to jistí 😁).
Abych se vyjádřil k reklamě - nedají se tyhle auta vůbec srovnávat.. a to jak z hlediska kategorie, historického měřítka a provedení. F40 bude vždycky symbolem supersportu něco jako McLaren F1 (s jednou sedačkou uprostřed supersport bestií).
Jo a srovnávat F40 s dnešními "upravenými" sedany je taky zcestné.. asi tak jako celá reklama výše.
Kdysi měly auta výhradně motor uložený vpředu. Tvrdit, že je to odpad je hodně ubohé. A Dino 206 ? Byl to koncept syna Ferrariho, který se Enzovi nelíbil, proto Dino shlédlo světlo světa právě pod názvem Dino ... poté Enzo uznal, že motor uložený centrálně má nesporné výhody a od té doby se přeorientovala výroba modelů Ferrari na tuto cestu (s občasným vydáním modelu s motorem vpředu). Spíš se divím, že jsi tenhle model vůbec vyhrabal, když tu tak dlouho mluvíš o "historii" a co jsi kde a s čím nalítal 😄 (TDU to jistí 😁).
Abych se vyjádřil k reklamě - nedají se tyhle auta vůbec srovnávat.. a to jak z hlediska kategorie, historického měřítka a provedení. F40 bude vždycky symbolem supersportu něco jako McLaren F1 (s jednou sedačkou uprostřed supersport bestií).
Jo a srovnávat F40 s dnešními "upravenými" sedany je taky zcestné.. asi tak jako celá reklama výše.
Ferrari 599 Fiorano vs Nissan GT-R, Ferrari 458 Italia, Porsche 911
youtube
Fiorano prohrálo ve všech rozjížďkách a to tam nebyly ani zatáčky
youtube
Fiorano prohrálo ve všech rozjížďkách a to tam nebyly ani zatáčky
Nojo ale víš kde má motor GT-R? A tušíš kde je v 911? Tam ti nevadí? >😁
Jo 911 má motor na pěkně hloupém místě,ale 911 to dodává určitý charakteristický kyvadlový způsob řízení, na který se dá zvyknout , má tuny přilnavosti a když tu přilnavost překročíš, musíš si dávat pěknýho majzla, je hodně zrádná a těžká na řízení,ale právě proto mě taky baví, samozřejmě auto s motorem uprostřed jako třeba 458 bude vždy rychlejší a stabilnější
GTR je taky unikát,je to playstation auto, je to vlastně sedan coupe s motorem ve předu s neuvěřitelnými jízdními vlastnostmi , pro cestující vzadu je tam víc místa než v hloupém FF a Kufr je taky docela velký, ale není to moc pěkné auto, ale líbí se mi víc jak FF
GTR je taky unikát,je to playstation auto, je to vlastně sedan coupe s motorem ve předu s neuvěřitelnými jízdními vlastnostmi , pro cestující vzadu je tam víc místa než v hloupém FF a Kufr je taky docela velký, ale není to moc pěkné auto, ale líbí se mi víc jak FF
Nemusíš mi vysvětlovat jaký sou 911 a GT-R auta, spíš tu svou šílenost o hloupym FF? Čtyřmístný Ferrari maj svou historii a dělaj se dávno, ještě za starýho pána. Myslim že tvá formulace o hloupém autu by se mu moc nelíbila. Podle mě to byl skvělej nápad a Lambo na to dodnes nemá odpověď. Já naopak když vzpomenu na 400/412, 456 (ta se mi docela líbila) a 612, tak celkově zdaleka nejlepší je právě FF.
458 je sice fakt asi nejlepší sportovní auto (nejen mezi Ferrari), ale srovnávat ho takhle jednostranně až omezeně s V12, promiň to je prostě hloupost.
458 je sice fakt asi nejlepší sportovní auto (nejen mezi Ferrari), ale srovnávat ho takhle jednostranně až omezeně s V12, promiň to je prostě hloupost.
