Novinky
NSX bych neporovnával s ''obyčejnými'' sporťáky.
NSX by měla nabídnout nejlepší kombinaci dynamických vlastností a spotřeby.
Tyto dvě věci jdou u NSX ruku v ruce!
Takže už se probuďte a zbavte se klišé (Hybrid je pomalý a nudný) 😄
Prostě pokrok nejde zastavit. A dříve nebo později auta se spalovacím motorem bohužel tak jako tak skončí 😉
NSX by měla nabídnout nejlepší kombinaci dynamických vlastností a spotřeby.
Tyto dvě věci jdou u NSX ruku v ruce!
Takže už se probuďte a zbavte se klišé (Hybrid je pomalý a nudný) 😄
Prostě pokrok nejde zastavit. A dříve nebo později auta se spalovacím motorem bohužel tak jako tak skončí 😉
Sice Honda NSX se vyráběla od 1990, ale Nordschleife udělala za 7:56.73.
"Slavné Audi R8 se vyrábělo od 2007, tzn. o 17 let později, ale Nordschleife za 7:44. O 17 let mladší s podstatně výkonějším motorem jen o 12 s, to není dobrá vizitka pro Audi R8.
"Slavné Audi R8 se vyrábělo od 2007, tzn. o 17 let později, ale Nordschleife za 7:44. O 17 let mladší s podstatně výkonějším motorem jen o 12 s, to není dobrá vizitka pro Audi R8.
Ty si zas co za cypa ?
Typ co ví zná a má přehled - takovej tvuj opak >😒]
mensi, nez chuj jako ty
eda nepochopí, že je tady za exota. O NSX slyší dnes prvně a myslí si, že R8 má nějakou špičkovou techniku. Akorát si Audi muselo "půjčit" motor a asi 50% dílů od jiné značky, aby to vůbec jelo.
O NSX vím mnohem víc než si myslíš, NSX třeba dokázal porazit Ferrari 512 testarossa na jedné trati v Japonsku a to s hodně velkým náskokem, ale časy se mění a starému NSX už je konec
Při pohledu na nové NSX vidím obrovskou podobnost s R8 a já si nechci kupovat auto,které je kopiíí jiného auto, raději si koupím originál, dizajn byl vždy slabou stránkou Japonských aut, třeba GT-R je rychlé ,ale vzhled je taky odporný a uvnitř je to taky děs, zato interiér od audi to je krása, radost tamy být
Při pohledu na nové NSX vidím obrovskou podobnost s R8 a já si nechci kupovat auto,které je kopiíí jiného auto, raději si koupím originál, dizajn byl vždy slabou stránkou Japonských aut, třeba GT-R je rychlé ,ale vzhled je taky odporný a uvnitř je to taky děs, zato interiér od audi to je krása, radost tamy být
:yes: >😁 to máš za ten fór, že Audi R8 je originál >😁 >😒]
Hele Lamborghini by si bez Audi neškrtlo,takže Audi je originál
Hele to rozveď >😁 to musíš! >😒]
Lamborghini rozděluji do dvou etap: na dobu před a po Audi
Když audi nebylo v Lamborghini byly Lamborghini těžkoovladatelná monstra, třeba Countach, Diablo bylo poslední bez Audi
Murcielago, Gallardo, Aventador se ovládají velice lehce , jendoduše a pohodlně a to bylo u Lamborghini před Audi něco nemyslitelného
A upřímně raději bych R8 , než Gallardo, líbí se mi víc, má hezčí a pohodlnější interiér, je z něho lépe vidět a nehoří tak často
Když audi nebylo v Lamborghini byly Lamborghini těžkoovladatelná monstra, třeba Countach, Diablo bylo poslední bez Audi
Murcielago, Gallardo, Aventador se ovládají velice lehce , jendoduše a pohodlně a to bylo u Lamborghini před Audi něco nemyslitelného
A upřímně raději bych R8 , než Gallardo, líbí se mi víc, má hezčí a pohodlnější interiér, je z něho lépe vidět a nehoří tak často
Audi trumfne V6 po 17 letech, tomu se rika pokrok a potrebuje k tomu V10 😉
7:44 Audi R8 V10
7:56.73 Honda NSX-R (NA2) V6
8:04 Audi R8 V8
8:09.099 Audi R8 e-tron
7:44 Audi R8 V10
7:56.73 Honda NSX-R (NA2) V6
8:04 Audi R8 V8
8:09.099 Audi R8 e-tron
7😁4 R8 GT 😉
Tak nakonec tu 16 let starou Hondu trumfli? >😁
7:18 Nissan GT-R - aktuální Japonci s V6 nechaj pozdravovat >😒]
7:18 Nissan GT-R - aktuální Japonci s V6 nechaj pozdravovat >😒]
Jistě, přeplňování je velká výhoda, a i při podobném maximálním výkonu je průběh výkonu daleko lepší než u jakékoliv atmosféry takže na dráze GTR dominuje. Nicméně fajnšmekři stejně doporučují klasiku 😄
[odkaz]
[odkaz]
Máš pravdu, soupeřem Audi R8 V10 GT (7😁4) je pochopitelně atmosféra. Takže Lexus LFA V10 [odkaz] 7:14,64 😉
Ano speciální edice postavená speciálně pro NS. Sériový LFA 7😁8. 😄
Tys taky musel sáhnout po speciálně odlehčenym aerodynamicky upravenym R8 GT. Sériový Audi R8 V10 7:44 😄
R8 GT není žádná edice nebo výrobně omezená limitka, kdokoliv si ji může obratem ruky objednat na rozdíl od LFA. 😉
Jo LFA už neni a narozdíl od R8 nebude mít ani další generaci. Škoda
Ano, je škoda, že Japonci obecně vyklidili supersporty a dnes jako jediný nerezignoval Nissan s GTR. Věřím, že Nissan nástupce postaví, protože tradici je potřeba pěstovat a držet kontinuitu jako třeba Ferrari nebo Porsche, ne jen nabídnout jedno třeba i skvělé auto a pak dalších deset let ukazovat zákazníkům dlouhý nos.
