Novinky
Emel
9
Bohužel, tento příspěvek úrovní odpovídá prostému pobíječi much... a to jsem to vyjádřil ještě mírně. Nevyprovokovaná vulgárnost, obsahově taky slabé... :no:
Přejít do diskuze
Myslím, že dominance ve vytrvalostních závodech posledních cca 12 let včetně série v 24hLM je daleko větší sportovní zářez Audi než staré dva tituly v rallye.
Dobrý den,
je mi přes 30 a nikdy jsem nereagoval v žádné diskusi ač mne často prsty pálily.
Nyní však musím.
Najděte si prosím něco o NSXku, třeba [odkaz]
Audi R8 je jistě technicky dokonalý stroj se srdcem z Lamborghini, ale vzrušení?
Poslední vášnivé bylo Quattro sport S1, když je proháněl Walter Röhrl.
A teď jistě rozpálím jiného konzervativce 😄.
je mi přes 30 a nikdy jsem nereagoval v žádné diskusi ač mne často prsty pálily.
Nyní však musím.
Najděte si prosím něco o NSXku, třeba [odkaz]
Audi R8 je jistě technicky dokonalý stroj se srdcem z Lamborghini, ale vzrušení?
Poslední vášnivé bylo Quattro sport S1, když je proháněl Walter Röhrl.
A teď jistě rozpálím jiného konzervativce 😄.
Dizajn mě neoslovil,ostatně jako většina japonských aut a raději bych R8,
protože líp vypadá a má skvělou pověst a historii
Ale , když se nebudu soustředi na dizajn a na nulovou pověst nového auta,protože je nové, jsem na tohle auto hodně zvědavý a myslím si, že bude výborné a bude to po dlouhé době opravdový Japonský supersport, doufám ,že bude lepší jak GT-R
protože líp vypadá a má skvělou pověst a historii
Ale , když se nebudu soustředi na dizajn a na nulovou pověst nového auta,protože je nové, jsem na tohle auto hodně zvědavý a myslím si, že bude výborné a bude to po dlouhé době opravdový Japonský supersport, doufám ,že bude lepší jak GT-R
R8 bohatě stačí, z evropských výrobců v této kategorii nabízí ekvivalent pouze vrcholné sportovní značky zaměřené jen na sportovní portfolio (Porsche, Ferrari, McL). Navíc je potřeba nezapomínat, že Audi má "svou" sportovní značku, kterou vlastní, a do značné míry realizuje vývoj jejich modelů a tam jsou další dva supersporty.
Sice Honda NSX se vyráběla od 1990, ale Nordschleife udělala za 7:56.73.
"Slavné Audi R8 se vyrábělo od 2007, tzn. o 17 let později, ale Nordschleife za 7:44. O 17 let mladší s podstatně výkonějším motorem jen o 12 s, to není dobrá vizitka pro Audi R8.
"Slavné Audi R8 se vyrábělo od 2007, tzn. o 17 let později, ale Nordschleife za 7:44. O 17 let mladší s podstatně výkonějším motorem jen o 12 s, to není dobrá vizitka pro Audi R8.
😃)
Obávám se, že technologie a možnosti Hondy jsou trošku větší než u Audi. Ale necháme se překvapit.
Obávám se, že technologie a možnosti Hondy jsou trošku větší než u Audi. Ale necháme se překvapit.
A hlavně R8 je pořádný kus železa, ne tyhle papírový supersporty... R8 má skvělou výbavu, nevídaný komfort, je prostorné a praktické a ne moc drahé na superauto 😄
Technika rozhodně nebude lepší, než R8, protože Audi je Audi, je to prémiová značka, která si může dovolit úplně všechno, má motor 5,2 FSI V10, pohon 4x4 přes Haldex a spotřebu okolo 12-ti litrů 😉
Edo, jsi stejný plakát a bychař jako někteří diskutéři pod trojbojem GT, ST, vRS, co vidí obrázek a hned je jim jasné, co je lepší. Zkus se těmi auty nejprve projet a pak nám tady o nich napiš obsažné recenze. Do té doby je mlčeti zlato. 😄
Pochybuju... k hybridu mám vrozenou nedůvěru. Ale na druhou stranu, hrajou si s tím i u vyhlášených sportovních značek...
