Novinky
Lancia Delta 1.8 Di TurboJet: Nabídku rozšiřuje špičkový motor a špičková výbava Executive
103 komentářů
Uvedl jsem zde příklad již nějakou "chvíli" prodávané motorizace...
Ty argumentuješ výkonem motoru (který "má mít"! 169kW)... ze zatím pouze vystavené studie... (mimochodem 169kW je 230 a ne 240PS)
2.0 TFSI je i ve výkonové verzi 265PS, takže +35PS, je odpověď na "výhodu" +O,2l objemu motoru..., ale o absolutní výkon tu přece nejde, takže tvá argumentace je docela "dětinská"...
:-!
Ty argumentuješ výkonem motoru (který "má mít"! 169kW)... ze zatím pouze vystavené studie... (mimochodem 169kW je 230 a ne 240PS)
2.0 TFSI je i ve výkonové verzi 265PS, takže +35PS, je odpověď na "výhodu" +O,2l objemu motoru..., ale o absolutní výkon tu přece nejde, takže tvá argumentace je docela "dětinská"...
:-!
Dám jim do závorky Q5 a oni jdou na "jisto", nebo pro jistotu mrknout na S3...
Asi je to hodně podobné Q5 a S3...
Asi je to hodně podobné Q5 a S3...
To bylo kruté, 507 si na řidičák ještě počká dlouho... a přitom se tak těší. 😉
Navíc je šance, že jak začne sám řídit, některé věci pochopí (třeba že to co se píše v prospektu VW ještě nemusí být úplná pravda).
Navíc je šance, že jak začne sám řídit, některé věci pochopí (třeba že to co se píše v prospektu VW ještě nemusí být úplná pravda).
to ukaze az cas, aky naozaj je, papier nestaci a vykon nie je vsetko, uvidime ako sa bude spravat v realnych podmienkach.
Revolucni? Ne. Papirove nejlepsi ve sve "tride"? Bez pochyb. :yes: Parametry predci i vynikajici 2,0 TFSI.
V kombinaci s designovym skvostem od Lancie, jde vskutku o mimoradny pocin na poli automobilismu.
V kombinaci s designovym skvostem od Lancie, jde vskutku o mimoradny pocin na poli automobilismu.
Máš mylné informace, nikoliv od 1500ot., ale až od 2500ot.,
Prostě takto vysoký moment nemá nikdo z konkurence.
😄 [odkaz] :-!
Prostě takto vysoký moment nemá nikdo z konkurence.
😄 [odkaz] :-!
Jde opravdu o špičkové parametry, ale ne o revoluci...
2.0 TFSI (např.Q5) má také pouze s jedním "zdrojem přeplňování" (už nějakou chvíli) krouťák 350 Nm v rozsahu 1500- 4200!...
Takže pokud to je podle tebe "revoluce", tak jedna "taková" už proběhla... :-!
2.0 TFSI (např.Q5) má také pouze s jedním "zdrojem přeplňování" (už nějakou chvíli) krouťák 350 Nm v rozsahu 1500- 4200!...
Takže pokud to je podle tebe "revoluce", tak jedna "taková" už proběhla... :-!
Ty plky mají obvykle velmi racionální základ a nadhled, což je tu docela vzácnost... :-!
Je opravdovou revolucí v průběhu max.točivého momentu, jak sis přečetl výše. Jeho maximum v tak nízkých, v podstatě volnoběžných otáčkách je excelentní a nemůže se mu rovnat žádný z dosud produkovaných motorů. Navíc tato skutečnost je podtržena použitím jen jednoho zdroje přeplňování, totiž i bez použití podpůrného kompresoru pro zátah v nízkých otáčkách. Tím odpadá zbytečná konstrukce mechanického připojování a sní i možné potencionální závady, tohoto systému, nehledě na ekonomickou stránku věci.
Shrnuto: revoluce v jednoduchosti, bezkonkurenční parametry.
Shrnuto: revoluce v jednoduchosti, bezkonkurenční parametry.
K nejlepším?
Ty plky, které se ani v nejmenším netýkají tématu, tj. nového motoru 1.8 T-Jet?
To je to "absolutně nejlepší", ale v kategorii vometák, jak zde několikrát použil jeden z diskutérů.
Ty plky, které se ani v nejmenším netýkají tématu, tj. nového motoru 1.8 T-Jet?
To je to "absolutně nejlepší", ale v kategorii vometák, jak zde několikrát použil jeden z diskutérů.
Obligatni otazka, na kterou znam odpoved predem...ty jsi je ridil, nebo se alespon svezl? >😁 V zasade nemusis odpovidat! 😄
"Ironii" jsi zjevně zatím nepochopil hlavně ty...
Dinarovy reakce tu patří k těm absolutně nejlepším...
"Otras", lidé tě nechápou a ty nechápeš je...
nechceš už s tím konečně začít taky něco dělat ty... 😉
Dinarovy reakce tu patří k těm absolutně nejlepším...
