Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Delta 1.8 Di TurboJet: Nabídku rozšiřuje špičkový motor a špičková výbava Executive

Premiéra nového čtyřválce proběhla už letos v březnu v Ženevě. Až nyní však vstupuje novinka, společně s vrcholným stupněm výbavy, na hlavní evropské trhy.
Zpět na článek
19. 5. 2009 09:43
19. 5. 2009 09:51
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 09:56
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 10:08
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 09:56
19. 5. 2009 10:12
19. 5. 2009 10:18
19. 5. 2009 10:33
19. 5. 2009 10:38
19. 5. 2009 10:52
19. 5. 2009 11:13
19. 5. 2009 11:45
19. 5. 2009 10:51
19. 5. 2009 11:51
19. 5. 2009 13:38
neregistrovaný "Donovan"
19. 5. 2009 15:41
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 15:43
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 18:48
neregistrovaný "507--"
20. 5. 2009 09:01
20. 5. 2009 11:53
neregistrovaný "maxo"
19. 5. 2009 09:43
Mickey Mouse
Teda tech. serepetiček to má celkem dost, slušný motory, výbavy, akorát že... :-|
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 09:51
Re: Mickey Mouse
že co ? :-|
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 09:56
Re: Mickey Mouse
není možné :-|
19. 5. 2009 10:03
Re: Mickey Mouse
No fakt nekecám! :-O
neregistrovaný "RayBan"
19. 5. 2009 10:08
Re: Mickey Mouse
tak to je konec ;-\
Avatar - T613
19. 5. 2009 09:56
Re: Mickey Mouse
akorát žes konzerva. Se za to nestyď! My tě stejně nebudeme mít rádi! >:-[]
Avatar - T613
19. 5. 2009 10:12
Re: Mickey Mouse
můj pes syrové nežere. Leda stejky
19. 5. 2009 10:14
Re: Mickey Mouse
Ty si viděl v konzervě syrový maso pro psy?
19. 5. 2009 10:18
Re: Mickey Mouse
To je zas diskuse o autech jak vyšitá,fakt. :yes:
8-s
19. 5. 2009 10:22
Re: Mickey Mouse
Neboj, než se prodá další Delta, tak na to zapomeneš ;-)
Avatar - T613
19. 5. 2009 10:33
Re: Mickey Mouse
já jsem v konzervě pro psy neviděl ani to maso. vesměs je to soja
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 10:38
Re: Mickey Mouse
Ty krmíš psa konzervama? :-O
19. 5. 2009 10:40
Re: Mickey Mouse
Psa steakama. Konzervama se láduje sám. >:D
Avatar - T613
19. 5. 2009 10:52
Re: Mickey Mouse
kdyby jsi už radši udělal tu omáčku z whisky co jsem ti poslal! :-! >:-[]
19. 5. 2009 10:54
Re: Mickey Mouse
Nemam kořalku
Avatar - T613
19. 5. 2009 11:45
Re: Mickey Mouse
takže zelenina a sója >:-[]
ti nezávidím. Ale pan doktor se musí poslouchat! To ti chválím ;-)
Avatar - T613
19. 5. 2009 10:51
Re: Mickey Mouse
pes konzervy nežere ;-) dostává spešl maso a granule
19. 5. 2009 11:49
Re: Mickey Mouse
Zadnej pes nezere konzervy, jen to co je v nich! :-)
Avatar - T613
19. 5. 2009 11:51
Re: Mickey Mouse
povídali ... :-!
19. 5. 2009 11:57
Re: Mickey Mouse
Zrat, ne zuzlat ;-)
neregistrovaný "Donovan"
19. 5. 2009 13:38
Re: Mickey Mouse
A ten interiér z Brava tomu taky zrovna nepřidává.

Ale takový ty hodně výstřední metrosexuální typy by mohla zaujmout. :-|
19. 5. 2009 09:57
Náskok díky technice..
Ano, to je jediné přirovnání pro tento model, audi by si pomalu mělo hledat jiný slogan, těžko může totiž v základu konkurovat obstarožní a slabou 1.6 proti T-Jetu (1.4)
Motor(y) :yes:
Design :yes:
Image :yes:
Rozbalit vlákno
25
19. 5. 2009 10:02
Re: Náskok díky technice..
ještě nezapomeň napsat:
Prémie :yes:
Výjmečnost :yes:
Bestseller :yes:
19. 5. 2009 10:05
Re: Náskok díky technice..