4 místné Ferrari klesají na ceně nejvíc a to místo vzadu u 4 místnýho Ferrari stojí za *, než čtyřmístné Ferrari,tak raději německý prémivový sedan
4 místné Ferrari si kupujou jenom hlupáci
4 místné Ferrari si kupujou jenom hlupáci
Tak to sem fakt zvědavej jakej německej sedan postavíš proti Ferrari FF V12 >😒]
Jestli je to tvuj názor tak budiž, ale nemusíš starýho pána a tisíce kupců jeho 4místnejch modelů furt urážet!
Jestli je to tvuj názor tak budiž, ale nemusíš starýho pána a tisíce kupců jeho 4místnejch modelů furt urážet!
Od sedanu očekávám hlavně prostor,pohodlí,delší servisní intervaly,velký kufr, velký dojezd najednu nádrž
FF nic z toho nemá a je mi jedno že zrychlí o pár desetin rychleji než německý sedan a projede rychleji zatáčkou,
FF je hloupé a zbytečné auto , bez kterého bych se obešel
FF nic z toho nemá a je mi jedno že zrychlí o pár desetin rychleji než německý sedan a projede rychleji zatáčkou,
FF je hloupé a zbytečné auto , bez kterého bych se obešel
Ty máš nějakou nutkavou potřebu v každym příspěvku použít slova hloupý a Ferrari? >😒]
Nevim proč rozepisuješ co čekáš vod sedanu. Napsals že místo Ferrari FF V12 radši německej sedan, takže jakej?
Nevim proč rozepisuješ co čekáš vod sedanu. Napsals že místo Ferrari FF V12 radši německej sedan, takže jakej?
MB,Audi,BMW 3 litr 4x4,diesel od 230kw 650 nm a byl bych úplně šťastnej
Asi bych zvolil Audi A6 3.0 biturbo quattro s těmi 230 kw a 650 nm a chtěl bych sportovní sedačky , hlavně né kožené, možná by mi stačili i 180 kw a delší dojezd
Asi bych zvolil Audi A6 3.0 biturbo quattro s těmi 230 kw a 650 nm a chtěl bych sportovní sedačky , hlavně né kožené, možná by mi stačili i 180 kw a delší dojezd
Nic proti, ale tohle místo Ferrari V12 benzín? Ne díky >😒]
A že to nebude vo pár desetinkách jak si psal je ti jasný, žejo? >😁
A že to nebude vo pár desetinkách jak si psal je ti jasný, žejo? >😁
Za kolik dá FF 100km/H ?
Audi dá 3.0 bitdi dá 100 za 5 sekund, FF za 3.7 sekundy
Audi je o 1.3 sekundy pomalejší na 100 km/h a to je malý rozdíl,ale u FF za to 1,3 sekundy zaplatíte velkou daní
FF je ale hlučné,nepohodlné,škaredé,drahé,křehké,č… se sním musí doservisu, má malý kufr,zadní sedačky jsou ubohé,málé a nepohodlné,malý dojezd, není to Ferrari
A6 je tiché,pohodlné,krásné, s porovnání s FF levné, nemusí se sním tak čosto do servsu,na jednu nádrž dál ujede, je spolehlivější, má velký kufr, na zdaních sedačkách je spousta místa a je to Audi
Audi je o 1.3 sekundy pomalejší na 100 km/h a to je malý rozdíl,ale u FF za to 1,3 sekundy zaplatíte velkou daní
FF je ale hlučné,nepohodlné,škaredé,drahé,křehké,č… se sním musí doservisu, má malý kufr,zadní sedačky jsou ubohé,málé a nepohodlné,malý dojezd, není to Ferrari
A6 je tiché,pohodlné,krásné, s porovnání s FF levné, nemusí se sním tak čosto do servsu,na jednu nádrž dál ujede, je spolehlivější, má velký kufr, na zdaních sedačkách je spousta místa a je to Audi
Tak na to nemám >😁 >😁 >😁
Už si vymyslel vodkud si měl tu F40? >😒]
Už si vymyslel vodkud si měl tu F40? >😒]
na co nemáš?
Tak co bude s tou F40?