"Otras", lidé tě nechápou a ty nechápeš je...
nechceš už s tím konečně začít taky něco dělat ty... 😉
vidim, ze moju dnesnu ironiu nepochopil nikto 8-s cela tato diskusia spolu s Dinarom je otras. ludia tu prorokuju ako male deti a ta Lancia sa este ani nevyraba. Delta je podla mna krasne umelecke dielo a dnes ukazala, ze ma ambicie stat sa konkurencie schopnym s jednickami na trhu. pravda ty sa do mna mozes smelo pustat.. nevydana prazdna platna :no:
Protože italský motory po čase prostě fungovat přestanou... Vlastní zkušenost s alfou 147, aby zas "někdo" nepeskoval, že vařim z vody!!!! 8-s
S kamandirom Čapajevem možná jo..., ale s Čapajevkem už dneska nepočítá asi nikdo... >😁
Napr. každá Alfa má viacprvok, prvý v Alfa GTV a 147ka ho mala, ked sda Golfu o nom ani nesnívalo😄
toď tam som videl tu na stranke... že Medveď za skoro 900tis evro??? to si snáď kúpi jedine *, ne? sak to neni ani rodinné auto... technika nic moc, je to len obyčajný, že premia segment, to sa nebude predavať... že pár kusová séria >😁 HA!!!. to im tak budeme veriť! este sa to sice neredava, ale bude to prepadak.. to sa predávať nebude. predajú tak jedno. maximálne dva. exkluzivne to tiež asi nebude keď to nikto nechce, pfuuu... čo... keby to stalo, tak 900tisíc Dinárov.. tak to mozno niegdo kupi. 8-s
Jenom upřesnění - zaznělo to víc krát, ale není pravda, že je to biturbo! Tenhle 1,8 motor má jenom JEDNO turbo :yes:
Úplne, ale úplne o ničom. Prémia to nie je, na mainstream moc drahé a čisto mainstreamový GOLF(pokiaľ ide o to, kam sa zaraďuje) je omnoho omnoho lepší, toto je prémia?
Náskok díky technice😒br />
Motory-technika
design: stroj-technika
IMAGE: mechanizmus-technika
prémie: prevodovka-technika
výjmečnost: technika technika
bestseller: Vďaka tomuto náskoku vďaka technike ROZHODNE(-TECHNIKA)
design: stroj-technika
IMAGE: mechanizmus-technika
prémie: prevodovka-technika
výjmečnost: technika technika
bestseller: Vďaka tomuto náskoku vďaka technike ROZHODNE(-TECHNIKA)
Stejně jako Kankunenovu větu považuju za nadsázku, stejně tak je nadsázka i v té mé poznámce, nic zásadního v tom nehledej.
Zas tak tragicky to nelič. Deltu jsem sice nejel a podle všech ohlasů a recenzí to jízdně špička není. Nadruhou stranu třeba paleta motorů je špičková a o takových naftových motorizacích si může Golf i A3 nechat zatím zdát. Interier a výbava je určitě taky na špici segmentu.
Ale jo, já tomu rozumím, jen si myslím, že ten koncept, vezmi základ z mainstreamového kompaktu, vyšperkuj chromem a kůží, a máš vystaráno, nezafunguje. Problémem je ten základ, být bravo špičkou svého segmentu, pak proč ne, jenže bravo se tluče s ambiciozním lowendem, pro deltu to není dostatečné, a jak je vidět z prodejů, z hezky provedených švů na volantu, si dneska kupci na zadek nesednou. 😉
1., ak to auto neznasas, tak preco citas vobec tie informacie, no a pri tom staci nesuhlas prejavit aj raz, inteligentny clovek to pochopi...
2., tym, ze sa snazis v kazdom nicnehovoriacom prispevku vyjadrit tvoj odpor, sa mi zda, ze si ako cert, co sa boji svatenej vody. Este pred tym, nez by si to spatne interpretoval( co je v pripade proletarov z Wolfsburgu celkom pravdepodobne), tym nechcem povedat, ze by sa Golf mal bat Delty, nikdy by take auto nemohlo dosiahnut ani zlomok predajov golfu, ALE toto auto je vsetko, cim golf nikdy nebude, uz iba z principu, pretoze golf sa vidal smerom oblekov z teska, ktore mozu byt kvalitne, ale nikdy nie extravagantne...
2., tym, ze sa snazis v kazdom nicnehovoriacom prispevku vyjadrit tvoj odpor, sa mi zda, ze si ako cert, co sa boji svatenej vody. Este pred tym, nez by si to spatne interpretoval( co je v pripade proletarov z Wolfsburgu celkom pravdepodobne), tym nechcem povedat, ze by sa Golf mal bat Delty, nikdy by take auto nemohlo dosiahnut ani zlomok predajov golfu, ALE toto auto je vsetko, cim golf nikdy nebude, uz iba z principu, pretoze golf sa vidal smerom oblekov z teska, ktore mozu byt kvalitne, ale nikdy nie extravagantne...
