Videa
Mr.Murphy
7
kdybys o Ferrari aspoň trošku něco věděl, tak bys tady nepsal kraviny.... Ferrari s motorem vpředu je původní koncepce od založení firmy.... S motorem uprostřed přišli mnohem mnohem později..... takže se fakt prober, Edo.... :no:
Přejít do diskuze
"debilní V12 od Ferrari"..... >😁 >😁 :yes: tak zlatý ventilek za rok 2013 můžeme vyhlásit tentokrát už v půlce roku..... 😲
Nejen s tim. Deset tisíc kilometrů s 599 GTB Fiorano, přes dva tisíce s 458 Italia a dalších deset s Ferrari F40. A 599 a F12 pro mně nejsou Ferrari a netušim že uložení motoru vepředu a vpředu-uprostřed je rozdíl a než V12 v 599 nebo FF nebo v F12 Berlinetta tak radši 3litr naftu vod Audi. Když motory ve Ferrari nejsou uložený podle mýho, jsou to auta pro magory ***y blázny a hlupáky. Váš floybeda >😒]
No jestli sem stejnej *** jako Ferrari F12 Berlinetta a další modely kterejm řikáš ***ský, tak tuhle urážku beru >😒]
A palec nahoru za to že si poznal že na tý fotce je troglodyt. A palec dolu za to že to neumíš napsat >😁
A palec nahoru za to že si poznal že na tý fotce je troglodyt. A palec dolu za to že to neumíš napsat >😁
Přijde mi smutný že sebe nadřazuješ i nad tvůrce značky, ale každej sme holt nějakej. To žes přitom doteď netušil jakej je rozdíl mezi uloženim motoru vpředu a vpředu uprostřed ani nekomentuju >😒]
Žádné terno, nenadchne ale vyloženě ani neurazí.
Faktem je, že s FF nasadili laťku tak vysoko, že se těžko dorovnává natož překonává.
FF je pro mě audiovizuální autoporno 😉 [odkaz]
Faktem je, že s FF nasadili laťku tak vysoko, že se těžko dorovnává natož překonává.
FF je pro mě audiovizuální autoporno 😉 [odkaz]
Tak u Ferrari se jak lev biješ za uloženi motoru a u sedanů máš radši předokolku než zadní pohon? Ty si mi teda purista >😁 >😁 >😒]
Obávám se, že svojí otázkou jsi pro mě přestal být dnes diskuzním partnerem.
A ani se nemusíš namáhat třeba s tím, že je ti to jedno.
A ani se nemusíš namáhat třeba s tím, že je ti to jedno.
Co si o té reklamě myslím jsem napsal ve 14:28.
Přesto i ty jsi předvedl ve svých příspěvcích velkou míru neobjektivity.
Přesto i ty jsi předvedl ve svých příspěvcích velkou míru neobjektivity.
Jen takový malý detail, asi ti unikl. Fiorano není supersport, ale GT, kde jsou zcela jiná měřítka. Přehodnoť své plané výkřiky zde.
Ano nové sedany jsou úžasné , já bych teda BMW nikdy nechtěl mám raději Audi , ale to je teď fuk , máš nějaké video, důkaz že to co říkáš je skutečné, máš to něčím podložené , možná máš pravdu a možná ne, chci důkaz sem sním ať vím jestli tě mám brát vážně, nebo jestli jenom meleš hlouposti
Když nějaké auto s moterem ve předu, například tohle Fioráno o sobě říká , že je Ferrari tak lže, Ferrari je synonymem superaut a Ferrari která mají motor ve předu jsou pro mě drahý odpad, tohle video je hrozně hloupé, pro mě ten film nedokazuje nic jiného než nadutost těch co si to hloupé Fioráno pořídí, F40 je legenda a kdyby regulerně závodili , tak by F40 vyhrálo a i kdyby ne, tak F40 je skutečné Ferrari,
což se o Fioranu říct nedá , z toho videa cítím těžkopádnost Fiorána jak mu furt hvízdají gumy a to od F40 slyšet není při průjezdu zatáčkami, Fioráno s porovnáním s F40 je hloupá muscle cára, která ani po kotníky nesáhá na F40 , F40 nestárne ,ale zraje , Fioráno stárne, hnije a klesá na ceně
Fioráno :no😒br />
F 40 :yes:
což se o Fioranu říct nedá , z toho videa cítím těžkopádnost Fiorána jak mu furt hvízdají gumy a to od F40 slyšet není při průjezdu zatáčkami, Fioráno s porovnáním s F40 je hloupá muscle cára, která ani po kotníky nesáhá na F40 , F40 nestárne ,ale zraje , Fioráno stárne, hnije a klesá na ceně
Fioráno :no😒br />
F 40 :yes:
Zato ty jsi "yntelygend" >😒]
Mohl bys konecne napsat vic o tom, kdy a kde si najezdil ty km s Ferrari?