7:14 Lexus LFA 😉
To si pleteš, to je Porsche 918 😉
Ok 7:14,64 😄
Evropa, US a Japonec až na konec. 😄
Evropa , Japonec a USA na konec
protože líp vypadá a má skvělou pověst a historii
Ale , když se nebudu soustředi na dizajn a na nulovou pověst nového auta,protože je nové, jsem na tohle auto hodně zvědavý a myslím si, že bude výborné a bude to po dlouhé době opravdový Japonský supersport, doufám ,že bude lepší jak GT-R
NSX ma skvelou povest a historii o ktere si muze R8 nechat zdat. R8 ma mozna tak povest dilu z Lamba 😉
To ze to bude lepsi jak GT-R nikdo nepochybuje a ani nepochybuji, ze technika bude lepsi jak R8 😉
PS: Takto, jako v tom příspěvku výše, argumentuje obvykle člověk, který svůj názor neumí vysvělit ani sám sobě - pokud by to uměl, tak by se o to celkem pochopitelně alespoň pokusil >😁 .
Jinak R8 je naprosto konvencni supersport ktery neprinasi zadne inovace, stejna koncepce jako Ferrari, Lambo atd... NSX bude technikou urcite dal, jestli "modernejsi" koncepci dokaze pretavit v lepsi casy nez ma R8 ukaze az cas.
Obávám se, že technologie a možnosti Hondy jsou trošku větší než u Audi. Ale necháme se překvapit.
A ten 2minutovej "Hands" spot se Hondě fakt poved :yes:
R8 je pojem mezi superauty, není zdaleka nejrychlejší supersport ,ale je to úžasné auto, které se skvěle řídí a to i na limitu, je velice stabilní a je komfortní a praktické a spolehlivé, dá se sním jezdit i v zimě
A co takhle sportovní modely? R8 a dejme tomu TT... a dál? Jasně, je tu RS řada, jenže to jsou auta spíš rychlá než sportovní.
Lancia 9 titulů, Citroën 8 titulů, Peugeot 5 titulů, Ford Toyota Fiat po 3 >😒]
Ty jsi fakt mončičák s ledvinkou u pasu a slunečními brýlemi
Jestli je Audi velké jméno světa sportovních vozů, pak je i30 SW kvalitní český kombík. >😒]
je mi přes 30 a nikdy jsem nereagoval v žádné diskusi ač mne často prsty pálily.
Nyní však musím.
Najděte si prosím něco o NSXku, třeba [odkaz]
Audi R8 je jistě technicky dokonalý stroj se srdcem z Lamborghini, ale vzrušení?
Poslední vášnivé bylo Quattro sport S1, když je proháněl Walter Röhrl.
A teď jistě rozpálím jiného konzervativce 😄.
Diskuze o R8 v souvislosti s NSX pod jiným článkem a myslím, že je bezpředmětná.
S trochou nadsázky mají společný jen to, že mají 4 kola..
Porovnával bych spíš s Porsche 918
😉
A už vůbec mě nazajímá názor od takových lidí
R8 je nejlepší kára v Galaxii a hotovo, nazdar >😁
nezbývá než souhlasit
Enterprise by se umístil až za R8
[odkaz]
AUDI má přece náskok 😄
R8 je určitě výborný auto, to si nenech vzít! Obzvláště absolutně. Ale to neznamená, že je automaticky lepší než NSX 😉
A už se tim netrap 😄
A keď tu furt riešiš to R32 a golfistov, keby si mal o kolečko viac pozrieš si môj profil a zistíš, že vlastním Hyundai Elantru a Hondu Accord, Golfa som nikdy nemal... :no: Nick R32 mám preto, lebo v čase kedy som si tu zakladal profil som mal za sebou jednu veľmi adrenalínovú skúsenosť s R32, v tom čase sa o R8 ešte ani v Ingolstate nesnívalo a ty si zrejme kočil základnú školu. 😉