Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaná Škoda Yeti od 339.900 Kč: Proti předchůdci o deset tisíc levnější

Faceliftovanou verzi Škody Yeti lze již objednávat u autorizovaných prodejců. Verze do města stojí od 339.900 korun, outdoorové provedení startuje na 464.900 korun.
Zpět na článek
2. 10. 2013 09:13
2. 10. 2013 14:50
2. 10. 2013 09:15
2. 10. 2013 11:09
2. 10. 2013 11:15
2. 10. 2013 17:20
2. 10. 2013 13:56
2. 10. 2013 17:34
2. 10. 2013 17:38
2. 10. 2013 18:05
2. 10. 2013 18:03
2. 10. 2013 18:25
2. 10. 2013 19:15
Avatar - kaa
2. 10. 2013 08:48
Proti předchůdci o deset tisíc levnější,
ale o dvacet tisíc ošklivější.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 08:52
Neni levnejsi...
Skoda, verna sve tradici, pouze vykuchala ze zakladni vybavy radio, dalkovy central a palubni pocitac!, za ktere je nyni si potreba tech 10 tisic priplatit.

Chapu, ze pri opisovani PR materialu Skoda Auto na tohle clovek neprijde, nesmite se, pane autore, pak ale divit, ze vam to v diskusi nekdo vmete do tvare.
Rozbalit vlákno
111
2. 10. 2013 09:06
Re: Neni levnejsi...
V konkurenčním plátku upozornili, že vlastně levnější není, protože jej ochudili o výbavu.
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant :-D.

Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.

To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >:D
2. 10. 2013 09:20
Re: Neni levnejsi...
Dělají to tak všichni a nikomu to moc nevadí. Pokud někdo opravdu auto kupuje, tak si reálnou cenu zjistí. To je to nejjednodušší na koupi auta.
2. 10. 2013 09:30
Re: Neni levnejsi...
OK, ale já když kupoval před rokem nové auto, tak jsem vše k němu dostal zdarma.. Je fakt, že jsme před tím nějakou dobu "mluvili" s prodejcem o ceně.
2. 10. 2013 20:41
Re: Neni levnejsi...
Taky jsem se smál tomu symbolickému příplatku za stěrač. Do doby než jsem potkal zákazníka, který auto se zadním stěračem (všechny verze Combi ho mají, ale krátká Octa ho má jako volitelnou výbavu), prostě nechtěl. A teď co, to mu ho mám jako vymontovat ?? Takže pokud je zákazník, který ho chce, ale taky ten, co ho nechce. Jak to udělat jinak, než že bude za příplatek ?

S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce :-)
Avatar - white label
2. 10. 2013 22:40
Re: Neni levnejsi...
Jak to udělat se zadním stěračem? Jednoduše, podobně jako třeba u označení motorizace (nebo modelu), kdy je možné mít vůz jak s označením, tak bez něj a obojí přitom bez příplatku.
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
3. 10. 2013 08:32
Re: Neni levnejsi...
To je sice pěkný nápad, jenže trochu mimo.....srovnávat položku označení motorizace, kde je to nalepní na karoserii a řeším pouze cenu položky označení, s montáží stěrače, kde je motor, ovládání na páčce, kabely apod. To jaksi nelze.

Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
Avatar - WinDiesel
2. 10. 2013 09:11
Re: Neni levnejsi...
Pan redaktor o tom dobře ví. Píše tak, jak si to Škoda přeje, protože Škoda je dobrý inzerent a pozve pana redaktora zase někam do teplých krajin, kde se zadarmo povozí, napapá, dostane nějaký dárek nebo dárky....
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
2. 10. 2013 09:58
Re: Neni levnejsi...
Yeti stál doteď v základní verzi 366.900,- a neměl ani klimatizaci ;-) Pouze akční verze Active Fresch za 349.900,- ji měla...
2. 10. 2013 09:17
Re: Neni levnejsi...
Pořád je ta cena ale velice dobrá. Třeba o dost menší Renault Captur nebo P2008 nemají v základu rádio ani klimatizaci a při srovnatelné motorizaci a výbavě vyjdou i u nás dráž. Tím jsou u nás v podstatě neprodejné. Přece jenom Yeti je větší a zároveň jde o nejpovedenější Škodovku. Jen by po tom FL nemusela vypadat tak vážně a naštvaně. Pan Kabaň by se měl příště trochu uvolnit. Vždyť jde jen o auto pro lidi. S tím snad nikdo válčit nebude.
2. 10. 2013 09:22
Re: Neni levnejsi...
V designu Yetiho nešlo o názor Kabaně. Kdyby bylo po jeho, Yeti by vypadal jinak. ;-)
2. 10. 2013 09:29
Re: Neni levnejsi...
Myslel jsem, že ten FL je jeho práce. :'-(
2. 10. 2013 09:32
Re: Neni levnejsi...
FL jeho práce je, ale on chtěl zachovat i kulaté světla. Leč vedení mělo představy jiné, tak je musel poslechnout.
2. 10. 2013 09:39
Re: Neni levnejsi...
Pokud po něm vedení chce, aby jen na všechny Škodovky narouboval stejnou masku, tak ať se jim na to raději vykašle.
2. 10. 2013 09:42
Re: Neni levnejsi...
Trochu silná slova.
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
2. 10. 2013 09:51
Re: Neni levnejsi...
Ale třeba u Yetiho to snad chtělo i trochu respekt k práci svého předchůdce. Chápu, že šlo hlavně o to, aby to stálo co nejméně a proto nemohl změnit třeba b-sloupek. Proto měl ten předek trochu víc sladit se zbytkem auta.
2. 10. 2013 09:57
Re: Neni levnejsi...
Já počkám na hodnocení až poté, co nového Yetiho uvidím na vlastní oči. Ze startu mne taky nijak nepřesvědčil. Ale na druhou stranu zase musím přiznat, že Kabaň kvalitu má a mnohdy dovede kouzlit.

A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. ;-)
2. 10. 2013 10:05
Re: Neni levnejsi...
Proč myslíš? To že u Renaultu dostane každý nový designér prostor pro realizaci přece neznamená, že nerespektuje práci svých předchůdců. Naopak Renault vždy dává prostor designérům, kteří jsou v duchu tradice Renaultu, schopni přijít se zcela novým designovým směrem. Každý má tu tradici jinou a je dobře, že ji každý chápe jinak.
2. 10. 2013 10:07
Re: Neni levnejsi...
Vidíš, dá se to chápat tak i tak. Zrovna jak u Yetiho. ;-)
2. 10. 2013 10:09
Re: Neni levnejsi...
No jo, ale Kabaň ten prostor nedostal. Alespoň dle tvých slov.
2. 10. 2013 10:27
Re: Neni levnejsi...
V tomto případě ne, ale budou tu modely, které vzniknou celé pod jeho taktovkou.
Avatar - Andromeda
2. 10. 2013 11:26
Re: Neni levnejsi...
No, to je tady obehraná píseň již několik let , a ... ??? Realita je taková, že muziku tvrdí zadavatel, tedy představenstvo ( viz Ty sám před nedávnem v dikuzi pod designery ) ... Tudíž je téměř 100% jisté, že žádné zázračné "šuplíkové" překvapení se dít nebude.
2. 10. 2013 11:31
Re: Neni levnejsi...
Pozice škody v koncernu je snad jasná, ne? Takže čekat od Kabaně něco ve stylu Schreyera není z podstaty věci možné. A tím netvrdím to, že by toho nebyl schopen. Na vše se člověk musí dívat v kontextu nečeho. Nelze dělat jednoduché soudy, aniž by znal pozadí problému. :-!
2. 10. 2013 11:57
Re: Neni levnejsi...
Popravdě řečeno, od Kabaně čekám mnohem víc než od Schreyera. A taky toho zatím u Škodovky předvedl víc než Schreyer u korejců. U Kie dělá jen prvoplánový, nudný design na jednu sezónu, skoro na hranici kýče. On ten sportovní, agresívní výraz u Kie kýčem opravdu bude. Design nevyjadřuje podstatu auta a značky a hraje se na něco co není. je to tedy kýč. U Škodovky je design a obsah v souladu.
2. 10. 2013 12:09
Re: Neni levnejsi...
Tak tohle vidíme stejně. :-! :yes:
Avatar - VDC
2. 10. 2013 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 10. 2013 20:43
Re: Neni levnejsi...
A ona to konkurence dělá jinak ? Všechny modely od VW, audi, korejských značek jsou zepředu stejný. Je to designový jazyk. Příslušnost ke značce. Někomu se to nemusí líbit, jasně, ale dělají to tak všichni.
2. 10. 2013 13:54
Re: Neni levnejsi...
Je, ale on chtěl fakt zachovat kulatý světla a to mu nedovolili, takhle je to trochu o ničem.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:26
Re: Neni levnejsi...
Ja nikde nehodnotim jestli je ta cena dobra nebo spatna. Poukazuji pouze na to, ze Yeti neni levnejsi nez predfaceliftova verze. ;-)
2. 10. 2013 09:28
Re: Neni levnejsi...
Je levnější o 10 000,- Kč. :-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:30
Re: Neni levnejsi...
Neni, viz muj prispevek vyse. Zakladni cena je sice nizsi, ale diky vykuchane vybave. Po dorovnani vybavy na uroven predchudce je cena stejna.
2. 10. 2013 09:32
Re: Neni levnejsi...
Zapomněl sis napalcovat svoje příspěvky. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:36
Re: Neni levnejsi...
Nemej peci, nezapomnel, jelitko! Ten prvni jsem si opalcoval hned 5 krat... :-!
2. 10. 2013 09:38
Re: Neni levnejsi...
Asi od lidí, co nečetli iDnes. Moc originality se tedy nepobral, ale kdo zná katalogového honiče, nediví se. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:43
Re: Neni levnejsi...
Tahle tva krec neni ani trochu vtipna, to je ti doufam jasne. A nebyla by ani s deseti smajliky. 8-s
2. 10. 2013 09:44
Re: Neni levnejsi...
Tak určitě. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:48
Re: Neni levnejsi...
Dneska jedes, jelitko! :yes:
2. 10. 2013 09:52
Re: Neni levnejsi...
Já opravdu nemůžu zato, že ty sám zde dobrovolně potvrdíš to, co já o tobě tvrdím už dávno.

