Ekonomika
kaa
5
ale o dvacet tisíc ošklivější.
Skoda, verna sve tradici, pouze vykuchala ze zakladni vybavy radio, dalkovy central a palubni pocitac!, za ktere je nyni si potreba tech 10 tisic priplatit.
Chapu, ze pri opisovani PR materialu Skoda Auto na tohle clovek neprijde, nesmite se, pane autore, pak ale divit, ze vam to v diskusi nekdo vmete do tvare.
Chapu, ze pri opisovani PR materialu Skoda Auto na tohle clovek neprijde, nesmite se, pane autore, pak ale divit, ze vam to v diskusi nekdo vmete do tvare.
V konkurenčním plátku upozornili, že vlastně levnější není, protože jej ochudili o výbavu.
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant 😁.
Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.
To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >😁
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant 😁.
Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.
To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >😁
Dělají to tak všichni a nikomu to moc nevadí. Pokud někdo opravdu auto kupuje, tak si reálnou cenu zjistí. To je to nejjednodušší na koupi auta.
Taky jsem se smál tomu symbolickému příplatku za stěrač. Do doby než jsem potkal zákazníka, který auto se zadním stěračem (všechny verze Combi ho mají, ale krátká Octa ho má jako volitelnou výbavu), prostě nechtěl. A teď co, to mu ho mám jako vymontovat ?? Takže pokud je zákazník, který ho chce, ale taky ten, co ho nechce. Jak to udělat jinak, než že bude za příplatek ?
S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce 😄
S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce 😄
Jak to udělat se zadním stěračem? Jednoduše, podobně jako třeba u označení motorizace (nebo modelu), kdy je možné mít vůz jak s označením, tak bez něj a obojí přitom bez příplatku.
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
To je sice pěkný nápad, jenže trochu mimo.....srovnávat položku označení motorizace, kde je to nalepní na karoserii a řeším pouze cenu položky označení, s montáží stěrače, kde je motor, ovládání na páčce, kabely apod. To jaksi nelze.
Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
Pan redaktor o tom dobře ví. Píše tak, jak si to Škoda přeje, protože Škoda je dobrý inzerent a pozve pana redaktora zase někam do teplých krajin, kde se zadarmo povozí, napapá, dostane nějaký dárek nebo dárky....
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
Pořád je ta cena ale velice dobrá. Třeba o dost menší Renault Captur nebo P2008 nemají v základu rádio ani klimatizaci a při srovnatelné motorizaci a výbavě vyjdou i u nás dráž. Tím jsou u nás v podstatě neprodejné. Přece jenom Yeti je větší a zároveň jde o nejpovedenější Škodovku. Jen by po tom FL nemusela vypadat tak vážně a naštvaně. Pan Kabaň by se měl příště trochu uvolnit. Vždyť jde jen o auto pro lidi. S tím snad nikdo válčit nebude.
V designu Yetiho nešlo o názor Kabaně. Kdyby bylo po jeho, Yeti by vypadal jinak. 😉
Myslel jsem, že ten FL je jeho práce. 😢
FL jeho práce je, ale on chtěl zachovat i kulaté světla. Leč vedení mělo představy jiné, tak je musel poslechnout.
Pokud po něm vedení chce, aby jen na všechny Škodovky narouboval stejnou masku, tak ať se jim na to raději vykašle.
Trochu silná slova.
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
Ale třeba u Yetiho to snad chtělo i trochu respekt k práci svého předchůdce. Chápu, že šlo hlavně o to, aby to stálo co nejméně a proto nemohl změnit třeba b-sloupek. Proto měl ten předek trochu víc sladit se zbytkem auta.
Já počkám na hodnocení až poté, co nového Yetiho uvidím na vlastní oči. Ze startu mne taky nijak nepřesvědčil. Ale na druhou stranu zase musím přiznat, že Kabaň kvalitu má a mnohdy dovede kouzlit.