Jo, díky :yes:
19. 5. 2009 10:32
Re: Náskok díky technice..
Bestseller (zatím) ne, stejně to nejde moc dohromady s "výjimečností". Zbytek ovšem platí :yes:
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 10:38
Re: Náskok díky technice..
Další, co si plete výjimečnost s "nikdo to nechce".
19. 5. 2009 11:02
Re: Náskok díky technice..
Tvoje logika, to je na nobelovku.
Co má společnýho tvá výtka o tom, jestli to někdo chce nebo nechce s dokonalostí a technikou?
Navíc pokud se to ještě ani neprodává.
Pane bože 8-s :no:
19. 5. 2009 11:07
Re: Náskok díky technice..
A teď se začne? :-O
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 14:21
Re: Náskok díky technice..
Moje poznámka nemá s technikou společného nic, ale s tím, že delta není bestseler, ale naopak mizivě prodávané auto, všechno. To, že se neprodává ji nečiní výjimečnou, jak z toho vyvozuje Beuamont, ale pouze odhaluje skutečnost, že to auto nikdo nechce. A delta ještě není v prodeji? Něco ti nejspíš uniklo. ;-)
19. 5. 2009 14:58
Re: Náskok díky technice..
Kolega A2 měl zřejmě na mysli to, že Delta s motorem 1.8 biturbo se do prodeje teprve dostává - např. v Itálii už v prodeji je, v Německu dosud ne.

Ale souhlasím s tím, že to asi velký vliv na objem prodejů mít nebude.

Hlavní problém vidím v tom, že Lancia se po letech vrací do segmentu, kde dlouho nebyla zastoupena a mnoho zákazníků si prostě při volbě auta na Lancii ani nevzpomene nebo se jí trochu obává kvůli servisu nebo pojistkám (např. v tom Německu mají zahraniční vozy s malými objemy prodejů o dost vyšší pojistky).
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 15:24
Re: Náskok díky technice..
Ale jo, já tomu rozumím, jen si myslím, že ten koncept, vezmi základ z mainstreamového kompaktu, vyšperkuj chromem a kůží, a máš vystaráno, nezafunguje. Problémem je ten základ, být bravo špičkou svého segmentu, pak proč ne, jenže bravo se tluče s ambiciozním lowendem, pro deltu to není dostatečné, a jak je vidět z prodejů, z hezky provedených švů na volantu, si dneska kupci na zadek nesednou. ;-)
19. 5. 2009 16:01
Re: Náskok díky technice..
Tak na mě to funguje, já o Deltě vážně uvažuji jako o budoucím rodinném kočáru.
20. 5. 2009 08:57
Re: Náskok díky technice..
Ono mu (Dinar) všechno dochází poněkud déle.
19. 5. 2009 15:57
Re: Náskok díky technice..
Jenom upřesnění - zaznělo to víc krát, ale není pravda, že je to biturbo! Tenhle 1,8 motor má jenom JEDNO turbo :yes:
19. 5. 2009 16:02
Re: Náskok díky technice..
Máš pravdu, můj překlep. Díky za opravu.
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 10:37
Re: Náskok díky technice..
>:D Napiš to na transparent, vem toho druhýho fiatroubu, a vyrazte do ulic. Normální agitačka, znáš to, nějaká ta růže, balonek a oni lidi nakonec pochopí, co volit, deltu, lancii deltu. ;-)
Avatar - KANKUNEN
19. 5. 2009 11:02
Re: Náskok díky technice..
Dináre, právě jsem se vrátil ze Švýcarska a je tam neskutečně mnoho fiattroubů. Ti Švýcaři jsou ale idioti, že.
19. 5. 2009 11:03
Re: Náskok díky technice..
>:D >:D
19. 5. 2009 11:05
Re: Náskok díky technice..
Jasně a v Itálii neskutečně mnoho Golftroubů >:D
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 14:23
Re: Náskok díky technice..
Tys byl ve Švýcarsku? Žů, ještě, že sedím... Nebo má to tvoje sdělení taky nějaký jiný smysl?
19. 5. 2009 11:07
Re: Náskok díky technice..
Rozumíš, to se hodí pro tu lůzu, mraky lidí, Golf,Polo, Paroubek atd. Delt se vyrábí jen pár kousků.. ;-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 14:24
Re: Náskok díky technice..
Jasně, je to exkluzivní zboží. >:D >:D Ty jsi opravdu mimoň na entou.
20. 5. 2009 09:03
Re: Náskok díky technice..