Žes pouze katalogový honič. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:55
Re: Neni levnejsi...
Cobych pro tebe neudelal - jsem nez katalogovy honic, at uz je to podle tebe cokoli. Mas radost, jelitko? ;-)
2. 10. 2013 10:58
Re: Neni levnejsi...
No dneska teda skutečně nehýříš vtipem. Katikatus má pravdu. Levnější není, stojí stejně. Co je ti na tom těžkýho na pochopení?
2. 10. 2013 11:49
Re: Neni levnejsi...
Zakladni cena, u vyssich vybav je to trochu jinak.
2. 10. 2013 13:56
Re: Neni levnejsi...
Takže je levnější, výbavu do toho nemíchej, protože pak směšuješ dvě věci dohromady.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 14:16
Re: Neni levnejsi...
Jeste jednou se vrat nahoru a cti poradne. To, ze neco stoji mene, neznamena nevyhnutne, ze je to levnejsi. Precti si hlavne ten nazorny priklad s mlekem. ;-)
2. 10. 2013 15:05
Re: Neni levnejsi...
Aby ti ten příměr fungoval, tak by musel znít následovně:

Půl litru mléka je za 15, ale dnes můžeš si koupit i čtvrtlitr za 7.50. ;-) Hlavinko. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:22
Re: Neni levnejsi...
Ten primer byl nastaven schvalne tak extremne, jak byl nastaven. Precejen, psal jsem to pro takovou hlavu, jako jsi ty.

Koukam, ze pochopit pointu ti tentokrat zabralo jenom pul dne. Gratuluji... ;-) :yes:
2. 10. 2013 15:24
Re: Neni levnejsi...
Ty jsi doteď nepochopil, že předtím sis za "sedmpade" nekoupil nic. Ty "stojí stejně". Tento fatalní rozdíl ti nějak unikl. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:28
Re: Neni levnejsi...
Trumpeto, "stoji mene" je tech 15 za pullitr. >:D
Takze ani pul dne nestacilo - promin, ze jsem te precenil.
2. 10. 2013 15:31
Re: Neni levnejsi...
Sám ses do toho zamotal.

Předtím tu žádnej půlitr nebyl. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:40
Re: Neni levnejsi...
>:D >:D >:D Ne, uz dost, staci. Uz potreti utiram porpskany displej.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9:34 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.

Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc

Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.

Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
2. 10. 2013 15:44
Re: Neni levnejsi...
Nějak ti stále nedochází, že ty tu argumentuješ relativní cenou a já absolutní. Půllitre. >:D

PS: Opět, zaměř se na poslední větu. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:49
Re: Neni levnejsi...
Ty mi dneska davas, budu muset pro cistici ubrousky, zacinaji mi dochazet. Takze jeste jednou, pro uplne blbe - pullitr tu byl uz v 9:34, ja jsem ho sem daval specialne pro tebe - o dva prispevky nize, trumpeto.

Tady: [odkaz]

Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc

Co na tom nechapes?
2. 10. 2013 15:53
Re: Neni levnejsi...
Předtím tu žádnej půlitr nebyl.

Tvůj příměr je mimo. Je to jen o tvém coby kdyby. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:54
Re: Neni levnejsi...
[odkaz]

Ty jsi komplet mimo.
2. 10. 2013 15:58
Re: Neni levnejsi...
Tam máš napsanou onu absolutní cenu.

Možná už by ti to dojít mohlo. Že dříve sis za 340 Yetiho neodvezl, tak dneska už to možné je. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 16:02
Re: Neni levnejsi...
Ty jsi fakt mimo. >:D
2. 10. 2013 16:04
Re: Neni levnejsi...
Jasně, když to říká kádr jako seš ty, musí to být pravda. Půllitre. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 16:09
Re: Neni levnejsi...
Neopakuj, vymysli neco vlastniho, jelitko.
2. 10. 2013 16:12
Re: Neni levnejsi...
Proč vymýšlet něco nového?

Ty si začal z opisováním z iDnesu. Takže ti to asi vyhovuje. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 16:18
Re: Neni levnejsi...
Opravdu uprimne ti dekuji za dnesni den. Uz davno jsem se tak nenasmal. Ty nikdy nezklames. Proto take patris mezi me nejoblibenejsi diskutery. Zatim... ;-) :yes:
2. 10. 2013 16:22
Re: Neni levnejsi...
Tak měj na mysli jedno, že na to, aby ses dobře pobavil nad sebou samým, k tomu nepotřebuješ nikoho jiného, stačí si to po sobě pak přečíst. >:D
Avatar - Katikakus
3. 10. 2013 14:31
Re: Neni levnejsi...
S tim mas zajiste velmi bohate zkusenosti, jak tady dokazujes dnes a denne. >:-[]
2. 10. 2013 17:24
Re: Neni levnejsi...
Jste me donutili se na ten idnes jit kouknout, kdyz tu o nem furt tocite >:D
2. 10. 2013 15:56
Re: Neni levnejsi...
Zkus to pres rohliky ;-) >:-[]
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:58
Re: Neni levnejsi...
Ja myslim, ze ani ty rohliky by nepobral. Kaslu na to.
2. 10. 2013 15:55
Re: Neni levnejsi...
Yeti se ted da koupit za polovic? To bych se mozna nechal ukecat >:D
2. 10. 2013 09:29
Re: Neni levnejsi...
Chyba, on levnější je.

Protože odjakživa je 339 900 Kč méně, než 349 900. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:34
Re: Neni levnejsi...
Samozrejme, pro takove, jako ty, urcite. A pullitr mleka za 15 je levnejsi nez litr za dvacet, vid? >:-[]
2. 10. 2013 09:35
Re: Neni levnejsi...
Zapni hlavičku a pokus se soustředit na mou poslední větu. Einsteine. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:38
Re: Neni levnejsi...
>:D Diky za pobaveni! Koukam, ze ten jednoduchy priklad s mlekem byl na tebe prilis.
2. 10. 2013 09:43
Re: Neni levnejsi...
Vidím, že ty nedovedeš ani rozlišit, která cifra jenižší. To už je co říct. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:47
Re: Neni levnejsi...
A bez kol by byl za 329 tisic. To je jeste min, ne? Ale kdyz, tak me oprav. Tys tak chytryyyyy!
2. 10. 2013 09:53
Re: Neni levnejsi...
Za 339 900 Kč jde o auto schopné a schválené k provozu, ty bezkole. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 09:56
Re: Neni levnejsi...
Skoda, ze totez diky absenci mozku nelze rict o tobe... :-(
2. 10. 2013 09:58
Re: Neni levnejsi...
Na to, že nemám mozek, dovedu ty písmenka docela i skládat do slov, co?