Uvidíme, jestli tenhle nový počin zvládne naplnit očekávání, které díky legendárnímu předku pochopitelně máme.
Ty si ale magor, dúfam, že od včera večera si sa nad plagátom R8 aspoň dva krát urobil... >😒] Ja chápem, že každý má nejaký sen, v tvojom prípade evidentne je to R8, no ja som ten tvoj sen riadil a pre mňa to až taká šupa nieje... Za tie prachy by som radšej nejaké GT (napr. Aston?), tým ale netvrdím, že je R8 zlé auto - aurát na mňa nejaký obrovský dojem neurobilo.
A keď tu furt riešiš to R32 a golfistov, keby si mal o kolečko viac pozrieš si môj profil a zistíš, že vlastním Hyundai Elantru a Hondu Accord, Golfa som nikdy nemal... :no: Nick R32 mám preto, lebo v čase kedy som si tu zakladal profil som mal za sebou jednu veľmi adrenalínovú skúsenosť s R32, v tom čase sa o R8 ešte ani v Ingolstate nesnívalo a ty si zrejme kočil základnú školu. 😉
A keď tu furt riešiš to R32 a golfistov, keby si mal o kolečko viac pozrieš si môj profil a zistíš, že vlastním Hyundai Elantru a Hondu Accord, Golfa som nikdy nemal... :no: Nick R32 mám preto, lebo v čase kedy som si tu zakladal profil som mal za sebou jednu veľmi adrenalínovú skúsenosť s R32, v tom čase sa o R8 ešte ani v Ingolstate nesnívalo a ty si zrejme kočil základnú školu. 😉
jj 4 kola, motor uprostřed, volant, 2 sedacky, svetla vepředu, svetla vzadu, vejfuk-y.... a jiste tech podobnosti s R8 bude daleko vic >😁
Nojo s flyboyedou je sranda 😄
A ten 2minutovej "Hands" spot se Hondě fakt poved :yes:
A ten 2minutovej "Hands" spot se Hondě fakt poved :yes:
slušná reakce Hammunasakra 😄 Honda je samozřejmě mnohem víc soběstačná a technologicky výrazně vyspělejší, než Audi, resp. VW koncern. Honda nekupujeme technologie jako VW, ale sama si je vyvíjí a vše co vyrábí je nadprůměrně kvalitní výrobek. A je jedno, jestli to je sekačka, motorka nebo letadlo.
Adame Nováku, ty sis konecne vzpomenul na heslo ke svemu predchozimu nicku? >😒]
Jina prezdivka, jine bludy, mas to zmaknute >😁
Jina prezdivka, jine bludy, mas to zmaknute >😁
hele flyboyedo
R8 je určitě výborný auto, to si nenech vzít! Obzvláště absolutně. Ale to neznamená, že je automaticky lepší než NSX 😉
A už se tim netrap 😄
R8 je určitě výborný auto, to si nenech vzít! Obzvláště absolutně. Ale to neznamená, že je automaticky lepší než NSX 😉
A už se tim netrap 😄
NSX bych neporovnával s ''obyčejnými'' sporťáky.
NSX by měla nabídnout nejlepší kombinaci dynamických vlastností a spotřeby.
Tyto dvě věci jdou u NSX ruku v ruce!
Takže už se probuďte a zbavte se klišé (Hybrid je pomalý a nudný) 😄
Prostě pokrok nejde zastavit. A dříve nebo později auta se spalovacím motorem bohužel tak jako tak skončí 😉
NSX by měla nabídnout nejlepší kombinaci dynamických vlastností a spotřeby.
Tyto dvě věci jdou u NSX ruku v ruce!
Takže už se probuďte a zbavte se klišé (Hybrid je pomalý a nudný) 😄
Prostě pokrok nejde zastavit. A dříve nebo později auta se spalovacím motorem bohužel tak jako tak skončí 😉
12L spotreba u 5,2L V10? >😁
Jinak R8 je naprosto konvencni supersport ktery neprinasi zadne inovace, stejna koncepce jako Ferrari, Lambo atd... NSX bude technikou urcite dal, jestli "modernejsi" koncepci dokaze pretavit v lepsi casy nez ma R8 ukaze az cas.
