Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan GT-R Nismo GT500 je také „DTM kompatibilní“

Japonská automobilka představila svůj závoďák pro příští sezonu Super GT, postavený stejně jako Honda NSX a Lexus LF-CC podle pravidel, společných s německými cesťáky DTM.
Zpět na článek
19. 8. 2013 14:53
19. 8. 2013 16:00
19. 8. 2013 17:24
19. 8. 2013 17:38
19. 8. 2013 19:35
19. 8. 2013 20:02
20. 8. 2013 07:57
20. 8. 2013 08:10
20. 8. 2013 15:50
20. 8. 2013 16:59
20. 8. 2013 09:27
20. 8. 2013 10:02
20. 8. 2013 12:06
20. 8. 2013 13:11
19. 8. 2013 19:28
3. 9. 2013 10:00
Avatar - Variotek
19. 8. 2013 14:53
NSX
NSX vidět v zrcátku tak se asi poseru z z nervozity... >:D Doufám že v DTM obě značky uvidím...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ham.
19. 8. 2013 16:00
Re: NSX
Nissan nemusí být nervozní, týmy Mola a Nismo válcují v Super GT spolehlivě jak Lexus tak Hondu už ve třetí sezóně za sebou.
Avatar - Choochoo
19. 8. 2013 17:24
Re: NSX
Mola letos valcuje na 13 miste, vyhrala 2x po sobe, a tim to asi konci. Letos jsou na tom zatim prvni tri cca stejne, 4 body rozdil. Tohle mi jako valcovani neprijde ;-) Takze muze vyhrat klidne i HSV ktere vyhralo pred 3 lety.
Da se rici, ze se GTR dari o tom zadna, ale pristi rok s uplne jinymi auty to muze byt treba Lexus kdo bude valcovat ;-)
Avatar - Ham.
19. 8. 2013 17:38
Re: NSX
Ano Nissanu se daří, soupeřům se nedaří. I tak se to dá říci.
Avatar - TeeJay
19. 8. 2013 19:35
Re: NSX
Potíže s počty, koukám. Honda HSV vyhrála sezonu 2010 Nismo 2011 a 2012. Letos je Honda v půlce sezony zatím průběžně třetí se ztrátou drtivých 2 bodů na vedoucí Nismo. Hrůza, jak ji drtí. >:D
Avatar - Ham.
19. 8. 2013 20:02
Re: NSX
Potíže se čtením, koukám. 2011 a 2012 vyhrál tým Mola. 2013 vede Nismo. Pohledem do historie lze zjistit, že jediný titul Hondy 2010 je doslova debakl proti plejádě titulů Toyoty a Nissanu. :-)
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 07:57
Re: NSX
Chce to spise poradny pohled nez kouknuti na 3 roky zpet, pac snad i tituly stare generace NSX z roku 2007 a dalsi se pocitaji, nebo snad ne?
Avatar - Ham.
20. 8. 2013 08:10
Re: NSX
2007 Toyota
Klidně si ty tituly přepočítej od roku 1994
[odkaz]
:-)
Avatar - Choochoo
20. 8. 2013 15:50
Re: NSX
Nekde bude chyba
[odkaz]
:-)
Avatar - Ham.
20. 8. 2013 16:59
Re: NSX
Já bych věřil ofiko stránkám Super GT, ale tak nebo onak hraje Honda ve srovnání s Toyotou a Nissanem třetí housle.
Avatar - TeeJay
20. 8. 2013 09:27
Re: NSX
Je vidět, že v Googlu hledat umíš, dobrá práce, ale ono to někdy nestačí. :-) Faktem je, že se NSX v GT500 nedařilo, ovšem na rozdíl od Toyoty a Nissanu nikdy nemělo tovární podporu, fungovalo to víceméně díky entuziazmu Mugenu, takže síly v tomto ohledu nebyly úplně vyrovnané. Na to, že do NSX Super GT projektu nešly téměř žádné peníze, si vedlo ještě velmi slušně.

To se změnilo s příchodem HSV-010 GT v roce 2010, kdy už auto má plný support a dokonce i tovární tým. Jeden titul za tři roky působení v Super GT je velmi slušný výsledek a pokud se podíváš na rok 2014, z pěti závodů HSV zatím vyhrálo tři.
Avatar - Ham.
20. 8. 2013 10:02
Re: NSX
Ano nestačí, je mi jasné, že bez politického dovysvětlení to u Hondy nikdy nejde. :-)
Avatar - TeeJay
20. 8. 2013 12:06
Re: NSX
Jasně, počítám, že patříš k těm, kteří slintají nad tím, jak Audi od roku 2000 drtí konkurenci v Le Mans. >:D
Avatar - Ham.
20. 8. 2013 13:11
Re: NSX
Hlavně nezačni s politickým školením jaké úspěchy slaví ve 24hLM Honda. >:-[]
20. 8. 2013 13:45
Dotaz na autora článku
Mohl bych se zeptat, jak bylo myšleno následující: "hlavní motivací je ale v první řadě vytvořit širokou nabídku závodních aut pro sérii United SportsCar Racing, která se rozjede v USA patrně už v roce 2015." ?

Série USCR se má rozjet od příštího roku, pořád dolaďují pravidla, aby Daytona Prototypes a LMP2 byly co nejvyrovnanější, ale že by někdy padlo slovo o cestovních vozech z DTM, to tedy nevím.

------------------------------

Jinak já osobně všechny tyto předpisy považuji za nesmyslné tříštění sil už tak nákladného vývoje závodních speciálů. Zlaté časy 70. let, kdy se od Japonska, přes Evropu, Afriku až po Ameriku jezdilo podle jednotných předpisů skupin 1 až 6. A tak automobilky i menší konstruktérské firmy nemusely stejné nebo podobné auto vyvíjet pořád dokola, a konkurence byla mnohem lepší, neboť tým mohl s jedním autem jezdit od vrchů přes okruhy či rallye skoro cokoliv. Všude byly předpisy stejné, nebo velmi podobné (samozřejmě stejné auto na špičkové úrovni rallye a okruhy nezvládlo :-) ). Dneska je řada šampionátů smrknutých do souboje dvou nebo tří značek, většinou tvrdě sešněrovaných předpisy. A když se pak dva organizátoři dohodnou na jednotných pravidlech, je z toho takový humbuk.
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2013 10:00
DTM
Ať je to jak je to, velice rád se dočkám působení japonských značek v DTM. Když jsi vezmu jak bylo DTM zajímavé a brutální v 90tých letech kdy jezdily spousty značek tak jejich vstup jen uvítám.
S příchodem a návratem BMW už to začalo být zajímavé a teď sem s ostatníma.
Rozbalit vlákno
0