Mohl bys konecne napsat vic o tom, kdy a kde si najezdil ty km s Ferrari?
Neuvěřitelný. Nemáš ani základní znalosti a doteď nechápeš co to je uložení vpředu-uprostřed a přitom sebe nadřazuješ nad majitele značky a geniálního tvůrce automobilů. To se fakt nevidí >😒]
Tak že by Ferrari FF mělo konkurovat třeba S kládě to mě teda nenapadlo >😁
Jinak zapadá víc než dobře. Do kategorie kterou kdysi v pravěku začal sám Enzo Anselmo Ferrari s modelem 250 GT a přes 50 let pokračovala šňůrou modelů jako 330, 365, 365 Daytona, 400/412, 456/456M, 612 Scaglietti a FF. Že s touhle padesátiletou historií značky má v roce 2013 někdo kdo si nikdy žádný Ferrari nekoupí zásadní problém, to je asi hlavně jeho problém >😒]
Jo a do tý řady patří asi i California, zadní sedačky sou ani ne pro děti, spíš tak pro tašku, ale auto je to skvělý :yes:
Jinak zapadá víc než dobře. Do kategorie kterou kdysi v pravěku začal sám Enzo Anselmo Ferrari s modelem 250 GT a přes 50 let pokračovala šňůrou modelů jako 330, 365, 365 Daytona, 400/412, 456/456M, 612 Scaglietti a FF. Že s touhle padesátiletou historií značky má v roce 2013 někdo kdo si nikdy žádný Ferrari nekoupí zásadní problém, to je asi hlavně jeho problém >😒]
Jo a do tý řady patří asi i California, zadní sedačky sou ani ne pro děti, spíš tak pro tašku, ale auto je to skvělý :yes:
No je hlavně jiný, viz co sem napsal před chvíli na vedlejším vlákně. Ale mám dotaz. Zatimco půjčit si 458 nebo 599 nebyl zas až takovej problém (byť ne na 10 000 km), tak si nějak nedovedu představit jak by ses dostal k jedný z toho tisíce vyrobenech a dneska hodně přísně stráženejch F40, která má dneska hodnotu tak 1,5 mega USD?
No a proč zrovna těch zavokrouhlenejch 10 000? Mimochodem s kterym Ferrari najíždíš další desítku zrovna teď? >😒]
Tak u Ferrari seš ultrapurista a vo jejich V12 6262 cm3 545 kW a F12 Berlinetta napíšeš že to je hloupé auto a debilní motor a před zadokolkou dáš přednost čtyřkolce? Ty si nějakej speciální druh puristy? Jen kde se to hodí? >😁
Myslím, že s tím sundaváním by to bylo přesně naopak. V přímce jsou ta auta cca nastejno
[odkaz]
[odkaz]
Ovšem v první zatáčce by F40 začala drtivě ujíždět, jestli M5 je schopná příčného zrychlení maximálně někde k 1,00g, ale spíše méně, tak F40 vzhledem k daleko nižší hmotnosti, lepší koncepci s těžištěm hmoty uprostřed a zároveň s těžištěm které je daleko níže určitě nemá problém dostat se někam přes 1,3g. Takže na okruhu by M5 nestačila ani jedno kolo. Ano, s M5 zajede rychle i totální jelito, F40 by vyžadovala hodně dobrého jezdce, protože zkrotit káru s motorem uprostřed a s absencí el. pomocníků není žádná sranda, ale M5 (nebo podobný přemotorovaný velký sedan, RS6, RS7, E 63 AMG) by si ani neškrtla.
[odkaz]
[odkaz]
Ovšem v první zatáčce by F40 začala drtivě ujíždět, jestli M5 je schopná příčného zrychlení maximálně někde k 1,00g, ale spíše méně, tak F40 vzhledem k daleko nižší hmotnosti, lepší koncepci s těžištěm hmoty uprostřed a zároveň s těžištěm které je daleko níže určitě nemá problém dostat se někam přes 1,3g. Takže na okruhu by M5 nestačila ani jedno kolo. Ano, s M5 zajede rychle i totální jelito, F40 by vyžadovala hodně dobrého jezdce, protože zkrotit káru s motorem uprostřed a s absencí el. pomocníků není žádná sranda, ale M5 (nebo podobný přemotorovaný velký sedan, RS6, RS7, E 63 AMG) by si ani neškrtla.
