Mazda 6 ve své nejnovější generaci překonala své předchůdce, i když pět hvězd získala podruhé, tak předvedla lepší výsledky téměř ve všech kategoriích testů Euro NCAP.
Tak ono je treba dodat, ze tohle je jen jeden z milionu moznych narazu a navic ten na ktery bylo to auto konstruovane. Takze celkova bezpecnost v porovnani s Insignii muze byt lepsi horsi, stejna, jakakoliv. Tluste dvere bych tudiz nezavrhoval jen proto, ze se neprojevily v jednom konkretnim testu.
[odkaz]
30.07.2013 - Co způsobují škodlivé látky ve znečištěném ovzduší
18.10.2012 - Zabijáka smogu přibývá, v Česku usmrtil tisíce lidí
19.08.2012 - RAKOVINY v českém vzduchu přibývá. Týká se většiny lidí
10.07.2012 - Saze z dieselů zůstávají v plicích
13.06.2012 - Dieselová auta vyvolávají rakovinu, jejich spaliny jsou na seznamu karcinogenů
12.06.2012 - IARC: DIESEL MOTOR VÝFUK KARCINOGENNÍ
17.03.2012 - Zplodiny dieslových motorů způsobují rakovinu
13.10.2011 - Ultra jemné částice ve zplodinách z dieselových motorů zvyšují riziko infarktu
05.09.2011 - DIESEL škodí více než trabant
16.03.2011 - Znečištění ovzduší zkracuje život až o dva roky
09.03.2011 - Evropská unie plánuje zakázat autům vjezd do center měst
01.03.2011 - Rozhovor: Antidiesel.eu - Petr Ptáček o boji proti dieselovým motorům
09.09.2009 - Zplodiny z dieselů vyživují nádory
19.06.2009 - Škodlivé zplodiny ve vzduchu mění myšlenkové pochody
07.04.2008 - Naftové motory z nás dělají hlupáky. Doslova
12.08.2005 - RAKOVINA u dětí souvisí s výfukovými plyny
20.03.2003 - Zplodiny diesel motorů podporují produkci IgE a rozvoj alergického zánětu
[odkaz]
Minulý týždeň som sa rozprával s majiteľom Insignie a porovnával ju s mojou šestkou. Nadváha Insignie 300 kg mu vôbec nevadí, pretože tie dvere sú masívne ako v obrnenom aute. Naopak si nevedel predstaviť jazdiť na Mazde 6 s dverami "z papieru".
Ale z videa vidieť, že to, či sú dvere masívne alebo nie, na bezpečnosť až taký vplyv nemá. Skôr je dôležitá ich konštrukcia.
Samozřejmě nepřekonala. Tesla S neprošla testem NCAP a Mazda 6 neprošla testem NHTSA.
Předpokládám že Mazda 6 časem test mít bude (minulé modelové roky měly); u Tesly netuším.
a cena v europe? nikto nevie, ale odhadom 80.000. Mazda je trochu v inej cenovej triede a napriek tomu ponuka porovnateľnú (lepšiu) kvalitu než nejaká Tesla, ktorá sa predáva len kvôli debilným emisným povolenkám.
Vôbec nerozumiem tomu neustálemu trollingu s Teslou. Nikto si ju nemôže kúpiť. Žiadny súdny človek si ju ani nekúpi. Diskuteri už vôbec nie, no v trollovaní im to vôbec nebráni.
A dojezd cca 300 km při normální jízdě a pak pokud nestihneš dobít, tak pěšky do nejbližší vesnice zavolat odtahovku... >:D Hochu, dokud nevymyslej pořádné velkokapacitní uložiště energie, které ti umožní srovnatelný dojezd se spalovacím motorem a petro-lobby neumožní vybudování husté sítě dobíjecích stanic, srovnatelné se stávající sítí benzinek, tak je to zatím vo ničem... ;-) Navíc dát 2 mega za nějakou noname Teslu může jenom slušně řečeno "ujetej" amík... :-)
TESLA MODEL S : [odkaz]
HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA [odkaz]
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km [odkaz]
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL [odkaz]
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225kW V ZÁKLADU [odkaz]
NABÍJENÍ 120kW = 80% = 30 minut [odkaz]
SPOTŘEBA 80Kč / 100km ČESKÉ ELEKTŘINY
NO EMISE [odkaz]