Jinak R8 je naprosto konvencni supersport ktery neprinasi zadne inovace, stejna koncepce jako Ferrari, Lambo atd... NSX bude technikou urcite dal, jestli "modernejsi" koncepci dokaze pretavit v lepsi casy nez ma R8 ukaze az cas.
Lamborghini rozděluji do dvou etap: na dobu před a po Audi
Když audi nebylo v Lamborghini byly Lamborghini těžkoovladatelná monstra, třeba Countach, Diablo bylo poslední bez Audi
Murcielago, Gallardo, Aventador se ovládají velice lehce , jendoduše a pohodlně a to bylo u Lamborghini před Audi něco nemyslitelného
A upřímně raději bych R8 , než Gallardo, líbí se mi víc, má hezčí a pohodlnější interiér, je z něho lépe vidět a nehoří tak často
Když audi nebylo v Lamborghini byly Lamborghini těžkoovladatelná monstra, třeba Countach, Diablo bylo poslední bez Audi
Murcielago, Gallardo, Aventador se ovládají velice lehce , jendoduše a pohodlně a to bylo u Lamborghini před Audi něco nemyslitelného
A upřímně raději bych R8 , než Gallardo, líbí se mi víc, má hezčí a pohodlnější interiér, je z něho lépe vidět a nehoří tak často
Jo slyšel - skoro všichni byli úspěšnější než Audi který získalo pouhý 2 tituly (´82 a ´84). Za staré dobré časy je zodpovědná hlavně špatná paměť. ANATOLE FRANCE >😁 >😒]
Lancia 9 titulů, Citroën 8 titulů, Peugeot 5 titulů, Ford Toyota Fiat po 3 >😒]
Lancia 9 titulů, Citroën 8 titulů, Peugeot 5 titulů, Ford Toyota Fiat po 3 >😒]
O Audi Quattro si už niekedy počul? A o jeho účinkovaní v rallye v prvej polovici 80. rokov? 😉 Alebo rallye pre Teba nie "svet športových áut"?
No, pak tu je asi plno, neřku-li většina slepých, vyjma samozvaného flyboyeda..., pokud tedy tou podobností není myšlen fakt, že se jedná o placaté sportovní kupé na čtyřech kolech.
PS: Takto, jako v tom příspěvku výše, argumentuje obvykle člověk, který svůj názor neumí vysvělit ani sám sobě - pokud by to uměl, tak by se o to celkem pochopitelně alespoň pokusil >😁 .
PS: Takto, jako v tom příspěvku výše, argumentuje obvykle člověk, který svůj názor neumí vysvělit ani sám sobě - pokud by to uměl, tak by se o to celkem pochopitelně alespoň pokusil >😁 .
Dej si basy na plné kule a velké disky a ukaž světu jaký jsi frajer, tak nějak si představuju typické řidiče golfů
Tak design me oslovil, vypda ostre a nevypada vubec jak R8. R8 vypada jako spousta jinych. Me osobne prijde R8 jak nejaka slepenina. Reseni za dvermi je divne.
NSX ma skvelou povest a historii o ktere si muze R8 nechat zdat. R8 ma mozna tak povest dilu z Lamba 😉
To ze to bude lepsi jak GT-R nikdo nepochybuje a ani nepochybuji, ze technika bude lepsi jak R8 😉
NSX ma skvelou povest a historii o ktere si muze R8 nechat zdat. R8 ma mozna tak povest dilu z Lamba 😉
To ze to bude lepsi jak GT-R nikdo nepochybuje a ani nepochybuji, ze technika bude lepsi jak R8 😉
O NSX vím mnohem víc než si myslíš, NSX třeba dokázal porazit Ferrari 512 testarossa na jedné trati v Japonsku a to s hodně velkým náskokem, ale časy se mění a starému NSX už je konec
Při pohledu na nové NSX vidím obrovskou podobnost s R8 a já si nechci kupovat auto,které je kopiíí jiného auto, raději si koupím originál, dizajn byl vždy slabou stránkou Japonských aut, třeba GT-R je rychlé ,ale vzhled je taky odporný a uvnitř je to taky děs, zato interiér od audi to je krása, radost tamy být
Při pohledu na nové NSX vidím obrovskou podobnost s R8 a já si nechci kupovat auto,které je kopiíí jiného auto, raději si koupím originál, dizajn byl vždy slabou stránkou Japonských aut, třeba GT-R je rychlé ,ale vzhled je taky odporný a uvnitř je to taky děs, zato interiér od audi to je krása, radost tamy být
