Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota v nabídce zachová offroady s nosným rámem

13 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dnesnej automobilovej doby :yes:
Mig_35
Tak tak. Jsou lidi, co potřebují terénní auta, co jsou skutečně terénní😄
rmt
ale to že bude mít Land Cruiser přeplnovanou 1.2 tam nenapíšou >😁 >😁 (samozřejmě vtip)
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Kombinovanú s elektromotorom >😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Opravdové auto do terénu potřebuje málokdo a to ještě pracovně.
simson33
To je jedno, jestli ho někdo potřebuje, důležité je, jestli ho chce. S touhle logikou bys mohl vyřadit z výroby i sporťáky, protože k přesunu z místa A do místa B taky nejsou potřeba.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
nebo chce 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Lesníci, energetici, myslivci, záchranáři, policie, armáda, fandové do offroadů a pár nadšenců.

Ono to dohromady nemusí být vůbec nezajímvý číslo, zvláště v některých zemích.
xpaja
Stačí se kouknout, který automobil je celosvětově nejprodávanější na největším počtu trhů. Je to Toyota Hilux. A i když ty trhy jsou co do objemu malé (jde především, o africké a arabské země), tak v celkovém počtu to není zanedbatelný počet aut. Takže pravověrné offroady mají stále co říct. Jen ne v Evropě a proto na to musíme nahližet z trochu jiné (celosvětové) perspektivy.
Avatar - Bristol
Bristol
je docela škoda, tohle auto vypadá skutečně zajímavě, ale pravda asi bude že cílová skupina bude hodně omezená
Tom!k
No v Americe je FJ Cruiser dost oblíbený a Toyota kvůli tomu i nedělala žádný facelift 😉 V nabídce změnila akorád barvy karoserie a doplňky typu kol apod. 😄 :yes:
megacruiser
Na oldtimer festivalu ve Slavkově jsem viděl i FJ Cruiser v provedení cabrio. Po Brně těch normálních pár jezdí, jsou to skutečně skvělé a hodně výrazné off-roady. Systém dveří se podobá RX-8. [odkaz]
Avatar - Gasoline
Gasoline
Pokud vím, tak problémem ústupu rámů v Evropě není až tak nezájem zákazníků, jako legislativa. Auta s rámem neplní bezpečnostní předpisy hlavně v ochraně chodců. To je i důvod konce Defenderu v Evropě jak ho známe. Nakonec všechny opravdové offroady skončí v kategorii pracovních strojů. Je mi z toho smutno. 8-s