Já si teda myslim že svět aut jde do ..., ale že zažiju jak mě někdo přesvěčuje že Ferrari V12 je šunt pro hlupáky a ***y a radši audinu v naftě, to sem fakt nečekal >😁 >😁 >😁 >😒]
Já si teda myslim že svět aut jde do ..., ale že zažiju jak mě někdo přesvěčuje že Ferrari V12 je šunt pro hlupáky a ***y a radši audinu v naftě, to sem fakt nečekal >😁 >😁 >😁 >😒]
No vidíš, časy se mění a co má bej s tou F40 ?
To je ale pěkně blbá změna >😒]
Takže uložení motoru uprostřed a nebo vpředu uprostřed je pro tebe zlomový téma a před benzínovym V12 6262 cm3 vod Ferrari preferuješ poloviční Audi motoru v naftě s komentářem že je spolehlivější [odkaz] [odkaz] Napovim co ti řikaj ty tabulky. Zrovna Audi má skoro nejnespolehlivější motory na světě, 12,8 krát poruchovější než premiant Honda >😁
Takže uložení motoru uprostřed a nebo vpředu uprostřed je pro tebe zlomový téma a před benzínovym V12 6262 cm3 vod Ferrari preferuješ poloviční Audi motoru v naftě s komentářem že je spolehlivější [odkaz] [odkaz] Napovim co ti řikaj ty tabulky. Zrovna Audi má skoro nejnespolehlivější motory na světě, 12,8 krát poruchovější než premiant Honda >😁
Tak to pozor říkám že Ferrari s motorem ve předu a pro čtyři lidi je Ferrari pro hlupáky,
Protože Testarossa taky měla V12, ale je to supersport,tak to je ok, ale mít těžký 12 válec ve předu je kravina
Protože Testarossa taky měla V12, ale je to supersport,tak to je ok, ale mít těžký 12 válec ve předu je kravina
Ale víš že je rozdíl mezi uloženim motoru vepředu a vepředu uprostřed, žejo? >😒]
jsem nechtěl psát před zadní nápravou tak jsem napsal uprostřed a to je většině lidí jasné,pro tý měně bystřejší jsem to ještě teda rozepsal
Však to je v pořádku >😒]
Já jen že nerozlišuješ vepředu (třeba starší Audi s tim měly docela problém) a vepředu uprostřed - to sou ty Ferrari který tak kritizuješ
Já jen že nerozlišuješ vepředu (třeba starší Audi s tim měly docela problém) a vepředu uprostřed - to sou ty Ferrari který tak kritizuješ
Ano nová A6 je na tom mnohem lépe, pusť si Top Gear 18x04 a Bentley continental Gt je mnohem lepší jak nějaké FF
Fakt v TopGearu? Kdo by to byl čekal že tam anglický auto dopadne dobře, žejo? >😁
Proto sem taky napsal starší Audi. Je fajn že sis všimnul malýho posunu motoru u Audi, je blbý že netušíš co to je motor vpředu a motor vpředu uprostřed - zvlášť když to tak kritizuješ >😒]
Proto sem taky napsal starší Audi. Je fajn že sis všimnul malýho posunu motoru u Audi, je blbý že netušíš co to je motor vpředu a motor vpředu uprostřed - zvlášť když to tak kritizuješ >😒]
není motor v předu jako motor vpředu to jo, ale i tak je FF hloupé, a 4x4 to moc není do předu jde jenom 20 % a při zařazené páté rychlosti jde všechno do zadu,stáhni si to a mrkni na to je 18x04 Top gear
Nechceš už konečně těch hloupostí a ***ů nechat? >😒]
Tak vpředu a vpředu? No jestli mluvíš vo tom centimetrovym posunu u Audi tak jo. Já mluvil o uložení motoru vpředu (s kterym mělo problémy to Audi) a uloženim vpředu uprostřed - který tak zoufale kritizuješ >😁