A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. 😉
A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. 😉
Proč myslíš? To že u Renaultu dostane každý nový designér prostor pro realizaci přece neznamená, že nerespektuje práci svých předchůdců. Naopak Renault vždy dává prostor designérům, kteří jsou v duchu tradice Renaultu, schopni přijít se zcela novým designovým směrem. Každý má tu tradici jinou a je dobře, že ji každý chápe jinak.
Vidíš, dá se to chápat tak i tak. Zrovna jak u Yetiho. 😉
No jo, ale Kabaň ten prostor nedostal. Alespoň dle tvých slov.
V tomto případě ne, ale budou tu modely, které vzniknou celé pod jeho taktovkou.
No, to je tady obehraná píseň již několik let , a ... ??? Realita je taková, že muziku tvrdí zadavatel, tedy představenstvo ( viz Ty sám před nedávnem v dikuzi pod designery ) ... Tudíž je téměř 100% jisté, že žádné zázračné "šuplíkové" překvapení se dít nebude.
Pozice škody v koncernu je snad jasná, ne? Takže čekat od Kabaně něco ve stylu Schreyera není z podstaty věci možné. A tím netvrdím to, že by toho nebyl schopen. Na vše se člověk musí dívat v kontextu nečeho. Nelze dělat jednoduché soudy, aniž by znal pozadí problému. :-!
Popravdě řečeno, od Kabaně čekám mnohem víc než od Schreyera. A taky toho zatím u Škodovky předvedl víc než Schreyer u korejců. U Kie dělá jen prvoplánový, nudný design na jednu sezónu, skoro na hranici kýče. On ten sportovní, agresívní výraz u Kie kýčem opravdu bude. Design nevyjadřuje podstatu auta a značky a hraje se na něco co není. je to tedy kýč. U Škodovky je design a obsah v souladu.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja nikde nehodnotim jestli je ta cena dobra nebo spatna. Poukazuji pouze na to, ze Yeti neni levnejsi nez predfaceliftova verze. 😉
Je levnější o 10 000,- Kč. 😄
Neni, viz muj prispevek vyse. Zakladni cena je sice nizsi, ale diky vykuchane vybave. Po dorovnani vybavy na uroven predchudce je cena stejna.
Zapomněl sis napalcovat svoje příspěvky. >😁
Nemej peci, nezapomnel, jelitko! Ten prvni jsem si opalcoval hned 5 krat... :-!
Asi od lidí, co nečetli iDnes. Moc originality se tedy nepobral, ale kdo zná katalogového honiče, nediví se. >😁
Tahle tva krec neni ani trochu vtipna, to je ti doufam jasne. A nebyla by ani s deseti smajliky. 8-s
Tak určitě. >😁 :yes:
Dneska jedes, jelitko! :yes:
Já opravdu nemůžu zato, že ty sám zde dobrovolně potvrdíš to, co já o tobě tvrdím už dávno.
Žes pouze katalogový honič. >😁 :yes:
Žes pouze katalogový honič. >😁 :yes:
Takže je levnější, výbavu do toho nemíchej, protože pak směšuješ dvě věci dohromady.
Jeste jednou se vrat nahoru a cti poradne. To, ze neco stoji mene, neznamena nevyhnutne, ze je to levnejsi. Precti si hlavne ten nazorny priklad s mlekem. 😉
Aby ti ten příměr fungoval, tak by musel znít následovně😒br />
Půl litru mléka je za 15, ale dnes můžeš si koupit i čtvrtlitr za 7.50. 😉 Hlavinko. >😁
Půl litru mléka je za 15, ale dnes můžeš si koupit i čtvrtlitr za 7.50. 😉 Hlavinko. >😁
Ten primer byl nastaven schvalne tak extremne, jak byl nastaven. Precejen, psal jsem to pro takovou hlavu, jako jsi ty.