R8 iluze není , R8 je slutečná a je skutečně výborná , všichni co tu R8 haníte jste banda teplejch * a ani netušíte jak je to auto skvělý, je to ale dobře ,že se k vám R8 nedostala, R8 totiž není auto pro blbečky, pro blbečky tu jsou Golfy například R32 >😁
*** díky VW a Audi je naživu tolik automobilek,že kdyby nebyly těchto velkých jmen jako je VW a Audi, hodně automobilek by pošla hlady a zbankrotovala by
R8 je pojem mezi superauty, není zdaleka nejrychlejší supersport ,ale je to úžasné auto, které se skvěle řídí a to i na limitu, je velice stabilní a je komfortní a praktické a spolehlivé, dá se sním jezdit i v zimě
R8 je pojem mezi superauty, není zdaleka nejrychlejší supersport ,ale je to úžasné auto, které se skvěle řídí a to i na limitu, je velice stabilní a je komfortní a praktické a spolehlivé, dá se sním jezdit i v zimě
R8 GT není žádná edice nebo výrobně omezená limitka, kdokoliv si ji může obratem ruky objednat na rozdíl od LFA. 😉
Tys taky musel sáhnout po speciálně odlehčenym aerodynamicky upravenym R8 GT. Sériový Audi R8 V10 7:44 😄
Máš pravdu, soupeřem Audi R8 V10 GT (7😁4) je pochopitelně atmosféra. Takže Lexus LFA V10 [odkaz] 7:14,64 😉
Jistě, přeplňování je velká výhoda, a i při podobném maximálním výkonu je průběh výkonu daleko lepší než u jakékoliv atmosféry takže na dráze GTR dominuje. Nicméně fajnšmekři stejně doporučují klasiku 😄
[odkaz]
[odkaz]
Tak nakonec tu 16 let starou Hondu trumfli? >😁
7:18 Nissan GT-R - aktuální Japonci s V6 nechaj pozdravovat >😒]
7:18 Nissan GT-R - aktuální Japonci s V6 nechaj pozdravovat >😒]
Audi trumfne V6 po 17 letech, tomu se rika pokrok a potrebuje k tomu V10 😉
7:44 Audi R8 V10
7:56.73 Honda NSX-R (NA2) V6
8:04 Audi R8 V8
8:09.099 Audi R8 e-tron
7:44 Audi R8 V10
7:56.73 Honda NSX-R (NA2) V6
8:04 Audi R8 V8
8:09.099 Audi R8 e-tron
A Ty jsi se kde vyskytnul, kde Tě vymysleli ??? Panebože, panebože ... Jsou prázdniny, co se divím ...
Co se týká Moto GP, tak tam má Honda převahu, Kdybych si chtěl koupit letadlo Hondu bych zařadil mezi kandidáty, kdybych chtěl výkonný dieslový sedan, Hondě bych se vyhnul, na evropské dieslové sedany prémiových značek nemá
dopředu se píše dohromady, flyboyedo 😄
Diskuze o R8 v souvislosti s NSX pod jiným článkem a myslím, že je bezpředmětná.
S trochou nadsázky mají společný jen to, že mají 4 kola..
Porovnával bych spíš s Porsche 918
😉
Diskuze o R8 v souvislosti s NSX pod jiným článkem a myslím, že je bezpředmětná.
S trochou nadsázky mají společný jen to, že mají 4 kola..
Porovnával bych spíš s Porsche 918
😉
Tak ja som R8 (síce "len" V8") nejaký čas riadil, fajn kára, no snažili sa ju podľa mňa urobiť až príliš univerzálne - rozumej tak aby sa dala používať aj každý deň a výsledok bol pre mňa trošku rozporuplný. Áno, silná beštia, áno budí rešpekt a zvyšuje ego, ale superšoprt to nieje a na každodenné používanie tiež nie... Dizajn úchvatný, technika špičková no skrátka som nevedel (keby som si to auto mal kúpiť) načo by mi vlastne bolo. Na okruhy slabé, do mesta nevhodné... Staré NSX sa aspoň nanič nehralo, piloval ho Senna a to je pre mňa dostatočná záruka nekonečnej zábavy na okruhu. 😉
>😁 :yes: Koukám, že se bavíš ... Dnes se to tu přímo hemží prázdninovými "profíky a šíbry" ... Užívej si ... 😉
Invert, Gilgit, flyboyeda, etc... Vy máte poblíž někde společné hnízdo, nebo se domlouváte >😒] ...
eda nepochopí, že je tady za exota. O NSX slyší dnes prvně a myslí si, že R8 má nějakou špičkovou techniku. Akorát si Audi muselo "půjčit" motor a asi 50% dílů od jiné značky, aby to vůbec jelo.
