Novinky
Variotek
1
NSX vidět v zrcátku tak se asi poseru z z nervozity... >😁 Doufám že v DTM obě značky uvidím...
Přejít do diskuze
Ať je to jak je to, velice rád se dočkám působení japonských značek v DTM. Když jsi vezmu jak bylo DTM zajímavé a brutální v 90tých letech kdy jezdily spousty značek tak jejich vstup jen uvítám.
S příchodem a návratem BMW už to začalo být zajímavé a teď sem s ostatníma.
S příchodem a návratem BMW už to začalo být zajímavé a teď sem s ostatníma.
Já bych věřil ofiko stránkám Super GT, ale tak nebo onak hraje Honda ve srovnání s Toyotou a Nissanem třetí housle.
Mohl bych se zeptat, jak bylo myšleno následující: "hlavní motivací je ale v první řadě vytvořit širokou nabídku závodních aut pro sérii United SportsCar Racing, která se rozjede v USA patrně už v roce 2015." ?
Série USCR se má rozjet od příštího roku, pořád dolaďují pravidla, aby Daytona Prototypes a LMP2 byly co nejvyrovnanější, ale že by někdy padlo slovo o cestovních vozech z DTM, to tedy nevím.
------------------------------
Jinak já osobně všechny tyto předpisy považuji za nesmyslné tříštění sil už tak nákladného vývoje závodních speciálů. Zlaté časy 70. let, kdy se od Japonska, přes Evropu, Afriku až po Ameriku jezdilo podle jednotných předpisů skupin 1 až 6. A tak automobilky i menší konstruktérské firmy nemusely stejné nebo podobné auto vyvíjet pořád dokola, a konkurence byla mnohem lepší, neboť tým mohl s jedním autem jezdit od vrchů přes okruhy či rallye skoro cokoliv. Všude byly předpisy stejné, nebo velmi podobné (samozřejmě stejné auto na špičkové úrovni rallye a okruhy nezvládlo 😄 ). Dneska je řada šampionátů smrknutých do souboje dvou nebo tří značek, většinou tvrdě sešněrovaných předpisy. A když se pak dva organizátoři dohodnou na jednotných pravidlech, je z toho takový humbuk.
Série USCR se má rozjet od příštího roku, pořád dolaďují pravidla, aby Daytona Prototypes a LMP2 byly co nejvyrovnanější, ale že by někdy padlo slovo o cestovních vozech z DTM, to tedy nevím.
------------------------------
Jinak já osobně všechny tyto předpisy považuji za nesmyslné tříštění sil už tak nákladného vývoje závodních speciálů. Zlaté časy 70. let, kdy se od Japonska, přes Evropu, Afriku až po Ameriku jezdilo podle jednotných předpisů skupin 1 až 6. A tak automobilky i menší konstruktérské firmy nemusely stejné nebo podobné auto vyvíjet pořád dokola, a konkurence byla mnohem lepší, neboť tým mohl s jedním autem jezdit od vrchů přes okruhy či rallye skoro cokoliv. Všude byly předpisy stejné, nebo velmi podobné (samozřejmě stejné auto na špičkové úrovni rallye a okruhy nezvládlo 😄 ). Dneska je řada šampionátů smrknutých do souboje dvou nebo tří značek, většinou tvrdě sešněrovaných předpisy. A když se pak dva organizátoři dohodnou na jednotných pravidlech, je z toho takový humbuk.
Jasně, počítám, že patříš k těm, kteří slintají nad tím, jak Audi od roku 2000 drtí konkurenci v Le Mans. >😁
Je vidět, že v Googlu hledat umíš, dobrá práce, ale ono to někdy nestačí. 😄 Faktem je, že se NSX v GT500 nedařilo, ovšem na rozdíl od Toyoty a Nissanu nikdy nemělo tovární podporu, fungovalo to víceméně díky entuziazmu Mugenu, takže síly v tomto ohledu nebyly úplně vyrovnané. Na to, že do NSX Super GT projektu nešly téměř žádné peníze, si vedlo ještě velmi slušně.
To se změnilo s příchodem HSV-010 GT v roce 2010, kdy už auto má plný support a dokonce i tovární tým. Jeden titul za tři roky působení v Super GT je velmi slušný výsledek a pokud se podíváš na rok 2014, z pěti závodů HSV zatím vyhrálo tři.
To se změnilo s příchodem HSV-010 GT v roce 2010, kdy už auto má plný support a dokonce i tovární tým. Jeden titul za tři roky působení v Super GT je velmi slušný výsledek a pokud se podíváš na rok 2014, z pěti závodů HSV zatím vyhrálo tři.
Chce to spise poradny pohled nez kouknuti na 3 roky zpet, pac snad i tituly stare generace NSX z roku 2007 a dalsi se pocitaji, nebo snad ne?
Potíže se čtením, koukám. 2011 a 2012 vyhrál tým Mola. 2013 vede Nismo. Pohledem do historie lze zjistit, že jediný titul Hondy 2010 je doslova debakl proti plejádě titulů Toyoty a Nissanu. 😄
Potíže s počty, koukám. Honda HSV vyhrála sezonu 2010 Nismo 2011 a 2012. Letos je Honda v půlce sezony zatím průběžně třetí se ztrátou drtivých 2 bodů na vedoucí Nismo. Hrůza, jak ji drtí. >😁
Mola letos valcuje na 13 miste, vyhrala 2x po sobe, a tim to asi konci. Letos jsou na tom zatim prvni tri cca stejne, 4 body rozdil. Tohle mi jako valcovani neprijde 😉 Takze muze vyhrat klidne i HSV ktere vyhralo pred 3 lety.
Da se rici, ze se GTR dari o tom zadna, ale pristi rok s uplne jinymi auty to muze byt treba Lexus kdo bude valcovat 😉
Da se rici, ze se GTR dari o tom zadna, ale pristi rok s uplne jinymi auty to muze byt treba Lexus kdo bude valcovat 😉