Asi jsem nějaká přírodní anomálie a světový unikát. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:01
Re: Neni levnejsi...
To jsi, bez jakychkoli pochyb... >:-[]
2. 10. 2013 10:02
Re: Neni levnejsi...
Nebo ten mozek absentuje tobě?

Dneska to tak totiž vypadá. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:14
Re: Neni levnejsi...
Kdyz to reknes ty, tak to musi byt urcite pravda. Alespon ja se za to budu prat do roztrhani tela, jelitko! ;-) :yes:
2. 10. 2013 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
2. 10. 2013 09:51
Re: Neni levnejsi...
Josef o co ti jde. Nadpis je zavádějící, po přečtení nadpisu jsem netušil, že odebrali výbavu.
2. 10. 2013 09:54
Re: Neni levnejsi...
A zajisté je to první zavádějící nadpis, na který jsi zde narazil.

Bože, tvůj život musí být každý den plný závratných překvapení. >:D :yes:
Avatar - KANKUNEN
2. 10. 2013 10:29
Re: Neni levnejsi...
Sklidni se, to jako si má člověk zvyknout na to, že se ho snaží někdo oklamat. Já jsem spíše pro férové jednání.
2. 10. 2013 10:32
Re: Neni levnejsi...
To já jsem taky, ale naivita mne na těchto stránkách opustila již před drahnou dobou. ;-)
2. 10. 2013 10:31
Re: Neni levnejsi...
Tady je to opravdu na ručník - neplést si pojmy "levnější" a "méně".

Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.

Přeji hodně úspěchu.
2. 10. 2013 10:53
Re: Neni levnejsi...
A proč tam nezadáš rovnou Škodu Yeti? >:D
2. 10. 2013 10:58
Re: Neni levnejsi...
Mám obavy, že by jsi to nepochopil. >:D
2. 10. 2013 11:00
Re: Neni levnejsi...
Ale pochopil, o škodovku tu vůbec nejde. Od začátku.

A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:09
Re: Neni levnejsi...
Ty se na tom bavis mozna od 10:22 a i o tom mam dost silne pochybnosti. :-!
2. 10. 2013 11:13
Re: Neni levnejsi...
Ano, určitě je todle první tendenční článěk o škodovce na tomdle webu. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:16
Re: Neni levnejsi...
Jelitaku, projdi si sve reakce vyse. Lzes sam sobe. Jsi pruhledny.
2. 10. 2013 11:20
Re: Neni levnejsi...
O co se to tady snažíš?

Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:22
Re: Neni levnejsi...
A jeje, opet ti dosly vlastni vety takze uz jenom kopirovani jinych? Koukam, ze dnes uz z tebe asi vic nedostanu. Skoda. Zatim pa, jelitko.
2. 10. 2013 11:21
Re: Neni levnejsi...
Myslím si, že jsi vyhrál ty. Jako jednotlivec máš jistě nejvíce reakcí. A to se do TOP 10 počítá. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:24
Re: Neni levnejsi...
To je na te jeho "etude" zde to nejvtipnejsi - aneb jak ze sebe udelat osla. ;-)
2. 10. 2013 11:32
Re: Neni levnejsi...
tuším, že snad psychologové mají pro takové jednání pojem "sladké citróny" - sladké=vítězství, citrón=osel.
2. 10. 2013 11:36
Re: Neni levnejsi...
Hele chlapci, ještě se tu poplácejte po zádech. Potřebujete to. >:D :yes:
2. 10. 2013 11:38
Re: Neni levnejsi...
TAK URČITĚ ! ! ! ! >:D :yes:
2. 10. 2013 13:59
Re: Neni levnejsi...
To víš, všichni zdejší diskutéři jsou ti nejmoudřejší... Stačí se chvilku začíst a nabudeš stejný názor.
Avatar - JuckiCZ
2. 10. 2013 16:19
Re: Neni levnejsi...
Yeti není levnější!!!
Pouze nyní obsahuje chudší výbavu, takže se dá pořídit za méně peněz.
Teď už to chápeš?
Když je dorovnáš na stejnou výbavu, stojí stejně. Tudíž abych dostal čistě Yetiho (bez výbavy), odečtu výbavu u obou vozidel (stejnou) a jsem na stejné ceně.
2. 10. 2013 13:53
Re: Neni levnejsi...
Souhlas, se vším :yes:
2. 10. 2013 09:22
Re: Neni levnejsi...
Tady si někdo pečetl článek na iDnesu a dělá ramena. >:D
2. 10. 2013 09:58
Re: Neni levnejsi...
někdo tam ty krámy třeba nepotřebuje a tak má teď možnost, dřív to vyndat za úsporu nešlo.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:40
Re: Neni levnejsi...
O to tady ale vubec nejde, vis? ;-)
2. 10. 2013 14:00
Re: Neni levnejsi...
O to tady ale právě jde, jak koukám. Hlavně tobě.
2. 10. 2013 13:59
Re: Neni levnejsi...
Konečně někdo rozumnej!!!
2. 10. 2013 13:49
Re: Neni levnejsi...
Levnější je, to je správně, čili nevím co mu chceš vmést do tváře. Druhá věc je, že to asi udělali uměle, čili vyjmuli něco z výbavy a nechají člověka, aby si zásadní věci jako rádio dokoupil za deset tisíc a je na svém.
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 14:23
Re: Neni levnejsi...
Stoji mene, protoze dostavas mene. Levnejsi neni. Pullitr mleka za 15 vs litr za dvacet. Prvni stoji mene, ale druhe je levnejsi. Capiche?
2. 10. 2013 17:03
Re: Neni levnejsi...
Já to vidím tak, že s faceliftem prostě vyndali věci, který některý lidi třeba nechtěli a tím (uměle) snížili základní cenu o deset tisíc.
2. 10. 2013 14:47
Re: Neni levnejsi...
Jsou lidi kteří výše uvedené nepotřebují a nechtějí. :-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 14:49
Re: Neni levnejsi...
To nikdo nerozporuje. ;-)
Avatar - Julča
2. 10. 2013 09:02
Copak zase chybí?
Za jaký příplatek je volant, má to prý řídítka!? :-!
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2013 09:13
Originál?
Mám pocit, že Škoda potažmo Kabaň zase tak trochu obkresloval, tentokrát od Mercedu...tvarová podobnost s GLK (pozor neporovnávat s GLK, to fakt nejde :D) se nezapře ... [odkaz] vs. [odkaz]%3A%3BS2RaxVq…
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2013 14:50
Re: Originál?
No nevím vidím jen pozměněná světla a nárazník. Jinak tvary zůstaly stejné. >:D
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2013 17:55
Re: Originál?
V čem? Ať koukám jak koukám, nevidím absolutně nic.
Avatar - Hittman
2. 10. 2013 09:15
RS
Vidím dobře? S motorem TDI 125kW 4x4 zrychlení jako Octavia RS?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
2. 10. 2013 09:22
Cena dobrá...
Za ty prachy máte celkem odolnou káru z rodu ještě tolik nešizených Škodovek. I v základu máte víceprvek >:D a rejže klub tady řeší absenci rádia za pár šupů >:-[]
Rozbalit vlákno
18
2. 10. 2013 09:59
Re: Cena dobrá...
...asi tak! :yes: Co jiného jim zbývá >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:22
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Nikdo tady absenci radia za par supu neresi. To, ze cenikove ceny podobnym zpusobem snizuji i dalsi vyrobci je znama vec.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
2. 10. 2013 17:04
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
To je pořád dokola...
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 17:37
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
A prece se tady najdou taci, kteri porad nepochopili...
2. 10. 2013 10:44
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Cena dobrá, auto dobré. Mě se celkem líbí, ale myslím si, že pokud by dali Kabaňovi větší volnost, tak by to dopadlo lépe.

Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.

Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
2. 10. 2013 10:48
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Skutečnost se ukáže především po návštěvě salonu. Jakékoliv pindání v diskuzích, je velmi často na hony vzdáleno realitě. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:49
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Koukam, zes objevil novy svetadil! Gratuluji... ;-) :yes:
2. 10. 2013 10:51
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Opět se ti to nepovedlo.

