Faceliftovanou verzi Škody Yeti lze již objednávat u autorizovaných prodejců. Verze do města stojí od 339.900 korun, outdoorové provedení startuje na 464.900 korun.
Skoda, verna sve tradici, pouze vykuchala ze zakladni vybavy radio, dalkovy central a palubni pocitac!, za ktere je nyni si potreba tech 10 tisic priplatit.
Chapu, ze pri opisovani PR materialu Skoda Auto na tohle clovek neprijde, nesmite se, pane autore, pak ale divit, ze vam to v diskusi nekdo vmete do tvare.
V konkurenčním plátku upozornili, že vlastně levnější není, protože jej ochudili o výbavu.
Standardní chování Škody. Aby mohla konkurovat cenou, tak vyndaj z auta i volant :-D.
Naposledy mě rozesmálo v ceníku Škody, že se musí připlácet za stěrač, rezervu a hever, ...atd.
To je fakt komedie. Ale podobné praktiky provádí i AAAAuto. Koupíte si tam auto a hned začnou s tím, že nemáte lékárničku, hasičák, pojištění, ... a pokud se v tom člověk nevyzná, tak je o dalších 10 tis. chudší.
Ale papírově to vypadalo jako levné auto! >:D
Taky jsem se smál tomu symbolickému příplatku za stěrač. Do doby než jsem potkal zákazníka, který auto se zadním stěračem (všechny verze Combi ho mají, ale krátká Octa ho má jako volitelnou výbavu), prostě nechtěl. A teď co, to mu ho mám jako vymontovat ?? Takže pokud je zákazník, který ho chce, ale taky ten, co ho nechce. Jak to udělat jinak, než že bude za příplatek ?
S rezervou máte pravdu. Ta by mohla být ve standartu. Myslím, že třeba Seat ji tam má. To myslím, nikdo neřešil, že ji nechce :-)
Jak to udělat se zadním stěračem? Jednoduše, podobně jako třeba u označení motorizace (nebo modelu), kdy je možné mít vůz jak s označením, tak bez něj a obojí přitom bez příplatku.
Jinak možnost nemít cokoli, co nechci, osobně vítám a postrádám ji např. u nabídky japonských/asijských výrobců automobilů...
To je sice pěkný nápad, jenže trochu mimo.....srovnávat položku označení motorizace, kde je to nalepní na karoserii a řeším pouze cenu položky označení, s montáží stěrače, kde je motor, ovládání na páčce, kabely apod. To jaksi nelze.
Jinak jsem rád za to srovnání s konkurencí v oblasti individuální konfigurace. Mnoho zákazníků si to ani neuvědomuje. Jde totiž o to, že je to drahé ve výrobě. Auto, kde je minimul možností změny jde vyrobit podstatně levněji.
Pan redaktor o tom dobře ví. Píše tak, jak si to Škoda přeje, protože Škoda je dobrý inzerent a pozve pana redaktora zase někam do teplých krajin, kde se zadarmo povozí, napapá, dostane nějaký dárek nebo dárky....
Tak to v branži chodí.
Já bych to dělat nemohl ale někteří lidé se klidně tímto způsobem prodávají.
Pořád je ta cena ale velice dobrá. Třeba o dost menší Renault Captur nebo P2008 nemají v základu rádio ani klimatizaci a při srovnatelné motorizaci a výbavě vyjdou i u nás dráž. Tím jsou u nás v podstatě neprodejné. Přece jenom Yeti je větší a zároveň jde o nejpovedenější Škodovku. Jen by po tom FL nemusela vypadat tak vážně a naštvaně. Pan Kabaň by se měl příště trochu uvolnit. Vždyť jde jen o auto pro lidi. S tím snad nikdo válčit nebude.
Trochu silná slova.
Už jsem to psal jine, jak se pozná dobrý designér? Tak, že na čistý papír nakreslí auto kompletně podle svého?
Nebo tak, že z vymezených hranic historie značky, odkazu, vize, zákoných požadavků, technologických a ekonomických možností, dokáže vytvořit něco, co má jakousi hodnotu?