Je to natočeno stylem, který moc rád nemám. Rychlé střihy a člověk si ty auta ani pořádně neprohlídne. Alespoň vytáhly F40-ku na vzduch. Spíš by se hodilo natočit souboj F40 a LaFerrari, a nebo rovnou na připomínku natočit pěknej dokument jen o F40 😉 .
Jenom k diskusi nahoře. Sám Enzo prosazoval, že spravné sportovní auto musí mít motor v předu a minimálně dvanáct válcu. Takže tvrdit, že jenom Ferrari s motorem uprostřed je to správné Ferrari by šlo proti samotné filozofii zakladatele automobilky... :-! .
Jenom k diskusi nahoře. Sám Enzo prosazoval, že spravné sportovní auto musí mít motor v předu a minimálně dvanáct válcu. Takže tvrdit, že jenom Ferrari s motorem uprostřed je to správné Ferrari by šlo proti samotné filozofii zakladatele automobilky... :-! .
O Ferrari víš pěkný houby >😁 Enzo Ferrari sám prosazoval motor za přední nápravou... stačí se podívat na Daytonu která přišla jako odpověď na Lamborghini Muira s motorem uprostřed... Takže dívat se na Ferrari s motorem vpředu jako na drahý odpad chce velkou dávku hlouposti a to mnohem větší než srovnávat F40 s 599 >😒]
Podivej se, ja F40 zboznuju a osobne tenhle skvost povazuji za jedno z nejkrasnejsich aut vsech dob.
Nicmene tohle auto nedokazalo nikdy zvitezit v tech nejprestiznejsich soutezich. Verze LM byla na okruhu totalni propadak a s prehledem je porazelo kdejake Porsche ci Jaguar..Lola.. No proste FAIL.
Uvedom si, ze koncepcne je tahle masina stara 30 let. Ano, ma sva specifika a ve sve podstate je to unikat, ale jak uz jsem napsal a jak je na tom videu jasne videt, jedna se o stary auto, ktery s prehledem na okruhu sunda kdejakej nadupanej sedan.
Jen bych jeste dodal, ze je to v podstate fuk - to auto nikdy nic nevyhralo, a trebaze ho ta M5 sunda, F40 bude vzdy na prvnim miste co se krasy tyce. V tomhle smeru proste konkurenci nema.
F40 byla, je a navzdy bude legendarni masina, protoze je to posledni auto, na jehoz vyvoj dohlizel sam velky Commendatore Enzo Ferrari a v tom aute je v podstate celej jeho zivot.
Vice k tomu asi netreba dodavat.
Nicmene tohle auto nedokazalo nikdy zvitezit v tech nejprestiznejsich soutezich. Verze LM byla na okruhu totalni propadak a s prehledem je porazelo kdejake Porsche ci Jaguar..Lola.. No proste FAIL.
Uvedom si, ze koncepcne je tahle masina stara 30 let. Ano, ma sva specifika a ve sve podstate je to unikat, ale jak uz jsem napsal a jak je na tom videu jasne videt, jedna se o stary auto, ktery s prehledem na okruhu sunda kdejakej nadupanej sedan.
Jen bych jeste dodal, ze je to v podstate fuk - to auto nikdy nic nevyhralo, a trebaze ho ta M5 sunda, F40 bude vzdy na prvnim miste co se krasy tyce. V tomhle smeru proste konkurenci nema.
F40 byla, je a navzdy bude legendarni masina, protoze je to posledni auto, na jehoz vyvoj dohlizel sam velky Commendatore Enzo Ferrari a v tom aute je v podstate celej jeho zivot.
Vice k tomu asi netreba dodavat.
Ano nová A6 je na tom mnohem lépe, pusť si Top Gear 18x04 a Bentley continental Gt je mnohem lepší jak nějaké FF
Uklidni se, laskave, ok?
F40 je sice nadhernej stroj a mistrovske dilo, ale soucasna M5, kuprikladu, F40 kdykoliv sunda.
Je to proste stary auto. Co na tom nechapes?
F40 je sice nadhernej stroj a mistrovske dilo, ale soucasna M5, kuprikladu, F40 kdykoliv sunda.
Je to proste stary auto. Co na tom nechapes?