Jenže to už je 30 let. Renault, Citroen, Ford, BMW, Mercedes... ti všichni mají motosportovní historii bohatší.
A co takhle sportovní modely? R8 a dejme tomu TT... a dál? Jasně, je tu RS řada, jenže to jsou auta spíš rychlá než sportovní.
A co takhle sportovní modely? R8 a dejme tomu TT... a dál? Jasně, je tu RS řada, jenže to jsou auta spíš rychlá než sportovní.
jasně >😁
nezbývá než souhlasit
Enterprise by se umístil až za R8
[odkaz]
AUDI má přece náskok 😄
nezbývá než souhlasit
Enterprise by se umístil až za R8
[odkaz]
AUDI má přece náskok 😄
Původní NSX byla ve své době špička, tak uvidíme, s čím Honda přijde... v hybridní ústrojí moc velkou důvěru nemám, ale třeba to tentokrát klapne 😄
Nemám rád Golfisty R32, to znamená řidiče golfů, jsou to debilní auta, stejně jako jejich majitelé
A už vůbec mě nazajímá názor od takových lidí
R8 je nejlepší kára v Galaxii a hotovo, nazdar >😁
A už vůbec mě nazajímá názor od takových lidí
R8 je nejlepší kára v Galaxii a hotovo, nazdar >😁
Krávo, VW je teď v Rallye tak daleko že musel počkat ze závoděním až budou ostatní značky vůbec schopné se přiblížit k jeho časům aby se tomu mohli říkat závody
Ty jsi fakt mončičák s ledvinkou u pasu a slunečními brýlemi
Ty jsi fakt mončičák s ledvinkou u pasu a slunečními brýlemi
To je závodní auto. R8 je jediný pravověrný sporťák Audi od druhé světové války, pokud vím. Kromě ní najdeš jen pár kupé, tím to hasne. I kdybych započítal úplně všechno nehledě na terminologii (tedy závodní stroje, koncepty, i diskutabilní vozy jako TT, prostě všechno), tak to pořád velké jméno není. Velké jméno je Ferrari. Nebo Porsche. Ne Audi. Chce to být trochu fér.
Jestli je Audi velké jméno světa sportovních vozů, pak je i30 SW kvalitní český kombík. >😒]
Jestli je Audi velké jméno světa sportovních vozů, pak je i30 SW kvalitní český kombík. >😒]
Jo taky myslim že nástupce GT-R bude. Ale zapomněl si na to NSX, třeba teď bude taky už trvale v nabídce 😄
Ano, je škoda, že Japonci obecně vyklidili supersporty a dnes jako jediný nerezignoval Nissan s GTR. Věřím, že Nissan nástupce postaví, protože tradici je potřeba pěstovat a držet kontinuitu jako třeba Ferrari nebo Porsche, ne jen nabídnout jedno třeba i skvělé auto a pak dalších deset let ukazovat zákazníkům dlouhý nos.
Pokud narážíš i na mou osobu tak bych rád řekl, že jsem nikde neřekl které z těch tří aut je lepší, ale které BYCH (máš radost 😁) upřednostnil a proč. Na konstatování které auto je nejlepší a basta tu máme jiné e😜erty... tak zle na tom snad nejsem. 😄
jistá podoba s R8 tak je, jediné co mi ji tedy připomíná jsou světla. Ale maska na mě působí jak Opel s Mazdou dohromady. Celkově však vypadá zajímavě, až na velká zrcátka.
není to blbost, je to fakt a díky tomu že se to nerýmuje to je důvěry hodné,dělám si srandu z češtiny a lidí co ji berou moc vážně
tak jseteze dieselove sedany hrajou celosvetove tak vzdalene housle, ze ani nemaj číslo jak jsou bezvyznamne >😁