Ale třeba u Yetiho to snad chtělo i trochu respekt k práci svého předchůdce. Chápu, že šlo hlavně o to, aby to stálo co nejméně a proto nemohl změnit třeba b-sloupek. Proto měl ten předek trochu víc sladit se zbytkem auta.
Já počkám na hodnocení až poté, co nového Yetiho uvidím na vlastní oči. Ze startu mne taky nijak nepřesvědčil. Ale na druhou stranu zase musím přiznat, že Kabaň kvalitu má a mnohdy dovede kouzlit.
A respekt? Že to píšeš zrovna ty, obhájce Renaultu, tam se o nějakém respektu snad nedá ani v náznaku hovořit. ;-)
Proč myslíš? To že u Renaultu dostane každý nový designér prostor pro realizaci přece neznamená, že nerespektuje práci svých předchůdců. Naopak Renault vždy dává prostor designérům, kteří jsou v duchu tradice Renaultu, schopni přijít se zcela novým designovým směrem. Každý má tu tradici jinou a je dobře, že ji každý chápe jinak.
No, to je tady obehraná píseň již několik let , a ... ??? Realita je taková, že muziku tvrdí zadavatel, tedy představenstvo ( viz Ty sám před nedávnem v dikuzi pod designery ) ... Tudíž je téměř 100% jisté, že žádné zázračné "šuplíkové" překvapení se dít nebude.
Pozice škody v koncernu je snad jasná, ne? Takže čekat od Kabaně něco ve stylu Schreyera není z podstaty věci možné. A tím netvrdím to, že by toho nebyl schopen. Na vše se člověk musí dívat v kontextu nečeho. Nelze dělat jednoduché soudy, aniž by znal pozadí problému. :-!
Popravdě řečeno, od Kabaně čekám mnohem víc než od Schreyera. A taky toho zatím u Škodovky předvedl víc než Schreyer u korejců. U Kie dělá jen prvoplánový, nudný design na jednu sezónu, skoro na hranici kýče. On ten sportovní, agresívní výraz u Kie kýčem opravdu bude. Design nevyjadřuje podstatu auta a značky a hraje se na něco co není. je to tedy kýč. U Škodovky je design a obsah v souladu.
A ona to konkurence dělá jinak ? Všechny modely od VW, audi, korejských značek jsou zepředu stejný. Je to designový jazyk. Příslušnost ke značce. Někomu se to nemusí líbit, jasně, ale dělají to tak všichni.
Jeste jednou se vrat nahoru a cti poradne. To, ze neco stoji mene, neznamena nevyhnutne, ze je to levnejsi. Precti si hlavne ten nazorny priklad s mlekem. ;-)
>:D >:D >:D Ne, uz dost, staci. Uz potreti utiram porpskany displej.
Koukni se o dva prispevky nize - cas 9:34 - ten priklad s pullitrem jsem ti tady daval uz pomerne brzo rano - chapu, ze tak dlouho myslenku neudrzis.
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Zaroven pripominam 15:22, abychom se zase nemuseli probirat uz probranym.
Podle me to jenom delas. Tak tupy prece ve skutecnosti nikdo nemuze byt.
Ty mi dneska davas, budu muset pro cistici ubrousky, zacinaji mi dochazet. Takze jeste jednou, pro uplne blbe - pullitr tu byl uz v 9:34, ja jsem ho sem daval specialne pro tebe - o dva prispevky nize, trumpeto.
Tady: [odkaz]
Pullitr = Yeti po faceliftu, neboli 339 900 Kc
Litr = Yeti pred faceliftem neboli 349 900 Kc
Opravdu uprimne ti dekuji za dnesni den. Uz davno jsem se tak nenasmal. Ty nikdy nezklames. Proto take patris mezi me nejoblibenejsi diskutery. Zatim... ;-):yes:
Tady je to opravdu na ručník - neplést si pojmy "levnější" a "méně".