Koukám, že už začínáš okoukávat styl jednoho okoukaného, nejmenovaného.. >:D
19. 5. 2009 12:45
Re: Náskok díky technice..
Těžko muže ve vrcholné verzi konkurovat S3.
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 15:41
Re: Náskok díky technice..
Náskok díky technice:
Motory-technika
design: stroj-technika
IMAGE: mechanizmus-technika
prémie: prevodovka-technika
výjmečnost: technika technika
bestseller: Vďaka tomuto náskoku vďaka technike ROZHODNE(-TECHNIKA)
20. 5. 2009 07:58
Re: Náskok díky technice..
čo tým chcel básnik povedať....?
Avatar - Hory
20. 5. 2009 00:09
Re: Náskok díky technice..
Image...? S lancii? Ale, di ty brepto!!! >:-[]
19. 5. 2009 10:06
Pokud ten motor bude fungovat,
tak je to opravdu špička. Škoda, že Deltě nenadělili víceprvkovou zadní nápravu. Potom by se o ní dalo určitě mluvit jako o špičce segmentu.
Rozbalit vlákno
21
19. 5. 2009 10:19
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Proč by nefungoval, není nijak komplikovaný. (např.mechanicky připojovaným kompresorem)
19. 5. 2009 11:08
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Motor bude v klidu, ale ta torzka to je kapku problém, ehmm překvápko.Ve VIP společnosti by měl bejt imho víceprvek.Má vůbec nějakej FIAT víceprvek??
19. 5. 2009 11:14
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Croma...
19. 5. 2009 11:36
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
No...zkus to rict v Ingolstadtu, tam jeste minula generace A6 jezdila s torzkou ;-)
19. 5. 2009 12:58
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Tak počkat, tohle auto má snad podporovat jak vzhledem, tak funkčností sportovno.Takže torzka je mínus.Nelze okecat...
19. 5. 2009 13:03
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Luxusno, nikoliv sportovno ;-)
19. 5. 2009 13:32
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Sportovno? No tak to snad ani nahodou :-) . Tady nejde o okecavani. Ackoliv me to taky zklamalo.
Avatar - pelikoš
19. 5. 2009 19:04
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
honda civic má taky torzní příčku a nikdo to moc neřeší... ;-\
Avatar - ethicon
19. 5. 2009 17:40
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Napr. každá Alfa má viacprvok, prvý v Alfa GTV a 147ka ho mala, ked sda Golfu o nom ani nesnívalo:-)
Avatar - Hory
20. 5. 2009 00:11
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Protože italský motory po čase prostě fungovat přestanou... Vlastní zkušenost s alfou 147, aby zas "někdo" nepeskoval, že vařim z vody!!!! 8-s
19. 5. 2009 12:47
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Když může i "sportovní" Honda postavit Civic s "klackem", tak bych to u Delty neviděl jako nějaký extra problém.
19. 5. 2009 13:01
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Ano Civik má torzku.Kapku chyba, nahrazuje to ale velkým kufrem a praktičností interiéru.Ano posunuli to jinam, ale Delta snad míří jinam, teda chtěla by.Jinak auto je to pěkné, nechci to schazovat....pokud to tak vyznělo. ;-)
19. 5. 2009 13:11
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
:yes:
Avatar - KANKUNEN
19. 5. 2009 14:06
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Žádné jiné auto neumí říct já jsem dáma a nepotřebuji k tomu velký balík. Nese se po cestě neskutečně.
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 14:27
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Pak svlíkne kožený obleček, odlepí falešné řasy, sundá korzet, vyndá vycpávky a objeví se průměrná Italka s kozíma nohama. ;-)
19. 5. 2009 15:00
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
1., ak to auto neznasas, tak preco citas vobec tie informacie, no a pri tom staci nesuhlas prejavit aj raz, inteligentny clovek to pochopi...
2., tym, ze sa snazis v kazdom nicnehovoriacom prispevku vyjadrit tvoj odpor, sa mi zda, ze si ako cert, co sa boji svatenej vody. Este pred tym, nez by si to spatne interpretoval( co je v pripade proletarov z Wolfsburgu celkom pravdepodobne), tym nechcem povedat, ze by sa Golf mal bat Delty, nikdy by take auto nemohlo dosiahnut ani zlomok predajov golfu, ALE toto auto je vsetko, cim golf nikdy nebude, uz iba z principu, pretoze golf sa vidal smerom oblekov z teska, ktore mozu byt kvalitne, ale nikdy nie extravagantne...