Jo a gratuluju k vobjevu Ameriky že FF neni čtyřkolka :yes: >😒]
Tak vpředu a vpředu? No jestli mluvíš vo tom centimetrovym posunu u Audi tak jo. Já mluvil o uložení motoru vpředu (s kterym mělo problémy to Audi) a uloženim vpředu uprostřed - který tak zoufale kritizuješ >😁
Jo a gratuluju k vobjevu Ameriky že FF neni čtyřkolka :yes: >😒]
FF je pro blázny a magory protože jenom magor a blázen vyplácne takový peníze, za tak hloupé auto
Tak vod hloupostí a ***ů k bláznum a magorum a přitom ani nevíš jak má FF nebo F12 Berlinetta uloženej motor? A jako bonus Audi nafta V6 je lepší než V12 benzín vod Ferrari a ty víš vo čem mluvíš, protože s tou si nikdy nejel ale s Ferrari F40 a Ferrari 599 Fiorano máš najeto po 10 tisících km a zrovna máš na další desítku 458 Italii. Ty si neskutečnej borec, to musimm uznat :yes: >😁
FF spadá do kategorie spíš luxusních sedanů a tam se hodnotí jiné vlastnosti než zrychlení a meximální rychlost, hodnotí se pohodlí prostor na zadních sedadlech , kufr a z tohodle hodnocení FF prostě propadá, FF je takový hybrid, který nezapadá do žádné kategorie
Pripada mi, ze tys taky hybrid, co nezapada do zadne kategorie i kdyz mozna se snazis zaradit do kategorie Adam trouba Novák a spol. >😒]
Tak že by Ferrari FF mělo konkurovat třeba S kládě to mě teda nenapadlo >😁
Jinak zapadá víc než dobře. Do kategorie kterou kdysi v pravěku začal sám Enzo Anselmo Ferrari s modelem 250 GT a přes 50 let pokračovala šňůrou modelů jako 330, 365, 365 Daytona, 400/412, 456/456M, 612 Scaglietti a FF. Že s touhle padesátiletou historií značky má v roce 2013 někdo kdo si nikdy žádný Ferrari nekoupí zásadní problém, to je asi hlavně jeho problém >😒]
Jo a do tý řady patří asi i California, zadní sedačky sou ani ne pro děti, spíš tak pro tašku, ale auto je to skvělý :yes:
Jinak zapadá víc než dobře. Do kategorie kterou kdysi v pravěku začal sám Enzo Anselmo Ferrari s modelem 250 GT a přes 50 let pokračovala šňůrou modelů jako 330, 365, 365 Daytona, 400/412, 456/456M, 612 Scaglietti a FF. Že s touhle padesátiletou historií značky má v roce 2013 někdo kdo si nikdy žádný Ferrari nekoupí zásadní problém, to je asi hlavně jeho problém >😒]
Jo a do tý řady patří asi i California, zadní sedačky sou ani ne pro děti, spíš tak pro tašku, ale auto je to skvělý :yes:
Jak jsem řekl a řeknu to naposled a už se k tomu dále nebudu vyjadřovat: Ferrari to je auto s motorem uprostřed, to znamená s motorem před zadní nápravou, jakekoli jiné Ferrari s motorem ve předu je hloupé a já takové auto nepovažuju za Ferrari, všechny modely které jsi vyjmenoval, beru jako by neexistovali, pro mě začíná Ferrari existovat s prvním modelem Dino 206 s motorem uprostřed a každé další s motorem uprostřed, ostatní modely s motorem ve předu a pohonem zadních nebo všech kol,to njesou Ferrari,ale jenom hloupá auta s logem Ferrari.