Koukam, ze pochopit pointu ti tentokrat zabralo jenom pul dne. Gratuluji... 😉 :yes:
Koukam, ze pochopit pointu ti tentokrat zabralo jenom pul dne. Gratuluji... 😉 :yes:
Ty jsi doteď nepochopil, že předtím sis za "sedmpade" nekoupil nic. Ty "stojí stejně". Tento fatalní rozdíl ti nějak unikl. >😁
Trumpeto, "stoji mene" je tech 15 za pullitr. >😁
Takze ani pul dne nestacilo - promin, ze jsem te precenil.
Takze ani pul dne nestacilo - promin, ze jsem te precenil.
Sám ses do toho zamotal.
Předtím tu žádnej půlitr nebyl. >😁 :yes:
Předtím tu žádnej půlitr nebyl. >😁 :yes:
>😁 >😁 >😁 Ne, uz dost, staci. Uz potreti utiram porpskany displej.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9😁4 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.
Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9😁4 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.
Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
Nějak ti stále nedochází, že ty tu argumentuješ relativní cenou a já absolutní. Půllitre. >😁
PS: Opět, zaměř se na poslední větu. >😁
PS: Opět, zaměř se na poslední větu. >😁
Ty mi dneska davas, budu muset pro cistici ubrousky, zacinaji mi dochazet. Takze jeste jednou, pro uplne blbe - pullitr tu byl uz v 9😁4, ja jsem ho sem daval specialne pro tebe - o dva prispevky nize, trumpeto.
Tady: [odkaz]
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Co na tom nechapes?
Tady: [odkaz]
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Co na tom nechapes?
Předtím tu žádnej půlitr nebyl.
Tvůj příměr je mimo. Je to jen o tvém coby kdyby. 😉
Tvůj příměr je mimo. Je to jen o tvém coby kdyby. 😉
[odkaz]
Ty jsi komplet mimo.
Ty jsi komplet mimo.
Tam máš napsanou onu absolutní cenu.
Možná už by ti to dojít mohlo. Že dříve sis za 340 Yetiho neodvezl, tak dneska už to možné je. 😉
Možná už by ti to dojít mohlo. Že dříve sis za 340 Yetiho neodvezl, tak dneska už to možné je. 😉
Ty jsi fakt mimo. >😁
Jasně, když to říká kádr jako seš ty, musí to být pravda. Půllitre. >😁
Neopakuj, vymysli neco vlastniho, jelitko.
Proč vymýšlet něco nového?
Ty si začal z opisováním z iDnesu. Takže ti to asi vyhovuje. >😁
Ty si začal z opisováním z iDnesu. Takže ti to asi vyhovuje. >😁
Opravdu uprimne ti dekuji za dnesni den. Uz davno jsem se tak nenasmal. Ty nikdy nezklames. Proto take patris mezi me nejoblibenejsi diskutery. Zatim... 😉 :yes:
Chyba, on levnější je.
Protože odjakživa je 339 900 Kč méně, než 349 900. 😉
Protože odjakživa je 339 900 Kč méně, než 349 900. 😉
Samozrejme, pro takove, jako ty, urcite. A pullitr mleka za 15 je levnejsi nez litr za dvacet, vid? >😒]
Zapni hlavičku a pokus se soustředit na mou poslední větu. Einsteine. >😁
>😁 Diky za pobaveni! Koukam, ze ten jednoduchy priklad s mlekem byl na tebe prilis.
Vidím, že ty nedovedeš ani rozlišit, která cifra jenižší. To už je co říct. >😁 :yes:
A bez kol by byl za 329 tisic. To je jeste min, ne? Ale kdyz, tak me oprav. Tys tak chytryyyyy!
Za 339 900 Kč jde o auto schopné a schválené k provozu, ty bezkole. >😁
Skoda, ze totez diky absenci mozku nelze rict o tobe... 😒
Na to, že nemám mozek, dovedu ty písmenka docela i skládat do slov, co?