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 15:28
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Jestli se potřebuješ vyplakat, zkus jiné rameno, mně takové fňukání moc nedojímá.
20. 5. 2009 08:54
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Základní škola, nemyslíš? :no:
19. 5. 2009 15:24
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Zas tak tragicky to nelič. Deltu jsem sice nejel a podle všech ohlasů a recenzí to jízdně špička není. Nadruhou stranu třeba paleta motorů je špičková a o takových naftových motorizacích si může Golf i A3 nechat zatím zdát. Interier a výbava je určitě taky na špici segmentu.
Avatar - Dinar
19. 5. 2009 15:27
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
Stejně jako Kankunenovu větu považuju za nadsázku, stejně tak je nadsázka i v té mé poznámce, nic zásadního v tom nehledej.
Avatar - pelikoš
19. 5. 2009 19:06
Re: Pokud ten motor bude fungovat,
se mu to píše,když ji má doma... >:-[]
tu italku,né deltu
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 15:43
Auto o ničom
Úplne, ale úplne o ničom. Prémia to nie je, na mainstream moc drahé a čisto mainstreamový GOLF(pokiaľ ide o to, kam sa zaraďuje) je omnoho omnoho lepší, toto je prémia?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 16:38
Re: Auto o ničom
Tak toto si zase Delta nezaslúži.
19. 5. 2009 17:07
Re: Auto o ničom
Něco konkrétnějšího k tomu "omnoho omnoho lepší" by bodlo... :-!
neregistrovaný "507--"
19. 5. 2009 18:48
Re: Auto o ničom
To auto je lepšie než prémiové autá ako AUDI A3, Mercedes-Benz A či BMW 1.
Avatar - pelikoš
19. 5. 2009 19:09
Re: Auto o ničom
není,je ale srovnatelné ;-)
20. 5. 2009 08:56
Re: Auto o ničom
Obligatni otazka, na kterou znam odpoved predem...ty jsi je ridil, nebo se alespon svezl? >:D V zasade nemusis odpovidat! :-)
20. 5. 2009 12:25
Re: Auto o ničom
To bylo kruté, 507 si na řidičák ještě počká dlouho... a přitom se tak těší. ;-)

Navíc je šance, že jak začne sám řídit, některé věci pochopí (třeba že to co se píše v prospektu VW ještě nemusí být úplná pravda).
19. 5. 2009 17:23
Mercedes-Benz
toď tam som videl tu na stranke... že Medveď za skoro 900tis evro??? to si snáď kúpi jedine *, ne? sak to neni ani rodinné auto... technika nic moc, je to len obyčajný, že premia segment, to sa nebude predavať... že pár kusová séria >:D HA!!!. to im tak budeme veriť! este sa to sice neredava, ale bude to prepadak.. to sa predávať nebude. predajú tak jedno. maximálne dva. exkluzivne to tiež asi nebude keď to nikto nechce, pfuuu... čo... keby to stalo, tak 900tisíc Dinárov.. tak to mozno niegdo kupi. 8-s
Rozbalit vlákno
8
19. 5. 2009 20:47
Re: Mercedes-Benz
Škoda, určitě s tebou počítali... :-O
Avatar - white label
19. 5. 2009 21:53
Re: Mercedes-Benz
S kamandirom Čapajevem možná jo..., ale s Čapajevkem už dneska nepočítá asi nikdo... >:D
20. 5. 2009 01:18
Re: Mercedes-Benz
vidim, ze moju dnesnu ironiu nepochopil nikto 8-s cela tato diskusia spolu s Dinarom je otras. ludia tu prorokuju ako male deti a ta Lancia sa este ani nevyraba. Delta je podla mna krasne umelecke dielo a dnes ukazala, ze ma ambicie stat sa konkurencie schopnym s jednickami na trhu. pravda ty sa do mna mozes smelo pustat.. nevydana prazdna platna :no:
Avatar - white label
20. 5. 2009 03:50
Re: Mercedes-Benz
"Ironii" jsi zjevně zatím nepochopil hlavně ty...
Dinarovy reakce tu patří k těm absolutně nejlepším...
"Otras", lidé tě nechápou a ty nechápeš je...
nechceš už s tím konečně začít taky něco dělat ty... ;-)
20. 5. 2009 09:01
Re: Mercedes-Benz
K nejlepším?
Ty plky, které se ani v nejmenším netýkají tématu, tj. nového motoru 1.8 T-Jet?