Na pochopení je výborný praktický příklad (podle Komenského čím více smyslů zapojíš, tím brzy pochopíš). Proto si "najeď" na seznam.cz a pokus se do zboží zadat např. nějakou knihu - př. Božská komedie - potom seřaď podle nejlevnějšího - pak snad pochopíš.
Ale pochopil, o škodovku tu vůbec nejde. Od začátku.
A na tom se já velmi dobře bavím. Jak si tady někdo potřebuje honit triko na redaktorovi a ten se za počítačem jen směje, jak mu přibývají kliky za článek a víc vydělá. Pak kdo tu "vyhrál"? >:D:yes:
Zatím jsi tu akorát dokázal, že sis přečetl článěk na iDnesu, pak jsi tu opět okopal kotníky redaktorovi a teď se tu snažíš tvářit jako ten, co všechno ví.
Seš od začátku směšný. >:D:yes:
Yeti není levnější!!!
Pouze nyní obsahuje chudší výbavu, takže se dá pořídit za méně peněz.
Teď už to chápeš?
Když je dorovnáš na stejnou výbavu, stojí stejně. Tudíž abych dostal čistě Yetiho (bez výbavy), odečtu výbavu u obou vozidel (stejnou) a jsem na stejné ceně.
Levnější je, to je správně, čili nevím co mu chceš vmést do tváře. Druhá věc je, že to asi udělali uměle, čili vyjmuli něco z výbavy a nechají člověka, aby si zásadní věci jako rádio dokoupil za deset tisíc a je na svém.
Mám pocit, že Škoda potažmo Kabaň zase tak trochu obkresloval, tentokrát od Mercedu...tvarová podobnost s GLK (pozor neporovnávat s GLK, to fakt nejde :D) se nezapře ... [odkaz] vs. [odkaz]%3A%3BS2RaxVq…
Za ty prachy máte celkem odolnou káru z rodu ještě tolik nešizených Škodovek. I v základu máte víceprvek >:D a rejže klub tady řeší absenci rádia za pár šupů >:-[]
Nikdo tady absenci radia za par supu neresi. To, ze cenikove ceny podobnym zpusobem snizuji i dalsi vyrobci je znama vec.
Co se tady ovsem resi a co evidentne tobe a tobe podobnym "yntelikentum" uniklo, je mizerne odvedena prace autora pri "vytvareni" (cti opisovani) tohoto clanku.
Cena dobrá, auto dobré. Mě se celkem líbí, ale myslím si, že pokud by dali Kabaňovi větší volnost, tak by to dopadlo lépe.
Ovšem některým kolegům, zvláště těm, kteří např. uvažují o jeho koupi, pak vadí tyto zkreslené (či polovičaté) informace. Jelikož to zavání klamáním spotřebitele a ne každý jedinec má chuť, čas, či cokoliv jiného, číst diskuzi, kde se teprve ukáže, jaká je vlastně skutečnost.
Pokud by šlo o PR článek, není přece problém, pokud jde o nezávislý článek, nezávislého redaktora, tam již problém vidím.
Nějaká "rejžová" fobie ??? Nebo je jistý výrobce nedoknutelný, ba přímo i velebící pisálek, který mystifikuje ??? Už to tu začíná být skutečně na pováženou ...
už ne jako SUV, ale spíš vyšší kombík. Dle mě mu facelift ubližil a právě ta kulatá světla mu i při menších rozměrech dávala šmrnc tvrďáka. Přijde mi, že až moc často se zejména u škodovky mění jen proto, aby se měnilo a ne proto, že to autu pomůže... :no:
Otázka názoru. Je třeba se dívat na facelift jako celek, protože absence spodních kulatých světel není zdaleka jedinou výraznější změnou.
Osobně se mi líbila nejvíc původní studie, ale pokud mám srovnat celkový dojem z designu seriové verze před a po face, vyhrává ta po face.
Už jsem na to upozorňoval při minulé prezentaci tohoto auta. Objem motoru 1,6TDI není 1968 , ale 1598. Ne že by to byl zásadní problém, ale udělejte si v tom pořádek. Jinak pro mne nezajímavá variace vozu na koncernové téma. Vše uniformní a hlavně nevybočovat z řady. Sleva nesleva, je to pořád oblbování potencionálních kupců (hlupců).