Enzo Ferrari tehdy zaváhal , první byl ale Ford GT40 kdo přišel s motorem uprostřed, ještě před Miurou
Dobře že už je Enzo po smrti,brzdil by totiž vývoj aut s motorem uprostřed a to by byla velká škoda a chyba a Ferrari by bylo mimo , kdyby byl na živu, je to jako kdyby existovala třeba ta kapela Queen, někdo říká že to byla škoda že Mercury umřel, no možna horší by bylo poslouchat jeho remixi na živo,takže je to dobře že to dopadlo tak jak to dopadlo 😄
Když Ferrari tak jedině s motorem uprostřed, když chce mít někdo auto s motorem ve předu a pohonem zadních,nebo všech kol , je tu spousta jiných lepších aut, třeba FF to je pro mě úplný tragéd mezi auty, je to rozměrově hrozně vleké auto a přitom prostor pro cestující zejména vzadu je ubohý , to je proto , že ve předu je ten debilní dvanáctiválec, který zabere největší prostor a to je hloupé. FF je nejhloupější Ferrari všech dob a druhé nejhloupější bude tohle slavné Fioráno
Než Fiorano bych bral raději: Astona,jagoše XKR,Mercedes,BMW,Corvettu, prostě všechno kromě Ferreri s motorem ve předu
Než Fiorano bych bral raději: Astona,jagoše XKR,Mercedes,BMW,Corvettu, prostě všechno kromě Ferreri s motorem ve předu
Jsem vzhuru a víc v obraze než si dokážeš představit, ano vím že jedno z prvních Ferrari na světě mělo motor ve předu to je jasné nic nového ,jde o to že se snažili převézt techniku z tehdejších formulí ,které vypadali jako bojler na kolech, do sportovních aut a proto měli tehdejší sportovní auta motor ve předu.
Jakmile se ale formule začaly stavět tak jak je známe dnes, to znamená motor před zadní nápravou, přenesl se tento trend znovu na sportovní auta a tak vznikly první supersporty
Fioráno proto není auto pokroku, Fioranu bych přirovnal k tomu bojleru na kolech, do kterého nacpali spoustu hejblátek, elektroniky a řídících asistentů aby se dokázalo udržet na cestě a jelo rychleji, než skutečně dokáže, kdyby to aplikovali do F40 , stalo by se z F40 La Ferrari
Navíc čím se Fioráno chlubí, tím že jakš takš dokáže držet krok s přes 20 let starým autem, no to je teda něco >😁
Jakmile se ale formule začaly stavět tak jak je známe dnes, to znamená motor před zadní nápravou, přenesl se tento trend znovu na sportovní auta a tak vznikly první supersporty
Fioráno proto není auto pokroku, Fioranu bych přirovnal k tomu bojleru na kolech, do kterého nacpali spoustu hejblátek, elektroniky a řídících asistentů aby se dokázalo udržet na cestě a jelo rychleji, než skutečně dokáže, kdyby to aplikovali do F40 , stalo by se z F40 La Ferrari
Navíc čím se Fioráno chlubí, tím že jakš takš dokáže držet krok s přes 20 let starým autem, no to je teda něco >😁
Kvůli tvým komentům jsem musel vyhrabat login...
Kdysi měly auta výhradně motor uložený vpředu. Tvrdit, že je to odpad je hodně ubohé. A Dino 206 ? Byl to koncept syna Ferrariho, který se Enzovi nelíbil, proto Dino shlédlo světlo světa právě pod názvem Dino ... poté Enzo uznal, že motor uložený centrálně má nesporné výhody a od té doby se přeorientovala výroba modelů Ferrari na tuto cestu (s občasným vydáním modelu s motorem vpředu). Spíš se divím, že jsi tenhle model vůbec vyhrabal, když tu tak dlouho mluvíš o "historii" a co jsi kde a s čím nalítal 😄 (TDU to jistí 😁).
Abych se vyjádřil k reklamě - nedají se tyhle auta vůbec srovnávat.. a to jak z hlediska kategorie, historického měřítka a provedení. F40 bude vždycky symbolem supersportu něco jako McLaren F1 (s jednou sedačkou uprostřed supersport bestií).
Jo a srovnávat F40 s dnešními "upravenými" sedany je taky zcestné.. asi tak jako celá reklama výše.
