Novinky
4hill
Nikdo tu o Oktávii nemluví... Srovnává D5 s D4. Těžko říct jestli to srovnat vůbec lze..ale doba si žádá své.Kvalitní kultivované motory co v klidu spolknuli i milion kilometrů střídá generace "lidového" pohonu. Já se svého pětiválce nevzdám..
volvo s60
Bez komentáře, pětivál je pětivál, zrovna jako Volvo láska na celý život! :yes:
GTI
Píšeš to správně, přesně o to mi jde, kdo zná depětku, ví, co ten motor znamenal a stále znamená. Osobně mám fakt obavu, jak na mě nová generace čtyřválců zapůsobí.
volvo s60
V žádném případě to není taková hrůza jako Ochcávka nebo Jezevčík! Běž to otestovat a pak se vyjádři! Nejsi žádný amatér a autům rozumíš! :yes:
volvo s60
Teď jsem právě dorazil do Maďarska 550km, žádné mazlení +10km nad rychlostní limity 2,5T 154kw a spotřeba 7,7! Tak o čem se budeme bavit, to snad ani není potřeba dál komentovat? :yes:
Atila_
Ja se prave tady uz v minulosti docetl, ze Volvo konci se vsim krome ctyrvalcu a ted tu nastupuji ctyrvalce o celkem nic moc vykonu a navic se pise ze nahrazuji D5, coz byla puvodne spickova dieselova motorace pro S60.
Atila_
Nechce te mi doufam timto rici, ac to s clanku tak vyplyva, ze nejsilnejsi dieselovou motoraci auta, ktere ma aspirace na to oznacovat se za premiovku a stoji skoro stejnou raketu jako opravdove nemecke premiovky, je od nynejska 130kW diesel? To doufam ne, protoze to by bylo tak neuveritelne az by to bylo smesne.
volvo s60
D5 super má ji brácha, ale já naftě nefandím, mě smrdí, mám 2,5T 154kw a taky to jede! Ty čtyřválce nevím, ale ten zvuk to nebude!?
peV
Bylo te velké dilema, jestli vzít v poslední chvilce klasický a vyzkoušený dieslový pětivál, ale akceptovat nijak oslňující převodovku, a nebo si počkat na novou převodovku s novou generací europoplatných motorů. Nakonec vyhrál konzervativní postup a nelituju.
I když chci věřit, že když už s tou generační obměnou tak dlouho otáleli, bude to stát za to a problémy typu 1.2TSI se Volvu vyhnou. Volvo si teď totiž žádné zaváhání nemůže dovolit.
Facelift S60 je podle mě jeden z vůbec nejpovedenějších za poslední roky napříč značkami. Obzvlášť R-design verzi to neskutečně sekne.
Prostě nádhera. Kdo Volvo neměl, neví o co přichází. Kdo nad ním ohrnuje nos, neví co je dobrý. 😄
I když chci věřit, že když už s tou generační obměnou tak dlouho otáleli, bude to stát za to a problémy typu 1.2TSI se Volvu vyhnou. Volvo si teď totiž žádné zaváhání nemůže dovolit.
Facelift S60 je podle mě jeden z vůbec nejpovedenějších za poslední roky napříč značkami. Obzvlášť R-design verzi to neskutečně sekne.
Prostě nádhera. Kdo Volvo neměl, neví o co přichází. Kdo nad ním ohrnuje nos, neví co je dobrý. 😄
PTS
To, jak se Volvo dere nahoru je až dechberoucí. Vždy to byly krabice, i když bezpečné... Nyní jsou to nádherné vozy s nejmodernější technikou a s bezpečností vozů, kterou by jim nejedna prémiová automobilka mohla závidět. Škoda, že nejsou objemnější motory, ale vzhledem k nízkým prodejům byly jen pro image a tu už si Volvo vypěstovalo! :yes: Pro mě, skoro, jasná volba.
volvo s60
Máš automat!? Já mám manual, ale zase tam hrozí dvouhmoťák! Všechno má něco pro a proti! Motory ale zatím byly bez konkurence na spolehlivost a výdrž! Jo to takové TSI 3X za 150t km min rozvody ale pak většinou už stejně konečná! A tady můžeš v klidu počítat s 500t km!
.Rambousek.
Tím na celý život si bohužel nejsem jistý... Kdo miluje pětiválce, půjde spíš ke konkurenci pro šestiválec než zůstat u Volva se čtyřválcem. Velká škoda :no: .
.Rambousek.
D5 bude, jako hybridní D6. A je to smutné, protože aktuální D5 (komplet jiný motor než přechozí) je ještě o něčem jiném, tak hladký, tichý a vyrovnaný motor ve čtyřválci půjde udělat hodně těžko.
silversurfer
Jojo, souhlas. Mám ji taky, 132kW, paráda, jen budu muset měnit převodovku ...
WinDiesel
Jestli jsi si nevšiml, Volvo má jiné priority než dosahování vysokých výkonů za každou cenu.
Stávající výkony byly také hluboko pod D3, to se nemění.
Lidi jako ty by si stejně Volvo nikdy nekoupili, to jsou jen bychařské řeči.
Stávající výkony byly také hluboko pod D3, to se nemění.
Lidi jako ty by si stejně Volvo nikdy nekoupili, to jsou jen bychařské řeči.
kosmonaut
D5 byla pecka. Mám hodně najeto se 185k verzí s geartronicem, zvuk jak lodní motor, kopec nekopec, nic to nevyvede z míry. Nenechá se to řidičem zviklat, řadí si to pomalu ať se děje co se děje. Perfektní společník na dlouhé cesty :yes:
Atila_
Zatim neni, tak se neni o cem bavit. Co se tyce konkurence, tak BMW ma 230kW diesel, Audi ma 180kW, Mercedes 195kW. To vsechno nyni zakaznik si tyhle motory muze koupit treba hned zitra. Volvo zatim slibuje, ze nekdy mozna bude mit 175kW. Takze ne, dieselem o 175kW nijak v dnesni dobe uz uchvacen nejsem.
WinDiesel
Znovu se ptám, tobě 175 kW ze čtyřválce v dieselu nestačí? Pokud vím, je to více než má současný špičkový diesel pětiválec.
RS
Naváže bez problémů, protože většina lidí se podívá akorát do kolonky horských koní a laboratorní spotřeby a tím zájem o předmět pod kapotou skončí 😢
Dokud se budou hýbat, méně válců do domu nesmí...
Dokud se budou hýbat, méně válců do domu nesmí...
WinDiesel
Z článků to nevyplývá. Toto je jen první verze uváděná na trh. Souběžně jedou 5válce, silnější i slabší, až budou nakonec nahrazeny asi 5 výkonovými verzemi 4válců s technologií i-ART včetně nejvyššího výkonu 175 kW.
Ten článek tu o tom byl a již vícekrát. Zbytečně se rozčiluješ, třeba si věci pozjišťovat.
Těch 175 kW v dieselu, čtyřválci, stačí? 😄 😄 😄
Ten článek tu o tom byl a již vícekrát. Zbytečně se rozčiluješ, třeba si věci pozjišťovat.
Těch 175 kW v dieselu, čtyřválci, stačí? 😄 😄 😄
P.S. Podzimní jízdy, jinak to nejde...