Kolega A2 měl zřejmě na mysli to, že Delta s motorem 1.8 biturbo se do prodeje teprve dostává - např. v Itálii už v prodeji je, v Německu dosud ne.
Ale souhlasím s tím, že to asi velký vliv na objem prodejů mít nebude.
Hlavní problém vidím v tom, že Lancia se po letech vrací do segmentu, kde dlouho nebyla zastoupena a mnoho zákazníků si prostě při volbě auta na Lancii ani nevzpomene nebo se jí trochu obává kvůli servisu nebo pojistkám (např. v tom Německu mají zahraniční vozy s malými objemy prodejů o dost vyšší pojistky).
Ale souhlasím s tím, že to asi velký vliv na objem prodejů mít nebude.
Hlavní problém vidím v tom, že Lancia se po letech vrací do segmentu, kde dlouho nebyla zastoupena a mnoho zákazníků si prostě při volbě auta na Lancii ani nevzpomene nebo se jí trochu obává kvůli servisu nebo pojistkám (např. v tom Německu mají zahraniční vozy s malými objemy prodejů o dost vyšší pojistky).
Pak svlíkne kožený obleček, odlepí falešné řasy, sundá korzet, vyndá vycpávky a objeví se průměrná Italka s kozíma nohama. 😉
Tys byl ve Švýcarsku? Žů, ještě, že sedím... Nebo má to tvoje sdělení taky nějaký jiný smysl?
Moje poznámka nemá s technikou společného nic, ale s tím, že delta není bestseler, ale naopak mizivě prodávané auto, všechno. To, že se neprodává ji nečiní výjimečnou, jak z toho vyvozuje Beuamont, ale pouze odhaluje skutečnost, že to auto nikdo nechce. A delta ještě není v prodeji? Něco ti nejspíš uniklo. 😉
Žádné jiné auto neumí říct já jsem dáma a nepotřebuji k tomu velký balík. Nese se po cestě neskutečně.
A ten interiér z Brava tomu taky zrovna nepřidává.
Ale takový ty hodně výstřední metrosexuální typy by mohla zaujmout. 😐
Ale takový ty hodně výstřední metrosexuální typy by mohla zaujmout. 😐
Sportovno? No tak to snad ani nahodou 😄 . Tady nejde o okecavani. Ackoliv me to taky zklamalo.
Ano Civik má torzku.Kapku chyba, nahrazuje to ale velkým kufrem a praktičností interiéru.Ano posunuli to jinam, ale Delta snad míří jinam, teda chtěla by.Jinak auto je to pěkné, nechci to schazovat....pokud to tak vyznělo. 😉
Tak počkat, tohle auto má snad podporovat jak vzhledem, tak funkčností sportovno.Takže torzka je mínus.Nelze okecat...
Když může i "sportovní" Honda postavit Civic s "klackem", tak bych to u Delty neviděl jako nějaký extra problém.
Motor bude v klidu, ale ta torzka to je kapku problém, ehmm překvápko.Ve VIP společnosti by měl bejt imho víceprvek.Má vůbec nějakej FIAT víceprvek??
Rozumíš, to se hodí pro tu lůzu, mraky lidí, Golf,Polo, Paroubek atd. Delt se vyrábí jen pár kousků.. 😉
Tvoje logika, to je na nobelovku.
Co má společnýho tvá výtka o tom, jestli to někdo chce nebo nechce s dokonalostí a technikou?
Navíc pokud se to ještě ani neprodává.
Pane bože 8-s :no:
Co má společnýho tvá výtka o tom, jestli to někdo chce nebo nechce s dokonalostí a technikou?
Navíc pokud se to ještě ani neprodává.
Pane bože 8-s :no:
Dináre, právě jsem se vrátil ze Švýcarska a je tam neskutečně mnoho fiattroubů. Ti Švýcaři jsou ale ***i, že.
>😁 Napiš to na transparent, vem toho druhýho fiatroubu, a vyrazte do ulic. Normální agitačka, znáš to, nějaká ta růže, balonek a oni lidi nakonec pochopí, co volit, deltu, lancii deltu. 😉
Bestseller (zatím) ne, stejně to nejde moc dohromady s "výjimečností". Zbytek ovšem platí :yes:
tak je to opravdu špička. Škoda, že Deltě nenadělili víceprvkovou zadní nápravu. Potom by se o ní dalo určitě mluvit jako o špičce segmentu.
Ano, to je jediné přirovnání pro tento model, audi by si pomalu mělo hledat jiný slogan, těžko může totiž v základu konkurovat obstarožní a slabou 1.6 proti T-Jetu (1.4)
Motor(y) :yes:
Design :yes:
Image :yes:
Motor(y) :yes:
Design :yes:
Image :yes:
PS: Kdo by to byl řekl, že vw bude lancii "šlapat" na paty (to byl citát z let nedávno minulých)
Kdo by to byl řekl, že lancia a alfa bude "šlapat" na paty tomu NEJ- od vw, že? (to byl AKTUÁLNí komentář) 😉
Pěkný den 😄