Kdysi měly auta výhradně motor uložený vpředu. Tvrdit, že je to odpad je hodně ubohé. A Dino 206 ? Byl to koncept syna Ferrariho, který se Enzovi nelíbil, proto Dino shlédlo světlo světa právě pod názvem Dino ... poté Enzo uznal, že motor uložený centrálně má nesporné výhody a od té doby se přeorientovala výroba modelů Ferrari na tuto cestu (s občasným vydáním modelu s motorem vpředu). Spíš se divím, že jsi tenhle model vůbec vyhrabal, když tu tak dlouho mluvíš o "historii" a co jsi kde a s čím nalítal 😄 (TDU to jistí 😁).
Abych se vyjádřil k reklamě - nedají se tyhle auta vůbec srovnávat.. a to jak z hlediska kategorie, historického měřítka a provedení. F40 bude vždycky symbolem supersportu něco jako McLaren F1 (s jednou sedačkou uprostřed supersport bestií).
Jo a srovnávat F40 s dnešními "upravenými" sedany je taky zcestné.. asi tak jako celá reklama výše.
Takovej kilometrů s Ferrari a přitom vo nich nic moc nevíš. Neni ti to divný? >😒]
Jakou maximálkou si s nima jel?
Jakou maximálkou si s nima jel?
Pripada mi, ze tys taky hybrid, co nezapada do zadne kategorie i kdyz mozna se snazis zaradit do kategorie Adam trouba Novák a spol. >😒]
Tak vod hloupostí a ***ů k bláznum a magorum a přitom ani nevíš jak má FF nebo F12 Berlinetta uloženej motor? A jako bonus Audi nafta V6 je lepší než V12 benzín vod Ferrari a ty víš vo čem mluvíš, protože s tou si nikdy nejel ale s Ferrari F40 a Ferrari 599 Fiorano máš najeto po 10 tisících km a zrovna máš na další desítku 458 Italii. Ty si neskutečnej borec, to musimm uznat :yes: >😁
Nechceš už konečně těch hloupostí a ***ů nechat? >😒]
Tak vpředu a vpředu? No jestli mluvíš vo tom centimetrovym posunu u Audi tak jo. Já mluvil o uložení motoru vpředu (s kterym mělo problémy to Audi) a uloženim vpředu uprostřed - který tak zoufale kritizuješ >😁
Jo a gratuluju k vobjevu Ameriky že FF neni čtyřkolka :yes: >😒]
Tak vpředu a vpředu? No jestli mluvíš vo tom centimetrovym posunu u Audi tak jo. Já mluvil o uložení motoru vpředu (s kterym mělo problémy to Audi) a uloženim vpředu uprostřed - který tak zoufale kritizuješ >😁
Jo a gratuluju k vobjevu Ameriky že FF neni čtyřkolka :yes: >😒]
Fakt v TopGearu? Kdo by to byl čekal že tam anglický auto dopadne dobře, žejo? >😁
Proto sem taky napsal starší Audi. Je fajn že sis všimnul malýho posunu motoru u Audi, je blbý že netušíš co to je motor vpředu a motor vpředu uprostřed - zvlášť když to tak kritizuješ >😒]
Proto sem taky napsal starší Audi. Je fajn že sis všimnul malýho posunu motoru u Audi, je blbý že netušíš co to je motor vpředu a motor vpředu uprostřed - zvlášť když to tak kritizuješ >😒]
Však to je v pořádku >😒]
Já jen že nerozlišuješ vepředu (třeba starší Audi s tim měly docela problém) a vepředu uprostřed - to sou ty Ferrari který tak kritizuješ
Já jen že nerozlišuješ vepředu (třeba starší Audi s tim měly docela problém) a vepředu uprostřed - to sou ty Ferrari který tak kritizuješ
To je ale pěkně blbá změna >😒]
Takže uložení motoru uprostřed a nebo vpředu uprostřed je pro tebe zlomový téma a před benzínovym V12 6262 cm3 vod Ferrari preferuješ poloviční Audi motoru v naftě s komentářem že je spolehlivější [odkaz] [odkaz] Napovim co ti řikaj ty tabulky. Zrovna Audi má skoro nejnespolehlivější motory na světě, 12,8 krát poruchovější než premiant Honda >😁
Takže uložení motoru uprostřed a nebo vpředu uprostřed je pro tebe zlomový téma a před benzínovym V12 6262 cm3 vod Ferrari preferuješ poloviční Audi motoru v naftě s komentářem že je spolehlivější [odkaz] [odkaz] Napovim co ti řikaj ty tabulky. Zrovna Audi má skoro nejnespolehlivější motory na světě, 12,8 krát poruchovější než premiant Honda >😁
Tak co bude s tou F40?