Asi jsem nějaká přírodní anomálie a světový unikát. >😁
Asi jsem nějaká přírodní anomálie a světový unikát. >😁
To jsi, bez jakychkoli pochyb... >😒]
Josef o co ti jde. Nadpis je zavádějící, po přečtení nadpisu jsem netušil, že odebrali výbavu.
A zajisté je to první zavádějící nadpis, na který jsi zde narazil.
Bože, tvůj život musí být každý den plný závratných překvapení. >😁 :yes:
Bože, tvůj život musí být každý den plný závratných překvapení. >😁 :yes:
Tady je to opravdu na ručník - neplést si pojmy "levnější" a "méně".
Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.
Přeji hodně úspěchu.
Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.
Přeji hodně úspěchu.
A proč tam nezadáš rovnou Škodu Yeti? >😁
Mám obavy, že by jsi to nepochopil. >😁
Ale pochopil, o škodovku tu vůbec nejde. Od začátku.
A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >😁 :yes:
A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >😁 :yes:
Ty se na tom bavis mozna od 10:22 a i o tom mam dost silne pochybnosti. :-!
Ano, určitě je todle první tendenční článěk o škodovce na tomdle webu. >😁 :yes:
Jelitaku, projdi si sve reakce vyse. Lzes sam sobe. Jsi pruhledny.
O co se to tady snažíš?
Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >😁 :yes:
Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >😁 :yes:
Myslím si, že jsi vyhrál ty. Jako jednotlivec máš jistě nejvíce reakcí. A to se do TOP 10 počítá. 😉
To je na te jeho "etude" zde to nejvtipnejsi - aneb jak ze sebe udelat osla. 😉
někdo tam ty krámy třeba nepotřebuje a tak má teď možnost, dřív to vyndat za úsporu nešlo.
Levnější je, to je správně, čili nevím co mu chceš vmést do tváře. Druhá věc je, že to asi udělali uměle, čili vyjmuli něco z výbavy a nechají člověka, aby si zásadní věci jako rádio dokoupil za deset tisíc a je na svém.
Stoji mene, protoze dostavas mene. Levnejsi neni. Pullitr mleka za 15 vs litr za dvacet. Prvni stoji mene, ale druhe je levnejsi. Capiche?
Mám pocit, že Škoda potažmo Kabaň zase tak trochu obkresloval, tentokrát od Mercedu...tvarová podobnost s GLK (pozor neporovnávat s GLK, to fakt nejde 😁) se nezapře ... [odkaz] vs. [odkaz]%3A%3BS2RaxVq…
Za ty prachy máte celkem odolnou káru z rodu ještě tolik nešizených Škodovek. I v základu máte víceprvek >😁 a rejže klub tady řeší absenci rádia za pár šupů >😒]
Nikdo tady absenci radia za par supu neresi. To, ze cenikove ceny podobnym zpusobem snizuji i dalsi vyrobci je znama vec.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
Cena dobrá, auto dobré. Mě se celkem líbí, ale myslím si, že pokud by dali Kabaňovi větší volnost, tak by to dopadlo lépe.
Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.
Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.
Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
Skutečnost se ukáže především po návštěvě salonu. Jakékoliv pindání v diskuzích, je velmi často na hony vzdáleno realitě. 😉
Koukam, zes objevil novy svetadil! Gratuluji... 😉 :yes:
Opět se ti to nepovedlo.
Já patřím mezi ty, co tady již několik let píšou furt to samé, že ceníky jsou pouze orientační. 😉
Já patřím mezi ty, co tady již několik let píšou furt to samé, že ceníky jsou pouze orientační. 😉
Protoze krome tebe to nikdo nevi, vid? >😁
Těm, co nový auto nikdy nekupovali, se toto zjištění může zdát naprosto fantaskní. >😁
Neverim, ze pravidelny ctenar auto.cz toto nevi, i kdyby na rane nikdy nove auto nekupoval.