Já patřím mezi ty, co tady již několik let píšou furt to samé, že ceníky jsou pouze orientační. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 10:53
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Protoze krome tebe to nikdo nevi, vid? >:D
2. 10. 2013 10:55
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Těm, co nový auto nikdy nekupovali, se toto zjištění může zdát naprosto fantaskní. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:04
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Neverim, ze pravidelny ctenar auto.cz toto nevi, i kdyby na rane nikdy nove auto nekupoval.
2. 10. 2013 11:05
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Pravidlený čtenář to jistě ví, protože třeba já to tady píšu poměrně často již několik let. >:D
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:06
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Kazdopadne diskuse je uplne o necem jinem. Tady to pises na nespravnem miste.
2. 10. 2013 11:07
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Jistě, to, o čem je ta vaše diskuze, jsem psal Václavovi vejš. ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 11:08
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
A opet novy se ti povedl svetadil! Dneska fakt jedes! >:-[]
2. 10. 2013 11:36
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Někdo jede, a někdo je zabržděný. >:D :yes:
2. 10. 2013 11:03
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Meritum věci je v něčem jiném. Dle tvých reakcí se domnívám, že je ti stále zahaleno.
Avatar - Andromeda
2. 10. 2013 11:19
Re: Pro mene bystre diskusni kolegy...
Nějaká "rejžová" fobie ??? Nebo je jistý výrobce nedoknutelný, ba přímo i velebící pisálek, který mystifikuje ??? Už to tu začíná být skutečně na pováženou ...
2. 10. 2013 11:09
Škoda
V posledních týdnech je tu neskutečně pře-škodovkováno.
Rozbalit vlákno
2
2. 10. 2013 11:15
Re: Škoda
Nahodou maji zpozdeni, ja Topperovi prorokoval novy clanek o Yetim uz na pondeli >:D
2. 10. 2013 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 10. 2013 12:20
V reálu vypadá...
už ne jako SUV, ale spíš vyšší kombík. Dle mě mu facelift ubližil a právě ta kulatá světla mu i při menších rozměrech dávala šmrnc tvrďáka. Přijde mi, že až moc často se zejména u škodovky mění jen proto, aby se měnilo a ne proto, že to autu pomůže... :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
2. 10. 2013 14:49
Re: V reálu vypadá...
dobry prispevok :yes: :yes: :yes:
Avatar - Typhoon
2. 10. 2013 17:36
Re: V reálu vypadá...
Těžký nesouhlas, Yeti po FL je bez kulatých světel mnohem, ale opravdu mnohem, hezčí.
2. 10. 2013 17:44
Re: V reálu vypadá...
Jen to nějak nepasuje ke zbytku auta :-)
Avatar - twistedTSD
2. 10. 2013 17:56
Re: V reálu vypadá...
Těžký nesouhlas, Yeti po FL je bez kulatých světel mnohem, ale opravdu mnohem, ošklivější. :-)
Avatar - white label
2. 10. 2013 22:04
Re: V reálu vypadá...
Otázka názoru. Je třeba se dívat na facelift jako celek, protože absence spodních kulatých světel není zdaleka jedinou výraznější změnou.
Osobně se mi líbila nejvíc původní studie, ale pokud mám srovnat celkový dojem z designu seriové verze před a po face, vyhrává ta po face.
3. 10. 2013 09:58
Re: V reálu vypadá...
a videl si ji, myslim ve skutecnosti? :-O
Avatar - Iv8
2. 10. 2013 13:56
GreenLine
Už jsem na to upozorňoval při minulé prezentaci tohoto auta. Objem motoru 1,6TDI není 1968 , ale 1598. Ne že by to byl zásadní problém, ale udělejte si v tom pořádek. Jinak pro mne nezajímavá variace vozu na koncernové téma. Vše uniformní a hlavně nevybočovat z řady. Sleva nesleva, je to pořád oblbování potencionálních kupců (hlupců).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Flai
2. 10. 2013 14:54
Oplastovaní zadních dveří
Tohle je problém hodně aut,ale Yeti to má řešeno ještě tak neštastně ,že lemy zadních kol jsou tvořeny hranou dveří ... Nechápu proč se na tohle při faceliftu nezaměřili , posledně o tomto problému psali v SM . ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
2. 10. 2013 15:21
Re: Oplastovaní zadních dveří
To jsem nějak ani nepostřehnul.. :-)
V čem to dělá problém..?
Avatar - Flai
2. 10. 2013 20:18
Re: Oplastovaní zadních dveří
odlétávající kamínky od kol které poškodí lak ,škodovka ale reklamace údajně uznává a přestříkává celé dveře ...
Avatar - Jaros71
3. 10. 2013 00:21
Re: Oplastovaní zadních dveří
Nějaké to oplastování by neškodilo.. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
2. 10. 2013 15:00
Piha na kráse
je ten ohavný snížený podvozek :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PSA Peugeot Citroën
2. 10. 2013 15:09
:yes:
Ta nová Škoda Yeti vypadá opravdu moc dobře a ještě líp v té městské verzi. Škoda je určitě jedna z mích nejoblíbenějších značek. Je to taková srdeční záležitost :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
2. 10. 2013 15:20
Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Auto vypadá dobře.
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:24
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Co si predstavujes pod tim podivnym slovem "slevneni"?
Rozepis se take o te kvalite - v cem konkretne je kvalitnejsi a uved take, s cim srovnavas.
2. 10. 2013 15:25
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Oproti čemu je Yeti jako u nás dražší? Mně osobně přijde Yeti oproti konkurenci docela levný. Co společného má cena s kvalitou, když je na každém trhu oproti konkurenci jiná? To se jako dělají pro každý trh jiná auta? :-)
Avatar - Jaros71
2. 10. 2013 15:31
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Yeti je jako SUV dražší obecně proti normálnímu osobnímu vozu..
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. ;-)
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
Avatar - Andromeda
2. 10. 2013 15:53
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
>:-[] A na to jsi přišel sám ??? Bože bože ... >:-[]
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 15:55
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Clovece, ty dneska snad prekonas i jelitaka.
2. 10. 2013 16:05
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Renault Captur je v základu bez rádia a klimatizace a místo 1.2 TSI má jen 0.9 TCe. Je také o třídu menší.
Avatar - Jaros71
2. 10. 2013 16:12
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
>:D Kluci..běžte ten burčák chlastat jinam.. :-) :-)
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. ;-)
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 16:19
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
Stejnou slevu dostanes i na Skodovku.
Avatar - Jaros71
2. 10. 2013 16:34
Re: Ceny Škodovek jsou prostě vyšší..
>:D To určitě..teoretiku. >:-[]
2. 10. 2013 15:43
Zoufale nelíbí....
Chápu, že FL bývají občas tragické.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.