To je to "absolutně nejlepší", ale v kategorii vometák, jak zde několikrát použil jeden z diskutérů.
Avatar - white label
20. 5. 2009 09:43
Re: Mercedes-Benz
Ty plky mají obvykle velmi racionální základ a nadhled, což je tu docela vzácnost... :-!
20. 5. 2009 11:10
Re: Mercedes-Benz
ahaaa...to joooo...j..j...jiste 8-s
20. 5. 2009 12:23
Re: Mercedes-Benz
Copak, dneska ráno ti holubi pokakali Punťu? >:D
20. 5. 2009 09:14
Revoluční motor T-Jet...
Je opravdovou revolucí v průběhu max.točivého momentu, jak sis přečetl výše. Jeho maximum v tak nízkých, v podstatě volnoběžných otáčkách je excelentní a nemůže se mu rovnat žádný z dosud produkovaných motorů. Navíc tato skutečnost je podtržena použitím jen jednoho zdroje přeplňování, totiž i bez použití podpůrného kompresoru pro zátah v nízkých otáčkách. Tím odpadá zbytečná konstrukce mechanického připojování a sní i možné potencionální závady, tohoto systému, nehledě na ekonomickou stránku věci.
Shrnuto: revoluce v jednoduchosti, bezkonkurenční parametry.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
20. 5. 2009 09:55
Re: Revoluční motor T-Jet...
Jde opravdu o špičkové parametry, ale ne o revoluci...
2.0 TFSI (např.Q5) má také pouze s jedním "zdrojem přeplňování" (už nějakou chvíli) krouťák 350 Nm v rozsahu 1500- 4200!...
Takže pokud to je podle tebe "revoluce", tak jedna "taková" už proběhla... :-!
20. 5. 2009 10:31
Re: Revoluční motor T-Jet...
Máš mylné informace, nikoliv od 1500ot., ale až od 2500ot.,
Prostě takto vysoký moment nemá nikdo z konkurence.
:-) [odkaz] :-!
20. 5. 2009 10:37
Re: Revoluční motor T-Jet...
[odkaz]
20. 5. 2009 12:21
Re: Revoluční motor T-Jet...
Tak to má být, jeden link a Ádvojka může na párek. :-)
Avatar - ethicon
20. 5. 2009 20:24
Re: Revoluční motor T-Jet...
Ty mudrlant, napíš nám tu ktorá 1,8ka od VW má výkon 240 koní a systém multiair?
Avatar - white label
20. 5. 2009 23:52
Re: Revoluční motor T-Jet...
Uvedl jsem zde příklad již nějakou "chvíli" prodávané motorizace...
Ty argumentuješ výkonem motoru (který "má mít"! 169kW)... ze zatím pouze vystavené studie... (mimochodem 169kW je 230 a ne 240PS)
2.0 TFSI je i ve výkonové verzi 265PS, takže +35PS, je odpověď na "výhodu" +O,2l objemu motoru..., ale o absolutní výkon tu přece nejde, takže tvá argumentace je docela "dětinská"...
:-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2009 00:21
Re: Revoluční motor T-Jet...
Já jsem TAKÉ taková "dětina" :-)
PS: Kdo by to byl řekl, že vw bude lancii "šlapat" na paty (to byl citát z let nedávno minulých)
Kdo by to byl řekl, že lancia a alfa bude "šlapat" na paty tomu NEJ- od vw, že? (to byl AKTUÁLNí komentář) ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
20. 5. 2009 23:31
Re: Revoluční motor T-Jet...
Dám jim do závorky Q5 a oni jdou na "jisto", nebo pro jistotu mrknout na S3...
Asi je to hodně podobné Q5 a S3...
Avatar - white label
20. 5. 2009 23:27
Re: Revoluční motor T-Jet...
Naservíruju ti do závorky pro příklad Audi Q5, ale vše marné... :no: :-!
20. 5. 2009 10:57
Re: Revoluční motor T-Jet...
Revolucni? Ne. Papirove nejlepsi ve sve "tride"? Bez pochyb. :yes: Parametry predci i vynikajici 2,0 TFSI.
V kombinaci s designovym skvostem od Lancie, jde vskutku o mimoradny pocin na poli automobilismu.
neregistrovaný "maxo"
20. 5. 2009 11:53
Re: Revoluční motor T-Jet...
to ukaze az cas, aky naozaj je, papier nestaci a vykon nie je vsetko, uvidime ako sa bude spravat v realnych podmienkach.