Přijde mi smutný že sebe nadřazuješ i nad tvůrce značky, ale každej sme holt nějakej. To žes přitom doteď netušil jakej je rozdíl mezi uloženim motoru vpředu a vpředu uprostřed ani nekomentuju >😒]
Příjde mi že Enzo Ferrari brzdil vývoj aut s motorem uprostřed , a proto ho nemám moc rád, pořád prosazoval motor ve předu, přitom pro Ferrari jak ho známe dnes je typické uložení motoru uprostřed a tak je to správně
což se o Fioranu říct nedá , z toho videa cítím těžkopádnost Fiorána jak mu furt hvízdají gumy a to od F40 slyšet není při průjezdu zatáčkami, Fioráno s porovnáním s F40 je hloupá muscle cára, která ani po kotníky nesáhá na F40 , F40 nestárne ,ale zraje , Fioráno stárne, hnije a klesá na ceně
Fioráno :no😒br />
F 40 :yes:
Jakmile se ale formule začaly stavět tak jak je známe dnes, to znamená motor před zadní nápravou, přenesl se tento trend znovu na sportovní auta a tak vznikly první supersporty
Fioráno proto není auto pokroku, Fioranu bych přirovnal k tomu bojleru na kolech, do kterého nacpali spoustu hejblátek, elektroniky a řídících asistentů aby se dokázalo udržet na cestě a jelo rychleji, než skutečně dokáže, kdyby to aplikovali do F40 , stalo by se z F40 La Ferrari
Navíc čím se Fioráno chlubí, tím že jakš takš dokáže držet krok s přes 20 let starým autem, no to je teda něco >😁
Přesto i ty jsi předvedl ve svých příspěvcích velkou míru neobjektivity.
A ani se nemusíš namáhat třeba s tím, že je ti to jedno.
Nicmene treba na okruhu v Monze, kdyby F40 byla na slickach a za volantem sedel skutecny mistr, tak potom by Fiorano melo asi problem.
Je treba brat v potaz to, ze F40 nema ani posilovac brzd a Fiorano je proste high tech GT. Pokrok nezastavis a F40 si dnes klidne da i kdejakej silnejsi sedan..
To vsak nic nemeni na tom, ze F40 je prekrasne umelecke dilo a Fiorano mu svym designem nesaha ani po ventilek 😉
F40 je sice nadhernej stroj a mistrovske dilo, ale soucasna M5, kuprikladu, F40 kdykoliv sunda.
Je to proste stary auto. Co na tom nechapes?
Nicmene tohle auto nedokazalo nikdy zvitezit v tech nejprestiznejsich soutezich. Verze LM byla na okruhu totalni propadak a s prehledem je porazelo kdejake Porsche ci Jaguar..Lola.. No proste FAIL.
Uvedom si, ze koncepcne je tahle masina stara 30 let. Ano, ma sva specifika a ve sve podstate je to unikat, ale jak uz jsem napsal a jak je na tom videu jasne videt, jedna se o stary auto, ktery s prehledem na okruhu sunda kdejakej nadupanej sedan.
Jen bych jeste dodal, ze je to v podstate fuk - to auto nikdy nic nevyhralo, a trebaze ho ta M5 sunda, F40 bude vzdy na prvnim miste co se krasy tyce. V tomhle smeru proste konkurenci nema.
F40 byla, je a navzdy bude legendarni masina, protoze je to posledni auto, na jehoz vyvoj dohlizel sam velky Commendatore Enzo Ferrari a v tom aute je v podstate celej jeho zivot.
Vice k tomu asi netreba dodavat.
[odkaz]
[odkaz]
Ovšem v první zatáčce by F40 začala drtivě ujíždět, jestli M5 je schopná příčného zrychlení maximálně někde k 1,00g, ale spíše méně, tak F40 vzhledem k daleko nižší hmotnosti, lepší koncepci s těžištěm hmoty uprostřed a zároveň s těžištěm které je daleko níže určitě nemá problém dostat se někam přes 1,3g. Takže na okruhu by M5 nestačila ani jedno kolo. Ano, s M5 zajede rychle i totální jelito, F40 by vyžadovala hodně dobrého jezdce, protože zkrotit káru s motorem uprostřed a s absencí el. pomocníků není žádná sranda, ale M5 (nebo podobný přemotorovaný velký sedan, RS6, RS7, E 63 AMG) by si ani neškrtla.
A na závody motor za přední nápravou neni úplně out, např.: DBR 9, Corvette atd. v Le Mans Series...
Než Fiorano bych bral raději: Astona,jagoše XKR,Mercedes,BMW,Corvettu, prostě všechno kromě Ferreri s motorem ve předu