Tohle je problém hodně aut,ale Yeti to má řešeno ještě tak neštastně ,že lemy zadních kol jsou tvořeny hranou dveří ... Nechápu proč se na tohle při faceliftu nezaměřili , posledně o tomto problému psali v SM . ;-\
Ta nová Škoda Yeti vypadá opravdu moc dobře a ještě líp v té městské verzi. Škoda je určitě jedna z mích nejoblíbenějších značek. Je to taková srdeční záležitost :-):yes::yes::yes:
Auto vypadá dobře.
S kulatými mlhovkami mělo svoje kouzlo, ale asi si musíme zvyknout na nový styl Škodovek.
Cena odpovídá kvalitě. I po slevnění je bohužel vyšší.
SUV nebývají levná auta.
Yeti má bohužel pořád ten malý kufr...
Pro rodinu s jedním dítětem OK.
Jinak je nutné vybrat jiné auto. ;-)
Oproti čemu je Yeti jako u nás dražší? Mně osobně přijde Yeti oproti konkurenci docela levný. Co společného má cena s kvalitou, když je na každém trhu oproti konkurenci jiná? To se jako dělají pro každý trh jiná auta? :-)
Yeti je jako SUV dražší obecně proti normálnímu osobnímu vozu..
Kvalitní zboží je vždy zapotřebí zaplatit..nejen v autech.. ;-)
Ale pokud by se prodával za cenu třeba Nissanu kaškaj..nebo Renaultu Captur - prodeje by byly vyšší.
>:D Kluci..běžte ten burčák chlastat jinam.. :-):-)
Na ceny ŠKODY si tady stěžují jiní..
Ale je fakt , že cenu Škodovky na autosaloně moc nesnížíte. Takže je vyšší než konkurence. A to dřív nebylo.
U VW není problém dostat 10-15% cenu a to i na akční verze. ;-)
Takže je Yeti stále moc drahý..to už tedy raději VW Tiguan. Logicky. :yes:
Chápu, že FL bývají občas tragické.
Ale tohle je zdářný příklad, jak z originálního auta, od kterého by mohl i Land Rover okukovat (sic), udělat unylou krabici.
A nemyslím, že za propad designu může jen absence kulatých světel..to auto na mě prostě působí už spíš jako Škoda Caddy.
skodovku nemam, nikdy jsem nemel a je mi fuk, ale fuk v dobrem, protoze je to kus auta... ale muze mi, prosim, nekdo ze zdejsich odborniku vysvetlit, proc, kdyz to auto vypada k svetu, proc ma jako kazda skodovka tak neuveritelne "non driver friendly" interier, resp. proc ma ovladaci display v urovni kolen a dalsi ovladaci prvky jeste niz... a uplne nahore je cd... oii mam moznost obcas vyuzit a je to des,
Dostal jsem rozpocet na to, abych si vybral nove auto a protoze chci 4x4, tak zvazuju i Yeti, nicmene nejsem kdovijak presvedcen, ze je to to spravne auto. Zvazuju taky OIII ve 4x4 nebo od VW Passata ci Tiguana, oba ve 4x4.
To, co me odrazi od SUV je ta skutecnost, ze jezdim dost po dalnici v DE. Tam se hodi nizsi auta nez je SUV. Naopak, pri me vysce se SUV jevi jako pohodlne auto.
Ve skodovce prodejce rikal, ze OIII dostala techniku a novy motor 110KW (nafta), coz u Yeti FL nevidim.
Mate nekdo doporuceni? Diky. H.
To 4x4 ma velmi racionalni opodstatneni - chata a hory. Je to pro mne priorita, nikoliv zachvev modni vlny.
Nemam zkusenost s tim, jak jezdi na dalnici SUV. Na druhou stranu malokdy se dostanu pres tachometrovych 150kmh, coz je v DE pocitove mezni rychlost. V CR prirozene pomaleji.