Pravidlený čtenář to jistě ví, protože třeba já to tady píšu poměrně často již několik let. >😁
V posledních týdnech je tu neskutečně pře-škodovkováno.
už ne jako SUV, ale spíš vyšší kombík. Dle mě mu facelift ubližil a právě ta kulatá světla mu i při menších rozměrech dávala šmrnc tvrďáka. Přijde mi, že až moc často se zejména u škodovky mění jen proto, aby se měnilo a ne proto, že to autu pomůže... :no:
Těžký nesouhlas, Yeti po FL je bez kulatých světel mnohem, ale opravdu mnohem, hezčí.
Těžký nesouhlas, Yeti po FL je bez kulatých světel mnohem, ale opravdu mnohem, ošklivější. 😄
Už jsem na to upozorňoval při minulé prezentaci tohoto auta. Objem motoru 1,6TDI není 1968 , ale 1598. Ne že by to byl zásadní problém, ale udělejte si v tom pořádek. Jinak pro mne nezajímavá variace vozu na koncernové téma. Vše uniformní a hlavně nevybočovat z řady. Sleva nesleva, je to pořád oblbování potencionálních kupců (hlupců).
Tohle je problém hodně aut,ale Yeti to má řešeno ještě tak neštastně ,že lemy zadních kol jsou tvořeny hranou dveří ... Nechápu proč se na tohle při faceliftu nezaměřili , posledně o tomto problému psali v SM . ;-\
Ta nová Škoda Yeti vypadá opravdu moc dobře a ještě líp v té městské verzi. Škoda je určitě jedna z mích nejoblíbenějších značek. Je to taková srdeční záležitost 😄 :yes: :yes: :yes:
Auto vypadá dobře.
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. 😉
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. 😉
Co si predstavujes pod tim podivnym slovem "slevneni"?
Rozepis se take o te kvalite - v cem konkretne je kvalitnejsi a uved take, s cim srovnavas.
Rozepis se take o te kvalite - v cem konkretne je kvalitnejsi a uved take, s cim srovnavas.
Oproti čemu je Yeti jako u nás dražší? Mně osobně přijde Yeti oproti konkurenci docela levný. Co společného má cena s kvalitou, když je na každém trhu oproti konkurenci jiná? To se jako dělají pro každý trh jiná auta? 😄
Yeti je jako SUV dražší obecně proti normálnímu osobnímu vozu..
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. 😉
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. 😉
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
Renault Captur je v základu bez rádia a klimatizace a místo 1.2 TSI má jen 0.9 TCe. Je také o třídu menší.
>😁 Kluci..běžte ten burčák chlastat jinam.. 😄 😄
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. 😉
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. 😉
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Chápu, že FL bývají občas tragické.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.
A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.
A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
Nechci nic říkat, ale někteří z vás tady říkají jak se jim Yeti po faceliftu nelíbí ale kdyby jste ho dostali zadarmo tak by jste nemumlali >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
skodovku nemam, nikdy jsem nemel a je mi fuk, ale fuk v dobrem, protoze je to kus auta... ale muze mi, prosim, nekdo ze zdejsich odborniku vysvetlit, proc, kdyz to auto vypada k svetu, proc ma jako kazda skodovka tak neuveritelne "non driver friendly" interier, resp. proc ma ovladaci display v urovni kolen a dalsi ovladaci prvky jeste niz... a uplne nahore je cd... oii mam moznost obcas vyuzit a je to des,
Dostal jsem rozpocet na to, abych si vybral nove auto a protoze chci 4x4, tak zvazuju i Yeti, nicmene nejsem kdovijak presvedcen, ze je to to spravne auto. Zvazuju taky OIII ve 4x4 nebo od VW Passata ci Tiguana, oba ve 4x4.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
Výběr bude jednoduchý.
Pokud máš budget na Tiguana ve 4x4, není třeba uvažovat nad Yetim. 😉
Pokud máš budget na Tiguana ve 4x4, není třeba uvažovat nad Yetim. 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.