A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PSA Peugeot Citroën
2. 10. 2013 17:30
:yes:
Nechci nic říkat, ale někteří z vás tady říkají jak se jim Yeti po faceliftu nelíbí ale kdyby jste ho dostali zadarmo tak by jste nemumlali >:-[]
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2013 17:34
Re: :yes:
Zadarmo se ale neprodava ;-)
Avatar - Katikakus
2. 10. 2013 17:38
Re: :yes:
Uz nasi dedove rikali: "Darovanemu koni na zuby nekoukej" :-!
Avatar - VDC
2. 10. 2013 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
2. 10. 2013 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2013 18:25
interier...
skodovku nemam, nikdy jsem nemel a je mi fuk, ale fuk v dobrem, protoze je to kus auta... ale muze mi, prosim, nekdo ze zdejsich odborniku vysvetlit, proc, kdyz to auto vypada k svetu, proc ma jako kazda skodovka tak neuveritelne "non driver friendly" interier, resp. proc ma ovladaci display v urovni kolen a dalsi ovladaci prvky jeste niz... a uplne nahore je cd... oii mam moznost obcas vyuzit a je to des,
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jenik3
2. 10. 2013 19:15
Yeti nebo jine?
Dostal jsem rozpocet na to, abych si vybral nove auto a protoze chci 4x4, tak zvazuju i Yeti, nicmene nejsem kdovijak presvedcen, ze je to to spravne auto. Zvazuju taky OIII ve 4x4 nebo od VW Passata ci Tiguana, oba ve 4x4.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2013 19:36
Re: Yeti nebo jine?
Výběr bude jednoduchý.
Pokud máš budget na Tiguana ve 4x4, není třeba uvažovat nad Yetim. ;-)
Avatar - VDC
2. 10. 2013 23:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jenik3
3. 10. 2013 00:02
Re: Yeti nebo jine?
To 4x4 ma velmi racionalni opodstatneni - chata a hory. Je to pro mne priorita, nikoliv zachvev modni vlny.
Nemam zkusenost s tim, jak jezdi na dalnici SUV. Na druhou stranu malokdy se dostanu pres tachometrovych 150kmh, coz je v DE pocitove mezni rychlost. V CR prirozene pomaleji.