Já si teda myslim že svět aut jde do ..., ale že zažiju jak mě někdo přesvěčuje že Ferrari V12 je šunt pro hlupáky a ***y a radši audinu v naftě, to sem fakt nečekal >😁 >😁 >😁 >😒]
Já si teda myslim že svět aut jde do ..., ale že zažiju jak mě někdo přesvěčuje že Ferrari V12 je šunt pro hlupáky a ***y a radši audinu v naftě, to sem fakt nečekal >😁 >😁 >😁 >😒]
Tak teď už starýmu pánovi neřikáš hlupák ale dokonce ***? Čim dál lepší :yes: :yes: >😒]
Nic proti, ale tohle místo Ferrari V12 benzín? Ne díky >😒]
A že to nebude vo pár desetinkách jak si psal je ti jasný, žejo? >😁
A že to nebude vo pár desetinkách jak si psal je ti jasný, žejo? >😁
Ty máš nějakou nutkavou potřebu v každym příspěvku použít slova hloupý a Ferrari? >😒]
Nevim proč rozepisuješ co čekáš vod sedanu. Napsals že místo Ferrari FF V12 radši německej sedan, takže jakej?
Nevim proč rozepisuješ co čekáš vod sedanu. Napsals že místo Ferrari FF V12 radši německej sedan, takže jakej?
Tak to sem fakt zvědavej jakej německej sedan postavíš proti Ferrari FF V12 >😒]
Jestli je to tvuj názor tak budiž, ale nemusíš starýho pána a tisíce kupců jeho 4místnejch modelů furt urážet!
Jestli je to tvuj názor tak budiž, ale nemusíš starýho pána a tisíce kupců jeho 4místnejch modelů furt urážet!
Nemusíš mi vysvětlovat jaký sou 911 a GT-R auta, spíš tu svou šílenost o hloupym FF? Čtyřmístný Ferrari maj svou historii a dělaj se dávno, ještě za starýho pána. Myslim že tvá formulace o hloupém autu by se mu moc nelíbila. Podle mě to byl skvělej nápad a Lambo na to dodnes nemá odpověď. Já naopak když vzpomenu na 400/412, 456 (ta se mi docela líbila) a 612, tak celkově zdaleka nejlepší je právě FF.
458 je sice fakt asi nejlepší sportovní auto (nejen mezi Ferrari), ale srovnávat ho takhle jednostranně až omezeně s V12, promiň to je prostě hloupost.
458 je sice fakt asi nejlepší sportovní auto (nejen mezi Ferrari), ale srovnávat ho takhle jednostranně až omezeně s V12, promiň to je prostě hloupost.
Asi tak a k tomu kvalita, pravděpodobně nepůvodní, připomínající intro ke hrám z přelomu tisíciletí.
Možná Brabus CLS V12 Rocket (el. omezenej na 350 km/h) nebo BMW G-Power M5 Hurricane RR, ten bude se svejma 372 km/h asi nejrychlejší, na to se už ani F40 nechytá >😒]
No pockej, F40 je sice skvost, ale Fiorano si ho da jako nic. F40 na limitu umi vodit jen skutecny mistr volantu - je to opravdu zradna bestie s brutalnim turbo lack.
Nicmene treba na okruhu v Monze, kdyby F40 byla na slickach a za volantem sedel skutecny mistr, tak potom by Fiorano melo asi problem.
Je treba brat v potaz to, ze F40 nema ani posilovac brzd a Fiorano je proste high tech GT. Pokrok nezastavis a F40 si dnes klidne da i kdejakej silnejsi sedan..
To vsak nic nemeni na tom, ze F40 je prekrasne umelecke dilo a Fiorano mu svym designem nesaha ani po ventilek 😉
Nicmene treba na okruhu v Monze, kdyby F40 byla na slickach a za volantem sedel skutecny mistr, tak potom by Fiorano melo asi problem.
Je treba brat v potaz to, ze F40 nema ani posilovac brzd a Fiorano je proste high tech GT. Pokrok nezastavis a F40 si dnes klidne da i kdejakej silnejsi sedan..
To vsak nic nemeni na tom, ze F40 je prekrasne umelecke dilo a Fiorano mu svym designem nesaha ani po ventilek 😉
O tom žádná, Ford tu byl dříve než zmiňovaná Muira... Ale jde o to, že Enzo Ferrari prosazoval koncepci V12 za přední nápravou dlouho poté co konkurence byla někde jinde a zpochybňovat jeho myšlenku je nesmysl, protože Ferrari 250, Daytona, ale podle mě i 550, 599 GTO nebo Aston Martiny jsou překrásný auta a né hromady šrotu...
