Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
[odkaz] ale samozrejme chce to benzin :yes:
PTS
To, jak se Volvo dere nahoru je až dechberoucí. Vždy to byly krabice, i když bezpečné... Nyní jsou to nádherné vozy s nejmodernější technikou a s bezpečností vozů, kterou by jim nejedna prémiová automobilka mohla závidět. Škoda, že nejsou objemnější motory, ale vzhledem k nízkým prodejům byly jen pro image a tu už si Volvo vypěstovalo! :yes: Pro mě, skoro, jasná volba.
peV
Bylo te velké dilema, jestli vzít v poslední chvilce klasický a vyzkoušený dieslový pětivál, ale akceptovat nijak oslňující převodovku, a nebo si počkat na novou převodovku s novou generací europoplatných motorů. Nakonec vyhrál konzervativní postup a nelituju.
I když chci věřit, že když už s tou generační obměnou tak dlouho otáleli, bude to stát za to a problémy typu 1.2TSI se Volvu vyhnou. Volvo si teď totiž žádné zaváhání nemůže dovolit.
Facelift S60 je podle mě jeden z vůbec nejpovedenějších za poslední roky napříč značkami. Obzvlášť R-design verzi to neskutečně sekne.
Prostě nádhera. Kdo Volvo neměl, neví o co přichází. Kdo nad ním ohrnuje nos, neví co je dobrý. 😄
I když chci věřit, že když už s tou generační obměnou tak dlouho otáleli, bude to stát za to a problémy typu 1.2TSI se Volvu vyhnou. Volvo si teď totiž žádné zaváhání nemůže dovolit.
Facelift S60 je podle mě jeden z vůbec nejpovedenějších za poslední roky napříč značkami. Obzvlášť R-design verzi to neskutečně sekne.
Prostě nádhera. Kdo Volvo neměl, neví o co přichází. Kdo nad ním ohrnuje nos, neví co je dobrý. 😄
Atila_
Nechce te mi doufam timto rici, ac to s clanku tak vyplyva, ze nejsilnejsi dieselovou motoraci auta, ktere ma aspirace na to oznacovat se za premiovku a stoji skoro stejnou raketu jako opravdove nemecke premiovky, je od nynejska 130kW diesel? To doufam ne, protoze to by bylo tak neuveritelne az by to bylo smesne.
Z článků to nevyplývá. Toto je jen první verze uváděná na trh. Souběžně jedou 5válce, silnější i slabší, až budou nakonec nahrazeny asi 5 výkonovými verzemi 4válců s technologií i-ART včetně nejvyššího výkonu 175 kW.
Ten článek tu o tom byl a již vícekrát. Zbytečně se rozčiluješ, třeba si věci pozjišťovat.
Těch 175 kW v dieselu, čtyřválci, stačí? 😄 😄 😄
Ten článek tu o tom byl a již vícekrát. Zbytečně se rozčiluješ, třeba si věci pozjišťovat.
Těch 175 kW v dieselu, čtyřválci, stačí? 😄 😄 😄
Ja se prave tady uz v minulosti docetl, ze Volvo konci se vsim krome ctyrvalcu a ted tu nastupuji ctyrvalce o celkem nic moc vykonu a navic se pise ze nahrazuji D5, coz byla puvodne spickova dieselova motorace pro S60.
Znovu se ptám, tobě 175 kW ze čtyřválce v dieselu nestačí? Pokud vím, je to více než má současný špičkový diesel pětiválec.
Zatim neni, tak se neni o cem bavit. Co se tyce konkurence, tak BMW ma 230kW diesel, Audi ma 180kW, Mercedes 195kW. To vsechno nyni zakaznik si tyhle motory muze koupit treba hned zitra. Volvo zatim slibuje, ze nekdy mozna bude mit 175kW. Takze ne, dieselem o 175kW nijak v dnesni dobe uz uchvacen nejsem.
Jestli jsi si nevšiml, Volvo má jiné priority než dosahování vysokých výkonů za každou cenu.
Stávající výkony byly také hluboko pod D3, to se nemění.
Lidi jako ty by si stejně Volvo nikdy nekoupili, to jsou jen bychařské řeči.
Stávající výkony byly také hluboko pod D3, to se nemění.
Lidi jako ty by si stejně Volvo nikdy nekoupili, to jsou jen bychařské řeči.
P.S. Podzimní jízdy, jinak to nejde...
Dokud se budou hýbat, méně válců do domu nesmí...