A na závody motor za přední nápravou neni úplně out, např.: DBR 9, Corvette atd. v Le Mans Series...
A na závody motor za přední nápravou neni úplně out, např.: DBR 9, Corvette atd. v Le Mans Series...
Dobrá reklama mi nevadí, k Ferrari mám celý život určité sympatie, ale tohle já nepokládám za reklamu, která stojí za to.
Pointa podle mě slaboučká, je-li vůbec nějaká, nápad nebo vtip nula, uměle přes vint roztřesená kamera mně se.. , ne, mi vadí zrovna tak, jako násilné množství překotných střihů, kterými lacině, ale marně, dohánějí autoři dynamiku snímku. Zajímavý byl snad jen písek přes silnici a čtyři šachovnicové prapory v poušti.... ;-\
Pointa podle mě slaboučká, je-li vůbec nějaká, nápad nebo vtip nula, uměle přes vint roztřesená kamera mně se.. , ne, mi vadí zrovna tak, jako násilné množství překotných střihů, kterými lacině, ale marně, dohánějí autoři dynamiku snímku. Zajímavý byl snad jen písek přes silnici a čtyři šachovnicové prapory v poušti.... ;-\
Příjde mi že Enzo Ferrari brzdil vývoj aut s motorem uprostřed , a proto ho nemám moc rád, pořád prosazoval motor ve předu, přitom pro Ferrari jak ho známe dnes je typické uložení motoru uprostřed a tak je to správně
není motor v předu jako motor vpředu to jo, ale i tak je FF hloupé, a 4x4 to moc není do předu jde jenom 20 % a při zařazené páté rychlosti jde všechno do zadu,stáhni si to a mrkni na to je 18x04 Top gear
jsem nechtěl psát před zadní nápravou tak jsem napsal uprostřed a to je většině lidí jasné,pro tý měně bystřejší jsem to ještě teda rozepsal
Tak to pozor říkám že Ferrari s motorem ve předu a pro čtyři lidi je Ferrari pro hlupáky,
Protože Testarossa taky měla V12, ale je to supersport,tak to je ok, ale mít těžký 12 válec ve předu je kravina
Protože Testarossa taky měla V12, ale je to supersport,tak to je ok, ale mít těžký 12 válec ve předu je kravina
4 místné Ferrari klesají na ceně nejvíc a to místo vzadu u 4 místnýho Ferrari stojí za *, než čtyřmístné Ferrari,tak raději německý prémivový sedan
4 místné Ferrari si kupujou jenom hlupáci
4 místné Ferrari si kupujou jenom hlupáci
Jsi *** a troglodit, tvoje profilová fotka tě přesně vystihuje,
Příjde mi srandovní že Enzo byl odpůrce aut s motorem uprostřed a potom po něm pojmenujou auto: Enzo, které má motor uprostřed. to je teda gól >😁
Příjde mi srandovní že Enzo byl odpůrce aut s motorem uprostřed a potom po něm pojmenujou auto: Enzo, které má motor uprostřed. to je teda gól >😁
Jak jsem řekl a řeknu to naposled a už se k tomu dále nebudu vyjadřovat: Ferrari to je auto s motorem uprostřed, to znamená s motorem před zadní nápravou, jakekoli jiné Ferrari s motorem ve předu je hloupé a já takové auto nepovažuju za Ferrari, všechny modely které jsi vyjmenoval, beru jako by neexistovali, pro mě začíná Ferrari existovat s prvním modelem Dino 206 s motorem uprostřed a každé další s motorem uprostřed, ostatní modely s motorem ve předu a pohonem zadních nebo všech kol,to njesou Ferrari,ale jenom hloupá auta s logem Ferrari.
FF spadá do kategorie spíš luxusních sedanů a tam se hodnotí jiné vlastnosti než zrychlení a meximální rychlost, hodnotí se pohodlí prostor na zadních sedadlech , kufr a z tohodle hodnocení FF prostě propadá, FF je takový hybrid, který nezapadá do žádné kategorie
FF je pro blázny a magory protože jenom magor a blázen vyplácne takový peníze, za tak hloupé auto
MB,Audi,BMW 3 litr 4x4,diesel od 230kw 650 nm a byl bych úplně šťastnej
Asi bych zvolil Audi A6 3.0 biturbo quattro s těmi 230 kw a 650 nm a chtěl bych sportovní sedačky , hlavně né kožené, možná by mi stačili i 180 kw a delší dojezd
Asi bych zvolil Audi A6 3.0 biturbo quattro s těmi 230 kw a 650 nm a chtěl bych sportovní sedačky , hlavně né kožené, možná by mi stačili i 180 kw a delší dojezd
Od sedanu očekávám hlavně prostor,pohodlí,delší servisní intervaly,velký kufr, velký dojezd najednu nádrž
FF nic z toho nemá a je mi jedno že zrychlí o pár desetin rychleji než německý sedan a projede rychleji zatáčkou,
FF je hloupé a zbytečné auto , bez kterého bych se obešel
FF nic z toho nemá a je mi jedno že zrychlí o pár desetin rychleji než německý sedan a projede rychleji zatáčkou,
FF je hloupé a zbytečné auto , bez kterého bych se obešel
Jo 911 má motor na pěkně hloupém místě,ale 911 to dodává určitý charakteristický kyvadlový způsob řízení, na který se dá zvyknout , má tuny přilnavosti a když tu přilnavost překročíš, musíš si dávat pěknýho majzla, je hodně zrádná a těžká na řízení,ale právě proto mě taky baví, samozřejmě auto s motorem uprostřed jako třeba 458 bude vždy rychlejší a stabilnější
GTR je taky unikát,je to playstation auto, je to vlastně sedan coupe s motorem ve předu s neuvěřitelnými jízdními vlastnostmi , pro cestující vzadu je tam víc místa než v hloupém FF a Kufr je taky docela velký, ale není to moc pěkné auto, ale líbí se mi víc jak FF
GTR je taky unikát,je to playstation auto, je to vlastně sedan coupe s motorem ve předu s neuvěřitelnými jízdními vlastnostmi , pro cestující vzadu je tam víc místa než v hloupém FF a Kufr je taky docela velký, ale není to moc pěkné auto, ale líbí se mi víc jak FF
Ferrari 458 2 541 km a je to jedno z nejlepších aut , které jsem kdy řídil, je milonkrát lepší jak Fiorano
Auto beru jako celek a pokud je na něm dobrá jenom jedna věc tak je to smutné a hloupé a to je právě případ FF a Fiorana
Audi dá 3.0 bitdi dá 100 za 5 sekund, FF za 3.7 sekundy
Audi je o 1.3 sekundy pomalejší na 100 km/h a to je malý rozdíl,ale u FF za to 1,3 sekundy zaplatíte velkou daní
FF je ale hlučné,nepohodlné,škaredé,drahé,křehké,č… se sním musí doservisu, má malý kufr,zadní sedačky jsou ubohé,málé a nepohodlné,malý dojezd, není to Ferrari
A6 je tiché,pohodlné,krásné, s porovnání s FF levné, nemusí se sním tak čosto do servsu,na jednu nádrž dál ujede, je spolehlivější, má velký kufr, na zdaních sedačkách je spousta místa a je to Audi
Audi je o 1.3 sekundy pomalejší na 100 km/h a to je malý rozdíl,ale u FF za to 1,3 sekundy zaplatíte velkou daní
FF je ale hlučné,nepohodlné,škaredé,drahé,křehké,č… se sním musí doservisu, má malý kufr,zadní sedačky jsou ubohé,málé a nepohodlné,malý dojezd, není to Ferrari
A6 je tiché,pohodlné,krásné, s porovnání s FF levné, nemusí se sním tak čosto do servsu,na jednu nádrž dál ujede, je spolehlivější, má velký kufr, na zdaních sedačkách je spousta místa a je to Audi
Ferrari 599 Fiorano vs Nissan GT-R, Ferrari 458 Italia, Porsche 911
youtube
Fiorano prohrálo ve všech rozjížďkách a to tam nebyly ani zatáčky
youtube
Fiorano prohrálo ve všech rozjížďkách a to tam nebyly ani zatáčky
Hotovo dvacet 😄 , jedno z prvních Ferrari které mělo motor uprostřed bylo Dino 206, bylo pojmenované po tragicky zesnulém synovi Enza Ferrariho ,který umřel na svalovou dystrofii, od této chvíle pro mě začíná existovat opravdové Ferrari s motorem uprostřed, před tím to byla nuda, Historie Ferrari začíná u Dina
Byla by sranda vidět ten závod, kdyby Fioranu vyřadili z provozu veškerou elektroniku, která se stará o stabilitu, F40 nic takového nemá , Fiorány by bylo na šrot